*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1965943 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5250 στις: Ιανουάριος 03, 2010, 12:08:40 μμ »
Κρατικός προϋπολογισμός του 2010 και οι εκπαιδευτικές δαπάνες

Γρηγόρης Καλομοίρης* -

Θέμης Κοτσιφάκης**


Πολύ μελάνι χύθηκε στον τύπο, πολλές διακηρύξεις έγιναν από τον Πρωθυπουργό και την Υπουργό Παιδείας για να πειστεί η κοινή γνώμη ότι τηρήθηκαν οι προεκλογικές εξαγγελίες του ΠΑΣΟΚ και ότι οι δαπάνες για την παιδεία θα είναι αυξημένες κατά 1 δισ. ευρώ για το 2010. Είναι όμως έτσι τα πράγματα;

 

Στην πραγματικότητα, το ποσό του επιπλέον 1 δισ. για την παιδεία, που ανακοινώθηκε με τον προϋπολογισμό του 2010, ουσιαστικά αφορά είτε δαπάνες που μεταφέρονται από τις μη πραγματοποιηθείσες του έτους 2009 είτε δαπάνες για τις νέες υπηρεσίες που εντάσσονται στο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Αυτές αφορούν την κατάρτιση, την έρευνα και διάφορες άλλες νέες υπηρεσίες και οργανισμούς που εντάχθηκαν στο πρώην ΥΠΕΠΘ.

Με ταχυδακτυλουργίες και αλχημείες, λοιπόν, στο νέο προϋπολογισμό προσπαθεί η κυβέρνηση να αυξήσει εικονικά τα κονδύλια για την παιδεία.

Συγκεκριμένα, ενώ στο πρόγραμμα Δημόσιων Επενδύσεων (ΠΔΕ) στον προϋπολογισμό του 2009 προβλεπόταν ποσό 806 εκατ.  για την εκπαίδευση, στο προσχέδιο του 2010 εμφανίζεται ως εκτίμηση πραγματοποιηθέντων δαπανών για το 2009, μόλις 361 εκατ.  για την εκπαίδευση, δηλ. 445 εκατ.  λιγότερα, ενώ εμφανίζονται 847 εκατ.  προβλεπόμενες δαπάνες για το 2010. Με αυτό τον τρόπο εμφανίζεται διπλασιασμός των δαπανών στο ΠΔΕ για την εκπαίδευση το 2010 σε σχέση με το 2009, με ποσά που ουσιαστικά μεταφέρονται από τη μια χρονιά στην άλλη. Έτσι, ενώ τα ποσά που διατίθενται είναι περίπου ίδια, με το τέχνασμα αυτό εμφανίζεται διπλασιασμός κονδυλίων. (βλ. Πίνακας 1)

Στις δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού έχουμε κονδύλια τομέων άλλων υπουργείων που μεταφέρονται στο νέο Υπ. Παιδείας (όπως η κατάρτιση, η έρευνα κ.λπ.). Συγκεκριμένα, 125 εκατ.  αφορούν την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας και οργανισμούς που μεταφέρονται από άλλα Υπουργεία στο νέο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. (βλ. Πίνακας 2)

 

Με όλα αυτά, η χώρα μας παραμένει τελευταία ανάμεσα σε όλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και προτελευταία στις 34 του ΟΟΣΑ στις εκπαιδευτικές δαπάνες (τελευταία είναι η Τουρκία, με 2,7 % του ΑΕΠ), ενώ ο μέσος όρος των δημόσιων δαπανών για την παιδεία στις χώρες του ΟΟΣΑ είναι στο 5% του ΑΕΠ το 2006, όπως αναφέρουν τα στοιχεία της έκδοσης του ΟΟΣΑ «Η εκπαίδευση με μια ματιά – 2009». Κανένας δεν μπορεί να είναι περήφανος γιʼ αυτή την πολιτική.


Η όποια πενιχρή αύξηση κονδυλίων προβλέπεται στον προϋπολογισμό (περίπου 0,35% του ΑΕΠ) διατηρεί τις δαπάνες για την παιδεία στα ίδια επίπεδα της τελευταίας εικοσαετίας, απομακρύνει το στόχο που η ίδια η κυβέρνηση έβαλε για «5% του ΑΕΠ για την Παιδεία στο τέλος της τετραετίας» και, σε κάθε περίπτωση, βρίσκεται πολύ μακριά όχι μόνο από το αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος για ΑΜΕΣΗ αύξηση των κρατικών δαπανών για την Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ αλλά και από τις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης της χώρας μας.
Όπως φαίνεται στον Πίνακα 3, οι δαπάνες για την παιδεία κυμαίνονται την τελευταία δεκαπενταετία (1995-2010) μεταξύ 3,14 και 3,61 % του ΑΕΠ, ενώ την δεκαετία 1984-1994 κυμάνθηκαν από το 3,52 ως το 4,22 % του ΑΕΠ.

Τέλος, για το πώς αντιμετωπίζει η κυβέρνηση την εκπαίδευση στη χώρα μας, χαρακτηριστική είναι η φράση που περιέρχεται, μεταξύ άλλων, στην εισηγητική έκθεση του Προϋπολογισμού:

«Με τον προϋπολογισμό επιχειρείται η χρηματοδότηση εκπαιδευτικών πολιτικών που στοχεύουν ... στη θεσμοθέτηση συστήματος αξιολόγησης των υπηρεσιών εκπαίδευσης που παρέχουν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα των τριών βαθμίδων με βάση τις αρχές της αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και οικονομίας». Η πολιτική της «αγοράς» σε όλο το μεγαλείο!

 

Διορισμοί εκπαιδευτικών

Το κονδύλι για τις αμοιβές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αυξάνεται μόλις κατά 3,5% το 2010 σε σχέση με το 2009, γεγονός που σημαίνει μείωση των μισθών των υπηρετούντων εκπαιδευτικών. Παράλληλα, όμως, σημαίνει και ότι ο προβλεπόμενος αριθμός διορισμών εκπαιδευτικών για το 2010 και πάλι δεν θα επαρκεί για να καλύψει τις μεγάλες ανάγκες. Απαιτούνται τουλάχιστον 20.000 νέοι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι ανάγκες στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και πρέπει να προβλεφθεί η αντίστοιχη δαπάνη στον προϋπολογισμό του 2010. Οι παραπάνω νέοι διορισμοί θα πρέπει να καλύψουν τις ανάγκες που θα προκύψουν από τη μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα καθώς και από την εφαρμογή προγραμμάτων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης (Ενισχυτική Διδασκαλία, Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, τμήματα υποδοχής, ολοήμερο Δημοτικό κ.λπ).

 

Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (Π.Δ.Σ.), το κονδύλι των 38 εκατομμυρίων  (κωδικός 0517) δεν επαρκεί για να καλύψει τις αμοιβές των χιλιάδων ωρομισθίων του κανονικού προγράμματος Γυμνασίων, Λυκείων, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και της Π.Δ.Σ.
Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι σημαντικός αριθμός μόνιμων αναπληρωτών και ωρομισθίων που εργάστηκαν στην Π.Δ.Σ. κατά τη διάρκεια του 2009 παραμένουν μέχρι τώρα απλήρωτοι.

Σημειώνουμε ότι η χρηματοδότηση της Π.Δ.Σ. γίνεται πλέον μόνο από τον κρατικό προϋπολογισμό. Η άρνηση των κυβερνήσεων να ικανοποιήσουν το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για να θεσμοθετηθεί η 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση έχει και σε αυτό το ζήτημα τις επιπτώσεις της. Η Ευρωπαϊκή Ένωση απορρίπτει τη πρόταση της χώρας μας να εντάξει στο ΕΣΠΑ την Π.Δ.Σ. με το επιχείρημα ότι αυτό το πρόγραμμα είναι πέραν της 9χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης
Επενδύσεις για τον Ο.Σ.Κ.

Ο.Σ.Κ. 2010 2009 μεταβολή παρατηρήσεις 190 εκατ. 185,3 εκατ. +4,7 εκατ. Μόλις 2,4% αύξηση

Το κονδύλι που διατίθεται για τον Ο.Σ.Κ. επαρκεί για 70 περίπου νέα σχολικά κτίρια, όταν οι ανάγκες στη σχολική στέγη είναι τεράστιες. Λείπουν τουλάχιστον 2.000 κτίρια, για να λειτουργούν όλα τα σχολεία της χώρας σε δικό τους κτίριο, ασφαλές και με τις στοιχειώδεις, τουλάχιστον, παιδαγωγικές προδιαγραφές, ενώ σε 500 περίπου κτίρια απαιτείται αναβάθμιση.

Είναι γεγονός, μάλιστα, ότι από τα 190 εκατ. , που προβλέπονταν για το 2009, διατέθηκαν μόλις 80 εκατ. , παρά το γεγονός ότι υπήρξαν και έκτακτες ανάγκες με τις επισκευές σχολικών κτιρίων σε περιοχές που επλήγησαν από τους σεισμούς (διατέθηκαν 65 εκατ.  σε αυτές τις περιοχές).

Για να ανταποκριθεί στοιχειωδώς ο ΟΣΚ στις ανάγκες της σχολικής στέγης, πρέπει το συνολικό ποσό για τον οργανισμό να ανέλθει άμεσα στα 800 εκατ.  τουλάχιστον στον προϋπολογισμό του 2010.

Αυτό πρέπει να είναι το πρώτο βήμα στον αναγκαίο σχεδιασμό 5ετίας, που πρέπει να γίνει, ώστε όλα τα σχολεία να αποκτήσουν το δικό τους κτίριο με σύγχρονες παιδαγωγικές προδιαγραφές, ώστε να σταματήσει η σπατάλη τεράστιων ποσών για ενοικίαση κτιρίων και, βέβαια, να εξαλειφθεί πλήρως η διπλή βάρδια στη λειτουργία των σχολείων.

Υπενθυμίζουμε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη ο προσεισμικός έλεγχος των σχολικών κτιρίων που ξεκίνησε το 2002. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΚ, έχει γίνει αυτός ο έλεγχος σε 4.700 σχολικά κτίρια, από το σύνολο των 14.000 περίπου.

 

Νέα σχολικά προγράμματα και βιβλία

Από τη μελέτη των κωδικών δεν προκύπτει κανένας σχεδιασμός για την αναγκαία αναμόρφωση των σχολικών προγραμμάτων και τη συγγραφή νέων βιβλίων.

Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά θα χρησιμοποιηθούν στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τα ίδια σχολικά προγράμματα και βιβλία, για πολλά από τα οποία η εκπαιδευτική κοινότητα εκτιμά ότι δεν προσφέρουν τη σύγχρονη, επιστημονικά τεκμηριωμένη πολυδιάστατη γνώση που έχουν ανάγκη οι μαθητές και οι μαθήτριες.

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένει στα αζήτητα του κρατικού προϋπολογισμού του 2010.

Η Υπουργός Παιδείας στην ομιλία της κατά τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης αναφέρθηκε στη μεγάλη σημασία που αποδίδει στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Όμως το γεγονός ότι δεν έχουν προβλεφθεί τα αναγκαία κονδύλια για την εφαρμογή της ετήσιας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, με ταυτόχρονη απαλλαγή τους από τα διδακτικά τους καθήκοντα, αποδεικνύει την τεράστια απόσταση λόγων και έργων και, βέβαια, την έλλειψη πολιτικής βούλησης να δοθούν λύσεις σε προβλήματα που εκκρεμούν εδώ και 10ετίες. Z

ΑΥΓΗ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 03, 2010, 12:11:18 μμ από rorygr »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:52:51 »

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5251 στις: Ιανουάριος 04, 2010, 06:22:04 μμ »
Υπολόγισα για τους  φυσικούς, γύρω στους 300 , που είναι στον ενιαίο πίνακα  και ο τελευταίος θα έχει περίπου 18 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας το καλοκαίρι του 2010.
Οι 130 θα διοριστούν με τον ασεπ ή το 40% ή με το 24μηνο.
Μάλλον θα απορροφηθεί όλο το 24μηνο αφού είναι περίπου 50 άτομα 5 από τα οποία διορίζονται και με το ασεπ δεύτερη φουρνιά.
Άρα μένουν 170 εκ’ των οποίων οι 90 ακριβώς δεν έχουν καμιά επιτυχία στους τρεις τελευταίους ασεπ. Και οι 80 έχουν τουλάχιστον μία επιτυχία. Αρκετοί από αυτούς έχουν μόνο επιτυχία στον ασεπ του 2004. Οι προϋπηρεσίες των 90 χωρίς ,μάλλον, καμιά επιτυχία στον ασεπ κυμαίνονται από 27,87 μέχρι 17,8 περίπου μόρια. Οι 80 που έχουν μία τουλάχιστον επιτυχία σε ένα από τους τρεις προηγούμενους ασεπ έχουν μόρια από 23,9 μέχρι 17,5 περίπου.
Το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι πρέπει κατ’ αρχήν να υπάρχουν δύο ξεχωριστές ρυθμίσεις για το μεταβατικό. Μια για κάθε κατηγορία. Γι’ αυτούς που προσέβλεπαν στο 24μηνο και για όσους στο 40%.
Στην κατηγορία αυτών που έχουν επιτυχία σε ασεπ πρέπει εκτός από την καθαρή προϋπηρεσία να ληφθεί υπόψη και ο αριθμός επιτυχιών και η βαθμολογία σε κάθε διαγωνισμό.
Για την κατηγορία όσων δεν έχουν καμιά επιτυχία ή συμμετοχή στο ασεπ πρέπει να ληφθούν και άλλα κριτήρια όπως η οικογενειακή κατάσταση ή ο βαθμός πτυχίου κλπ.
Τους υπολογισμούς τους  έβγαλα με πολλή προσοχή και κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να ισχύουν και για τις άλλες ειδικότητες αναλογικά.
Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στο τι διεκδικούμε αναφορικά με την μεταβατική περίοδο.
Για τους φυσικούς για παράδειγμα ένα μεταβατικό στάδιο τριών χρόνων θα μπορούσε να απορροφήσει ένα μεγάλο κομμάτι από τον ενιαίο πίνακα χωρίς να περιορίσει σημαντικά το ποσοστό διορισμών από τους επόμενους διαγωνισμούς.
Αν μπει ένα όριο προϋπηρεσίας για πρόσληψη πρέπει να είναι διαφορετικό ανάλογα την περίπτωση. Πχ 14 μήνες για όσους έχουν επιτυχία σε τρεις ασεπ, 16  δύο, 18 σε ένα, 20 σε κανένα. Και οι βαθμολογίες στους διαγωνισμούς μαζί με τις προϋπηρεσίες να καθορίσουν την σειρά διορισμών κατά το μεταβατικό. Τους μήνες τους βάζω ενδεικτικά για παράδειγμα. Πάντως πρέπει να είναι διακριτές οι ρυθμίσεις για τις δύο κύριες κατηγορίες.
Το έχω αναφέρει ξανά, ότι δεν μπορεί να μπουν στο ίδιο τσουβάλι πχ  δύο με 20 μήνες  προϋπηρεσία αλλά ο ένας δεν έχει συμμετοχή σε κανένα ασεπ και ο άλλος σε τρείς με μεγάλες βαθμολογίες. Είναι προφανώς  αυθαίρετο  και άδικο από κάθε άποψη
Τονίζω ξανά  ότι είναι μισοί-μισοί  με ή χωρίς επιτυχία στο ασεπ. Το ίδιο θα ισχύει και για τις άλλες ειδικότητες , ας το ψάξει κανείς. Είναι πολύ σημαντικό συμπέρασμα γιατί η Διαμαντοπούλου λέει ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό δεν έχει συμμετοχή στο ασεπ…

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5252 στις: Ιανουάριος 04, 2010, 10:12:43 μμ »
Μετα απο τα σημερινα νεα που ακουσα στην τηλεοραση ειναι πλεον φανερο πωσ βαινουμε σε αποκρατικοποιηση και ιδιωτικοποιηση της  εκπαιδευσησ.Αν πουλησουμε την υγεια και την παιδεια μαυρο φιδι που μας εφαγε , θα ζησουμε καταστασεις ευτραπελες  100 χρονια πριν , θα μας απολυουν οι εκαστοτε δημαρχοι και νομαρχες  σαν τα μαρουλοφυλλα, θα γινουμε αναλωσιμα γραναζια στη μηχανη του κρατους , εξαρτηματα που λεει  και η Βιδαλη.Ακουσατε πως  δεν χρειαζεται πλεον υποχρεωτικη φοιτηση στα νηπiαγωγιια για να γραφτει το παιδι στην πρωτη δημοτικου , ειναι η αρχη της  καταργησησης των δημοσιων νηπιαγωγιων , οποιος βλεπει μακρια καταλαβαινει τι προκειται να γινει και μετα λυπης μου , χωρις  να βγαζω τον εαυτο μου ειμαστε η πιο παθητικη γενια σε ολη την ελληνικη ιστορια , μεχρι το σημειο που ξερω τουλαχιστον ιστορια , για αυτο θα μας  συνθλιψουν γιατι δεν υπαρχει κανενα εμποδιο στο δρομο τους  , και οι πλουσιοι εσονται πλουσιοτεροι  και οι φτωχοι φτωχοτεροι. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2010, 10:21:06 μμ από billimember »

Αποσυνδεδεμένος London06

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5253 στις: Ιανουάριος 04, 2010, 10:19:54 μμ »
Οι θέσεις της ΕΛΜΕ Ροδόπης για τη δημόσια διαβούλευση .
Κυριακή, 06 Δεκέμβριος 2009 20:41    . .Θέσεις της ΕΛΜΕ Ροδόπης για τη δημόσια διαβούλευση πάνω στις προσλήψεις, μεταθέσεις –αποσπάσεις και στις κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης

 

Έπειτα από την έκτακτη συνέλευση του νέου Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε ΡΟΔΟΠΗΣ, αποφασίστηκε ομόφωνα να λάβει μέρος η Ε.Λ.Μ.Ε. στη δημόσια διαβούλευση που ανακοίνωσε η υπουργός παιδείας για θέματα πρόσληψης εκπαιδευτικών, αποσπάσεις-μεταθέσεις και τέλος επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης, με απόψεις και θέσεις οι οποίες ψηφίστηκαν ομόφωνα από το Δ.Σ. Της Ε.Λ.Μ.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ και οι οποίες τίθενται δημόσια:

 

 

1. Σύστημα Πρόσληψης Εκπαιδευτικών

Εύλογο σε χρονική διάρκεια μεταβατικό στάδιο και όσο χρειαστεί, ώστε να απορροφηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν: α) προϋπηρεσία στη δημόσια εκπαίδευση ένα χρόνο ως αναπληρωτές ή δύο χρόνια ως ωρομίσθιοι και β) μία τουλάχιστον επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Διατήρηση 24μηνου με μια επιτυχία σε οποιοδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.Αξιοποίηση μορίων απ’ όλους τους προηγούμενους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, που έχουν πετύχει οι εκπαιδευτικοί ,χωρίς να είναι απαραίτητη η εκ νέου συμμετοχή  τους σε άλλο διαγωνισμό.Δέσμευση ότι η προϋπηρεσία θα μετρήσει για το προαναφερθέν χρονικό διάστημα, τουλάχιστον τόσο στην πρόσληψη των εκπαιδευτικών ως αναπληρωτών όσο και για το μόνιμο διορισμό.Να συνεχίσουν να υπάρχουν μόνο οι πίνακες 60% (επιτυχόντες ΑΣΕΠ) και 40%. Άλλωστε, ο πίνακας 40% (όσοι έχουν προϋπηρεσία) προέκυψε μετά το 2002 από την ανάγκη οι επιτυχόντες και μη διοριστέοι του ΑΣΕΠ να έχουν κίνητρο να αναπληρώνουν κενά σε απομακρυσμένα σχολεία. Και στους δύο πίνακες να προσμετράται ο βαθμός πτυχίου,  τα μεταπτυχιακά, η προϋπηρεσία, (τα δυσπρόσιτα καλώς δίνουν διπλά μόρια, μόνο που πρέπει να επαναπροσδιοριστούν κάποια δυσπρόσιτα - αυτό πάντως, αν γίνει, θα πρέπει να ισχύει εφεξής και να μην έχει αναδρομική ισχύ), ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ.
Όλες οι προσλήψεις σε ΠΔΣ, ΟΑΕΔ, ΣΔΕ, κτλ να γίνονται από τους παραπάνω πίνακες. Σε όσα σχολεία ή τύπους σχολείων δεν προσλαμβάνονται από πίνακες, να μην αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των συναδέλφων αυτών στους πίνακες 40% και 60%.
Κατάργηση του θεσμού της ωρομισθίας.

2. Μεταθέσεις και Αποσπάσεις
● Οι εκπαιδευτικοί που διανύουν το στάδιο της δοκιμαστικής υπηρεσίας σε όλα τα σχολεία να μην αποσπώνται, εκτός αν συντρέχουν σοβαροί λόγοι υγείας ή οικογενειακοί.


● Να περιοριστούν δραστικά οι αποσπάσεις από απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές και να δοθούν γενναία κίνητρα για την παραμονή των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες σ’ αυτές τις περιοχές, χωρίς να ισχύσει η τριετία.


● Κατάργηση των ρουσφετολογικών αποσπάσεων για τις δήθεν ανάγκες της οποιασδήποτε υπηρεσίας, όπως είναι και το πάγιο αίτημα της ΟΛΜΕ.


● Να περιοριστούν στο ελάχιστο (και μόνο όταν υπάρχουν τεκμηριωμένα σοβαροί οικογενειακοί λόγοι, λόγοι υγείας κτλ) οι αποσπάσεις νεοδιορίστων και υπηρετούντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές. Όσοι αποσπώνται να παίρνουν τα μόρια του πλησιέστερου σχολείου τους.


● Πρώτα να καλύπτονται οι ανάγκες των σχολείων και έπειτα των γραφείων.


● Να προσληφθούν διοικητικοί υπάλληλοι, σε όλες τις σχολικές μονάδες και διευθύνσεις.


● Η συνυπηρέτηση των εκπαιδευτικών να είναι προς όφελος της περιφέρειας και όχι των   μεγάλων αστικών κέντρων.


● Να παραμείνει ως έχει το σύστημα μεταθέσεων, καθώς είναι κατά γενική ομολογία αδιάβλητο.

 

 

3. Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης


● Τα κριτήρια πρέπει να είναι αντικειμενικά και μετρήσιμα και να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης που κάθε φορά προκηρύσσεται ως προς τη γνώση και την εμπειρία. Να πραγματοποιηθεί δημόσιος διάλογος και να τεθούν με διαφάνεια τα στοιχεία που πρέπει να υπολογίζονται για την επιλογή των στελεχών της διοίκησης επίσης να ληφθούν υπόψη  και οι προτάσεις ειδικών επιστημόνων, συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών ( ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ).


● Επιλογή στελεχών που θα κρίνονται με βάση τα βιογραφικά και την επιστημονική τους παρουσία, καθώς και οποιαδήποτε κοινωνική, πολιτιστική δράση και δραστηριότητα που έχει σχέση με την εκπαίδευση και την παιδεία.


● Να αναγνωριστούν όλα τα σεμινάρια-επιμορφώσεις και οι νέες μέθοδοι εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω των νέων τεχνολογιών στις οποίες υποβλήθηκε ο ενδιαφερόμενος.


● Κατάργηση της συνέντευξης.


● Αξιοκρατική και ψυχομετρική αξιολόγηση από αδιάβλητες επιτροπές η οποία θα συνεχίζεται και στην πορεία.


● Λεπτομερής μοριοδότηση των προσόντων, που θα είναι γνωστή εκ των προτέρων.


● Δοκιμαστική υπηρεσία 1-2 χρόνια και συχνή διοικητική αξιολόγηση καθώς και αξιολόγηση από τους υφιστάμενους, η οποία θα λαμβάνεται υπόψη κατά τη γενική αξιολόγηση, με ενεργοποίηση του συλλόγου των διδασκόντων στις σχολικές μονάδες με στόχο τη βελτίωση.




Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ροδόπης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:52:51 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5254 στις: Ιανουάριος 05, 2010, 03:35:33 μμ »
Ακουσατε πως  δεν χρειαζεται πλεον υποχρεωτικη φοιτηση στα νηπiαγωγιια για να γραφτει το παιδι στην πρωτη δημοτικου , ειναι η αρχη της  καταργησησης των δημοσιων νηπιαγωγιων

Αυτο ισχυει μονο για το 2010, επειδη εγινε μπαχαλο τη φετινη χρονια - απο του χρονου η φοιτηση στα νηπιαγωγεια θα ειναι ξανα υποχρεωτικη, οπως ηταν περυσι.

Αν μπει ένα όριο προϋπηρεσίας για πρόσληψη πρέπει να είναι διαφορετικό ανάλογα την περίπτωση. Πχ 14 μήνες για όσους έχουν επιτυχία σε τρεις ασεπ, 16  δύο, 18 σε ένα, 20 σε κανένα. Και οι βαθμολογίες στους διαγωνισμούς μαζί με τις προϋπηρεσίες να καθορίσουν την σειρά διορισμών κατά το μεταβατικό. Τους μήνες τους βάζω ενδεικτικά για παράδειγμα. Πάντως πρέπει να είναι διακριτές οι ρυθμίσεις για τις δύο κύριες κατηγορίες.
Το έχω αναφέρει ξανά, ότι δεν μπορεί να μπουν στο ίδιο τσουβάλι πχ  δύο με 20 μήνες  προϋπηρεσία αλλά ο ένας δεν έχει συμμετοχή σε κανένα ασεπ και ο άλλος σε τρείς με μεγάλες βαθμολογίες. Είναι προφανώς  αυθαίρετο  και άδικο από κάθε άποψη
Τονίζω ξανά  ότι είναι μισοί-μισοί  με ή χωρίς επιτυχία στο ασεπ. Το ίδιο θα ισχύει και για τις άλλες ειδικότητες , ας το ψάξει κανείς. Είναι πολύ σημαντικό συμπέρασμα γιατί η Διαμαντοπούλου λέει ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό δεν έχει συμμετοχή στο ασεπ…

Ενα μικρο ποσοστο στον Ενιαιο Πινακα, οχι στον Πινακα Διορισμων. Αυτο ηταν κι ενα απο τα πραγματα που ζητουσαμε επιμονα: να κλεισουν τα παραθυρα εισοδου στον Ενιαιο Πινακα (ΠΔΣ, ΣΔΕ, Εκκλησιαστικα, κλπ), γιατι ειναι απαραδεκτο να εισαι εσυ στην κορυφη του πινακα και να διοριζονται αλλοι απο κατω σου που δεν εδωσαν ποτέ ΑΣΕΠ. Οπως λεει και το κειμενο της ΕΛΜΕ Ροδοπης που παραθεσε ο London06, το 40% δημιουργηθηκε ως κινητρο για να πηγαινουν σ'απομακρυσμενες περιοχες οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ κι οχι ως παραθυρο για να διοριζονται οι υπολοιποι!

Τωρα, για τις ρυθμισεις που αναφερεις για τη μεταβατικη περιοδο, το προβλημα ειναι οτι καθε ειδικοτητα εχει τις δικες της ιδιαιτεροτητες. Π.χ. στους βιολογους οι περισσοτεροι εχουν ΑΣΕΠ και μαλιστα με μεγαλες βαθμολογιες, αλλά δεν εχουν μεγαλες προϋπηρεσιες, οπότε μια ρυθμιση με τους μηνες που αναφερεις ενδεικτικα (16, 18, 20...) θα ηταν πανωλεθρια γιατι θα αφορουσε ελαχιστα ατομα. Απο την αλλη, θα μπορουσε η ρυθμιση ν'αφορα τον Ενιαιο πινακα, οπου αθροιζονται τα μορια του ΑΣΕΠ με τους μηνες προϋπηρεσιας.
Για να μιλησω μ'ενα συγκεκριμενο παραδειγμα, μια ρυθμιση για τη μεταβατικη περιοδο που θα συμπεριλαμβανει οσους εχουν πανω απο 16 μορια στον Ενιαιο, θ'αφορα σχεδον το ενα τριτο των Φυσικων (656 απο τους 2144 του Ενιαιου) αλλά δυστυχως μονο το ενα εκτο των Βιολογων (80 απο τους 476). Αρα δικαιοτερο θα ηταν η ρυθμιση ν'αφορα ξεχωριστα την καθε ειδικοτητα.
Κι αν βαριουνται να βγαλουν προϋπηρεσιες για την καθε ειδικοτητα, μπορουν να παρουν ενα χαμηλο μεσο ορο για να συμπεριλαβουν οσο το δυνατον περισσοτερους γινεται στη ρυθμιση. Π.χ. μια ρυθμιση που θα συμπεριλαμβανει οσους εχουν πανω απο 8 μορια στον Ενιαιο θ'αφορα περιπου τους μισους σε ολες τις ειδικοτητες του κλαδου ΠΕ04, οπότε θα ειναι δικαιοτερη.

Σε καθε περιπτωση, αν η ρυθμιση της μεταβατικης περιοδου αφορα τον πινακα Διορισμων (δηλ. μονο την καθαρη προϋπηρεσια) κι οχι τον Ενιαιο, τοτε θ'αφορα ακομη μικροτερο αριθμο ατομων.

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5255 στις: Ιανουάριος 05, 2010, 08:32:47 μμ »
Σημερα το πρωι στο ραδιοφωνο στη νετ  μιλησε η Χριστοφιλοπ για να εκθειασει τα νεα πιλοτικα νηπιαγωγεια και δημοτια, και μετα μιλησε ο Βερεμης για να εκθειασει την υπεροχη ομαδα του υπουργειου παιδειασ και να κατακεραυνωσει την ολμε και τους εκπαιδευτικους επειδη στεκονται εμποδιο στην πρωτοποριακη ρυθμιση της υπουργου, δεν αντεχεται ρε παιδια αυτο το πραγμα τα καναλια εχουν παρει πολλα κατω απ το τραπεζι για να γλυφουν αυτη την κυβερνηση , για ποσο βλακεσς μας περνανε; και για τις προσληψεις ουδεις λογος εννοειται, ημαρτον πια δε ζουμε στο 1821 η νεα γενια ειναι μορφωμενη δεν το καταλαβαινουν αυτο;

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5256 στις: Ιανουάριος 05, 2010, 09:37:04 μμ »
roz
YaBB Newbies

Offline



Καταχωρίσεις: 27

  Ειδικοί σύμβουλοι στο ΥΠΕΠΘ
01.01.2010 στις 13:38:27   Είδα  σήμερα  την  ανακοίνωση  στο  alfavita  την  ανακοίνωση  για  τους  μετακλητούς  ειδικούς  συμβούλους  του  ΥΠΕΠΘ και  μου  μου  ανέβηκε  το  αίμα  στο  κεφάλι  πρωτοχρονιάτικα. Τι  σχέση  έχουν με  την  εκπαίδευση  οι  κυρίες και  οι  κύριοι  από  το  χημείο  του  κράτους , διαφόρους  δήμους  και  την  ΕΘΕΛ. Το  βασίλειο  της  αναξιοκρατείας... 
Back to top     


το δανειστηκα απο την αλφαβητα ελπιζω μην εχουν πνευματικα δικαιωματα 8) 8) 8) οριστε τι κανουν οι συμβουλοι της υπουργου και δε μπορουν να συνταξουν το νομοσχεδιο , γιατι πολυ απλα ειναι ασχετοι με το πεδιο βολης που λεγεται εκπαιδευση.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5257 στις: Ιανουάριος 05, 2010, 10:15:45 μμ »
 Είδα  σήμερα  την  ανακοίνωση  στο  alfavita  την  ανακοίνωση  για  τους  μετακλητούς  ειδικούς  συμβούλους  του  ΥΠΕΠΘ και  μου  μου  ανέβηκε  το  αίμα  στο  κεφάλι  πρωτοχρονιάτικα. Τι  σχέση  έχουν με  την  εκπαίδευση  οι  κυρίες και  οι  κύριοι  από  το  χημείο  του  κράτους , διαφόρους  δήμους  και  την  ΕΘΕΛ. Το  βασίλειο  της  αναξιοκρατείας... 
Back to top     


Το είδα και εγώ και απόρησα... Αυτά δεν πρέπει να περνάνε απαρατήρητα!
Αυτοί φαίνεται είναι οι "δικοί τους", αυτούς κάλεσαν...

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5258 στις: Ιανουάριος 05, 2010, 11:12:37 μμ »
Ακουσατε πως  δεν χρειαζεται πλεον υποχρεωτικη φοιτηση στα νηπiαγωγιια για να γραφτει το παιδι στην πρωτη δημοτικου , ειναι η αρχη της  καταργησησης των δημοσιων νηπιαγωγιων

Αυτο ισχυει μονο για το 2010, επειδη εγινε μπαχαλο τη φετινη χρονια - απο του χρονου η φοιτηση στα νηπιαγωγεια θα ειναι ξανα υποχρεωτικη, οπως ηταν περυσι.

Αν μπει ένα όριο προϋπηρεσίας για πρόσληψη πρέπει να είναι διαφορετικό ανάλογα την περίπτωση. Πχ 14 μήνες για όσους έχουν επιτυχία σε τρεις ασεπ, 16  δύο, 18 σε ένα, 20 σε κανένα. Και οι βαθμολογίες στους διαγωνισμούς μαζί με τις προϋπηρεσίες να καθορίσουν την σειρά διορισμών κατά το μεταβατικό. Τους μήνες τους βάζω ενδεικτικά για παράδειγμα. Πάντως πρέπει να είναι διακριτές οι ρυθμίσεις για τις δύο κύριες κατηγορίες.
Το έχω αναφέρει ξανά, ότι δεν μπορεί να μπουν στο ίδιο τσουβάλι πχ  δύο με 20 μήνες  προϋπηρεσία αλλά ο ένας δεν έχει συμμετοχή σε κανένα ασεπ και ο άλλος σε τρείς με μεγάλες βαθμολογίες. Είναι προφανώς  αυθαίρετο  και άδικο από κάθε άποψη
Τονίζω ξανά  ότι είναι μισοί-μισοί  με ή χωρίς επιτυχία στο ασεπ. Το ίδιο θα ισχύει και για τις άλλες ειδικότητες , ας το ψάξει κανείς. Είναι πολύ σημαντικό συμπέρασμα γιατί η Διαμαντοπούλου λέει ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό δεν έχει συμμετοχή στο ασεπ…

Ενα μικρο ποσοστο στον Ενιαιο Πινακα, οχι στον Πινακα Διορισμων. Αυτο ηταν κι ενα απο τα πραγματα που ζητουσαμε επιμονα: να κλεισουν τα παραθυρα εισοδου στον Ενιαιο Πινακα (ΠΔΣ, ΣΔΕ, Εκκλησιαστικα, κλπ), γιατι ειναι απαραδεκτο να εισαι εσυ στην κορυφη του πινακα και να διοριζονται αλλοι απο κατω σου που δεν εδωσαν ποτέ ΑΣΕΠ. Οπως λεει και το κειμενο της ΕΛΜΕ Ροδοπης που παραθεσε ο London06, το 40% δημιουργηθηκε ως κινητρο για να πηγαινουν σ'απομακρυσμενες περιοχες οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ κι οχι ως παραθυρο για να διοριζονται οι υπολοιποι!

Τωρα, για τις ρυθμισεις που αναφερεις για τη μεταβατικη περιοδο, το προβλημα ειναι οτι καθε ειδικοτητα εχει τις δικες της ιδιαιτεροτητες. Π.χ. στους βιολογους οι περισσοτεροι εχουν ΑΣΕΠ και μαλιστα με μεγαλες βαθμολογιες, αλλά δεν εχουν μεγαλες προϋπηρεσιες, οπότε μια ρυθμιση με τους μηνες που αναφερεις ενδεικτικα (16, 18, 20...) θα ηταν πανωλεθρια γιατι θα αφορουσε ελαχιστα ατομα. Απο την αλλη, θα μπορουσε η ρυθμιση ν'αφορα τον Ενιαιο πινακα, οπου αθροιζονται τα μορια του ΑΣΕΠ με τους μηνες προϋπηρεσιας.
Για να μιλησω μ'ενα συγκεκριμενο παραδειγμα, μια ρυθμιση για τη μεταβατικη περιοδο που θα συμπεριλαμβανει οσους εχουν πανω απο 16 μορια στον Ενιαιο, θ'αφορα σχεδον το ενα τριτο των Φυσικων (656 απο τους 2144 του Ενιαιου) αλλά δυστυχως μονο το ενα εκτο των Βιολογων (80 απο τους 476). Αρα δικαιοτερο θα ηταν η ρυθμιση ν'αφορα ξεχωριστα την καθε ειδικοτητα.
Κι αν βαριουνται να βγαλουν προϋπηρεσιες για την καθε ειδικοτητα, μπορουν να παρουν ενα χαμηλο μεσο ορο για να συμπεριλαβουν οσο το δυνατον περισσοτερους γινεται στη ρυθμιση. Π.χ. μια ρυθμιση που θα συμπεριλαμβανει οσους εχουν πανω απο 8 μορια στον Ενιαιο θ'αφορα περιπου τους μισους σε ολες τις ειδικοτητες του κλαδου ΠΕ04, οπότε θα ειναι δικαιοτερη.

Σε καθε περιπτωση, αν η ρυθμιση της μεταβατικης περιοδου αφορα τον πινακα Διορισμων (δηλ. μονο την καθαρη προϋπηρεσια) κι οχι τον Ενιαιο, τοτε θ'αφορα ακομη μικροτερο αριθμο ατομων.
Οχι δεν βαριουνται, ηδη εχουν κανει καποιες στατιστικες μελετες και σκεφτονται 18μηνο αντι για 24μηνο, αλλα το καλυτερο ειναι η ποσοστωση, γιατι καθε κλαδος εχει ιδιαιτεροτητες
σιγουρα θα παρουν οσους λεει ο ισχυον νομος, μετα ...βλεπουμε

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5259 στις: Ιανουάριος 05, 2010, 11:53:27 μμ »
προς joap:συγνωμη αλλα καπου σε εχασα, οι 130 θα ειναι σιγουρα το 40% και ο ασεπ (52+78 νομιζω ) αρα οι 50 που βλεπεις για 24μηνο ειναι επιπλεον
κανω λαθος;

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5260 στις: Ιανουάριος 06, 2010, 11:58:59 πμ »
οι 52 +(78-5)=125 είναι με 40% και δεύτερη φουρνιά ασεπ, οι 5 διορίζονται με 24 μηνο.

συμπληρώνουν το καλοκαίρι του 2010 24μηνο συνολικά επιπλέον 50 άτομα που λογικά θα προσληφθούν, σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι 5 από τον ασεπ.
στους 52 περιλαμβάνονται περίπου 30 που μπορούν να διοριστούν και με το 24μηνο.

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5261 στις: Ιανουάριος 09, 2010, 10:06:48 πμ »
Το έκανε το θαύμα του το Υπουργείο Παιδείας.Στην περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης Ηπείρου επελέγη η κυρία Φιλιώ Νόκα Ζαράχη, μαθηματικός με εξής τίττλους:
πτυχίο σχολικής επιμόρφωσης λειτουργών μέσης εκπαίδευσης, επάρκεια αλβανικής γλώσσας και υποψήφια διδάκτωρ παιδαγωγικού τμήματος νηπιαγωγών Πανεπιστημίου ...
Ιωαννίνων !!!
Και αγνοήθηκε παντελώς η Ρούμκου Ελένη , φιλόλογος (Ζωσιμαίας σχολής Ιωαννίνων) με τους παρακάτω τίτλους:
2 (δύο) ξένες γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά) , μεταπτυχιακό (Master) στη θεατρολογία, Διδακτορικό στη φιλοσοφία (Κορνήλιος Καστοριάδης), υποψήφια διδάκτωρ τμήματος Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, μέλος κριτικής επιτροπής καλλιτεχνικών μαθητικών αγώνων, Υπεύθυνη πολιτιστικών θεμάτων κ καλλιτεχνικών αγώνων νομού Ιωαννίνων, συμμετοχή σε συνέδρια κυρίως φιλοσοφίας 15 τον αριθμό !!! Ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα στο βιογραφικό της είναι ότι δεν υπήρξε γνωστή της κυρίας Διαμαντοπούλου Άννας.
Να συγκρίνουμε; Τι να συγκρίνουμε ; Ας τα βλέπει το ΠΑΣΟΚ, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός που προάγει την αξιοκρατία και αγωνίζεται γι αυτήν. Γιατί το ενδοπασοκικό ρουσφέτι καλά κρατεί. Αλήθεια θέλουμε καλύτερη εκπαίδευση, θέλουμε επιλογές πιο αξιόλογων, πιο διαφορετικών προσώπων ή μας βολεύει η μιζέρια μας;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
πηγη esos


Ευτυχως που βγαλαμε το πασοκ για καλυτερες ημερες.Δε λεω θα ειναι σιγουρα πιο ξεκουραστες ( μιας και θα απολυθουμε) αλλα και πιο ΜΑΥΡΕΣ

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5262 στις: Ιανουάριος 09, 2010, 02:43:29 μμ »

Ευτυχως που βγαλαμε το πασοκ για καλυτερες ημερες.Δε λεω θα ειναι σιγουρα πιο ξεκουραστες ( μιας και θα απολυθουμε) αλλα και πιο ΜΑΥΡΕΣ


http://troktiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_6759.html

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5263 στις: Ιανουάριος 09, 2010, 03:27:43 μμ »
κάνδαλο με την Άντζελα Γκερέκου και τα συγγενικά της πρόσωπα;

Ο Παπανδρέου έχει ιδέα για όλα αυτά τα βολέματα;



Ο κ. Τηλέμαχος (Μάχος για τους φίλους) Γαβαλάς που επιλέγει, μετά από αυτή την επίπονη διαδικασία ανάμεσα σε 973 άλλους, Περιφερειακός Δ/ντης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, εκτός των άλλων προσόντων του έχει συμπεθεριά με την Υφ/γο Τουρισμού , Κερκυραία κυρία Αντζελα Γκερέκου. Η αδελφή του κυρίου Γαβαλά είναι σύζυγος του αδελφού της κυρίας Γκερέκου! Βρείτε εσείς το σόι...



Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Για το χατίρι της όμορφης συμπεθέρας ο κ. Μάχος Γαβαλάς εγκατέλειψε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ του κυρίου Αντώνη Σαμαρά αν και ήταν πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής της Κέρκυρας, μόλις η κα Γκερέκου άρχισε να πολιτεύεται. Όπως είδατε αυτό έγινε με το «αζημίωτο».

Η οικογενειοκρατία καλά κρατεί! Από ότι φαίνεται τα Ιόνια Νησιά δεν θα μπορέσουν να ξεφύγουν από τους αυλικούς της κυρίας Γκερέκου. Μετά την κολλητή της Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Βάσω Αλεξανδρίδου σειρά πήρε το σόι- Γκερέκου.

Eσείς κυρία Διαμαντοπούλου πως το ανεχτήκατε αυτό; Τόσο κολλητές με την Αντζελα είστε που δεν διαστάσατε να ικανοποιήσετε τις απαιτήσεις της αδιαφορώντας για το δικό σας πολιτικό προφιλ; Λουστείτε τα τώρα!


Share on Facebook
Αναρτήθηκε από troktiko στις 2:01 μ.μ.
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.