*

Αποστολέας Θέμα: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 74308 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 01:29:59 πμ »
Υπάρχει έστω και ένας, ΕΝΑΣ συνάδελφοι, ανάμεσά μας που πιστεύει ότι
η αυτοαξιολόγηση δε θα συνδεθεί με απολύσεις εκπαιδευτικών;
αν ναι, ας το δηλώσει ξεκάθαρα να ξέρουμε τι λέμε.
Η βασική ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί είναι αυτή,
το αν θα αντισταθούμε και πως και γιατί και ως που και πότε είναι δευτερεύοντα.
Ας αρχίσουμε απ΄τα βασικά.
Λοιπόν; υπάρχει έστω και ΕΝΑΣ;
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 05:38:07 πμ »
Υπάρχει έστω και ένας, ΕΝΑΣ συνάδελφοι, ανάμεσά μας που πιστεύει ότι
η αυτοαξιολόγηση δε θα συνδεθεί με απολύσεις εκπαιδευτικών;
αν ναι, ας το δηλώσει ξεκάθαρα να ξέρουμε τι λέμε.
Η βασική ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί είναι αυτή,
το αν θα αντισταθούμε και πως και γιατί και ως που και πότε είναι δευτερεύοντα.
Ας αρχίσουμε απ΄τα βασικά.
Λοιπόν; υπάρχει έστω και ΕΝΑΣ;

Δεν ξέρω αν υπάρχει κανένας που να πιστεύει ότι η "αξιολόγηση" δε συνδέεται με απολύσεις, αλλά σίγουρα ξέρω ότι υπάρχουν στον κλάδο, βολεμένοι "γυμνοσάλιαγκες" ή αποπροσανατολισμένοι επίδοξοι "αντικαταστάτες" με τα πολλά προσόντα , που χαίρονται γι αυτό, διότι οι πρώτοι πιστεύουν ότι θα είναι στο απυρόβλητο και οι δεύτεροι πιστεύουν ότι έτσι θα βρουν δουλειά...
Και όσο αυξάνει η ανεργία και όσο οι θέσεις εργασίας μειώνονται τόσο θα μεγαλώνει και ο "κανιβαλισμός" στον κλάδο, όπως και σε όλη την κοινωνία...!

Καλημέρα σ όλους και όλες...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 06, 2014, 05:49:13 πμ από kopan »
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 05:48:12 πμ »
Υπάρχει έστω και ένας αναμεσά μας που πιστεύει πως αν θελήσουν να απολύσουν εκπαιδευτικούς δεν μπορούν να το κάνουν και χωρίς αξιολόγηση;  Θα μας βάλουν σε μια λίστα Κούλη και θα σουτάρουν το νουμεράκι που θέλουν. Αλλά ας μην πάμε μακριά. Πέρσι το καλοκαίρι σούταραν ή δεν σούταραν χωρίς αξιολόγηση ;

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 05:59:56 πμ »
Υπάρχει έστω και ένας αναμεσά μας που πιστεύει πως αν θελήσουν να απολύσουν εκπαιδευτικούς δεν μπορούν να το κάνουν και χωρίς αξιολόγηση;  Θα μας βάλουν σε μια λίστα Κούλη και θα σουτάρουν το νουμεράκι που θέλουν. Αλλά ας μην πάμε μακριά. Πέρσι το καλοκαίρι σούταραν ή δεν σούταραν χωρίς αξιολόγηση ;

Σωστά, αλλά ακόμη θέλουν οι "εθνοσωτήρες" και κάποια "νομιμοποίηση", έστω και προσχηματική...
Δεν φτάσαμε στις κλασικές "εκκαθαρίσεις-προγραφές" αλά Μάριου-Σύλλα...
Σ αυτές θα φτάσουμε σίγουρα, αν τυχόν ο κόσμος τους ξαναδώσει εντολή να μας σώσουν...!  :'( :'( :'(

Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 11:53:43 πμ »
προφανώς και η αξιολόγηση θα συνδεθεί με απολύσεις αλλά πραγματικά πιστεύουμε πως στον κλάδο δεν υπάρχουν άνθρωποι που πρέπει να φύγουν από το σχολείο ή από τα γραφεία πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων διευθύνσεων; δηλαδή εμείς οι ίδιοι πως θα προφυλάξουμε τον κλάδο από ακατάλληλους συναδέλφους; πες μου έναν τρόπο πέρα από την αξιολόγηση.
το θέμα είναι εμείς να προτείνουμε και να διεκδικήσουμε την όσο το δυνατόν πιο αμερόληπτη αξιολόγηση και όχι να λέμε ένα σκέτο όχι.

Αποσυνδεδεμένος MARIAN03

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 01:01:33 μμ »
προφανώς και η αξιολόγηση θα συνδεθεί με απολύσεις αλλά πραγματικά πιστεύουμε πως στον κλάδο δεν υπάρχουν άνθρωποι που πρέπει να φύγουν από το σχολείο ή από τα γραφεία πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων διευθύνσεων; δηλαδή εμείς οι ίδιοι πως θα προφυλάξουμε τον κλάδο από ακατάλληλους συναδέλφους; πες μου έναν τρόπο πέρα από την αξιολόγηση.
το θέμα είναι εμείς να προτείνουμε και να διεκδικήσουμε την όσο το δυνατόν πιο αμερόληπτη αξιολόγηση και όχι να λέμε ένα σκέτο όχι.

Επιτέλους ένα ρεαλιστικό σχόλιο!!!

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 09:36:12 μμ »
προφανώς και η αξιολόγηση θα συνδεθεί με απολύσεις αλλά πραγματικά πιστεύουμε πως στον κλάδο δεν υπάρχουν άνθρωποι που πρέπει να φύγουν από το σχολείο ή από τα γραφεία πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων διευθύνσεων; δηλαδή εμείς οι ίδιοι πως θα προφυλάξουμε τον κλάδο από ακατάλληλους συναδέλφους; πες μου έναν τρόπο πέρα από την αξιολόγηση.
το θέμα είναι εμείς να προτείνουμε και να διεκδικήσουμε την όσο το δυνατόν πιο αμερόληπτη αξιολόγηση και όχι να λέμε ένα σκέτο όχι.

Συνήθως αυτή την άποψη, την ακούω από εκπαιδευτικούς που θεωρούν τους εαυτού τους καθηγηταράδες, υπερ-προσοντούχους και τώρα που θα "αξιολογηθούμε" θα φανεί η πραγματική αξία τους από την υπόλοιπη "δημοσιουπαλληλική πλέμπα". Ταυτόχρονα συνηθίζουν να κατηγορούν αυτούς που εναντιώνονται στην αξιολόγηση, πως έχουν τη συγκεκριμένη στάση επειδή είναι ανίκανοι και με την αξιολόγηση φοβούνται πως θα απολυθούν.

Ωστόσο, παραγνωρίζουν το γεγονός ότι η στάση των "τεμπέληδων" καθηγητών απορρέει από το γεγονός ότι συνήθως έχουν τις καλύτερες άκρες με τη διοίκηση και τη σιγουριά ότι δεν τους αγγίζει τίποτα.
Άλλωστε και οι επίδοξοι αξιολογητές μας, διευθυντές και σχολικοί σύμβουλοι, έχουν προκύψει από διαδικασία αξιολόγησης , ναι τη  γνωστή αξιολόγηση των κομματικών ταυτοτήτων! Τους αποδέχεστε;

Τα προηγούμενα σχόλια μου για το περιεχόμενο της αξιολόγησης , τους στόχους, κτλ δεν πήρα ως συνήθως κανένα σχόλιο ή απάντηση

Και στην τελική, δεν γουστάρω το επιθεωρητισμό. Θέλω να μπαίνω στην αίθουσα και να μην φοβάμαι. Είναι τόσο κακό; Θέλω το σύμβουλο βοηθό μου, να με καθοδηγεί και όχι να τον βλέπω ως φόβητρο για πως δεν θα με βάλει σε λίστες και πίνακες.

Ενδεικτικά αναφέρω την περίπτωση σχολικού συμβούλου στη περιοχή του Πειραιά όπου έστειλε email στους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας του με τίτλο "Τι πρέπει να κάνετε για να μην απολυθείτε"

Η αξιολόγηση ήδη έχει αρχίσει να εφαρμόζεται στα πρότυπα σχολεία και έβγαλε τους περισσότερους ακατάλληλους!

Η βελτίωση της παιδείας θέλει πόρους και ενώ υπάρχουν δεν διατίθενται στην παιδεία! Η λεγόμενη "αξιολόγηση" - χειραγώγηση μόνο λίστες διαθέσιμων και φοβισμένων εκπαιδευτικών, που θα τους φορτώνονται όλα τα δεινά της εκπαίδευσης, και λίστες σχολείων υπό κατάργηση θέλει.

Υ.Γ: Είμαι περίεργος πως θα αποτιμηθεί το κριτήριο "κλίμα εκπαιδευτικού - μαθητών" σε 100 κλίμακα ειδικά στα ΕΠΑΛ!!!       

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 09:50:59 μμ »
Όσον αφορά την πρώτη παρανόηση, έχε κατά νου ότι οποιοδήποτε θέμα μπορεί να τεθεί στο σύλλογο διδασκόντων, ακόμη και αν δεν έρχεται με πρόταση του διευθυντή, αρκεί να έχει τις υπογραφές του 1/3 των διδασκόντων για να τεθεί σε συζήτηση.

Επίσης, όπως τονίστηκε και παραπάνω, η εκδήλωση ενδιαφέροντος για συγκρότηση ομάδων εργασίας έμμεσα υποδηλώνει και ψήφο υπέρ ή κατά της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Τρίτον, και πιο σπουδαίο κατά εμένα, από πότε έγινε απαγορευτικό να συζητάμε ελεύθερα, να επιχειρηματολογούμε υπέρ ή κατά των ζητημάτων που αφορούν την εκπαίδευση , αλλά έγινε αυτονόητο ότι η δεσμευτικότητα του νόμου είναι πάνω από όλα και χωρίς της συναίνεση ή τη σιωπηρή ανοχή της πλειοψηφίας, θα επιβληθεί και σε πολλές περιπτώσεις σε κλίμα εκφοβισμού από διευθυντές , σχολικούς συμβούλους και προϊσταμένους διευθύνσεων;    Είμαστε και εκπαιδευτικοί , πανάθεμα μας!!

Όσον αφορά τη δεύτερη παρανόηση, όποιος δεν βλέπει ότι η αξιολόγηση θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση σχολείων και θα δημιουργήσει βάση για το ποια σχολεία θα κλείσουν (ήδη έχει εξαγγελθεί πρόθεση για περαιτέρω κλείσιμο συγχώνευση 1.600 σχολικών μονάδων) είναι το λιγότερο αφελής και έχει επιεικώς τρομερές αυταπάτες.

Τέλος, το να κάνει κάποιος κριτική για την επαναστατικότητα της ΟΛΜΕ και ταυτόχρονα είτε είναι υπέρ της αυταξιολόγησης ή εθελοδουλικά αποδέχεται την όλη διαδικασία, αποτελεί το λιγότερο και επιεικέστερα τραγική ειρωνεία.

Στο πρακτικό του συλλόγου δεν μπορεί να γραφουμε ότι γουστάρουμε. Ειδικά όταν αυτό το κάτι είναι η άρνηση εφαρμογής νομοθεσίας.
Η ΑΕΕ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ. Όλα τα μέλη της σχολικής μονάδας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ να πάρουν μέρος. Ο βαθμός και το είδος της συμμετοχής καθορίζεται στην ολομέλεια. Δεν ψηφίζεις. Στο σύλλογο καθορίζονται οι ομάδες. Δηλώνονται συμμετοχές και χωρίζονται ομάδες. σε έναν μέσο σύλλογο με 20-30 άτομα μπαίνουν 3-4 ανά ομάδα, σε σχολεία με λιγότερα δημιουργούνται λιγότερες ομάδες με περισσότερα άτομα. Υπάρχει δουλειά που πρέπει να βγει.
Αν δεν θες να πάρεις μέρος σε ομάδα, πρέπει να πεις ΓΙΑΤΙ δεν θες. Δικαιολόγηση τύπου διαφωνώ με την αξιολόγηση δηλαδή με τον νόμο δεν σε δικαιολογεί. Δικαιολόγηση του τύπου έχω πολλές άλλες δραστηριότητες (π.χ myschool, γιορτές, προγράμματα και φουλ ωράριο και τρέχω και δεν φτάνω) είναι αποδεκτές εφόσον είσαι η εξαίρεση, οπότε και μπορεί και ο υπόλοιπος σύλλογος να αποδεχτεί να μην μπεις σε ομάδα αλλά σίγουρα θα είσαι στην ολομέλεια.

Αν παρόλα αυτά έχουμε απροθυμία συναδέλφων να μπουν στις ομάδες και το βάρος το φάνε λίγοι, τότε είναι θέμα του δ/ντη σας που έχει την ευθύνη για την εφαρμογή. Αυτός θα κρίνει.

και μια υπενθύμιση για τον σύλλογο και το τι μπορεί να συζητά και να αποφασίζει

6. Δε συγκαλείται συνεδρίαση του συλλόγου, αν το θέμα ή τα θέματα που προτείνονται για συζήτηση ανήκουν, σύμφωνα με το νόμο, στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Διευθυντή ή άλλου σχολικού φορέα ή όταν δεν είναι σύννομα.

α και τα 1600 σχολεία θα κλείσουν πριν καθαρογράψουμε τα πρακτικά μας από τις ομάδες εργασίας, όπως έκλεισαν και πέρυσι και πρόπερσι χωρίς καμία αυτοαξιολόγηση. Οι μπαμπούλες δεν χρειάζονται την ΑΕΕ.

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 10:04:22 μμ »
Στο πρακτικό του συλλόγου δεν μπορεί να γραφουμε ότι γουστάρουμε. Ειδικά όταν αυτό το κάτι είναι η άρνηση εφαρμογής νομοθεσίας.
Η ΑΕΕ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ. Όλα τα μέλη της σχολικής μονάδας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ να πάρουν μέρος. Ο βαθμός και το είδος της συμμετοχής καθορίζεται στην ολομέλεια. Δεν ψηφίζεις. Στο σύλλογο καθορίζονται οι ομάδες. Δηλώνονται συμμετοχές και χωρίζονται ομάδες. σε έναν μέσο σύλλογο με 20-30 άτομα μπαίνουν 3-4 ανά ομάδα, σε σχολεία με λιγότερα δημιουργούνται λιγότερες ομάδες με περισσότερα άτομα. Υπάρχει δουλειά που πρέπει να βγει.
Αν δεν θες να πάρεις μέρος σε ομάδα, πρέπει να πεις ΓΙΑΤΙ δεν θες. Δικαιολόγηση τύπου διαφωνώ με την αξιολόγηση δηλαδή με τον νόμο δεν σε δικαιολογεί. Δικαιολόγηση του τύπου έχω πολλές άλλες δραστηριότητες (π.χ myschool, γιορτές, προγράμματα και φουλ ωράριο και τρέχω και δεν φτάνω) είναι αποδεκτές εφόσον είσαι η εξαίρεση, οπότε και μπορεί και ο υπόλοιπος σύλλογος να αποδεχτεί να μην μπεις σε ομάδα αλλά σίγουρα θα είσαι στην ολομέλεια.

Αν παρόλα αυτά έχουμε απροθυμία συναδέλφων να μπουν στις ομάδες και το βάρος το φάνε λίγοι, τότε είναι θέμα του δ/ντη σας που έχει την ευθύνη για την εφαρμογή. Αυτός θα κρίνει.

και μια υπενθύμιση για τον σύλλογο και το τι μπορεί να συζητά και να αποφασίζει

6. Δε συγκαλείται συνεδρίαση του συλλόγου, αν το θέμα ή τα θέματα που προτείνονται για συζήτηση ανήκουν, σύμφωνα με το νόμο, στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Διευθυντή ή άλλου σχολικού φορέα ή όταν δεν είναι σύννομα.

α και τα 1600 σχολεία θα κλείσουν πριν καθαρογράψουμε τα πρακτικά μας από τις ομάδες εργασίας, όπως έκλεισαν και πέρυσι και πρόπερσι χωρίς καμία αυτοαξιολόγηση. Οι μπαμπούλες δεν χρειάζονται την ΑΕΕ.

Ιστορικά στην κοινωνία πάντοτε υπήρχαν άνθρωποι που αγωνίζονταν (για τις ιδέες τους, ενάντια στο άδικο κτλ) και υπήρχαν και "ανθρωπάκια" που υπάκουαν τυφλά τους νόμους της άρχουσας τάξης. Οτιδήποτε θετικό κατέκτησε η κοινωνία οφείλεται στους πρώτους!
Και για να προλάβω σχόλια και αντεγκλήσεις, δεν διεκδικώ κανένα βραβείο επαναστατικότητας ούτε θεωρώ τον εαυτό μου άξιο στην κατηγορία των πρώτων ανθρώπων που αναφέρω.
Δεν προσάπτω δε σε κανένα προσωπικά τη κατηγορία των δεύτερων ανθρώπων....

Αξίζει κάποιος να διαβάσει και την παρακάτω εμπειρία από σχολείο που μπήκε στη διαδικασία της εθελοντικής αυταξιολόγησης

        http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%C2%AB%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82%C2%BB

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 06, 2014, 10:32:25 μμ »
6. Δε συγκαλείται συνεδρίαση του συλλόγου, αν το θέμα ή τα θέματα που προτείνονται για συζήτηση ανήκουν, σύμφωνα με το νόμο, στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Διευθυντή ή άλλου σχολικού φορέα ή όταν δεν είναι σύννομα.

Σε σχέση με αυτά που αναφέρθηκαν πριν, για να μην υπάρχουν παρανοήσεις και να αναφέρονται τα πλήρη και όχι αποσπασματικά τα άρθρα του ΦΕΚ 1340/2002 "ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ - ΣΎΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ"

Άρθρο 37 -Σύνθεση και λειτουργία του Συλλόγου των Διδασκόντων (Σ.Δ.)

5. Έκτακτες συνεδριάσεις του Συλλόγου των Διδασκόντων συγκαλούνται για συγκεκριμένα θέματα:
α) Ύστερα από πρόσκληση του προέδρου και
β) Ύστερα από γραπτή αίτηση προς το Διευθυντή τουλάχιστον από το ένα τρίτο των μελών του συλλόγου, στην οποία αναγράφονται το θέμα ή τα θέματα και ο εισηγητής.


6. Δε συγκαλείται συνεδρίαση του συλλόγου, αν το θέμα ή τα θέματα που προτείνονται για συζήτηση ανήκουν, σύμφωνα με το νόμο, στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Διευθυντή ή άλλου σχολικού φορέα ή όταν δεν είναι σύννομα.

Όσον αφορά το 6, είναι προφανές ότι η ΑΕΕ δεν είναι στην αποκλειστική ευθύνη του διευθυντή, καθώς ζητείται η εκδήλωση ενδιαφέροντος για συγκρότηση ομάδων εργασίας και, τουλάχιστον ακόμα, δεν γίνεται με την διαδικασία του "ΕΝΤΕΛΕΣΘΑΙ"

Τον αντίλογο για τη μη συνεδρίαση για μη σύννομα θέματα και τον έχω σχολιάσει παραπάνω οπότε δεν επαναλαμβάνομαι και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί παράνομη η δήλωση και ελεύθερη βούληση του συλλόγου για θέματα όπως  η ΑΕΕ. Αυτά μόνο γίνονται σε άλλα κράτη και καθεστώτα που η κατά τα άλλα δυτική και δημοκρατική χώρα μας τα κατηγορεί. Φυσικά, δεν είναι τυχαίο ότι τέτοιες απόψεις ευδοκιμούν από υπέρμαχους της ΑΕΕ πακέτο με το κλίμα εκφοβισμού και τρομοκράτησης που καλλιεργούν οι επίδοξοι αξιολογητές μας, σχολικοί σύμβουλοι και διευθυντές     

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 10:13:15 μμ »
Υπάρχει έστω και ένας αναμεσά μας που πιστεύει πως αν θελήσουν να απολύσουν εκπαιδευτικούς δεν μπορούν να το κάνουν και χωρίς αξιολόγηση;  Θα μας βάλουν σε μια λίστα Κούλη και θα σουτάρουν το νουμεράκι που θέλουν. Αλλά ας μην πάμε μακριά. Πέρσι το καλοκαίρι σούταραν ή δεν σούταραν χωρίς αξιολόγηση ;
Έχεις απόλυτο δίκιο. Αν έχουν σκοπό να σουτάρουν άλλες 2000 άτομα δε χρειάζονται την αξιολόγηση για να το κάνουν.
Για να χρειάζονται την κάλυψη της αξιολογησης, δηλαδή και καλά
"κοιτάχτε κοινωνία, είναι ακατάλληλοι για εκπαιδευτικοί"
εκτιμώ ότι μάλλον μιλάμε για πολύ μεγάλο νούμερο κι όχι για απλό νουμεράκι.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 08, 2014, 12:58:44 πμ »

Ο Δ/ντης καλεί τον σύλλογο συνάδελφε, βλέπεις είναι υπ'ευθύνη του, η ΑΕΕ και αυτή είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ. Θες εσύ να κάνεις το επαναστάτη, κάν'τον. Στο πρακτικό να δηλώσεις όμως ότι είσαι ενάντια του νόμου και δεν θες να μπεις σε κάποια ομάδα. Οι παραθέσεις με νομοθεσία που κάνεις είναι άστοχες αφού μόνο το απόσπασμα που έδωσα μιλάει για της μη σύννομες αποφάσεις το οποιο απαντούσε στα περί ψήφου και άλλων μη προβλεπόμενων ενεργειών που ανέφερες.

Όσο για τα άλλα, για υπέρμαχους, τρομοκράτηση και άλλες αερολογίες, χορτάσαμε λαϊκισμό συνάδελφε, όχι άλλο κάρβουνο.  :o

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 08, 2014, 01:11:48 πμ »
Θα συμφωνήσω με τον kinegiros και θα διαφωνήσω με αυτό που προωθείται σε σχολεία της περιοχής μας μέσω συνδικαλιστών (σχέδιο πρακτικού συνεδρίασης συλλόγου διδασκόντων για συγκρότηση ομάδων εργασίας για την αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας), είναι ντροπή να δεχόμαστε να λειτουργούμε καθ΄υπόδειξη μιας συνδικαλιστικής μειοψηφίας (για να μην πω ενός συνδικαλιστικού κατεστημένου) που η αδιαφορία των πολλών ανέδειξε σε "πλειοψηφία", και να μας γράφουν κειμενάκια για να τα υπογράψουμε λες και δεν έχουμε λόγο και άποψη, ή μήπως δεν έχουμε τελικά?
ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ

Σήμερα, ……….....…….. .…./ 02/ 2014, και μετά από πρόσκληση του Διευθυντή του Σχολείου, συνήλθε ο Σύλλογος Διδασκόντων του …….  σε έκτακτη συνεδρίαση με θέμα: «Εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014 – Διαδικασίες», σύμφωνα με τη με αριθ. Πρωτ.: 190089/Γ1, 10-12-2013 εγκύκλιο της Διεύθυνσης Σπουδών Π.Ε. & Δ.Ε. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Παρόντα ήταν όλα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου.

Ο/Η Διευθυντής/ντρια του Σχολείου ανέγνωσε την παραπάνω εγκύκλιο. Ακολούθησε συζήτηση με βάση το Νόμο 3848/2010, το Προεδρικό Διάταγμα 152/2013 και την εγκύκλιο 190089/Γ1, 10-12-2013, τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ Α’ Δυτικής Αττικής «Κυριάκος Σιδηρόπουλος» για τα παραπάνω. Η θέση του Συλλόγου Διδασκόντων συνοψίζεται στα εξής:  «Θεωρούμε  πως η αξιολόγηση δεν υπηρετεί την προώθηση των σύγχρονων μορφωτικών, εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών αναγκών των μαθητών και δε στοχεύει στη βελτίωση του συνολικού και πολυδιάστατου έργου των εκπαιδευτικών. Αντιθέτως, μέσω της υποταγής σε αξιολογικούς δείκτες,  διαμορφώνεται ένα σχολείο που οδηγεί στην υποβάθμιση της μόρφωσης των μαθητών, στη συρρίκνωση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου, στη χειροτέρευση των εργασιακών και μισθολογικών συνθηκών και εντέλει στην απόλυση  χιλιάδων εκπαιδευτικών. Η εκπαίδευση δε χρειάζεται σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά. Με βάση τα παραπάνω δηλώνουμε ότι είμαστε αντίθετοι στην «αυτοαξιολόγηση».

Στη συνέχεια ο/η Διευθυντής/ντρια στην ερώτηση ποιοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να στελεχώσουν τις ομάδες εργασίας, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει προσφορά των εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε ομάδες εργασίας και ως εκ τούτου δε συγκροτούνται οι ομάδες εργασίας.

Με την ολοκλήρωση της Συνεδρίασης, συντάχθηκε το πρακτικό αυτό, διαβάστηκε και υπογράφεται όπως ακολουθεί:

 Ο/Η Διευθυντής/ντρια                                   Οι Εκπαιδευτικοί

 
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 08, 2014, 01:14:35 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 08, 2014, 08:22:14 πμ »
Στη δική μας την Ελμε πάντως αφού συμβουλεύτηκαν κάποιο δικηγόρο πρότειναν τη υπογραφή όχι σε επίσημο πρακτικο συλλογου αλλά σε ψήφισμα διαμαρτυρίας και διαφωνιας στη διαδικασια
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159921
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 470
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.