*

Αποστολέας Θέμα: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 74301 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
επομενως στο πρακτικο του σχολειου, τι μπορει να γραψει καποιος ως αιτιολογια για τη μη συμμετοχη του σε ομαδες εργασιας αεε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
δεν υπάρχει δικαιολογία, σύμφωνα βέβαια με τον τόμο 2 της αεε δεν είναι απαραίτητη ούτε εφικτή η συμμετοχή όλων των μελών ενός συλλόγου στη διαδικασία της αεε, αλλά η συμμετοχή των περισσότερων εξασφαλίζει την αξιοπιστία της, πάντως εφόσον οριστείς από το Διευθυντή δεν μπορείς να αρνηθείς.
θυμίζω:
Ζητήματα τα οποία ρυθμίζονται από την υφιστάμενη εκπαιδευτική νομοθεσία δεν είναι επιτρεπτό να γίνονται θέματα συνεδρίασης του
Συλλόγου των Διδασκόντων και ούτε να λαμβάνονται αποφάσεις αντίθετες με τις ρυθμίσεις αυτές.
ΥΑ Φ.353.1/324/105657/Δ1 ΦΕΚ Β 13402002 Αρμοδιότητες προϊσταμένων, διευθυντών, υποδ/ντών σχολ.μονάδων και ΣΕΚ,  άρθρο 37 Σύνθεση και λειτουργία του Συλλόγου των Διδασκόντων (Σ.Δ.),
για μια ακόμα φορά η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ εξέθεσαν και γελοιοποίησαν συναδέλφους και συλλόγους που τελώντας σε πλήρη άγνοια της νομοθεσίας υπερψήφιζαν ψηφίσματα άνευ αντικρίσματος.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2014, 07:56:31 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
επομενως στο πρακτικο του σχολειου, τι μπορει να γραψει καποιος ως αιτιολογια για τη μη συμμετοχη του σε ομαδες εργασιας αεε;

δεν γραφεις λεπτομερειες για την μεχρι τωρα πορεια του συλλογου σας.
αρνηθηκατε και τωρα κανει υποχρεωτικη αναθεση ο διευθυντης?
τοτε θα γραψεις, οτι θα εκτελεσεις  την εντολη αλλα την θεωρεις παρανομη. (κανονικα το ιδιο πρεπει να κανει και ο διευθυντης σου για την εντολη που του δινουν)
η "εντολη" που θα σου δωσει ο διευθυντης ειναι προσωπικη για τον καθενα, και οχι κοινη στο πρακτικο του συλλογου.
Υ.Γ. τα παπαγαλακια της ΔΑΚΕ εχουν επιδοθει σε αγωνα ζωης και θανατου να σωσουν το κυρος του υπουργου (και μαζι το δικο τους). φανταστειτε να ακυρωθει νομικα η εγκυκλιος που θα τρεχουν να κρυφτουν καποιοι που τρομοκρατουσαν τους συναδελφους πριν ακομα βγει η τελευταια εγκυκλιος και ελεγαν οτι ειναι υποχρεωτικη η συμμετοχη και "μην τολμησετε να κανετε πρακτικο" "δεν σκεφτεσαι τα παιδια σου" κλπ κλπ.
(η ψυχολογικη βια  διωκεται ποινικα,γιαυτο ας ηρεμησουν μερικοι που ελπιζω να διαβαζουν αυτο το κειμενο)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2014, 08:46:45 μμ από p14767 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
πάντως η νομικός σύμβουλος της ΔΟΕ έχει δώσει κάποιες απαντήσεις, οι οποίες θεωρώ κατά την γνώμη μου ότι είναι σωστές. Εφόσον σας αναθέσει με βάση την εγκύκλιο μπορείς να απαντήσεις όπως αναφέρει από κάτω, αλλά πρέπει να εκτελέσεις.


Παράθεση
Αρ. Πρωτ.756

Αθήνα 28/3/2014

Προς

1.Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

2. M.M.E.

3. Τον Υπουργό Παιδείας

κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο

4. Γραφείο Πρωθυπουργού

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Καταγγελία του Υπουργού Παιδείας

Η εγκύκλιος επιστράτευσης που υπέγραψε ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος στις 24 Μαρτίου 2014 είναι αποκαλυπτική του πανικού που διακατέχει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας μπροστά στη μαζική άρνηση των Συλλόγων Διδασκόντων να συγκροτήσουν εθελοντικά τις ομάδες εργασίας της ΑΕΕ και αποτελεί, ουσιαστικά, παραδοχή της ορθότητας της θέσης που έχει εκφράσει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις ομάδες εργασίας δεν είναι υποχρεωτική.

Είναι διπλά παράνομη η αυταρχική αυτή εγκύκλιος, αφενός γιατί επικαλείται γενική και άσχετη με τη διαδικασία της αξιολόγησης διάταξη που έρχεται σε αντίθεση με τις ειδικές διατάξεις που τη διέπουν αφετέρου γιατί παρακάμπτοντας κάθε έννοια διοικητικής ιεραρχίας ανάγει σε κορυφαίο παράγοντά της το Διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού στον οποίο θα καταλήξουν οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.

Η διολίσθηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στο δρόμο της παραβίασης κάθε έννοιας νομιμότητας είναι ένα φαινόμενο εξαιρετικά ανησυχητικό που διέπει τη λειτουργία της τόσο στο θέμα της ΑΕΕ - Αξιολόγησης όσο και σε μια σειρά άλλων κορυφαίων ζητημάτων (μετατάξεις, παράνομες μετακινήσεις, μη πραγματοποίηση μεταθέσεων...).

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταγγέλλει τον Υπουργό Παιδείας για την αυταρχική και πέρα από το νόμο λειτουργία του που έχει δημιουργήσει τεράστια αδιέξοδα στο χώρο της εκπαίδευσης και ζητά την παραίτησή του. Πιστεύουμε ότι το θέμα υπερβαίνει το χώρο της εκπαίδευσης και έχει να κάνει με τη δημοκρατική ή μη λειτουργία της ελληνικής πολιτείας.

Για το  λόγο αυτό ζητάμε την παρέμβαση του Πρωθυπουργού εάν πιστεύει ότι υπάρχει ακόμη ευνομούμενη πολιτεία. Σε αντίθετη περίπτωση θα ταυτίζεται με τις παράνομες ενέργειες του Υπουργού Παιδείας.

Καταγγέλλουμε, επίσης, όλους αυτούς που παρότι γνωρίζουν τις θέσεις του κλάδου συμμετέχουν στις επιστημονικές επιτροπές  που συντονίζουν την εφαρμογή του συγκεκριμένου πλαισίου αξιολόγησης. Είναι όλοι αυτοί οι καθηγητές Πανεπιστημίου, μέλη του ΙΕΠ, εν ενεργεία και συνταξιούχοι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι δέχονται να γίνονται συνεργοί  ή να κλείνουν τα μάτια στη σφαγή που ετοιμάζεται για τη Δημόσια Εκπαίδευση και τους λειτουργούς της. Τους ζητάμε την ύστατη στιγμή να παραιτηθούν και να συνταχθούν με αυτούς που υπερασπίζονται το Δημόσιο Σχολείο. 

Η αντίδραση του κλάδου απέναντι σ' αυτό το κύμα αυταρχισμού ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι καθολική. Η εντυπωσιακή συσπείρωση του κλάδου (93% των εκπαιδευτικών υπέγραψαν το κείμενο αντίθεσης στην επιχειρούμενη εφαρμογή της Αξιολόγησης - χειραγώγησης και εκατοντάδες Σύλλογοι Διδασκόντων έχουν ήδη συντάξει πρακτικά άρνησης συγκρότησης των ομάδων εργασίας) θα δυναμώσει ακόμη περισσότερο.

Ακόμη και οι Σύλλογοι Διδασκόντων που δεν έχουν ακόμη συνεδριάσει και συντάξει πρακτικά καλούνται σε καμία περίπτωση να μη δηλώσουν εθελοντική συμμετοχή στις ομάδες εργασίας.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., από την πρώτη του απόφαση σχετικά με την Αυτοαξιολόγηση, προσπάθησε να διασφαλίσει την προστασία των εκπαιδευτικών από ενδεχόμενες πειθαρχικές διώξεις υποστηρίζοντας τις αποφάσεις του και με γνωμοδοτήσεις της Νομικής Συμβούλου της Δ.Ο.Ε. Δηλώνουμε ότι το ίδιο θα συνεχίσουμε να κάνουμε προστατεύοντας τους συναδέλφους μας από πειθαρχικές διώξεις και ποινές. Στην κατεύθυνση αυτή ζητήθηκε και γνωμοδότηση της Νομικής Συμβούλου για την τελευταία εγκύκλιο (24/3/2014) του Υπουργού Παιδείας την οποία και σας επισυνάπτουμε.

Τα συμπεράσματα της γνωμοδότησης αυτής είναι:

«(α) μοναδικό αρμόδιο όργανο για να συστήσει τις ομάδες έργου είναι και εξακολουθεί να είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων, δεδομένου, ότι αυτό ρητώς  προβλέπεται από την  υπ' αριθμόν Εγκύκλιος 190089/Γ1/10.12.2013 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά προκύπτει με απόλυτη σαφήνεια και από την διάταξη του άρθρου 38 της ΥΑ Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002, που αναθέτει αποκλειστικά και μόνο στον σύλλογο διδασκόντων την αξιολόγηση του έργου του και τον προγραμματισμό των δράσεων του. Εξάλλου, από το σύνολο της νομοθεσίας, που προεκτέθηκε προκύπτει, ότι ο Διευθυντής ουσιαστικά αποτελεί το όργανο εκτέλεσης των αποφάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων και όχι αποφασίζον όργανο στην διαδικασία. Εξάλλου, η ίδια η διαδικασία αυτοαξιολόγησης, όπως εκτίθεται στον νόμο, στις υπουργικές αποφάσεις και τις εγκυκλίους του Υπουργείου συνιστά αποτέλεσμα συνεργασίας των εκπαιδευτικών και όχι μονομερών αποφάσεων των Διευθυντών των σχολείων.

(β) Η διάταξη του άρθρου 39 παρ. 15 της ως άνω Υπουργικής Απόφασης, την οποία επικαλείται το Υπουργείο, προκειμένου να μεταφέρει την αρμοδιότητα των οργάνων (από το Σύλλογο στον Διευθυντή) αφενός είναι άσχετη με την διαδικασία της αξιολόγησης (αφού αναφέρεται σε κατανομή μαθημάτων και τάξεων και στην ανάθεση εργασιών εν γένει στον σχολείο) και αφετέρου έρχεται σε αντίθεση προς ρητή ειδική διάταξη (το άρθρο 38 της ίδιας ως άνω αποφάσεως) και συνεπεία αυτού δεν μπορεί να έχει εφαρμογή στην υπό κρίση περίπτωση. «Η αρμοδιότητα που έχει ανατεθεί σε ορισμένο όργανο δεν μπορεί νόμιμα να ασκηθεί από άλλο όργανο, ακόμη και ανώτερο του αρμοδίου, εκτός και εάν υπάρχει ρητή αντίθετη διάταξη» (Ε.Σπηλιωτόπουλου Εγχειρίδιο Διοικητικού Δικαίου σελ. 154 επ), πράγμα, που βεβαίως δεν συντρέχει στην επίμαχη περίπτωση. Σε περίπτωση δε παράνομης μεταβίβασης αρμοδιότητας, το όργανο, στο οποίο αυτή μεταβιβάστηκε δεν καθίσταται αρμόδιο και οι πράξεις του πάσχουν από ακυρότητα (ΣτΕ 367/1993, 2179/1987). Είναι συνεπεία αυτού, παντελώς εσφαλμένη η εγκύκλιος του Υπουργείου, δια της οποίας επιχειρεί να εξέλθει από το αδιέξοδο της μη σύστασης ομάδων έργου.

(γ) Για να μεταφερθεί συννόμως η αρμοδιότητα ενός οργάνου σε άλλο, μοναδική λύση θα ήταν η εκ μέρους του Υπουργείου νομοθέτηση και όχι βεβαίως η ανάθεση αρμοδιοτήτων μέσω εγκυκλίων, που ουδεμία ρυθμιστική δυνατότητα έχουν. Η μεταβίβαση αρμοδιότητας γίνεται νομίμως μόνο με έκδοση διοικητικής πράξεως, η οποία έχει κανονιστικό χαρακτήρα και  αφορά κατηγορία υποθέσεων (ΣτΕ 607/1971, 3467/1985, 250/1987)

(δ) Μετά ταύτα, γεννάται το ερώτημα, ποιες είναι οι νομικές ενέργειες, στις οποίες μπορούν να προβούν οι εκπαιδευτικοί αλλά και η ΔΟΕ αναφορικά με την σύσταση των ομάδων έργου.

Σύμφωνα με το άρθρο 25 του ν. 3528/2007 προβλέπεται «....2. Ο υπάλληλος οφείλει να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του. Όταν όμως εκτελεί διαταγή την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει πριν την εκτέλεση να αναφέρει εγγράφως την αντίθεση γνώμη του και να εκτελέσει την διαταγή, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Η διαταγή δεν προσκάται νομιμότητα εκ του ότι ο υπάλληλος οφείλει να υπακούσει σε αυτή. 3. Αν η διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο υπάλληλος οφείλει να μην την εκτελέσει και να το αναφέρει χωρίς αναβολή. Όταν σε διαταγή η οποία προδήλως αντίκειται σε διατάξεις νόμων ή κανονιστικών πράξεων διατυπώνονται επείγοντες και εξαιρετικοί λόγοι γενικότερου συμφέροντος ή όταν ύστερα από άρνηση υπακοής σε πρώτη διαταγή, που προδήλως αντίκειται σε τέτοιες διατάξεις διατυπώνονται επείγοντες και εξαιρετικοί λόγοι γενικότερου συμφέροντος ή όταν ύστερα από άρνηση υπακοής σε πρώτη διαταγή που προδήλως αντίκειται σε τέτοιες διατάξεις ακολουθήσει δεύτερη διαταγή, που εκθέτει επείγοντες και εξαιρετικούς λόγους γενικότερου συμφέροντος ο υπάλληλος οφείλει να εκτελέσει την διαταγή και να αναφέρει συγχρόνως στην προϊστάμενη αρχή εκείνου, που τον διέταξε... Εάν εκείνος, που διέταξε είναι ο Υπουργός, η αναφορά υποβάλλεται στον Πρωθυπουργό».

Το πρώτο ζήτημα, το οποίο πρέπει να απαντηθεί είναι εάν η συγκρότηση των ομάδων έργου με απόφαση των διευθυντών είναι ενέργεια παράνομη ή προδήλως παράνομη ή αντισυνταγματική, καθώς σε κάθε μια από τις περιπτώσεις αυτές διαφοροποιείται η αντίδραση των υπαλλήλων, που λαμβάνουν μια τέτοια εντολή.  Με δεδομένο, ότι η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας προβαίνει σε ερμηνεία διατάξεων νόμου, φρονώ, ότι οι ενέργειες της διοικήσεως θα πρέπει να θεωρηθούν παράνομες, με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι να πρέπει να τις εκτελέσουν, αναφέροντας παράλληλα τους λόγους, για την οποία τις θεωρούν παράνομες.

Αναφορικά με τον παράνομο χαρακτήρα των ενεργειών, που επιβάλλονται μέσω της ανωτέρω εγκυκλίου, οι ενέργειες, οι οποίες μπορούν να γίνουν είναι οι εξής ανά επίπεδο:

(Α) Κατ' αρχήν η ΔΟΕ δύναται να προβεί στην προσβολή μέσω αιτήσεως ακυρώσεως της ως άνω εγκυκλίου, επικαλούμενη το γεγονός, ότι αυτή στερείται παντελώς νομίμου ερείσματος και έρχεται σε ευθεία αντίθεση προς την κείμενη νομοθεσία. Φρονώ δε, ότι επιβάλλεται η αποστολή μιας εμπεριστατωμένης αναφοράς προς τον Υπουργό με κοινοποίηση στον Πρωθυπουργό, προκειμένου να υπογραμμιστεί αφενός η αντίθεση μας αλλά και σε κάθε περίπτωση να τεκμηριωθεί η παρανομία των ενεργειών της διοικήσεως, παρέχοντας έτσι έρεισμα και στήριξη στους εκπαιδευτικούς.

(Β)  Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, που καλούνται να εκτελέσουν μια παράνομη εντολή, οφείλουν να αναφέρουν την αντίθεση τους στην παράνομη τούτη εντολή. Πρέπει δε να καταστεί σαφές, ότι η εκτέλεση παρανόμων εντολών εκ μέρους τους χωρίς δήλωση της αντίθεσης τους δεν τους απαλλάσσει από (προσωπικές και υπηρεσιακές) ευθύνες.

(Γ) Οι εκπαιδευτικοί, που θα οριστούν στις ομάδες έργου, δικαιούνται: (α) να αναφέρουν την αντίθεση τους στην ως άνω παράνομη σύσταση των ομάδων έργου είτε ατομικά είτε με πρακτικά του συλλόγου διδασκόντων (β) να αρνηθούν να παρέχουν έργο εκτός του ωραρίου εργασίας τους. Σε κάθε περίπτωση, είναι εξαιρετικά αμφίβολη η δυνατότητα ολοκλήρωσης των πολύπλοκων διαδικασιών της αυτοαξιολόγησης, με ομάδες έργου, που θα λειτουργούν εντός ωραρίου, πράγμα, που στην πράξη αποδυναμώνει ουσιαστικά τις απαιτήσεις του Υπουργείου.

(Δ) Τέλος, πρέπει να καταστεί σαφές, ότι κάθε παράνομη ενέργεια, που γίνεται στα πλαίσια μιας συνολικής διαδικασίας, οδηγεί σε ακυρότητα αυτής συνολικά. Συνεπώς, η παράνομη συγκρότηση ομάδων έργου, αποτελεί νομικό έρεισμα για την ακύρωση του συνόλου των διαδικασιών, που στηρίζονται σε αυτήν.»

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ήδη έχει αναθέσει στη Νομική Σύμβουλο την κατάθεση αίτησης ακύρωσης της συγκεκριμένης εγκυκλίου. Θα αναζητηθεί, επίσης, κάθε δυνατή μέθοδος ένδικης αποτροπής της εφαρμογής της εγκυκλίου.

Το ζήτημα αυτό θα πρέπει να αντιμετωπιστεί από κοινού από τις δυο εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα συναντηθεί άμεσα με το αντίστοιχο της ΟΛΜΕ στην αναζήτηση κοινής πορείας.

Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα συνεχιστεί η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου προκειμένου να εξειδικευτούν τα μέτρα και οι δράσεις που θα αποτρέψουν στην πράξη τη λειτουργία των ομάδων εργασίας και θα ακυρώσουν την επιχειρούμενη εφαρμογή της Αξιολόγησης - Χειραγώγησης.

Η Ενότητα και η συσπείρωση που χαρακτηρίζει τον κλάδο και που έφερε μέχρι τώρα επιτυχημένα αποτελέσματα θα πρέπει να συνεχιστεί και να δυναμώσει. Όλοι μαζί παλεύουμε ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική που απειλεί την ύπαρξη του δημόσιου σχολείου την παιδαγωγική ελευθερία και τη δημοκρατία και διαμορφώνει ένα εφιαλτικό τοπίο για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τους.

 

  Μαρία Μαγδαληνή Τσίπρα,  Νομική Σύμβουλος ΔΟΕ: Γνωμοδότηση επί της επιρροής, που ασκεί η υπ' αριθμόν 44375/Γ1/24-3-2014 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την διαδικασία της αξιολόγησης στις ενέργειες των συλλόγων διδασκόντων και στην συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις ομάδες έργου.

 


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος altbreeze

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν έχει γίνει σύλλογος (οπότε δεν τίθεται θέμα της χρήσης της τελευταίας εγκυκλίου) τότε  με ποιά λογική μπορεί να αρνηθεί ένας συνάδελφος να συμμετέχει; Με τη λογική ότι αυτό έπρεπε να γίνει το σεπτέμβριο;

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Συμμετέχει δεν συμμετέχει κανείς βρε παιδιά τι θα αλλάξει? Έχουμε βγάλει όλη την επαναστατικότητα μας στο γεγονός της μη συμμετοχής όταν έχουν κλείσει ή συγχωνευτεί χιλιάδες σχολικές μονάδες, έχουν απολυθεί εκπαιδευτικοί (μόνιμοι... μόνιμοι μέσω της κατάργησης των οργανικών τους) σάμπως και η σωστή συμπλήρωση των δεικτών θα αποτρέψει το μελλοντικό κλείσιμο σχολείων? Εδώ περάσανε την εποπτεία των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων πλέον στο Υπουργείου Εργασίας και ούτε που συζητήθηκε και κολλήσαμε στην αυτοαξιολόγηση?... Οι άνθρωποι δείχνουν ξεκάθαρα που πάει το παιχνίδι... Σε πρώτη φάση φάνηκε πόσο ισχυροί είναι οι σχολάρχες... Αύριο μεθαύριο θα φανεί πόσο ισχυροί είναι οι επιχειρηματίες... Πριν λίγο άρχισε να διαφαίνεται στους τηλεοπτικούς δέκτες πως ακόμη και οι προτάσεις του ΟΟΣΑ είαι στην ουσία προτάσεις του ΙΟΒΕ και εμείς εδώ αναλωνόμαστε στο ποιός θα κάνει την αυτοαξιολόγηση? Ή τι θα γίνει με τις μεταθέσεις? ... Γραμμένους μας έχουν κανονικά... Οσο η κοινωνία επί της ουσίας δεν φαίνεται να αντιδρά δεν αποκλείω το γεγονός τα δημόσια σχολεία να μετατραπούν και με την βούλα πλέον σε "κέντρα δημιουργικής απασχόλησης και ευρεσιτεχνίας"... "Σκάσε και δούλευε" για 400ευρώ... Και τις Κυριακές... Εκεί τείνει να καταντήσουμε... Γιατί έχουν μέλλον οι νέοι της χώρας όταν βγαίνουν στην αγορά εργασίας για 400ευρώ με 12ωρη απασχόληση? Που έχει γεμίσει η Ελλάδα νέοι 35-40 χρονών να ζουν με τους γονείς τους ακόμη ή να περιμένουν από τους συνταξιούχους να τους βοηθήσουν στο ενοίκιο ή στα κοινόχρηστα? Άντε βρε παιδιά... αφού ο Ελληναράς βλέπετε ότι τα θέλει ο κώλος του θα καθίσουμε να τσακονώμαστε για το ποιός θα συμμετάσχει στην αυτοαξιολόγηση? Θα το βρει στο παιδί του αύριο μεθαύριο που θα τον βλέπει "ανθρακωρύχο" να ξεσχίζεται 15 ώρες για την επιβίωση... Εδώ όποιος δεν έχει πέντε χρήματα στην άκρη και του παρουσιαστεί κάτι σοβαρό πηγαίνει σαν το σκυλί στο αμπέλι και θα κάτσει να προβληματιστεί για το σχολείο του παιδιού του? Σσσσσσσ!!!! Ο λαός κοιμάται... και όχι ότι τον ψεκάζουν... απλά πιστεύει ότι η Ελλάδα αλλάζει χωρίς να του αλλάζουν τα φώτα...   

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Και επειδή πέρα για πέρα κρίνω επίκαιρη την φράση αυτή δεν μπορώ παρά να μην την αναφέρω...Είναι ιστορική άλλωστε και ανήκει σε μία μεγάλη φυσιογνωμία της παγκόσμιας ιστορίας.  Ο Μάο Τσε Τουνγκ κάποτε είπε πως "Αν κάποια στιγμη νιώσεις 4 @ρχίδι@ αναμεσα στα πόδια σου μην αισθανθείς Υπερ άνθρωπος. Απλά σε γ@..νε"... Το ότι σαν λαός αισθανόμαστε φυσικά υπερ άνθρωποι εδώ και τέσσερα χρόνια είναι μιαν άλλη ιστορία... η οποία ιστορία μόνο για γέλια δεν είναι... Καλό ξημέρωμα σε όλους...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2014, 01:46:54 πμ από alexandr75math »

Αποσυνδεδεμένος altbreeze

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμμετέχει δεν συμμετέχει κανείς βρε παιδιά τι θα αλλάξει? Έχουμε βγάλει όλη την επαναστατικότητα μας στο γεγονός της μη συμμετοχής όταν έχουν κλείσει ή συγχωνευτεί χιλιάδες σχολικές μονάδες, έχουν απολυθεί εκπαιδευτικοί (μόνιμοι... μόνιμοι μέσω της κατάργησης των οργανικών τους) σάμπως και η σωστή συμπλήρωση των δεικτών θα αποτρέψει το μελλοντικό κλείσιμο σχολείων? .....

Πάντα υπάρχει το χειρότερο!. 

Όταν υπάρχει διάθεση για αντίσταση σε μια αυταρχική επιβολή της ΑΕΕ  εκτάκτως στο μέσο της χρονιάς τότε το σωστό για μένα είναι να την ενθαρρύνουμε και να την επικροτήσουμε ειδάλλως το υπουργείο και οι προιστάμενοι θα συνεχίσουν στον κατήφορό τους.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Πάντα υπάρχει το χειρότερο!. 

Όταν υπάρχει διάθεση για αντίσταση σε μια αυταρχική επιβολή της ΑΕΕ  εκτάκτως στο μέσο της χρονιάς τότε το σωστό για μένα είναι να την ενθαρρύνουμε και να την επικροτήσουμε ειδάλλως το υπουργείο και οι προιστάμενοι θα συνεχίσουν στον κατήφορό τους.

Σκόπιμα αποφεύγω να πάρω θέση για το όλο θέμα. απλά μόνο να πω κάτι. Η αντίσταση γίνεται για να μην γίνει κάτι; ή για να καθυστερήσει να γίνει; Καλοπροαίρετα περιμένω απαντήσεις και μετά την εκδίκαση της υπόθεσης μπορεί - αν έχει νόημα πλέον - να πάρω θέση.

Αποσυνδεδεμένος altbreeze

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σκόπιμα αποφεύγω να πάρω θέση για το όλο θέμα. απλά μόνο να πω κάτι. Η αντίσταση γίνεται για να μην γίνει κάτι; ή για να καθυστερήσει να γίνει; Καλοπροαίρετα περιμένω απαντήσεις και μετά την εκδίκαση της υπόθεσης μπορεί - αν έχει νόημα πλέον - να πάρω θέση.

Προσωπικά πιστεύω ότι το εκκρεμές της ιδιώτευσης και του ωχαδερφιμού έπιασε άκρο με την απόλυση των συναδέλφων, Πχ ακούω με περίσσια ευκολία συναδέλφους να μιλάνε για κομμωτριούλες που δεν είχαν δικαιωμα να διδάσκουν!!  Η αλληλεγυη στο μηδέν λοιπόν. Με τέτοια νοοτροπία (λυπάμαι που το λεω) αν μοιραζε σε'μας τα 500ευρα η κυβέρνηση θα τον αποθέωνε η πλειοψηφία των συναδέλφων.

Στο πλαίσιο αυτό η έκφραση δυσαρέσκειας(κατ'ελάχιστο)  για την επίδειξη αυταρχικότητας  σε ανάμειξη με το φόβο (που υποθέτω είναι ποιο μεγάλος σε κλάδους των επαλ και άλλους ολιγάριθμους κλάδους) για την υπαρκτή σύνδεση με διαθεσιμότητα και υποβάθμιση σχολείων αποτελεί μια υγιής αντίδραση αυτοσυντήρησης που θεωρώ ότι πρέπει να επικροτείται και να ενθαρρύνεται .

Όπως ενθαρρύνεις έναν χρόνιο καταθλιπτικό εγωπαθή όταν αποφασίζει πχ να μιλήσει απλά με ένα συνάνθρωπο .

Αν ενεργοποιηθούν υγιή αντανακλαστικά  συμμετοχικής διάθεσης , παρουσίας σε συλλογικές διαδικασίες ίσως το επόμενο κτύπημα συναντήση μεγαλύτερη αντίσταση.

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
ευχαριστω για τις απαντησεις. Δεν εχουμε κανει ακομα συλλογο για την αυτοαξιολογηση. Οταν θα κανουμε ομως και γραφτει το πρακτικο, τι γραφει καποιος που δεν επιθυμει να συμμετασχει; Αυτο ειναι πειθαρχικο αδικημα; Καταρχας, απ ό,τι καταλαβα ειναι εθελοντικη η συμμετοχη των εκπαιδευτικων οχι και των σχολειων ομως. Καποιος ομως που δεν θα συμμετασχει χανει το 1,5 βαθμο του bonus;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2014, 06:29:05 μμ από BELLISSIMA »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Προσωπικά πιστεύω ότι το εκκρεμές της ιδιώτευσης και του ωχαδερφιμού έπιασε άκρο με την απόλυση των συναδέλφων, Πχ ακούω με περίσσια ευκολία συναδέλφους να μιλάνε για κομμωτριούλες που δεν είχαν δικαιωμα να διδάσκουν!!  Η αλληλεγυη στο μηδέν λοιπόν. Με τέτοια νοοτροπία (λυπάμαι που το λεω) αν μοιραζε σε'μας τα 500ευρα η κυβέρνηση θα τον αποθέωνε η πλειοψηφία των συναδέλφων.

Στο πλαίσιο αυτό η έκφραση δυσαρέσκειας(κατ'ελάχιστο)  για την επίδειξη αυταρχικότητας  σε ανάμειξη με το φόβο (που υποθέτω είναι ποιο μεγάλος σε κλάδους των επαλ και άλλους ολιγάριθμους κλάδους) για την υπαρκτή σύνδεση με διαθεσιμότητα και υποβάθμιση σχολείων αποτελεί μια υγιής αντίδραση αυτοσυντήρησης που θεωρώ ότι πρέπει να επικροτείται και να ενθαρρύνεται .

Όπως ενθαρρύνεις έναν χρόνιο καταθλιπτικό εγωπαθή όταν αποφασίζει πχ να μιλήσει απλά με ένα συνάνθρωπο .

Αν ενεργοποιηθούν υγιή αντανακλαστικά  συμμετοχικής διάθεσης , παρουσίας σε συλλογικές διαδικασίες ίσως το επόμενο κτύπημα συναντήση μεγαλύτερη αντίσταση.

Δηλαδή να κάνουμε αντίδραση για την αντίδραση για να δείξουμε ότι αντιδράμε;
Οπως προαναφέρεις και νομίζω αυτό είναι το σπουδαιότερο πάνω από όλα ότι και αντιδράσαμε (με όποιον τρόπο μπορούσε ο καθένας, μιας και εγώ θέλω να πιστεύω ότι κανένας νορμάλ και σκεπτόμενος - τι να κάνουμε σε κάθε κλάδο υπάρχουν και οι ουγκ - δεν ήθελε να χάσει κάποιος, και δεν μιλάω για καθηγητές μόνο, την δουλειά του άδικα) και ξανααντιδράσαμε και τελικά οι συνάδελφοι και δεν αξιολογήθηκαν και έχασαν την δουλειά τους ενώ και σχολεία έκλεισαν... υπάρχει λοιπόν λογική στο να αντιδράμε τώρα για την αξιολόγηση; Και το λέω αυτό γιατί (δεν θα μπω στο σκεπτικό της νομικού της ΔΟΕ, επαναλαμβάνω δεν θα το κάνω όσο κάτι τέτοιο μπορεί να πάει δικαστικώς αλλά έχω βρει κάποιο σημείο που ολίγον πάσχει) στο τέλος όσων καλοπροαίρετα παραθέσατε αν κατάλαβα καλά λέει κάντε το (Με δεδομένο, ότι η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας προβαίνει σε ερμηνεία διατάξεων νόμου, φρονώ, ότι οι ενέργειες της διοικήσεως θα πρέπει να θεωρηθούν παράνομες, με αποτέλεσμα οι υπάλληλοι να πρέπει να τις εκτελέσουν, αναφέροντας παράλληλα τους λόγους, για την οποία τις θεωρούν παράνομες.) και εκφράστε με πιθανούς τρόπους (ακόμα και με νομικά μέσα) την αντίδραση σας σε αυτό που κάνατε. Με λίγα λόγια το Υπουργείο πετυχαίνει αυτό που θέλει και τελικά τρέχουμε σε λιγότερο χρόνο για να προλάβουμε να το κάνουμε;

ΥΓ. Κάνω σκόπιμα τον δικηγόρο του διαβόλου για να πάρω μια απάντηση που να με ικανοποιεί, μιας και δεν μπορώ να εκφραστώ για το σύνολο.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2014, 05:50:03 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ


   

Πώς θα αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην αξιολόγηση
Του Βασίλειου Καλόγηρου

Μπορεί οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών να τάσσονται κατά της αξιολόγησης και να δείχνουν απροθυμία στη συγκρότηση των ομάδων για την Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, το Υπουργείο όμως έχει αντίθετα σχέδια.

Στο υλικό, που διανεμήθηκε στα στελέχη της εκπαίδευσης για την αξιολόγηση, υπάρχει ειδική αναφορά στη στάση των εκπαιδευτικών ως προς την αυτοαξιολόγηση. Συγκεκριμένα στα παραδείγματα που δίνονται, ως προς τον χαρακτηρισμό των εκπαιδευτικών, αναφέρεται ότι όσοι δείχνουν πλήρη αδιαφορία για τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης θα χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε αντίθεσή με τους συναδέλφους τους που θα πάρουν μέρος στις διαδικασίες.

Συγκεκριμένα πολύ καλοί χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν ενεργά στις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης ενώ όσοι δείξουν τυπικό ενδιαφέρον εντάσσονται στην κατηγορία του επαρκούς. Ακολουθεί ο πίνακας που επιβεβαιώνει τα όσα αναφέρει το news.gr.

Συμμετοχή στη Λειτουργία της Σχολικής Μονάδας και στις Διαδικασίες Αυτο-αξιολόγησής της

 

Ελλιπής

«Πλήρης αδιαφορία για τις διαδικασίες της

αυτοαξιολόγησης»

Επαρκής

 «Τυπική συμμετοχή σε διαδικασίες

προγραμματιμού και αυτοαξιολόγησης»

 
   

Στον σύλλογο διδασκόντων εκπαιδευτικός προσφέρεται να συμμετέχει σε μια

δράση που θα είναι και άλλοι εκπαιδευτικοί του σχολείου, τους οποίους

εμπιστεύεται, και θα μπορεί να διεκπεραιώσει καλύτερα τη δράση που τους έχει

ανατεθεί και είναι «η καταγραφή των απόψεων των γονέων για το επίπεδο

συνεργασίας με το σχολείο».

 

Πολύ Καλός

“ Ενεργός συμμετοχή στις διαδικασίες

αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας ”
   

Εκπαιδευτικός ανακοινώνει στον σύλλογο διδασκόντων ότι μπορεί να προσκομίσει

ερωτηματολόγιο για τη δράση «η καταγραφή των απόψεων των γονέων για το

επίπεδο συνεργασίας με το σχολείο». Επίσης, καταθέτει προτάσεις για το πλαίσιο και

τη διαδικασία συλλογής και αξιοποίησης των δεδομένων που θα συγκεντρωθούν.

Οι διευθυντές θα ορίσουν τις ομάδες για την ΑΕΕ


Αυτο το διαβασατε; δηλαδη οποιος δεν παιρνει μερος θα θεωρειται στο συνολο ελλιπης;


Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αναμενόμενο ότι η συμμετοχή στην ΑΕΕ θα συνδεόταν με την προσωπική αξιολόγηση του κάθε εκπ/κού. Αυτό εντάσσεται στην διοικητική αξιολόγηση που θα κάνει ο διευθυντής καθώς έχει να κάνει με εκπλήρωση τυπικών υπαλληλικών καθηκόντων. Σε αυτά ενέταξαν και αυτό. Απλώς κανείς δεν το είχε ίσως υπολογίσει έως τώρα.
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 457
Σύνολο: 467

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.