0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό είναι αλήθεια. Αλλά τομείς Ιστορίας Τέχνης και αντίστοιχα μεταπτυχιακά έχουν οι Καλών Τεχνών και τα Τμήματα Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Μην το χρησιμοποιούμε αυτό ως επιχείρημα, γιατί θα αρχίσουμε να ζητάμε όσοι κάναμε ξένες γλώσσες στο πανεπιστήμιο να τις κάνουμε και στο Γυμνάσιο.
Σύμφωνα με τις αναθέσεις μαθημάτων που ανακοινώθηκαν σήμερα, οι φιλόλογοι έχουν β' ανάθεση την πολιτική παιδεία στη β΄ και γ΄λυκείου. Είναι δυνατόν να μπορούν να διδάξουν οικονομικά μαθήματα;Συνάδελφοι οικονομολόγοι, δε νομίζετε ότι πρέπει να αντιδράσουμε με κάποιο τρόπο;
Έχει και πιο ωραίο: "Χωρίς την σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής η νέα υπουργική απόφαση για την ανάθεση των μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς, που φέρει την υπογραφή του νέου υπουργού Νίκου Φίλη δεν αναθέτει τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας στους φιλολόγους.Στην εισήγηση του ΙΕΠ που επικαλείται η υπουργική απόφαση, δεν υπάρχει καμία πρόταση να μη διδάσκεται η τοπική ιστορία από τους φιλολόγους, αλλά από μόνη της η πολιτική ηγεσία έκανε την τροποποίηση." esos.gr.Commadante Φίλη! Άρχισε η μεταρρύθμιση!
Πώς κάνετε έτσι καλέ?? Εδώ η Τοπική Ιστορία θεωρήθηκε project και δε μπορούμε να την πάρουμε οι ΠΕ02. Ιστορικοί με μεταπτυχιακά στην Ιστορία δε μπορούμε να πάρουμε project τοπικής ιστορίας και συζητάμε για επιστημονικότητα; Οι ειδικότητες με υπεραριθμίες παίρνουν β' αναθέσεις και οι ειδικότητες που έχουν κενά χάνουν ώρες. Τι ακριβώς συζητάμε;
Το χειρότερο είναι ότι κάποιοι προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα α δικαιολογίαΛίγη αυτογνωσία δε βλάπτει
Θα δημοσιευθουν σε ΦΕΚ οι αλλαγες αλλα δεν θα εχουν αναδρομικη ισχυ. Μαλλον θα το προβλεψουν στο Φεκ
Για να σας λύσω την απορία! Είχα ήδη πάρει τοπική ιστορια με την κατανομή του Σεπτεμβρίου! Με τις νέες αναθέσεις αναγκαστικά την άφησα και πήρα ένα δίωρο από τον επόμενο συνάδελφο! Αυτός για να συμπληρώσει πήγε και σε άλλο σχολείο! Πάντως όποιος το θέλει το μάθημα χάρισμά του! Οι μαθητές είναι πολύ αδιάφοροι και όλη η δουλειά πέφτει στον εκπαιδευτικό !Δεν ακούσατε ποτέ συναδέλφους που έκαναν πέρσι και πρόπερσι πρότζεκτ τι τραβάνε; Τους βγάζουνε το λάδι! Καλύτερα θα ήταν να έμενε το μάθημα της Ιστορίας 3ωρο παρά όλος αυτός ο σαματάς που έγινε και χάσαμε και άλλες ώρες!
Ναι αλλά αν έμπαινες σε ένα τμήμα που θα σε είχαν για ένα τρίμηνο και θα το ήξεραν και επισης θα ήξεραν ότι ο βαθμός δε μετράει στο μέσο όρο τότε θα έβλεπες πόσο σοβαρά θα έπαιρναν το μάθημά σου οι μαθητές! Τι καζούρα θα σου έκαναν και πόσο χάλια θα περνούσες! Τότε θα έλεγες " τι καλά να έπαιρνε οποιοσδήποτε άλλος το μάθημα"! Εξάλλου πιστεύεις ότι είναι τυχαίο ότι στο σχολείο μου το μάθημα της τοπ. ιστορίας το άφησαν στους τελευταίους τοποθετηθέντες! Αφού είναι τόσο ευχάριστο γιατί πιστεύεις δεν το ήθελαν οι μεγαλύτεροι; Γιατί δεν θέλουν να αντιμετωπίσουν την αδιαφορία και τη φασαρία των μαθητών σε ένα μάθημα που ούτε βιβλίο διαθέτει ούτε ενδιαφέρει τους σημερινούς μαθητές!