*

Αποστολέας Θέμα: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 74482 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Φυσικά και στο σχολείο μου συνεδριάσαμε για την ΑΕΕ, την απορρίψαμε καθολικά με μόνη διαφωνία ενός εκπαιδευτικού....φυσικά και γράψαμε πρακτικό....δεν το παίζω τσάμπα μάγκας βλέπεις!!!
Εχω την τύχη να είμαι και με ενα εξαιρετικό διευθυντη που ταχθηκε κατά της ΑΕΕ, και βλέποντας το ρόλο που προβλέπεται να του ανατεθεί, είναι διατεθειμένος μέχρι και να παραιτηθεί....
Φυσικά υπάρχει και ολόκληρος κατάλογος σχολείων που τάχθηκαν κατα της ΑΕΕ στην alfavita.gr που ανανεώνεται συνεχώς.....και το σχολείο μου όπως και άλλα σχολεία των δωδεκανήσων δεν είχαν συμπεριληφθεί στο συγκεκριμένο ενδεικτικό κατάλογο......
Δεν έχω καμία επιδίωξη να παρασύρω κανένα....τα επιχειρηματα μου παραθετω
δεν εκφοβιζω κανενα ομως μην παραπλανηθει και απολυθει....
καθείς εφ ω εταχθη....!!!
     

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Ελπίζω να συνταχθεί και ο ίδιος σύλλογος, κατά τον ίδιο τρόπο, όταν θα ανακοινωθεί η υποχρεωτική μετάθεση του ενός εκ των κάτω της 12ετίας συναδέλφου σας...

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
μην υποτιμάς τον σύλλογο μας!
και στις απεργιες του σεπτεμβρη είχε 100% συμμετοχή την πρώτη βδομάδα
και την 7/2 ημερα συζητησης των διαθεσιμοτητων στο ΣτΕ είχαμε συμμετοχή 11/14
εξαλλου ειμαστε σε παραμεθοριο νησι των 12νησων....δεν εχουν που να μας πανε με υποχρεωτικη μεταθεση.....εκτος πια από τα σπιτια μας μια και καλη!! 

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
μην υποτιμάς τον σύλλογο μας!
και στις απεργιες του σεπτεμβρη είχε 100% συμμετοχή την πρώτη βδομάδα
και την 7/2 ημερα συζητησης των διαθεσιμοτητων στο ΣτΕ είχαμε συμμετοχή 11/14
εξαλλου ειμαστε σε παραμεθοριο νησι των 12νησων....δεν εχουν που να μας πανε με υποχρεωτικη μεταθεση.....εκτος πια από τα σπιτια μας μια και καλη!!
... Μα γιατί? ΠΔ το ένα...ΠΔ και το άλλο... Και προς Θεού... Δεν υποτιμώ κανέναν σύλλογο. Την νοημοσύνη μου προσωπικά υποτιμώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
διευκρινίσεις (ΑΠ 32773/Γ1/06-03-2014) για την εφαρμογή του θεσμού της ΑΕΕ της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-14(νομολάγνοι ή όχι καλό είναι να είμαστε ενήμεροι):

http://pekp.gr/?p=52646
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Η ανεργία στους νέους ανέρχεται στο 30% περίπου... Μία ολόκληρη γενιά εκτελεί ήδη ελεύθερη πτώση. Από πλευράς απολύσεων στον ευρύτερο και στενό δημόσιο τομέα?... Στο προσεχές διάστημα και μέχρι τέλους του έτους θα φάει η μύγα σίδηρο και το κουνούπι ατσάλι... Προβλέπω το ζήτημα της αξιολόγησης να αποτελεί μία μικρή παράμετρο... Η αντίδραση σε όλα αυτά φυσικά δεν μπορεί να περιορίζεται απλά και μόνον στις αντιδράσεις που μετράμε προς το παρόν στους συλλόγους διδασκόντων και στις απεργιακές κινητοποιήσεις. Κάτι μαζικότερο και συνολικότερο (από συνόλου κοινωνίας) δεν φαίνεται στον ορίζοντα... Προφανώς όσο περισσεύει το 2ευρω για τον φραπέ και όσο έχει Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός τα πράγματα στην χώρα ετούτη βαίνουν καλώς ή... όντως το πείραμα με τον βάτραχο και το βραστό νερό διέπει απόλυτα την Ελληνική πραγματικότητα...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2014, 12:57:57 πμ από alexandr75math »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
διευκρινίσεις (ΑΠ 32773/Γ1/06-03-2014) για την εφαρμογή του θεσμού της ΑΕΕ της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-14(νομολάγνοι ή όχι καλό είναι να είμαστε ενήμεροι):

http://pekp.gr/?p=52646

τώρα το πως τόσος όγκος δουλειάς μπορεί να βγει μέσα στο ωράριο είναι ένα θέμα. Γιατί απαιτείται να ταυτίζονται και οι ώρες των κενών μεταξύ των μελών μιας ομάδας. Αν εγώ έχω 3η ώρα κενό αλλά το άλλο μέλος της ομάδας όχι, τότε δεν μπορεί να γίνει συνεδρία. Ή αν κάποιος σχολάει στο 3ωρο-4ωρο και εσύ στο 7ωρο πάλι έχεις θέμα.
μάλλον θα μαζευόμαστε απογεύματα σε σπίτια αν είναι δυνατόν, αλλιώς μέσω Skype!!!  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2014, 05:14:18 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Με αυξημένο συντελεστή βαρύτητας 1,5 μοριοδοτούνται στην αξιολόγησή τους οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Αυτό αναφέρει το προεδρικό διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152 - Φ.Ε.Κ. 240-5/11/2013). Μεταφέρω εδώ το σχετικό απόσπασμα από το π.δ.:
"Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες αξιολογούνται με τα ακόλουθα, ανά κατηγορία αναφερόμενα, κριτήρια:
Κατηγορία IV – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1,50):
αα) Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις.
ββ) Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτο – αξιολόγησή της.
γγ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς."

Αξιοσημείωτο είναι ότι από όλες τις κατηγορίες με τα κριτήρια αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, η παραπάνω κατηγορία IV έχει τον υψηλότερο συντελεστή βαρύτητας...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2014, 03:56:44 μμ από DM »

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
ββ) Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτο – αξιολόγησή της.
Είναι 2 πράγματα:
α)Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας
β)Συμμετοχή   στην αυτο – αξιολόγησή της της σχολικής μονάδας.
Λέει αν είναι 50-50% ή 1-99% το α) σε σχέση με το β)?
Όχι από ότι έχω διαβάσει.
Το όλο θέμα είναι μια πίεση.
Ή το τρώμε μαζί με τα υπόλοιπα ή βάζουμε ένα φρένο στην επαγγελματική μας αποδόμηση.
Η ιστορία έχει δείξει ότι αυτοί που υποκύπτουν είναι οι πρώτοι που την τρώνε .... στο κεφάλι

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ββ) Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτο – αξιολόγησή της.
Είναι 2 πράγματα:
α)Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας
β)Συμμετοχή   στην αυτο – αξιολόγησή της της σχολικής μονάδας.
Λέει αν είναι 50-50% ή 1-99% το α) σε σχέση με το β)?
Όχι από ότι έχω διαβάσει.
Το όλο θέμα είναι μια πίεση.
Ή το τρώμε μαζί με τα υπόλοιπα ή βάζουμε ένα φρένο στην επαγγελματική μας αποδόμηση.
Η ιστορία έχει δείξει ότι αυτοί που υποκύπτουν είναι οι πρώτοι που την τρώνε .... στο κεφάλι
Δηλαδή, οι συνάδελφοι των τεχνικών ειδικοτήτων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα (κάποιοι από αυτούς απολύονται σε λίγες μέρες) σε τι υπέκυψαν και την έφαγαν πρώτοι στο κεφάλι; Και μακάρι να είναι οι μόνοι που την πλήρωσαν χωρίς να φταίνε, αλλά όλοι φοβόμαστε για το αντίθετο στο εγγύς μέλλον.
Συμφωνώ με αυτό που λες, δηλ. να αντιδράσουμε και να βάλουμε φρένο στην αποδόμησή μας. Όμως, με λύπη μου βλέπω ότι η αντίδραση αυτή είναι ισχνή και κάθε άλλο παρά μαζική ... Ο φόβος για το αύριο και οι απειλές που εκτοξεύονται από το υπουργείο και πολλά στελέχη της εκπαίδευσης έχουν πιάσει τόπο.

adigoni

  • Επισκέπτης

Συμφωνώ με αυτό που λες, δηλ. να αντιδράσουμε και να βάλουμε φρένο στην αποδόμησή μας. Όμως, με λύπη μου βλέπω ότι η αντίδραση αυτή είναι ισχνή και κάθε άλλο παρά μαζική ... Ο φόβος για το αύριο και οι απειλές που εκτοξεύονται από το υπουργείο και πολλά στελέχη της εκπαίδευσης έχουν πιάσει τόπο.
Έχεις δίκιο σ' αυτό που λες...Έχει ακούσει κανείς την ΟΛΜΕ να διεκδικεί την κατάργηση του διαχωρισμού που προτείνει το Υπουργείο σε καθηγητές με προϋπηρεσία άνω των δώδεκα ή κάτω των δώδεκα ετών;Όχι βέβαια, τα έχουν τα χρονάκια τους οι συνδικαλιστές και δεν τους βλέπω να νοιάζονται....Για τη διαθεσιμότητα έτρεξαν άμεσα, γιατί αφορούσε όλα τα χρόνια προϋπηρεσίας, αν υπήρχε διαχωρισμός κι εκεί, δεν ξέρω πόσο ετοιμοπόλεμοι θα ήταν....

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
10-03-2014 Να καταργηθεί το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις

10/03/2014 BY ΟΛΜΕ

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ Π.Δ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ

   Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την αιφνιδιαστική απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει τελικά στην έκδοση Προεδρικού Διατάγματος για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις των εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα.
Τα μέτρα που σταδιακά υλοποιεί το Υπουργείο εντάσσονται σε ένα γενικότερο σχεδιασμό που στοχεύουν στη διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, στη δραματική μείωση του αριθμού τους, στην εργασιακή ανασφάλεια, στην υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου, στη μείωση του μαθητικού δυναμικού, στη βίαιη εξώθησή του στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση και τελικά στοχεύει ένα μεγάλο κομμάτι της εκπαίδευσης να δοθεί σε ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα για κερδοσκοπία.
      Τα μέτρα αυτά έρχονται σε συνέχεια της μείωσης των περιοχών μετάθεσης με ταυτόχρονη συρρίκνωση των ομάδων σχολείων, της θεσμοθέτησης των υποχρεωτικών αποσπάσεων (ν.3848/10), της αύξησης του διδακτικού ωραρίου (ν.4152/13), της υλοποίησης της απαράδεκτης διαθεσιμότητας και των απολύσεων, των υποχρεωτικών μετατάξεων – σε καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας και ρουσφετολογικών μετακινήσεων (ν.4172/13), της διάλυσης του Λυκείου και της ΤΕΕ (ν. 4186/13), της εφαρμογής της αξιολόγησης (ν.4024/11, ν.4142/13 και ΠΔ152/13) και ετοιμάζεται η κατάργηση της οργανικής θέσης στο Υπουργείο Παιδείας.
        Το Υπουργείο Παιδείας με ιδιαίτερη σπουδή θεσμοθετεί τις υποχρεωτικές μεταθέσεις σε υλοποίηση του ν.4093/12 (μνημόνιο 3), τη στιγμή που δεν έχει προχωρήσει, όπως όφειλε, στην έκδοση της εγκυκλίου για τις εθελοντικές μεταθέσεις από το Νοέμβριο.
      Στόχος αυτής της απόφασης δεν είναι άλλος από την περαιτέρω διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και προσπάθεια διάσπασης του κλάδου σε «παλιούς» και «νέους», για μία ακόμη φορά μετά το μισθολόγιο-βαθμολόγιο.
        Θεωρούμε απαράδεκτη από κάθε άποψη (ηθική, νομική, εκπαιδευτική) τη διάκριση της 12ετίας που επιχειρείται με το ΠΔ. Απαντάμε στην ηγεσία του Υπουργείου,  «δεν θα καταφέρετε να μας διασπάσετε». Ο κλάδος μας ενωμένος θα αγωνιστεί για να  μην υλοποιηθεί το ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις των εκπαιδευτικών, καταδικάζοντας παράλληλα την πολιτική του «διαίρει και βασίλευε» και του κοινωνικού αυτοματισμού στην οποία επιδίδεται η κυβέρνηση.

       Καταγγέλλουμε επίσης τις εκβιαστικές διατάξεις του ΠΔ προς τους εκπαιδευτικούς «όσοι εκπαιδευτικοί δηλώσουν ότι δεν συναινούν στην υποχρεωτική τους μετάθεση καθώς  και όσοι δεν υποβάλουν δήλωση, κατατάσσονται στους πίνακες πανελλαδικής εμβέλειας»!! δηλ. ή συναινείς ή θα σε στείλουμε οπουδήποτε ανά την Ελλάδα!!
        Η καταληκτική ημερομηνία (15η Ιουνίου) κύρωσης των οριστικών πινάκων υποχρεωτικής μετάθεσης, δείχνει ότι σκόπιμα επιλέγουν χρόνο που δύσκολα μπορεί να εκδηλωθεί η αντίδραση των εργαζομένων στο καθεστώς της περιπλάνησης ανά την Ελλάδα, που διαλύει οικογένειες, δημιουργεί τεράστια οικονομικά προβλήματα και αποτελεί πηγή “εθελοντικών” αποχωρήσεων – απολύσεων.
      Η εμπειρία έδειξε ότι είναι πολύ εύκολο να κατασκευαστούν τεχνητές στρατιές υπεραρίθμων με αυθαίρετους σχεδιασμούς επί χάρτου ή επί ηλεκτρονικής πλατφόρμας ώστε να εφαρμόζεται η πολιτική που στην ουσία προδιαγράφει την κατάργηση δεκάδων χιλιάδων οργανικών θέσεων σε όλη την Ελλάδα και προετοιμάζει τη «μόνιμη δεξαμενή για την κινητικότητα» χιλιάδων μονίμων εκπαιδευτικών από το 2013 έως το 2015.
 Τονίζουμε πως ο υπολογισμός των κενών με βάση τα μνημονιακά δεδομένα που προωθεί το Υπουργείο, όχι μόνο κατασκευάζει υπεράριθμους και  διαλύει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αλλά απογυμνώνει και απορυθμίζει τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.
Απαιτούμε:
Να εκδοθεί άμεσα η εγκύκλιος και να υλοποιηθούν οι εθελοντικές μεταθέσεις όπως προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.
Να καταργηθεί και να μην εφαρμοστεί το ΠΔ 28/14 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις.

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@adigoni μου, ok; ικανοποιήθηκες;
άντε να τελειώνει και αυτή η καραμέλα ότι η ΟΛΜΕ αγωνίζεται μόνο για λίγους και εκλεκτούς (έχοντες πολλά χρόνια υπηρεσίας).
Ελπίζω το απεργιακό πρόγραμμα της ΟΛΜΕ να σου είναι γνωστό
Ξεκινάει αύριο. Έχουμε απεργία αύριο με προμετωπίδα της διαθεσιμότητες αλλά όπως βλέπεις όχι μόνο για αυτές....
Ελπίζω να σε δω στην πορεία της ΟΛΜΕ και να μην σε "συναντήσω ως απεργοσπάστρια..."     

adigoni

  • Επισκέπτης
Εξεπλάγην ευχάριστα.... δέκα ημέρες μετά τη δημοσίευση του ΦΕΚ βγήκε επιτέλους ανακοίνωση...
το ύφος σου δεν καταλαβαίνω...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160623
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 246
Σύνολο: 247

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.