*

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική Λυκείου  (Αναγνώστηκε 63617 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Πληροφορική Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 02, 2006, 06:11:33 μμ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:22:13 »

Αποσυνδεδεμένος cool11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 20, 2006, 10:42:58 μμ »
Επειδη δεν εχω καποια επαφη με το τι διδασκεται στα Λυκεια (ολων των τυπων), θα ηθελα να ξερω αν διδασκεται καποιο μαθημα για Web Design ή ότι παρεμφερες με Web-internet.


Αποσυνδεδεμένος liaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 11, 2006, 11:15:52 πμ »
Στο ενιαιο λύκειο δεν διδάσκεται τίποτα τέτοιο από προσωπική εμπειρία και μέχρι πέρυσι που ξέρω από μα8ητες όχι. Τα πρώτα μαθήματα έγω συγκεκριμένα που στο λύκειο ήμουν τεχνολογική κατεύθυνση, χρήση ΤΠΕ κτλ έκανα σε πανεπιστημιακό έπιπεδο. Ας εξαιρέσουμε κιόλας την Α΄ λυκείου που είχε μάθημα επιλογής ΤΠΕ που απλά κοιτούν οι μαθητές σελίδες χωρίς ιδιαίτερη διάδραση.

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 11, 2006, 06:22:18 μμ »
 Τι λέτε ρε παιδιά θα μας τρελάνετε? Αρκετοί καθηγητές στη Β και στη Γ Λυκείου κάνουν δημιουργία ιστοσελίδων στο Frontpage αρχικά και αν τα παιδιά
τραβάνε μπορείς να κάνεις και HTML και Javascript.
    Όσον αφορά τουλάχιστον το μάθημα επιλογής ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να κάνει προγραμματισμό και ιστοσελίδες. Αν αφήσεις τους μαθητές απλά να κοιτάνε σελίδες χωρίς να κάνουν τίποτα τότε τι τους μαθαίνεις;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:22:13 »

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 11, 2006, 08:10:05 μμ »
Τι λέτε ρε παιδιά θα μας τρελάνετε? Αρκετοί καθηγητές στη Β και στη Γ Λυκείου κάνουν δημιουργία ιστοσελίδων στο Frontpage αρχικά και αν τα παιδιά
τραβάνε μπορείς να κάνεις και HTML και Javascript.
    Όσον αφορά τουλάχιστον το μάθημα επιλογής ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να κάνει προγραμματισμό και ιστοσελίδες. Αν αφήσεις τους μαθητές απλά να κοιτάνε σελίδες χωρίς να κάνουν τίποτα τότε τι τους μαθαίνεις;

Πάντως στο ΤΕΕ που είμαι εγώ ο καθηγητής μόνο στο Internet τους  βάζει και το πολύ καμιά θεωρία για ΗΤΜL, Frontpage κτλ. Άυτό που λες για Javascript και προγραμματισμό μόνο από ένα καθηγητή στο Τ.Ε.Ε της Μήλου το έχω ακούσει. :) :)

Αποσυνδεδεμένος pe20katerina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 307
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 05:48:11 μμ »
Δείτε στο www.alkisg.com . Υπάρχει για λίγες μέρες ο διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ διαθέσιμος δωρεάν. Και στο φορουμ του θα βρείτε ενδιφέροντα εκπαιδευτικά
Αυτός που κάνει μια ερώτηση είναι ανόητος για 5 λεπτά.
Αυτός που δεν κάνει καθόλου ερωτήσεις παραμένει ανόητος για πάντα.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 17, 2007, 05:44:07 μμ »
Ποιες είναι οι εμπειρίες των ωρομισθίων που έχουν αναλάβει το μάθημα?

Εγώ παρατήρησα εχθρική αντιμετώπιση από τον καθηγητή που κάνει το μάθημα ( Μαθηματικός με σεμινάριο χρήσης office ),
και μη διάθεση ενημέρωση της ύλης που κάνει στο κάνονικό πρόγραμμα κάτι στο οποίο στηρίζεται η ενισχυτική.
Όσοι το είχαν αναλάβει στο παρελθών μου είπαν και διαπίστωσα και εγώ ο ίδιος ότι οι παλιοί καθηγητές "Πληροφορικής" το θεωρούν ως κατόρθωμα αν υπολειτουργήσει ή διακοπεί η ενισχυτική στην ανάπτυξη εφαρμογών.Επίσης η πλειοψηφία των μαθητών κάνουν ιδιαίτερα στους καθηγητές που κάνουν και το μάθημα στην πρωινή ζώνη,οπότε περιορίζεται σημαντικά ο αριθμός των μαθητών που συμμετέχουν στην ΠΔΣ.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 17, 2007, 08:34:34 μμ »
Συνάδελφε θα σου έκανα τις εξής προτάσεις:

1) Μην επηρεάζεσαι αρνητικά από τις κινήσεις που γίνονται γύρω σου. Να έχεις πάντα καθαρά στο μυαλό σου το σκοπό σου, να βοηθήσεις τους μαθητές.

2) Στο μάθημα της ενισχυτικής εγώ θα επικεντρωνόμουν κυρίως στις ασκήσεις και στη μεθοδολογία επίλυσης των ασκήσεων.

3)Δεν έχεις το άγχος να τελειώσεις συγκεκριμένη Ύλη οπότε καλύτερα λιγότερες ασκήσεις και καλές.

4) Για να κάνεις σωστά το μάθημα χρειάζεται να αφιερώσεις χρόνο. Π.χ. δημιουργία φύλλων εργασίας. Με αυτά έχεις το πλεονέκτημα να μπορείς να δίνεις κίνητρα ώστε ο κάθε μαθητής να δουλεύει με διαφορετικό προσωπικό ρυθμό και να μην περιμένει τους άλλους.

5)Από ότι ακούω ελάχιστοι καθηγητές διδάσκουν μεθοδολογία επίλυσης μιας άσκησης, δηλ. πώς μπορούν να καταστρώσουν σχέδιο οι μαθητές για να λύσουν μια άσκηση. Π.χ. σχεδίαση ενός πίνακα τιμών, σχεδίαση της δομής δεδομένων που θα χρησιμοποιηθεί σε έναν αλγόριθμο που απαιτεί πίνακες, κατανόηση του τρόπου σχεδιασμού του αλγορίθμου της ταξινόμησης, βήμα βήμα. Ειδικά στο τελευταίο έχω ακούσει πολλούς που διδάσκουν το μάθημα να λένε στους μαθητές τους να μαθαίνουν τον αλγόριθμο απέξω! Όσοι το έκαναν αυτό όμως τον Ιούνιο του 2004 δεν μπόρεσαν να λύσουν το 4ο θέμα.

6) Γενικά επαναλαμβάνω η σωστή προετοιμασία χρειάζεται χρόνο. 2 ώρες διδασκαλίες χρειάζονται τουλάχιστον 4 ώρες προετοιμασίας, ειδικά αν δεν έχει κάποιος διδάξει ξανά το μάθημα. Το κέρδος όμως θα είναι να καταφέρεις να αντιστρέψεις το αρνητικό κλίμα που προσπαθούν, όπως λες, να καλλιεργήσουν οι συνάδελφοι.

7) Διαφήμισε το μάθημά σου, δώσε υλικό το οποίο να γράφει το όνομά σου, αν είναι ευχαριστημένοι οι μαθητές σου πες τους να φέρουν και άλλους συμμαθητές τους στην τάξη, ακόμα και αν κάνουν αλλού φροντιστήριο.

8)Χρησιμοποίησε ασκήσεις από παλιά θέματα. Δούλεψε με αυτά και φέρε στην επιφάνεια τις αδυναμίες των μαθητών. Προσπάθησε με αυτά τα θέματα να τα κάνεις να σκεφτούν και να νιώσουν το κλίμα των εξετάσεων. Δείξε τους δρόμους α)πως να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες β)πως μπορούν ακόμα και αν αφήσουν κάποιο ερώτημα αναπάντητο να προχωρήσουν στη συνέχεια των υποερωτημάτων, ώστε να μην χάσουν όλες τις μονάδες από το θέμα που τους φάνηκε βουνό.

Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο σου.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 17, 2007, 09:22:56 μμ »
Όταν ξεκινάνει η ενισχυτική και έρχονται από τα 15-20 παιδιά τα δύο,τα οποία δεν έχουν την οικονομική άνεση να κάνουν ιδιαίτερα φροντιστήρια,καταλαβαίνεις ότι υποβαθμίζεται συστηματικά ο ρόλος της ενισχυτικής στο λύκεια από τους ίδιους τους μόνιμους καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα.Δεν είναι προσωπική επίθεση πιστεύω αλλά φαντάζομαι προσπάθεια διατήρησης του καθεστώτος μαύρου εισοδήματος από τον μόνιμο καθηγητή.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 17, 2007, 09:43:18 μμ »
Συνάδελφε,
τα ξέρω όλα αυτά και τα καταλαβαίνω, αλλά πιστεύω ότι σε κάθε πρόβλημα υπάρχει τρόπος προσπάθειας αντιμετώπισής του (πρόσεξε τις φράσεις που χρησιμοποιώ, δεν γράφω αντιμετώπιση, αλλά προσπάθεια αντιμετώπισης.
Δες τα θετικά: ότι έρχονται δύο μαθητές. Σκέψου να μην ερχόταν κανένας, θα ήταν χειρότερα. Μια φορά που προσπάθησα να κάνω ενισχυτική σε ένα σχολείο που οι μαθητές έκαναν στην πλειοψηφία τους ιδιαίτερα, και ήθελα να ανοίξω "δρόμο"..., δεν δήλωσε κανέας μαθητής Πρόσθετη, οπότε και δεν άρχισε ποτέ το τμήμα.

Προτάσεις που θα σου πρότεινα να κάνεις.
Φτιάξε φύλλα εργασίας 3-5 μέρες πριν το μάθημα και πήγαινε εσύ στο σχολείο να τα μοιράσεις στους μαθητές που δεν έρχονται σε ένα διάλειμμα (αν μπορείς αυτό είναι το καλύτερο) ή δώστα να τα μοιράσουν οι δύο μαθητές που έρχονται. Βγάλε ανακοινώσεις, σαν μορφή διαφήμισης (γιατί όχι;), σε εμφανή σημεία στο σχολείο.
Ζήτησε από τους δύο μαθητές που έρχονται την επόμενη φορά να φέρουν έναν ακόμα μαθητή.
Αλλά μπορείς να προβείς σε ακόμα και σε ακραία συμπληρωματικά μέτρα, όπως δώσε μια σοκολάτα σε κάθε μαθητή που έρχεται.

Όλα αυτά καταλαβαίνω ότι προϋποθέτουν κόπο που δεν πληρώνεται και αυτό είναι προφανές σε όλους. Αλλά μερικές φορές πρέπει να αντιστεκόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις.

Και βέβαια πάνω απ' όλα κάνε μάθημα που να αξίζει τον κόπο να το παρακολουθήσουν οι μαθητές, που σημαίνει οργανωμένο και προετοιμασμένο.

Τελευταίο να μην νιώσουν οι μαθητές την αγωνία σου αλλά καλλιέργησε ένα κλίμα αισιοδοξίας.

Είμαι σίγουρος ότι μπορείς να σκεφτείς και άλλους τρόπους.

Όσο δύσκολος είναι ο στόχος τόσο πιο πολύ αξίζει η προσπάθεια και σκέψου πόσα εσύ σαν άνθρωπος θα κερδίσεις αν καταφέρεις όσα σήμερα σου φαίνονται βουνό.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 18, 2007, 12:31:20 πμ »
Ας μείνουν όσο ειπώθηκαν ως παράδειγμα για τιυς συνάδελφους ωρομίσθιους που ανέλαβαν την ενισχυτική στην ανάπτυξη εφαρμογών καθώς και για τους μόνιμους(για όσους ακολουθούν παραδοσιακές φροντιστηριακές τακτικές) να καταλάβουν ότι δεν έιμαστε χαζοί να μην καταλάβουμε τον δόλο.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 12, 2007, 07:15:32 μμ »
Για όσους δεν το γνωρίζουν ήδη, υπάρχουν στην αγορά κάποια προγράμματα διαχείρισης σχολικού εργαστηρίου πληροφορικής, όπως το NetSupport και το NetOp (ενδεχομένως να υπάρχουν κι άλλα), τα όποια έχουν πολλές και χρήσιμες δυνατότητες που θα κάνουν το μάθημα πιο εύκολο και ευχάριστο*.
Περιηγηθείτε στις επίσημες ιστοσελίδες για να δείτε όλο το εύρος των δυνατοτήτων τους. Και τα δύο αυτά που κατάφερα να βρω εγώ είναι shareware , αλλά άμα δεν θέλετε να τα αγοράσετε (ή δεν θέλει το σχολείο σας :)) κυκλοφορούν σπαστήρια (τα οποία όμως δεν έχω δοκιμάσει ακόμα).



* Για εμάς....γιατί για τα παιδιά μάλλον θα το χαλάσει  :P Όταν αράδιασα σε μια συνάδελφο τις δυνατότητες των προγραμμάτων, μου απάντησε ρωτώντας "Τι ωραίο πρόγραμμα! Μαστίγιο έχει;;; "  ;D

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 04:23:13 μμ »
Υπεύθυνοι για τα Σχολικά Εργαστήρια Πληροφορικής και Εφαρμογών θα οριστούν στα Γυμνάσια και Λύκεια –Η εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ
07/09/2007 12:37

Ως Υπεύθυνος Σ..Ε.Π.Ε.Η.Υ. επιλέγεται εκπαιδευτικός , κατά προτίμηση ειδικότητας πληροφορικής, ο οποίος υπηρετεί στη σχολική μονάδα στην οποία ανήκει το εργαστήριο και δεν έχει οριστεί υπεύθυνος άλλου εργαστηρίου , σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπ. Παιδείας

Όταν στην σχολική μονάδα υπηρετούν περισσότεροι του ενός εκπαιδευτικοί       ειδικότητας πληροφορικής, τότε επιλέγεται ένας βάσει των κριτηρίων επιλογής.




ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

       

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
          ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ
    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
-    Περιφερειακές Διευθύνσεις   
     Εκπαίδευσης όλης της χώρας
-   Δ/νσεις Β/θμιας Εκπ/σης όλης   
      της χώρας
-   Γυμνάσια και Ενιαία Λύκεια
      όλης της χώρας (δια των Δ/νσεων   
       Β/θμιας Εκπ/σης)
-   ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ όλης της χώρας (δια
      των Δ/νσεων Β/θμιας Εκπ/σης)
          ΤΜΗΜΑ ΣΤ’ ΜΕΛΕΤΩΝ
      
Ερμού  15
101 85  Αθήνα
Τηλέφωνο :  210 3231883
FAX  : 210 32 31883                  ΠΡΟΣ
e. mail :  t05sde42@ypepth.gr       
Πληροφορίες: Ελένη Τσουράκη

(Πληροφορίες για τα σχολεία στα
κατά τόπους ΚΕ. ΠΛΗΝΕΤ )                  

   

ΘΕΜΑ: - Επιλογή και Ορισμός Υπεύθυνου Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και
                Εφαρμογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων και Ενιαίων Λυκείων.

             - Εφαρμογή Τρίωρης Εργαστηριακής απασχόλησης του Υπεύθυνου
               Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ


1.   Διαδικασία Επιλογής και Ορισμού του Υπεύθυνου Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

Η επιλογή του Υπεύθυνου Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. γίνεται στην αρχή κάθε διδακτικού έτους, κατά τη συνεδρίαση για την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών του συλλόγου διδασκόντων του Γυμνασίου ή του Ενιαίου Λυκείου στο  οποίο υπάγεται το Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.
      Ο σύλλογος διδασκόντων προτείνει έναν εκπαιδευτικό από αυτούς οι οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα Πληροφορικής ( κατά προτεραιότητα κλάδου ΠΕ19 ή ΠΕ20 ), ως Υπεύθυνο για κάθε  Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. του σχολείου.
     Η πρόταση για τον Υπεύθυνο Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. διαβιβάζεται στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
     Ο Διευθυντής της οικείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με απόφασή του ορίζει τον Υπεύθυνο Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. για ένα διδακτικό έτος (αν ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ είναι αναπληρωτής, η θητεία του διαρκεί όσο ο χρόνος αναπλήρωσης).
     Η απόφαση κοινοποιείται στο σχολείο και στη Δ/νση ΣΕΠΕΔ / Τμήμα ΣΤ’ Μελετών του ΥΠΕΠΘ.

2.    Προϋποθέσεις επιλογής


   Ως Υπεύθυνος Σ..Ε.Π.Ε.Η.Υ. επιλέγεται εκπαιδευτικός , κατά προτίμηση ειδικότητας πληροφορικής, ο οποίος υπηρετεί στη σχολική μονάδα στην οποία ανήκει το εργαστήριο και δεν έχει οριστεί υπεύθυνος άλλου εργαστηρίου.
     Όταν στην σχολική μονάδα υπηρετούν περισσότεροι του ενός εκπαιδευτικοί       ειδικότητας πληροφορικής, τότε επιλέγεται ένας βάσει των κριτηρίων επιλογής.
     Στην περίπτωση που δεν υπάρχει εκπαιδευτικός ειδικότητας πληροφορικής, προτείνεται ως Υπεύθυνος Σ..Ε.Π.Ε.Η.Υ.  ένας εκπαιδευτικός άλλης ειδικότητας πιστοποιημένος στις Τ.Π.Ε.
     Προϋπόθεση για τον ορισμό Υπεύθυνου σε εργαστήριο είναι αυτό να λειτουργεί        τουλάχιστον πέντε ώρες την εβδομάδα.

3.    Κριτήρια επιλογής


Εάν υπάρχουν περισσότεροι του ενός υποψήφιοι, τα κριτήρια βάσει των οποίων επιλέγεται ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. είναι, κατά φθίνουσα σειρά, τα ακόλουθα:

   Οργανική θέση στη σχολική μονάδα στην οποία ανήκει το εργαστήριο
   Μεταπτυχιακός τίτλος Πληροφορικής
   Άλλοι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών
   Θητεία  ως Υπεύθυνος  ΚΕ. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ
   Εμπειρία σε δικτυακές εφαρμογές
   Θητεία  ως Υπεύθυνος  Σ.Ε.Π.Ε.Η.Y
   Συμμετοχή σε διαδικασίες ανάπτυξης Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. (επιτροπές προδιαγραφών,
αξιολόγησης προσφορών κλπ).
   Γνώση ξένων γλωσσών


4.    Καθήκοντα του Υπεύθυνου Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ

    Τα καθήκοντα  του  Υπεύθυνου Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. περιγράφονται αναλυτικά στον «Κανονισμό Λειτουργίας Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ».





5.     Τρίωρη Εργαστηριακή απασχόληση του Υπεύθυνου Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

   Για την αποτελεσματική κάλυψη των  υποχρεώσεών του, οι οποίες εντάσσονται στα διδακτικά του καθήκοντα, ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ θα διαθέτει 3 ώρες από το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο.
   Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του  σχολείου στο οποίο ανήκει το εργαστήριο.
   Εάν μετά την κάλυψη του εργαστηριακού τριώρου του Υπεύθυνου Σ,Ε.Π.Ε.Η.Υ, προκύψουν ανάγκες σε ώρες διδασκαλίας των  μαθημάτων Πληροφορικής, αυτές ανατίθενται υπερωριακά σε καθηγητές του σχολείου που διδάσκουν Πληροφορική  ή καλύπτονται από αποσπασμένο στο σχολείο καθηγητή, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα προσωπικού στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
O Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ απαλλάσσεται από κάθε εξωδιδακτική εργασία, εκτός των εφημεριών.

Με ευθύνη των Διευθυντών των σχολείων να ενημερωθούν ενυπόγραφα οι καθηγητές που διδάσκουν τα μαθήματα Πληροφορικής.
                        

 Ο      ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ                                                                     
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΟΣ

Εσωτ. Διανομή
Γραφείο Υπουργού
Γραφείο Υφυπουργού
Γραφείο Γενικού Γραμματέα
Γραφείο Ειδικού Γραμματέα         
Δ/νση ΣΕΠΕΔ / Τμήμα ΣΤ’ Μελετών                              
Δ/νση Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης
Δ/νση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
Δ/νση Π.Ο.Δ.Ε.
Δ/νση Ξένων και Μειονοτικών Σχολείων
Δ/νση Ειδικής Αγωγής

ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Λυκείου
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 08, 2007, 03:18:09 πμ »
Πολύ ενδιαφέρον!!! Ειδικά η λίστα με τα κριτήρια επιλογής του υπευθύνου. Βέβαια...εκείνο το 6ο είναι χαντάκωμα για μας τους νέους συναδέλφους, διότι με βάση αυτά για να οριστούμε υπεύθυνοι εργαστηρίου θα πρέπει να βρεθούμε σε κάποιο σχολείο μόνοι μας  :-\ , αλλά δυστυχώς είναι και λογικό να εκτιμάται η πρώτερη εμπειρία σε διαχείρηση εργαστηρίου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160393
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 694
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 706
Σύνολο: 716

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.