*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1967500 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος georgia_georgia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #966 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:07:36 μμ »
 να το και στο αβ http://www.alfavita.gr/typos/t14_11_9_0205.php
the best teachers teach from the heart... not from the book...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:04:05 »

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #967 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:09:33 μμ »
Ρε καρχαρία,αυτοί που είναι ψηλά στους πίνακες είτε πήραν αβέρτα κουβέρτα μόρια από δυσπρόσιτα με το που ορκίστηκαν λόγω υπερβύσματος, είτε έχουν προυπηρεσία που αποκτήθηκε από ασεπ. Οι έρημοι που είναι κάτω και που για να πάρουν 5 μόρια τρέχουν 6 χρόνια να μείνουν απ'έξω?
Μην κοιτάμε μόνο την πάρτυ μας.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #968 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:09:49 μμ »
Αφιερωμένο!

http://www.youtube.com/watch?v=7oNDdC37kqU

Ήταν πατριώτη ένας λαός
ένας μεγάλος τοπικός εχθρός.

Θέλανε νά 'χουν όλοι το σπιτάκι τους
καθημερινά το μεροκαματάκι τους
νά 'χουν ακόμα κι άμα θα κακογεράσουν
μια συνταξούλα για να μην πεινάσουν.

Νιώθεις πατριώτη τι εχθρός
ήταν τούτος ο παλιολαός...

Θέλανε να μην περπατούν στα τέσσερα
να σκέφτονται και να μιλούν ελεύθερα
να κυβερνάει αυτός που θά 'χουνε διαλέξει
κανένας πια να μην τους κοροϊδέψει.

Νιώθεις πατριώτη τι εχθρός
ήτανε τούτος ο παλιολαός...

Θέλαν το νόμο φίλο κι όχι φύλακα
να μη φοβούνται πια τον χωροφύλακα
την περηφάνια τους κανείς να μην πληγώνει
ούτε την πόρτα τους να ξεκλειδώνει.

Νιώθεις πατριώτη τι εχθρός
ήτανε τούτος ο παλιολαός...

Όνειρα χίλια μέσα στο κεφάλι τους
τ' αποθηκεύανε στο προσκεφάλι τους.
Χρόνια καλύτερα ελπίζανε να 'ρθούνε
το σήμερα οι ληστές δεν εχτιμούνε.

Νιώθεις πατριώτη τι εχθρός
ήταν τούτος ο παλιολαός...

Ερμηνεία: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης


Όπως τα έγραψε ο Μίκης είναι...

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #969 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:11:06 μμ »
ακομα κ στον κλαδο μου ξερω περιοχες όπως το νοτιο αιγαιο κ την δυτικη μακεδονια που παιρνουν ωρομισθιους μηδενικης προυπηρεσια απο τον Οκτωβριο κιολας. οσοι ζουν εκει ειναι πιο τυχεροι, τι να κανουμε! δεν κλεβουν την θεση κανενος! κ ουτε ευχαριστως θα τρεξω utenar στην αλλη ακρη της ελλαδος για να "πληρωσω" τα μορια που θα μου δωσουν οι περιοχες αυτες.

Επειδη ομως εγω ετρεξα και τα πληρωσα (και ΑΣΕΠ καθισα και περασα), ναι, θεωρω οτι οσοι εχουμε ΑΣΕΠ ΠΡΕΠΕΙ να προηγουμαστε. Ειναι αξιοτερος αυτος που διοριζεται επειδη απλά ειναι ντοπιος και μαζευει προϋπηρεσια απο αυτον που εκατσε να διαβασει για τον ΑΣΕΠ και μετα ετρεχε στην αλλη ακρη της Ελλαδας? Μην τρελαθουμε κιολας! ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ, δεν εχω καμια αντιρρηση να διοριζονται και οσοι δεν εχουν επιτυχια ΑΣΕΠ, ΕΦΟΣΟΝ δε θα ειναι κατα προτεραιοτητα των επιτυχοντων ΑΣΕΠ. Η συντριπτικη πλειοψηφια των εκπαιδευτικων στους πινακες ειμαστε με ΑΣΕΠ+προϋπηρεσια και περιμενουμε πλεον να διοριστουμε με το 40% ή το 24μηνο - οταν γινει κατανοητο αυτο, τοτε θα επικεντρωθουμε στη διαφυλαξη των δικαιωματων της συντριπτικης πλειοψηφιας, αντι να συζηταμε για τις εξαιρεσεις με τα 80+ μορια ή τις ειδικοτητες που εχουν ελλειψη σε λιγοστες περιοχες. (κι αυτες να ληφθουν υποψιν, αλλά ΑΦΟΥ ξεκαθαριστει το τοπιο για τη συντριπτικη πλειοψηφια!)

Οπως εγραψε κι η ΠΑΣΚ:
Παράθεση
Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί έχουν σχεδιάσει τη ζωή τους  με βάση τους νόμους και τους κανόνες που η ίδια η Πολιτεία έχει θεσπίσει και δε μπορεί να είναι «θύματα» αιφνιδιαστικών αποφάσεων.
Καθισαμε να δωσουμε ΑΣΕΠ κι αρχισαμε να μαζευουμε μορια προϋπηρεσιας, ακριβως επειδη αυτο ηταν το συστημα! Δεν μπορουν να μας ανατρεψουν (ξανα) ριζικά τη ζωη με καταργηση του Ενιαιου Πινακα! Ακομη κι οι (απαραδεκτες για μενα...) αλλαγες που εγιναν τα τελευταια χρονια ηταν μετριασμενες, αφου δεν ανετρεπαν ριζικα το υπαρχον πλαισιο. Τοσα χρονια ζητουσαμε εξυγιανση του σαθρου συστηματος με τα χιλια παραθυρακια και καταργηση των ωρομισθιων που καθε χρονο αυξανονταν και πληθυνονταν. Αυτα που μας υποσχεθηκαν, να κοιταξουν να τα τηρησουν, αντι να μας ανατρεψουν ξανα τη ζωη!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:04:05 »

Αποσυνδεδεμένος Stavroula.V.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 407
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #970 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:12:40 μμ »
ο κόσμος δεν είναι ενημερωμένος...!!!!ούτε καν ο εκπαιδευτικός...στα μμε προβάλλονται επιλεκτικά τα θετικά σημεια του νομοσχεδίου κ οι εκπαιδευτικοι παρουσιάζονται ως τεμπέληδες κ χαραμοφαιδες..αυτά τα χάλια που γινόταν τόσα χρόνια απο όσους είχαν μέσον, πληρώνει τώρα ολοκληρος ο εκπαιδευτικός κλάδος... >:(
Το θέμα είναι ότι το καρπούζι και το μαχαίρι το είχαν ανέκαθεν τα δύο κόμματα εξουσίας. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για το ρουσφετολογικό αλισβερίσι, αυτοί έφτιαξαν, υπερψήφισαν και έκαναν χρήση των ρουσφετολογικών νόμων. Κι αυτοί σήμερα ξανέρχονται να δώσουν και ένα νέο, βίαιο χτύπημα στη δημόσια εκπαίδευση. Γιατί συνάδελφοι δεν είναι μόνο το θέμα των πινάκων. Ειναι πρώτα από όλα η αποκέντρωση, το πέρασμα σιγά σιγά των σχολείων σε πιο τοπικό επίπεδο με μηδενικές χρηματοδοτήσεις, ένα σύστημα που δοκιμάστηκε και απέτυχε οικτρά στην Αγγλία δημιουργώντας σχολεία πολύ διαφορετικών ταχυτήτων, ανάλογα με τα οικονομικά του κάθε δήμου. Είναι το θέμα του δόκιμου καθηγητή που θα αξιολογείται από τον κάθε Δ/ντη που θα βρεθεί μπροστά του και ουαί κι αλλόιμονο αν δεν τον ...συμπαθεί (πώς είπαμε ότι επιλέγονται οι δ/ντες των σχολείων; συνέντευξη;;;; ). Είναι το θέμα σύνδεσης της εκπαίδευσης με τις επιταγές του ΣΕΒ και της οικονομικής τάξης (απαλοιφή του κοινωνικού χαρακτήρα της παιδείας). Είναι οι συγχωνεύσεις σχολείων, η διεύρυνση ωραρίου (υποχρεωτική υπερωριακή εργασία) σε πρωινή και απογευματινή ζώνη (έρχονται και τα ολοήμερα!).

Θα τους το επιτρέψουμε; Θα μεμψιμοιρούμε μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο ή θα μας βρουν μπροστά τους;

[/qu
ΑΚΡΙΒΩΣ!!!
Noise is relative to the silence preceding it. The more absolute the hush, the more shocking the thunderclap.

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #971 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:15:19 μμ »
Μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ! Να απαιτήσουμε προσλήψεις που θα δικαιώνουν όλους !Σταματήστε τον αλληλοσπαραγμό!Τους διευκολύνετε στην πραγματοποίηση των σκοτεινών σχεδίων τους!ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΟΡΟΊΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ!
Δέχομαι να υποβληθώ για 4 φορά στην διαδιασία του ΑΣΕΠ και να είναι μόνο αυτός ο τρόπος διορισμού αν και μόνο αν αξιολογηθεί η μεταδοτικότητα, η κατανόηση, η ετοιμότητα, η εγρήγορση και άλλες ποιότητες που πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός. Είναι όμως μία ξεφτίλα να αξιολογούνται π.χ.τα σχέδια διδασκαλίας, τη στιγμή που υπάρχουν τα βιβλία καθηγητή, τα οποία αφού διοριστώ θα έχω δίπλα μου και σύμφωνα με αυτά θα φτιάχνω την πορεία του μαθήματος. Αν εξετάζομαι σε αυτά σημαίνει ότι και οι μόνιμοι αυτή τη στιγμή όλα αυτά περί πορείας και αρχών και μεθόδων τα ξέρουν όλα από έξω κι ανακατωτά και δεν συμβουλεύονται ποτέ τα βιβλία.

Το ίδιο ισχύει και για το γνωστικό. Το ότι τελείωσα μία σχολή δε σημαίνει και δεν μπορεί να σημαίνει ότι είμαι παντογνώστης και ξέρω τα πάντα, ούτε και μπορώ να τα μάθω, τη στιγμή μάλιστα που το σχολείο σήμερα βαδίζει με πολύ συγκεκριμένη ύλη και είναι υπέρ της αποστήθισης. Γιατί λοιπόν για χ σελίδες π.χ. νέων ελληνικών εγώ θα πρέπει να ξέρω από έξω κι ανακατωτά όλη την ΝΕ γραμματεία. Όταν δηλαδή πάει κάποιος στο σχολείο να διδάξει μία συγκεκριμένη ενότητα ξέρει τα πάντα γύρω από το γνωστικό του ή μήπως προετοιμάζεται καταλλήλως για την συγκεκριμένη ενότητα, έχοντας τη δυνατότητα από την προηγούμενη να συμβουλευτεί βιβλία, πηγές, ίντερνετ, οδηγίες κλπ κλπ. Γιατί λοιπόν,θα πρέπει εγώ που δίνω ΑΣΕΠ για μια θέση στον ήλιο, να ξέρω τα πάντα και να καλούμαι να το αποδείξω σε λίγες ώρες .

Με λίγα λόγια ο ΑΣΕΠ όπως είναι σήμερα αξιολογεί κάτι, που μόνο γνώση δεν είναι και σε καμία περίπτωση δεν ανιχνεύει τους ικανούς. Προτείνω λοιπόν μία άλλου τύπου εξέταση, αφού πλέον είμαστε τόσοι πολλοί, που θα είναι η διδασκαλία κάποιου μαθήματος που θα το γνωρίζουμε εκ των προτέρων για να έχουμε το χρόνο να ψάξουμε τις σχετικές πληροφορίες και να προετοιμαστούμε για να το διδάξουμε την επομένη. Δηλαδή αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα. Γιατί αν δεχτώ τον ΑΣΕΠ με την εξέταση του γνωστικού και της διδακτικής, δηλαδή έτσι όπως είναι σήμερα, είναι σαν να λέω ότι δεν έχω ανάγκη να συμβουλευτώ κανένα βιβλίο, πηγή κλπ κλπ και τα ξέρω όλα ανά πάσα στιγμή.

Επίσης σχετικά με τους έχοντες προϋπηρεσίες μεγάλες μικρές κλπ δεν θα ακυρωθεί τίποτα αν και εφόσον πετύχουν σε αυτή τη δοκιμασία, που δεν απαιτεί διάβασμα, αλλά αξιοποίηση γνώσεων στις οποίες έχει πρόσβαση εκ των προτέρων και η εμπειρία είναι σημαντικό εφόδιο για μία καλύτερη παρουσίαση. Θα μου πείτε τι θα γίνει με αυτούς που δεν έχουν εμπειρία κι ίσως δεν μπορέσουν να κάνουν μία καλή παρουσιάση. Θα πω ότι οι πηγές πληροφόρησης είναι πια τόσες πολλές που αν θέλουν πραγματικά μπορούν να ψαχτούν, να ρωτήσουν, να μάθουν και να κάνουν μία καλή παρουσίαση. Οι παλιότεροι δεν έχουν να φοβούνται γιατί θα έχουν τα μόρια και οι νεώτεροι επίσης την ευκαιρία. Πώς σας φαίνεται;
Συμφωνώ. Σταματήστε πια τις έριδες, και ας συνασπιστούμε για να δούμε τι θα κάνουμε. Έχουμε μια ευκαιρία, μην την χάσουμε. Στην ηλεκτρονική διαβούλευση που θα γίνει, ο καθένας θα λέει το μακρύ και το κοντό του. Νομίζετε ότι θα κάτσει να ασχοληθεί κανείς μαζί σας? Ενώ εάν όλοι έχουμε μία κοινή γραμμή, να είστε σίγουροι ότι δεν θα περάσουμε απαρατήρητοι.
Και όσον αφορά το ΑΣΕΠ, καταλάβετε επιτέλους ότι είναι μια ΑΠΑΤΗ. Με το ΑΣΕΠ μας εξευτελίζουνε και λέμε κι ευχαριστώ. Πότε θα  το καταλάβετε πια??????

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #972 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:16:16 μμ »
Utenar δεν έχω "επιτυχία" σε ασεπ,ωστόσο δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με όσα υποστηρίζεις.

Αποσυνδεδεμένος astron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #973 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:16:26 μμ »
σήμερα στο έθνος έγραφε ότι μετά από αντιδράσεις εκπαιδευτικών η υπουργός είπε πως δεν θα χαθούν τα μόρια προϋπηρεσίας και οι πίνακες θα παραμείνουν ως έχουν και κάποιες αλλαγές θα γίνουν μελλοντικά, αυτές οι αλλαγές που θέλει. ελπίζω να το πιστεύει αυτό που λέει... μου είπαν ότι αυτό ακούστηκε και εχθές το βράδυ στην τηλεόραση. άκουσε κανείς κάτι?


Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις αλλαγές στις προσλήψεις



Αναστάτωση στους χιλιάδες αναπληρωτές και ωρομίσθιους προκάλεσαν οι εξαγγελίες του υπουργείου Παιδείας για τις αλλαγές στο σύστημα προσλήψεων

Από την πλευρά της, πάντως, η Αννα Διαμαντοπούλου διευκρινίζει ότι δεν καταργείται η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ούτε και οι υπάρχοντες πίνακες (θα πάψουν να τροφοδοτούνται) και μελλοντικά οι κατάλογοι θα συντάσσονται από τους επιτυχόντες στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Οι εκπαιδευτικοί φοβούνται ότι τα μέτρα που σχετίζονται με τους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων θα ανατρέψουν συθέμελα την επαγγελματική τους ζωή, την οποία είχαν προγραμματίσει σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Κατηγορούν μάλιστα την πολιτική ηγεσία, η οποία, όπως λένε, δεν μπορεί να αντιμετωπίζει με σκληρότητα μια κατηγορία εργαζομένων, που μοχθεί για λίγα ευρώ κάθε μήνα κάτω από αντίξοες συνθήκες ελπίζοντας ότι κάποια μέρα θα βρεθεί σε μόνιμη θέση στη δημόσια εκπαίδευση.

«Οι Ελληνες εκπαιδευτικοί έχουν σχεδιάσει τη ζωή τους με βάση τους νόμους και τους κανόνες που η ίδια η πολιτεία έχει θεσπίσει και δεν μπορεί να είναι «θύματα» αιφνιδιαστικών αποφάσεων.

Εξάλλου, είναι γνωστό ότι οποτεδήποτε επιχειρήθηκαν «βίαιες» αλλαγές, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας, προκλήθηκαν εντάσεις και συγκρούσεις, που τελικά έβλαψαν την ίδια την εκπαίδευση. Δηλώνουμε κατηγορηματικά πως η θέση του κλάδου για διορισμούς σε ποσοστό 60% μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ και 40% μέσω του ενιαίου πίνακα με βάση την προϋπηρεσία, θέση που έχει διαμορφωθεί μέσα από τις γενικές μας συνελεύσεις, είναι αδιαπραγμάτευτη», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΠΑΣΚ δασκάλων.

Ο υπεύθυνος του τμήματος Παιδείας του ΣΥΝ, Γρηγόρης Καλομοίρης, υπογραμμίζει ότι «δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί εδώ και αρκετά χρόνια υποχρεώθηκαν σε μια διαρκή εργασιακή περιπλάνηση, αποδέχθηκαν δυσβάστακτους εργασιακούς όρους με μοναδικό κίνητρο τη συλλογή μορίων προϋπηρεσίας.

Σήμερα αγωνιούν για το μέλλον τους, όταν πληροφορούνται ότι «οι πίνακες σταματούν να τροφοδοτούνται και ότι απλώς θα υπάρξει μεταβατική περίοδος...». Το ΚΚΕ τονίζει ότι η κυβέρνηση με τις διακηρύξεις της υπέρ της διαφάνειας και της αξιοκρατίας στις προσλήψεις εκπαιδευτικών, μέσω ΑΣΕΠ, κρύβει ότι αποσυνδέει το πτυχίο από το επάγγελμα και ότι καταργεί το δικαίωμα να αποτελεί το πτυχίο τη μοναδική προϋπόθεση διορισμού.

ΝΙΚΟΛ. ΤΡΙΓΚΑ

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=8300867

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #974 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:16:38 μμ »
Δυστυχώς όπως φαίνεται τα συμφέροντα μας είναι πάνω από την αξιοκρατία....Το δημόσιο ελληνικό σχολείο θα πρέπει να πάψει να είναι τόσο ελκυστικό για τους άνεργους καθηγητές κ να γίνει ελκυστικό για τους μαθητές μας.Ας δουλέψουμε κ λίγο παραπάνω ,δε βλάπτει...Ας προσφέρουμε ,δε βλάπτει....

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #975 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:21:36 μμ »
Και να προτείνω και κάτι ακόμα...
όσοι είστε εν ενεργεία καθηγητές (μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, σε φροντιστήρια κλπ) προτείνετε στα παιδιά να ΜΗΝ πάνε σε φιλοσοφική σχολή. Μην καταστραφεί κι άλλος κόσμος...κι αφού δε θέλουνε να μειώσουνε τους εισακτέους στις εν λόγω σχολές, ας μειωθούνε με φυσικούς τρόπους δηλαδή την μη επιλογή απο τους μαθητές στο μηχανογραφικό. Να τρίξουνε οι καρέκλες μερικών οι οποίοι θα δούνε κάποιες φιλοσοφικές σχολές με βάση εισαγωγής κοντά στο 10...

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #976 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:23:10 μμ »
Δυστυχώς όπως φαίνεται τα συμφέροντα μας είναι πάνω από την αξιοκρατία....Το δημόσιο ελληνικό σχολείο θα πρέπει να πάψει να είναι τόσο ελκυστικό για τους άνεργους καθηγητές κ να γίνει ελκυστικό για τους μαθητές μας.Ας δουλέψουμε κ λίγο παραπάνω ,δε βλάπτει...Ας προσφέρουμε ,δε βλάπτει....
Αν το λες για μένα, πού βλέπεις στο γραπτό μου ότι ενδιαφέρομαι μόνο για τα "συμφέροντα" του κλάδου;
Μπορεί να σε παρεξήγησα αλλά επειδή εγώ μίλησα για υπερωριακή και διευρυμένη εργασία, θεώρησα ότι απευθύνεσαι σε μένα.


Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #977 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:24:12 μμ »
Και να προτείνω και κάτι ακόμα...
όσοι είστε εν ενεργεία καθηγητές (μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, σε φροντιστήρια κλπ) προτείνετε στα παιδιά να ΜΗΝ πάνε σε φιλοσοφική σχολή. Μην καταστραφεί κι άλλος κόσμος...κι αφού δε θέλουνε να μειώσουνε τους εισακτέους στις εν λόγω σχολές, ας μειωθούνε με φυσικούς τρόπους δηλαδή την μη επιλογή απο τους μαθητές στο μηχανογραφικό. Να τρίξουνε οι καρέκλες μερικών οι οποίοι θα δούνε κάποιες φιλοσοφικές σχολές με βάση εισαγωγής κοντά στο 10...


Πας καλά? Είναι δυνατόν φιλόλογος που δουλεύει σε φροντιστήριο να παροτρύνει τους μαθητές του να μη δηλώσουν αυτές τις σχολές?
Θα φάει παπούτσι από το αφεντικό την ίδια ώρα.

Αποσυνδεδεμένος sotirios1977

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #978 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:29:14 μμ »
Νομίζω ότι το όλοι από ΑΣΕΠ είναι υποβάθμιση του λειτουργήματος του εκπαιδευτικού.
Τα υπόλοιπα που διάβασα ως δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας φαίνονται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Φυσικά, στις λεπτομέρειες πάντα θα υπάρχουν διαφωνίες, δεν μπορεί να τα βλέπουμε όλοι ίδια τα πράγματα.

Μόνο ΑΣΕΠ τι σημαίνει;
Όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση και δεν πέρασαν εξετάσεις ΑΣΕΠ είναι χειρότεροι από αυτούς που πέρασαν ΑΣΕΠ και δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση;
Το ΑΣΕΠ πρέπει να αντικατασταθεί από ένα πανεπιστήμιο παιδαγωγικών επιστημών και ερευνών.

Η πρόταση μου έχει δυο σκέλη, που είναι τα εξής:

1)
Διορισμοί μέσω των πινάκων που δεν περιλαμβάνουν μόνο επιτυχόντες ΑΣΕΠ ή μόνο αποτυχόντες, τους περιλαμβάνουν και τους 2.
Τους περιλαμβάνουν όλους αυτή τη στιγμή. Ο κόπος και οι θυσίες του ωρομίσθιου, καθώς και η επιτυχία στον ΑΣΕΠ ας μην ισοπεδώνονται. Και οι δυο κατηγορίες είμαστε άνθρωποι που προσπάθησαν. (Εξ άλλου αρκετοί από τους επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ έχουν κερδίσει ως "ανταμοιβή" για αυτή την επιτυχία τους την κλήση ως ωρομίσθιοι και γνωρίζουν τον κόπο και τις θυσίες του ωρομίσθιου. Πολλοί επίσης ωρομίσθιοι έχουν δώσει ΑΣΕΠ επιτυχημένα ή αποτυχημένα και γνωρίζουν τον κόπο, το κόστος πολλές φορές, την αγωνία και αυτού που έδωσε ΑΣΕΠ.) Διορισμοί μέσω των πινάκων που ήδη υπάρχουν και οι οποίοι καλό είναι να κλειδώσουν.
Κατάργηση του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς και κατάργηση της ωρομισθίας.
Δηλ. μεταβατική περίοδος 6 ετών με διορισμούς μόνο από τους πίνακες. Διορισμοί αναπληρωτών και μόνιμων. Από τους υπάρχοντες πίνακες.
(Φυσικά αυτή η πρόταση αποτελεί μια κεντρική πρόταση, όπου κάποιος μπορεί να κρίνει ότι ελλιπής και πρέπει π.χ. να προβλέπονται ποσοστά που να καλύπτουν και άλλες κατηγορίες και να έχει δίκιο στην πρόταση του.)

2) Εκpαιδευτική Μεταρρύθμιση επι της ουσίας

Μελέτη, σχεδιασμός και προγραμματισμός για 2 χρόνια και έναρξη λειτουργίας τον Σεπτέμβριο του 2011 ή 2012 ενός πανεπιστημίου παιδαγωγικών επιστημών και ερευνών  από το οποίο θα βγαίνουν και στο οποίο προφανώς θα σπουδάζουν από το 2011 ή 2012 οι μελλοντικοί καθηγητές και δάσκαλοι όλων των ειδικοτήτων και από το 2015 ή 2016 θα αποτελούν το 100% των νεοδιορισμένων.
Εισαγωγή σε αυτό το Πανεπιστήμιο όσων χρειάζονται μόνο ως εκπαιδευτικοί. Δηλ. εισακτέοι που θα μπορούν να αυξομειώνονται 20% ίσως (όσο κρίνεται απαραίτητο πάντως), ώστε να υπάρχει 100% απορρόφηση των αποφοίτων σε ορίζοντα το πολύ ενός-δυο ετών μετά την αποφοίτηση τους.





Είναι μια ιδέα που έχει εκφραστεί και στο παρελθόν και που θα βοηθήσει να υπάρχει πραγματικά συνείδηση σε όλους τους δασκάλους και καθηγητές του ρόλου τους ως παιδαγωγών. Προφανώς υπάρχουν και άλλες. Μία που διαφαίνεται τις δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας είναι η ίδρυση σχολών παιδείας και εκπαίδευσης σε μερικά από τα υπάρχοντα πανεπιστήμια, που αν το υπουργείο παιδείας εκτιμά ότι αυτο μπορεί να κάνει προς το παρών δεν είναι μια κακή λύση, αλλά θα πρέπει να θεωρείται μια προσωρινή παρέμβαση.



Είναι όμως ιστορική ευκαιρία να κλειδώσουν οι πίνακες. Κάτι στο οποίο οι πιο πολλοί φαίνεται να συμφωνούν. Είναι ιστορική ευκαιρία για κατάργηση της ωρομισθίας και του ΑΣΕΠ την ίδια στιγμή.
Παράλληλα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση επί της ουσίας με σχεδιασμό και ίδρυση του Πανεπιστημίου Παιδαγωγικών Επιστημών και Ερευνών, που θα προετοιμάζει όλους τους μελλοντικούς παιδαγωγούς να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις.



Κλείνοντας να σημειώσω ότι οι δυο αυτές προτάσεις δεν μπορούν να σταθούν η μία χωρίς την υλοποίηση της άλλης.
Δεν έχει νόημα να καταργηθεί δηλ. ο ΑΣΕΠ αν παράλληλα δεν δοθεί ουσιαστική λύση στην κατάρτιση του μελλοντικού παιδαγωγού.
Όπως δεν έχει νόημα να τιμωρείς τους σημερινούς και του πρόσφατου παρελθόντος εκπαιδευτικούς, που προσπάθησαν με ορισμένους και γνωστούς κανόνες όταν θέλεις να αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους ως ρόλο παιδαγωγού.


Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #979 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 04:31:45 μμ »
Rozy ,δεν απευθύνομαι σε κανέναν προσωπικά.Με κούρασε απλά ο συνδικαλισμός ,τα αιτήματα-μανιέρα κ το δήθεν ενδιαφέρον για το σχολείο.Εδώ κ τώρα αλλαγές για το συμφέρον των παιδιών.Όποιοι δεν το αντέχουν να αλλάξουν δουλειά.Πολλοί είναι πλέον οι καθηγητές με ψυχολογικά προβλήματα,κοιτάξτε τις στατιστικές....Ολοι αυτοί πιστεύετε ότι ήταν για την εκπαίδευση???ΟΧΙ. Πρέπει να το αγαπάς πολύ το σπορ για να το κάνεις σωστά.... .  :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160988
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 409
Σύνολο: 418

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.