*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 217543 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #728 στις: Απρίλιος 03, 2011, 06:55:18 μμ »
Δεν κατάλαβες giannios. Θέλω να πω αν αποκαλούμε τεχνολόγο αυτόν που κάνει τεχνολογία θα έπρεπε να λέμε αυτόν που κάνει θρησκευτικά, θρησκευτικό; Θεωρώ ξαναλέω ότι δεν πρέπει να αποκαλούμε τεχνολόγο τον εκπαιδευτικό που διδάσκει το μάθημα Τεχνολογίας διότι πολλές φορές το μάθημα το διδάσκουν απόφοιτοι πενταετών σχολών και είναι άδικο να τους ταυτίζουμε με τους απόφοιτους ΤΕΙ. Βέβαια το μάθημα το έχουν ανάθεση και απόφοιτοι ΤΕΙ αλλά επιμένω μην τα εξισώνουμε όλα με τη λέξη "Τεχνολόγος"

Συγνώμη, δεν κατάλαβα τι εννοούσες. Συμφωνώ μαζί σου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:25:01 »

Αποσυνδεδεμένος farmas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #729 στις: Απρίλιος 03, 2011, 08:56:57 μμ »
Θέλω να αναφερθώ σε μια πλευρά που κατά την άποψη μου σχολιάστηκε λίγο και αυτή δείχνει την όλη προχειρότητα του λεγόμενου νέου λυκείου. Το ότι τα νέα σχολικά εγχειρίδια δε θα είναι νέα, μα θα υπάρχει κοπτοραπτική, όπως λέγεται. Συνάδελφοι του όποιου κλάδου είστε ικανοποιημένοι από τα παρόντα σχολικά εγχειρίδια, ώστε να διαιωνιστούν και στο "Νέο Λύκειο"; Εγώ προσωπικά ως ΠΕ02 καθόλου και από τους συναδέλφους των περισσοτέρων κλάδων  ακούω τα ίδια. Επίσης πώς μέσα από αυτήν την κοπτοραπτική θα διασφαλιστεί ότι θα υπάρχει μια συνέχεια στην ύλη ενός μαθήματος από τάξη σε τάξη αλλά και στην ύλη της ίδιας της τάξης; Μάλλον σε προχειροδουλειές οδηγούμαστε. Επίσης αυτό αποδεικνύει ότι δεν πρέπει να μας νοιάζει μόνο ο τίτλος του μαθήματος και οι ώρες που θα διδαχθεί( φυσικά και αυτό παίζει σπουδαίο ρόλο, όχι όμως από την οπτική του να καλύψουμε το ωρολόγιο πρόγραμμά μας που πολλοί ακολουθούν εδώ πέρα) αλλά το τι θα διδάξουμε, το περιεχόμενο και με ποια μέσα( ένα από τα οποία και κατά την άποψη μου το βασικότερο είναι το σχολικό εγχειρίδιο). Αν δε φροντίσουμε και κυρίως φροντίσόυν οι υπεύθυνοι της εκπαιδευτικής μας πολιτικής, τότε το όλο εγχείρημα εύκολα θα αποτύχει και ακόμα πιο εύκολα ο κλάδος μας για μια ακόμα φορά θα γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος και θα κατηγορηθεί για μια ακόμη φορά.
Επιπλέον ένα σχόλιο με αφορμή προηγούμενες τοποθετήσεις: ο κύριος λόγος που ο κλάδος μας υποσκελίζεται εύκολα από την πολιτική μας ηγεσία είναι η έλλειψη σύμπνοιας μεταξύ μας, η διχόνοια μας και η αυτάρεσκη ματαιοδοξία μας που μας οδηγεί στον υποβιβασμό πολλές φορές άλλων  συναδέλφων της ίδιας, όμορης ή εντελώς διαφορετικής ειδικότητάς. Και είναι κρίμα

Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #730 στις: Απρίλιος 03, 2011, 09:22:22 μμ »
αχ Αννούλα!!!!!!!!!!!!!!!!
"είπες να το επιδιορθώσεις και το ξεχαρβάλιασες"
το σύστημα...........

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #731 στις: Απρίλιος 03, 2011, 09:39:50 μμ »

Καταρχήν δεν έχω οργαινική θέση. Ήδη ο κλάδος έχει κινηθεί

Δεν μπορείς από παραδείγματα καθηγητών που δίδσκαν να βγάλεις συμπεράσματα για ολοκληρους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα τόσα χρόνια και για το αν πρέπει ή όχι να το διδάσκουν. Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου αναφέρω και εγώ βιολόγους που ενώ συνιστά ξεκάθαρα το βιβλίο πειράματα, δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Το σημαίνει δηλαδή ότι δεν πρέπι να δώσουμε τη βιολογία στους βιολόγους;;

H κατασκευή της κόρης σου, εννοείται ότι περιελάμβανε και ερευνητική εργασία (συγγραφή που αποτελείται από διάφορα κεφάλαια). Η εργασία αυτή είχε μέσα έρευνα, προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων κ.τ.λ. Το ότι δεν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημα, δεν ακυρώνει τους κλάδους που διδάσκουν Τεχνολογία.
Δεν θα ξανααναλύσω το τι σημαίνει ερευνητική εργασία στο γυμνάσιο και Λύκειο και πολύ περισσότερο στο Λύκειο (δες πιο πάνω)

Άλλο είναι το να κάνω ιστορία και να βάζω μια εργασία και άλλο είναι να κάνω στο μάθημα  της Τεχνολογίας καθαρά και αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες με διάφορες μορφές

θα σου απαντήσω σε καθένα  από όσα έχω ξεχωρίσει απο τα γραφόμενά σου:
όπως εγώ δε μπορώ "από καθηγητές που δίδασκαν να βγάλω συμπεράσματα για ολόκληρους κλάδους" έτσι νομίζω και εσύ δε δικαιούσαι να κάνεις το ίδιο επειδή υπήρξαν - και υπάρχουν - κλάδοι που δεν έχουν κάνει project. Το τί έχει κάνει ή δεν έχει κάνει κάποιος δε σημαίνει ότι δε μπορεί να το κάνει. Είναι αφοριστική αυτή η λογική που έχεις.

Αν οι βιολόγοι δεν κάνουν πειράματα ως οφείλουν, να πάνε σπίτια τους. Το ίδιο οι πληροφορικής, οι φυσικοί, οι φιλόλογοι, οι αγγλικών, οι γυμναστές και όλοι, αν δεν κάνουν αυτό που οφείλουν να κάνουν.

Η κατασκευή της κόρης μου δεν εμπεριείχε καμία απολύτως έρευνα ή ερευνητική εργασία. Η μόνη έρευνα που κάναμε οικογενειακώς ήταν αυτή του να βρούμε έναν ξυλουργό να κόψει, να μας κολλησει και να μας βιδώσει τα ξύλα στη θέση τους. Επομένως, η κόρη μου - και μαζί της άλλα εκατό παιδιά - δεν έμαθαν ΠΟΤΕ πώς να ψάχνουν, να αρχειοθετούν, να αξιολογούν και να χρησιμοποιούν το υλικό τους - πολλώ δε μάλλον να κάνουν τη θεωρία πράξη. Και για αυτό δε θα κατηγορήσω την κόρη μου αλλά τον καθηγητή που δεν μπήκε καν σε αυτή τη λογική. ΟΚ, υπάρχουν τεχνολόγοι που έκαναν ερευνητική εργασία στην τάξη τους, αν ΄ομως το δικό μου παιδί δεν πετύχει σε κάποιον από αυτούς τότε θα πρέπει να χαραμιστεί και να καταποντιστεί επειδή η ανάθεση θα το δίνει υποχρεωτικά στους τεχνολόγους; Λίγη ποικιλία δε νομίζω ότι θα βλάψει κανέναν στο ζήτημα αυτό.

Τέλος, άλλη ερευνητική εργασία θέλει η Ιστορία και άλλη η τεχνολογία, άλλη τα αγγλικά και άλλη τα μαθηματικά. Δε μπορείς να αντιμετωπίζεις μονοδιάστατα την ερευνητική εργασία ( ως μέθοδο και ως διαδικασία) γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι μονοδιάστατη.

Σε παραπέμπτω ωστόσο στη βιβλιογραφία -  και ας μου συγχωρήσουν οι amdm τα αγγλικά :
teaching toay by Geoff Petty, 4th edt., Nelson/Thornes - pp 296-299

terminology varies but the following is common
0 to 1 hr  an exercise
1 to 8 hr an assignment
8 to 50 hr a project
over 50 hr a dissertation or a thesis.

.... assignment criteria for a Chemistry project
DISTINCTION the water content is measured to an accuracy of plur or minus 3%. The report is well written, and includes a clear indication of all the main sources of error and how these could be reduced.
MERIT plus or minus 5% accuracy of analysis. Clear indication of the main sources of error and some idea of how some of these could be reduced.
PASS plus or minus 8% accuracy of analysis. Adequate report, the student needs help in determining all the sources of error and their means of reduction
REFER if the above criteria are not met the project will be handed back to the student for completion.

skill development
use of computers - the assignment is to be written up on computer, marks will be awarded for use of bold, underline and similar effects. Text should be well laid out and fully formatted.
self management  - marks will be awarded for finishing on time, and keeping adequate records....

αυτό λοιπόν το project  πώς θα τα διαχειριζόνταν ένας τεχνολόγος; Ποιές πηγές θα σύστηνε στους μαθητές για να ανατρέξουν - με ποιόν τρόπο θα τους έλυνε τυχόν απορίες τους; Πώς θα το προωθούσε στους μαθητές ώστε τα βαθμολογικά κριτήρια που αναφέρονται πιο πάνω να είναι αυτά που θα έχει θέσει ο καθηγητής Χημείας ώστε το project  να είναι όπως ακιρβώς πρέπει και όπως το θέλει ο Χημικός;

Με βάζετε να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια. Δεν είπαμε ότι δεν μπορείς να κάνεις project ή ερευνητική εργασία. Επαναλαμάβων για χιλιοστή επίσης φορά, ότι σκοπός του μαθήματος Τεχνολογία δεν ήταν ο καθηγητής να μεταδώσει ύλη ή γνώσεις, αλλά να πληροφορηθεί ο ίδιος και ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός των ερευνητικών εργασιών-δεν είναι να λες στους μαθητές ότι αυτό θα βγει έτσι, αλλά να τους αφήνεις να το ανακαλύπτουν οι ίδιοι. Το μάθημα διεθνώς εστιάζει στον τρόπο αναζήτησης της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων

 Το Υπουργείο αμα θέλει ας προσθέσει κλάδους στο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, αλλά ως Α ανάθεση δεν μπορεί και το θεωρώ τελείως παράνομο να αφαιρέσει τους ήδη υπάρχοντες.

Λυπάμαι, αλλά καταλαβαίνω ότι από αυτά που λες δεν έχεις κάνει ποτέ ερευνητική εργασία με μαθητές, διότι είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία αντιμετώπισης, μιλάς ως αυθεντία που ξέρω τέλεια γνώσεις χημείας και έτσι πρέπει να τις παραδώσεις.

Σου απαντώ στα αγγλικά που μου έγραψες. Καταρχήν δεν κατάλαβα για ποιο project χημείας μιλούσε

Αυτό που μου έγραψες είναι κριτήρια αξιολόγησης για μια ανάλυση που έκανε ένας μαθητής για να προσδιορίσει την περιεκτικότητα του νερού σε κάτι.

Το γεγονός ότι λες να συστήσει ο καθηγητής πηγές ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Σε αυτή την περίπτωση ο καθηγητής χημείας συστήνει στον υπεύθυνο καθηγητή της Τεχνολογίας κάποιες πηγές πληροφόρησης.  Ο καθηγητής ενημερώνεται επαρκώς. Στην συνέχεια εκτελείται το υποτιθέμενο πείραμα. Οι γεωπόνοι τουλάχιστον έχουν εμπειρία από χημικά εργαστήρια. Ο καθηγητής επιβλέπει αν οι μαθητές κατανοούν τον σκοπό της έρευνας, αν μπορούν να κάνουν υποθέσεις, την διαδικασία της ερευνητικής εργασίας κ.τ.λ

όλες οι ερευνητικές εργασίες (σχεδόν όλες) ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ!!!!!!

Περίληψη, εισαγωγή υλικά -μέθοδοι κ.τ.λ.

Σε πληροφορώ ότι ανά το κόσμο όλο αντίστοιχα μαθήματα δεν γίνονται σε ένα εργαστήριο εξειδικευμένο στη χημεία ή φυσικά, αλλά σε ένα εργαστήριο ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.

Η πιο σωστή μέθοδος που ακολοθείται όχι στην ελλάδα είναι η εξής: Ο καθηγητής τεχνολογίας αν πρόκειται για πειραματική έρευνα βάζει τις διάφορες ομάδες στο κοινό εργαστήριο, υπάρχουν οπωσδήποτε και ένας τεχνικός  του εργαστηρίου που βοηθάει στην όλη διαδικασία

Δεν βλέπω το λόγο για ποιοι λόγο ένας καθηγητής Τεχνολογίας δεν μπορεί να εκπληρώσει το παραπάνω project. Mην κοιτάτε την επιφάνεια, δηλαδή έχει γνώσεις χημείας, άρα πρέπει χημικός, αλλά την ουσία. Η ουσία είναι η καθοδήγηση των μαθητών.

Σε πληροφορώ ότι όλοι οι κλάδοι που διδάσκουν μέχρι τώρα Τεχνολογία έχουν μια διαθεματική προσέγγιση στις σπουδές που έχουν κάνει: π.χ. ο γεωπόνος έχει γνώσεις οικονομίας, βιολογίας, χημείας, φυσικής, διατροφής κ.τ.λ. Ο μηχανικός έχει γνώσεις μαθηματικών, χημείας, φυσικήη, κατασκευών, οικονομίας κ.τ.λ.

Είναι οι κλάδοι που μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις του μαθήματος ερευνητική εργασία

το μάθημα διεθνώς έχει τον εξής πολύ συγκεκριμένο κύκλο εργασιών: ορισμός του προβλήματος/θέματος --> brainstorming πηγών και λύσεων --> έρευνα και ανάλυση του προβλήματος --> brainstorming μιας σειράς λύσεων --> επιλογή της καλύτερης λύσης --> ανάπτυξη της λύσης --> δοκιμή της λύσης (αν είναι η ενδεδειγμένη).

Στην Ελλάδα όμως ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ο καθηγητής οφείλει να δείξει τον τρόπο, να πει στους μαθητές πώς θα ψάξουν για πηγές και πού. Να τους μάθει να τις αξιολογούν σε χρήσιμες, κρίσιμες, σημαντικές ή δευτερεύουσες. Δε θα κάνει ο καθηγητής την εργασία του μαθητή, θα του δείξει τον τρόπο όμως - ακριβώς γιατί ο μαθητής δεν έχει καμία προηγούμενη εμπειρία.

Επίσης, μην μπερδεύετε την ανάπτυξη πτυχιακής με την ανάπτυξη ερευνητικής εργασίας. Είναι άλλο πράγμα το ένα και άλλο το άλλο.
Όσο για τη διεθνή εμπειρία, άσε με να ξέρω καλύτερα κάποια πράγματα γιατί την έχω βιώσει εκ των έσω. Όταν στο σχολείο μου μας έδιναν ερευνητικές εργασίες καθόλου δεν είχαμε εργαστήριο τεχνολογίας. Είχαμε μια τεράστια και άρτια ενημερωμένη βιβλιοθήκη, είχαμε υπολογιστές σε ms dos ( και γραφομηχανές τον καιρό εκείνο), είχαμε εγκυκλοπαίδειες, είχαμε τον σύμβουλο καθηγητή ( της συγκεκριμένης κάθε φορά ειδικότητας ) και είχαμε τον βοηθό του σύμβουλου καθηγητή ο οποίος μας βοηθούσε στην παρουσίαση της εργασίας. Στις μέρες μας, εφ΄όσων γνωρίζω, συνεχίζει να μην υπάρχει εργαστήριο τεχνολογίας. Υπάρχει εργαστήριο φυσικών επιστημών, βιβλιοθήκες, wireless internet spot, εργαστήριο έρευνας ( το οποίο είναι ο χώρος που οι μαθητές μπορούν να γράφουν, να εκτυπώνουν ή να παρουσιάζουν τις εργασίες τους και αποτελείται απο σύγχρονους υπολογιστές και μέσα αναπαραγωγής). Αν τώρα αυτό που λες είναι ότι ο τεχνολόγος θα βοηθά, ή θα δρα επικουρικά στο project  που έχει θέσει άλλος καθηγητής ειδικότητας να συμφωνήσω. Αν όμως λες ότι το τρίωρο αυτό μάθημα θα πρέπει να το έχει μόνο ο τεχνολόγος θα διαφωνήσω.

Επομένως, σου επιστρέφω το επιχείρημα : δε βλέπω το λόγο γιατί οι λοιποί καθηγητές να μην μπορούν να εκπληρώσουν τα projects. Mην κοιτάτε την επιφάνεια, δηλαδή έχει γνώσεις χημείας, άρα πρέπει χημικός, αλλά την ουσία. Η ουσία είναι η καθοδήγηση των μαθητών. Αλλά την καθοδήγηση μπορεί να την προσφέρει ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑ  ο οποιοσδήποτε εκπ/κός θεωρεί ότι μπορεί να το κάνει.

Σε πληροφορώ επίσης ότι όλοι οι κλάδοι που διδάσκουν το ο,τιδήποτε  έχουν μια διαθεματική προσέγγιση στις σπουδές που έχουν κάνει: π.χ. ο αγγλικών έχει γνώσεις ιστορίας, ο φιλόλογος γνώσεις κοινωνιολογίας, ο κοινωνιολόγος γνώσεις οικονομίας, ο μαθηματικός μπορεί να γνωρίζει φιλοσοφία κ.ο.κ. Επομένως, ως προς τη διαθεματικότητα δεν έχουν μόνο οι τεχνολόγοι την παγκόσμια πρωτιά..,

Όσο για το project χημείας που σου πρότεινα, φυσικά και δεν έδωσα θέμα - το θέμα θα το δώσει ο χημικός. Εστίασα στην πραγμάτωση του project και στα κριτήρια βαθμολόγησης που έχουν τεθεί. ( και φυσικά δεν μιλάω ως αυθεντία της χημείας γιατί ....πολύ απλά δεν είμαι χημικός) ;)

Τέλος, το αν έχω κάνει ή όχι ερευνητική εργασία με τους μαθητές μου μπορεί εύκολα να αποδειχτεί γιατί τόσο εγώ όσο και το σχολείο  και οι μαθητές μου έχουμε  αντίγραφα των εργασιών αυτών και επίσης γιατί αυτές οι συγκεκριμένες ερευνητικές εργασίες κρίθηκαν ως κατάλληλο εκπ/κό υλικό επιμόρφωσης από επιστήμονες πολύ περισσότερο καταρτισμένους απο εσένα ή εμένα.

ΥΓ. Τεχνολόγος για μένα είναι ο απόφοιτος ΤΕΙ που διδάσκει με Α' ανάθεση το μάθημα της Τεχνολογίας. Πιο σαφές δε γίνεται.


Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:25:01 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #732 στις: Απρίλιος 03, 2011, 09:47:07 μμ »
Μια παρατήρηση μόνο: οι μηχανικοί δεν ξέρουν φυσική ή χημεία ή μαθηματικά. Στην καλύτερη περίπτωση έχουν επαρκείς έως πολύ καλές γνώσεις μαθηματικών, και χημείας ΜΟΝΟ οι χημικοί μηχανικοί. Όσον αφορά τη φυσική.. επιφανειακές γνώσεις, που αρκούν ίσως για επίπεδο σχολείου (αλλά όχι για διδασκαλία προφανώς), με την έννοια ότι δεν εμβαθύνουν καθόλου, αλλά αρκούνται σε επίλυση προβλημάτων που τους αφορούν. Όπως έλεγε κάποτε ένας καθηγητής μας στο παν/μιο "οι μηχανικοί δεν ξέρουν φυσική".  :)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #733 στις: Απρίλιος 03, 2011, 09:53:01 μμ »
θα συμφωνησω με τη bitch, οπως παντα...!!το ακουω κι εγω στο σχολειο μου να το λενε οι "τεχνολογοι"..!!απο που ομως ορμωμενοι?δηλαδη το υπουργειο θα τους αναθεσει το project γιατι τους κατηργησε το μαθημα στην α λυκειου...?τι τους κανει ικανους να το εχουν ως α αναθεση..?να ξερουν πως στη φιλοσοφικη παντως το project διδασκεται....αν αυτο κατι τους λεει..!!

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #734 στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:00:08 μμ »
θα συμφωνησω με τη bitch, οπως παντα...!!το ακουω κι εγω στο σχολειο μου να το λενε οι "τεχνολογοι"..!!απο που ομως ορμωμενοι?δηλαδη το υπουργειο θα τους αναθεσει το project γιατι τους κατηργησε το μαθημα στην α λυκειου...?τι τους κανει ικανους να το εχουν ως α αναθεση..?να ξερουν πως στη φιλοσοφικη παντως το project διδασκεται....αν αυτο κατι τους λεει..!!

Το project διδάσκεται σε ΟΛΕΣ τις καθηγητικές σχολές, τουλάχιστον τις θεωρητικές.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #735 στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:02:15 μμ »
thanks antonis2000 -  και στο αγγλικό πάντως διδάσκεται !!
επίσης, αν το σκεπτικό είναι " μας πήραν την α' ανάθεση" τότε και οι ξενόγλωσσοι που στη β και γ λυκείου έγιναν..επιλογής, να αναλάβουν και αυτοί τα projects. Το γεγονός μάλιστα ότι είναι ξενόγλωσσοι πρέπει να προταχθεί στα κριτήρια επιλογής γιατί και τη βιβλιογραφία μπορούν ευκολότερα να κατανοήσουν και το ένα τουλάχιστον project μπορεί να είναι γραμμένο στα αγγλικά....

μα ειναι τώρα αυτά λογικά επιχειρήματα; Ας ξεφύγουμε κάποτε απο το καθαρά συντεχνιακό. Εντάξει, θα χαθούν κάποιες οργανικές - θα χαθούν κάποια μαθήματα - αν πρέπει κάποιος να αγωνιστεί να το κάνει για τους σωστούς λόγους ( πχ γιατί το μάθημα που καταργήθηκε είναι σημαντικό και προσφέρει πράγματα στους μαθητές). Το "φυλάω τον πωπό μου" όμως δε μπορεί να είναι παιδαγωγικά ορθό κριτήριο...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #736 στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:02:40 μμ »
θα συμφωνησω με τη bitch, οπως παντα...!!το ακουω κι εγω στο σχολειο μου να το λενε οι "τεχνολογοι"..!!απο που ομως ορμωμενοι?δηλαδη το υπουργειο θα τους αναθεσει το project γιατι τους κατηργησε το μαθημα στην α λυκειου...?τι τους κανει ικανους να το εχουν ως α αναθεση..?να ξερουν πως στη φιλοσοφικη παντως το project διδασκεται....αν αυτο κατι τους λεει..!!

Το project διδάσκεται σε ΟΛΕΣ τις καθηγητικές σχολές, τουλάχιστον τις θεωρητικές.
Αυτο αποδεικνυει πως το project δεν ανηκει σε καμια ειδικοτητα...θα μας αφορα ολους αναλογα παντα με την επιλογη που θα κανουν οι μαθητες στο θεμα..ειναι τοσο απλο..!!!

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #737 στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:13:52 μμ »
θα συμφωνησω με τη bitch, οπως παντα...!!το ακουω κι εγω στο σχολειο μου να το λενε οι "τεχνολογοι"..!!απο που ομως ορμωμενοι?δηλαδη το υπουργειο θα τους αναθεσει το project γιατι τους κατηργησε το μαθημα στην α λυκειου...?τι τους κανει ικανους να το εχουν ως α αναθεση..?να ξερουν πως στη φιλοσοφικη παντως το project διδασκεται....αν αυτο κατι τους λεει..!!

Το project διδάσκεται σε ΟΛΕΣ τις καθηγητικές σχολές, τουλάχιστον τις θεωρητικές.
Αυτο αποδεικνυει πως το project δεν ανηκει σε καμια ειδικοτητα...θα μας αφορα ολους αναλογα παντα με την επιλογη που θα κανουν οι μαθητες στο θεμα..ειναι τοσο απλο..!!!

Προφανώς! Δεν θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβει κανείς. Το διδάσκουν σε όλες τις Διδακτικές στις Σχολές μας, εδώ και 15 χρόνια τουλάχιστον. Ήταν στην άτυπη ύλη του ΑΣΕΠ, μας το δίδαξαν στα ΠΕΚ και σε ΟΛΕΣ, μα ΟΛΕΣ τις επιμορφώσεις του κλάδου. 

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #738 στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:21:16 μμ »

Καταρχήν δεν έχω οργαινική θέση. Ήδη ο κλάδος έχει κινηθεί

Δεν μπορείς από παραδείγματα καθηγητών που δίδσκαν να βγάλεις συμπεράσματα για ολοκληρους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα τόσα χρόνια και για το αν πρέπει ή όχι να το διδάσκουν. Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου αναφέρω και εγώ βιολόγους που ενώ συνιστά ξεκάθαρα το βιβλίο πειράματα, δεν έχουν κάνει ούτε ένα. Το σημαίνει δηλαδή ότι δεν πρέπι να δώσουμε τη βιολογία στους βιολόγους;;

H κατασκευή της κόρης σου, εννοείται ότι περιελάμβανε και ερευνητική εργασία (συγγραφή που αποτελείται από διάφορα κεφάλαια). Η εργασία αυτή είχε μέσα έρευνα, προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων κ.τ.λ. Το ότι δεν έκανε σωστά ο καθηγητής το μάθημα, δεν ακυρώνει τους κλάδους που διδάσκουν Τεχνολογία.
Δεν θα ξανααναλύσω το τι σημαίνει ερευνητική εργασία στο γυμνάσιο και Λύκειο και πολύ περισσότερο στο Λύκειο (δες πιο πάνω)

Άλλο είναι το να κάνω ιστορία και να βάζω μια εργασία και άλλο είναι να κάνω στο μάθημα  της Τεχνολογίας καθαρά και αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες με διάφορες μορφές

θα σου απαντήσω σε καθένα  από όσα έχω ξεχωρίσει απο τα γραφόμενά σου:
όπως εγώ δε μπορώ "από καθηγητές που δίδασκαν να βγάλω συμπεράσματα για ολόκληρους κλάδους" έτσι νομίζω και εσύ δε δικαιούσαι να κάνεις το ίδιο επειδή υπήρξαν - και υπάρχουν - κλάδοι που δεν έχουν κάνει project. Το τί έχει κάνει ή δεν έχει κάνει κάποιος δε σημαίνει ότι δε μπορεί να το κάνει. Είναι αφοριστική αυτή η λογική που έχεις.

Αν οι βιολόγοι δεν κάνουν πειράματα ως οφείλουν, να πάνε σπίτια τους. Το ίδιο οι πληροφορικής, οι φυσικοί, οι φιλόλογοι, οι αγγλικών, οι γυμναστές και όλοι, αν δεν κάνουν αυτό που οφείλουν να κάνουν.

Η κατασκευή της κόρης μου δεν εμπεριείχε καμία απολύτως έρευνα ή ερευνητική εργασία. Η μόνη έρευνα που κάναμε οικογενειακώς ήταν αυτή του να βρούμε έναν ξυλουργό να κόψει, να μας κολλησει και να μας βιδώσει τα ξύλα στη θέση τους. Επομένως, η κόρη μου - και μαζί της άλλα εκατό παιδιά - δεν έμαθαν ΠΟΤΕ πώς να ψάχνουν, να αρχειοθετούν, να αξιολογούν και να χρησιμοποιούν το υλικό τους - πολλώ δε μάλλον να κάνουν τη θεωρία πράξη. Και για αυτό δε θα κατηγορήσω την κόρη μου αλλά τον καθηγητή που δεν μπήκε καν σε αυτή τη λογική. ΟΚ, υπάρχουν τεχνολόγοι που έκαναν ερευνητική εργασία στην τάξη τους, αν ΄ομως το δικό μου παιδί δεν πετύχει σε κάποιον από αυτούς τότε θα πρέπει να χαραμιστεί και να καταποντιστεί επειδή η ανάθεση θα το δίνει υποχρεωτικά στους τεχνολόγους; Λίγη ποικιλία δε νομίζω ότι θα βλάψει κανέναν στο ζήτημα αυτό.

Τέλος, άλλη ερευνητική εργασία θέλει η Ιστορία και άλλη η τεχνολογία, άλλη τα αγγλικά και άλλη τα μαθηματικά. Δε μπορείς να αντιμετωπίζεις μονοδιάστατα την ερευνητική εργασία ( ως μέθοδο και ως διαδικασία) γιατί πολύ απλά ΔΕΝ είναι μονοδιάστατη.

Σε παραπέμπτω ωστόσο στη βιβλιογραφία -  και ας μου συγχωρήσουν οι amdm τα αγγλικά :
teaching toay by Geoff Petty, 4th edt., Nelson/Thornes - pp 296-299

terminology varies but the following is common
0 to 1 hr  an exercise
1 to 8 hr an assignment
8 to 50 hr a project
over 50 hr a dissertation or a thesis.

.... assignment criteria for a Chemistry project
DISTINCTION the water content is measured to an accuracy of plur or minus 3%. The report is well written, and includes a clear indication of all the main sources of error and how these could be reduced.
MERIT plus or minus 5% accuracy of analysis. Clear indication of the main sources of error and some idea of how some of these could be reduced.
PASS plus or minus 8% accuracy of analysis. Adequate report, the student needs help in determining all the sources of error and their means of reduction
REFER if the above criteria are not met the project will be handed back to the student for completion.

skill development
use of computers - the assignment is to be written up on computer, marks will be awarded for use of bold, underline and similar effects. Text should be well laid out and fully formatted.
self management  - marks will be awarded for finishing on time, and keeping adequate records....

αυτό λοιπόν το project  πώς θα τα διαχειριζόνταν ένας τεχνολόγος; Ποιές πηγές θα σύστηνε στους μαθητές για να ανατρέξουν - με ποιόν τρόπο θα τους έλυνε τυχόν απορίες τους; Πώς θα το προωθούσε στους μαθητές ώστε τα βαθμολογικά κριτήρια που αναφέρονται πιο πάνω να είναι αυτά που θα έχει θέσει ο καθηγητής Χημείας ώστε το project  να είναι όπως ακιρβώς πρέπει και όπως το θέλει ο Χημικός;

Με βάζετε να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια. Δεν είπαμε ότι δεν μπορείς να κάνεις project ή ερευνητική εργασία. Επαναλαμάβων για χιλιοστή επίσης φορά, ότι σκοπός του μαθήματος Τεχνολογία δεν ήταν ο καθηγητής να μεταδώσει ύλη ή γνώσεις, αλλά να πληροφορηθεί ο ίδιος και ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός των ερευνητικών εργασιών-δεν είναι να λες στους μαθητές ότι αυτό θα βγει έτσι, αλλά να τους αφήνεις να το ανακαλύπτουν οι ίδιοι. Το μάθημα διεθνώς εστιάζει στον τρόπο αναζήτησης της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων

 Το Υπουργείο αμα θέλει ας προσθέσει κλάδους στο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, αλλά ως Α ανάθεση δεν μπορεί και το θεωρώ τελείως παράνομο να αφαιρέσει τους ήδη υπάρχοντες.

Λυπάμαι, αλλά καταλαβαίνω ότι από αυτά που λες δεν έχεις κάνει ποτέ ερευνητική εργασία με μαθητές, διότι είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία αντιμετώπισης, μιλάς ως αυθεντία που ξέρω τέλεια γνώσεις χημείας και έτσι πρέπει να τις παραδώσεις.

Σου απαντώ στα αγγλικά που μου έγραψες. Καταρχήν δεν κατάλαβα για ποιο project χημείας μιλούσε

Αυτό που μου έγραψες είναι κριτήρια αξιολόγησης για μια ανάλυση που έκανε ένας μαθητής για να προσδιορίσει την περιεκτικότητα του νερού σε κάτι.

Το γεγονός ότι λες να συστήσει ο καθηγητής πηγές ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Σε αυτή την περίπτωση ο καθηγητής χημείας συστήνει στον υπεύθυνο καθηγητή της Τεχνολογίας κάποιες πηγές πληροφόρησης.  Ο καθηγητής ενημερώνεται επαρκώς. Στην συνέχεια εκτελείται το υποτιθέμενο πείραμα. Οι γεωπόνοι τουλάχιστον έχουν εμπειρία από χημικά εργαστήρια. Ο καθηγητής επιβλέπει αν οι μαθητές κατανοούν τον σκοπό της έρευνας, αν μπορούν να κάνουν υποθέσεις, την διαδικασία της ερευνητικής εργασίας κ.τ.λ

όλες οι ερευνητικές εργασίες (σχεδόν όλες) ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ!!!!!!

Περίληψη, εισαγωγή υλικά -μέθοδοι κ.τ.λ.

Σε πληροφορώ ότι ανά το κόσμο όλο αντίστοιχα μαθήματα δεν γίνονται σε ένα εργαστήριο εξειδικευμένο στη χημεία ή φυσικά, αλλά σε ένα εργαστήριο ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.

Η πιο σωστή μέθοδος που ακολοθείται όχι στην ελλάδα είναι η εξής: Ο καθηγητής τεχνολογίας αν πρόκειται για πειραματική έρευνα βάζει τις διάφορες ομάδες στο κοινό εργαστήριο, υπάρχουν οπωσδήποτε και ένας τεχνικός  του εργαστηρίου που βοηθάει στην όλη διαδικασία

Δεν βλέπω το λόγο για ποιοι λόγο ένας καθηγητής Τεχνολογίας δεν μπορεί να εκπληρώσει το παραπάνω project. Mην κοιτάτε την επιφάνεια, δηλαδή έχει γνώσεις χημείας, άρα πρέπει χημικός, αλλά την ουσία. Η ουσία είναι η καθοδήγηση των μαθητών.

Σε πληροφορώ ότι όλοι οι κλάδοι που διδάσκουν μέχρι τώρα Τεχνολογία έχουν μια διαθεματική προσέγγιση στις σπουδές που έχουν κάνει: π.χ. ο γεωπόνος έχει γνώσεις οικονομίας, βιολογίας, χημείας, φυσικής, διατροφής κ.τ.λ. Ο μηχανικός έχει γνώσεις μαθηματικών, χημείας, φυσικήη, κατασκευών, οικονομίας κ.τ.λ.

Είναι οι κλάδοι που μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις του μαθήματος ερευνητική εργασία

το μάθημα διεθνώς έχει τον εξής πολύ συγκεκριμένο κύκλο εργασιών: ορισμός του προβλήματος/θέματος --> brainstorming πηγών και λύσεων --> έρευνα και ανάλυση του προβλήματος --> brainstorming μιας σειράς λύσεων --> επιλογή της καλύτερης λύσης --> ανάπτυξη της λύσης --> δοκιμή της λύσης (αν είναι η ενδεδειγμένη).

Στην Ελλάδα όμως ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ο καθηγητής οφείλει να δείξει τον τρόπο, να πει στους μαθητές πώς θα ψάξουν για πηγές και πού. Να τους μάθει να τις αξιολογούν σε χρήσιμες, κρίσιμες, σημαντικές ή δευτερεύουσες. Δε θα κάνει ο καθηγητής την εργασία του μαθητή, θα του δείξει τον τρόπο όμως - ακριβώς γιατί ο μαθητής δεν έχει καμία προηγούμενη εμπειρία.

Επίσης, μην μπερδεύετε την ανάπτυξη πτυχιακής με την ανάπτυξη ερευνητικής εργασίας. Είναι άλλο πράγμα το ένα και άλλο το άλλο.
Όσο για τη διεθνή εμπειρία, άσε με να ξέρω καλύτερα κάποια πράγματα γιατί την έχω βιώσει εκ των έσω. Όταν στο σχολείο μου μας έδιναν ερευνητικές εργασίες καθόλου δεν είχαμε εργαστήριο τεχνολογίας. Είχαμε μια τεράστια και άρτια ενημερωμένη βιβλιοθήκη, είχαμε υπολογιστές σε ms dos ( και γραφομηχανές τον καιρό εκείνο), είχαμε εγκυκλοπαίδειες, είχαμε τον σύμβουλο καθηγητή ( της συγκεκριμένης κάθε φορά ειδικότητας ) και είχαμε τον βοηθό του σύμβουλου καθηγητή ο οποίος μας βοηθούσε στην παρουσίαση της εργασίας. Στις μέρες μας, εφ΄όσων γνωρίζω, συνεχίζει να μην υπάρχει εργαστήριο τεχνολογίας. Υπάρχει εργαστήριο φυσικών επιστημών, βιβλιοθήκες, wireless internet spot, εργαστήριο έρευνας ( το οποίο είναι ο χώρος που οι μαθητές μπορούν να γράφουν, να εκτυπώνουν ή να παρουσιάζουν τις εργασίες τους και αποτελείται απο σύγχρονους υπολογιστές και μέσα αναπαραγωγής). Αν τώρα αυτό που λες είναι ότι ο τεχνολόγος θα βοηθά, ή θα δρα επικουρικά στο project  που έχει θέσει άλλος καθηγητής ειδικότητας να συμφωνήσω. Αν όμως λες ότι το τρίωρο αυτό μάθημα θα πρέπει να το έχει μόνο ο τεχνολόγος θα διαφωνήσω.

Επομένως, σου επιστρέφω το επιχείρημα : δε βλέπω το λόγο γιατί οι λοιποί καθηγητές να μην μπορούν να εκπληρώσουν τα projects. Mην κοιτάτε την επιφάνεια, δηλαδή έχει γνώσεις χημείας, άρα πρέπει χημικός, αλλά την ουσία. Η ουσία είναι η καθοδήγηση των μαθητών. Αλλά την καθοδήγηση μπορεί να την προσφέρει ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑ  ο οποιοσδήποτε εκπ/κός θεωρεί ότι μπορεί να το κάνει.

Σε πληροφορώ επίσης ότι όλοι οι κλάδοι που διδάσκουν το ο,τιδήποτε  έχουν μια διαθεματική προσέγγιση στις σπουδές που έχουν κάνει: π.χ. ο αγγλικών έχει γνώσεις ιστορίας, ο φιλόλογος γνώσεις κοινωνιολογίας, ο κοινωνιολόγος γνώσεις οικονομίας, ο μαθηματικός μπορεί να γνωρίζει φιλοσοφία κ.ο.κ. Επομένως, ως προς τη διαθεματικότητα δεν έχουν μόνο οι τεχνολόγοι την παγκόσμια πρωτιά..,

Όσο για το project χημείας που σου πρότεινα, φυσικά και δεν έδωσα θέμα - το θέμα θα το δώσει ο χημικός. Εστίασα στην πραγμάτωση του project και στα κριτήρια βαθμολόγησης που έχουν τεθεί. ( και φυσικά δεν μιλάω ως αυθεντία της χημείας γιατί ....πολύ απλά δεν είμαι χημικός) ;)

Τέλος, το αν έχω κάνει ή όχι ερευνητική εργασία με τους μαθητές μου μπορεί εύκολα να αποδειχτεί γιατί τόσο εγώ όσο και το σχολείο  και οι μαθητές μου έχουμε  αντίγραφα των εργασιών αυτών και επίσης γιατί αυτές οι συγκεκριμένες ερευνητικές εργασίες κρίθηκαν ως κατάλληλο εκπ/κό υλικό επιμόρφωσης από επιστήμονες πολύ περισσότερο καταρτισμένους απο εσένα ή εμένα.

ΥΓ. Τεχνολόγος για μένα είναι ο απόφοιτος ΤΕΙ που διδάσκει με Α' ανάθεση το μάθημα της Τεχνολογίας. Πιο σαφές δε γίνεται.

Καλά τώρα πλάκα μου κάνεις;;; Eπαναλαμβάνεις αυτά που λέω παραπάνω και τα κάνεις δικά σου επιχειρήματα;; Εγώ δεν είπα ότι τους μαθαίνεις τον τρόπο αναζήτησης της βιβλιογραφίας κ.τ.λ.;;;

Για πες μου σε παρακαλώ τον τίτλο του μαθήματος που έκανες στο σχολείο που πήγαινες στο εξωτερικό.

Τι υλικό επιμόρφωσης είναι αυτό;; Yλικά επιμόρφωσης υπάρχουν πολλά, είναι υλικό επιμόρφωσης πάνω σε τι θέμα;;

To να μου δίνεις κριτήρια για project χημείας γενικά και αόριστα, χωρίς να ξέρουμε τι επιπέδου είναι αυτοί οι μαθητές, τι υποδομές έχει το σχολείο, δεν το θεωρώ και το πιο σωστό, όταν μάλιστα δεν ξέρεις και εσύ η ίδια σε τι ακριβώς αναφέρεται το project.

Σε λίγο θα μου πεις ότι ο αγγλικός έχει και γνώσεις χημείας, φυσικής βιολογίας για να αναλάβει την ερευνητική εργασία;

Mϊλησα για πειραματικές-ερευνητικές εργασίες που διεξάγονται διεθνώς στο μάθημα της Τεχνολογίας. Υπάρχει ένα κοινό εργαστήριο Τεχνολογίας για όλες τις επιστήμες. Άμα θες δέξου το. Η τεχνολογία δεν διδάσκεται σε όλα τα σχολεία όλων των χωρών.

Σε όλες τις ομαδικές εργασίες, συνίσται διεθνώς να υπάρχουν δύο καθηγητές ή ένας καθηγητής και ένας βοηθός που θα επικουρούν στο έργο

Έχω θέσει τα επιχειρηματά μου, εκτενέστατα, αν το Υπουργείο σκοπεύει να πετάξει τόσ εύκολα τους καθηγητές τεχνολογίας έξω από τα σχολεία, χωρίς να λάβει υπόψη ότι αυτοί δίδασκαν ουσιαστικά ερευνητική εργασία τόσα χρόνια, ας το κάνει, αλλά θα μας βρει μπροστά του. Στην Ελλάδα είπαμε να υπάρχουν συντεχνιακά συμφέροντα μεταξύ κλάδων, αλλά και να πετάμε κλάδους από έξω όταν δίδασκαν το ίδιο μάθημα επί χρόνια και τώρα επειδή αλλάξαμε το τίτλο, τους λέμε ότι δεν σας θέλουμε.

Στην Ελλάδα, άλλωστε ο ένας κλάδος σφάζεται με τον άλλο. Θέλω να το δω και να σκάσω στα γέλια όταν αγγλικής φιλολογίας άτομο, θα χρειαστεί να διευκολύνει μαθητές που έχουν πάρει ερευνητική στη βιολογία.

Στην Ελλάδα ξεχνάμε τα αυτονόητα, αυτό έχω να πω. Σκεφτείτε απλά  τον δικό σας κλαδο αν διδάσκατε τόσα χρόνια ένα μάθημα, που είναι πανομοιότυπο και ακριβώς το ίδιο με τις ερευνητικές εργασίες και σας έλεγαν ότι όχι επειδή αλλάξαμε το τίτλο σας διώχνουμε. Το θεωρώ παράλογο και τελείως άδικο.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2011, 10:31:15 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #739 στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:31:07 μμ »

Καλά τώρα πλάκα μου κάνεις;;; Eπαναλαμβάνεις αυτά που λέω παραπάνω και τα κάνεις δικά σου επιχειρήματα;; Εγώ Έχω θέσει τα επιχειρηματά μου, εκτενέστατα, αν το Υπουργείο σκοπεύει να πετάξει τόσ εύκολα τους καθηγητές τεχνολογίας έξω από τα σχολεία, χωρίς να λάβει υπόψη ότι αυτοί δίδασκαν ουσιαστικά ερευνητική εργασία τόσα χρόνια, ας το κάνει, αλλά θα μας βρε μπροστά του. Στην Ελλάδα είπαμε να υπάρχουν συντεχνιακά συμφέροντα μεταξύ κλάδων, αλλά και να πετάμε κλάδους από έξω όταν δίδασκαν το ίδιο μάθημα επί χρόνια και τώρα επειδή αλλάξαμε το τίτλο, τους λέμε ότι δεν σας θέλουμε
Αγαπητε συναδελφε, κατι δεν καταλαβαινεις...το project δεν ειναι μαθημα οπως τα αρχαια ή τα μαθηματικα , ειναι ενα τροπος προσεγγισης ενος θέματος, μια μεθοδος...!δηλαδη αν οι μαθητές επιλεξουν ενα θεμα..για παραδειγμα η θεση της γυναικας στην εκπαιδευση διαχρονικα..θα το αναλαβεις εσυ ως τι...?ως τεχνολόγος...?ελεος..
AΓΑΠΗΤΕ

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #740 στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:38:36 μμ »
Αγαπητέ συνάδελφε μάλλον έσυ δεν καταλαβαίνεις τι λέει το υπουργείο τόσο καιρό.

Το project είναι η ερευνητική εργασία στα αγγλικά

Να στο θέσω και αλλιώς: είναι και μέθοδος διδασκαλία, ουσιαστικά το μάθημα ερευνητική εργασία, το προσεγγίζεις μέσω της μεθόδου project.

Στα αγγλικά η φράση και το μάθημα είναι Research project

Δεν θα έβαζε ποτέ ως τίτλο το Υπουργείο μια μέθοδο διδασκαλίας (project), ως τίτλο μαθήματος για τα παιδιά. Ο τίτλος εστιάζει στην έρευνα, αλλιώς θα έλεγε διαθεματική εργασία. Σε ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ,

άλλωστε δίνει και τις 4 θεματικές ενότητες που μπορούν να διερευνηθούν

Mάλλον κάτι δεν καταλαβαίνεις συνάδελφε, το δικαιολογώ γιατί δεν έχεις διδάξει ποτέ Τεχνολογία από ότι φαίνεται

και σας παρακαλώ, έχω εξηγήσει εκτενώς το κάθε τι. Πετάτε, το αν ξέρω το τι είναι το project όταν σας εξηγώ τι εννοεί το υπουργείο με τη λέξη project.

Και τέλος πάντων Research projects πάνω σε διάφορα θέματα σε ένα μάθημα, κάνουν σήμερα οι μαθητές υποχρεωτικά μόνο στο μάθημα της Τεχνολογίας. Που είναι το κακό, δηλαδή και σας πειράζει τόσο πολύ;;;

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2011, 10:49:23 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« Απάντηση #741 στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:44:33 μμ »
Εσυ κανεις λαθος!για ψαξτο...το υπουργειο λεει πως τα παιδια θα μπορουν να επιλεγουν θεμα  απο πολλα θεματικα πεδια..ανθρωπιστικες επιστημες, φυσικες..κ.τ.λ...οποτε θα αφορα πολλες και διαφορετικες ειδικοτητες..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159953
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 720
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 408
Σύνολο: 408

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.296 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.