Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Κaterina

Σελίδες: 123 ... 15
1
Kατάλαβα, είναι κάτι σαν "δοκιμαστικό" μάθημα... Πολύ εκνευρίζομαι με αυτά αλλά ας όψεται η ανάγκη για δουλειά...
Πολύ καλή ιδέα να χρησιμοποιήσεις οπτικοακουστικό υλικό, αφού έχεις αυτή τη δυνατότητα, ή να πάρεις κάποιες ιδέες και να τις αξιοποιήσεις στον πίνακα. Εύχομαι ειλικρινά όλα να πάνε καλά! Καλή προετοιμασία!!

2
Kαλημέρα!
Φέτος θα αναλάβω κι εγώ για πρώτη φορά Γυμνάσιο σε φροντιστήριο κι έχω αρχίσει να σκέφτομαι πώς να οργανώσω το μάθημα. Επειδή ανησυχείς πως λόγω οικονομικής κρίσης τα Γυμνασιάκια μπορεί να μην συνεχίσουν, έχω την αίσθηση πως αν υπήρχε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα δεν θα τα έγραφαν οι γονείς τους από τόσο νωρίς στο φροντιστήριο. Αλλά και πάλι, ακόμα και αν συμβεί αυτό μετά από κάποιους μήνες, ο λόγος της αποχώρησης (δηλαδή ο οικονομικός) είναι κάτι που δεν είναι στο δικό μας χέρι, όσο καλός καθηγητής και αν είσαι, όσο και αν σε έχουν συμπαθήσει τα παιδιά. Οπότε να μην αγχώνεσαι και να μην το "χρεώνεσαι" προκαταβολικά αυτό.
Από την άλλη, και φυσικά δεν ζορίζεις ένα παιδάκι Γυμνασίου είτε με φόρτο εργασίας είτε με φωνές, δεν υπάρχει λόγος για αυτό. Η εμπειρία μου από τα ιδιαίτερα σε παιδιά γυμνασίου είναι ότι βαριούνται τον μονόλογο, επομένως "ζωντάνεψε" το μάθημα με ερωτήσεις. Επίσης, μην θεωρείς τίποτα αυτονόητο, να είσαι πολύ επεξηγηματικός, ιδίως με την Α' Γυμνασίου!Χρώματα στον πίνακα και αυτοκόλλητα για επιβράβευση στις ασκήσεις τους (υπάρχουν κάτι αυτοκόλλητα με φάτσες, που είναι ό,τι πρέπει! Εγώ το έκανα και στα μεγάλα μου και ενθουσιάζονταν!)
Στα πρώτα μαθήματα προσπάθησε να βάλεις τα παιδιά της Α' στη "λογική" των μαθημάτων ενώ της Β' μπορείς να κάνεις μια μικρή επανάληψη στα Αρχαία και να ξεκινήσεις με κάποιο δικό σου κείμενο στην Έκθεση που θα δώσει αφορμή για τη διδασκαλία των φαινομένων της κάθε ενότητας (προσωπικά ξεκινάω με τη διδασκαλία της περιγραφής).
Πιστεύω ότι ο καθηγητής διδάσκει όχι μόνο με όσα γνωρίζει αλλά κυρίως με αυτό που είναι, επομένως να είσαι ο καλύτερός σου εαυτός και θα τα κερδίσεις τα παιδιά! Καλή αρχή!  :)

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 01, 2015, 10:21:41 πμ »
καλημέρα!!! χρειάζομαι οπωσδήποτε βοήθεια!!! Μου ζητήθηκε να αναλάβω θερινή προετοιμασία στα λατινικά γ λυκείου σε φροντιστηριο και απλά εχω πελαγώσει γτ η επαφή μου με τ λατινικά σταματησε το 2005 που εδωσα πανελλήνιες...τι κάνω?? πώς οργανώνω το μάθημα?? σε τι πρέπει να προετοιμαστώ οπωσδήποτε??από που να ξεκινήσω ??? πολλά αναπάντητα ερωτήματα που μόνο με εχουν αγχωσει μέχρι στιγμής παρά βοηθήσει...αν ειχα διδάξει β λυκειου θα μουν σε καλύτερη μοίρα αλλά τώρα?...με ποιον τρόπο και μέθοδο και τι να κάνω πρώτα απ όλα επανάληψη? τα κειμενα όλα της β λυκειου? αν μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει...ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Καλημέρα! Πρώτα από όλα ψυχραιμία! :-)
Kαταρχάς, να ξεκινήσεις από την ύλη που ανακοινώθηκε. Να δεις ποια κείμενα είναι μέσα και ποια συντακτικά φαινόμενα.
Δεδομένου ότι πέρσι τα παιδιά δεν διδάσκονταν λατινικά στο σχολείο, καλό είναι να ξέρεις αν έχουν κάνει κάποια προετοιμασία και αν έχουν βγάλει την ύλη που αντιστοιχούσε στη Β΄. Έτσι, θα ξέρεις από πού να αρχίσεις ή να συνεχίσεις. Αν έχουν ήδη κάνει Λατινικά, θα σου πρότεινα επανάληψη κυρίως στη γραμματική και το συντακτικό της Β, όχι στα κείμενα, και αυτό μπορεί να το ελέγχεις με τεστάκια για να μην χάνεις χρόνο από την παράδοση. Από τη στιγμή που άλλαξε η ύλη έφυγαν τα δύσκολα κομμάτια (όπως του πλαγίου λόγου και της γερουνδιακής έλξης), οπότε κάνε ένα φρεσκάρισμα στη γραμματική σου και έχε ένα βοήθημα για το συντακτικό. Τώρα ως προς την οργάνωση του μαθήματος προσωπικά παραδίδω πρώτα τη γραμματική ή το συντακτικό και μετά το κείμενο για να κάνουμε εφαρμογή κάθε φορά τα αντίστοιχα φαινόμενα. Καλή προετοιμασία και καλή αρχή!

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 27, 2015, 07:37:09 μμ »
Nαι, είναι ακριβής η αναπαραγωγή από το esos..δυστυχώς!! :(
Τελοσπάντων...
Αν κάποιος έχει στη διάθεσή του τις απαντήσεις της ΚΕΕ ή απόψεις από τα βαθμολογικά κέντρα, θα μπορούσε να μας ενημερώσει αν στην ευθεία ερώτηση θα γίνει δεκτός και ο υπερσυντέλικος;
Ευχαριστώ πολύ!!  :)

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 27, 2015, 07:21:29 μμ »
Σ' ευχαριστὠ πολύ! Ήταν το αρχικό τους κείμενο, γιατί το είχα δει από το σάιτ τους το μεσημέρι. Ευτυχώς, διόρθωσαν τα περισσότερα, αφήνοντας εκείνο το "qua".

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 27, 2015, 07:02:37 μμ »
elaborentur ή elaberentur???? (υποτακτικη παρατατικου γ' πληθ)

εχω δει και τους 2 τυπους σε λυσεις φροντιστηριων

Oι απαντήσεις που δόθηκαν από την Π..Ε.Φ. ( http://xenesglosses.eu/2015/05/i-p-e-f-gia-ta-themata-ton-latinikon/ ) έχουν γραμματικά λάθη σε αρκετούς τύπους που πήρε το μάτι μου: "qua, unguies, eae, referimini, cognoscatis, elaborentur". Γιατί τόσο βιαστικές οι απαντήσεις τους;

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 27, 2015, 06:54:45 μμ »
Το inopes γιατί κάνει inopum και όχι inopium αφού είναι επίθετο;

Η σχολική γραμματική του Τζάρτζανου αναφέρει πως το συγκεκριμένο επίθετο εξαιρείται και έχει τη γενική πληθυντικού σε -um (σελ.33).
Σύμφωνα με την ιστορική γραμματική του Ερρίκου Σκάσση, το inops ανήκει στην δεύτερη ομάδα των τριτόκλιτων επιθέτων που κλίνονται κατά το vetus (με διαφορά όμως στην αφαιρετική που στο inops είναι σε -i).

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 27, 2015, 03:15:18 μμ »
H αντωνυμία είναι ερωτηματική: quis, quis, quid. Επομένως, αρσενικό και θηλυκό κλίνονται με τον ίδιο τρόπο στον ενικό.

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 27, 2015, 12:33:47 μμ »
Mπορεί να αιφνιδίασε η απουσία συντακτικής αναγνώρισης λέξεων και δευτερευουσών προτάσεων, αλλά θεωρώ ότι τα θέματα ήταν πολύ καλά για να ξεχωρίσει ο μαθητής που είχε διαβάσει και παράλληλα κατανοήσει τη θεωρία.
Οι 3 μονάδες στην Γ1β υποθέτω ότι είναι 1 μόριο για το στοιχείο της εισαγωγής, ένα για το ρήμα της εκφοράς και ένα για το ερωτηματικό  ::)

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 26, 2015, 12:09:00 πμ »
http://xenesglosses.eu/2015/05/nea-programmata-spoudon-sti-ximeia-kai-sta-latinika-lykeiou-gel-gia-2015-16/

Bγήκε το πρόγραμμα σπουδών για τα Λατινικά για το επόμενο σχολικό έτος!
22 κείμενα στην ύλη, όχι εισαγωγή, εκτός το κεφάλαιο του πλαγίου λόγου και ετυμολογία ως πρώτες παρατηρήσεις...

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 07:11:03 μμ »
Στην εξέταση των φυσικώς αδυνάτων η οδηγία των συντονιστών ήταν ρητή  : θεωρούμε ως σωστό μόνο το αίτιο - αποτέλεσμα και τη διαίρεση (τα θέλουμε και τα 2). Ύπήρξαν πολλές αντιδράσεις από τους συναδέλφους, χωρίς αποτέλεσμα. Τα περισσότερα παιδιά απαντούσαν “παραδείγματα”  και έπαιρναν  0 στο υποερώτημα αυτό.

Δηλαδή δεν έδιναν ούτε 2/4 μόρια αν είχαν δώσει ως σωστή απάντηση το αίτιο-αποτέλεσμα;

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 03:53:29 μμ »
Για μένα αίτιο-αποτέλεσμα και διαίρεση θα ήταν οι καταλληλότερες απαντήσεις. Δυσκολεύομαι να αντιληφθώ ως παραδείγματα τα όσα ακολουθούν το "δηλαδή". Αλλά νομίζω ότι θα έπρεπε να θεωρήσουν σωστή οποιαδήποτε απάντηση από αυτές με την ανάλογη αιτιολόγηση.

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 03:44:32 μμ »
http://xenesglosses.eu/2015/05/i-p-e-f-gia-ta-themata-neoellinikis-glos/

Oι απαντήσεις της Π.Ε.Φ. για τα θέματα. Στους τρόπους ανάπτυξης της παραγράφου δίνουν παραδείγματα και διαίρεση.

Προσωπικά, θεωρώ πως η ιδιότυπη φύση της "παραγράφου" λειτουργεί παραπλανητικά, οδηγώντας μας να ψάχνουμε για τρόπους ανάπτυξης στο μικροεπίπεδο και να χάνουμε τη σχέση ανάμεσα σε ευρύτερα τμήματα του κειμένου, όπως επεσήμαναν και συνάδελφοι προηγουμένως. Θεωρητικά οι τρόποι ανάπτυξης παραγράφου δεν ταυτίζονται με τη συνοχή και τη συνεκτικότητα στο μικροεπίπεδο. Αναρωτιέμαι τι θα εκλάβουν ως "σωστό" στα βαθμολογικά κέντρα.

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 10:12:46 πμ »
Επιτελους, έχουμε με ακρίβεια τα θέματα! Ευχαριστούμε!!

Σελίδες: 123 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160701
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 399
Σύνολο: 408

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.