*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1961292 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1022 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:15:26 μμ »
και για οσους βαριιουνται τοο κανω copy paste



Α.ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Να απαντήσω γιατί πραγματικά αυτό αφορά πολύ κόσμο. Έλεγα λοιπόν ότι με το που θα γίνει ο νόμος -είπαμε σε 3 μήνες θα παρουσιάσουμε το σχέδιο νόμου για να πάει στη Βουλή- που αφορά τον εργασιακό βίο, θα περνάνε όλοι με το ΑΣΕΠ, θα γίνονται δόκιμοι και θα συνεχίζουν την πορεία τους 'οπως είπαμε. Αυτοί που περνάνε με το ΑΣΕΠ βεβαίως για την τελική επιλογή, θα μετράει και η προϋπηρεσία. Δηλαδή όπως ανακοινώθηκε συνολικά και από τον κ. Ραγκούση και στην εκπαίδευση θα ισχύει αυτό: 'οτι ναι , περνώ τις εξετάσεις, αλλά και η προϋπηρεσία που έχω, μετράει για την τελική επιλογή.

 

Δηλαδή, όλη η διαφάνεια και η αξιοκρατία είναι ότι καταργούμε τη σειρά επιτυχίας στο ΑΣΕΠ και την αναμιγνύουμε με την υπάρχουσα προϋπηρεσία. Με άλλα λόγια ο νούμερο 1 επιτυχών του ΑΣΕΠ , μπορεί να καταταγεί στο νούμερο 100 αν δεν έχει προϋπηρεσία. Και αν το σύνολο των θέσεων είναι 100, ο νούμερο 101 θα πρέπει να ξαναδώσει ΑΣΕΠ , χάνοντας το πλεονέκτημα που έχει τώρα, δηλαδή αναπληρωτής - μόρια - μονιμοποίηση. Σε τελική ανάλυση, ποιον εξυπηρετεί αυτή η νέα διαδικασία, αφού οι έχοντες προϋπηρεσία σαφέστατα χάνουν, αλλά και οι μη έχοντες προϋπηρεσία , αν δεν είναι μέσα στους ελάχιστους διοριστέους, χάνουν και αυτοί !!!!!
 

Γιατί λοιπόν όλη αυτή η αναστάτωση , αφού κανέναν δεν εξυπηρετεί η αλλαγή του περισσότερο , έστω με τα προβλήματά του,  αξιοκρατικού συστήματος προσλήψεων στην Ελλάδα , εδώ και πολλά χρόνια. Βελτιώστε το υπάρχον σύστημα. Μην το καταργείτε έτσι ξαφνικά. Είναι άδικο. Ειδικά για όσους από εμάς ζήσαμε την αδικία της κατάργησης της επετηρίδας , λίγο πριν διοριστούμε......


δλδ. για να καταλαβω, αυτος που μολις βγαινει απο το πανεπιστημιο εχει ελαχιστες πιθανοντητες να διοριστει αφου κ να γραψει καλα, ενα 80 π.χ., θα τον προσπερασουν αυτοι που εχουν κ προυπηρεσια κ γραψαν το ιδιο ή κ καπως χειροτερα , οποτε θα βρεθει εκτος των 100 ατομων που διοριζονται. σωστα σκεφτομαι?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:14:56 »

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1023 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:15:52 μμ »
Καταρχήν τους βολεύει όλους στην κυβέρνηση να μας διασπάσουνε. Τι το καλύτερο να διαδηλώνουνε χίλια άτομα την μία ημέρα οι οποίοι θέλουνε τον τάδε τρόπο πρόσληψης, την άλλη μέρα να διαδηλώνουνε άλλα χίλια άτομα οι οποίοι θέλουνε έναν άλλο τρόπο, και πάει λέγοντας..και ούτε και τα κανάλια θα δώσουνε τη δέουσα σημασία...
Δε θα ήτανε πολύ καλύτερο να ενωνόμασταν ΟΛΟΙ μαζί για να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα για την εκπαίδευση? Τότε δε θα είμασταν μόνο χίλιοι, αλλά χιλιάδες...τότε μόνο θα ίδρωνε το αυτάκι τους, και τα κανάλια επιτέλους θα στεκόντουσαν μαζί μας. Τώρα απλά βλέπουμε τους δημοσιογράφους να ρωτάνε αυτά που θέλει να πει ο εκάστοτε υπουργός.
Πρέπει επιτέλους να κάνουμε κάτι όλοι μαζί...και για να δείτε ότι μας κοροιδεύουνε μπροστά στα μούτρα μας, όλα τώρα τα φροντιστήρια ΑΣΕΠ τρίβουνε τα χέρια τους. Μυρίστηκαν κρέας, και τρέξανε να διαφημιστούνε στο pde. Οι μόνοι κερδισμένοι είναι τα ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ.. είτε υπάρχουνε 2 πίνακες είτε 1002.
Κι εγώ να θυμίσω τη δική μου πρόταση...

Αποσυνδεδεμένος G7 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1024 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:17:40 μμ »
Νομίζω ότι η κα Διαμαντοπούλου θα μπορούσε να προαναγγείλει ένα πολύ καλύτερο σύστημα για την κατάρτιση νέων πινάκων διορισμού.
Καταθέτω συγκεκριμένη πρόταση:

1. Ας θεωρήσουμε ότι ο ΑΣΕΠ είναι μια σχετικά αξιοκρατική διαδικασία, παραδοχή η οποία χρειάζεται μεγάλη κουβέντα βέβαια...
Οι διοριστέοι στον ΑΣΕΠ διορίζονται. Όσον αφορά τους επιτυχόντες, οι επιτυχίες τους σε κάποιον ΑΣΕΠ δε θα πρέπει να εξαφανίζονται μετά από κάποια χρόνια, να διαιρούνται διά 2, δια 4, διά 8 κλπ όσο γίνονται νέοι διαγωνισμοί. Αν έχει κάποιος μια επιτυχία, π.χ. 10 μόρια στο γραπτό πάνω από τη βάση, ο επιτυχών να παίρνει 10 μόρια που δε θα χάνονται ποτέ. Να μπαίνουν σε έναν τέτοιο πίνακα μαζί με την προϋπηρεσία. Έχεις πετύχει σε 3 ΑΣΕΠ αλλά δεν είσαι ακόμα διοριστέος; 10 + 11 + 15 μόρια πάνω από την εκάστοτε βάση = 36 μόρια σε έναν καινούριο πίνακα (άντε καινούριο γιατί λες ότι θες να κάνεις ριζικές αλλαγές...) που θα είναι αυτούσια και δε θα χάνονται ποτέ!!!

2. Προϋπηρεσία: Έχεις 20 μόρια (δηλαδή 20 μήνες προϋπηρεσίας); Τότε +20 μόρια. Στο παραπάνω παράδειγμά μας: 36+20=56 μόρια, που δε θα χάνονται ποτέ. Τόσο απλά...

3. Προϋπηρεσία ΠΔΣ: Ας υποθέσουμε ότι πολλοί πήραν μερικά χαριστικά μόρια από εκεί λόγω "γνωριμιών". Υποτίθεται ότι αυτό το πρόβλημα λύθηκε με την κατάρτιση πινάκων σε κάθε διέυθυνση με σειρά παλαιότητας πτυχίου. Το 90% της κοινής γνώμης το θεωρεί σωστό και λειτουργεί σαν ψιλο-επετηρίδα. Άντε το μόνο που μπορείς να αλλάξεις είναι να καταρτίζονται πίνακες κεντρικά από το Υπουργείο για λογαριασμό όλων των διευθύνσεων, να επιλέγεις τις διευθύνσεις του νομού που θες (ή και περισσότερων νομών) μαζί με την αίτηση Αναπληρωτών - Ωρομισθίων πρωινού προγράμματος, ώστε να μην τρέχεις κιόλας σε 5 διευθύνσεις με βιογραφικά...

4. Βασικό: Η προϋπηρεσία δεν πρέπει να διαιρείται στο στυλ 5 μήνες = 0.5 μόρια, δηλαδή ένας χρόνος αναπλήρωσης = 1 μόριο. Άσε να γίνεται, όπως ήδη γίνεται, μόνο στον ΑΣΕΠ για προσαύξηση βαθμολογίας. Δηλαδή τι προτείνεται τώρα; Να έχεις μαζέψει 25 μήνες προϋπηρεσίας και να παίρνεις 2,5 μόρια στον γραπτό ΑΣΕΠ που είναι περίπου ίσο με μια ερώτηση πολλαπλής επιλογής; Και μετά όταν γίνεται καινούριος ΑΣΕΠ να χάνεις τις "επιτυχίες" σου αλλά να έχεις μέσα σε δύο χρόνια κάνει τα μόρια προσαύξησης από 2,5 ---> 4;;; Κράτα το να προκύπτουν με την προσαύξηση οι διορισθέντες και μετά οι επιτυχόντες να παίρνουν τα μόρια όπως στο παράδειγμα παραπάνω, που επαναλαμβάνω δε θα χάνονται ποτέ και δε θα διαιρούνται ποτέ...

5. Μπορεί να καταρτιστεί και ένας άλλος πίνακας, έστω Πίνακας Β, που θα έχει μέσα άτομα με προϋπηρεσία αλλά χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ. Αν εξαντλείται ο Α, να προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τον Β. Μεταβατική περίοδος στην περίπτωση αυτή θα ήταν να παίρνει αναπληρωτές ή να διορίζει ένα ποσοστό ατόμων από τον Β που δεν έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ, αλλά έχουν ήδη π.χ. 15 μόρια (ή 10, ή 20, θα βρεθεί μια χρυσή τομή για το κάτω φράγμα, ίσως διαφορετική για κάθε κλάδο)

6. Μεταβατική περίοδος είναι επίσης να μην παίρνεις από τώρα μόνο από ΑΣΕΠ μηδενίζοντας όλες τις προσπάθειες πολλών ανθρώπων τόσα χρόνια. Πες π.χ. για 5 χρόνια ακόμα θα παίρνω 60-40%, με το 40% να προκύπτει από το υπάρχον σύστημα (30μηνο, 24μηνο, τωρινοί πίνακες) ή από τον πίνακα Α που προτείνεται παραπάνω. (Αν έχει κανείς κάποια καλύτερη σκέψη, είναι a priori δεκτή...  ;) )

7. Τα δυσπρόσιτα να παίρνουν τα μόρια επί 2. Αν έχεις στο παραπάνω παράδειγμα 36 μόρια από επιτυχίες ΑΣΕΠ, και 20 μόρια, 10 σε μη δυσπρόσιτα και 10 σε δυσπρόσιτο, να παίρνεις 36 + 10 + 2*10 = 66 μόρια!!! Και να μένει πάντα το επί 2. Κρα θα κάνουν όλοι να πάνε σε δυσπρόσιτο αναπληρωτές για να μαζεύουν μόρια πιο γρήγορα. Πρώτη επιλογή τα δυσπρόσιτα θα βάζουν γιατί θα παίρνουν διπλά μόρια (και μετά το σχολείο θα διαβάζουν για τον ΑΣΕΠ ή θα ψαρεύουν :) ). Δε θα έχεις ποτέ κενά σε δυσπρόσιτα με αυτόν τον τρόπο. Δηλαδή τώρα που μετράνε διπλά για τον πίνακα Αναπληρωτών αλλά όχι για τον Ενιαίο Διορισμών είναι πιο δίκαιο;;;

8. Κάνε ρυθμίσεις για πολύτεκνους, τρίτεκνους, ειδικές κατηγορίες και ΣΜΕΑ... Βάλε ποσοστά ή βρες μια φόρμουλα...

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς. Κάθε πρόταση είναι συζητήσιμη, τα σχόλια δεκτά και δεν χωρούν παρωπίδες σε αυτά τα θέματα...
Αν ανοίξει site/mail/forum η Διαμαντοπούλου ή το Υπουργείο Παιδείας σκέφτομαι να το κάνω post σαν πρόταση. Μπορεί να το κάνετε κι εσείς ή και ένα συντονισμένο όργανο (π.χ. Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών ή Σύλλογος Ωρομισθίων). Δεν θα παραπονεθώ για καταπάτηση δικαιωμάτων /copyright  :) :) :)
Με τις αναγγελίες
Για να μη λένε ότι δεν έχουμε και προτάσεις και ότι μόνο διαμαρτυρόμαστε...


ΥΓ: Προτάσεις μπορούν να γίνουν και για τις αποσπάσεις. Το μόνο που με βρίσκει σύμφωνο είναι το όχι σε 2000 αποσπασμένα άτομα στο Υπουργείο και στα περίχωρα Αττικής με μόρια Αη Στράτη, Καστελόριζου, κλπ. Ε μην καταλήξεις όμως και να μην έχεις ούτε άτομο σε μια διεύθυνση γιατί θα δίνεις 1 μόριο. Ποιος θα επιλέξει απόσπαση κάνοντας 3 μήνες λιγότερες διακοπές για ένα μόριο. Θα ερημώσουν όλα. Διοικητικούς επίσης έχεις 2-3 σε κάθε διεύθυνση ενώ χρειάζεσαι π.χ. 50 άτομα. Τι θα κάνεις;;; Θα διορίσεις "ημετέρους" διοικητικούς με άλλον αδιάβλητο ΑΣΕΠ; Θα βάζεις όποιους δεν είναι καλοί για την τάξη και δεν κάνουν για καθηγητές μετά από τη 2χρονη αξιολόγηση. Θα φτιάξετε μήπως τώρα καμιά χιλιάρα επιτροπές για να βολέψετε κι άλλους συμβουλους. Δηλαδή αν θέλω να δουλεύω σε διεύθυνση να το παίζω άσχετος με το μάθημα μου μόλις διοριστώ για να με φέρουν πιο κοντά;;;
Πρόταση: Κάνε το εξής απλό: Βάλε τα μόρια περιοχής τοποθέτησης και περιοχής απόσπασης /2. (ή /3 ή βρες εσύ ένα δίκαιο τύπο...)Π.χ.
Είστε τοποθετημένοι στη Σύμη που έχει 9 μόρια, αλλά αποσπασμένοι στο Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα που έχει 1 μόριο;;;
Θα παίρνετε (9+1)/2 = 5 μόρια το χρόνο!!! Δύσκολο είναι;;;;;;;;; Θέλει Ανώτερα Μαθηματικά;;;;;;
Με τον τρόπο αυτό θα ψιλοκρατήσεις την πελατειακή κατάσταση που επικρατεί, θα βολέψεις τους δικούς σου (που ήδη και αυτοί έχουν εξαγριωθεί και δε σε βλέπω καλά...), αλλά ρε παιδάκι μου θα υπάρχει και ένα μέτρο. Αυτός που όντως πάει στη Σύμη θα παίρνει τα 9 μόρια και θα νιώθει μια Α ικανοποίηση (ή έστω Α/2 ικανοποίηση  ;) ) Και δε θα ερημώσουν κι οι διευθύνσεις, αλλά θα συνεχίσουν να απαρτίζονται από το άπλετο, ήδη διορισμένο, φθηνό/χαμηλόμισθο εργατικό δυναμικό που ήδη υπάρχει...

Ξαναποστάρω για 2η και τελευταία φορά για να το διαβάσει επιτέλους κάποιος και να μου απαντήσει, γιατί θα το στείλω στη διαβούλευση. Επιθυμώ σχόλια και στο συγκεκριμένο θέμα έχουμε φτάσει να στέλνονται μηνύματα κάθε 1 ή 2 λεπτά!!! Sorry  για το μέγεθος και πάλι...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!



Μου αρέσει.....Συμφωνώ!!!!!
Φώφη, κάνε το καλό και ρίξ' την στο γυαλό....


http://filologoi02.forumgreek.com/

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1025 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:18:15 μμ »
Δεν είναι λοιπόν υποκριτικό να λες ότι όσοι δούλεψαν εκτός ΑΣΕΠ να πάνε να.... (μην πω τι) διότι και καλά ήταν βύσματα;

Δε μιλησα ΠΟΤΕ κατα οποιουδηποτε πηρε μορια (στο πρωινο ή την ΠΔΣ) εχοντας επιτυχια ΑΣΕΠ! Ισα-ισα που συμφωνησα με τον ΜΙΛΤΟΣΤΑΜΜΥ να κλειδωθει ο πινακας για να διοριστουν ολοι σε βαθος χρονου, αλλά οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ να προηγουνται.

Ειχε φανει κι απο προηγουμενα ποστ σου στα τοπικς των βιολογων οτι εισαι καραβυσμα που παιρνει ΠΔΣ τοσα χρονια στη σειρα χωρις ΑΣΕΠ και το μονο που σ'ενδιαφερει ειναι ο διορισμος και καθολου η εκπαιδευση! Για κατι τετοιες σαν κι εσενα ειναι που πρεπει να κλειδωθει ο πινακας και να μεινετε απεξω! Ουστ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:14:56 »

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1026 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:23:27 μμ »
τι γινεται ρε παιδια καθε μερα και χειροτερα....να της στειλουμε καμια δεκαρια τσιχλες να σταματησει να μιλαει αυτη η γυναικα;;; ειναι γνωστο το σλογκαν αλλωστε.....καλυτερα να μασας παρα να μιλας.......... >:( ;D ;D

τα νευρα μουυυυυυυυυυυυυυ!!! >:( >:( >:(
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1027 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:23:40 μμ »
από  ΝΕΤ και ΕΤ3 τα παρακάτω

http://www.youtube.com/watch?v=bnU3SilZcEM
 
http://www.youtube.com/watch?v=tSdhqSqcUdg
[/quote]

Παντως ριχτε κ μια ματια σε αυτα τα ρεπορταζ, προσπαθουν να πεισουν πως οποιος εχει κ επιτυχια στον ασεπ να μη φοβαται.Εγω μια επιφυλαξη την εχω κ περιμενω να δω τι θα  γινει τελικα.

Αποσυνδεδεμένος k_elina54

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1028 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:26:03 μμ »
πιστευω οτι εκτος απο το να κατακρινουμε το συστημα διορισμων,καλο θα ειναι να κανει κ ο καθενας τις προτασεις του.
προτασεις για ενα συστημα που θα ειναι οσο πιο δικαιο γινεται για ολους,κ δε θα μας συμφερει προσωπικα,στο πλαισιο μιας απλης καλοπροαιρετης συζητησης μεταξυ ολων.



εγω σκεφτηκα τον εξης τροπο(μια κ ειμαι στη δουλεια κ βαριεμαι,αποφασισα να αξιοποιησω δημιουργικα το χρονο μου!!):

1)τα μορια προυπηρεσιας μενουν ως εχουν

2)τα μορια απο επιτυχια σε ασεπ(οποιονδηποτε ασεπ) να διαιρουνται δια δυο κ να παραμενουν για παντα(το λεω αυτο γιατι για μενα ειναι αδικο να εχουν τα ιδια μορια καποιος με 3 χρονια τρεξιματος απο εδω κ απο εκει κ καποιος που εγραψε 1 φορα 65.καποιοι ισως διαφωνησουν.δεκτο)

3)διαιρουμε δια δυο τα χρονια που εχει καποιος το πτυχιο κ προσθετουμε αντιστοιχα μορια.(πχ αν καποιος εχει 10 χρονια το πτυχιο.παιρνει 5 μορια.)το μεγιστο μοριων που να μπορει να παρει καποιος απο τη χρονολογια να ειναι τα 10(οταν δηλαδη θα ειναι τουλαχιστον 42 χρονων)

4)διαιρουμε δια δυο το αποτελεσμα που προκυπτει απο την αφαιρεση του 5 απο τον βαθμο πτυχιου κ προσθετουμε τα αντιστοιχα μορια.(πχ ενας με βαθμο πτυχιου 9 παιρνει 9-5=4 4/2=2 μορια.

5)πινακες ωρομισθιων να γινονται ανα νομο κ απο εκει να παιρνουν κ για πδσ.
11 ωρες για ωρομισθιο, 12 για πδσ(επειδη τελειωνει νωριτερα η πδσ,τα μορια με αυτον τον τροπο απο ωρομισθια η πδσ θα ειναι τα ιδια κ δε θα αφηνει καποιος την πδσ για ωρομισθια.)
εννοειται οτι ολες οι προσληψεις θα γινονται απο αυτον τον ενα κ μονο πινακα με τα μορια που προτεινα πως να υπολογιζονται.
επισης αποφευγεται το ξεσπιτωμα του ωρομισθιου για 300 ευρω.

6)στα δυσπροσιτα τα μορια να πολλαπλασιαζονται  χ 1.5,κ οχι με δυο,εφοσον θα πηγαινει καποιος απο τον ιδιο νομο(ενω τωρα παει κ σε αλλους).Να εξαιρεθουν τα μικρα νησια,οπου θα πολλαπλασιαζονται Χ 2(με την εννοια οτι δεν ειναι το ιδιο να εισαι 1 ωρα δρομο,απο το να θες 2 σαπιοκαραβα για να πας)
οσοι ομως εχουν ηδη μορια απο δυσπροσιτα να τα διατηρησουν,καθως με αλλα δεδομενα πηγαν.

7)αν τυχει (λεμε τωρα) να μη φτασουν σε ενα νομο οι ωρομισθιοι,να καλουνται απο το διπλανο νομο,παιρνοντας ομως μορια σαν δυσπροσιτο(χ 1.5 η χ2 οπως πριν ειπα)

 8 )οταν καποιος φτασει τα 24 μορια (οχι καθαρης προυπηρεσιας ,αλλα με τον τροπο που ανεφερα) να μπαινει σε ενα ξεχωριστο πινακα και  θα εχει απολυτη προτεραιοτητα στους διορισμους με προυπηρεσια,αναλογα οχι με τα μορια που εχει,αλλα αναλογα με την ημερομηνια που συμπληρωσε αυτα τα 24 μορια.οσοι δε διοριστουν,θα πηγαινουν αναπληρωτες,με την ιδια παντα προτεραιοτητα.
(ετσι δινουμε τη δυνατοτητα σε καποιον που ασχολειται με κατι αλλο,αλλα θεωρειται ικανος αφου μαζεψε τοσα μορια,να μην συνεχιζει το κηνυγι μοριων,αλλα αν θελει να περιμενει το διορισμο του).

9) το ποσοστο 60-40 ας διατηρηθει.

σε αυτο το συστημα προσμετρωνται ολα.
κ η ηλικια σε μικρο βαθμο,κ ο βαθμος πτυχιου σε μικρο βαθμο,κυριως οι επιτυχιες στον ασεπ που μπορουν ομως να λειτουρησουν αθροιστικα,κ η προυπηρεσια.
δινει ομως τη δυνατοτητα σε καποιον που δεν εχει οικονομικη ανεση να γινει ωρομισθιος η ασχολειται με κατι αλλο,να γραψει 2-3 φορες καπως καλα στον ασεπ κ να διοριστει(να μην πρεπει να γραψει 75 κ να μην χανεται το 65 που γραφει)

επισης ,αν ποτε εφαρμοστει κατι τετοιο(λεμε τωρα) να γινει απο χρονια που θα εχει ασεπ,ετσι ωστε οι επιτυχοντες του προηγουμενου να μην ζημιωθουν(εφοσον τωρα ξερουν οτι τα μορια τους θα μετρανε ολοκληρα για δυο χρονια)

τελος θα προτεινα (για να βαλω κ κατι βυσματικο να χουμε να τσακωνομαστε!) οσοι ειναι γραμμενοι στο pde να παρουν μορια αναλογα με τα αστερια στο προφιλ(αυτο που ειναι με το ποσα μηνυματα εχετε στειλει..! δηλ το ανωτερο 5!)!!!  ;D ;D

κ ας προσθεσω κ τα κλασσικα,αλλα σημαντικα,οπως περισσοτεροι διορισμοι,ανακοινωση υλης ασεπ κ μηνα διεξαγωγης ενα χρονο πριν,πιο λογικες ερωτησεις και λιγοτερη προχειροτητα στα ερωτηματα κτλ....


ας πει ο καθενας που συμφωνει,που διαφωνει(πριν ομως υπολογισει τα δικα του μορια!!) η καλυτερα ας προτεινει ο καθενας αυτο που νομιζει ως ιδανικο!!





απλα να θυμισω κ τη δικη μου προταση....


http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=16009.msg244238#msg244238


Και οι δικές σου προτάσεις σωστές και δίκαιες μου φαίνονται.Το θέμα είναι όμως τι θα πει η Διαμαντοπούλου, που πολύ αμφιβάλλω αν θα δώσει μεγάλη σημασία σ' αυτα που λέμε. Με τον αριθμό βουλευτών που έχουν στη βουλή περνάνε ότι θέλουν...

Αποσυνδεδεμένος daimonman

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1029 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:26:52 μμ »
Εγώ και η κοπέλα μου να διοριστούμε μόνιμοι κι όλοι οι άλλοι να πάνε να...
Όπως το είπε η υπουργός, κατάργηση των πινάκων των αναπληρωτών. Μας μένουν οι πίνακεσ της πδσ. Από αυτούς βγάζουμε όσους δούλευαν προηγούμενα χρόνια πδσ, που σημαίνει ότι είναι βύσματα. Μας μενουν οι καθαροί. Κι επειδή είπε η υπουργός σα βασική προυπόθεση την επιτυχία του ασεπ, διορίζουμε το σεπτέμβρη ( μεταβατική περίοδος) τους καθαρούς που έχουν επιτυχία στον ασεπ. Μετά ΜΟΝΟ ΑΣΕΠ!
Επίσης διορίζουμε τις μελαχρινές με πολύ κατσαρά μαλλιά 1,75 αδύνατες κούκλες επειδή πρέπει να τις διασφαλίσουμε να διαιωνίσουν χωρίς άγχος το είδος μας. Μια παρασπονδία μέσα σε όλη αυτή την αξιοκρατία δικαιολογείται. Αυτά...

Άντε να ξαναστείλω κι εγώ την πρότασή μου για διαβούλευση...

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1030 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:33:31 μμ »
O  Παναρετος εχει κ μπλογκσποτ, εγω θα στειλω κανα δυο αποψεις , μπορουμε κ ανωνυμα.Σοβαρος φαινεται παντως.Απ την αλλη να σας πω κ τη μαυρη αληθεια μου καποτε στο δρομο ειχα βρει 2 γνωστες μου που χωρις ασεπ ειχαν παει ωρομισθιες παρανομα σε κατι χωρια κ μου κουνιοντουσαν συναμενες κουναμενες οταν εγω διαβαζα να παω να δωσω για 4 φορα.Πολυ θα το χαρω να στρωσουν επιτελους το ποπουδακι τους  αν κ θα τις πιασει η μεταβατικη περιοδος καθως φαινεται.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1031 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:34:09 μμ »
δλδ. για να καταλαβω, αυτος που μολις βγαινει απο το πανεπιστημιο εχει ελαχιστες πιθανοντητες να διοριστει αφου κ να γραψει καλα, ενα 80 π.χ., θα τον προσπερασουν αυτοι που εχουν κ προυπηρεσια κ γραψαν το ιδιο ή κ καπως χειροτερα , οποτε θα βρεθει εκτος των 100 ατομων που διοριζονται. σωστα σκεφτομαι?

Δε θα εχει ελαχιστες πιθανοτητες, επειδη η προϋπηρεσια δινει ελαχιστο προβαδισμα στο διαγωνισμο: 6 μηνες πρϋπηρεσιας, δηλ 2-3 χρονια ωρομισθιας, δινουν μονο 0,5 μοριο στο διαγωνισμο. Εξαλλου, αν δεν ειναι αναμεσα στους λιγους που θα διοριστουν, τι θα κανει? Αν εχει καλη σειρα, θα παει αναπληρωτης ή ωρομισθιος... και τη μεθεπομενη χρονια φτου κι απο την αρχη με νεο ΑΣΕΠ!

Πιστεύω όμως ότι χρειάζεται κάτι άλλο. Κάτι που πρότεινα και πριν 3 σελίδες και πιθανώς χάθηκε.

Εγω το διαβασα και συμφωνω μ'αυτο περισσοτερο απο την προηγουμενη προταση που εγινε, αλλά δεν εχει νοημα να συζηταμε ενα τετοιο συστημα, γιατι η προθεση του Υπουργειου ειναι να μπαινουν πλεον ολοι με ΑΣΕΠ. Οπότε εχει νοημα να συζηταμε συστηματα που παιζουν με τον ΑΣΕΠ...

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1032 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:34:57 μμ »
αληθεια? εγω νμομιζα οτι δεν θα μετρουσε καμια προυππηρεσια κανενςοο ειτε εππιτυχοντα ασεπ ειιτε μη επιτυχοντα. Αν ειναι ετσι δηλαδη αν ενας εχει προυππηρεσια αππο το 2006-2007 χωρις επιτυχια στον Ασεπ και δωσει Ασεπ το 2010 η προυπηρεσια του 2006-07 θα υπολογιστειι?

δεν ήταν τόσο λεπτομερής η συνέντευξη, σύντομα θα μάθουμε

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1033 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:43:11 μμ »
θα συμφωνησω με το Μαρκο οτι πρεπει να σκεφτουμε κ τα νεα παιδια.αν συνεχιστει το υπαρχον συστημα τα νεα παιδια ειναι πολυ δυσκολο να μπουν στην εκπαιδευση. κ θα αναλυσω το επιχειρημα μου.
μια γνωστη μου ειχε δωσει στον ασεπ 2005 για πρωτη φορα. ηταν διοριστεα στη β φουρνια με σειρα 600 κ κατι. απο τον οκτωβρη της πρωτης χρονιας πηγε αναπληρωτρια μονο με τα μορια απο τον ασεπ κ αυτο γιατι δεν ειχε ανεβει η βαση αναπληρωσης οσο τωρα.
δινω εγω στον ασεπ το φετινο (μεσολαβει μονο ενας ασεπ του 2007). ειμαι κ εγω διοριστεα στη β φουρνια με θεση 400 κ κατι δλδ 200 θεσεις πιο πανω απο τη  γνωστη μου κ με καλεσαν προχθες ωρομισθια. για αναπληρωση ουτε καν το συζητω.
κ θελω να καταληξω: ενα παιδι που θα δωσει για πρωτη φορα στον επομενο ασεπ μπορει να γραψει 70, να απεχει λιγα μονο μορια απο τον τελευταιο διοριστεο κ να μην εχει καν τη δυνατοτητα να παει ωρομισθιος αφου δεν θα εχει προυπηρεσια. υποτιθεται οτι μεσω ασεπ προσλαμβανεται το 60% των διοριστεων. ξερουμε ολοι πολυ καλα οτι αυτο δεν ισχυει. αν ομως ολες οι προσληψεις γινονται μονο μεσω ασεπ φετος δεν θα επαιρναν 480 αλλα 1480. ετσι δεν θα υπαρχει κ αυτη η ταλαιπωρια κ το αγχος με τις ωρομισθιες κ τις αναπληρωσεις.
ειμαι υπερ του νεου νομοσχεδιου αρκει να υπαρξει αυτη η μεταβατικη περιοδος για τα παιδια που τοσα χρονια ετρεχαν σε ωρομισθιες κ αναπληρωσεις. δεν ειναι δυνατον να ξερουν οτι σε 1 ή 2 χρονια θα διοριστουν μεσω του 24μηνου ή 30μηνου κ ξαφνικα να χαθουν ολα. αυτο θα ειναι καταφωρη αδικια...

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1034 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:47:04 μμ »
Άυριο πραγματοποιείται ανοιχτή συνέλευση της "Πρωτοβουλίας Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών"

11πμ στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, Αριστοτέλους 32 με Ολύμπου

http://oromisthioi.blogspot.com/

Συνάδερφοι ελάτε να προτείνουμε λύσεις και να συζητήσουμε τη δράση μας από δω και πέρα


θα ήθελα να εκφράσω κάποιες προσωπικές σκέψεις που εύχομαι να κινητοποιήσουν κι άλλους για βελτίωση τους. Θεωρώ επιβεβλημένο ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΡΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ:

1) Ναι στις καθαρές λύσεις (100% ασεπ ή 100% επετηρίδα). Όμως, αυτές οι αλλαγές δεν μπορούν να γίνονται σπασμωδικά και αυθαίρετα μέσα σε μια μέρα, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη πως οι υπάρχοντες νόμοι (πίνακες, 24μηνο) επέβαλλαν τον τρόπο ζωής χιλιάδων εκπαιδευτικών όλα τα προηγούμενα χρόνια μέχρι σήμερα.
Το υπάρχον σύστημα μπορεί να μην είναι το πιο αντικειμενικό ή το πιο "αξιοκρατικό" (και πιο θα μπορούσε να είναι αυτό άλλωστε χωρίς κάποιος να είναι αδικημένος;;), αλλά αυτή τη στιγμή, και μετά την αλλαγή των κριτιρίων στην πδσ αποτελεί μια διάφανη διαδικασία που:
-  πριμοδοτεί και τους νέους αποφοίτους χωρίς προϋπηρεσία μέσα από τη διαδικασία των εξετάσεων
- το σημαντικότερο: δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον με μια-δυο (..ή και 3-4!) επιτυχίες στον ασεπ να γίνει αναπληρωτής και απο κει και πέρα να μπει σε τροχιά διορισμού είτε μέσω του 40%, είτε με το 24μηνο
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ;;

2) Δε νοείται αναβάθμιση της παιδείας και προσλήψεις μέσω ασεπ στο 100% χωρίς την κατάργηση του μεσαιωνικού καθεστώτος της ωρομισθίας! Εκτός του ότι προκύπτουν παράλογα και αντιφατικά σχήματα με αυτά που λέει αυτη τη στιγμή η υπουργός: δηλ να παίρνει κάποιος μόρια από τον ασεπ για να προσληφθεί ..ως ωρομίσθιος με 3και60 το μήνα και χωρίς δικαιώματα, με μισό ωράριο... αλλά χωρίς μόρια διορισμού!!! ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί και κάλυψη των πραγματικών έκτακτων κενών με αναπληρωτές

3) Υποχρεωτικό ολοήμερο σχολείο, με μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (θεατρο, μουσική, πληροφορική, εικαστικά κ.α.). Ένα δημοτικό σχολείο που θα παρέχει στα παιδιά ολοκληρωμένη παιδεία – το δυνατό περισσότερο – και δε θα διακρίνει τα μαθήματα σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα. Σχολείο προσαρμοσμένο σε νέου τύπου μάθηση. Με κατάλληλες υποδομές για όλα τα μαθήματα. Με 4-5 Η/Υ σε κάθε τάξη για σύγχρονες μορφές μάθησεις μέσω ομαδοσυνεργασίας και μεθόδου projects - διαθεματικότητα. Με συνδιδασκαλία για την εφαρμογή της διαθεματικότητας με ουσιαστικό τρόπο. Με συνδιδασκαλία στις 2 ώρες προετοιμασίας των μαθητών για την επόμενη μέρα, ώστε να αμβλυνθούν οι ανισότητες και να στηριχτούν επαρκώς οι μαθητές. Με περισσότερο πράσινο και λιγότερο τσιμέντο στις αυλές, χώρο για θέατρο και κλειστά γυμναστήρια. Απαραίτητες υλικοτεχνικές υποδομές για φυσική αγωγή πλουραλιστική, εικαστικά κ.α.Με επαρκή τρόπο και χώρο -και το απαραίτητο προσωπικό- για τη μεσημεριανή σίτιση των μαθητών και χώρους χαλάρωσης και ξεκούρασης εκτός αυτού της αυλής (βιβλιοθήκη, εργαστήριο, εργαστήριο Η/Υ)

4) Ναι στη 2ετή επιμόρφωση, πρακτική. Εγώ θα έλεγα ναι και στην αξιολόγηση, αν η μόνη συνέπειά της είναι η τοποθέτηση κάποιου σε διοικητική θέση, αντί για την τάξη, αν κριθεί ανεπαρκής. Καλώς ή κακώς συνάδερφοι υπάρχουν και περιπτώσεις συναδέρφων που θα έπρεπε να μην είναι στην τάξη. ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΣΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ. Τι καλύτερο από μια 2ετή επιμόρφωση πάνω στο αντικείμενο στην πράξη? Ποιο το νόημα να συντηρείται όλος αυτός ο νομικίστικος καθορισμός της επάρκειας με βάση το πτυχίο, όταν αντικειμενικά κανείς δεν είναι παιδαγωγικά επαρκής χωρίς εμπειρία; Ποιο το νόημα να δίνουμε μάχη για να μπούμε στην ΑΣΠΑΙΤΕ, αν θα επιμορφωνόμαστε στην πράξη επί 2ετίας; ΠΛΗΡΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΟΛΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ 2ΕΤΟΥΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

5) Υποχρεωτική ΔΗΜΟΣΙΑ δίχρονη προσχολική εκπαίδευση

6) ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ 1400 €. Επιμορφώσεις, αξιολογήσεις, σωστή συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών, λειτουργία με ουσιαστικό τρόπο των δομών του σχολείου απαιτεί τεράστια προσπάθεια από τους εκπαιδευτικούς για την οποία θα πρέπει να αμείβονται

7) Αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης. Με μαθήματα επιλογής στα ολοήμερα γυμνάσια. Με εργαστήρια στα γυμνάσια και ενιαία λύκεια στα οποία θα συμπεριλαμβάνονται και πρακτικά, εργαστηριακά και θεωρητικά μαθήματα. Με κατάλληλη καμπάνια ενημέρωσης γονέων και μαθητών και ουσιαστικό επαγγελματικό προσανατολισμό. Με προασαρμογή του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στην πραγματικότητα

8 ) Ουσιαστική λειτουργία και αναβάθμιση της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στο Λύκειο: εφαρμογή της από την αρχή της χρονιάς με μόνιμους (ή αναπληρωτές) εκπαιδευτικούς. Τα τμήματα θα καθορίζονται μέσα στο καλοκαίρι και θα υπάρξει κατάλληλη καμπάνια ενημέρωσης σε γονείς και μαθητές.

9) Ειδικοί στα σχολεία, συνεκπαίδευση, παράλληλη στήριξη: Ψυχολόγος σε κάθε σχολείο, ένταξη των παιδιών με κινητικές δυσκολίες και των παιδιών με ειδικές ανάγκες στην εκπαίδευση και αποϊδρυματοποίηση, καθώς αυτή τη στιγμή χιλιάδες παιδιά που θα έπρεπε να φοιτούν σε κανονικά σχολεία (με εφαρμογή της συνδιδασκαλίας, της συνεκπαίδευσης, αναβάθμιση των φορέων που είναι αρμόδιοι για διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών κτλ) βρίσκονται εγκλωβισμένα με λογικές τριτοκοσμικές σε ειδικά σχολεία. Επίσης, μαθητές με ανάγκη στήριξης και ανάγκη εκπαιδευτικού δίπλα τους (είτε για λόγους μαθησιακών δυσκολιών, είτε ψυχολογικών παραμέτρων) βιώνουν την περιθωριοποίηση στο σχολείο

10) Παροχή πιστοποιητικών ξένης γλώσσας και γνώσεων Η/Υ μέσα από το σχολείο. Απορρόφηση καθηγητών ξένων γλωσσών στα ολοήμερα γυμνάσια, καθώς τα φροντιστήρια επιβάλλεται να δεχθούν πλήγμα. Είμαστε η μόνη χώρα του "δυτικού κόσμού" με 7 χρόνια φροντιστήριο αγγλικών, ενώ διδασκόμαστε αγγλικά από την γ δημοτικού!

κ.α. πολλά...

ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ! ΠΡΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2009, 10:47:15 μμ από asimos_alex »

Αποσυνδεδεμένος foutsouri

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 179
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1035 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 07:49:19 μμ »
Το τελευταιο 24ωρο δινετε διαφορες λυσεις που αφορουν ομως μονο αυτους που εχουν προυπηρεσια απο ασεπ.Γιατι ρε παιδια οι υπολοιποι δεν ταλαιπωρηθηκαν?δεν κουραστηκαν, δεν παρατησαν τις οικογενειες τους για λιγες ωρες προκειμενου να αποκτησουν τα λιγοστα μορια? επειδη δημιουργηθηκε σκανδαλο με την ΠΔΣ θα μας παρει ολους η μπαλα? Υπαρχουν ειδικοτητες που επαιρναν ωρομισθιους χωρις επιτυχια στο ασεπ ή ακομα και στα ΣΜΕΑ επειδη υπηρχαν κενες θεσεις και καθολου οργανικες θεσεις.Να σας υπενθυμησω οτι η κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ προσελαβε εκπαιδευτικους ως αναπληρωτες χωρις επιτυχια Ασεπ στην ολυμπιακη παιδεια και που ολοι αυτοι τωρα ειναι διορισμενοι.Θεωρω οτι πρεπει να υπαρχει αλληλεγγυη γιατι διαφορετικα θα καταντησουμε να τρωγομαστε μεταξυ μας  με το να υποστηριζει ο καθενας απο την πλευρα του( αυτο που τον συμφερει )και να "ριχνει"τον αλλο.φυσικα το σχεδιο τους αυτο ειναι, να φαγωθουμε μετεξυ μας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160679
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 395
Σύνολο: 403

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.