0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η λύση είναι μία, ενοποίηση του κλάδου 04 και τα κενά των βίο και γεω τα μοιραζόμαστε ΌΛΟΙ ανάλογα με τις ώρες που διδάσκει η κάθε ειδικότητα.
Δε μπορείς να αποκλείσεις τη μεγαλύτερη ειδικότητα του κλάδου επειδή έχει υπεραριθμους.
Η λύση είναι μία, ενοποίηση του κλάδου 04 και τα κενά των βίο και γεω τα μοιραζόμαστε ΌΛΟΙ ανάλογα με τις ώρες που διδάσκει η κάθε ειδικότητα. Δε μπορείς να αποκλείσεις τη μεγαλύτερη ειδικότητα του κλάδου επειδή έχει υπεραριθμους.
Η λύση είναι μία, ενοποίηση του κλάδου 04 και τα κενά των βίο και γεω τα μοιραζόμαστε ΌΛΟΙ
ανάλογα με τις ώρες που διδάσκει η κάθε ειδικότητα.
Κουβέντα κάνομε. Κάτι σαν εκπαιδευτικό καφενείο. Χαλαρά.
Επειδή κάνουμε κουβέντα εγώ αυτό που πιστεύω (και το έχω ξαναγράψει) ότι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ισορροπημένο πρόγραμμα πχ. της Α λυκείου: 5 ώρες Αρχαία και 6 ώρες φυσικές επιστήμες όλες μαζί. Η της Β γυμνασίου: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνική Γραμματεία από μετάφραση, Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Γραμματεία, στο σύνολο 8 ώρες και η χημεία μονόωρο.Για να μην σχολιάσω το πρόγραμμα όλων των τάξεων που είναι στο ίδιο μοτίβο ούτε τα μαθησιακά αποτελέσματα γενικά, που είναι σε κάθετη πτώση.
Μη τους βάζεις ιδέες. Το μονοωρο χημείας δεν χρειάζεται. Να την κάνουμε βυζαντινολογια.
όσο για αυτά που λες για δικαστήρια καλύτερα να κάνεις καμιά άλλη δουλειά απ' του εκπαιδευτικού αν για να επικοινωνήσεις θες δικηγόρο