Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - El_Pikpo

Σελίδες: 1
1
Αυτό διαβεβαίωσε η υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, σε δηλώσεις της μετά τη συνάντηση που είχε με το προεδρείο της ΚΕΔΚΕ.

«Στη συνάντησή μας με το προεδρείο της ΚΕΔΚΕ συμφωνήσαμε απόλυτα ότι στο σχολείο που ονειρευόμαστε για τη χώρα πρώτα από όλα είναι ο μαθητής. Για να το πετύχουμε αυτό, δηλαδή την ποιότητα στην εκπαίδευση, έχουμε όλοι ευθύνη, το Υπουργείο Παιδείας, οι δήμοι, οι γονείς και βεβαίως πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η εκπαιδευτική κοινότητα», σημείωσε αρχικά η κ. Διαμαντοπούλου και συνέχισε λέγοντας:

«Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας που ξεκινάμε με την αυτοδιοίκηση συζητήσαμε άμεσα ζητήματα όπως ετέθησαν από τους δημάρχους: Το θέμα των καθαριστριών - της αμοιβής χιλιάδων καθαριστριών σε όλη τη χώρα- το οποίο λύθηκε και αντιμετωπίστηκε, καθώς το Δεκέμβριο θα υπάρξει αποπληρωμή των εργαζομένων».

Ωστόσο όπως επεσήμανε, η υπουργός υπάρχουν και μείζονα ζητήματα που αφορούν το ρόλο των δημάρχων στη χωροθέτηση των σχολείων, στη σχολική στέγη, στη λειτουργία του σχολείου. «Αυτά», συμπλήρωσε, «αφορούν τη μεγάλη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας στην οποία η αυτοδιοίκηση και στο χώρο της εκπαίδευσης θα πρέπει να παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο».



Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=75797&cid=6

2
Αντιγράφω από δημόσια συζήτηση για την ΠΔΣ, την παιδεία γενικότερα και όχι μόνο...



<<Δεν χρειάζεται να μαλώνετε.
Ούτε η Πολιτεία ενδιαφέρεται για την Παιδεία ούτε οι πολίτες.
Η Πολιτεία δεν ενδιαφέρεται γιατί αν μάθουν γράμματα τα Ελληνόπουλα, δεν θα κυριαρχούν τα παιδιά των εκάστοτε "αρμοδίων", που κατά κανόνα σπουδάζουν εκτός Ελλάδος και επιστρέφουν εδώ μόνο και μόνο για να καταλάβουν υψηλοαμειβόμενες θέσεις.
Και προφανώς με το "λούστρο" και την αίγλη που προσφέρει ένα πανάκριβα αγορασμένο μεταπτυχιακό από κάποιο Πανεπιστήμιο - Εμπορικό Οίκο του εξωτερικού, ποιος φουκαράς ιθαγενής να διαμαρτυρηθεί για αναξιοκρατία!!!
Άλλωστε αυτός είναι ένας από τους λόγους που τα δικά μας πανεπιστημιακά καθήκια κρατάνε τα Ελληνικά Πανεπιστήμια σ' αυτό το χάλι.
Για να είμαστε και κυρίως να ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ κατώτεροι. Ώστε αυτοί που έχουν επαφές με την "αλλοδαπήν" να καταλαμβάνουν τις θέσεις και οι υπόλοιποι να σκάβουν.
Οι πολίτες αδιαφορούν για την Παιδεία γιατί η Παιδεία απαιτεί δαπάνη χρόνου και προσπάθειας που δεν συνάδει με την οκνηρή φύση του Έλληνα.
Άλλωστε το μόνο κίνητρο μέσω του οποίου προσπαθούμε να εμφυσήσουμε στους νέους κάποιο ενδιαφέρον για την Παιδεία, είναι ότι μέσω αυτής θα βελτιώσουν την οικονομική και κοινωνική τους θέση. (Καθαρά χρησιμοθηρικός στόχος).
Ποτέ ο Νεοέλληνας δεν είδε την Παιδεία σαν αυτοτελή Αξία.
Θέλει να μάθει γράμματα απλά και μόνον για να αποφύγει κάποιες δουλειές, εν γνώσει του ότι πρέπει να γίνουν αλλά να μην τις κάνει αυτός!
Πιστεύω μάλιστα ότι θα ήταν απόλυτα ευχαριστημένος αν του έδιναν κατευθείαν σύνταξη χωρίς να εργαστεί ποτέ.
Το θέμα της Παιδείας δεν τον απασχολεί. Του αρκεί η "χρήσιμη γνώση". Άλλωστε και η ενισχυτική εκεί σκοπεύει. Ενώ αυτές οι ώρες κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να διατίθενται σε θέματα πολιτισμού, τέχνης, χορού, αθλοπαιδιών, θεατρικής παιδείας κλπ. Να είναι υποχρεωτικές για όλους και να γίνονται το απόγευμα.
Τότε που λειτουργούν τα Φροντιστήρια.
Ίσως έτσι να χτυπηθεί και η Παραπαιδεία.
Αλλά για να συμβούν αυτά πρέπει πρώτα να καταλάβουμε ότι
"Παιδεία είναι αυτό που ο κοινός νους θεωρεί περιττό".

Αυτή είναι η άποψή μου παρόλο που είμαι άνθρωπος των θετικών επιστημών και τεχνοκράτης.>>




Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com/2009/10/blog-post_7384.html

3
Την αναλγησία των υπευθύνων του γραφείου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης καταγγέλλει καρκινοπαθής καθηγήτρια, η οποία, παρά το προχωρημένο στάδιο θεραπείας όπου βρίσκεται, πιέζεται να καλύψει, υπεράνω των δυνατοτήτων της, κενές θέσεις και ώρες του Επαγγελματικού Λυκείου στα Ανάβρυτα.

Η εκπαιδευτικός έρχεται αντιμέτωπη με την σκληρή και απάνθρωπη συμπεριφορά του Προϊσταμένου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και του Διευθυντή του Επαγγελματικού Λυκείου, που της ζητούν να επανέλθει στα πρωταρχικά της καθήκοντα ως καθηγήτρια του σχολείου, αδυνατώντας να αντιληφθούν την κρίσιμη κατάσταση της γυναίκας.

«Την διοικητική δουλειά την κάνουν οι διοικητικοί υπάλληλοι, οι καθηγητές κάνουν το μάθημα, ουδείς μπορεί να ισχυρίζεται ότι είναι άρρωστος και δεν μπαίνει να κάνει μάθημα». Αυτή την απάντηση έδωσε αρχικά ο Προϊστάμενος Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, όταν τον ρωτήσαμε εάν γνωρίζει το περιστατικό και εάν θεωρεί πως αυτή η συμπεριφορά αρμόζει σε μια γυναίκα με τόσο σοβαρό πρόβλημα υγείας.

 
Την ίδια ώρα προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με τον Διευθυντή του Επαγγελματικού Λυκείου Αναβρύτων, ζητώντας του να μας εξηγήσει εάν όντως ισχύει η καταγγελία. Ο κύριος Ζαφειρόπουλος δεν θέλησε να μας μιλήσει κλείνοντάς μας το τηλέφωνο κυριολεκτικά… στα μούτρα!

 
Κάνουμε και μια δεύτερη προσπάθεια για να ηρεμίσουμε τα πνεύματα… μάταια όμως, γιατί δεν μας είπε τίποτα… έκανε λόγο μόνο για ευαισθησίες, για πολλές ευαισθησίες που ο κύριος Διευθυντής έχει, αλλά αυτή δεν είναι η πρωταρχική…

 
Αδιαφορώντας για το γεγονός πως η εκπαιδευτικός πάσχει από καρκίνο στον λάρυγγα και βρίσκεται στο στάδιο της αποθεραπείας, ακολουθώντας εντατικά χημειοθεραπείες, την πιέζουν να μπει στην τάξη –εστία μόλυνσης για ιώσεις και για την νέα γρίπη.

Αυτή τη στιγμή η ασθενής καλύπτει στο σχολείο το νόμιμο πόστο που δικαιούται, αυτό της γραμματειακής υποστήριξης, έχοντας προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μη μπορώντας να επιστρέψει στον τομέα της εκπαίδευσης ως εκπαιδευτικός.

Είναι απορίας άξιο το πώς θα μπορέσει να ανταπεξέλθει σε αυτά τα καθήκοντα, αφού ο όγκος βρίσκεται στον λάρυγγα, καθιστώντας πολύ δύσκολη την προφορική επικοινωνία.

Καλέσαμε για τελευταία φορά τον Προϊστάμενο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η γυναίκα έχει πρόβλημα υγείας και λείπει με μεγάλες άδειες που χορηγεί η υγειονομική επιτροπή. Σε καμία περίπτωση δεν θέλησε να απαντήσει στις συκοφαντίες, που αφορούν τον ίδιο και τον συνάδελφο Διευθυντή του σχολείου.

 
Η ίδια αποδίδει αυτήν την αναλγησία σε πολιτικά συμφέροντα, αφού ο αρμόδιος προσπαθεί, όπως καταγγέλλει η ασθενής, να «παρουσιάσει έργο» στη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, καθώς ο ίδιος φέρεται ως ενεργό στέλεχος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.




Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=74084&cid=4

4
Η προχειρότητα με την οποία λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής στα ανώτατα και ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας, αποτυπώνεται στην «τρύπα» του νόμου που επιτρέπει σε υποψηφίους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να περνούν τις πανελλήνιες εξετάσεις έχοντας «μείνει» στην τρίτη Λυκείου.

Οι ημερομηνίες διεξαγωγής των εξετάσεων είναι εκείνες που προκαλούν το κενό του νόμου και δίνουν μια φαιδρή εικόνα της λειτουργίας του κράτους. Οι πανελλαδικές εξετάσεις διεξάγονται στα τέλη Μαΐου, ενώ οι απολυτήριες του Λυκείου μέσα στον Ιούνιο. Με λίγα λόγια, μπορεί κάποιος να έχει περάσει σε κάποια ανώτατη ή ανώτερη σχολή, χωρίς να έχει το απολυτήριο Λυκείου.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, το εκπαιδευτικό σύστημα λειτουργεί κατασταλτικά, αφού χωρίς να έχει φροντίσει να κατοχυρώσει την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με βήματα, δηλαδή πρώτα ολοκλήρωση των σπουδών στο Λύκειο και μετά εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, περιορίζεται στους υπεύθυνους των σχολών που ζητούν το απολυτήριο του Λυκείου για να ολοκληρωθεί η εγγραφή του επιτυχόντα.

Από τη μια πλευρά, υφίσταται η άποψη εκείνων που υποστηρίζουν ότι δεν ανακύπτει κανένα πρόβλημα καθώς, έστω και την τελευταία στιγμή, γίνεται διάκριση μεταξύ επιτυχόντων στην τριτοβάθμια και αποτυχόντων στη δευτεροβάθμια.
Από την άλλη, είναι πολύ σοβαρή η επισήμανση εκείνων που υποστηρίζουν ότι σε μια λογική συνέχειας στην εκπαίδευση, δεν μπορεί το κράτος να λειτουργεί με «τεφτέρι», δηλαδή να έχει περάσει κάποιος στο Πανεπιστήμιο ενώ είναι «χρεωμένος» με μαθήματα του Λυκείου.

«Κόπηκε» στις ενδοσχολικές, πέρασε στις πανελλήνιες

Η περίπτωση μαθητή από την Κατερίνη ήταν εκείνη που άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου» στην εκπαιδευτική κοινότητα για τον τρόπο και το χρόνο που διεξάγονται οι εξετάσεις. Πρόκειται για επιτυχόντα σε ΤΕΙ που δεν κατάφερε να εγγραφεί ποτέ στη σχολή του, αφού δεν μπόρεσε να λάβει μέρος στις ενδοσχολικές εξετάσεις της τρίτης Λυκείου λόγω ασθενείας. Το θέμα έθιξε με ερώτησή του προς την υπουργό Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, Κυριάκος Βελόπουλος.



Είναι «υπεράριθμος»

Η περιπέτεια του μαθητή στον οποίο αναφέρεται ο βουλευτής του ΛΑΟΣ δεν σταμάτησε ούτε όταν τελικά έδωσε εξετάσεις, τον περασμένο Σεπτέμβριο, για να πάρει το απολυτήριο Λυκείου. Όταν επέστρεψε στη σχολή του για να εγγραφεί, του είπαν ότι θα πρέπει να ξεπεραστούν γραφειοκρατικά κολλήματα, για να μπορέσει να εισαχθεί ως υπεράριθμος.

Μιλήσαμε με τον Θέμη Κοτσιφάκη, μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, ο οποίος παραδέχεται ότι πρόκειται για ένα από τα πλέον παράλογα φαινόμενα του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

 

«Γελοιότητα» του συστήματος χαρακτηρίζει το γεγονός ότι πρώτα δίνει κάποιος εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο και μετά για το Λύκειο, το μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Πιερίας, Στάθης Σημαιωνίδης.




Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=72399&cid=4

5
Τον έδιωξαν λόγω «ανάρμοστης συμπεριφοράς» προς τις μαθήτριες του. Ο λόγος για έναν καθηγητή που δίδασκε στο 6ο Επαγγελματικό Λύκειο Ιωαννίνων.

Μετά από τις αλλεπάλληλες καταγγελίες προς την διεύθυνση του σχολείου και το τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο καθηγητής παύθηκε.

Όπως κατήγγειλαν γονείς και μαθήτριες, ο καθηγητής κατέφευγε σε σεξουαλικά υπονοούμενα και σεξιστικούς αστεϊσμούς σε βάρος των μαθητριών του.

Ο κόμπος έφτασε στο χτένι όταν επιδόθηκε και σε χειρονομίες σε βάρος μιας μαθήτριας -υποτίθεται για να την «πειράξει».

Το περιστατικό αυτό (μαζί με τις περιγραφές των μαθητριών για προσβλητικά αστεία εν ώρα μαθήματος) προκάλεσε την οργή των γονέων που απαίτησαν από τους αρμόδιους να απομακρύνουν τον καθηγητή από το σχολείο.

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του 6ου ΕΠΑ.Λ., με τη συμμετοχή του διευθυντή του σχολείου, Βησσαρίωνα Κοσμά, του προϊσταμένου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μανόλη Μαγγιώρου, και της υπεύθυνης των ΕΠΑ.Λ. στον νομό, Σοφίας Πλιάκου, αποφασίστηκε η απομάκρυνση του «ανάρμοστου» εκπαιδευτικού από το σχολείο.



Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=72290&cid=4

6
Εισαγωγές απ’ την πίσω πόρτα στα Α.Ε.Ι.


Γόνοι εύπορων οικογενειών, παιδιά επιφανών συμπολιτών μας, έφηβοι που όχι απλώς ουδέποτε στη ζωή τους χρειάστηκε να εργαστούν για βιοπορισμό, αλλά βρήκαν τα πάντα έτοιμα, ανακάλυψαν την «πίσω πόρτα» για εύκολη εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, καταγγέλλει διευθύντρια εσπερινού λυκείου.

«Ίσως είναι άγνωστο στους περισσότερους από εσάς το ζήτημα των εσπερινών λυκείων που έχει κατά καιρούς απασχολήσει τη δημοσιότητα.

Είναι όμως πασίγνωστο σε εκείνους που ψάχνουν τον εύκολο τρόπο και την «πίσω πόρτα» για μια θέση σε ΑΕΙ, αδιαφορώντας για τις συνέπειες μιας τέτοιας κίνησης στους πραγματικά εργαζόμενους μαθητές για τους οποίους άλλωστε έχει δημιουργηθεί το εσπερινό λύκειο», γράφει η Γαλάτεια Τυρέλλη στο ομώνυμο blog της, επισημαίνοντας πράγματα που μέχρι τώρα αγνοούσαμε.

«Τα εσπερινά σχολεία δημιουργήθηκαν για να καλύψουν τις ανάγκες μαθητών, ενηλίκων ή μη, οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να εργάζονται για βιοποριστικούς λόγους. Όσοι φοιτούν στη Δ΄ τάξη του εσπερινού λυκείου έχουν τη δυνατότητα να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις παράλληλα με τους μαθητές των ημερήσιων λυκείων, διεκδικώντας το 1% των θέσεων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.»



Ποιο είναι το μεγάλο κόλπο; Χάρη στην ιδιαιτερότητα που αναγνωρίζεται στους φοιτούντες σε εσπερινά λύκεια (εργασία για βιοπορισμό, οικογενειακές υποχρεώσεις, καθώς πολλοί είναι σύζυγοι και γονείς) η ύλη στην οποία εξετάζονται είναι κατά πολύ μικρότερη από την αντίστοιχη των ημερήσιων λυκείων και βεβαίως οι βάσεις είναι πολύ πιο χαμηλές από τις αντίστοιχες των πρωινών. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αντί να πρέπει κάποιος να γράψει μέσο όρο 19 για την εισαγωγή στην Ιατρική για παράδειγμα, με μια επίδοση της τάξεως του 16, οι μαθητές των εσπερινών εξασφαλίζουν μια θέση στην εν λόγω σχολή.

Την «πίσω πόρτα» ανακάλυψαν όμως και γόνοι επιφανών οικογενειών κι έτσι προσκομίζοντας μια ψεύτικη βεβαίωση εργασίας, εγγράφονται στα εσπερινά λύκεια. Φυσικά, ο συναγωνισμός με τους μαθητές που πραγματικά χρειάζεται να εργάζονται είναι αθέμιτος, καθώς οι μεν (γόνοι εύπορων οικογενειών) κάνουν την ημέρα μαθήματα φροντιστηρίου, ενώ οι δε (πραγματικά εργαζόμενοι για βιοπορισμό) δεν προλαβαίνουν καν να διαθέσουν τον απαιτούμενο χρόνο για μελέτη.

Αποτέλεσμα; Οι σκληρά εργαζόμενοι μαθητές αποκλείονται από μία δεύτερη ευκαιρία για καλύτερη ζωή.

Εδώ και ένα χρόνο έχει ξεκινήσει ένας αγώνας –μεταξύ άλλων– από τη διευθύντρια του εσπερινού ΓΕΛ Νίκαιας, Γαλάτεια Τυρέλλη, ενάντια σε αυτή την κατάφορη αδικία, που προάγει και τη λογική της εύκολης λύσης χωρίς κόπο και βάζει τα νέα παιδιά στο δρόμο της εξαπάτησης και του βολέματος.

Η ίδια καταγγέλλει στη zougla.gr ότι συνάντησε πολλές αντιδράσεις:

 

«Κατά τη διάρκεια αυτού του αγώνα, να εφαρμόσω απλά και μόνο το νόμο, έχω δεχτεί καταγγελίες, συκοφαντίες, αναφορές και ΕΔΕ. Μου πρότειναν μέχρι και υποχρεωτική αναρρωτική άδεια, προκειμένου να διευθετήσουν παράτυπες εγγραφές, στο διάστημα της απουσίας μου», ισχυρίζεται η ίδια στο blog.

Στρουθοκαμηλισμός, ευθυνοφοβία, ή ανεπάρκεια; Ό,τι και να ισχύει από τα τρία, είναι θέμα ηθικής τάξεως να παρέμβει το υπουργείο, λαμβάνοντας μέτρα υπέρ των μαθητών που εργάζονται για να επιβιώσουν και παράλληλα έχουν το σθένος να διεκδικούν μια καλύτερη μοίρα για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, σε σχέση με τους κηφήνες που επινόησαν μια ακόμη εύκολη λύση.




Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=70538&cid=4

7
«...απάντησαν συνολικά 8.000 άνθρωποι, πολλοί ήταν εκείνοι οι οποίοι υποστήριξαν ότι αν καταργηθεί το ξύλο, θα δημιουργηθεί μια γενιά που δε θα σέβεται κανέναν.»


Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=70279&cid=5

8
«Ο μαθητής έκανε θόρυβο. Του έκανα παρατήρηση και κάνοντας μια πατρική κίνηση να τον επαναφέρω, αυτός χτύπησε μόνος του στο θρανίο»


Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=67568&cid=4

9
Κλείνουν σχολεία λόγω της νέας γρίπης
Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2009, 23:06



Η εμφάνιση πολλαπλών κρουσμάτων της νέας γρίπης, οδήγησε στην απόφαση για προσωρινό κλείσιμο σχολείου στο Χαϊδάρι.

 Ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας που εκδώθηκε αργά το βράδυ, αναφέρει σχετικά:

«Μεταξύ των μαθητών του τρίτου τμήματος της πρώτης τάξης του 4ου Λυκείου Χαϊδαρίου, επιβεβαιώθηκαν σήμερα Κυριακή 4 κρούσματα νέας γρίπης από τον ιό Α(Η1Ν1)ν, τα οποία ήρθαν σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα της νόσου, που φοιτά στο ίδιο τμήμα του Λυκείου. Συμπτώματα γρίπης παρουσίασαν συνολικά 9 μαθητές.

Επίσης, μεταξύ των μαθητών της Β΄ τάξης του Λυκείου Μελισσίων, επιβεβαιώθηκαν σήμερα 3 κρούσματα νέας γρίπης από τον ιό Α(Η1Ν1)ν, τα οποία ήρθαν σε επαφή με επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου, που φοιτούν στην ίδια τάξη. Συμπτώματα γρίπης παρουσίασαν συνολικά 13 μαθητές.

Κατόπιν των ανωτέρω και με τη σύμφωνη γνώμη της Προέδρου του Εθνικού Συμβουλίου για την Αντιμετώπιση της Νέας Γρίπης και μετά από συνεννόηση και σύμφωνη γνώμη των Υπουργών Υγείας και Παιδείας, ζητήθηκε από το Νομάρχη Αθηνών, ο οποίος και κατά το νόμο είναι ο αρμόδιος για την παραπάνω διαδικασία και για τις περαιτέρω ενέργειες, η παύση λειτουργίας του τμήματος Α3 του 4ου Λυκείου Χαϊδαρίου για 5 μέρες, αρχόμενη από αύριο Δευτέρα και η παύση λειτουργίας όλων των τμημάτων της Δευτέρας και Τρίτης Λυκείου Μελισσίων, για 5 μέρες, αρχόμενη από αύριο Δευτέρα επίσης.

Το ΕΚΕΠΥ και το ΚΕΕΛΠΝΟ με ειδικά κλιμάκια θα βρίσκονται από νωρίς το πρωί στους χώρους των σχολείων, για να ενημερωθούν οι μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό, για επαύξηση των μέτρων υγιεινής και για ενημέρωση των γονέων των μαθητών.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.

Ακολουθείται αυστηρά το Πρωτόκολλο, όπως αυτό προβλέπεται από το Εθνικό Σχέδιο Δράσης και σύμφωνα με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.»



Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=65293&cid=4

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Άρχισαν τα όργανα...
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2009, 07:01:02 μμ »
Στο Αυτόφωρο γιατί έδειρε μαθητή




Δάσκαλος συνελήφθη και παραπέμφθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο, καθώς χτύπησε μαθητή του.

Το περιστατικό συνέβη χθες σε δημοτικό σχολείο της περιοχής Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη, με τον εκπαιδευτικό να κατηγορείται ότι άρπαξε το αγοράκι από τα μαλλιά και χτύπησε το πρόσωπό του πάνω στο θρανίο, με συνέπεια να το τραυματίσει στα χείλια.

Ο μικρός μαθητής ενημέρωσε τους γονείς του, οι οποίοι και ανέφεραν το περιστατικό στην Αστυνομία της περιοχής.

Παρά την επιθυμία των γονιών να μην κινηθεί ποινική διαδικασία σε βάρος του εκπαιδευτικού, οι αστυνομικές Αρχές κινήθηκαν αυτεπαγγέλτως.

Ο δάσκαλος συνελήφθη σήμερα και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, από τον οποίο του απαγγέλθηκε η κατηγορία της «επικίνδυνης σωματικής βλάβης».

Ο εκπαιδευτικός παραπέμφθηκε στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, απ’ όπου ζήτησε και πήρε αναβολή για να δικαστεί την προσεχή Δευτέρα. Το δικαστήριο αποφάσισε την άρση της κράτησής του.



Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=64827&cid=4

11
Εθνικός διασυρμός στην Γερμανία



Τα Eλληνόπουλα, σαν παιδιά ενός κατώτερου Θεού, στεγάζονται σε... container, ενώ εκατομμύρια ευρώ από τον ελληνικό δημόσιο κορβανά σπαταλώνται και καταλήγουν... σε μίζες. Μια εκπληκτική ιστορία ελληνικής ξεφτίλας, που προβάλλουν ήδη τα γερμανικά ΜΜΕ.

Στον δρόμο κινδυνεύουν να μείνουν 230 μαθητές του δημοτικού σχολείου του Ντίσελντορφ, παιδιά Ελλήνων μεταναστών, αφού δεν υπάρχουν σχολικές αίθουσες για να στεγασθούν, ενώ το κτίριο, που αγοράστηκε έναντι 1.030.000 ευρώ, είναι ακατάλληλο και χρειάζεται… διπλάσιο ποσό για να επισκευαστεί.

Η Οδύσσεια των Ελλήνων μαθητών του Ντίσελντορφ

Από το 1981 το ελληνικό Δημοτικό Σχολείο του Ντίσελντορφ στεγαζόταν σε 13 αίθουσες του γερμανικού Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων, (Immobilien Management) συνολικής έκτασης 2.500 τμ, τις οποίες ενοικίαζε το Υπουργείο Παιδείας της Ελλάδας έναντι 6.500 ευρώ τον μήνα, σε δύο διαφορετικά σχολικά κτίρια.

Την άνοιξη του 2005 οι Γερμανοί ζήτησαν πίσω 2 από τις αίθουσες για να καλύψουν δικές τους ανάγκες και πρότειναν να στεγαστούν προσωρινά οι μαθητές σε container, δίνοντας την υπόσχεση ότι από την νέα σχολική χρονιά (2005-2006) θα παραχωρήσουν τις απαραίτητες αίθουσες σε ένα και μόνο κτίριο, ώστε τα παιδιά να βρίσκονται όλα μαζί. Η ελληνική πλευρά το δέχθηκε, αφού η σχολική χρονιά βρισκόταν στο τέλος της.

Η υπόσχεση όμως αυτή, όπως καταγγέλλει ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Ντίσελντορφ, Νίκος Παπαδόπουλος, ουδέποτε εκπληρώθηκε. Οι αίθουσες δεν δόθηκαν ποτέ και οι μαθητές στεγάζονταν σε μεταλλικά container στον περίβολο ενός γερμανικού σχολείου επί 22 ολόκληρους μήνες. Αυτό, παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούν τον χειμώνα στη Γερμανία, και παρά το κοινωνικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι Έλληνες μαθητές στα container, έναντι των Γερμανών συμμαθητών τους, που στεγάζονταν σε κανονικό κτίριο.

Τον Μάιο του 2007 η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο. Μετά από καταρρακτώδεις βροχές τα container πλημμύρισαν και οι μαθητές κυριολεκτικά τσαλαβουτούσαν σε νερά και λάσπες για να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους. Αγανακτισμένοι οι γονείς τους αντέδρασαν σε αυτή την κατάσταση, κατέλαβαν τα σχολικά κτίρια, δηλαδή τα… container, και η λειτουργία του σχολείου διεκόπη. Όπως είναι φυσικό, το ζήτημα προκάλεσε το έντονο ενδιαφέρον του γερμανικού Tύπου και των τηλεοπτικών σταθμών του κρατιδίου της Ρηνανίας-Βεστφαλίας. Σημειώνεται ότι η ελληνική κοινότητα του Ντίσελντορφ είναι η πολυπληθέστερη της Γερμανίας με 17.000 μέλη.

Η πρόξενος, ο παπάς κι ο αρχιτέκτονας

Στο σημείο αυτό, σύμφωνα πάντα με τις καταγγελίες, αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον η εμπλοκή της τότε προξένου της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ, Κάτιας Γεωργίου, η οποία μέσω του ορθόδοξου ιερέα της ελληνικής κοινότητας της πόλης είχε γνωριστεί με έναν Έλληνα αρχιτέκτονα, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Γερμανία. Τον κ. Πλιάτσικα.

Ο κ. Πλιάτσικας δεν ήταν άσχετος με το ζήτημα των σχολικών κτιρίων, αφού είχε πρωταγωνιστήσει στην λύση που δόθηκε για το Γυμνάσιο της ελληνικής κοινότητας, που ήταν δική του πρόταση, η οποία όμως χαρακτηρίζεται ως σκανδαλώδης από τους καταγγέλλοντες. Το γυμνάσιο χτίστηκε από τον ίδιο τον κ. Πλιάτσικα, με δάνειο ύψους 2.000.000 ευρώ, που ελήφθη από γερμανική τράπεζα και εξοφλείται από το Ελληνικό Δημόσιο.

Έως εδώ θα ήταν όλα καλά, εάν στο ζήτημα δεν υπήρχε ένα μελανό σημείο: το οικόπεδο, στο οποίο κτίσθηκε το ελληνικό σχολείο ανήκει εξ ολοκλήρου στον… γερμανικό Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων. Με απλά λόγια, όποτε ο γερμανικός οργανισμός θελήσει μπορεί να κάνει έξωση στους Έλληνες μαθητές και να οικειοποιηθεί το κτίριο, αφού το οικόπεδο του ανήκει! Επιπλέον, το κτίριο απεδείχθη και ελαττωματικό!


Το ελληνικό δαιμόνιο θριαμβεύει και πάλι

Θορυβημένη η διοίκηση του γερμανικού οργανισμού σχολικών κτιρίων, από την κατάληψη των container, τα δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου και την διακοπή των μαθημάτων, με μεσολάβηση της προξένου Κάτιας Γεωργίου καλεί τους ενδιαφερόμενους για να καταθέσει μία νέα πρόταση.

Έκπληκτοι οι γονείς των μαθητών μαθαίνουν από την πρόξενο ότι η γερμανική πλευρά προτείνει να παραχωρήσει αίθουσες έκτασης 2.500 τετραγωνικών μέτρων, με ενοίκιο 34.000 ευρώ τον μήνα, έναντι των 6.500 που κόστιζαν μέχρι σήμερα τα ίδια τετραγωνικά στο παλαιό σχολείο.

Δηλαδή, οι Γερμανοί ξαφνικά ζητούσαν 500% αύξηση στο ενοίκιο! Η έκπληξη μετετράπη σε οργή, όταν άκουσαν την εναλλακτική λύση, που ήταν αυτή που δόθηκε και στην περίπτωση του Γυμνασίου. Δηλαδή, η πρόταση του αρχιτέκτονα κ. Πλιάτσικα, το Δημοτικό σχολείο να κτιστεί με δάνειο σε οικόπεδο του γερμανικού Δημοσίου, ένα έργο που όλα έδειχναν ότι θα αναλάμβανε και πάλι ο Έλληνας αρχιτέκτονας…

Η ελληνική κοινότητα του Ντίσελντορφ βοούσε ότι η πατρότητα της πρότασης ανήκε στον ίδιο τον κ. Πλιάτσικα, ο οποίος την προώθησε στο γερμανικό Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων μέσω της προξένου Κάτιας Γεωργίου.

Ο σκοπός της πρότασης, σύμφωνα πάντα με τις καταγγελίες, ήταν τελικά να αναλάβει και αυτό το έργο ο κ. Πλιάτσικας.

Ο γερμανικός Τύπος επέρριψε ευθύνες για την κατάσταση στην τότε πρόξενο κ. Γεωργίου, όπως βλέπουμε στο δημοσίευμα που ακολουθεί, της εφημερίδας «Express» με τίτλο: «Η πρόξενος άφησε τα σχολεία να κλείσουν».




Ο «φουσκωμένος» λογαριασμός του Γερμανού μεσίτη

Αντιμετωπίζοντας τη γενική κατακραυγή της τοπικής κοινωνίας, των συλλόγων και άλλων φορέων, η πρόξενος Κάτια Γεωργίου, όπως και η συντονίστρια Κωνσταντίνα Παλαιολόγου, τον Οκτώβρη του 2007 ανακοινώνουν ότι έχει βρεθεί άλλη λύση.

Να αγορασθεί ένα παλαιό εγκαταλελειμμένο κτίριο του γερμανικού Υπουργείου Περιβάλλοντος στην οδό Metmanner, στο κέντρο της πόλης, έκτασης 2.200 τ.μ. έναντι 1.030.000 ευρώ. Στο ποσό αυτό έπρεπε να προστεθεί η αμοιβή του μεσίτη, που βάσει νόμου ανέρχεται στο 3,45% της αξίας του ακινήτου, δηλαδή 35.535 ευρώ.

Παρά τις αντιρρήσεις που προβλήθηκαν, ότι η αυλή έκτασης 450 τ.μ. ήταν πολύ μικρή για τον προαυλισμό των μαθητών και ότι το κτίριο χρειάζεται γενική ανακατασκευή, αφού επρόκειτο για γραφεία, τελικά επελέγη αυτή η λύση.

Όλες οι διαδικασίες για την αγορά του κτιρίου διεκπεραιώθηκαν την περίοδο που πρόξενος ήταν η κ. Γεωργίου, ενώ η τυπική υπογραφή των συμβολαίων μεταξύ του Γερμανικού και Ελληνικού Δημοσίου έγινε όταν πρόξενος ήταν ο κ. Πρόδρομος Μαρκουλάκης.

Τα μελανά σημεία και αυτής της αγοραπωλησίας φάνηκαν όμως μετά την υπογραφή των συμβολαίων, όταν τα μέλη της ελληνικής κοινότητας του Ντίσελντορφ πληροφορήθηκαν την αμοιβή του Γερμανού μεσίτη, που βοήθησε στην εύρεση του κτιρίου: ο κύριος αυτός έλαβε ως αμοιβή 200.000 ευρώ και όχι 35.535 ευρώ, δηλαδή το 3,45% της αξίας του ακινήτου, όπως προβλέπει ο γερμανικός νόμος.

Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου του Ντίσελντορφ επιρρίπτει ευθύνες πάλι στην πρόξενο κ. Γεωργίου και την συντονίστρια Κωνσταντίνα Παλαιολόγου, κάνοντας λόγο για «σκοτεινό ρόλο» που έπαιξαν στην αγορά του κτιρίου.  


Τα ερωτήματα εξακολουθούν να απασχολούν την ελληνική κοινότητα του Ντίσελντορφ: γιατί άραγε ο μεσίτης να έλαβε ένα τόσο μεγάλο ποσό ως αμοιβή; Τα χρήματα τα κράτησε ο ίδιος, ή μήπως η μερίδα του λέοντος κατέληξε σε τρίτους, οι οποίοι τον βοήθησαν να αναλάβει αυτή την αγοραπωλησία;

Ακατάλληλο το νέο κτίριο, λεηλατείται από διαρρήκτες

Όμως δεν ήταν η «φουσκωμένη» αμοιβή του μεσίτη το μόνο προβληματικό σημείο της αγοραπωλησίας. Σύντομα έγινε αντιληπτό ότι για να επισκευαστεί το κτίριο της οδού Metmanner το Ελληνικό Δημόσιο πρέπει να καταβάλει, σύμφωνα με υπολογισμούς, ποσό ύψους 2.000.000 ευρώ.

Και το χειρότερο: το κτίριο περιέχει δομικά συστατικά από αμίαντο, υλικό άκρως επικίνδυνο και καρκινογόνο, η χρήση του οποίου απαγορεύεται αυστηρά.

Από τότε, η υπόθεση της αναπαλαίωσης του κτιρίου έχει παγώσει, ουδεμία εργασία αναπαλαίωσης έχει προχωρήσει και δράση ανέλαβαν οι… διαρρήκτες. Τρεις φορές λεηλάτησαν το κτίριο και οι ζημιές ανέρχονται ήδη στις 100.000 ευρώ.

Ο πρόξενος κ. Μαρκουλάκης, μιλώντας στη zougla.gr -αν και, όπως τονίζει, ο ρόλος του προξένου είναι μόνο βοηθητικός και στην ουσία το ζήτημα αφορά το Υπουργείο Παιδείας- εμφανίζεται αισιόδοξος: «μένει μόνο να προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός για την επισκευή του κτιρίου της οδού Metmanner, όπως ορίζει ο νόμος, για να αρχίσουν οι εργασίες. Πιστεύω ότι μέχρι το 2011 το κτίριο θα είναι έτοιμο προς χρήση με όλες τις προδιαγραφές που θέτει το γερμανικό κράτος. Δεν έχω υπ΄ όψη μου κάποιο σκάνδαλο με την αμοιβή του μεσίτη, δεν γνωρίζω ούτε καν το ύψος της, το οποίο πρέπει να είναι αυτό που ορίζει ο νόμος για τις συναλλαγές ακινήτων στη Γερμανία».

Ωστόσο, ο κ. Μαρκουλάκης σε συνέντευξή του στην ομογενειακή ιστοσελίδα www.provoles.de, στις 6 Ιουνίου 2008, λέει ότι το κτίριο κόστισε στο Ελληνικό Δημόσιο 1.200.000 ευρώ και ότι με τις επισκευές η τιμή αυτή μπορεί να διπλασιαστεί. Προφανώς, στην τιμή που αναφέρει ο κ. Μαρκουλάκης περιέχεται και η αμοιβή του μεσίτη. Επίσης, διαβεβαιώνει τους Έλληνες μετανάστες ότι το κτίριο θα είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2009.


230 μαθητές χωρίς σχολείο 11 ημέρες πριν να αρχίσουν τα μαθήματα

Οι 230 μαθητές του Δημοτικού Σχολείου του Ντίσελντορφ, παρά τα χρήματα που δαπανήθηκαν και τον αγώνα συλλόγων και οργανώσεων, εξακολουθούν να αισθάνονται… νομάδες. Τα δύο τελευταία χρόνια στεγάζονται σε αίθουσες τριών σχολείων διεσπαρμένων σε διαφορετικά σημεία της πόλης.

Από τον περασμένο χειμώνα, ο γερμανικός Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων έχει καταγγείλει το συμβόλαιο για τις σχολικές αίθουσες, όπου στεγάζονταν οι Έλληνες μαθητές, και σήμερα, 11 μόλις ημέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιά, γονείς και μαθητές δεν γνωρίζουν πού θα στεγαστούν.

Ο Γερμανός δήμαρχος του Ντίσελντορφ, ευαισθητοποιημένος από την περιπέτεια των μαθητών έχει καταθέσει πρόταση για ενοικίαση αιθουσών διδασκαλίας, το ενοίκιο όμως, που ανέρχεται σε 16.000 ευρώ τον μήνα, θεωρείται υπέρογκο από τους αρμόδιους του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και από τους γονείς.

Όπως είναι φυσικό επικρατεί εκνευρισμός αλλά και οργή κατά των υπευθύνων, αφού ουδείς γνωρίζει πού θα στεγασθούν τα παιδιά.

Για το ζήτημα έχει κατατεθεί και ερώτηση στην Βουλή, στην οποία ο υπουργός Παιδείας, Α. Σπηλιωτόπουλος, απάντησε μεταξύ άλλων ότι: « το ΥΠΕΠΘ έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου, στο πλαίσιο των ευκαιριών που του παρέχονται και των δυνατοτήτων που έχει, να δοθεί η βέλτιστη λύση το συντομότερο δυνατό».

Πρόσφατα, μάλιστα, ο ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, Σ. Βλαστός, επισκέφθηκε το Ντίσελντορφ για να εξετάσει από κοντά το ζήτημα της στέγασης των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου.


Πηγή: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=56512&cid=4

12
Διεθνές σκάνδαλο με ελληνική πατέντα



 
«Στον αέρα» βρίσκονται περισσότεροι από 2.000 μαθητές που φοιτούν σε ελληνικά ιδιωτικά σχολεία, μετά την αποκάλυψη σκανδάλου διαρροής θεμάτων που αφορούν στο «πανίσχυρο» Διεθνές Απολυτήριο (Ιnternational Βaccalaureate).

Ο διεθνής οργανισμός που χορηγεί το πτυχίο «μπλόκαρε» τις φετινές εξετάσεις για τους έλληνες μαθητές, καθώς όπως αποκαλύφθηκε, ένας έλληνας καθηγητής, ο οποίος εργαζόταν στη Γενεύη, στα γραφεία του διεθνούς οργανισμού που εποπτεύει τη λειτουργία του θεσμού (Ιnternational Βaccalaureate Οrganization- ΙΒΟ), κατηγορείται για τη διαρροή θεμάτων.

Ο «εγκέφαλος» ενός από τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά σκάνδαλα, που συνελήφθη στην Ελβετία, εργαζόταν μέχρι πέρυσι σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο που εδρεύει στην περιοχή των Σπάτων. Στην υπόθεση εμπλέκεται και γνωστό φροντιστήριο στους Αμπελόκηπους, το οποίο όπως καταγγέλλουν ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί έκανε ιδιαίτερα μαθήματα με βάση τα εφετινά θέματα των εξετάσεων.

Το Διεθνές Απολυτήριο προσφέρεται στην Ελλάδα από ένδεκα ιδιωτικά σχολεία (μαζί με τα σχολεία που έχουν ξένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα), από τα οποία τα έξι φέρονται να ενέχονται στο σκάνδαλο διαρροής των εφετινών θεμάτων.

Αν τελικά αποδειχθεί η ύπαρξη διαρροής θεμάτων, οι έλληνες μαθητές των ιδιωτικών σχολείων που παρακολουθούν το πρόγραμμα κινδυνεύουν όχι μόνο να μην μπουν στα πανεπιστήμια «πρώτης γραμμής» που ήταν ο στόχος τους, αλλά και να μην πάρουν καν το απολυτήριο.
 


Πηγή: http://www.zougla.gr/news.php?id=51254

13
Δάσκαλος ασελγούσε σε μαθήτρια


 
Σοκ από νέα υπόθεση παιδοφιλίας. Δάσκαλος δημοτικού σχολείου στα Νότια Προάστια της Αττικής, κατηγορείται ότι ασελγούσε κατ’ εξακολούθηση σε 12χρονη μαθήτριά του.

Την καταγγελία έκαναν οι γονείς του κοριτσιού, οι οποίοι εδώ και ημέρες είχαν αρχίσει να υποψιάζονται ότι κάτι ύποπτο συμβαίνει, καθώς η μικρή δεν σταματούσε να εκθειάζει τον δάσκαλό της και να αναφέρει πόσο πολύ τον αγαπάει.

Οι φόβοι τους επιβεβαιώθηκαν, όταν κοιτάζοντας τα μηνύματα του κινητού του μικρού παιδιού είδαν ορισμένα να προέρχονται από τον δάσκαλό της και να έχουν άσεμνο περιεχόμενο.

Το κοριτσάκι υποβλήθηκε σε ιατροδικαστική εξέταση, από την οποία πιστοποιήθηκε ότι έχει υπάρξει ασέλγεια σε βάρος του. 

Ο 31χρονος συνελήφθη μετά από έκδοση εντάλματος. Εναντίον του σχηματίστηκε σχετική δικογραφία και σήμερα οδηγείται στον εισαγγελέα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δάσκαλος έχει ήδη ομολογήσει την πράξη του. Όπως είπε στους αστυνομικούς έχει καταλάβει το λάθος του.

Όπως προέκυψε, μάλιστα, ο 31χρονος ασελγούσε στην μαθήτριά του ακόμη και μέσα στην σχολική αίθουσα, κατά τις ώρες των διαλειμμάτων, ενώ την είχε μεταφέρει και σε σπίτι που διατηρούσε στην Γλυφάδα.
 


Πηγή: http://www.zougla.gr/news.php?id=49975

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160680
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 392
Σύνολο: 402

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.