Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΤΚ

Σελίδες: 1234 ... 54
15
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 05, 2023, 09:33:54 μμ »
Αφου ειστε η μοναδική ειδικότητα που διατηρει την οργανικοτητα των σχολείων παροτι ο αριθμός των μαθητών εχει μειωθεί.  Πλεον ολοι γνωριζουν τι συμβαίνει αλλα και τις χαρες που εκανε καποιος συγκεκριμένος στον πασαδ.


Δεν βαρεθήκατε το ίδιο παραμύθι; Οι δάσκαλοι έχουν κενά γιατί έχουν και τις περισσότερες συνταξιοδοτήσεις.

Τέλος.

16
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 05, 2023, 08:31:41 μμ »
Συμφωνώ, όπως φαντάζομαι και όλοι, απόλυτα με αυτή την τοποθέτηση! Υπάρχει ένα "αλλά". Αποδίδεται η ευθύνη αποκλειστικά στην Πολιτεία, ενώ σε μια σχέση φταίνε πάντοτε δύο. Οι συνδικαλιστές μας, για το δικό τους παιχνίδι, έχουν φέρει τον κλάδο σε μια συνεχή αντιπαράθεση, αδιέξοδη με την Υπουργό, για θέματα στα οποία αποτελούν ταμπού για την εκπαιδευτική κοινότητα εδώ και δεκαετίες: αξιολόγηση! Το βασικό αγκάθι! Γιατί; Είναι επιταγή ευρωπαϊκή να αξιολογείται κάθε δημόσιος λειτουργός. Σίγουρα στο υπόλοιπο δημόσιο υπάρχει αξιολόγηση παρωδία και κανείς μας δεν μπορεί να πιστέψει ότι η αξιολόγηση των καθηγητών θα φέρει την Άνοιξη στην εκπαίδευση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δικαιούμαστε να αντιδράμε στην ύπαρξή της. Είμαστε οι πιο πολύτιμοι δημόσιοι λειτουργοί, φέρουμε τεράστια ευθύνη για τη διαμόρφωση των μελλοντικών πολιτών, άρα και των τωρινών, λειτουργούμε στο πιο νευραλγικό πόστο της Πολιτείας...αυτό από μόνο του κάνει επιτακτικό το να αξιολογούμαστε και μάλιστα διαρκώς!!

Το έχω πει πολλές φορές, μέχρι που γίνομαι γραφικός: δεν πείθουμε την κοινωνία ότι η αξιολόγηση είναι κακός διάβολος. Κι αυτό γιατί όλα όσα αναφέρουν οι παρατάξεις του ακροαριστερού τόξου, είναι στο φάσμα του φανταστικού, περιγράφουν μια ζοφερή κατάσταση, την οποία ακούω σχεδόν 30 χρόνια, αλλά ποτέ δεν είδα και είμαι σίγουρος ότι δεν θα δω!! Για δικούς τους λόγους πολιτικής κατανάλωσης και τόνωσης της επαναστατικής τους φύσης, σωρεύουν ό,τι πιο άσχημο υπάρχει σε διάφορα συστήματα ανά τον κόσμο, κυρίως τον αγγλοσαξωνικό, παρουσιάζοντάς το ως δεδομένο κακό που θα μας βρει με την εφαρμογή της αξιολόγησης...

Αχ! Ποιος τους πιστεύει; Γιατί αλήθεια τρομοκρατούν; Τόσα χρόνια τρεις δεκαετίες που τα λένε, δεν τους έχετε βαρεθεί; Ο κλάδος τους έχει βαρεθεί, αφού βρίσκονται στη μειοψηφία πάντα στις εκλογές. Αλλά οι κραυγές τους δυνατές ακούγονται πολύ. Η λογική δεν κραυγάζει, αλλά καίει!

Η λογική λοιπόν επιτάσσει να αξιολογηθούμε με ένα σύστημα που δεν έχει ούτε ποσοστά απόρριψης, ούτε σύνδεση με μισθό, ούτε πολύ περισσότερο με απολύσεις. Να αξιολογηθούμε από τους Συμβούλους μας, συναδέλφους με τους οποίους έχουμε ανταλλάξει τις αγωνίες μας τόσα χρόνια για τη μάθηση των παιδιών μας... (αυτά αναγράφονται στο φεκ, αυτά ισχύουν ΚΑΙ ΜΟΝΟ)

Με πολλή πίκρα παρατηρώ οι συνάδελφοι να διχάζονται ΟΧΙ από το Υπουργείο, αλλά από τους συνδικαλιστές τους, όχι από όλους ΒΈΒΑΙΑ, από αυτούς τους ακραίους που ζητούν κομματική ταυτότητα, ζητούν φρονηματισμό προς συγκεκριμένη ιδεολογία, κι αν διαφέρεις σε χαρακτηρίζουν με τη μία και σου κολλούν μια ταμπέλα ΝΑ! Ξεκινούν τις προσωπικές επιθέσεις και υποτιμούν και απαξιώνουν όσα έχεις πετύχει: πτυχία, επιμορφώσεις, έρευνα, καλές σχέσεις με τους μαθητές, ενασχόληση με τα προβλήματα των μαθητών, των γονιών τους, ανάγκη να μαθαίνεις συνεχώς για να βελτιώνεσαι και και και... όλα τα ακυρώνουν με το αιτιολογικό:
"Αυτός μαζεύει χαρτιά για να φανεί καλός", "Αποζητά την αξιολόγηση, γιατί είναι δεξιός!" και άλλα τέτοια ωραία ακούγονται στους συλλόγους αυτές τις μέρες.

Επειδή κάποιοι θέλουν να κάνουν επαναστατική γυμναστική, φλομώνοντας στα ψέματα τους συναδέλφους που πρόκειται πρώτοι να αξιολογηθούν, τρομοκρατούνται από τους συναδέλφους τους και κάποιους συνδικαλιστές.

Για να κλείσω: ο καθένας έχει κρίση. Μελετά προσεκτικά και δεν επαφίεται στην "καλή" θέληση των συνδικαλιστών του, οι οποίοι με την πρώτη ήττα σε αφήνουν ξεκρέμαστο. Θυμηθείτε ασεπίτες!! Θυμηθείτε κι εσείς που διοριστήκατε δικαστικά!! Αυτοί κοιτούν τον "κ..." τους πάντα και μόνο.

@Jure : περίεργο που πάντα θυμόμαστε ότι επιτελούμε σπουδαίο έργο όταν αναφερόμαστε στις υποχρεώσεις μας αλλά ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας. Τότε ξαφνικά θυμόμαστε ότι υπάρχουν και χειρότερα και πως πρέπει να βγάλουμε το σκασμό επειδή έχουμε ένα καρβέλι ψωμί.

Όταν βγαίνουν κομματικά στελέχη-σύμβουλοι που στοχοποιούν πολιτικά τους συναδέλφους τους σε μια λογική να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους, πως να εμπιστευτούμε την αξιολόγηση.

Και στο δικό σου ποστ φαίνεται ξεκάθαρα η μεροληπτική σου στάση απέναντι στους αριστερούς συναδέλφους σου, αγνοώντας ότι και η ΔΑΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου.

Αλλά ας δούμε και στις Η.Π.Α. το σύστημα των οποίων μιμούμαστε, τι συνέβη με την αξιολόγηση. Το μόνο που έγινε ήταν μια συνεχής επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα για την μόρφωση των παιδιών. Μάλιστα τα τελευταία 10 χρόνια που εντατικοποιήθηκε η αξιολόγηση, οι επιδόσεις των παιδιών έπεσαν. Γιατί;
 
Γιατί όπως και η δική μας αξιολόγηση εστιάζει πάντοτε στον πιο εύκολο στόχο : στους εκπαιδευτικούς. Τους καθιστά υπεύθυνους για τα πάντα, τους μετατρέπει σε ένα είδους Μεσσία που μπορεί να σώσει από μόνος του τους μαθητές : χωρίς σχολεία, χωρίς υποδομές, χωρίς σωστά αναλυτικά προγράμματα κτλ.

Η αξιολόγηση δεν θα φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα. Το μόνο που θα κάνει είναι να αγκυροβολήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια ατελείωτη γραφειοκρατική διαδικασία που θα ενισχύσει μόνο τις καριέρες διευθυντών/συμβούλων/στελεχών εκπαίδευσης. Αλλος ένας τρόπος η boomer γενιά να πηδήξει τις νεότερες...


17
Ναι...είναι το δίκιο του γονέα που επειδή έτρωγε ξύλο μικρός, βαράει τα παιδιά του.

Η φορολογική μετανάστευση (γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει δεν είναι που δουλεύουν οι νέοι, αλλά που πληρώνουν τους φόρους τους) θα ανακοπεί αν απαιτήσουμε πίσω τα λεφτά που ξοδέψαμε για να σπουδάσουμε τους νέους, ή αν τους υποθηκεύσουμε την ακίνητή τους περιουσία (ΕΝΦΙΑ, Δημοτικά τέλη, τέλη κυκλοφορίας κλπ), στην περίπτωση που αυτοί επιδιώξουν φορολογική έδρα στο εξωτερικό ή στην περίπτωση που τολμήσουν να αυτονομηθούν.


Πες μου ότι ψηφίζεις Τζημερο χωρίς να μου πεις ότι ψηφίζεις Τζήμερο !  :P ::) :-X ;D ;D ;D ;D

18
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Μάρτιος 01, 2023, 01:31:25 μμ »
Μα α/θμια σημαίνει ΠΕ70.
Οι υπόλοιποι είναι γλάστρες μάλλον.
Δες διορισμούς, δες μεταθέσεις, δες, δες, δες.


Πάντως όταν είναι για ευθύνες, μια χαρά βολεύονται οι "γλάστρες" και φιδιάζουν, αφήνοντας τους ΠΕ70 να σέρνουν το κάρο.

19
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Φεβρουάριος 27, 2023, 07:34:29 μμ »
Το λέω πάντα σε όσους λένε "ας πάω σπίτι μου κι ας είμαι υπεράριθμος" ότι αυτό θα παλιώσει πολύ πολύ γρήγορα.

Εδώ πάλιωσε το "ας διοριστώ να είμαι τουλάχιστον μόνιμος". Έτσι είναι η ανθρώπινη φύση. Πάντα θέλει κάτι καινούριο. Γι' αυτόν όμως που είναι μακριά από τον τόπο του, εννοείται πως συμφέρει να επσιτρέψει σπίτι του .

Πρέπει όμως όντως να επικαιροποιηθούν όλα τα κενά όλων των ειδικοτήτων για να ξέρουμε που πραγματικά πατάμε. Και οι μεταθέσεις να γίνονται πάνω σε αυτά τα κενά.

20
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 16, 2023, 10:06:47 μμ »


Πάντοτε θα υπάρχουν αναλφάβητα παιδιά, παιδιά αδύναμα . Παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες. Δεν ευθύνεται το δημοτικό γι' αυτό. Είναι ο ίδιος κοινωνικός αυτοματισμός που θέλει τους καθηγητές υπεύθυνους για το γεγονός ότι παιδί χωρίς φροντιστήριο θα αποτύχιε στο γυμνάσιο-λύκειο.

Τώρα αν κάποιο καθηγητές, θέλουν να αποδώσουν τις δικές τους ανεπάρκειες στους προηγούμενους, οκ δικαιωμα τους.

Αν στο γυμνάσιο πάνε 10 καλοί μαθητές, μέχρι το Λύκειο έχουν απομείνει 3 και αυτοί με εντατικά φροντιστήρια.

Ας μην αναπτύσσουμε και μεταξύ μας τον κοινωνικό αυτοματισμό που μας επιβάλλουν οι άλλοι.

21
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 12, 2023, 06:56:55 μμ »
Και όχι μόνο οι στρατιωτικοί, ολοι όσοι ανήκουν στα σώματα ασφαλείας περνούν κρίσεις για να προαχθούν.

Άλλο κρίσεις στελεχών (κάτι που συμβαίνει και στους εκπαιδευτικούς) και άλλο αξιολόγηση έργου. Ότι δηλαδή αξιολούνται οι αστυνομικοί και κάνουν πολύ καλά το έργο τους γι' αυτό δεν έχουμε διαφθορά στην αστυνομία και μηδενική εγκληματικότητα.

22
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 11, 2023, 03:52:51 μμ »
Θα μάς τρελάνει αυτός Μπελαδάκης;;; Υπάρχουν, λέει, εκπαιδευτικοί που χρειάζονται ενίσχυση & που ποτέ δεν ασχολήθηκε κανένας μαζί τους... Και ήρθε η Κεραμέως, προσθέτω εγώ, που για το καλό εκείνων των εκπαιδευτικών που δεν τους υποστήριξε κανένας μέχρι τώρα, να εισάγει την "αντικειμενική αξιολόγηση"! Χαχα! Ωραίο αφήγημα!
Επιπλέον, μιλάει για "αρεστούς" που επί Γαβρόγλου εκλέγονταν Δ/ντές σχολείων, στήνοντας "λαικά δικαστήρια"...! Έλεος! Οι Σύμβουλοι τώρα, δηλ., δεν είναι ΑΡΕΣΤΟΙ;;; Ακόμη, μίλησε για εκπαιδευτικούς που δεν τεκμηριώνουν την αξιολόγηση των μαθητών τους (δηλ. είναι εμπαθείς με μερικούς μαθητές, υπονοεί) και που δε δέχονται τους γονείς να τους ενημερώσουν, που είναι εριστικοί με τους γονείς...! Ξανά έλεος...! Πόσα χρόνια έχει να μπει σε σχολείο αυτός ο κύριος;;

Ακριβώς ! ΌΠως ξεροκατάπιε όταν πήγε η συζήτηση στα προσόντα των αξιολογητών. Θα μου έρθει ο γεροντοκόρακας που έχει να πατήσει 15 χρόνια στην τάξη, να με αξιολογήσει. Βρε ουστ!

23
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 24, 2023, 10:40:10 μμ »
Η αξιολόγηση είναι μια αηδία και μισή. Τίποτα δεν θα βελτιώσει. Ας ξυπνήσουμε και ας δούμε τα παραδείγματα συναδέλφων μας σε Αμερική και Αγγλία. Έχουν γονατίσει οι άνθρωποι.

Επίσης πάλι θα την πληρώσουν περισσότεροι οι εκπαιδευτικοί γνωστικών μαθημάτων που έχουν και δουλειά για το σπίτι (τεστ, διαγωνίσματα κτλ) .

Τέλος είναι εξαιρετικά αδικο να αξιολογέιται με τον ίδιο τρόπο ένας καθηγητής σε ΕΠΑΛ ή σε σχολείο υποβαθμισμένης περιοχής με έναν καθηγητή που δουλεύει σε σχολείο σε "καλή" περιοχή. Όπως και το γεγονός ότι στο δημοτικό, οι παλαιότεροι φορτώνουν τα δύσκολα τμήματα στους νεότερους.


24
Και φυσικά για όλα φταίνε οι εκπαιδευτικοί. Κανείς άλλος. Εμείς πρέπει να διορθώσουμε τις αμαρτίες όλου του κόσμου. Να αναπληρώσουμε τα γονεικα λάθη και τις ελλείψεις.


Τα πράγματα θα γίνουν ακόμη χειρότερα.

25
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Αύγουστος 29, 2022, 02:02:14 μμ »
Νέοι διορισμοί θα γίνουν όχι γιατί μας αγάπησαν,αλλά γιατί κάθε χρόνο φεύγουν χιλιάδες με σύνταξη...Ο κανόνας είναι 1 αποχώρηση, 1 πρόσληψη... Μνημόνιο δεν έχουμε πλέον, οπότε μπορούν να διορίζουν άφοβα...

Ενδιαφέρον θα έχει φέτος να δούμε αν θα ιδρύσουν οργανικές στις ειδικότητες αβθμιας γενικής...Σε πληροφορικους, καλλιτεχνικων, θεατρολογους, ξενογλωσσους, μουσικους κτλ...

Επίσης θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν στη αβθμια ειδικής πάλι ιδρύσουν οργανικές στις ειδικότητες πλην δασκάλων και νηπιαγωγών... Πχ στους μουσικούς κάθε χρόνο παίρνει 100-120 αναπληρωτές αλλά όλα τα κενα είναι λειτουργικά και έχει 0 οργανικές...

 Για να δουμε...

Όπως θα πρέπει να γίνουν οργανικές θέσεις για τις παράλληλες . Μιλάμε για χιλιάδες πε60, 70, 02 , 03 , 04 που πρέπει να διοριστούν.

26
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 30, 2022, 03:55:42 μμ »
Η σειρά καταστρατηγηθηκε έτσι και αλλιως ,αφού πολλοί με θέση μπροστά δεν τα δηλωσαν όλα και διοριστηκαν οι πίσω τους

Πολύ σωστά. Δεν είναι λίγοι αυτοί που ρίσκαραν.

27
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούλιος 26, 2022, 02:22:03 μμ »
Είναι μάγκες με όλα τους... την ίδια ώρα που στην ΔΕ ακόμη και στον ίδιο κλάδο υπάρχει το εγώ είμαι του πολυτεχνείου δεν έχω στους άλλους εγώ είμαι της αθηνας με 18.5 και εσύ της Ρόδου με 8.5..Οταν έχεις 3332 διορισμούς και από την άλλη στις προσλήψεις αναπληρωτων το 3332 το πιάνεις μετά την 4 φάση αναπλήρωσης νομίζω ότι κάτι λέει.Οταν με το καλό έρθουν και χρόνου διορισμού τα οργανικά κενά που σήμερα συζητάμε δηλ 800+1000 συνταξιοδοτησεις στο περίπου 2000-2500 οργανικά.. εδώ στο pde θα γίνεται συζήτηση για πάνω από 4000 οργανικά. Το έχω γράψει και θα το ξαναγράψω σύσταση νέων οργανικών εδώ και τώρα όχι αύριο και μια γροθιά όλες οι ειδικότητες ΠΕ και ΔΕ..

Bale και τις 1308 συνταξιοδοτήσεις τις φετινές. Και έρχονται και άλλες!!

28
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί ΠΕ70 2022
« στις: Ιούλιος 22, 2022, 04:20:18 μμ »
Παιδιά, κοιτάζω τώρα τα οργανικά κενά που είχε αναρτήσει η Γ Αθήνας τον Μάϊο. Έχει δύο στήλες. Η πρώτη με οργανικές θέσεις και η αλλά με οργανικά κενά. Γιατί σε όλα τα σχολεία Οι οργανικές θέσεις είναι περισσότερες από τις θέσεις του σχολείου.
Π.χ. στα 12θεσια έχει 16 θέσεις
Και στα 6θεσια μπορεί να έχει 9
Σε όλα όμως!
Δηλαδή όπου και να πας θα είσαι υπεράριθμος; 🤔🤔

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχεις μπερδευτεί. Πχ 1ο ΔΣ Αγίας Βαρβάρας. 16 οργανικές θέσεις, 6 οργανικά κενά. Τα υπόλοιπα προφανώς τα κατέχουν ήδη μόνιμοι.

Σελίδες: 1234 ... 54

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160047
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 275
Σύνολο: 293

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.