*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1965942 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1008 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:31:50 μμ »
μαλλον δεν με παρακολουθησες...... αν βρεις χρονο και θελεις διαβασε τα μνμτα μου παλι και θα δεις.
και θελω να μου βρεις εστω 1 μηνυμα που να μιλα για διατηρηση μοριων ενω ταυτοχρονα να σκεπτεται και τους νεους συναδελφους,που και εκεινοι εχουν δικαιωμα, εκτος και αν ξεχναμε τα δικα μας και λεμε οπως αγωνιστηκαμε ετσι αδικα εμεις ας παλεψουν και αυτοι......

πρασινος δεν ημουν ποτε, εκτος αν εννοεις Παναθηναικος, οπότε ναι εκει ειμαι πρασινος.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:50:20 »

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1009 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:32:27 μμ »
παιιδια αυτοο το ειδατε? ειναι αληθεια ισχυει η ειναι μουφα του alfaviita γιιατιι ειναι εντελως ανυπογραφο κκαι χωρις την ππηγη αρα μπορει να ειναι και κατασευασμενο. Αν ομως ισχυει τοτε θα μετραει η προυπηρεσια υππο τον ορο της επιτυχιας στον Ασεπ

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1010 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:32:40 μμ »
Να υποθέσω ότι το μπόνους παραγωγικότητας που μπορεί να συνοδεύσει έναν  θετικά αξιολογημένο για την δουλειά του εκπ/κό είναι φασιστικό,ακροδεξιό κτλ. μέτρο έτσι;

Τοσο αλλοτριωμενος εισαι, που μιλας για bonus παραγωγικοτητας? ΑΥΤΟ ειναι που πρεπει να συνοδευει εναν θετικα αξιολογημενο εκπαιδευτικο? (υποψιν, εγω ειμαι υπερ της αξιολογησης!) Εχεις διαβασει μελετες για την παιδαγωγικη και την εκπαιδευση? Τις ερευνες που λενε οτι το συστημα ανταμοιβης-τιμωριας μειωνει τη φυσικη αγαπη ενος παιδιου ή εργαζομενου για ενα αντικειμενο και μετατοπιζει το ενδιαφερον στη στειρα αποκτηση της ανταμοιβης, τις γνωριζεις? (ακριβως αυτο που συμβαινει με τους Ελληνες μαθητες: δεν μπαινουν στον κοπο να διαβασουν τιποτα αν δεν ειναι εντος υλης!) Διαβασε να ενημερωθεις:
http://www.alfiekohn.org/articles_subject.htm

έχω βαρεθεί την καραμέλα ο εκπαιδευτικός οφείλει να φωτοβολεί. Δεν είναι αστέρας! Ετερόφωτο σώμα είναι και αντανακλά το φως της κοινωνίας και της πολιτικής βούλησης.

Πες τα!

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1011 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:33:39 μμ »
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_11_0114.php

αυθτο εδω εννοω δαιβαστε το

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:50:20 »

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1012 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:34:56 μμ »
και για οσους βαριιουνται τοο κανω copy paste



Α.ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Να απαντήσω γιατί πραγματικά αυτό αφορά πολύ κόσμο. Έλεγα λοιπόν ότι με το που θα γίνει ο νόμος -είπαμε σε 3 μήνες θα παρουσιάσουμε το σχέδιο νόμου για να πάει στη Βουλή- που αφορά τον εργασιακό βίο, θα περνάνε όλοι με το ΑΣΕΠ, θα γίνονται δόκιμοι και θα συνεχίζουν την πορεία τους 'οπως είπαμε. Αυτοί που περνάνε με το ΑΣΕΠ βεβαίως για την τελική επιλογή, θα μετράει και η προϋπηρεσία. Δηλαδή όπως ανακοινώθηκε συνολικά και από τον κ. Ραγκούση και στην εκπαίδευση θα ισχύει αυτό: 'οτι ναι , περνώ τις εξετάσεις, αλλά και η προϋπηρεσία που έχω, μετράει για την τελική επιλογή.

 

Δηλαδή, όλη η διαφάνεια και η αξιοκρατία είναι ότι καταργούμε τη σειρά επιτυχίας στο ΑΣΕΠ και την αναμιγνύουμε με την υπάρχουσα προϋπηρεσία. Με άλλα λόγια ο νούμερο 1 επιτυχών του ΑΣΕΠ , μπορεί να καταταγεί στο νούμερο 100 αν δεν έχει προϋπηρεσία. Και αν το σύνολο των θέσεων είναι 100, ο νούμερο 101 θα πρέπει να ξαναδώσει ΑΣΕΠ , χάνοντας το πλεονέκτημα που έχει τώρα, δηλαδή αναπληρωτής - μόρια - μονιμοποίηση. Σε τελική ανάλυση, ποιον εξυπηρετεί αυτή η νέα διαδικασία, αφού οι έχοντες προϋπηρεσία σαφέστατα χάνουν, αλλά και οι μη έχοντες προϋπηρεσία , αν δεν είναι μέσα στους ελάχιστους διοριστέους, χάνουν και αυτοί !!!!!
 

Γιατί λοιπόν όλη αυτή η αναστάτωση , αφού κανέναν δεν εξυπηρετεί η αλλαγή του περισσότερο , έστω με τα προβλήματά του,  αξιοκρατικού συστήματος προσλήψεων στην Ελλάδα , εδώ και πολλά χρόνια. Βελτιώστε το υπάρχον σύστημα. Μην το καταργείτε έτσι ξαφνικά. Είναι άδικο. Ειδικά για όσους από εμάς ζήσαμε την αδικία της κατάργησης της επετηρίδας , λίγο πριν διοριστούμε......

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1013 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:39:35 μμ »
και για οσους βαριιουνται τοο κανω copy paste



Α.ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Να απαντήσω γιατί πραγματικά αυτό αφορά πολύ κόσμο. Έλεγα λοιπόν ότι με το που θα γίνει ο νόμος -είπαμε σε 3 μήνες θα παρουσιάσουμε το σχέδιο νόμου για να πάει στη Βουλή- που αφορά τον εργασιακό βίο, θα περνάνε όλοι με το ΑΣΕΠ, θα γίνονται δόκιμοι και θα συνεχίζουν την πορεία τους 'οπως είπαμε. Αυτοί που περνάνε με το ΑΣΕΠ βεβαίως για την τελική επιλογή, θα μετράει και η προϋπηρεσία. Δηλαδή όπως ανακοινώθηκε συνολικά και από τον κ. Ραγκούση και στην εκπαίδευση θα ισχύει αυτό: 'οτι ναι , περνώ τις εξετάσεις, αλλά και η προϋπηρεσία που έχω, μετράει για την τελική επιλογή.

 

Δηλαδή, όλη η διαφάνεια και η αξιοκρατία είναι ότι καταργούμε τη σειρά επιτυχίας στο ΑΣΕΠ και την αναμιγνύουμε με την υπάρχουσα προϋπηρεσία. Με άλλα λόγια ο νούμερο 1 επιτυχών του ΑΣΕΠ , μπορεί να καταταγεί στο νούμερο 100 αν δεν έχει προϋπηρεσία. Και αν το σύνολο των θέσεων είναι 100, ο νούμερο 101 θα πρέπει να ξαναδώσει ΑΣΕΠ , χάνοντας το πλεονέκτημα που έχει τώρα, δηλαδή αναπληρωτής - μόρια - μονιμοποίηση. Σε τελική ανάλυση, ποιον εξυπηρετεί αυτή η νέα διαδικασία, αφού οι έχοντες προϋπηρεσία σαφέστατα χάνουν, αλλά και οι μη έχοντες προϋπηρεσία , αν δεν είναι μέσα στους ελάχιστους διοριστέους, χάνουν και αυτοί !!!!!
 

Γιατί λοιπόν όλη αυτή η αναστάτωση , αφού κανέναν δεν εξυπηρετεί η αλλαγή του περισσότερο , έστω με τα προβλήματά του,  αξιοκρατικού συστήματος προσλήψεων στην Ελλάδα , εδώ και πολλά χρόνια. Βελτιώστε το υπάρχον σύστημα. Μην το καταργείτε έτσι ξαφνικά. Είναι άδικο. Ειδικά για όσους από εμάς ζήσαμε την αδικία της κατάργησης της επετηρίδας , λίγο πριν διοριστούμε......

αυτά είναι γνωστά από προχθές, δηλαδή απο την αρχική συνέντευξη

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1014 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:43:00 μμ »
αληθεια? εγω νμομιζα οτι δεν θα μετρουσε καμια προυππηρεσια κανενςοο ειτε εππιτυχοντα ασεπ ειιτε μη επιτυχοντα. Αν ειναι ετσι δηλαδη αν ενας εχει προυππηρεσια αππο το 2006-2007 χωρις επιτυχια στον Ασεπ και δωσει Ασεπ το 2010 η προυπηρεσια του 2006-07 θα υπολογιστειι?

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1015 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:44:13 μμ »
Καθισαμε να δωσουμε ΑΣΕΠ κι αρχισαμε να μαζευουμε μορια προϋπηρεσιας, ακριβως επειδη αυτο ηταν το συστημα!

utenar δεν είσαι πολύ ειλικρινής στα όσα ισχυρίζεσαι. Από όσο θυμάμαι 2 χρόνια πριν στο παρόν φόρουμ συζητούσες για το πόσο εύκολα πήρες 10ωρο ΠΔΣ και μάλιστα στην Αττική απλώς περνώντας μια βόλτα απ' τις ββάθμιες και εκδηλώνοντας ενδιαφέρον. Γιατί τώρα ισχυρίζεσαι ότι ότι μόρια έχεις μαζέψει είναι κατόπιν ΑΣΕΠ και ότι εκτός ΑΣΕΠ είναι όλοι βύσματα;

Πρέπει να σταματήσουν οι εκ του πονηρού τοποθετήσεις και να συννενοηθούμε οι εκπαιδευτικοί γιατί έρχονται δύσκολες μέρες.

ΠΟΤΕ δεν εχω δηλωσει κατι τετοιο, γιατι απλουστατα ποτέ δε συνεβη κατι τετοιο! Να βρεις τις δηλωσεις που ισχυριζεσαι ή να μου ζητησεις συγγνωμη και ν'ανακαλεσεις αμεσα!
Εδωσα ΑΣΕΠ και βρεθηκα στην κορυφη του πινακα Ωρομισθιων, απ'οπου δε με καλεσαν γιατι εδωσαν τις ωρες σε "δικο τους παιδι" αλλης ειδικοτητας (β'αναθεση αντι α'αναθεση που δικαιουμουν ξεκαθαρα εγω)! Προσπαθησα και πηρα ελαχιστες ωρες ΠΔΣ στην Αθηνα, αλλά λογω σπανιας ειδικοτητας εκτος Αθηνας (τοτε νομιζα αφελως οτι ηταν λογω καλου βιογραφικου...), με καλεσαν για ΠΔΣ απο 3 αλλες διευθυνσεις κι ετσι καταφερα να συμπληρωσω 10ωρο. Οντως τοτε το θεωρησα πανευκολο, να παρω τοσες ωρες ΠΔΣ χωρις να εχω κανει τιποτα! Στη συνεχεια ομως, τα χρηματα που ξοδεψα και την ταλαιπωρια που υπεστη εγω κι η οικογενεια μου απο το περα-δωθε στην επαρχια, εμεις το ξερουμε, οταν δικαιουμουν ξεκαθαρα το 11ωρο της πρωινης ωρομισθίας!


Γιατί να ψάξω να βρω τις δηλώσεις όταν μόνη σου το παραδέχεσαι ότι πήρες 10ωρο ΠΔΣ πανεύκολα και χωρίς βύσμα; Δεν είναι λοιπόν υποκριτικό να λες ότι όσοι δούλεψαν εκτός ΑΣΕΠ να πάνε να.... (μην πω τι) διότι και καλά ήταν βύσματα; Δεν είναι εκ του πονηρού αυτή η τοποθέτηση όταν έχεις μαζέψει και συ μόρια με αυτό τον τρόπο;

Την επομενη χρονιά εχασα την αναπληρωση μεσα απο τα χερια μου (δεν πηραν αναπληρωτες μετα τον Οκτωβριο!), πραγμα που δε θα συνεβαινε αν δε μου ειχαν κλεψει την πρωινη ωρομισθια για να βολεψουν το δικο τους παιδι! Αν γνωριζα τοτε τη διαφορα μεταξυ πρωινης ωρομισθιας και ΠΔΣ, θα ειχα κατασκηνωσει εξω απο το Υπουργειο κανοντας απεργια πεινας μεχρι ν'αποκατασταθει η παρανομια κι η αδικια, αλλά ζουσα στο ροζ συννεφακι της αγνοιας!

Σιγά τη διαφορά της πρωινής ωρομισθίας από την ΠΔΣ (και στα δυο έχω δουλέψει). Ίσα - ίσα που στην ΠΔΣ συχνά χάνονται μαθήματα λόγω των παιδιών που τα πληρώνεσαι κανονικά λόγω το ότι οι περισσότεροι διευθυντές κατανοούν την κατάσταση, ενώ σαν ωρομίθιος μπορεί και να σου βγάλουν το λάδι με το 11ωρο (πρόγραμμα με κενά για να σου φορτώνουν εξωδιδακτικά καθήκοντα, ανάθεση γιορτών και ...ότι μπορεί να βάλει ο νους σου). Τα μόρια είναι σχεδόν τα ίδια, αλλά η ΠΔΣ πιο ξεκούραστη. Αν σε κούρασε η ΠΔΣ στην επαρχία, να δεις την κούραση των ωρομισθίων (πόσο μάλλον των αναπληρωτών) στην επαρχία κι όχι μόνο για μια χρονιά αλλά για πολλές. Στο κάτω της γραφής εδώ που είσαι ήμασταν και εδώ που είμαστε θα βρεθείς (πίστεψέ με).

Αποσυνδεδεμένος k_elina54

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1016 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:47:15 μμ »
Νομίζω ότι η κα Διαμαντοπούλου θα μπορούσε να προαναγγείλει ένα πολύ καλύτερο σύστημα για την κατάρτιση νέων πινάκων διορισμού.
Καταθέτω συγκεκριμένη πρόταση:

1. Ας θεωρήσουμε ότι ο ΑΣΕΠ είναι μια σχετικά αξιοκρατική διαδικασία, παραδοχή η οποία χρειάζεται μεγάλη κουβέντα βέβαια...
Οι διοριστέοι στον ΑΣΕΠ διορίζονται. Όσον αφορά τους επιτυχόντες, οι επιτυχίες τους σε κάποιον ΑΣΕΠ δε θα πρέπει να εξαφανίζονται μετά από κάποια χρόνια, να διαιρούνται διά 2, δια 4, διά 8 κλπ όσο γίνονται νέοι διαγωνισμοί. Αν έχει κάποιος μια επιτυχία, π.χ. 10 μόρια στο γραπτό πάνω από τη βάση, ο επιτυχών να παίρνει 10 μόρια που δε θα χάνονται ποτέ. Να μπαίνουν σε έναν τέτοιο πίνακα μαζί με την προϋπηρεσία. Έχεις πετύχει σε 3 ΑΣΕΠ αλλά δεν είσαι ακόμα διοριστέος; 10 + 11 + 15 μόρια πάνω από την εκάστοτε βάση = 36 μόρια σε έναν καινούριο πίνακα (άντε καινούριο γιατί λες ότι θες να κάνεις ριζικές αλλαγές...) που θα είναι αυτούσια και δε θα χάνονται ποτέ!!!

2. Προϋπηρεσία: Έχεις 20 μόρια (δηλαδή 20 μήνες προϋπηρεσίας); Τότε +20 μόρια. Στο παραπάνω παράδειγμά μας: 36+20=56 μόρια, που δε θα χάνονται ποτέ. Τόσο απλά...

3. Προϋπηρεσία ΠΔΣ: Ας υποθέσουμε ότι πολλοί πήραν μερικά χαριστικά μόρια από εκεί λόγω "γνωριμιών". Υποτίθεται ότι αυτό το πρόβλημα λύθηκε με την κατάρτιση πινάκων σε κάθε διέυθυνση με σειρά παλαιότητας πτυχίου. Το 90% της κοινής γνώμης το θεωρεί σωστό και λειτουργεί σαν ψιλο-επετηρίδα. Άντε το μόνο που μπορείς να αλλάξεις είναι να καταρτίζονται πίνακες κεντρικά από το Υπουργείο για λογαριασμό όλων των διευθύνσεων, να επιλέγεις τις διευθύνσεις του νομού που θες (ή και περισσότερων νομών) μαζί με την αίτηση Αναπληρωτών - Ωρομισθίων πρωινού προγράμματος, ώστε να μην τρέχεις κιόλας σε 5 διευθύνσεις με βιογραφικά...

4. Βασικό: Η προϋπηρεσία δεν πρέπει να διαιρείται στο στυλ 5 μήνες = 0.5 μόρια, δηλαδή ένας χρόνος αναπλήρωσης = 1 μόριο. Άσε να γίνεται, όπως ήδη γίνεται, μόνο στον ΑΣΕΠ για προσαύξηση βαθμολογίας. Δηλαδή τι προτείνεται τώρα; Να έχεις μαζέψει 25 μήνες προϋπηρεσίας και να παίρνεις 2,5 μόρια στον γραπτό ΑΣΕΠ που είναι περίπου ίσο με μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής; Και μετά όταν γίνεται καινούριος ΑΣΕΠ να χάνεις τις "επιτυχίες" σου αλλά να έχεις μέσα σε δύο χρόνια κάνει τα μόρια προσαύξησης από 2,5 ---> 4;;; Κράτα το να προκύπτουν με την προσαύξηση οι διορισθέντες και μετά οι επιτυχόντες να παίρνουν τα μόρια όπως στο παράδειγμα παραπάνω, που επαναλαμβάνω δε θα χάνονται ποτέ και δε θα διαιρούνται ποτέ...

5. Μπορεί να καταρτιστεί και ένας άλλος πίνακας, έστω Πίνακας Β, που θα έχει μέσα άτομα με προϋπηρεσία αλλά χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ. Αν εξαντλείται ο Α, να προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τον Β. Μεταβατική περίοδος στην περίπτωση αυτή θα ήταν να παίρνει αναπληρωτές ή να διορίζει ένα ποσοστό ατόμων από τον Β που δεν έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ, αλλά έχουν ήδη π.χ. 15 μόρια (ή 10, ή 20, θα βρεθεί μια χρυσή τομή για το κάτω φράγμα, ίσως διαφορετική για κάθε κλάδο)

6. Μεταβατική περίοδος είναι επίσης να μην παίρνεις από τώρα μόνο από ΑΣΕΠ μηδενίζοντας όλες τις προσπάθειες πολλών ανθρώπων τόσα χρόνια. Πες π.χ. για 5 χρόνια ακόμα θα παίρνω 60-40%, με το 40% να προκύπτει από το υπάρχον σύστημα (30μηνο, 24μηνο, τωρινοί πίνακες) ή από τον πίνακα Α που προτείνεται παραπάνω. (Αν έχει κανείς κάποια καλύτερη σκέψη, είναι a priori δεκτή...  ;) )

7. Τα δυσπρόσιτα να παίρνουν τα μόρια επί 2. Αν έχεις στο παραπάνω παράδειγμα 36 μόρια από επιτυχίες ΑΣΕΠ, και 20 μόρια, 10 σε μη δυσπρόσιτα και 10 σε δυσπρόσιτο, να παίρνεις 36 + 10 + 2*10 = 66 μόρια!!! Και να μένει πάντα το επί 2. Κρα θα κάνουν όλοι να πάνε σε δυσπρόσιτο αναπληρωτές για να μαζεύουν μόρια πιο γρήγορα. Πρώτη επιλογή τα δυσπρόσιτα θα βάζουν γιατί θα παίρνουν διπλά μόρια (και μετά το σχολείο θα διαβάζουν για τον ΑΣΕΠ ή θα ψαρεύουν :) ). Δε θα έχεις ποτέ κενά σε δυσπρόσιτα με αυτόν τον τρόπο. Δηλαδή τώρα που μετράνε διπλά για τον πίνακα Αναπληρωτών αλλά όχι για τον Ενιαίο Διορισμών είναι πιο δίκαιο;;;

8. Κάνε ρυθμίσεις για πολύτεκνους, τρίτεκνους, ειδικές κατηγορίες και ΣΜΕΑ... Βάλε ποσοστά ή βρες μια φόρμουλα...

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς. Κάθε πρόταση είναι συζητήσιμη, τα σχόλια δεκτά και δεν χωρούν παρωπίδες σε αυτά τα θέματα...
Αν ανοίξει site/mail/forum η Διαμαντοπούλου ή το Υπουργείο Παιδείας σκέφτομαι να το κάνω post σαν πρόταση. Μπορεί να το κάνετε κι εσείς ή και ένα συντονισμένο όργανο (π.χ. Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών ή Σύλλογος Ωρομισθίων). Δεν θα παραπονεθώ για καταπάτηση δικαιωμάτων /copyright  :) :) :)
Με τις αναγγελίες
Για να μη λένε ότι δεν έχουμε και προτάσεις και ότι μόνο διαμαρτυρόμαστε...


ΥΓ: Προτάσεις μπορούν να γίνουν και για τις αποσπάσεις. Το μόνο που με βρίσκει σύμφωνο είναι το όχι σε 2000 αποσπασμένα άτομα στο Υπουργείο και στα περίχωρα Αττικής με μόρια Αη Στράτη, Καστελόριζου, κλπ. Ε μην καταλήξεις όμως και να μην έχεις ούτε άτομο σε μια διεύθυνση γιατί θα δίνεις 1 μόριο. Ποιος θα επιλέξει απόσπαση κάνοντας 3 μήνες λιγότερες διακοπές για ένα μόριο. Θα ερημώσουν όλα. Διοικητικούς επίσης έχεις 2-3 σε κάθε διεύθυνση ενώ χρειάζεσαι π.χ. 50 άτομα. Τι θα κάνεις;;; Θα διορίσεις "ημετέρους" διοικητικούς με άλλον αδιάβλητο ΑΣΕΠ; Θα βάζεις όποιους δεν είναι καλοί για την τάξη και δεν κάνουν για καθηγητές μετά από τη 2χρονη αξιολόγηση. Θα φτιάξετε μήπως τώρα καμιά χιλιάρα επιτροπές για να βολέψετε κι άλλους συμβουλους. Δηλαδή αν θέλω να δουλεύω σε διεύθυνση να το παίζω άσχετος με το μάθημα μου μόλις διοριστώ για να με φέρουν πιο κοντά;;;
Πρόταση: Κάνε το εξής απλό: Βάλε τα μόρια περιοχής τοποθέτησης και περιοχής απόσπασης /2. (ή /3 ή βρες εσύ ένα δίκαιο τύπο...)Π.χ.
Είστε τοποθετημένοι στη Σύμη που έχει 9 μόρια, αλλά αποσπασμένοι στο Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα που έχει 1 μόριο;;;
Θα παίρνετε (9+1)/2 = 5 μόρια το χρόνο!!! Δύσκολο είναι;;;;;;;;; Θέλει Ανώτερα Μαθηματικά;;;;;;
Με τον τρόπο αυτό θα ψιλοκρατήσεις την πελατειακή κατάσταση που επικρατεί, θα βολέψεις τους δικούς σου (που ήδη και αυτοί έχουν εξαγριωθεί και δε σε βλέπω καλά...), αλλά ρε παιδάκι μου θα υπάρχει και ένα μέτρο. Αυτός που όντως πάει στη Σύμη θα παίρνει τα 9 μόρια και θα νιώθει μια Α ικανοποίηση (ή έστω Α/2 ικανοποίηση  ;) ) Και δε θα ερημώσουν κι οι διευθύνσεις, αλλά θα συνεχίσουν να απαρτίζονται από το άπλετο, ήδη διορισμένο, φθηνό/χαμηλόμισθο εργατικό δυναμικό που ήδη υπάρχει...

Ξαναποστάρω για 2η και τελευταία φορά για να το διαβάσει επιτέλους κάποιος και να μου απαντήσει, γιατί θα το στείλω στη διαβούλευση. Επιθυμώ σχόλια και στο συγκεκριμένο θέμα έχουμε φτάσει να στέλνονται μηνύματα κάθε 1 ή 2 λεπτά!!! Sorry  για το μέγεθος και πάλι...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1017 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:50:01 μμ »
Πολύ καλές προτάσεις. :)

Αποσυνδεδεμένος sotirios1977

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1018 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:58:36 μμ »
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω με τον ΑΣΕΠ.
Το σχέδιο σου πάντως (αν συμφωνούσα με την χρησιμότητα του ΑΣΕΠ, των μορίων και τα λοιπά δεν είναι άσχημο). Πιστεύω όμως ότι χρειάζεται κάτι άλλο. Κάτι που πρότεινα και πριν 3 σελίδες και πιθανώς χάθηκε.Ακολουθεί αυτούσιο:

Νομίζω ότι το όλοι από ΑΣΕΠ είναι υποβάθμιση του λειτουργήματος του εκπαιδευτικού.
Τα υπόλοιπα που διάβασα ως δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας φαίνονται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Φυσικά, στις λεπτομέρειες πάντα θα υπάρχουν διαφωνίες, δεν μπορεί να τα βλέπουμε όλοι ίδια τα πράγματα.

Μόνο ΑΣΕΠ τι σημαίνει;
Όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση και δεν πέρασαν εξετάσεις ΑΣΕΠ είναι χειρότεροι από αυτούς που πέρασαν ΑΣΕΠ και δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση;
Το ΑΣΕΠ πρέπει να αντικατασταθεί από ένα πανεπιστήμιο παιδαγωγικών επιστημών και ερευνών.

Η πρόταση μου έχει δυο σκέλη, που είναι τα εξής:

1)
Διορισμοί μέσω των πινάκων που δεν περιλαμβάνουν μόνο επιτυχόντες ΑΣΕΠ ή μόνο αποτυχόντες, τους περιλαμβάνουν και τους 2.
Τους περιλαμβάνουν όλους αυτή τη στιγμή. Ο κόπος και οι θυσίες του ωρομίσθιου, καθώς και η επιτυχία στον ΑΣΕΠ ας μην ισοπεδώνονται. Και οι δυο κατηγορίες είμαστε άνθρωποι που προσπάθησαν. (Εξ άλλου αρκετοί από τους επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ έχουν κερδίσει ως "ανταμοιβή" για αυτή την επιτυχία τους την κλήση ως ωρομίσθιοι και γνωρίζουν τον κόπο και τις θυσίες του ωρομίσθιου. Πολλοί επίσης ωρομίσθιοι έχουν δώσει ΑΣΕΠ επιτυχημένα ή αποτυχημένα και γνωρίζουν τον κόπο, το κόστος πολλές φορές, την αγωνία και αυτού που έδωσε ΑΣΕΠ.) Διορισμοί μέσω των πινάκων που ήδη υπάρχουν και οι οποίοι καλό είναι να κλειδώσουν.
Κατάργηση του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς και κατάργηση της ωρομισθίας.
Δηλ. μεταβατική περίοδος 6 ετών με διορισμούς μόνο από τους πίνακες. Διορισμοί αναπληρωτών και μόνιμων. Από τους υπάρχοντες πίνακες.
(Φυσικά αυτή η πρόταση αποτελεί μια κεντρική πρόταση, όπου κάποιος μπορεί να κρίνει ότι ελλιπής και πρέπει π.χ. να προβλέπονται ποσοστά που να καλύπτουν και άλλες κατηγορίες και να έχει δίκιο στην πρόταση του.)

2) Εκpαιδευτική Μεταρρύθμιση επι της ουσίας

Μελέτη, σχεδιασμός και προγραμματισμός για 2 χρόνια και έναρξη λειτουργίας τον Σεπτέμβριο του 2011 ή 2012 ενός πανεπιστημίου παιδαγωγικών επιστημών και ερευνών  από το οποίο θα βγαίνουν και στο οποίο προφανώς θα σπουδάζουν από το 2011 ή 2012 οι μελλοντικοί καθηγητές και δάσκαλοι όλων των ειδικοτήτων και από το 2015 ή 2016 θα αποτελούν το 100% των νεοδιορισμένων.
Εισαγωγή σε αυτό το Πανεπιστήμιο όσων χρειάζονται μόνο ως εκπαιδευτικοί. Δηλ. εισακτέοι που θα μπορούν να αυξομειώνονται 20% ίσως (όσο κρίνεται απαραίτητο πάντως), ώστε να υπάρχει 100% απορρόφηση των αποφοίτων σε ορίζοντα το πολύ ενός-δυο ετών μετά την αποφοίτηση τους.





Είναι μια ιδέα που έχει εκφραστεί και στο παρελθόν και που θα βοηθήσει να υπάρχει πραγματικά συνείδηση σε όλους τους δασκάλους και καθηγητές του ρόλου τους ως παιδαγωγών. Προφανώς υπάρχουν και άλλες. Μία που διαφαίνεται τις δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας είναι η ίδρυση σχολών παιδείας και εκπαίδευσης σε μερικά από τα υπάρχοντα πανεπιστήμια, που αν το υπουργείο παιδείας εκτιμά ότι αυτο μπορεί να κάνει προς το παρών δεν είναι μια κακή λύση, αλλά θα πρέπει να θεωρείται μια προσωρινή παρέμβαση.



Είναι όμως ιστορική ευκαιρία να κλειδώσουν οι πίνακες. Κάτι στο οποίο οι πιο πολλοί φαίνεται να συμφωνούν. Είναι ιστορική ευκαιρία για κατάργηση της ωρομισθίας και του ΑΣΕΠ την ίδια στιγμή.
Παράλληλα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση επί της ουσίας με σχεδιασμό και ίδρυση του Πανεπιστημίου Παιδαγωγικών Επιστημών και Ερευνών, που θα προετοιμάζει όλους τους μελλοντικούς παιδαγωγούς να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις.



Κλείνοντας να σημειώσω ότι οι δυο αυτές προτάσεις δεν μπορούν να σταθούν η μία χωρίς την υλοποίηση της άλλης.
Δεν έχει νόημα να καταργηθεί δηλ. ο ΑΣΕΠ αν παράλληλα δεν δοθεί ουσιαστική λύση στην κατάρτιση του μελλοντικού παιδαγωγού.
Όπως δεν έχει νόημα να τιμωρείς τους σημερινούς και του πρόσφατου παρελθόντος εκπαιδευτικούς, που προσπάθησαν με ορισμένους και γνωστούς κανόνες όταν θέλεις να αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους ως ρόλο παιδαγωγού.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1019 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:03:29 μμ »
Σου είπα ότι πιστεύω στην αλήθεια της αγωνίας σου.
Ομως,εσύ πού το ξέρεις ότι εάν γίνουν όλα αυτά θα είναι προς το χειρότερο;
Και πραγματικά,σε πόσο χειρότερη κατάσταση μπορούμε να φτάσουμε ως κοινωνία;
Είναι τυχαίο ότι ζούμε σε μια κληρονομική δημοκρατία και δίνουμε την εικόνα μιας κοινωνίας σε πλήρη σήψη;
Πού οφείλεται ο παραλογισμός που χαρακτηρίζει όλες τις εκδηλώσεις του βίου μας,αν όχι στην έλλειψη παιδείας;
Για το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών από το δημόσιο τομέα πόσο συχνά έχουν επιβληθεί κυρώσεις;
Εχουν άδικο οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα (που βιώνουν ένα εργασιακό Μεσαίωνα και νιώθουν ως εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας) εάν δεν συμμερίζονται την συντεχνιακή μας λογική;
Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω δεν με ενδιαφέρει αν πιστεύεις ή όχι την ειλικρινή μου αγωνία, ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν για αυτό.
Δυστυχώς ή ευτυχώς υπάρχει εμπειρία από ανάλογες εφαρμογες και σε χώρες του εξωτερικού που επιβεβαιώνουν τα λεγόμενά μου. Πέραν τούτου επίτρεψέ μου να πιστεύω ότι και κρίση διαθέτω και μυαλό και εμπειρίες και πάνω από όλα δεν είμαι εγκλωβισμένη σε κανένα πολιτικό σχήμα ώστε να είμαι υποχρεωμένη να το υπερασπίζομαι και να λογοδοτώ.
Έχω εργαστεί για μεγάλο διάστημα στον ιδιωτικό τομέα, χωρίς να μπορώ να πω ότι κάθε φορά βίωνα έναν εργασιακό μεσαίωνα, αν και βίωσα και αυτόν.
Δεν πιστεύω ότι θα γίνω καλύτερη αν κερδίζω περισσότερα χρήματα. Θα ζω πιο άνετα όμως, δεν θα μετρώ τα χρήματα για τα βιβλία που θέλω να αγοράσω και η διάθεση μου θα είναι λιγότερη μίζερη και αυτό συνειδητά ή όχι θα εκφράζεται και στη σχολική τάξη.
Το ότι δεν υπάρχουν κυρώσεις θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι δεν εξαρτάται από εμένα. Δεν ασκώ καμιά εξουσία.
Για την κληρονομική δημοκρατία, δεν θεωρώ ότι ζω σε δημοκρατική χώρα επειδή ψηφίζω κάθε τρία ή τέσσερα χρόνια. off topic
Θα συμφωνήσω για την έλλειψη παιδείας και κουλτούρας.

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1020 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:11:13 μμ »
πιστευω οτι εκτος απο το να κατακρινουμε το συστημα διορισμων,καλο θα ειναι να κανει κ ο καθενας τις προτασεις του.
προτασεις για ενα συστημα που θα ειναι οσο πιο δικαιο γινεται για ολους,κ δε θα μας συμφερει προσωπικα,στο πλαισιο μιας απλης καλοπροαιρετης συζητησης μεταξυ ολων.



εγω σκεφτηκα τον εξης τροπο(μια κ ειμαι στη δουλεια κ βαριεμαι,αποφασισα να αξιοποιησω δημιουργικα το χρονο μου!!):

1)τα μορια προυπηρεσιας μενουν ως εχουν

2)τα μορια απο επιτυχια σε ασεπ(οποιονδηποτε ασεπ) να διαιρουνται δια δυο κ να παραμενουν για παντα(το λεω αυτο γιατι για μενα ειναι αδικο να εχουν τα ιδια μορια καποιος με 3 χρονια τρεξιματος απο εδω κ απο εκει κ καποιος που εγραψε 1 φορα 65.καποιοι ισως διαφωνησουν.δεκτο)

3)διαιρουμε δια δυο τα χρονια που εχει καποιος το πτυχιο κ προσθετουμε αντιστοιχα μορια.(πχ αν καποιος εχει 10 χρονια το πτυχιο.παιρνει 5 μορια.)το μεγιστο μοριων που να μπορει να παρει καποιος απο τη χρονολογια να ειναι τα 10(οταν δηλαδη θα ειναι τουλαχιστον 42 χρονων)

4)διαιρουμε δια δυο το αποτελεσμα που προκυπτει απο την αφαιρεση του 5 απο τον βαθμο πτυχιου κ προσθετουμε τα αντιστοιχα μορια.(πχ ενας με βαθμο πτυχιου 9 παιρνει 9-5=4 4/2=2 μορια.

5)πινακες ωρομισθιων να γινονται ανα νομο κ απο εκει να παιρνουν κ για πδσ.
11 ωρες για ωρομισθιο, 12 για πδσ(επειδη τελειωνει νωριτερα η πδσ,τα μορια με αυτον τον τροπο απο ωρομισθια η πδσ θα ειναι τα ιδια κ δε θα αφηνει καποιος την πδσ για ωρομισθια.)
εννοειται οτι ολες οι προσληψεις θα γινονται απο αυτον τον ενα κ μονο πινακα με τα μορια που προτεινα πως να υπολογιζονται.
επισης αποφευγεται το ξεσπιτωμα του ωρομισθιου για 300 ευρω.

6)στα δυσπροσιτα τα μορια να πολλαπλασιαζονται  χ 1.5,κ οχι με δυο,εφοσον θα πηγαινει καποιος απο τον ιδιο νομο(ενω τωρα παει κ σε αλλους).Να εξαιρεθουν τα μικρα νησια,οπου θα πολλαπλασιαζονται Χ 2(με την εννοια οτι δεν ειναι το ιδιο να εισαι 1 ωρα δρομο,απο το να θες 2 σαπιοκαραβα για να πας)
οσοι ομως εχουν ηδη μορια απο δυσπροσιτα να τα διατηρησουν,καθως με αλλα δεδομενα πηγαν.

7)αν τυχει (λεμε τωρα) να μη φτασουν σε ενα νομο οι ωρομισθιοι,να καλουνται απο το διπλανο νομο,παιρνοντας ομως μορια σαν δυσπροσιτο(χ 1.5 η χ2 οπως πριν ειπα)

 8 )οταν καποιος φτασει τα 24 μορια (οχι καθαρης προυπηρεσιας ,αλλα με τον τροπο που ανεφερα) να μπαινει σε ενα ξεχωριστο πινακα και  θα εχει απολυτη προτεραιοτητα στους διορισμους με προυπηρεσια,αναλογα οχι με τα μορια που εχει,αλλα αναλογα με την ημερομηνια που συμπληρωσε αυτα τα 24 μορια.οσοι δε διοριστουν,θα πηγαινουν αναπληρωτες,με την ιδια παντα προτεραιοτητα.
(ετσι δινουμε τη δυνατοτητα σε καποιον που ασχολειται με κατι αλλο,αλλα θεωρειται ικανος αφου μαζεψε τοσα μορια,να μην συνεχιζει το κηνυγι μοριων,αλλα αν θελει να περιμενει το διορισμο του).

9) το ποσοστο 60-40 ας διατηρηθει.

σε αυτο το συστημα προσμετρωνται ολα.
κ η ηλικια σε μικρο βαθμο,κ ο βαθμος πτυχιου σε μικρο βαθμο,κυριως οι επιτυχιες στον ασεπ που μπορουν ομως να λειτουρησουν αθροιστικα,κ η προυπηρεσια.
δινει ομως τη δυνατοτητα σε καποιον που δεν εχει οικονομικη ανεση να γινει ωρομισθιος η ασχολειται με κατι αλλο,να γραψει 2-3 φορες καπως καλα στον ασεπ κ να διοριστει(να μην πρεπει να γραψει 75 κ να μην χανεται το 65 που γραφει)

επισης ,αν ποτε εφαρμοστει κατι τετοιο(λεμε τωρα) να γινει απο χρονια που θα εχει ασεπ,ετσι ωστε οι επιτυχοντες του προηγουμενου να μην ζημιωθουν(εφοσον τωρα ξερουν οτι τα μορια τους θα μετρανε ολοκληρα για δυο χρονια)

τελος θα προτεινα (για να βαλω κ κατι βυσματικο να χουμε να τσακωνομαστε!) οσοι ειναι γραμμενοι στο pde να παρουν μορια αναλογα με τα αστερια στο προφιλ(αυτο που ειναι με το ποσα μηνυματα εχετε στειλει..! δηλ το ανωτερο 5!)!!!  ;D ;D

κ ας προσθεσω κ τα κλασσικα,αλλα σημαντικα,οπως περισσοτεροι διορισμοι,ανακοινωση υλης ασεπ κ μηνα διεξαγωγης ενα χρονο πριν,πιο λογικες ερωτησεις και λιγοτερη προχειροτητα στα ερωτηματα κτλ....


ας πει ο καθενας που συμφωνει,που διαφωνει(πριν ομως υπολογισει τα δικα του μορια!!) η καλυτερα ας προτεινει ο καθενας αυτο που νομιζει ως ιδανικο!!





απλα να θυμισω κ τη δικη μου προταση....


http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=16009.msg244238#msg244238
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2009, 07:20:35 μμ από DOG »

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1021 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:11:32 μμ »
Νομίζω ότι η κα Διαμαντοπούλου θα μπορούσε να προαναγγείλει ένα πολύ καλύτερο σύστημα για την κατάρτιση νέων πινάκων διορισμού.
Καταθέτω συγκεκριμένη πρόταση:

1. Ας θεωρήσουμε ότι ο ΑΣΕΠ είναι μια σχετικά αξιοκρατική διαδικασία, παραδοχή η οποία χρειάζεται μεγάλη κουβέντα βέβαια...
Οι διοριστέοι στον ΑΣΕΠ διορίζονται. Όσον αφορά τους επιτυχόντες, οι επιτυχίες τους σε κάποιον ΑΣΕΠ δε θα πρέπει να εξαφανίζονται μετά από κάποια χρόνια, να διαιρούνται διά 2, δια 4, διά 8 κλπ όσο γίνονται νέοι διαγωνισμοί. Αν έχει κάποιος μια επιτυχία, π.χ. 10 μόρια στο γραπτό πάνω από τη βάση, ο επιτυχών να παίρνει 10 μόρια που δε θα χάνονται ποτέ. Να μπαίνουν σε έναν τέτοιο πίνακα μαζί με την προϋπηρεσία. Έχεις πετύχει σε 3 ΑΣΕΠ αλλά δεν είσαι ακόμα διοριστέος; 10 + 11 + 15 μόρια πάνω από την εκάστοτε βάση = 36 μόρια σε έναν καινούριο πίνακα (άντε καινούριο γιατί λες ότι θες να κάνεις ριζικές αλλαγές...) που θα είναι αυτούσια και δε θα χάνονται ποτέ!!!

2. Προϋπηρεσία: Έχεις 20 μόρια (δηλαδή 20 μήνες προϋπηρεσίας); Τότε +20 μόρια. Στο παραπάνω παράδειγμά μας: 36+20=56 μόρια, που δε θα χάνονται ποτέ. Τόσο απλά...

3. Προϋπηρεσία ΠΔΣ: Ας υποθέσουμε ότι πολλοί πήραν μερικά χαριστικά μόρια από εκεί λόγω "γνωριμιών". Υποτίθεται ότι αυτό το πρόβλημα λύθηκε με την κατάρτιση πινάκων σε κάθε διέυθυνση με σειρά παλαιότητας πτυχίου. Το 90% της κοινής γνώμης το θεωρεί σωστό και λειτουργεί σαν ψιλο-επετηρίδα. Άντε το μόνο που μπορείς να αλλάξεις είναι να καταρτίζονται πίνακες κεντρικά από το Υπουργείο για λογαριασμό όλων των διευθύνσεων, να επιλέγεις τις διευθύνσεις του νομού που θες (ή και περισσότερων νομών) μαζί με την αίτηση Αναπληρωτών - Ωρομισθίων πρωινού προγράμματος, ώστε να μην τρέχεις κιόλας σε 5 διευθύνσεις με βιογραφικά...

4. Βασικό: Η προϋπηρεσία δεν πρέπει να διαιρείται στο στυλ 5 μήνες = 0.5 μόρια, δηλαδή ένας χρόνος αναπλήρωσης = 1 μόριο. Άσε να γίνεται, όπως ήδη γίνεται, μόνο στον ΑΣΕΠ για προσαύξηση βαθμολογίας. Δηλαδή τι προτείνεται τώρα; Να έχεις μαζέψει 25 μήνες προϋπηρεσίας και να παίρνεις 2,5 μόρια στον γραπτό ΑΣΕΠ που είναι περίπου ίσο με μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής; Και μετά όταν γίνεται καινούριος ΑΣΕΠ να χάνεις τις "επιτυχίες" σου αλλά να έχεις μέσα σε δύο χρόνια κάνει τα μόρια προσαύξησης από 2,5 ---> 4;;; Κράτα το να προκύπτουν με την προσαύξηση οι διορισθέντες και μετά οι επιτυχόντες να παίρνουν τα μόρια όπως στο παράδειγμα παραπάνω, που επαναλαμβάνω δε θα χάνονται ποτέ και δε θα διαιρούνται ποτέ...

5. Μπορεί να καταρτιστεί και ένας άλλος πίνακας, έστω Πίνακας Β, που θα έχει μέσα άτομα με προϋπηρεσία αλλά χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ. Αν εξαντλείται ο Α, να προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τον Β. Μεταβατική περίοδος στην περίπτωση αυτή θα ήταν να παίρνει αναπληρωτές ή να διορίζει ένα ποσοστό ατόμων από τον Β που δεν έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ, αλλά έχουν ήδη π.χ. 15 μόρια (ή 10, ή 20, θα βρεθεί μια χρυσή τομή για το κάτω φράγμα, ίσως διαφορετική για κάθε κλάδο)

6. Μεταβατική περίοδος είναι επίσης να μην παίρνεις από τώρα μόνο από ΑΣΕΠ μηδενίζοντας όλες τις προσπάθειες πολλών ανθρώπων τόσα χρόνια. Πες π.χ. για 5 χρόνια ακόμα θα παίρνω 60-40%, με το 40% να προκύπτει από το υπάρχον σύστημα (30μηνο, 24μηνο, τωρινοί πίνακες) ή από τον πίνακα Α που προτείνεται παραπάνω. (Αν έχει κανείς κάποια καλύτερη σκέψη, είναι a priori δεκτή...  ;) )

7. Τα δυσπρόσιτα να παίρνουν τα μόρια επί 2. Αν έχεις στο παραπάνω παράδειγμα 36 μόρια από επιτυχίες ΑΣΕΠ, και 20 μόρια, 10 σε μη δυσπρόσιτα και 10 σε δυσπρόσιτο, να παίρνεις 36 + 10 + 2*10 = 66 μόρια!!! Και να μένει πάντα το επί 2. Κρα θα κάνουν όλοι να πάνε σε δυσπρόσιτο αναπληρωτές για να μαζεύουν μόρια πιο γρήγορα. Πρώτη επιλογή τα δυσπρόσιτα θα βάζουν γιατί θα παίρνουν διπλά μόρια (και μετά το σχολείο θα διαβάζουν για τον ΑΣΕΠ ή θα ψαρεύουν :) ). Δε θα έχεις ποτέ κενά σε δυσπρόσιτα με αυτόν τον τρόπο. Δηλαδή τώρα που μετράνε διπλά για τον πίνακα Αναπληρωτών αλλά όχι για τον Ενιαίο Διορισμών είναι πιο δίκαιο;;;

8. Κάνε ρυθμίσεις για πολύτεκνους, τρίτεκνους, ειδικές κατηγορίες και ΣΜΕΑ... Βάλε ποσοστά ή βρες μια φόρμουλα...

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς. Κάθε πρόταση είναι συζητήσιμη, τα σχόλια δεκτά και δεν χωρούν παρωπίδες σε αυτά τα θέματα...
Αν ανοίξει site/mail/forum η Διαμαντοπούλου ή το Υπουργείο Παιδείας σκέφτομαι να το κάνω post σαν πρόταση. Μπορεί να το κάνετε κι εσείς ή και ένα συντονισμένο όργανο (π.χ. Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών ή Σύλλογος Ωρομισθίων). Δεν θα παραπονεθώ για καταπάτηση δικαιωμάτων /copyright  :) :) :)
Με τις αναγγελίες
Για να μη λένε ότι δεν έχουμε και προτάσεις και ότι μόνο διαμαρτυρόμαστε...


ΥΓ: Προτάσεις μπορούν να γίνουν και για τις αποσπάσεις. Το μόνο που με βρίσκει σύμφωνο είναι το όχι σε 2000 αποσπασμένα άτομα στο Υπουργείο και στα περίχωρα Αττικής με μόρια Αη Στράτη, Καστελόριζου, κλπ. Ε μην καταλήξεις όμως και να μην έχεις ούτε άτομο σε μια διεύθυνση γιατί θα δίνεις 1 μόριο. Ποιος θα επιλέξει απόσπαση κάνοντας 3 μήνες λιγότερες διακοπές για ένα μόριο. Θα ερημώσουν όλα. Διοικητικούς επίσης έχεις 2-3 σε κάθε διεύθυνση ενώ χρειάζεσαι π.χ. 50 άτομα. Τι θα κάνεις;;; Θα διορίσεις "ημετέρους" διοικητικούς με άλλον αδιάβλητο ΑΣΕΠ; Θα βάζεις όποιους δεν είναι καλοί για την τάξη και δεν κάνουν για καθηγητές μετά από τη 2χρονη αξιολόγηση. Θα φτιάξετε μήπως τώρα καμιά χιλιάρα επιτροπές για να βολέψετε κι άλλους συμβουλους. Δηλαδή αν θέλω να δουλεύω σε διεύθυνση να το παίζω άσχετος με το μάθημα μου μόλις διοριστώ για να με φέρουν πιο κοντά;;;
Πρόταση: Κάνε το εξής απλό: Βάλε τα μόρια περιοχής τοποθέτησης και περιοχής απόσπασης /2. (ή /3 ή βρες εσύ ένα δίκαιο τύπο...)Π.χ.
Είστε τοποθετημένοι στη Σύμη που έχει 9 μόρια, αλλά αποσπασμένοι στο Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα που έχει 1 μόριο;;;
Θα παίρνετε (9+1)/2 = 5 μόρια το χρόνο!!! Δύσκολο είναι;;;;;;;;; Θέλει Ανώτερα Μαθηματικά;;;;;;
Με τον τρόπο αυτό θα ψιλοκρατήσεις την πελατειακή κατάσταση που επικρατεί, θα βολέψεις τους δικούς σου (που ήδη και αυτοί έχουν εξαγριωθεί και δε σε βλέπω καλά...), αλλά ρε παιδάκι μου θα υπάρχει και ένα μέτρο. Αυτός που όντως πάει στη Σύμη θα παίρνει τα 9 μόρια και θα νιώθει μια Α ικανοποίηση (ή έστω Α/2 ικανοποίηση  ;) ) Και δε θα ερημώσουν κι οι διευθύνσεις, αλλά θα συνεχίσουν να απαρτίζονται από το άπλετο, ήδη διορισμένο, φθηνό/χαμηλόμισθο εργατικό δυναμικό που ήδη υπάρχει...

Ξαναποστάρω για 2η και τελευταία φορά για να το διαβάσει επιτέλους κάποιος και να μου απαντήσει, γιατί θα το στείλω στη διαβούλευση. Επιθυμώ σχόλια και στο συγκεκριμένο θέμα έχουμε φτάσει να στέλνονται μηνύματα κάθε 1 ή 2 λεπτά!!! Sorry  για το μέγεθος και πάλι...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!
οχι δεν συμφωνω σε ολα αυθτα γιιατι να περνειι μεταβατικη περιοδο απο τον Β που ονομασες χωριις να εχουν επιτυχια απο ασερπ τη στιμγη ποθ σε ορισμενοους κλαδους υπαρχοουν εππιιτυ χοντεσ σε δυοο και τρεισ ασεππ και δεν εχουν διιοριστειι και δεν εχουν δειι ουτε μια ωρα προυππηρεσιιας>? αυτο κι αν ειναι αδικο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.