*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2024;  (Αναγνώστηκε 250038 φορές)

KoutiPandoras, V.T., Serraios, picman, Almanaki και 33 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #574 στις: Δεκέμβριος 17, 2023, 03:20:59 μμ »

Αυτό που ίσως εννοείς εσύ, είναι ότι αν γίνει αυτό που λέω, θα μειωθούν οι ανάγκες σε αναπληρωτές σε συγκεκριμένες διευθύνσεις. Αυτό όντως μπορεί να ισχύει, με τη λογική ότι εφόσον φύγουν οι εικονικές οργανικές, θα γίνονται λιγότερες μεταθέσεις στις περιοχές αυτές κι άρα θα αυξηθούν οι αποσπάσεις. Άρα ίσως να χρειάζονται λιγότεροι αναπληρωτές στις περιοχές αυτές. Το σύνολο όμως των αναγκών σε αναπληρωτές (σε όλη την Ελλάδα), θα μείνει ανεπηρέαστο.


Μα αν μειωθούν οι μεταθέσεις σε συγκεκριμένες περιοχές (αναφερόμαστε και οι δύο προφανώς στη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλία) και αυξηθούν οι αποσπάσεις (γιατί οι λειτουργικές ανάγκες όπως λες θα μείνουν οι ίδιες), τότε φεύγοντας οι αποσπασμένοι από την επαρχία θα αφήνουν επιπλέον λειτουργικά κενά εκεί και έτσι θα αυξάνονται οι ανάγκες σε αναπληρωτές συνολικά στην επικράτεια. Μέχρι που σε μερικά χρόνια (αν όχι κατευθείαν) τα λετουργικά κενά για τους αναπληρωτές θα φτάσουν τα 5.000 όπως λέει ο Patreas.

Απλά πλέον δεν θα υπάρχουν οι "πλασματικές οργανικές" και οι μόνιμοι θα αναγκάζονται να υπηρετούν με αποσπάσεις στους τόπους συμφερόντων τους για πολλά χρόνια. Εφόσον θα γίνονται συνταξιοδοτήσεις κανονικά αλλά στα κενά που θα αφήνουν δεν θα γίνονται μεταθέσεις (αφού η διεύθυνση θα δηλώνει οργανικό πλεόνασμα μέχρι οι συνταξιοδοτήσεις να υπερβούν τον αριθμό των θέσεων που καταργήθηκαν), τότε ο συνολικός αριθμός των μόνιμων ΠΕ70 θα μειωθεί, αφού αν δεν θα μπορούν να μετατεθούν οι συνάδελφοι απο την επαρχία, δεν θα δημιουργούν και οργανικά κενά για διορισμούς.
Έτσι σταδιακά θα οδηγηθούμε στους 5.000 αναπληρωτές ΠΕ70 που αναφέρει και ο Patreas (ας με διορθώσει αν κάνω κάπου λάθος).

ΥΓ: Για να το κάνω ακόμα πιο κατανητό ουσιαστικά στη περίπτωση 1 που ανέφερες αν καταργηθούν οι οργανικές που λέτε, δεν θα έχουμε λειτουργικά υπεράριθμους που θα καλύπτουν μέρος των λειτουργικών κενών αλλά ΟΡΓΑΝΙΚΑ υπεράριθμους που θα καλύπτουν πάλι τα κενά που κάλυπταν ως λειτουργικά υπεράριθμοι (εκτός αν στην περιοχή αυτή κάνουν και ισάριθμες ιδρύσεις μαζί με τις καταργήσεις όπως αναφέρεις και πάρουν απλά αλλού οργανική - αλλά δυστυχώς είναι λίγες οι περιοχές που μπορεί να συμβεί αυτό και αμφίβολη γενικά η πρόθεση του υπουργείου να κάνει ιδρύσεις).
Όμως στα λειτουργικά κενά για κάποια χρόνια θα προστίθενται και τα κενά των δασκάλων που θα βγαίνουν στη σύνταξη. Σε αυτά δεν θα έρχονται πλέον μετατιθέμενοι αλλά αποσπασμένοι από άλλες περιοχές (γιατί δεν θα είναι πλέον οργανικά - θα έχουν καταργηθεί οι "πλασματικές" οργανικές). Αυτοί οι αποσπασμένοι είναι που θα δημιουργούν τα επιπλέον κενά αναπληρωτών στις περιοχές που θα αφήνουν πίσω.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2023, 03:24:14 μμ από neossos »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:26:51 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4032
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #575 στις: Δεκέμβριος 17, 2023, 03:54:33 μμ »
Μα αν μειωθούν οι μεταθέσεις σε συγκεκριμένες περιοχές (αναφερόμαστε και οι δύο προφανώς στη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλία) και αυξηθούν οι αποσπάσεις (γιατί οι λειτουργικές ανάγκες όπως λες θα μείνουν οι ίδιες), τότε φεύγοντας οι αποσπασμένοι από την επαρχία θα αφήνουν επιπλέον λειτουργικά κενά εκεί και έτσι θα αυξάνονται οι ανάγκες σε αναπληρωτές συνολικά στην επικράτεια. Μέχρι που σε μερικά χρόνια (αν όχι κατευθείαν) τα λετουργικά κενά για τους αναπληρωτές θα φτάσουν τα 5.000 όπως λέει ο Patreas.

Απλά πλέον δεν θα υπάρχουν οι "πλασματικές οργανικές" και οι μόνιμοι θα αναγκάζονται να υπηρετούν με αποσπάσεις στους τόπους συμφερόντων τους για πολλά χρόνια. Εφόσον θα γίνονται συνταξιοδοτήσεις κανονικά αλλά στα κενά που θα αφήνουν δεν θα γίνονται μεταθέσεις (αφού η διεύθυνση θα δηλώνει οργανικό πλεόνασμα μέχρι οι συνταξιοδοτήσεις να υπερβούν τον αριθμό των θέσεων που καταργήθηκαν), τότε ο συνολικός αριθμός των μόνιμων ΠΕ70 θα μειωθεί, αφού αν δεν θα μπορούν να μετατεθούν οι συνάδελφοι απο την επαρχία, δεν θα δημιουργούν και οργανικά κενά για διορισμούς.
Έτσι σταδιακά θα οδηγηθούμε στους 5.000 αναπληρωτές ΠΕ70 που αναφέρει και ο Patreas (ας με διορθώσει αν κάνω κάπου λάθος).

Αυτό που λες δεν έχει να κάνει με το ότι θα καταργηθούν οι πλασματικές οργανικές. Δεν έχει καμία σχέση αυτό. Αυτό έχει να κάνει με το ότι θα μειωθούν οι οργανικές μεν, αλλά ο αριθμός αυτών που αποσπώνται σε φορείς (κι άρα κατέχουν οργανική) θα παραμείνει σταθερός. Δηλαδή:

41000 μόνιμους ΠΕ70 είπε ο Πατρέας. 800 οργανικά κενά έμειναν ακάλυπτα μετά τους φετινούς διορισμούς. Οπότε πες 41.800 οργανικές ΠΕ70 υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Πες ότι οι εικονικές οργανικές είναι 500. Γύρω στις 5000 κατέχουν οργανική, αλλά απουσιάζουν από τάξη. Οπότε θες 5000 αναπληρωτές σύνολο (ή ενδεχομένως και λιγότερους, μιας και κάποιοι από τους 5000 μπορεί να κατέχουν κάποιες από τις εικονικές οργανικές, οπότε η απουσία τους δεν παράγει λειτουργικό κενό). Πες λοιπόν ότι καταργούνται οι 500 εικονικές οργανικές. Πάλι το ίδιο νούμερο αναπληρωτών με πριν χρειάζεσαι. Πες λοιπόν ότι από τις 500, οι 50 είναι στη Δυτική Θεσσαλονίκη. 50 μόνιμοι άρα χάνουν την οργανική τους. Τα σενάρια είναι τα εξής:
1. Οι συνταξιοδοτήσεις φέτος είναι λιγότερες από 50. Δεν παίρνει κανένας μετάθεση για Δυτική Θεσσαλονίκη κι από τους 50 που έχασαν την οργανική τους, παίρνουν οργανική τόσοι όσες κι οι οργανικές που άνοιξαν. Όσοι δεν πάρουν οργανική, μένουν στη διάθεση και θα πάρουν του χρόνου με τις νέες συνταξιοδοτήσεις. Μέχρι τότε καλύπτουν λειτουργικό κενό (όπως και τώρα).
2. Οι συνταξιοδοτήσεις είναι ακριβώς 50. Δεν παίρνει κανένας μετάθεση για Δυτική Θεσσαλονίκη κι οι 50 που έχασαν την οργανική τους παίρνουν τις οργανικές που άνοιξαν.
3. Οι συνταξιοδοτήσεις είναι πάνω από 50. Παίρνουν μετάθεση για Δυτική Θεσσαλονίκη ν-50, όπου ν ο αριθμός συνταξιοδοτήσεων και παίρνουν κι οι 50 που έχασαν την οργανική τους.

Αυτός που ήταν να πάρει μετάθεση με το υπάρχον σύστημα και τώρα δεν παίρνει, πιθανώς να ζητήσει απόσπαση. Αυτό δεν επηρεάζει ουσιαστικά τα λειτουργικά κενά, γιατί και μετάθεση να έπαιρνε (σε εικονική οργανική), πάλι λειτουργικό κενό θα κάλυπτε, αφού θα έβγαινε υπεράριθμος. Η μόνη διαφορά είναι ότι ενδεχομένως να κάνουν περισσότεροι απ' ότι συνήθως αίτηση για απόσπαση, γιατί θα βλέπουν ότι η μετάθεση θα πάρει πολλά χρόνια. Αυτό ναι, επηρεάζει όχι τα λειτουργικά κενά, αλλά τον απαιτούμενο αριθμό αναπληρωτών στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Αν πάρουν την απόσπαση, θα αφήσουν κενό εκεί που έχουν οργανική, που θα καλυφθεί από αναπληρωτή, άρα ο συνολικός αριθμός των αναπληρωτών παραμένει ίδιος. Αυτό που αλλάζει είναι η γεωγραφική κατανομή τους.

Η μείωση των οργανικών δε μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση αναγκών σε αναπληρωτές, γιατί δεν είναι δυνατόν μια εικονική οργανική (ένα ανύπαρκτο τμήμα) να παράξει λειτουργικό κενό που θα πρέπει να καλυφθεί από αναπληρωτή. Τα λειτουργικά κενά παράγονται από άδειες, αποσπάσεις ή θητείες σε πειραματικά εκπαιδευτικών που αν παρέμεναν στο σχολείο τους δε θα ήταν λειτουργικά υπεράριθμοι. Με άλλα λόγια, δεν κατέχουν εικονική οργανική.

Από κει και πέρα, ένας άλλος τρόπος απορρόφησης υπεράριθμων ΠΕ70 που έχει η πρωτοβάθμια και δεν έχει η δευτεροβάθμια, είναι ο εκπαιδευτικός ολοημέρου. Στο σχολείο που είμαι, έχουμε 2 (για 4 τμήματα ολοημέρου, από τα οποία τα 2 πάνε μέχρι τις 4 η ώρα, άρα 3 ώρες ολοήμερο καθημερινά).  Συμπληρώνουν έτσι 15 ώρες από το ολοήμερο και "βρίσκουν" κι άλλες 6 μέχρι τις 21 που συνήθως έχουν ωράριο. Αν δεν υπήρχε το ολοήμερο, αυτοί οι 2 θα έπρεπε να έχουν τμήμα στο πρωινό κι άρα προφανώς θα "περίσσευαν" 2 εκπαιδευτικοί που τώρα έχουν τμήμα. Οι 2 αυτοί εκπαιδευτικοί λοιπόν, ενώ έχουν οργανική στο σχολείο, καλύπτουν λειτουργικό κενό, μιας και δεν υπάρχουν οργανικές για το ολοήμερο. Ολοήμερο λοιπόν κι άδειες κι αποσπάσεις, καμουφλάρουν τους υπεράριθμους σε δύσκολες περιοχές όπως η Βόρεια Ελλάδα. Υπάρχει μια σχετικά καλή ροή μεταθέσεων, οπότε δεν υπάρχει δυσαρέσκεια και κοινωνική πίεση (στη Δυτική Θεσσαλονίκη φτάσαμε η βάση μεταθέσεων να είναι 50 και 70 μόρια, όταν στους ΠΕ86 ας πούμε η βάση είναι 160).

Το όλο νόημα της κατάργησης των εικονικών οργανικών είναι το εξής:
1. Οι διορισμοί θα πηγαίνουν 1 προς 1. Ωραίο (και σωστό) το να λέμε να πιέσουμε για περισσότερους, αλλά 1 προς 1 θα πηγαίνει. Που σημαίνει ότι διορισμός σε μια ειδικότητα, αφαιρεί διορισμό από άλλη ειδικότητα. Όταν λοιπόν "φαίνονται" 800 (+ τις φετινές συνταξιοδοτήσεις) κενά ΠΕ70, που τα μισά μπορεί να είναι εικονικά, ο αναμενόμενος αριθμός διορισμών είναι στην ξεφτίλα 500. Αυτό δυστυχώς σημαίνει 2 πράγματα: α. ότι μάλλον πάλι "δε θα προλάβουν" να ιδρύσουν οργανικές για τις ειδικότητες και β. ότι οι διορισμοί ΠΕ70 σε εικονικές οργανικές, θα αφαιρεθούν από τους διορισμούς των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας, αφού έτσι κι αλλιώς θα κληθούν να διδάξουν τα μαθήματα τους, οπότε δεν είναι λογικό να πάρεις 2 άτομα για την ίδια δουλειά
2. Επειδή είσαι ακόμη αναπληρωτής κι αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να διοριστείς (και πολύ καλά κάνεις) και να πάρεις μετάθεση (επίσης θεμιτό), μόνο όταν νιώσεις την απογοήτευση του να πάρεις κάπου οργανική και μετά να σου πουν "περισσεύεις", θα καταλάβεις πόσο άσχημο είναι. Να καταφέρεις π.χ. να πάρεις οργανική στον Λαγκαδά και τελικά να βρεθείς Ασπροβάλτα. Άσε που σαν υπεράριθμος είναι πολύ πιθανόν κάθε χρόνο να είσαι σε διαφορετικό σχολείο. Ε ποια η διαφορά τότε με αναπληρωτής (ως προς το κομμάτι αυτό);
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2023, 03:59:44 μμ από trust no one »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4032
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #576 στις: Δεκέμβριος 17, 2023, 04:24:17 μμ »
Λειτουργικές υπεραριθμίες Δυτικής Θεσσαλονίκης (ΠΕ70):
2016-2017: 71
2017-2018: 71
2018-2019: 49
2019-2020: 57
2020-2021: 67
2021-2022: 69
2022-2023: 93
2023-2024: 90

Σε πάω σε βάθος 8ετίας. Ας πούμε ότι η αύξηση των τελευταίων 2 χρόνων οφείλεται στην αύξηση των πειραματικών σχολείων. Παίρνω το ελάχιστο της 8ετίας, τους 49 λειτουργικά υπεράριθμους. Αυτό δε σημαίνει ότι στη ξεφτίλα έχει 35-40 εικονικές οργανικές αυτή τη στιγμή στη Δυτική Θεσσαλονίκη; Ε με την ίδια μέθοδο μπορείς να βγάλεις πόσες είναι οι συνολικές εικονικές οργανικές.

Αν ίδρυε σωστά όλες τις οργανικές που πρέπει σε όλες τις ειδικότητες και κάλυπτε όλα τα οργανικά κενά όλων των ειδικοτήτων (μαζί με ΕΕΠ-ΕΒΠ, ειδική κλπ), τότε ας έπαιρνε και 5 εκατομμύρια ΠΕ70. Δε θα ασχολούνταν κανένας (πλην ίσως των αναπληρωτών των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας). Εφόσον όμως δεν ισχύει αυτό κι εφόσον κάθε χρόνο το επιχείρημα είναι "δείτε πόσα κενά έχουμε" κι αυτό αποβαίνει εις βάρος άλλων, καλό θα ήταν να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #577 στις: Δεκέμβριος 17, 2023, 07:27:31 μμ »
Αν και νομίζω πως έχω κάνει φανερή την αποψή μου, θα δώσω ενα τελευταίο παράδειγμα για να κλείσω τον συλλογισμό μου.

Ας υποθέσουμε ότι στη Β' Θεσσαλονίκης ισχύουν αυτή τη στιγμή τα εξής νούμερα (τυχαία επιλογή των αριθμών ώστε να βγαίνουν εύκολα οι πράξεις):

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950
-Οργανικές θέσεις: 1.000 (αυτή τη στιγμή καλυμένες στο 100%, οι 50 από αυτές "εικονικές")
-Απόντες ΠΕ70: 100 (με βάση τα ποσοστά του Patrea)

Άρα, εφόσον διαθέσιμοι είναι μόνο 900 μόνιμοι οργανικά ανήκοντες στην περιοχή (1.000 - 10% = 900), τότε χρειαζόμαστε 50 αποσπασμένους ή αναπληρωτές ώστε να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες.

Στη περίπτωση που αποφασιστεί να καταργηθούν 50 θέσεις που δεν αντιστοιχούν σε πραγματικές ανάγκες (και δεν έχουμε καθόλου συνταξιοδοτήσεις - απίθανο αλλά το παραθέτω ως περίπτωση), τότε τα νούμερα διαμορφώνονται ως εξής:

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950 (αυτές δεν αλλάζουν, είναι πόσοι δάσκαλοι χρειάζονται με βάση τα τμήματα και τον αριθμό μαθητών που έχουμε)
-Οργανικές θέσεις: 950 (και πλέον υπάρχουν και 50 δάσκαλοι που γίνονται οργανικά υπεράριθμοι)
-Απόντες ΠΕ70: 100 (αφού πάλι ο αριθμός των μόνιμων στην περιοχή είναι ίδιος, απλά κάποιοι είναι οργανικά υπεράριθμοι).
Αφού οι ανάγκες είναι πάλι 950 και οι διαθέσιμοι μόνιμοι 900, θα χρειάζονται πάλι 50 αποσπασμένοι ή αναπληρωτές.

Και τώρα πάμε στα σενάρια που αναφέρεις:

1) Έχουμε κατάργηση 50 οργανικών και συγχρόνως λιγότερες από 50 συνταξιοδοτήσεις (ας πούμε 30 για τις ανάγκες του παραδείγματος):

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950
-Οργανικές θέσεις: 950 (όλες καλυμμένες και 20 οργανικά υπεράριθμους αφού οι άλλοι 30 θα πάρουν τις θέσεις που άφησαν κενές τα άτομα που συνταξιοδοτήθηκαν). Άρα πλέον θα έχουμε 970 μόνιμους (με οργανική ή χωρίς) στη περιοχή.
-Απόντες ΠΕ70: 97 (970 - 10%)
Άρα, θα υπάρχουν 873 διαθέσιμοι μόνιμοι για να καλύψουν τα 950 πραγματικά κενά. Αυτό σημαίνει πως θα απαιτηθούν 77 αποσπασμένοι ή αναπληρωτές.

2) Έχουμε κατάργηση 50 οργανικών και συνταξιοδοτούνται και 50 άτομα επίσης:

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950
-Οργανικές θέσεις: 950 (και όλοι οι οργανικά υπεράριθμοι παύουν να πλεονάζουν αφού παίρνουν τις οργανικές που άφησαν κενές οι δάσκαλοι που βγήκαν στη σύνταξη - κανείς δεν μετατίθεται, απλα ισοφαρίζεται το πλεόνασμα)
-Απόντες ΠΕ70: 95 (950 - 10%).

Στη περίπτωση αυτή οι διαθέσιμοι οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί θα ανέλθουν σε 855 (950-95). Επομένως θα απαιτηθούν άλλοι 95 αποσπασμένοι ή αναπληρωτές για να καλυφθούν οι ανάγκες που είναι 950.

3) Έχουμε κατάργηση 50 οργανικών και παράλληλα πάνω από 50 συνταξιοδοτήσεις (ας πούμε π.χ. 70). Τότε θα έχουμε:

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950
-Οργανικές θέσεις: 950 (αφού συνταξιοδοτούνται 70 άτομα τότε παύουν οι 50 να είναι οργανικά υπεράριθμοι και ανοίγει η περιοχή με 20 μετατιθέμενους από την επαρχία). Προσέξτε ότι ενώ έχουμε 70 συντάξεις έρχοναι μόνο 20 άτομα!
-Απόντες ΠΕ70: 95 (950 - 10%)

Και στην περίπτωση αυτή (η οποία θα είναι και η τελική κατάληξη - αν δεν γίνει στον πρώτο χρόνο, θα γίνει στο δεύτερο ή στον τρίτο), θα απαιτούνται (και στο εξής όσο δεν μειώνονται οι πραγματικές ανάγκες) 95 αποσπασμένοι ή αναπληρωτές εκπαιδευτικοί.

Ωστόσο, αν δεν γινόταν οι καταργήσεις οι απαιτούμενοι αποσπασμένοι ή αναπληρωτές θα ήταν όχι 95, αλλά 50. Και δεν θα είχαν χαθεί εντελώς 50 ολόκληρες πιθανές μεταθέσεις που θα αντιστοιχούσαν σε 50 κενά πιθανών διορισμών στην επαρχία (όσα δηλαδή και οι καταργήσεις που έγιναν).

Το τελευταίο είναι ουσιαστικά και ο λόγος της διαφωνίας μου με την κατάργηση των οργανικών. Τώρα αν οι ειδικότητες θεωρούν ότι οι πραγματικές ανάγκες μας δεν είναι π.χ. 950 αλλά λιγότερες τότε να εστιάσουν εκεί την κριτική τους και να καταγγέλουν τυχόν αναθέσεις μαθημάτων ειδικοτήτων στους ΠΕ70, κάτι που με βάση τη δική μου εμπειρία δεν είναι τόσο συχνό φαινόμενο όσο συχνά παρουσιάζεται και δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ στις αρχικές τοποθετήσεις των ΠΥΣΠΕ τον Αύγουστο. Αντιθέτως, είναι συνέπεια της μη κάλυψης των κενών των ειδικοτήτων από το υπουργείο.
 
Οπότε, με όλο τον σεβασμό, δεν νομίζω πως η κατάσταση των οργανικών των ΠΕ70 "αποβαίνει εις βάρος άλλων" όπως λες. Αντιθέτως, όλοι οι κλάδοι έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τη δημιουργία νέων οργανικών και ας το κάνουν μέχρι εξαντλήσεως των λειτουργικών κενών τους, ακόμα και αν όλες αυτές οι οργανικές καταλήξουν να αντιστοιχούν σε μη "υπαρκτές" θέσεις. Έτσι θα πλησιάσουμε πραγματικά στην ελαχιστοποίηση των αναπληρωτών, αφού πάντα θα υπάρχει ο μόνιμος που θα βρίσκεται stand by για να καλύψει το κενό του συναδέλφου ή της συναδέλφου του που θα έχει ένα ατύχημα, μια ασθένεια, μια εγκυμοσύνη ή που απλώς θα έχει την ανάγκη να ανασάνει από το εκπαιδευτικό έργο για ένα διάστημα, αναλαμβάνοντας προσωρινά μια διοικητική θέση. Τότε θα γίνουμε μια προηγμένη εκπαιδευτικά χώρα και δεν θα χρειάζεται καν να συζητάμε αν οι οργανική τάδε πρέπει να υπάρχει ή όχι...

Όπως και να έχει καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, είμαστε σε διαφορετική φάση της καριέρας μας και είναι λογικό να βλέπουμε τα πράγματα ο καθένας από τη δική του σκοπιά. Πάντως νομίζω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνούσαν πως καλύτερα μόνιμος και για τα πρώτα χρόνια περιπλανώμενος μέσα στον νομό σου, παρά αναπληρωτής και μια ζωή μέσα στην αβεβαιότητα....
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2023, 08:01:41 μμ από neossos »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:26:51 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4032
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #578 στις: Δεκέμβριος 17, 2023, 09:54:25 μμ »
Αν και νομίζω πως έχω κάνει φανερή την αποψή μου, θα δώσω ενα τελευταίο παράδειγμα για να κλείσω τον συλλογισμό μου.

Ας υποθέσουμε ότι στη Β' Θεσσαλονίκης ισχύουν αυτή τη στιγμή τα εξής νούμερα (τυχαία επιλογή των αριθμών ώστε να βγαίνουν εύκολα οι πράξεις):

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950
-Οργανικές θέσεις: 1.000 (αυτή τη στιγμή καλυμένες στο 100%, οι 50 από αυτές "εικονικές")
-Απόντες ΠΕ70: 100 (με βάση τα ποσοστά του Patrea)

Άρα, εφόσον διαθέσιμοι είναι μόνο 900 μόνιμοι οργανικά ανήκοντες στην περιοχή (1.000 - 10% = 900), τότε χρειαζόμαστε 50 αποσπασμένους ή αναπληρωτές ώστε να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες.

Στη περίπτωση που αποφασιστεί να καταργηθούν 50 θέσεις που δεν αντιστοιχούν σε πραγματικές ανάγκες (και δεν έχουμε καθόλου συνταξιοδοτήσεις - απίθανο αλλά το παραθέτω ως περίπτωση), τότε τα νούμερα διαμορφώνονται ως εξής:

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950 (αυτές δεν αλλάζουν, είναι πόσοι δάσκαλοι χρειάζονται με βάση τα τμήματα και τον αριθμό μαθητών που έχουμε)
-Οργανικές θέσεις: 950 (και πλέον υπάρχουν και 50 δάσκαλοι που γίνονται οργανικά υπεράριθμοι)
-Απόντες ΠΕ70: 100 (αφού πάλι ο αριθμός των μόνιμων στην περιοχή είναι ίδιος, απλά κάποιοι είναι οργανικά υπεράριθμοι).
Αφού οι ανάγκες είναι πάλι 950 και οι διαθέσιμοι μόνιμοι 900, θα χρειάζονται πάλι 50 αποσπασμένοι ή αναπληρωτές.

Και τώρα πάμε στα σενάρια που αναφέρεις:

1) Έχουμε κατάργηση 50 οργανικών και συγχρόνως λιγότερες από 50 συνταξιοδοτήσεις (ας πούμε 30 για τις ανάγκες του παραδείγματος):

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950
-Οργανικές θέσεις: 950 (όλες καλυμμένες και 20 οργανικά υπεράριθμους αφού οι άλλοι 30 θα πάρουν τις θέσεις που άφησαν κενές τα άτομα που συνταξιοδοτήθηκαν). Άρα πλέον θα έχουμε 970 μόνιμους (με οργανική ή χωρίς) στη περιοχή.
-Απόντες ΠΕ70: 97 (970 - 10%)
Άρα, θα υπάρχουν 873 διαθέσιμοι μόνιμοι για να καλύψουν τα 950 πραγματικά κενά. Αυτό σημαίνει πως θα απαιτηθούν 77 αποσπασμένοι ή αναπληρωτές.

2) Έχουμε κατάργηση 50 οργανικών και συνταξιοδοτούνται και 50 άτομα επίσης:

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950
-Οργανικές θέσεις: 950 (και όλοι οι οργανικά υπεράριθμοι παύουν να πλεονάζουν αφού παίρνουν τις οργανικές που άφησαν κενές οι δάσκαλοι που βγήκαν στη σύνταξη - κανείς δεν μετατίθεται, απλα ισοφαρίζεται το πλεόνασμα)
-Απόντες ΠΕ70: 95 (950 - 10%).

Στη περίπτωση αυτή οι διαθέσιμοι οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί θα ανέλθουν σε 855 (950-95). Επομένως θα απαιτηθούν άλλοι 95 αποσπασμένοι ή αναπληρωτές για να καλυφθούν οι ανάγκες που είναι 950.

3) Έχουμε κατάργηση 50 οργανικών και παράλληλα πάνω από 50 συνταξιοδοτήσεις (ας πούμε π.χ. 70). Τότε θα έχουμε:

-Πραγματικές ανάγκες ΠΕ70:   950
-Οργανικές θέσεις: 950 (αφού συνταξιοδοτούνται 70 άτομα τότε παύουν οι 50 να είναι οργανικά υπεράριθμοι και ανοίγει η περιοχή με 20 μετατιθέμενους από την επαρχία). Προσέξτε ότι ενώ έχουμε 70 συντάξεις έρχοναι μόνο 20 άτομα!
-Απόντες ΠΕ70: 95 (950 - 10%)

Και στην περίπτωση αυτή (η οποία θα είναι και η τελική κατάληξη - αν δεν γίνει στον πρώτο χρόνο, θα γίνει στο δεύτερο ή στον τρίτο), θα απαιτούνται (και στο εξής όσο δεν μειώνονται οι πραγματικές ανάγκες) 95 αποσπασμένοι ή αναπληρωτές εκπαιδευτικοί.

Ωστόσο, αν δεν γινόταν οι καταργήσεις οι απαιτούμενοι αποσπασμένοι ή αναπληρωτές θα ήταν όχι 95, αλλά 50. Και δεν θα είχαν χαθεί εντελώς 50 ολόκληρες πιθανές μεταθέσεις που θα αντιστοιχούσαν σε 50 κενά πιθανών διορισμών στην επαρχία (όσα δηλαδή και οι καταργήσεις που έγιναν).



Η διαφορά μας είναι ότι εσύ θεωρείς ότι θα παραμείνει σταθερό το ποσοστό αυτών που είναι μακριά από την τάξη. Αντιθέτως εγώ θεωρώ ότι θα μείνει σταθερός ο αριθμός τους (κι άρα θα ανέβει το ποσοστό επί του συνόλου).


Το τελευταίο είναι ουσιαστικά και ο λόγος της διαφωνίας μου με την κατάργηση των οργανικών. Τώρα αν οι ειδικότητες θεωρούν ότι οι πραγματικές ανάγκες μας δεν είναι π.χ. 950 αλλά λιγότερες τότε να εστιάσουν εκεί την κριτική τους και να καταγγέλουν τυχόν αναθέσεις μαθημάτων ειδικοτήτων στους ΠΕ70, κάτι που με βάση τη δική μου εμπειρία δεν είναι τόσο συχνό φαινόμενο όσο συχνά παρουσιάζεται και δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ στις αρχικές τοποθετήσεις των ΠΥΣΠΕ τον Αύγουστο. Αντιθέτως, είναι συνέπεια της μη κάλυψης των κενών των ειδικοτήτων από το υπουργείο.


Μια χαρά συμβαίνει. Στη Λήμνο που ήμουν πριν, εδώ και 2 χρόνια διαμηνύουν στα σχολεία ότι δεν πρόκειται να καλυφθούν τα κενά των ΠΕ08 (πλην του ενός μόνιμου που υπάρχει εκεί με οργανική) κι ότι το μάθημα θα καλυφθεί από τους δασκάλους. Ενώ λοιπόν χρειάζονται 2.5 εικαστικοί (2 ΑΠΩ και 1 ΑΜΩ), παίρνουν 1.5 (ο μόνιμος κι ένας ΑΜΩ που μεταξύ μας, αν δεν τύχαινε να υπάρχει ντόπιος εικαστικός, κατά πάσα πιθανότητα κι αυτό ακάλυπτο θα έμενε). Προφανώς δε θα δεις πουθενά να λέει στις τοποθετήσεις τι ακριβώς θα κάνει ο ΠΕ70 στα σχολεία που τον τοποθετούν (αλλά μεταξύ μας και πάλι, όταν βλέπεις ΠΕ70 τοποθετημένο σε πάνω από 1 σχολείο, ε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια).
 

Οπότε, με όλο τον σεβασμό, δεν νομίζω πως η κατάσταση των οργανικών των ΠΕ70 "αποβαίνει εις βάρος άλλων" όπως λες. Αντιθέτως, όλοι οι κλάδοι έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τη δημιουργία νέων οργανικών και ας το κάνουν μέχρι εξαντλήσεως των λειτουργικών κενών τους, ακόμα και αν όλες αυτές οι οργανικές καταλήξουν να αντιστοιχούν σε μη "υπαρκτές" θέσεις. Έτσι θα πλησιάσουμε πραγματικά στην ελαχιστοποίηση των αναπληρωτών, αφού πάντα θα υπάρχει ο μόνιμος που θα βρίσκεται stand by για να καλύψει το κενό του συναδέλφου ή της συναδέλφου του που θα έχει ένα ατύχημα, μια ασθένεια, μια εγκυμοσύνη ή που απλώς θα έχει την ανάγκη να ανασάνει από το εκπαιδευτικό έργο για ένα διάστημα, αναλαμβάνοντας προσωρινά μια διοικητική θέση. Τότε θα γίνουμε μια προηγμένη εκπαιδευτικά χώρα και δεν θα χρειάζεται καν να συζητάμε αν οι οργανική τάδε πρέπει να υπάρχει ή όχι...


Ο θεσμός του stand by εκπαιδευτικού δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ. Όχι ότι δε χρειάζεται (να αναλαμβάνει π.χ. όλα τα εξωδιδακτικά που συνήθως αναλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί), αλλά γιατί δεν πρόκειται το υπουργείο να πληρώνει κάποιον για να "κάθεται". Στο είπα και στο προηγούμενο μου μήνυμα. Ας καλύψει 100% τα κενά όλων των άλλων κι ας τους πάρει να κάθονται. Δεν πρόκειται όμως κι ούτε νομίζω ο ΠΑΣΑΔ να πηγαίνει να ζητάει ισότιμη κάλυψη των κενών (και λογικό μέχρι ένα σημείο). Ή για να το πω αλλιώς, ας φτιάξουν και στις άλλες ειδικότητες 5% παραπάνω οργανικές από αυτές που χρειάζονται (για παράδειγμα ένας πληροφορικός-τεχνικός πάντα χρειάζεται σε κάθε σχολείο) κι ας καλύψει ισότιμα τα κενά όλων και θα είμαστε ικανοποιημένοι. Το πρόβλημα δεν είναι ότι υπάρχει η τάδε οργανική. Το πρόβλημα είναι ότι εργαλειοποιείται 3 χρόνια τώρα εις βάρος άλλων.

Όπως και να έχει καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, είμαστε σε διαφορετική φάση της καριέρας μας και είναι λογικό να βλέπουμε τα πράγματα ο καθένας από τη δική του σκοπιά. Πάντως νομίζω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνούσαν πως καλύτερα μόνιμος και για τα πρώτα χρόνια περιπλανώμενος μέσα στον νομό σου, παρά αναπληρωτής και μια ζωή μέσα στην αβεβαιότητα....

Προφανώς δε θέλεις να είσαι αναπληρωτής. Επειδή έζησα την απορία των δασκάλων στη Λήμνο που πήραν οργανική (ως νεοδιόριστοι του 2021) και αμέσως μετά τους ενημέρωσαν ότι εκεί που πήραν οργανική δε χρειάζονται και θα πρέπει να πάνε αλλού ή της δασκάλας που της είπαν ότι θα πρέπει να κάνει εξ ολοκλήρου εικαστικά,θεατρική αγωγή κι ολοήμερο, γι'αυτό το λέω. Φυσικά δεν ισχυρίζομαι ότι είπαν από μέσα τους "καλύτερα να μην είχα διοριστεί αν ήταν να είναι έτσι".

Ειλικρινά σου εύχομαι να διοριστείς. Με κανέναν κλάδο δεν έχω τίποτα. Την αδικία δε μπορώ κι εκείνο το "0 διορισμοί ΠΕ91" χτυπάει πάρα πολύ άσχημα. Ασχέτως αν δεν έχω προσωπικό ενδιαφέρον.

Αποσυνδεδεμένος athatsim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #579 στις: Δεκέμβριος 24, 2023, 12:53:21 μμ »
Ο υπουργός παιδείας σε σημερινή του δήλωση σε πρωινή εκπομπή όταν ερωτήθηκε για τους μόνιμου διορισμούς είπε ότι δε μπορώ να σας πω ακριβή αριθμό από τώρα αυτό θα το ξέρουμε αρχές του χρόνου και πως κατεύθυνση είναι να γίνουν περισσότεροι σε αριθμό. Προηγούνται άλλες μεταρρυθμίσεις και αμέσως μετά θα ακολουθήσει και το οργανόγραμμα των προσλήψεων.

https://fb.watch/p7QHu_5rjt/

Από 22:30 και μετά...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 24, 2023, 01:53:13 μμ από athatsim »

Αποσυνδεδεμένος athatsim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #580 στις: Δεκέμβριος 24, 2023, 03:31:50 μμ »


Επίσης...

Εδώ είναι η ομάδα που ανακοινώνει πότε βγαίνει και που ο Πιερρακακης.Θελει πίεση για παραπάνω διορισμους όσο γίνεται!!!

https://www.facebook.com/groups/465327957907709/?ref=share&mibextid=xfxF2i
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 24, 2023, 03:33:30 μμ από athatsim »

Αποσυνδεδεμένος teacher25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #581 στις: Δεκέμβριος 24, 2023, 05:23:05 μμ »
Πώς θα γίνουν περισσότεροι σε αριθμό διορισμοι αφού δεν έγινε σύσταση οργανικών;;;; η προσχολική αγωγή είναι δίχρονη ...κ δεν έγινε μέχρι τώρα καμία σύσταση νέας οργανικής !!!! Μας κοροϊδεύουν;;; οφείλουν πάνω από 1000 οργανικές στα νηπιαγωγεία ! Φαντάζομαι κ για κάποιες  άλλες ειδικότητες το ίδιο...

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4032
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #582 στις: Δεκέμβριος 24, 2023, 06:04:24 μμ »
Πώς θα γίνουν περισσότεροι σε αριθμό διορισμοι αφού δεν έγινε σύσταση οργανικών;;;; η προσχολική αγωγή είναι δίχρονη ...κ δεν έγινε μέχρι τώρα καμία σύσταση νέας οργανικής !!!! Μας κοροϊδεύουν;;; οφείλουν πάνω από 1000 οργανικές στα νηπιαγωγεία ! Φαντάζομαι κ για κάποιες  άλλες ειδικότητες το ίδιο...

Πέρσι οι διορισμοί ήταν στο ύψος των συνταξιοδοτήσεων. Αυτό σημαίνει ότι σίγουρα έμειναν κενά ακάλυπτα. Αν λοιπόν φέτος καλύψει το 100% των υπαρχόντων κενών (που δεν το νομίζω), οι διορισμοί θα είναι περισσότεροι σε αριθμό ακόμη κι αν δεν ιδρύσει καμία νέα οργανική. Αν δε, ιδρύσουν οργανικές και καλύψουν το 10-15% αυτών των κενών, θα θεωρούν ότι έκαναν απίστευτη υπέρβαση. Ε μετά θα "διορθώσει" τον αλγόριθμο υπολογισμού των λειτουργικών κενών, θα βγάλει και 1-2 "σωστές" εγκυκλίους για παράλληλη, ενισχυτική κλπ και θα προχωρήσει σε "εξορθολογιστικές" υποβαθμίσεις/συγχωνεύσεις σχολείων ενώ παράλληλα οι "έκτακτες συνθήκες" που επιτρέπουν το +10% στον αριθμό των μαθητών σε κάθε τάξη θα δίνουν και θα παίρνουν. Ακόμη και με όλα αυτά, αποκλείεται να χρειαστεί κάτω από 30-35 χιλιάδες αναπληρωτές. Ωστόσο αν σκεφτείς ότι φέτος έχει πάρει 50000 κι έχει αφήσει πολλάαααα κενά ακάλυπτα, είναι σημαντικό κέρδος για αυτούς... εεεε για την εκπαίδευση εννοούσα.

Αποσυνδεδεμένος evigk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #583 στις: Δεκέμβριος 25, 2023, 12:38:22 πμ »
Με τη σύσταση οργανικών θέσεων στους νηπιαγωγούς τι θα γίνει;;;; μιλάμε για 1500 θέσεις!! Πάλι συντάξεις θα δώσει;;;
Δίχρονη υποχρεωτική υποτίθεται.........

Αποσυνδεδεμένος Gingerbread

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #584 στις: Δεκέμβριος 25, 2023, 01:36:00 πμ »
Δίχρονη προσχολική ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ και ΣΥΣΤΑΣΗ οργανικών 0!

Πέντε χρόνια έχει εφαρμοστεί η δίχρονη προσχολική εκπαίδευση και καμία σύσταση οργανικών δεν είδαμε! Ήταν που ο νέος Υπουργός θα έδινε έμφαση στην προσχολική. Μου κάνει τρομερή εντύπωση που δεν προσπαθούν να βάλουν μια «τάξη» στο νηπιαγωγείο, όπως έκαναν με τους δασκάλους! Α΄φάση αναπληρωτών νηπιαγωγών 2500 κενά με τα 1500 από αυτά να θεωρούνται ψευδώς λειτουργικά! Τα 1500 έπρεπε να είχαν ήδη συσταθεί! Το 85% των κενών είναι σε Αθήνα, Πελοπόννησο και Ηράκλειο Κρήτης με 25αρια τμήματα! Πηγαίνουμε και ερχόμαστε κάθε χρόνο από νηπιαγωγείο σε νηπιαγωγείο. Κανείς δεν ενδιαφέρεται για το παιδαγωγικό κόστος της μη σταθερής στελέχωσης των σχολείων μας. Και να πεις είναι καμία 5000 χιλιάδες και δεν μπορούν να βάλουν τάξη; 1500 είναι! Φέτος στους επερχόμενους διορισμούς πρέπει να δοθούν τουλάχιστον 600 νέα οργανικά συν οι συντάξεις! Δεν θα χειροκτροτήσουμε με 100-150 θέσεις! Όλες οι ειδικότητες που είμαστε για σύσταση οργανικών πρέπει να απαιτήσουμε σύσταση και 6000 διορισμούς τουλάχιστον! Αλλιώς θα δούμε αντί για 55000 αναπληρωτές να γινόμαστε 60000+! Γράψτε όλες οι ειδικότητες τα κενά σας (τα πραγματικά)!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 25, 2023, 05:22:36 μμ από Gingerbread »

Αποσυνδεδεμένος teacher25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #585 στις: Δεκέμβριος 25, 2023, 10:27:42 πμ »
Επίσης να αναφερθεί ότι όταν λέμε πρωτοβάθμια....βρίσκονται μέσα και οι πε60 ....γιατί αυτό έχει ξεχαστεί από το υπουργείο...Για ποια δίχρονη προσχολική μιλάμε ;;;;που είναι οι 1500 οργανικές μας ;;; ως πότε θα μένουμε στο ίδιο έργο θεατές οι νηπιαγωγοί;;;;

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4032
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #586 στις: Δεκέμβριος 25, 2023, 04:08:28 μμ »
Οι ειδικότητες της πρωτοβάθμιας παίζουν το παιχνίδι του υπουργείου. Μιλάνε (δικαίως) οι νηπιαγωγοί για νέες οργανικές; Τους δίνουν σημασία και τους διαβάζουν μόνο οι νηπιαγωγοί. Μιλάνε οι εικαστικοί; Το ίδιο. 6 χρόνια έχει λέτε που περιμένετε οργανικές. Κάπου τόσα περιμένουν κι οι άλλες ειδικότητες. Ποια σύμπραξη έχει υπάρξει; Ποιος οργανωμένος αγώνας; Πρόσφατα έκαναν παράσταση διαμαρτυρίας ο ΠΕΣΥΘ μαζί με κάποιους άλλους και ζήτησαν τη σύμπραξη κι όλων των άλλων ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας. Πήγε κανείς; Απειροελάχιστοι. Ο καθένας μόνος του δε θα πετύχει τίποτα. Κάποτε ο ΠΑΣΑΝ λόγω της ηγεσίας του και διαφόρων πολιτικών συγκυριών είχε ισχύ. Τώρα πλέον δεν έχει την απαιτούμενη ισχύ για να πετύχει τους στόχους του μόνος του. Ούτε καμία από τις άλλες ειδικότητες.

Ξυπνήστε κι οργανωθείτε, γιατί ο Μάρτιος είναι πολύ κοντά. Αν δε γίνει τίποτα μέχρι τον Μάρτιο, μετά είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα. Και φυσικά κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεκουνηθούν όλοι όσοι υπηρετούν στην Αθήνα και να πάνε στις παραστάσεις διαμαρτυρίας. Πώς να πάρουν στα σοβαρά μια διαδήλωση ούτε 100 ατόμων; Να "φοβηθούν" τι; Στη συγκέντρωση του ΠΕΣΥΘ, τους "ξεπέταξε" σε ένα 15λεπτο ο γ.γ. Για υπουργό ή υφυπουργό ούτε λόγος. Και τι να πρωτοπείς και να πρωτακούσει σε 15 λεπτά; Τους είπε εκεί κάποιες υποσχέσεις που μπορεί να γίνουν πραγματικότητα, μπορεί κι όχι.

Αντίστοιχα η δευτεροβάθμια διαφωνεί διαχρονικά με τον αλγόριθμο. Και το δείχνει πώς; Γράφοντας το στο pde και στο Facebook? Τα κατά καιρούς προεδρεία της ΠΕΑΔ είναι συνήθως ΠΕ02 και ΠΕ03 και σε θέσεις που με τα νούμερα που εξασφαλίζονται είναι μέσα στους διοριστέους.Οπότε γιατί να κάνουν κάτι πιο δραστικό από ίσως μια ανακοίνωση ή το να το θέσουν απλά σε μία συνάντηση στο υπουργείο; Ο 400 κι ο 500 στον πίνακα θα πρέπει να κινητοποιηθεί, όχι ο 30-40. Αυτός κατά 99% θα διοριστεί. Αρκεί απλά να γίνουν διορισμοί. Τίποτα άλλο. Αλλά εγώ τα λέω, εγώ τα ακούω...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 25, 2023, 04:10:18 μμ από trust no one »

Αποσυνδεδεμένος Gingerbread

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #587 στις: Δεκέμβριος 25, 2023, 05:20:23 μμ »
Οι ειδικότητες της πρωτοβάθμιας παίζουν το παιχνίδι του υπουργείου. Μιλάνε (δικαίως) οι νηπιαγωγοί για νέες οργανικές; Τους δίνουν σημασία και τους διαβάζουν μόνο οι νηπιαγωγοί. Μιλάνε οι εικαστικοί; Το ίδιο. 6 χρόνια έχει λέτε που περιμένετε οργανικές. Κάπου τόσα περιμένουν κι οι άλλες ειδικότητες. Ποια σύμπραξη έχει υπάρξει; Ποιος οργανωμένος αγώνας; Πρόσφατα έκαναν παράσταση διαμαρτυρίας ο ΠΕΣΥΘ μαζί με κάποιους άλλους και ζήτησαν τη σύμπραξη κι όλων των άλλων ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας. Πήγε κανείς; Απειροελάχιστοι. Ο καθένας μόνος του δε θα πετύχει τίποτα. Κάποτε ο ΠΑΣΑΝ λόγω της ηγεσίας του και διαφόρων πολιτικών συγκυριών είχε ισχύ. Τώρα πλέον δεν έχει την απαιτούμενη ισχύ για να πετύχει τους στόχους του μόνος του. Ούτε καμία από τις άλλες ειδικότητες.

Ξυπνήστε κι οργανωθείτε, γιατί ο Μάρτιος είναι πολύ κοντά. Αν δε γίνει τίποτα μέχρι τον Μάρτιο, μετά είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα. Και φυσικά κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεκουνηθούν όλοι όσοι υπηρετούν στην Αθήνα και να πάνε στις παραστάσεις διαμαρτυρίας. Πώς να πάρουν στα σοβαρά μια διαδήλωση ούτε 100 ατόμων; Να "φοβηθούν" τι; Στη συγκέντρωση του ΠΕΣΥΘ, τους "ξεπέταξε" σε ένα 15λεπτο ο γ.γ. Για υπουργό ή υφυπουργό ούτε λόγος. Και τι να πρωτοπείς και να πρωτακούσει σε 15 λεπτά; Τους είπε εκεί κάποιες υποσχέσεις που μπορεί να γίνουν πραγματικότητα, μπορεί κι όχι.

Αντίστοιχα η δευτεροβάθμια διαφωνεί διαχρονικά με τον αλγόριθμο. Και το δείχνει πώς; Γράφοντας το στο pde και στο Facebook? Τα κατά καιρούς προεδρεία της ΠΕΑΔ είναι συνήθως ΠΕ02 και ΠΕ03 και σε θέσεις που με τα νούμερα που εξασφαλίζονται είναι μέσα στους διοριστέους.Οπότε γιατί να κάνουν κάτι πιο δραστικό από ίσως μια ανακοίνωση ή το να το θέσουν απλά σε μία συνάντηση στο υπουργείο; Ο 400 κι ο 500 στον πίνακα θα πρέπει να κινητοποιηθεί, όχι ο 30-40. Αυτός κατά 99% θα διοριστεί. Αρκεί απλά να γίνουν διορισμοί. Τίποτα άλλο. Αλλά εγώ τα λέω, εγώ τα ακούω...
Συμφωνούμε σε όλα. Δεν ξεσηκώνεται κανείς...και οι πρώτοι των πρώτων είναι προ διορισμού. Οι σύλλογοι είναι μόνο στα χαρτιά και αυτό είναι πρόβλημα. Ακόμα και ο ΠΑΣΑΔ ψυχορραγεί...για το ΠΑΣΑΝ δεν θα σχολιάσω κάτι...χαίρονται που έκαναν απλά σύλλογο...μέχρι στιγμής αυτό τουλάχιστον δείχνουν. Μετά τις γιορτές πρέπει να πάνε στο υπουργείο ΟΛΟΙ οι σύλλογοι και να ζητήσουν μαζικούς διορισμούς...ο Φεβρουάριος και ο Μάρτιος θα είναι αργά...πολύ αργά!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 25, 2023, 05:21:56 μμ από Gingerbread »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160682
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 426
Σύνολο: 440

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.