1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 09, 2024, 11:53:47 πμ »
καθόλου κακεντρεχές το σχόλιο, είναι κοινή λογική,
ακόμη και έτσι, πώς ζυγίζεται και πώς αξιολογείται το κάθε κριτήριο, πόση σύνθεση απόψεων είναι αρκετή, πόση ανάληψη πρωτοβουλιών επαρκεί, πώς μετρά (αυτός που θέλει να μετρήσει) πόσες καινοτόμες παρεμβάσεις του μένουν να κάνει για να διαπρέψει, πολύ απλά δεν γίνεται επειδή δεν ήταν ποτέ ο αυτός ο σκοπός
το φεκ τονίζει ότι η κρίση πρέπει να είναι δικαιολογημένη και τεκμηριωμένη, αυτό χωρίς μετρήσιμα και επαληθεύσιμα έστω με μια μικρή απόλυση τέλος πάντων κριτήρια δεν είναι αρκετό να στήσει ένα αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης
ο καθένας θα μπορεί να πιάνεται από όπου νομίζει και του αρέσει και να βάζει ό,τι χαρακτηρισμό θέλει για τους δικούς του λόγους (ή για λόγους ανωτέρας βίας) και εμείς θα συζητάμε αν καλύπτεται νομικά
ακόμη και έτσι, πώς ζυγίζεται και πώς αξιολογείται το κάθε κριτήριο, πόση σύνθεση απόψεων είναι αρκετή, πόση ανάληψη πρωτοβουλιών επαρκεί, πώς μετρά (αυτός που θέλει να μετρήσει) πόσες καινοτόμες παρεμβάσεις του μένουν να κάνει για να διαπρέψει, πολύ απλά δεν γίνεται επειδή δεν ήταν ποτέ ο αυτός ο σκοπός
το φεκ τονίζει ότι η κρίση πρέπει να είναι δικαιολογημένη και τεκμηριωμένη, αυτό χωρίς μετρήσιμα και επαληθεύσιμα έστω με μια μικρή απόλυση τέλος πάντων κριτήρια δεν είναι αρκετό να στήσει ένα αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης
ο καθένας θα μπορεί να πιάνεται από όπου νομίζει και του αρέσει και να βάζει ό,τι χαρακτηρισμό θέλει για τους δικούς του λόγους (ή για λόγους ανωτέρας βίας) και εμείς θα συζητάμε αν καλύπτεται νομικά