0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με το "οργανικές" υποθέτω εννοεί λειτουργικά κενά.
Παράθεση από: ΛΩΡΑ στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 02:21:06 μμΌχι...η σωστή κατεύθυνση εξορθολογισμού είναι να μεταταχθούν στην Α΄θμια ή να κάνουν και στις 2 βαθμίδες (εντός νομού φυσικά...όχι νομάδες) οι ξενόγλωσσοι της Β΄θμιας που δεν συμπληρώνουν ωράριο και έτσι να έχει ο καθένας το αντικείμενό του! Δεν είναι λογικό αυτό...;;; Και αν πάλι μου πεις πως αυτές οι μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο είναι εξοντωτικές στην εποχή μας με τόσο λίγα λεφτά δεν θα σου πω πως έχεις άδικο, αλλά αφού έγιναν τόσα εγκλήματα στο παρελθόν εκ μέρους των συνδικαλιστών και των συντεχνιών...τι άλλο μπορεί να γίνει;; Δεν φταίνε οι καθηγητές, το ξαναλέω, αλλά υπάρχει τρόπος να κάνει ο καθένας το μάθημά του, αν και δεν τους έχω άξιους να το εφαρμόσουν σωστά κι αυτό είναι το λυπηρό!...Λώρα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν ξενερώσατε κάποιοι φιλόλογοι με την β ανάθεση ΠΕ10 και 13...και αντιδράτε (κάποιοι) με τους ξενόγλωσσους??...και άσε τις μετατάξεις --- εντός νομού το κάνουν
Όχι...η σωστή κατεύθυνση εξορθολογισμού είναι να μεταταχθούν στην Α΄θμια ή να κάνουν και στις 2 βαθμίδες (εντός νομού φυσικά...όχι νομάδες) οι ξενόγλωσσοι της Β΄θμιας που δεν συμπληρώνουν ωράριο και έτσι να έχει ο καθένας το αντικείμενό του! Δεν είναι λογικό αυτό...;;; Και αν πάλι μου πεις πως αυτές οι μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο είναι εξοντωτικές στην εποχή μας με τόσο λίγα λεφτά δεν θα σου πω πως έχεις άδικο, αλλά αφού έγιναν τόσα εγκλήματα στο παρελθόν εκ μέρους των συνδικαλιστών και των συντεχνιών...τι άλλο μπορεί να γίνει;; Δεν φταίνε οι καθηγητές, το ξαναλέω, αλλά υπάρχει τρόπος να κάνει ο καθένας το μάθημά του, αν και δεν τους έχω άξιους να το εφαρμόσουν σωστά κι αυτό είναι το λυπηρό!
kamia elpida δε νομίζω να πρόκειται για θέση αναπληρωτή.... στις ΔΔΕ δεν έχουν γίνει ακόμα οι λειτουργικές τποθετήσεις υπεραρίθμων, Διάθεση ΠΥΣΔΕ και αποσπασμένων ακόμα......οι αναπληρωτές έχουν προσληφθεί (σε κάποιες ειδικότητες και νομούς) αλλά αμφιβάλλω αν κάπου έχουν γίνει τοποθετήσεις....Και μια γενικότερη επισήμανση: Επειδή ένας απείρου βλακείας φιλόλογος (που κάθε κλάδος έχει το βλάκα του και "κάθε οικογένεια το μαύρο της πρόβατο") αρθρογράφησε κάποια στιγμή στο alfavita και είπε τις άπειρες χαζομάρες, αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι φιλόλογοι είμαστε ίδιοι ή ότι όλοι είχαμε στο "φτύσιμο" την ιστορία και τώρα τη ζητάμε πίσω με ζέση και μανία επειδή τα λουριά μάς πνίξανε όλους..... Γιατί διαβάζω πολλά και εδώ και στενοχωριέμαι που ξαφνικά όλοι μπαίνουμε στο ίδιο καζάνι.....
Στο δικό μου ΠΥΣΔΕ υπάρχουν 145 ώρες αγγλικών αδιάθετες. Γιατί δε στέλνουν την υπεράριθμη στο σχολείο μου αγγλικών να συμπληρώσει σε αυτές και αντ' αυτού την κρατάνε στο σχολείο να κάνει ιστορία; Γιατί εγώ να μην μπορώ να διδάξω το αντικείμενο ειδίκευσής μου;
Παράθεση από: beacon στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 03:22:35 μμkamia elpida δε νομίζω να πρόκειται για θέση αναπληρωτή.... στις ΔΔΕ δεν έχουν γίνει ακόμα οι λειτουργικές τποθετήσεις υπεραρίθμων, Διάθεση ΠΥΣΔΕ και αποσπασμένων ακόμα......οι αναπληρωτές έχουν προσληφθεί (σε κάποιες ειδικότητες και νομούς) αλλά αμφιβάλλω αν κάπου έχουν γίνει τοποθετήσεις....Και μια γενικότερη επισήμανση: Επειδή ένας απείρου βλακείας φιλόλογος (που κάθε κλάδος έχει το βλάκα του και "κάθε οικογένεια το μαύρο της πρόβατο") αρθρογράφησε κάποια στιγμή στο alfavita και είπε τις άπειρες χαζομάρες, αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι φιλόλογοι είμαστε ίδιοι ή ότι όλοι είχαμε στο "φτύσιμο" την ιστορία και τώρα τη ζητάμε πίσω με ζέση και μανία επειδή τα λουριά μάς πνίξανε όλους..... Γιατί διαβάζω πολλά και εδώ και στενοχωριέμαι που ξαφνικά όλοι μπαίνουμε στο ίδιο καζάνι..... ...κάνεις λάθος αδερφέ υπάρχουν β/μιες που έχουν κάνει ήδη λειτουργικές τοποθετήσεις
Παράθεση από: kamia elpida στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 03:26:14 μμΠαράθεση από: beacon στις Σεπτέμβριος 10, 2013, 03:22:35 μμkamia elpida δε νομίζω να πρόκειται για θέση αναπληρωτή.... στις ΔΔΕ δεν έχουν γίνει ακόμα οι λειτουργικές τποθετήσεις υπεραρίθμων, Διάθεση ΠΥΣΔΕ και αποσπασμένων ακόμα......οι αναπληρωτές έχουν προσληφθεί (σε κάποιες ειδικότητες και νομούς) αλλά αμφιβάλλω αν κάπου έχουν γίνει τοποθετήσεις....Και μια γενικότερη επισήμανση: Επειδή ένας απείρου βλακείας φιλόλογος (που κάθε κλάδος έχει το βλάκα του και "κάθε οικογένεια το μαύρο της πρόβατο") αρθρογράφησε κάποια στιγμή στο alfavita και είπε τις άπειρες χαζομάρες, αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι φιλόλογοι είμαστε ίδιοι ή ότι όλοι είχαμε στο "φτύσιμο" την ιστορία και τώρα τη ζητάμε πίσω με ζέση και μανία επειδή τα λουριά μάς πνίξανε όλους..... Γιατί διαβάζω πολλά και εδώ και στενοχωριέμαι που ξαφνικά όλοι μπαίνουμε στο ίδιο καζάνι..... ...κάνεις λάθος αδερφέ υπάρχουν β/μιες που έχουν κάνει ήδη λειτουργικές τοποθετήσειςκι έτσι να είναι -που δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω αφού το λες με βεβαιότητα- η περίπτωση που περιέγραψα μπορεί να συμβεί ούτως ή άλλως.... σε κάποιο άλλο σχολείο, με κάποιο/α άλλο/η συνάδελφο..... το συμπέρασμα είναι ότι ένα λειτουργικό κενό μπορεί να εξαφανιστεί....ααα..... και είμαι γυναίκα.... μπορείς να το δεις στα εμφανιζόμενα στοιχεία προφίλ.....
έχεις ένα ιδιαίτερο χιούμορ στις απαντήσεις σου..... συγχωρεμένος/-η να είσαι!!!!
Marios 1980:Δε νομίζω ότι υπάρχει μένος εναντίον κανενός. Ίσως, και είναι ανθρώπινο, οι αναπληρωτές συνάδελφοι, μπροστά στον κίνδυνο της ανεργίας, να λένε καμιά φορά κάτι παραπάνω για τους ξενόγλωσσους, γιατί αυτοί κυρίως παίρνουν ιστορίες. Το άγχος της επιβίωσης θολώνει τη "μεγάλη εικόνα", αυτό που λέμε "όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε".Σε ό,τι αφορά την Ιστορία, η γνώμη μου είναι ότι, με καθαρά επιστημονικά-παιδαγωγικά κριτήρια, οι μόνοι που πρέπει να την έχουν β΄ανάθεση είναι οι ΠΕ13 (του Παντείου, όχι οι νομικοί) και οι κοινωνιολόγοι.Συναδελφικά μιλώντας, θέλω όλοι ανεξαιρέτως να είναι ασφαλείς, να έχουν τα μέσα για να ζουν αξιοπρεπώς και να κάνουν αυτό που έχουν επιλέξει.