0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα! Το καθεστώς της παράλληλης σε ό,τι αφορά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι αποσαφηνισμένο... Κοινώς ενεργείς κατά το δοκούν... Καλό είναι να δημιουργήσεις και δικό σου σύνδεσμο στο Webex, προσωπικό δωμάτιο δηλαδή. Επίσης, ενδείκνυται να δημιουργήσεις και τμήματα στο E-class για κάθε παιδάκι που είσαι δίπλα του. Κατά τα άλλα σχετικά με τα παιδάκια που υποστηρίζεις θα πρότεινα: Επικοινώνησε με τους γονείς των παιδιών και δες τι ακριβώς θέλουν αναφορικά με την τηλεκπαίδευση. Μπορεί να σου πούνε ότι θέλουν να μπαίνεις και εσύ τις ώρες που σου αναλογούν και μετά να αναρτάς στο e-class την ύλη που παραδόθηκε και τις εργασίες που δόθηκαν (αυτό εμένα μου συμβαίνει με 2 από τα παιδάκια που υποστηρίζω). Ή μπορεί να σου ζητήσουν να ανεβάζεις στο e-class διαφοροποιημένο και εξατομικευμένο υλικό για το παιδί τους και ότι δε χρειάζεται να παρακολουθείς μαζί με το παιδί τα μαθήματα Γενικής, καθώς βρίσκονται αυτοί δίπλα του. Μπορεί βέβαια και να μην τα καταφέρεις να συνεννοηθείς... Σε κάθε περίπτωση πάντως, θα πρέπει να συζητήσεις με τον Διευθυντή/Διευθυντές σου τι θα ήθελαν και αυτοί από εσένα.Προσωπικά και μετά από πολλές συζητήσεις κάνω όλα τα παραπάνω που σου είπα και για τα 4 παιδάκια που είμαι δίπλα τους φέτος και αναλόγως της περίπτωσης εξειδικεύω. Πάντα όμως σε συνεννόηση με τα σχολεία στα οποία ανήκω. Μάλιστα έχει συμβεί και σίγουρα θα ξαναγίνει να κάνουμε και εξατομικευμένο μάθημα μέσω του προσωπικού μου συνδέσμου στο Webex με όλα τα παιδάκια, φυσικά όχι την ώρα που διεξάγεται το μάθημα της Γενικής παιδείας, κάποια στιγμή άλλη που θα είναι εφικτό.Ελπίζω να βοήθησα κάπως, με το καλό εύχομαι!