0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
πάρτε μέρος στο κίνημα που καθημερνά φουντώνει.
Αν εξαιρέσουμε το κίνημα στην Γ/θμια -που προς το παρόν εκφράζεται μαζικά μόνο στις συνελεύσεις για ανανέωση των καταλήψεων, γιατί κατά τα άλλα εγώ λίαν αναιμικά τα βλέπω τα συλλαλητήρια δεδομένης της σημαντικότητας του διακυβεύματος-, πού αλλού βλέπετε εσείς να "φουντώνει" κάτι; Γιατί εγώ, το μόνο που βλέπω να φουντώνει είναι δυστυχώς η κυρπαντελήδικη, μικροαστούλικη και μισαλλόδοξη ακροδεξιά. Αν εσείς προτιμάτε να "βλέπετε" κάτι διαφορετικό, τότε μπορεί και να ισχύει το παλαιό ρητό "όσο η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις απόψεις μας, τόσο το χειρότερο γι' αυτή".
Με απλά λόγια, άμα δε θέλετε να 'στε κυρπαντελής, β γ ε ί τ ε απ' το σαλόνι σας.
Σε μία συζήτηση (μεσω πμ) που ειχα με έναν συναδελφο μου εθεσε το πολύ ουσιωδες -κατά τη γνωμη μου- ερωτημα :“ Είμαι διορισμενος του 2022 και φέτος θα περάσω το Α2 και Β. Η σύμβουλος για το Α1 δεν προλαβαίνει και θα αξιολογηθω του χρόνου.Θα χρειαστεί να περάσω ξανά το Α2 και το Β ή επειδή διοριστηκα το 2022 θα περάσω του χρόνου μόνο το Α1;”(Προφανως το ερωτημα αυτό δημιουργηθηκε λογω της παρασκευιατικης διευκρινιστικης εγκυκλιου ).Οσοι ζουμε την τρεχουσα σχολικη καθημερινοτητα βλεπουμε σε live μεταδοση να εξελισσεται μια φαρσοκωμωδία και για την οποια την αποκλειστική ευθύνη φερουν οι ανευθυνουπευθυνοι του υπουργειου. Η αμεση συνεπεια αυτης της αποθεωσης της παλινωδιας είναι η επικρατηση μιας ανακατωσουροθολουρας καταρχας στους χιλιομετροφάγους συμβουλους και οι οποίοι βλεπουν αυτή την εποχη το τι εστι συμβουλοεπιστημονοκαθοδηγητικο βερυκοκο, μιας και αντι του κλασσικου καθημερινου τους τριπτυχου (freddo-γραφειο-λαπτοπ), ζουνε το «κάθε βδομαδα και επίσκεψη στο συνεργείο (αυτοκινητων)».Από την άλλη εχουμε τους διευθυντες που ακομα και για κατουρημα πανε παρεα με το λαπτοπ για να προλαβουν ολες αυτές τις εκθεσεις. Από τη μια κρατανε το λαπτοπ (και πρακτικα Α+Β) και από την άλλη ζώνες και παντελονια. Και για κερασακι στην (άγευστη) τουρτα το υπουργειο υποσχεται οτι θα δουμε σε λιγο επι των οθονων μας (μην το δενουμε κόμπο κιολας) την έναρξη του πεδιου Β δηλ την χαριστικη βολη των χιλιομετρογυρισμενων (ελεω Α1) συμβουλων παιδαγωγικης ευθυνης και των απεγνωσμενων λογω του «ντου από παντου» διευθυντων.Αυτή η ζοφερη εικονα και οι συνακολουθες πιεσεις των εμπλεκομένων συμβουλων και διευθυντων, οδηγησε , όπως πιστευω , στην εναρξη της χειμερινης περιοδου εκπτωσεων επι του νομου της αξιολογησης. Ειδικοτερα:Αρχικα γνωριζαμε το αρ 77 του 4823 « οι δοκιμοι αξιολογουνται (προφανως λεω γω και στα 3 πεδια α1+α2+β εφοσον δεν υπαρχει ειδικοτερη μνεια) ανα ετος».Επομενως για να γινεις μονιμος θα πρεπει κατά τη διετη δοκιμαστικη θητεια να αξιολογηθεις 2 φορες επι το σετ των 3 τεμαχιων (2 φορες Α1+2 φορες α2+2 φορες Β).Επειδη όμως χασανε (εκει στο υπουργειο) το μπουσουλα και διπλωνουν/τριπλώνουν οι χρονιες χωρις να υπαρχει ουτε καν το πρωτο σετ, ξεκινησαν τις αφαιρεσεις από το ανδραγάθημα του ν 4823 διαμεσου της 16870/ΓΔ5/16-2-2024 και η οποια αναφερειότι « στην περίπτωση που το έργο των δοκίμων της περιοδου 2019-2022 εχει αξιολογηθεί εντός του διανυθέντος ήδη χρόνου της δοκιμαστικής περιόδου στο πεδίο Α1 ως ικανοποιητικό, πολύ καλό ή εξαιρετικό, τότε η αξιολόγηση τους συνεχίζεται στα πεδία Α2 και Β, ανά περίπτωση και μονο στην περιπτωση που κριθηκαν μη ικανοποιητικοι στο Α1 θα επαναλάβουν την αξιολόγηση αυτού».Επομενως αν λαβουμε υποψη αυτή την διευκρινιστική + το ότι η διετης δοκιμαστικη θητεια των διορισθεντων κατά το 2022 ολοκληρωνεται το καλοκαιρι 2024, τοτε οποιος από τους νεοδιορισθεντες το 2022 (και προφανως και οι υπολοιποι του διαστηματος 2019-2021) αξιολογηθηκε περυσι στο α1 και φετος στο α2 και Β, θα μονιμοποιηθει φετος το καλοκαιρι, εχοντας ολοκληρωσει μονο το ένα από τα δυο σετ των 3 τεμαχιων, μιας και η υπαιτιοτητα για τη μη υλοποιηση του δευτερου σετ οφειλεται στην ανοργανωσια του υπουργειου. Ομοιως θεωρω ότι το ιδιο ακριβως θα συμβει και για τους νεοδιορισθεντες το 2022 (και παλαιοτερα) που φετος θα ολοκληρωσουν το α2+Β, πλην όμως δεν τους εχουν αξιολογησει στο α1 και για το οποιο η προβλεψη είναι να αξιολογηθουν σε αυτό εντος του επομενου σχολ ετους δηλ θεωρω πως μολις αξιολογηθουν στο Α1 (οποτεδηποτε εντος του 2024-25) θα μονιμοποιηθουν και μαλιστα αναδρομικα από τον αυγουστο του 2024 (όπως ειπωθηκε αλλωστε από υπουργικα χειλη). Επομενως και αυτοι θα απολαυσουν το «μπονους δωρο» της αξιολογησης σε ένα από τα δυο σετ αξιολογησης.Βεβαια για να συμβει αυτό (και προσωπικα ειμαι υπερσιγουρος ότι θα συμβει) θα πρεπει να εκδοθεί μια νεα σχετικη διευκρινιστικη (το επομενο σχολ ετος) και η οποια φανταζει εκ των ων ουκ ανευ, εφοσον δεν οφειλεται σε υπαιτιοτητα των διορισθεντων το 2022 η μη υλοποιηση των 2 σετ αξιολογησης (2022-23 και 2023-24).Κατι αναλογο θεωρω πως θα συμβει ακομα και για οσους από τους φετινους νεοδιορισθεντες δεν προλαβουν να αξιολογηθουν φετος σε ολοκληρο το σετ (α1+α2+β) δηλ για παραδειγμα αν φετος προλαβουν να αξιολογηθουν πχ στο Α2 μονο, τοτε του χρονου θα τους ζητησουν (κατά τη γνωμη μου) αξιολογηση στο α1 και στο Β και στην χειροτερη άλλη μια φορά στο Α2 δηλ για να μονιμοποιηθουν θα αξιολογηθουν σε οσα πεδία προλαβουν να αξιολογηθουν μεχρι το τελος της δικης τους δοκιμαστικης θητειας (αυγουστος 2025), αρκει να εχουν ολοκληρωσει τουλαχιστον ένα ατοφιο σετ των 3 τεμαχιων.Και η αιτια των προαναφερομενων κακοτεχνιων του οικοδομηματος της αξιολογησης είναι γνωστη και μη εξαιρετεα.. Οι φαντασιοπληξιες των αξιων επιτελικων , πλην όμως αποσυνδεδεμενων από την τρεχουσα σχολικη καθημερινότητα, στελεχων. Στην αρχη της οικοδομησης του οραματος-ευφυολογηματος σφυζουν από ιδεες και δηθεν απλοχεριές (βαλτους το Α1, χωστους το Α2, σπρωξε κι ένα Β για επιδορπιο) και μετα αρχιζουν και πουλανε την οικοδομη οσο-οσο (δωστε ότι προαιρείσθε και παρτε μονιμοτητα). Στην αρχη προσθέσεις και μετα αφαιρέσεις είναι λοιπον ο μαθηματικος τυπος του δικου μας υπουργειου
Γιατί να μην το πιστεύει; Δεν είναι δα ιερό καθήκον του δασκάλου να είναι ιδεαλιστής; εδώ εγώ πιστεύω πως όλοι οι μαθητές μου θα με θυμούνται όμορφα...
Ένα χρόνο πριν με αφορμή το τραγικό δυστύχημα φαινόταν όντως μια επιθυμία αλλαγής., Κάτι όχι απλά να φουντώνει, αλλά να βράζει και να ξεχειλίζει. Πολλοί το πιστέψαμε και το υποστηρίξαμε με την ψήφο μας. Το αποτέλεσμα ήταν όχι απογοητευτικό, ήταν σοκαριστικό. Οπότε, δεν ξέρω πια πώς μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι κάτι φουντώνει.
Κάθε βδομάδα, κάθε Πέμπτη, κάνω στάση εργασίας. Δώδεκα δύο. Κάθε Πέμπτη προκηρύσσεται απ' την ΟΛΜΕ. Συμμετέχω στα συλλαλητήρια στην Πανεπιστημίου. Ο κόσμος χιλιάδες. Θυμίζει μέρες του καλοκαιριού του '65. Δεν ξέρω τι κάνει ο Scout. Αν συμμετέχει στις στάσεις εργασίας στις απεργίες στις διαδηλώσεις. Αν όχι κι απλά είναι δουλειά-σπίτι τότε λογικό είναι να μη βλέπει τι συμβαίνει γύρω του και να νομίζει πως ο κόσμος η κοινωνία είναι ο ΣΚΑΪ. Η απάθεια κι η αφ' υψηλού κριτική με μιαν υποβόσκουσα τάση παραίτησης κι απαξίωσης δε βοηθά πουθενά.
Θυμίζει μέρες του καλοκαιριού του '65.
Φαντάζομαι ότι δεν τα ζήσατε αυτά προσωπικά, γιατί αν τα είχατε ζήσει:(α) μάλλον θα ήσασταν ήδη "χους ει και εις χουν απελεύσει", όπως μοιραία οι περισσότεροι που τα έζησαν προσωπικάκαι(β) το πιθανότερο είναι ότι δεν θα αποτολμούσατε μια τέτοια ανιστόρητη αναλογία. Καλά-καλά δε νομίζω ότι αποτολμά κανείς να συγκρίνει τα φετινά συλλαλητήρια με εκείνα του 1990-91 και του 1998-99. Και εσείς λέτε για τα συλλαλητήρια των Ιουλιανών; Σοβαρά τώρα;
Ευτυχώς, δεν πραγματοποιήθηκε το όνειρο σου και σήμερα δεν τρώμε από συσσίτια...