0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Περισσότερο από το να μην κάνει τίποτα ή ακόμη χειρότερα να βασίζεται στο φροντιστήριο αποκλειστικά που θα του προσφέρει το μάθημα με κάθε τρόπο. Ωφελείται και ο μαθητής και το δημόσιο σχολείο.
και να πούμε κι άλλη μια φορά για τα αρνητικά εργαστηριακά. τη μια μέρα μπορεί να βγεις αρνητικός κ την άλλη να κανεις συμπτώματα, άρα ήσουν ήδη μεταδοτικός. δεν εξασφαλίζουν κάτι απόλυτο τα τεστ. στην καλύτερη λοιπόν, είμαστε ισότιμη. υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να είναι θετικός κάποιος εμβολιασμενος, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να είναι θετικός που δεν εκδηλώθηκε κάποιος με αρνητικό τεστ.
Λογικό άλμα για να μην έχετε πρόβλημα συνειδήσεως σε περίπτωση διασποράς; Οι γονείς δεν πιστεύω να έχουν την ίδια άποψη!
Γιατί να τους νοιάζει; Αν υπογράψετε όσοι δεν εμβολιάζεστε ότι δεν θα απασχολήσετε το σύστημα υγείας σε περίπτωση νόσησης, κανείς δεν νοιάζεται να ξέρεις! Άσε εμάς να τρυπιόμαστε, αλλά μην αποζητάς θεραπεία ή καμιά τρισκατάρατη διασωλήνωση, αν χρειαστεί. Δεν αναλαμβάνουμε το κόστος. Στο σπίτι σας.
https://hania.news/2021/08/25/%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%A0%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%AC%CF%82-%CE%A0%CF%8E%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B4%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B9%CF%8C-%CE%BF-%CE%BF/Για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, που διαστρεβλώνουν πραγματικοτητα. Το άρθρο εξηγεί πολυ κατανοητά γιατί οι ανοσοποιημενοι δεν έχουν σε καμία περπτωση την ίδια δυναμική μετάδοσης με τους μη ανοσοποιημενους. Ειναι θεμα ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ. Ισοπεδωσεις του στυλ "κόλλουν κ μεταδίδουν κι οι 2" είναι επικινδυνες. Ανοσολογικα κ άρα επιδημιολογικα οι δυο ομάδες ΔΕΝ γίνεται να έχουν την ίδια δυναμική μεταδοσης. Τα ίδια λέμε, αλλά κάποιοι ξεφευγετε, φτάνοντας στο σημείο να ισχυρίζεστε ότι εμείς θα είμαστε οι υπευθυνοι για διασπορά, επειδή οι υπόλοιποι θα κάνουν δυο τεστ μέτριας αξιοπιστίας, τα οποία απλά θα δείχνουν εκείνη ακριβώς τη στιγμή, αν έχουν φορτίο ανοχνευσιμο. Και καταργειτε τον τεράστιο κ θεμελιωδη βιολογικό μηχανισμό της ανοσολογικής μνήμης. Ας ασχοληθουμε με πρακτικα ζητήματα υγειονομικής ασφαλείας στα σχολεία κι ας αφήσουμε τα επιστημονικά.
https://hania.news/2021/08/25/%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%A0%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%AC%CF%82-%CE%A0%CF%8E%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B4%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B9%CF%8C-%CE%BF-%CE%BF/Για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, που διαστρεβλώνουν πραγματικοτητα. Το άρθρο εξηγεί πολυ κατανοητά γιατί οι ανοσοποιημενοι δεν έχουν σε καμία περπτωση την ίδια δυναμική μετάδοσης με τους μη ανοσοποιημενους. Ειναι θεμα ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ. Ισοπεδωσεις του στυλ "κόλλουν κ μεταδίδουν κι οι 2" είναι επικινδυνες. Ανοσολογικα κ άρα επιδημιολογικα οι δυο ομάδες ΔΕΝ γίνεται να έχουν την ίδια δυναμική μεταδοσης. Τα ίδια λέμε, αλλά κάποιοι ξεφευγετε, φτάνοντας στο σημείο να ισχυρίζεστε ότι εμείς θα είμαστε οι υπευθυνοι για διασπορά, επειδή οι υπόλοιποι θα κάνουν δυο τεστ μέτριας αξιοπιστίας, τα οποία απλά θα δείχνουν εκείνη ακριβώς τη στιγμή, αν έχουν φορτίο ανοχνευσιμο. Και καταργειτε τον τεράστιο κ θεμελιωδη βιολογικό μηχανισμό της ανοσολογικής μνήμης. Ας ασχοληθουμε με πρακτικα ζητήματα υγειονομικής ασφαλείας στα σχολεία κι ας αφήσουμε τα επιστημονικά. Βάζω κ ενα αρθρο (συνέντευξη), σχετικά και με ιικο φορτίο μεταξύ των δυο γκρουπ (πραγματι κάποιες μελέτες βρήκαν ΑΡΧΙΚΟ φορτίο το ίδιο υψηλό μεταξυ τους), το οποίο το έχω ξαναβάλει, αλλά είναι πολυ συγκεντρωτικό κι επεξηγηματικό. https://www.colorado.edu/today/2021/08/05/7-common-questions-about-delta-variant-what-research-says
Μα τώρα σοβαρολογούμε συνάδελφοι? Είναι δυνατόν να πεις ποιος κόλλησε ποιον στο σχολείο χρησιμοποιώντας πιθανότητες βάσει εμβολιαστικής ή άλλης κατάστασης;; Προφανές το όχι ως απάντηση στο ερώτημα..
Α. Το άρθρο δεν λέει πουθενά ότι οι εμβολιασμενοι δεν μεταδίδουν.Β. Που το ξέρεις ότι και εμείς δεν έχουμε φυσική ανοσία; Γιατί το Υπουργείο δεν δέχεται τεστ αντισωμάτων που αποδεικνύει ότι και εμείς είμαστε ανοσοποιημενοι;Γ. Ποιος μου εξασφαλίζει ότι δεν θα έχω μακροχρόνιες παρενέργειες;
Τα ξέρουμε αυτά και πολλά άλλα άρθρα που έχουμε διαβάσει εδώ ή αλλού όλο το καλοκαίρι..Οπότε αυτό:
Εννοείται μέχρι να τελειώσει όλο αυτό το σωστό είναι να κάνουνε και οι εμβολιασμένοι τεστ για να είμαστε όλοι ασφαλείς στις σχολικές αίθουσες. Οποιαδήποτε άλλη άποψη είναι καθαρά εγωιστική και ενέχει κινδύνους για το κοινωνικό σύνολο για το οποίο τρέξαν να εμβολιαστούν αρχικά.
Τεστ σε όλους σε δημόσιες δομές