*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1961241 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4662 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 06:53:47 μμ »
Το σίγουρο είναι ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την οικονομία.
Το πασοκ προεκλογικά έπεισε τον κόσμο ότι υπάρχει δυνατότητα εξόδου από την κρίση χωρίς να θιγούν τα κεκτημένα δικαιώματα.
Τελικά μετεκλογικά φαίνεται να παίρνει ακόμα πιο σκληρά μέτρα από όσα θα έπαιρνε ή νδ.
Παντού θα γίνουν περικοπές και στην εκπαίδευση φυσικά.
Η συνέντευξη στις 12 Νοέμβρη εξέφραζε την αγωνία της κυβέρνησης για περικοπές.
Τα προβλήματα της παιδείας είναι γνωστά και αν τα ιεραρχήσουμε τότε  μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και λιγότερο στην δευτεροβάθμια.
Η τραγική κατάσταση που βρίσκονται τα ΤΕΙ και ΑΕΙ κάνει το σύνθημα πρώτα ο μαθητής να είναι εκτός πραγματικότητας. Πρώτα ο φοιτητής έπρεπε να είναι κανονικά. Τώρα γιατί δεν ακουμπάν το φλέγον πρόβλημα αλλά ασχολούνται με τα λιγότερο επείγοντα δεν το καταλαβαίνω. Εκτός και αν θέλουν να δείξουν στις Βρυξέλες ότι παράγουν έργο, και να αποφύγουν συγχρόνως τις μεγαλύτερες αντιδράσεις.
Το θέμα του τρόπου πρόσληψης είναι στην ουσία ασήμαντο μπροστά στα τόσα άλλα.
Φέτος προσέλαβαν στην δευτεροβάθμια 3448 μόνιμους και 2850 αναπληρωτές και διέθεσαν 45000 ώρες για ωρομίσθιους.  Δηλαδή χονδρικά περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ.
Και αυτά είναι στοιχεία που φαίνονται. Οι ευρωπαίοι αντιλαμβάνονται το πρόβλημα με λογιστικό τρόπο. Πρέπει να κάνεις περικοπές ,να μειώσεις τον τεράστιο αριθμό δημοσίων υπαλλήλων.  Εννοείται ότι και η εκπαίδευση θεωρείται κομμάτι της παθογένειας.
Οι ευρωπαίοι γνωρίζουν το πρόβλημα στην τριτοβάθμια, και ασκούν και για εκεί πίεση.
Απλώς η κυβέρνηση πρέπει να επιλέξει το λιγότερο αντιδραστικό κομμάτι για να αρχίσει από κάπου τις περικοπές.
Οι εκπαιδευτικοί πρόθυμα συμμετείχαν στην διαβούλευση αν και υποψιάζονταν ,λόγω της βιασύνης, ότι δεν είναι ουσιαστική.  Πρόθυμα μπήκαν στην λογική του αξιοκρατικού τρόπου διορισμού γιατί πολλοί ακολούθησαν την πεπατημένη , το ρουσφετάκι και τον πλάγιο δρόμο, αλλά δεν ήταν όμως αυτές οι προθέσεις του υπουργείου.
Ένα κόμμα όπως το πασοκ ,που καθιέρωσε το βίσμα και το κονέ όχι απλώς ως πρακτική αλλά και ως ιδεολογία στην κοινωνία , δεν είναι κάπως ύποπτο να εμφανίζεται ως ο αδιάφθορος  δικαστής Dredd ?
Η διαφθορά είναι τόσο εκτεταμένη στην κοινωνία που σίγουρα δεν πάει άλλο.
Όχι όμως σαν πρόσχημα για να κάνεις περικοπές.
Αφού είναι ηθικά επείγον να δίνουν όλοι ασεπ ας γίνει και αυτό.
Όμως ποιος θα εξασφαλίσει την διαφάνεια στον ασεπ; Γιατί είναι γνωστό στους πολιτικούς πως λειτούργησε παλιότερα , κάτι σαν το σδοε που όλοι ξέρουμε ότι κάπου -κάπου  τα έπαιρνε από τους εμπόρους.
Από την άλλη, οι αδιόριστοι  εκπαιδευτικοί της μέσης εκπαίδευσης δεν έχουν καμιά συνοχή καμιά συναδελφικότητα καμιά αλληλεγγύη, βλέπουν ο ένας τον άλλον  μόνο ως εμπόδιο για την πρόσληψη. Για αυτό δεν πρόκειται να αντιδράσουν ουσιαστικά. Όπως δεν αντέδρασαν το 1998 με την βιασύνη του Αρσένη να ξεφορτωθεί την επετηρίδα και πήγαιναν με την συνοδεία των ματ για να γράψουν ασεπ……

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:04:38 »

Αποσυνδεδεμένος Γάτος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4663 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 06:55:03 μμ »
Ή πίνει καφέ με τον φίλο του  και αφήνει αυτούς που έβγαλε το 80% να κάνουν αλλαγές στη ζωή του που του αλλάζουν τα φώτα...

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4664 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 07:18:10 μμ »
Αυτή η ιστορία με το τεράστιο δημόσιο έλλειμμα έχει αρχίσει να με εκνευρίζει!
Αυτές οι φοβερές δαπάνες που πήγαν τελικά;

Στα λαμπερά μας δημόσια κτίρια και γραφεία;
Στα πανέμορφα σχολεία με τις καταπληκτικές υποδομές που διδάσκουμε;
Στα φοβερά οπλικά συστήματα που έχουμε;
Στου παχυλούς μας μισθούς;
ΣΤΟΥΣ ΩΡΟΜΙΣΘΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΩΝ STAGE;

Γιατί δεν μας λένε αναλυτικά που πήγαν όλα αυτά τα λεφτά! Και δεν είναι λίγα...

Αυτό να μας πουν πρώτα... Οι υποκριτές..Τα σκουλίκια...

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4665 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 07:41:29 μμ »
Αυτή η ιστορία με το τεράστιο δημόσιο έλλειμμα έχει αρχίσει να με εκνευρίζει!
Αυτές οι φοβερές δαπάνες που πήγαν τελικά;

Στα λαμπερά μας δημόσια κτίρια και γραφεία;
Στα πανέμορφα σχολεία με τις καταπληκτικές υποδομές που διδάσκουμε;
Στα φοβερά οπλικά συστήματα που έχουμε;
Στου παχυλούς μας μισθούς;
ΣΤΟΥΣ ΩΡΟΜΙΣΘΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΩΝ STAGE;

Γιατί δεν μας λένε αναλυτικά που πήγαν όλα αυτά τα λεφτά! Και δεν είναι λίγα...

Αυτό να μας πουν πρώτα... Οι υποκριτές..Τα σκουλίκια...

Τα 28 δισεκατομμυρια ευρω που χαρισαν στις τραπεζες, τα ξεχασε κιολας η κοινωνια??

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:04:38 »

Αποσυνδεδεμένος GR

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 576
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4666 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 07:51:08 μμ »
Αυτή η ιστορία με το τεράστιο δημόσιο έλλειμμα έχει αρχίσει να με εκνευρίζει!
Αυτές οι φοβερές δαπάνες που πήγαν τελικά;

Στα λαμπερά μας δημόσια κτίρια και γραφεία;
Στα πανέμορφα σχολεία με τις καταπληκτικές υποδομές που διδάσκουμε;
Στα φοβερά οπλικά συστήματα που έχουμε;
Στου παχυλούς μας μισθούς;
ΣΤΟΥΣ ΩΡΟΜΙΣΘΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΩΝ STAGE;

Γιατί δεν μας λένε αναλυτικά που πήγαν όλα αυτά τα λεφτά! Και δεν είναι λίγα...

Αυτό να μας πουν πρώτα... Οι υποκριτές..Τα σκουλίκια...

Τα 28 δισεκατομμυρια ευρω που χαρισαν στις τραπεζες, τα ξεχασε κιολας η κοινωνια??
Αυτο που με σκοτωνει ειναι η  σιγουρια πολλων εδω στο φορουμ οτι θα ξανασυρθουμε σε επομενους ασεπ οι εχοντες προυπηρεσια σε προηγουμενους.Δε λεω ειναι ενα σοβαρο ενδεχομενο,αλλα δεν ειναι τετελεσμενο.Και οσο πιο δεδομενο το θεωρουμε τοσο πιο φυσικο θα το δεχτουμε αν μας το σερβιρει και θα κανουμε το υπουργειο να εχει ενα εργο παιχνιδακι...Αν θελετε τη γνωμη μου η δημοσια διαβουλευση ειναι κοροιδια,γιατι δεν εγιναν σαφεις οι προθεσεις για την ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4667 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 08:11:14 μμ »
Ή πίνει καφέ με τον φίλο του  και αφήνει αυτούς που έβγαλε το 80% να κάνουν αλλαγές στη ζωή του που του αλλάζουν τα φώτα...

Καλό καλό..
Προτιμώ όμως να περάσω κάποιες ποιοτικές ώρες με φίλους, παρά να τρέχω στις εκδηλώσεις που οργανώνουν τα συνδικαλιστάκια της ΠΕΑ, με βασικές απόψεις της οποίας διαφωνώ άλλωστε.
Συμμετέχω εκεί που συμφωνώ και αξίζει κιόλας.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4668 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 08:19:49 μμ »

Αυτο που με σκοτωνει ειναι η  σιγουρια πολλων εδω στο φορουμ οτι θα ξανασυρθουμε σε επομενους ασεπ οι εχοντες προυπηρεσια σε προηγουμενους. [...]


Προσωπικά δεν το πιστεύω.
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος korinad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4669 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 08:20:29 μμ »
Έρχονται Χριστούγεννα και εμείς έχουμε "μαυρίσει" σαν Μ.Παρασκευή γιατί η Α. μας κοροιδεύει και δεν μας λέει ξεκάθαρα τι θα γίνει με όλους εμάς που έχουμε προυπηρεσίες και επιτυχίες στους ΑΣΕΠ.

Είμαι Θεσσαλονίκη και το σκεφτόμουν να κατέβω Αθήνα για τη διαμαρτυρία έξω απο το υπουργείο.Αλλά έχω μια απορία αληθινή και τίμια.

Όλοι όσοι είναι στην ΠΕΑ που έχουν μεγαλες προυπηρεσίες χωρίς ΑΣΕΠ και χωρίς ΠΔΣ πως έγιναν ωρομίσθιοι και αναπληρωτές; Πώς, από που μπορεί κάποιος να έχει μόρια προυπηρ. αν είναι σε ειδικότητα χωρίς ΠΔΣ;Αλήθεια ρε παιδιά πως γίνεται;
Τελικά ξέρω οτι για άλλη μια φορά θα είμαι στους χαμένους αλλά μετά την κατάργηση της επετηρίδας και 4 χρόνια ωρομίσθια μακριά από το γιο απαιτώ να με σεβαστεί και απλώς να μου ξεκαθαρίσει τι θα κάνει. Για να κάνω γιορτές τουλάχιστον ξέροντας.

Σιγά μην ιδρώσει το αυτί της Διαμάντως που εγώ απαιτώ!


  

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4670 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 08:28:00 μμ »
Περί των προσλήψεων των εκπαιδευτικών

Ο κ. Αθανάσιος Ε. Γκότοβος, καθηγητής Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, διευθυντής του Εργαστηρίου Εμπειρικής Εκπαιδευτικής Ερευνας, γράφει:

Παρακολουθώ την αρθρογραφία του κ. Πρετεντέρη γύρω από τα θέματα της εκπαίδευσης και συχνά εκτιμώ την ευστοχία των παρατηρήσεών του. Σε μια επιφυλλίδα έχω τη γνώμη ότι αστόχησε. Το ζήτημα της μεθόδου ανανέωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού δεν σχετίζεται με αυτό που ονομάζει «βαθύ ΠαΣοΚ», χωρίς να ξέρω ακριβώς τι εννοεί με τον όρο αυτό και αν αυτό το ΠαΣοΚ έχει εκφράσει θέση σχετικά με το πώς πρέπει να γίνονται οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών. Διαφωνίες στις εξαγγελίες της νέας υπουργού Παιδείας εκφράζουν πολλοί και πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους φορείς, πολλές ομάδες και πολλά άτομα, ανάμεσα σε αυτούς και ειδικοί επιστήμονες, χωρίς να έχουν κάποια σχέση με το «βαθύ ΠαΣοΚ». Για τους εξής λόγους:

1. Σε καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν υφίσταται ένα τόσο συγκεντρωτικό σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών, σαν αυτό που ανακοίνωσε η νέα υπουργός ότι θα ισχύσει στο μέλλον στην Ελλάδα.

2. Το ΑΣΕΠ δεν βλέπει ανθρώπους, βλέπει χαρτιά και αποτελέσματα αμφίβολης αξίας εξετάσεων, οι οποίες περισσότερο γίνονται για να νομιμοποιήσουν μια αναγκαία ιεράρχηση ανάμεσα σε διεκδικητές θέσεων, οι οποίοι είναι πολύ περισσότεροι από τις ίδιες τις θέσεις που διανέμονται. Η χαμηλής αξίας εγκυρότητα και αξιοπιστία των εξετάσεων επιβαρύνεται και από μια διαδικασία διόρθωσης των δοκιμίων των υποψηφίων, όπου αυτό προβλέπεται, άκρως προβληματική έως αυθαίρετη. Υπάρχουν ερευνητικά στοιχεία που τεκμηριώνουν αυτές τις αδυναμίες του ΑΣΕΠ ως μηχανισμού επιλογής εκπαιδευτικών. Δεν είναι σοφό να τα αγνοεί το υπουργείο.

3. Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι το ΑΣΕΠ, με τον τρόπο που λειτουργεί και με το προσωπικό με το οποίο είναι στελεχωμένο, αδυνατεί να διασφαλίσει το στοιχειώδες, που είναι το αδιάβλητο της διαδικασίας. Υπάρχει επιλεκτική αυστηρότητα ή επιείκεια στη διαδικασία αναγνώρισης μεταπτυχιακών τίτλων, δηλαδή άνιση μεταχείριση υποψηφίων. Αρκεί να δει κανείς πόσες τέτοιες μεροληπτικές κρίσεις παίρνουν τον δρόμο της Δικαιοσύνης και πόσες από αυτές δικαιώνονται. Ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει γίνει αξιολόγηση του ΑΣΕΠ για το είδος των υπηρεσιών που προσφέρει.

4. Η μεταβατική περίοδος που θα χρειαστεί ώσπου να βρεθεί κάποια λύση για τους ήδη ενταγμένους στους διάφορους πίνακες προϋπηρεσίας εκπαιδευτικούς είναι τόσο μεγάλη ώστε τουλάχιστον για μια δεκαετία τα δύο συστήματα υποχρεωτικά θα λειτουργούν παράλληλα- όπως και τώρα. Εκτός αν το υπουργείο πει σε κάποιους: «Τέρμα τώρα οι πίνακες, ας προσέχατε». Περιμένετε από αυτούς τους ανθρώπους- που φυσικά δεν είναι το «βαθύ ΠαΣοΚ», αλλά οι νεόπτωχοι εκπαιδευτικοί της Ελλάδας- να είναι ενθουσιασμένοι με το «αξιοκρατικό» μοντέλο του υπουργείου; Δεν είναι και τόσο πιθανό.

5. Πώς είναι σίγουρο το υπουργείο ότι οι εκπαιδευτικοί που διορίζονται έπειτα από προϋπηρεσία τριών- τεσσάρων χρόνων δεν είναι πιο κατάλληλοι για το σχολείο από αυτούς που διορίζονται επειδή τους ευνόησε η τύχη στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ; Τα ερευνητικά στοιχεία δείχνουν ακριβώς το αντίθετο. Δεν πρέπει να τα αγνοούμε. Το πρόβλημα είναι σύνθετο και δεν σχετίζεται με το «βαθύ ΠαΣοΚ», τη «βαθιά ΝΔ» ή το όποιο άλλο «βαθύ κόμμα».

http://www.alfavita.gr/typos/t12_12_9_1900.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4671 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 08:35:55 μμ »

Αυτο που με σκοτωνει ειναι η  σιγουρια πολλων εδω στο φορουμ οτι θα ξανασυρθουμε σε επομενους ασεπ οι εχοντες προυπηρεσια σε προηγουμενους. [...]


Προσωπικά δεν το πιστεύω.

Ούτε εγώ!! Ούτε εγώ!!

ΥΓ.  Σιγοντάρω και εγώ στο σκεπτικό του GR...

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4672 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 08:37:49 μμ »
Παιδείας διάλογοι...

Στις 24 Νοεμβρίου η υπουργός Παιδείας εξήγγειλε δημόσιο διάλογο για την παιδεία θέτοντας και τη βασική αρχή «όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ».

Είναι η ίδια αρχή που το 1997 εξήγγειλε και εφήρμοσε ο τότε ΥΠΕΠΘ Γ. Αρσένης, υιοθετώντας μάλιστα ως βάση επιτυχίας στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, για τους εκπαιδευτικούς των δημόσιων σχολείων, το 14. Επειτα από λυσσαλέα αντίδραση και του ίδιου του ΠΑΣΟΚ, η απόλυτη αυτή θέση άρχισε να... παίρνει ποσοστά. Και η βάση των εξετάσεων κατέληξε τελικά το 10, και τα ποσοστά 60%-40%. Ομως ο ενιαίος πίνακας αναπληρωτών, όπως είχε προβλέψει ο Γ. Αρσένης τότε, έχει οδηγηθεί σε αδιέξοδο. Και ξαναρχίζει το ίδιο ταξίδι, μόνο που πια οι εποχές δεν είναι οι ίδιες. Γιατί, ακόμα και αν επιλεγούν οι καλύτεροι καθηγητές, είναι τέτοιες οι γραφειοκρατικές στρεβλώσεις που η δομή της εκπαίδευσης, χωρίς «συστημική» επεξεργασία, θα οδηγηθεί σε αδιέξοδο, οπότε θα «αφεθεί» συνολικά πλέον στην ιδιωτική κερδοσκοπία. Πιο κάτω αναφέρονται σχετικά παραδείγματα.

Στο υπουργείο Παιδείας υπάρχει το «μυστικό» της Α' και Β' ανάθεσης. Στη με Α.Π. 118842/Γ2/17-09-2008 απόφαση αναφέρονται οι αναθέσεις μαθημάτων των Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ. Θα αναφέρουμε εδώ μερικά, μπορείτε να βρείτε πολύ περισσότερα.

Αρχίζοντας από τα Γυμνάσια, όπου το παιδί αρχίζει να «σκέφτεται λογικά για αφηρημένες έννοιες και να ελέγχει τις υποθέσεις συστηματικά» και συγχρόνως «ενδιαφέρεται για υποθετικά μελλοντικά και ιδεολογικά προβλήματα», με άλλα λόγια οργανώνεται και αναπτύσσεται η σκέψη του. Στην εποχή των «ειδικεύσεων» λοιπόν και της νοητικής ανάπτυξης του μαθητή, η Ιστορία μπορεί να διδαχθεί από ιστορικούς (Α' ανάθεση), αλλά ακόμη από θεολόγους, πτυχιούχους Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής Φιλολογίας και από πτυχιούχους των τμημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών (Β' ανάθεση). Ομως και τα Μαθηματικά μπορεί να διδαχθούν από Μαθηματικούς (Α' ανάθεση), αλλά και από τον κλάδο ΠΕ04 συνολικά (Β' ανάθεση). Δηλαδή από φυσικούς, χημικούς, φυσιογνώστες, βιολόγους και γεωλόγους. Αντιστοίχως η Γεωγραφία, από μαθηματικούς έως και πτυχιούχους Οικιακής Οικονομίας.

Η κατάσταση συνεχίζει τροποποιούμενη στο Λύκειο. Αυτό ισχύει φυσικά πλήρως, αφού η απόφαση Α.Π. 119052/Γ2/17-09-2008 του υπουργείου αναφέρει σχετικά στις παραγράφους 5 και 10: «5. Είναι σκόπιμο να μην προσλαμβάνεται αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, όταν υπάρχουν στο σχολείο ή σε σχολεία του ίδιου ΠΥΣΔΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί που μπορούν να καλύψουν τις λειτουργικές διδακτικές ανάγκες σε μαθήματα πρώτης (Α') και δεύτερης (Β') ανάθεσης...» και «10. Κατά την ανάθεση των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους ή στην ίδια ομάδα σχολείων με μαθήματα πρώτης (Α') και δεύτερης (Β') ανάθεσης». Για να μην αναλύσουμε εδώ το «χάος» στα μαθήματα του κλάδου ΠΕ02-Φιλολόγων, όπου Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά, Ιστορία διδάσκουν και καθηγητές που δεν εξειδικεύτηκαν στις πανεπιστημιακές τους σπουδές σε αυτό. Μετά μιλάμε για αποτυχία των μαθητών και για τη γλωσσική τους δήθεν «πενία», όταν εν πολλοίς οργανώνουμε την παιδεία με σκοπό την πενία αυτή.

Αλλά υπάρχουν και άλλα, ένα εκ των οποίων αναφέρεται εδώ, που διαμορφώνουν στη χώρα μας έναν ιδιότυπο «εκπαιδευτικό ρατσισμό», θα μπορούσαμε να πούμε. Στην απόφαση των αναθέσεων αναφέρεται και το εξής: «Στις παραπάνω κατηγορίες σχολείων (δυσπρόσιτα ή σχολεία με γεωγραφικές-συγκοινωνιακές συνθήκες που δυσκολεύουν τη μετάβαση των εκπαιδευτικών...) με ολιγομελή τμήματα δύναται να διδάξει μόνον ένας εκπαιδευτικός κλάδου Π.Ε. ή κλάδου Τ.Ε.01, ελλείψει εκπαιδευτικών του ενός ή του άλλου κλάδου αντίστοιχα». Τι κατανοεί ο απλός πολίτης; Τίποτα. Για να δούμε λοιπόν. Η κατηγορία Π.Ε. είναι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, ενώ η κατηγορία Τ.Ε.01, όπως και η κατηγορία Δ.Ε.01, είναι κλάδοι πτυχιούχων κατώτερων τεχνικών και επαγγελματικών σχολών με πτυχίο τεχνικής και επαγγελματικής σχολής (Τεχνικού Λυκείου σαν να λέμε) ή κατώτερης τεχνικής επαγγελματικής σχολής (ούτε καν Τεχνικού Λυκείου), με τριετή επαγγελματική πείρα από την κτήση του πτυχίου και βεβαίωση τρίμηνης παιδαγωγικής επιμόρφωσης ΑΣΠΑΙΤΕ. Για τους κλάδους αυτούς δεν προκηρύσσεται διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και δεν προαπαιτείται η επιτυχής συμμετοχή σε διαγωνισμό για μόνιμο διορισμό. Αυτά όλα αναφέρονται στο Ν. 3687/25-07-2008. Δηλαδή στα σχολεία όπου «δυσκολεύονται» να πάνε εκπαιδευτικοί Π.Ε., διδάσκουν απόφοιτοι Τεχνικού Λυκείου ή και μη.

Εν έτει 2009 λειτουργεί, όπως κατανοείτε, το αλληλοδιδακτικό σχολείο του Καποδίστρια με νόμο του ελληνικού κράτους, ενώ υπάρχουν διδάσκοντες οι οποίοι δεν γνωρίζουν πού «κατοικεί» το ΑΣΕΠ, με... νόμο. Και μετά ισχυριζόμαστε ότι θα δημιουργήσουμε παιδεία για τα παιδιά. Μακάρι, αλλά... Και αφού αναφερθήκαμε στις κατηγορίες ΤΕ01 και ΔΕ01 της Τεχνικής Εκπαίδευσης, αν δει κάποιος την Γ2/43172/7-4-2008 απόφαση, η οποία αναφέρεται στην αντιστοιχία μαθημάτων-βιβλίων για τα Επαγγελματικά Λύκεια και τις Επαγγελματικές Σχολές, θα διαπιστώσει ότι έχει καταργηθεί στην πραγματικότητα η διδασκαλία επιπέδου 3 στην τυπική Τεχνική Εκπαίδευση, η οποία στην ουσία είναι επιπέδου 2, ενώ μάλλον είναι θέμα χρόνου η «παραχώρηση» του επιπέδου 3 στα ΙΕΚ.

Οσον αφορά τις μεταθέσεις και αποσπάσεις, για να «ανοίξουν» οι διαδικασίες διορισμών οι εκπαιδευτικοί μετατίθενται και αποσπώνται πλέον σε περιοχές μετάθεσης ή απόσπασης και όχι σε συγκεκριμένες οργανικές θέσεις. Ετσι κάθε τοπική κοινωνία κατέληξε να μικροδημιουργεί επί των «λειτουργικών» και «οργανικών» κενών. (Σχετικά Ν. 2817/2000, 2413/1996, 1824/1988). Ενώ ορισμένες κατηγορίες αντιμετωπίζονται ευμενώς, όπως οι καθηγήτριες/ές ΑΕΙ, ΤΕΙ που αποσπούν κατά προτεραιότητα τους/τας συζύγους των (Ν. 3687/25-07-2008, άρθ. 4, § 5) Θα μου πείτε, εν γένει ο νόμος εφαρμόζεται αναλόγως αλλά και συνήθως ο νέος νόμος νομιμοποιεί προηγούμενη «αβλεψία»! Δείτε, λοιπόν, πώς νομιμοποιήθηκαν και αμοιβές μελών ΔΕΠ (Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού) με τον νόμο 3687/25/07/2008: «Αποδοχές Ειδικών Συνεργατών του εδαφίου β' της παραγράφου 6, του άρθρου 3 του ν. 3255/2004 (ΦΕΚ 138/Α'), που έχουν ήδη καταβληθεί σε μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίων πλήρους απασχόλησης, παράλληλα με τις αποδοχές της κύριας θέσης τους, θεωρούνται ότι έχουν καταβληθεί νομίμως και δεν αναζητούνται». Εκείνο το «θεωρούνται» είναι «όλα τα λεφτά» που λένε. Πιθανόν αυτά να μπερδευτήκανε κατά τη μεταφορά του υπουργείου από τη Μητροπόλεως στο Μαρούσι, θα μου πείτε, που έχει δίπλα ηλεκτρικό. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί με το νόμο 3670/2008 - ΦΕΚ 117/Α'/20-6-2008, οι υπάλληλοι του υπουργείου με οργανική θέση, από την 1-1-2009 παίρνουν ειδική πρόσθετη αμοιβή μηνιαίως λόγω μετεγκατάστασης (από Μητροπόλεως στο Μαρούσι) 105 ευρώ, ενώ πήραν και έκτακτη αμοιβή 3.000 ευρώ έκαστος για τη μετεγκατάσταση αυτή. Δεν θα ήθελα να σχολιάσω το τι παίρνουν οι εκπαιδευτικοί όταν «μετεγκαθίσταται» ένα σχολείο. Αυτά είναι δείγμα ελάχιστον των πλοκαμιών της νομοθετημένης διαστρέβλωσης· υπάρχει και η εθιμική.

http://www.alfavita.gr/typos/t12_12_9_1019.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4673 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 09:27:54 μμ »
ΠΑΙΔΙΑ  ΤΗ  ΒΑΨΑΜΕ.ΤΟ  ΣΥΝΘΗΜΑ  ΒΓΗΚΕ  .ΚΑΤΣΕ  ΚΑΛΑ  ΔΙΑΜΑΝΤΩ  ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4674 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 09:31:08 μμ »
ΤΡΕΧΑΜΕ ΣΤΟΥ ΔΙΑΟΛΟΥ ΤΗ ΜΆΝΑ ΠΕΡΣΙ ΚΑΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΜΈΝΑ ΌΤΙ ΚΑΤΑΡΓΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΜΌΡΙΑ ΜΟΥ?
ΑΣ ΠΑΕΙ ΑΥΤΉ ΜΑΚΡΥΆ ΑΠΌ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΗΣ,ΜΑΚΡΥΆ ΑΠΌ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΈΧΕΙ ΑΝΆΓΚΗ ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΜΕΤΆ ΕΜΈΝΑ ΌΤΙ ΚΑΤΑΓΡΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΜΌΡΙΑ.

Α ΣΙΧΤΡΙ ΠΙΑ.
ΒΓΗΚΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΙ?
ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΤΑΞΗ?
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΤΟ ΈΣΤΕΙΛΕ ?
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΆΠΟΨΗ?

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4675 στις: Δεκέμβριος 12, 2009, 09:32:00 μμ »
ΟΙ ΑΝΤΟΧΕΣ ΜΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΣ ΜΠΑΛΙΤΣΑ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160674
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 383

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.