*

Αποστολέας Θέμα: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 74298 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Εκνευρίζομαι που οι περισσότεροι συνάδελφοι τόσους μήνες μετά την ανακοίνωση για την ΑΕΕ, την εγκύκλιο δεν την έχουν διαβάσει ακόμα, αλλά έχουν άποψη υπέρ ή κατά. Δεν έχει σημασία αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς, μα να μην την έχει καν διαβάσει ;;;;;;;;;;; και μετά μας χαλάει που ο Χρυσοχοίδης παραδέχτηκε ότι υπέγραψε το μνημόνιο χωρίς να το έχει διαβάσει!
Κι εγώ την ίδια απορία έχω, ειδικά γι' αυτούς που έτρεξαν να αυτο...αξιολογηθούν εθελοντικά, χωρίς να γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται.
Τι γνώμη άραγε να είχαν γι' αυτό; Εσύ το είχες γράψει συνάδελφε:
Υπάρχει έστω και ένας, ΕΝΑΣ συνάδελφοι, ανάμεσά μας που πιστεύει ότι
η αυτοαξιολόγηση δε θα συνδεθεί με απολύσεις εκπαιδευτικών;
αν ναι, ας το δηλώσει ξεκάθαρα να ξέρουμε τι λέμε.
Η βασική ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί είναι αυτή,
το αν θα αντισταθούμε και πως και γιατί και ως που και πότε είναι δευτερεύοντα.
Ας αρχίσουμε απ΄τα βασικά.
Λοιπόν; υπάρχει έστω και ΕΝΑΣ;

Μετά βάλαμε την ΟΛΜΕ μπροστά (τους γραμματιζούμενους δηλαδή που λέγανε παλιά) να διαβάσουνε, να καταλάβουνε τι διαβάζουνε (λέμε τώρα) και να καθορίσουνε τη στάση του κλάδου. Κι ενώ σ΄ένα ρημάδι απουσιολόγιο όλοι ξέρουμε και το τονίζουμε στους απουσιολόγους ότι είναι επίσημο έγγραφο και δεν γράφουμε ό,τι μας κατέβει...οι γραμματιζούμενοι, οι μπροστάρηδές μας, μας είπανε να πάμε να γράψουμε στο πρακτικό μια σαχλαμάρα!!! και η πλάκα είναι ότι το κάναμε!!! (όχι όλοι ευτυχώς αλλά δεν είναι εκεί το θέμα)

Υπήρξαν συνάδελφοι γράψανε ότι διαφωνούνε με το ΝΟΜΟ!!!

Η ΟΛΜΕ δικαιώθηκε πανηγυρικά!
Με την τελευταία εγκύκλιο αποδείχθηκε ότι σωστά η ολμε θεωρούσε μη υποχρεωτική τη συμμετοχή των συναδέλφων
και πρότεινε τη δήλωση (στο πρακτικό) μη επιθυμίας συμμετοχής.
Αντιγράφω από διάφορες εγκυκλίους (μην ψάχνω τώρα αριθμούς και ημερομηνίες):
Στην αρχή της σχολικής χρονιάς ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει:
ποιοι θα συμμετάσχουν στη διαδικασία,
• τον γενικότερο τρόπο εργασίας, όπως τον χωρισμό των συμμετεχόντων σε επιμέ-ρους ομάδες και τη σύνθεση των ομάδων,

και
«…Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας, εργάζονται εκτός διδακτικού ωραρίου, εντός όμως του εργασιακού ωραρίου»

Γι' αυτό το υπουργείο επιστράτευσε ουσιαστικά τους διευθυντές, όταν είδε ότι στα περισσότερα σχολεία δεν υπήρχαν "εθελοντές".

Διαψεύστηκαν λοιπόν όσοι κραύγαζαν εδώ ότι "Όλα τα μέλη της σχολικής μονάδας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ να πάρουν μέρος" και ότι "Δεν εξαιρείται κανένας".
Και μάλιστα χλεύαζαν όσους διαφωνούσαμε με φράσεις του τύπου "όχι άλλο κάρβουνοοοοο".

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Ας θυμηθούμε όμως τι ακριβώς αναφέρει η τελευταία εγκύκλιος:
"Σε περίπτωση που ο σύλλογος διδασκόντων δεν μπορεί να καταλήξει σε απόφαση
συγκρότησης επαρκούς αριθμού ομάδων εργασίας ή συγκεκριμένης σύνθεσης ή κατανομής
αρμοδιοτήτων (π.χ. τους δείκτες που θα επεξεργαστεί κάθε ομάδα), τότε ο Διευθυντής του
σχολείου, σύμφωνα με το άρθρο 39, παρ. 15, ΦΕΚ 1340/2002, υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό,
τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας.
"

Η υποχρέωση - επιστράτευση των διευθυντών στηρίζεται στο παρακάτω άρθρο του λεγόμενου "Καθηκοντολογίου":
"Όταν ο Σύλλογος, για οποιονδήποτε λόγο, αδυνατεί να αναθέσει στους εκπαιδευτικούς τη διδασκαλία μαθημάτων ή την κατανομή τάξεων και τμημάτων, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο. Σε περίπτωση αδυναμίας να ανατεθούν εργασίες και τομείς ευθύνης εντός του σχολείου, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής."
Είναι σαφές ότι το στήριγμα είναι σαθρό, πέραν του ότι είναι από ΦΕΚ του 2002, ενώ η αυτοαξιολόγηση εντάσσεται στο ΕΣΠΑ, άρα μιλάμε για μετά το 2007.

Αλλά σε ποια Δικαιοσύνη να στηριχθεί κανείς υπό την παρούσα διακυβέρνηση από το παρακράτος που είδαμε χθες (και πέσαμε πάλι από τα σύννεφα) ;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2014, 09:44:41 μμ από λιθοσφαιριστής »

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Χρησιμοποιησα κεφαλαια για τη λεξη νομος, οχι βεβαιως γιατι θεωρω το συγκεκριμενο εγγραφο δικαιο, αλλα γιατι βαρεθηκα να συζηταμε αν έχει ή δεν έχει βαρύτητα. Το από που προκύπτει η βαρύτητά του είναι άλλο κεφάλαιο, το αφήνω προς το παρόν στην άκρη. Θέλετε να το πουμε ΦΙΡΜΑΝΙ;Το λεμε ετσι!!!! Πιο κοντα στην αληθεια ειναι το ΦΙΡΜΑΝΙ. Αλλα μη χανομαστε.... Περιμενα να δω θεσεις που να σχετιζονται με την ουσια και τα υπολοιπα που γραφω κι οχι να κολλησουμε στο αν μας το επεβαλε η τροικα η το κακο μας το κεφαλι. Παμε παρακατω. Το χειριστηκαμε σωστα λετε; Λεω ΟΧΙ κι αυτο με καρα -κεφαλαια.

Ως προς την ερμηνεία του ΝΟΜΟΥ νομου ή νομου με κάλυψε ο guestteacher.

Eιναι ξεκαθαρο ότι και ειμαστε υποχρεωμενοι να διαβαζουμε όλα όσα μας αφορούν αλλά και να τα καταλαβαινουμε, αλλιως θα μας τυλιγουν σε μια κολλα χαρτι παντα. Δε χωράνε δικαιολογίες δεν διάβασα γιατί δεν προλαβαίνω, διάβασα αλλά δεν κατάλαβα και τέτοια. Αυτά επιτρέπονται μόνο στους μαθητές μας.
Θα επανελθω γιατι πρεπει να παω σχολειο τωρα.



« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2014, 07:19:16 πμ από marsa »
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος ERTA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 636
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σήμερα είχαμε σύλλογο στο σχολέιο μου για  συγκρότηση ομάδων για την αξιολόγηση.
Ο διευθυντής μας διάβασε το χαρτί του υπουργείου που λέει πως εντέλλονται οι διευθυντές να συγκροτήσουν επιτροπές. Μας είπε πως η πρόσφατη άποψη της δικηγόρου της ΔΟΕ δεν είναι νομικό θέσφατο και δεν είναι απαραίτητο σε μια πιθανή προσφυγή σε ΣτΕ να δικαιωθεί μια τέτοια θέση. Άρνηση συγκρότησης ομάδων μπορεί να συνεπάγεται το πειθαρχικό παράπτωμα της απείθειας και άρα επιορκία και άρα απόλυση....Αυτά οφείλουμε,είπε, να τα γνωρίζουμε πριν αρνηθούμε την αξιολόγηση διότι ''ευκαιρία θέλουν για να απολύουν κόσμο τον Σεπτέμβρη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος altbreeze

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χρησιμοποιησα κεφαλαια για τη λεξη νομος, οχι βεβαιως γιατι θεωρω το συγκεκριμενο εγγραφο δικαιο, αλλα γιατι βαρεθηκα να συζηταμε αν έχει ή δεν έχει βαρύτητα. Το από που προκύπτει η βαρύτητά του είναι άλλο κεφάλαιο, το αφήνω προς το παρόν στην άκρη. Θέλετε να το πουμε ΦΙΡΜΑΝΙ;Το λεμε ετσι!!!! Πιο κοντα στην αληθεια ειναι το ΦΙΡΜΑΝΙ. Αλλα μη χανομαστε.... Περιμενα να δω θεσεις που να σχετιζονται με την ουσια και τα υπολοιπα που γραφω κι οχι να κολλησουμε στο αν μας το επεβαλε η τροικα η το κακο μας το κεφαλι. Παμε παρακατω. Το χειριστηκαμε σωστα λετε; Λεω ΟΧΙ κι αυτο με καρα -κεφαλαια.

Οπότε οι αγωνιστές του 1821 ήταν παράνομοι.  ;D

Πάντως αν έγραφες:
"Υπήρξαν συνάδελφοι γράψανε ότι διαφωνούνε με το ΦΙΡΜΑΝΙ!! "
ακούγεται πολύ διαφορετικό , και σε ένα φορουμ και σε ένα σύλλογο. Πχ μπορεί να βγάλει γέλιο, θυμηδία, ενοχές μηδρασης,
προβληματισμό. Ενώ το  Υπήρξαν συνάδελφοι γράψανε ότι διαφωνούνε με το ΝΟΜΟ!!! προκαλεί φόβο για τις συνέπειες από τέτοιο τρομερό έγκλημα  ,  ενοχές αντίδρασης, ταπεινώτητα και μόκο απέναντι στις αυθαιρεσίες της εξουσίας.

Παράθεση
Ως προς την ερμηνεία του ΝΟΜΟΥ νομου ή νομου ή με κάλυψε ο guestteacher.

Νόμιζα ότι συμφωνήσαμε να το λέμε ΦΙΡΜΑΝΙ !.. επίσης καλές εναλλακτικές είναι : ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ 3

Παράθεση
2.7.1 Αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης
Με στόχο την επίτευξη ενός πιο λιτού και περισσότερο αποτελεσματικού κράτους, η Κυβέρνηση
εισάγει μια αυστηρή αξιολόγηση των διοικητικών δομών και του προσωπικού, έτσι ώστε
να διατηρήσει το σωστό μείγμα δεξιοτήτων του προσωπικού διαχρονικά. Επιδιώκουμε
το κλείσιμο δομών και οι εργαζόμενοι σε αυτές είτε μεταφέρονται στο σύστημα της
κινητικότητας είτε απομακρύνονται. Αυτή η μεταρρυθμιστική διαδικασία επεκτείνεται
στα Λοιπά Νομικά Πρόσωπα Γενικής Κυβέρνησης (extra budgetary funds) καθώς και στις
περιφερειακές και τοπικές διοικήσεις μέσα στο 2013.

Παράθεση
2.7.1.1 Θεσμικές μεταρρυθμίσεις
2. Η αξιολόγηση των διοικητικών δομών όλων των υπουργείων ολοκληρώνεται (Δεκέμβριος
2012), ενώ η αξιολόγηση των επιδόσεων του προσωπικού ολοκληρώνεται (Δεκέμβριος 2013)


Παράθεση
Eιναι ξεκαθαρο ότι και ειμαστε υποχρεωμενοι να διαβαζουμε όλα όσα μας αφορούν αλλά και να τα καταλαβαινουμε, αλλιως θα μας τυλιγουν σε μια κολλα χαρτι παντα. Δε χωράνε δικαιολογίες δεν διάβασα γιατί δεν προλαβαίνω, διάβασα αλλά δεν κατάλαβα και τέτοια. Αυτά επιτρέπονται μόνο στους μαθητές μας.
Θα επανελθω γιατι πρεπει να παω σχολειο τωρα.

Σ'αυτό έχει απόλυτο δίκαιο. Απλά δεν είναι κακή και η εναλλακτική. Να ανήκεις σε ένα συνδικαλιστικό σωματείο που το εμπιστεύεσαι και το οποίο έχει προσλάβει δικηγόρο.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2014, 07:02:53 μμ από altbreeze »

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Συνεχίζω, με αφορμή και το ποστ του/της ERTA

Έχουμε λοιπόν μπροστά μας ένα Νόμο (βλ. Φιρμάνι) το οποίο δεν ξέρουμε πώς θα "τιμωρηθούμε" αν δεν εφαρμόσουμε, καλώς ή κακώς δεν υπάρχει προηγούμενο. Ξέρουμε όμως ότι υπάρχει σύνδεση του περιεχομένου του με την αξιολόγηση, την αξιολόγηση χωρίς αυτο- μπροστά. Το ξέρουμε: ΠΔ σελίδα 52-53. Λέει ξεκάθαρα ότι η πλημελής συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση μας καθιστά ελλιπείς ως εκπαιδευτικούς. Και με 2 "ελλιπής" άντε γειά σχολείο. Κι εμείς τι κάνουμε; Καθόμαστε και αναλύουμε ΑΝ είμαστε υποχρεωμένοι να συμμετέχουμε. Σας φαίνεται λογικό;

Δε λέω πώς να το ανατρέψουμε, γιατί δεν έχω τη δύναμη να κινήσω μηχανισμούς, λέω όμως ότι οι αγώνες κερδίζονται στους δρόμους. Με το να υπογράφουμε "εγώ αρνούμαι και δε συμμετέχω" σε ένα δικό ΤΟΥΣ έντυπο (βλ. Πρακτικό) τους κάνουμε το χατήρι και πέφτουμε σε παγίδα. Ποιά είναι η παγίδα; Νομίζουμε ότι κάνουμε αντίσταση/επανάσταση όπως θέλετε πείτε το, αλλά δεν κάνουμε τίποτε άλλο, απ΄το να τους προσφέρουμε στο πιάτο τα ονόματά μας, ώστε να ξέρουν ποιοί είναι αυτοί που αντιδρούν και μετά εκείνοι να πράξουν όπως νομίζουν...

Δείτε το συνολικά. Ο διευθυντής συγκαλεί Σύλλογο (άρα είναι καλυμένος) κι εμείς βάζουμε τα χέρια μας και βγάζουμε τα μάτια μας. Τι προτείνω; γιατί καλές οι κουβέντες, αλλά να υπάρχουν και προτάσεις.

Θα καταλάβαινα να έρθει η ΟΛΜΕ και να πει, δεχτείτε να μπήτε σε ομάδες κι όταν έρθει η ώρα να παραδόσετε αυτά που σας ανέθεσαν, δηλώστε ασθένεια, κάντε ερωτήσεις και καλά ότι δεν καταλαβαίνετε τι σας ζητάνε ώστε να παγώνει ο χρόνος μέχρι να ροκανίσουμε τη χρονιά ή -στην τελική- δώστε αξιολογήσεις που να είναι όλα "άριστα" κι εγώ ως ΟΛΜΕ θα αναλάβω άμεσα να κάνω ΔΙΚΗ ΜΟΥ αξιολόγηση με 1-2-5 το πολύ κριτήρια που θεωρώ βασικά: πχ 1)να είστε διορισμένοι νόμιμα  2)να μην απουσιάζετε αδικαιολόγητα 3)να μην δημιουργείτε εντάσεις στο χώρο της δουλειάς.... πράγματα λογικά κι όχι άρνηση σε κάθε μορφής αξιολόγηση, που μας στοχοποιεί απέναντι στην κοινωνία.

Επίσης θα περίμενα η ΟΛΜΕ να μας συσπειρώσει (κι όχι αυτά που κάνει, αλλά δε θέλω να επεκταθώ σε ένα ήδη τόσο εκτενές κείμενο) κι εμείς απ΄τη μεριά μας να ενημερώσουμε γονείς κι όποιον άλλο μπορούμε για το τι συμβαίνει, για το τι πάει να γίνει. Και το ξαναλέω: να ξεκουνηθούμε, να βγούμε στο δρόμο.

Αυτό με την "υποχρέωση" του διευθυντή να κάνει ομάδες, στις οποίες εμείς δεν είμαστε υποχρεωμένοι να συμμετέχουμε -γιατί πράγματι αν το δεις στενά δεν είμαστε- ξέρετε τι μου θυμίζει; Το γυμναστή που είναι "υποχρεωμένος" να κατεβάσει τμήμα παρέλασης, αλλά οι μαθητές δεν είναι υποχρεωμένοι να συμμετέχουν. Τι κάνει ο γυμναστής χρόνια τώρα; Κανονίζει να γίνει παρέλαση. Κι αν δε βρεθεί κανένας να συμμετέχει τι κάνει; απειλεί με τη βαθμολογία. Για φανταστείτε ένα 15-μελές που θα έλεγε στους μαθητές "μη συμμετέχετε ρε, δεν είστε υποχρεωμένοι να το κάνετε", τι νομίζετε; οι μαθητές θα υπάκουαν στις οδηγίες του 15-μελους; Ή θα κοίταγαν
1) να διαδώσουν παντού τον εκβιασμό
2) να διαμαρτυρηθούν παντού ως και στον διευθυντή
3) να κάνουν κατάληψη
Σας πέρασε ποτέ απ΄το μυαλό ότι οι μαθητές θα έγραφαν στο απουσιολόγιο "βάλε μου απουσία και μετά βάλε και κακό βαθμό, γιατί εγώ ο τάδε διαφωνώ με τη θέση του γυμναστή;"

Δεν είναι πολύ πετυχημένη η αντιστοιχία, αλλά δε μου ΄ρχεται κάτι καλύτερο.

Και για να κλείσω το σεντόνι,
το φλέγον ζήτημα που είναι πλέον η ποσόστωση και θα το βρούμε μπροστά μας, θα το αντιμετωπίσουμε κι αυτό με την προσφιλή μας μέθοδο της στρουθοκαμήλου;
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
@marsa

Κοίτα και το διάβασα, και κατάλαβα ότι δεν γίνεται σοβαρή δουλειά (σε 2 μήνες άντε 3) και ψήφισα αρνητικά στον σύλλογο.
Π.χ. δεν μπορείς να αρνηθείς μια πρόταση του συλλόγου και να καταψηφίσεις;
Κατατίθεται μια πρόταση στον Σύλλογο και διαφωνείς. (δεν μιλάω φυσικά να πεις είμαι ενάντια στο Νόμο).
Από κει και πέρα αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου.
Αν μάλιστα έπρεπε σε κάθε πρόταση να υπερψηφίζουμε τότε δεν θα υπήρχε η πρόβλεψη στο ΦΕΚ του (2002) ούτε και στην τελευταία εγκύκλιο. Από κει και πέρα αν δεις μπορεί ακόμα και ο Δ/ντης να μην στείλει τίποτα (έμμεσα λέει ότι οι Δ/νσεις θα ενημερώσουν το Υπουργείο για τα σχολεία που δεν έχουν συστήσει ομάδες εργασίας) και φυσικά θα υποστεί τις κυρώσεις.
Στο γεμικό πλαίσιο πάντως που κινείται το μήνυμα σου (και με μια δεύτερη ανάγνωση έχεις πολλά μα πάρα πολλά δίκια κατά την άποψη μου).

@altbreeze

Διαφωνώ ή συμφωνώ με το Νόμο το Ελληνικό Κοινοβούλιο (η πλειοψηφία δηλαδή) έδωσε το δικαίωμα να κάνει ότι γουστάρει ο Υπουργός (άρα δεν είναι αμέτοχο). Ακόμα και η τρόικα να το επέβαλε εκείνοι ψήφισαν. Εμείς απλά μπορούμε (ευτυχώς ακόμα) να προσφύγουμε για την όποια αντισυνταγματικότητα στα αρμόδια δικαστικά όργανα.

Βεβαίως ναι.
Αλλά ως τώρα, όταν καταψηφίζαμε κάτι στο Σύλλογο, ξέραμε και τι μας περιμένει, αν υποθέσουμε ότι υπήρχαν συνέπειες.
Τώρα το τοπίο είναι θολό. Είναι αφέλεια κατά τη γνώμη μου να μην λάβουμε υπόψη μας το θολό τοπίο.

Φίλε altbreeze,
οι αγωνιστές του 1821 και βέβαια ήταν παράνομοι τότε!!! αλλά και το 1821 όπως και σε κάθε πόλεμο,
βγαίνεις και αναμετράσαι στα ίσα όταν πιστεύεις ότι μπορείς να κερδίσεις τον πόλεμο, αλλιώς κάνεις αντάρτικο.
Τους Κλέφτες κι Αρματωλούς, τους θυμάσαι; Με ποιά τακτική έδρασαν;
(ευχαριστώ για το παράδειγμα του 1821, πραγματικά με βοηθάς να εκφράσω τις σκέψεις μου)  :D
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2014, 07:50:36 μμ από marsa »
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος eidolonen

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 321
  • Καρότο και μαστίγιο
    • Προφίλ
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι;
Οι δ/ντες των δημοτικών σήμερα απήργησαν σχεδόν σύσσωμοι και βεβαίως εντελώς μόνοι-τουλάχιστον εδώ που είμαι εγώ).
Αυτό μπορεί να συνέβη:
α)Για να μην συγκροτήσουν ομάδες παρότι η εγκύκλιος ανέφερε ρητώς αποστολή ΩΣ 4-4-1014 κι όχι 4-4-2014, πράγμα που οδηγεί στο
 β)Για να μην είναι στο σχολείο μαζί με την πλέμπα(βλπ. εμάς) και τις ανακοινώσουν στα εκτελεστικά όργανα της ΑΕΕ
Ακούω απόψεις....

guestteacher

  • Επισκέπτης
Επειδή συναδέλφισσα καταλαβάινω τους όποιους φόβους και αγωνίες του οποιουδήποτε (είναι απόλυτα λογικό) και για να μην εκθέσω τα γραφόμενα του συλλόγου μου σου απαντώ εν τάχει

α) Δεν είναι απόλυτο σε ένα Σύλλογο να υπάρχει ομοφωνία
β) Μπορείς να γράψεις κατά πλειοψηφία αποφάσισε ο σύλλογος να μην συμμετάσει στην κατάρτιση ομάδων για χ και y λόγους (που δεν άπτονται της νομιμότητας του ίδιου του Νόμου) αλλά αφορούν επιφύλαξη για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης όπως γίνεται (και κυρίως του χρονικού διαστήματος που σου δίνει για να γίνει)
γ) Δεν χρειάζεται να γραφτεί ονομαστικά ποιος είναι υπές και ποιος κατά
δ) δεν χρειάζεται καν η ψηφοφορία να είναι φανερή (σου θυμίζω ότι και για υποδιευθυντή δεν ψηφίζεις φανερά)

Η παραπάνω άρνηση εμένα με ικανοποιεί ΗΘΙΚΑ. Από κει και πέρα αν κάποιος τιμωρήσει το Σύλλογο γενικά και συνολικά αναλαμβάνει τις ευθύνες του.

Τώρα αν σου αναθέσει κάτι ο Διευθυντής με κάλυψες. Ναι θα το κάνεις αλλά η όποια ευθύνη της μη νομιμότητας σε κατοπινή δικαίωση δικαστικώς βαρύνει την όποια προιστάμενη αρχή (ότι παρανομησε).

Νομίζω σε κάλυψα και ας μην είμαι Νομικός γενικά αλλά ούτε και στην Αστυ-νομικός...  ;D ;D ;D

ΥΓ. Η μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση (όταν ήταν θέμα επιλογής και όχι πλέον υποχρέωσης) συμμετείχε πολύ λίγο στην συνολική αξιολόγηση μας. Επαναλαμβάνω συμμετείχε λίγο, όχι καθόλου.


Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
Δηλαδη απο τη στιγμη που σου αναθετει ο δ/ντης δεν μπορεις να πεις οχι; Λες ναι αλλα βεβαιως μπορεις να σαμποταρεις τη διαδικασια- να μην φερεις εις περας ολη τη δουλεια, να κωλυσιεργεις κ.ά

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Σήμερα είχαμε σύλλογο στο σχολέιο μου για  συγκρότηση ομάδων για την αξιολόγηση.
Ο διευθυντής μας διάβασε το χαρτί του υπουργείου που λέει πως εντέλλονται οι διευθυντές να συγκροτήσουν επιτροπές. Μας είπε πως η πρόσφατη άποψη της δικηγόρου της ΔΟΕ δεν είναι νομικό θέσφατο και δεν είναι απαραίτητο σε μια πιθανή προσφυγή σε ΣτΕ να δικαιωθεί μια τέτοια θέση. Άρνηση συγκρότησης ομάδων μπορεί να συνεπάγεται το πειθαρχικό παράπτωμα της απείθειας και άρα επιορκία και άρα απόλυση....Αυτά οφείλουμε,είπε, να τα γνωρίζουμε πριν αρνηθούμε την αξιολόγηση διότι ''ευκαιρία θέλουν για να απολύουν κόσμο τον Σεπτέμβρη.
και πότε θα γίνει η προσφυγή στο ΣτΕ?
η αίτηση ακύρωσης της ΥΑ περί αυτοαξιολόγησης έπρεπε να είχε γίνει ένα χρόνο πριν (αν οι νομικοί σύμβουλοι της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ έκριναν ότι υπάρχουν νομικά ερείσματα)και για την ακρίβεια εντός 60 ημερών μετά την έκδοση της ΥΑ σε φεκ(15/03/2013),  θεωρώ ότι οποιαδήποτε προσφυγή τώρα σχετικά  με το περιεχόμενο της τελευταίας εγκυκλίου δεν θα έχει τύχη, (δεν γνωρίζω αν μπορεί να γίνει προσφυγή για ακύρωση εγκυκλίου δεδομένου ότι η εγκύκλιος δεν παίρνει φεκ δηλαδή δεν έχει ισχύ νόμου όπως ΠΔ,νόμος ΥΑ, που δημοσιεύονται σε φεκ), ας μην ξεχνάμε κάτι: ο σύλλογος δεν είναι επιτρεπτό να συνεδριάζει για θέματα εκπαιδευτικής νομοθεσίας και να παίρνει αποφάσεις αντίθετες με αυτή (καθηκοντολόγιο), πράγματι ο σύλλογος είναι αρμόδιος για συγκρότηση ομάδων εργασίας και πράγματι δεν είναι υποχρεωτικό ούτε εφικτό να συμμετέχουν όλοι σε ομάδες εργασίας, άρα οι σύλλογοι έπρεπε να ορίσουν ομάδες εργασίας.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

guestteacher

  • Επισκέπτης
και πότε θα γίνει η προσφυγή στο ΣτΕ?
η αίτηση ακύρωσης της ΥΑ περί αυτοαξιολόγησης έπρεπε να είχε γίνει ένα χρόνο πριν (αν οι νομικοί σύμβουλοι της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ έκριναν ότι υπάρχουν νομικά ερείσματα)και για την ακρίβεια εντός 60 ημερών μετά την έκδοση της ΥΑ σε φεκ(15/03/2013),  θεωρώ ότι οποιαδήποτε προσφυγή τώρα σχετικά  με το περιεχόμενο της τελευταίας εγκυκλίου δεν θα έχει τύχη, (δεν γνωρίζω αν μπορεί να γίνει προσφυγή για ακύρωση εγκυκλίου δεδομένου ότι η εγκύκλιος δεν παίρνει φεκ δηλαδή δεν έχει ισχύ νόμου όπως ΠΔ,νόμος ΥΑ, που δημοσιεύονται σε φεκ), ας μην ξεχνάμε κάτι: ο σύλλογος δεν είναι επιτρεπτό να συνεδριάζει για θέματα εκπαιδευτικής νομοθεσίας και να παίρνει αποφάσεις αντίθετες με αυτή (καθηκοντολόγιο), πράγματι ο σύλλογος είναι αρμόδιος για συγκρότηση ομάδων εργασίας και πράγματι δεν είναι υποχρεωτικό ούτε εφικτό να συμμετέχουν όλοι σε ομάδες εργασίας, άρα οι σύλλογοι έπρεπε να ορίσουν ομάδες εργασίας.

εφόσον η πλειοψηφία του συλλόγου συμφωνεί στην συμμετοχή συγκεκριμένων καθηγητών σε συγκεκριμένες ομάδες. Σε περίπτωση αδυναμίας συμφωνίας (η ισοπαλίας) αναλαμβάνει ο δ/ντης. Αυτό προβλέπει ο Νόμος. Επίσης σε κάθε Νόμο υπάρχουν και τα παραθυράκια...γι αυτό και έβγαλε το Υπουργείο τρίτη εγκύλιο (αν δεν κάνω λάθος) που η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τους Δ/ντες (σε περίπτωση μη κατάρτισης ομάδων από τους Συλλόγους).

guestteacher

  • Επισκέπτης
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι;
Οι δ/ντες των δημοτικών σήμερα απήργησαν σχεδόν σύσσωμοι και βεβαίως εντελώς μόνοι-τουλάχιστον εδώ που είμαι εγώ).
Αυτό μπορεί να συνέβη:
α)Για να μην συγκροτήσουν ομάδες παρότι η εγκύκλιος ανέφερε ρητώς αποστολή ΩΣ 4-4-1014 κι όχι 4-4-2014, πράγμα που οδηγεί στο
 β)Για να μην είναι στο σχολείο μαζί με την πλέμπα(βλπ. εμάς) και τις ανακοινώσουν στα εκτελεστικά όργανα της ΑΕΕ
Ακούω απόψεις....

Κοίτα επειδή και κάποιοι παραιτήθηκαν δεν μπορεί να βγει ένα γενικό συμπέρασμα για όλους.
Ο καθένας έχει τον λόγο του γι αυτό που κάνει και πράττει όπως κρίνει καλύτερα. Σαφώς και κρίνεται ανάλογα.

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι;
Οι δ/ντες των δημοτικών σήμερα απήργησαν σχεδόν σύσσωμοι και βεβαίως εντελώς μόνοι-τουλάχιστον εδώ που είμαι εγώ).
Αυτό μπορεί να συνέβη:
α)Για να μην συγκροτήσουν ομάδες παρότι η εγκύκλιος ανέφερε ρητώς αποστολή ΩΣ 4-4-1014 κι όχι 4-4-2014, πράγμα που οδηγεί στο
 β)Για να μην είναι στο σχολείο μαζί με την πλέμπα(βλπ. εμάς) και τις ανακοινώσουν στα εκτελεστικά όργανα της ΑΕΕ
Ακούω απόψεις....

συγνωμη μια διευκρινηση γιατι ειμαι απο χωριο
εννοεις οτι σε ημερα απεργιας κατα της αυτοαξιολογησης σε καποια σχολεια απηργησαν μονο οι διευθυντες και οι δασκαλοι εκαναν μαθημα????????????????
ελπιζω να μην καταλαβα καλα γιατι ειμαι απο χωριο ξαναλεω, αλλα αν οντως ισχυει
κυριολεκτεις στο πρωτο μερος του β).........................................................

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 744
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.139 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.