0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έκανα κάποιες αλλαγές στο σχέδιο δράσης.Το σχέδιο (version 2) έχει ως εξής. 5+1 βήματα.1) Επαναπροκήρυξη της απεργίας (ή στάσεων εργασίας) με νομότυπο τρόπο από ολμε/δοε (ή ελμε/συλλόγους)2) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση , όσο τον δυνατόν λιγότεροι. Είναι δυνατόν μόνο ένας; Μόνο ένας. 3) Προσωπικό ασφαλείας για την απαξιολόγηση θα οριστούν από τις ΕΛΜΕ/Συλλόγους μόνο άτομα κατά της απαξιολόγησης.4) Το προσωπικό ασφαλείας θα καταθέσει στην πλατφόρμα του ΙΕΠ κάποια ΤΥΧΑΙΑ ημιτελή κομμάτια ενός ενιαίου συνόλου κειμένου που θα δοθεί από την ΟΛΜΕ/ΔΟΕ (ή την ΕΛΜΕ/Σύλλογο), και φυσικά δεν θα ολοκληρώσει σε καμιά περίπτωση την συμπλήρωση των αξόνων ώστε να μην μπορεί να εισπράξει το παραδάκι ΕΣΠΑ η καταστροφέως. Ταυτόχρονα επειδή έχουμε πολλές άλλες διδακτικές και εξωδιδακτικές εργασίες, θα ξεκινήσουμε αλλά δυστυχώς δεν θα καταφέρουμε (μέσα στο ωράριό μας 8-2) να ολοκληρώσουμε το ανέβασμα της απαξιολόγησης στην πλατφόρμα. Έτσι δεν θα κατηγορηθούμε για μη συμμετοχή στην αξιολόγηση (ποινή ένας μισθός), αλλά για πλημμελή εκτέλεση καθηκόντων (ποινή ως ποσοστό επί της συνολικής διδακτικής και εξωδιδακτικής εργασίας μας στο σχολείο, και ας τους να υπολογίζουν!!!!).5) Απεργιακό ταμείο που θα καλύψει ενδεχόμενη απώλεια εισοδήματος όσων συμμετέχουν ως προσωπικό ασφαλείας στην απαξιολόγηση.5+1) Ταυτόχρονα, οργάνωση πορειών διαμαρτυρίας και καθιστικές διαμαρτυρίες έξω από το σπίτι της καταστροφέως, κάθε Σάββατο βράδυ.Πως το βλέπετε το σχέδιο δράσης;Θα την τρελάνουμε την καταστροφέως;
Είναι προφανές ότι αγνοείς...απλώς. μην μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις. Το λέω ξανά, υπάρχουν αιτήματα σε διευθύνσεις για άδεια για πάνω από 27 παιδιά ανά τμήμα, από δημόσια αλλά και από ιδιωτικά σχολεία. Παιδιά πχ εκπαιδευτικών, θα τα διώξεις από το σχολείο, επειδή περισσεύουν; Όσον αφορά το βόλεμα των εκπαιδευτικών, αναφέρθηκα στο ότι πιέζουν για περισσότερες εγγραφές, αν και δεν έχουν χώρους, ώστε να καλυφθούν. Γνωστά τερτίπια...το να φτιάχνεις τμήματα των 14, είναι αισχρό. Μετά έρχεται το υπουργείο να μην εγκρίνει και μας φταίει το υπουργείο, όχι οι διευθυντάδες!!!Στην αξιολόγηση τώρα, σχεδόν όλα τα σχολεία έχουν μοιράσει άξονες...εσείς προφανώς δεν εργάζεστε σε σχολείο. Ή το παίζετε τρελίτσα...
Στο σχολείο που εργάζομαι φέτος (που είναι το ίδιο με το περσινό), η φετινή Δ/ντρια μάς είπε σήμερα πως πρέπει μέχρι τις 12/11 να έχουμε ετοιμάσει τις δράσεις μας πάνω στους τρεις άξονες και τους δείκτες (διοικητικοί, παιδαγωγικοί κλπ.) που έχει δώσει το Υπουργείο κι ότι αυτές οι δράσεις πρέπει να καλύπτουν όλη τη φετινή χρονιά. Ότι μπορεί να είναι δράσεις πολιτιστικές π.χ. ή οτιδήποτε άλλο κι ότι την Παρασκευή έχουμε να συγκροτήσουμε υποομάδες των 4-5 ατόμων, ώστε να δουλέψουμε σε επιμέρους θέματα ή προβλήματα κι ότι καλό είναι να εργαζόμαστε και τα Σαβ/κα γι' αυτές τις δράσεις...!!!
Καλό! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρει;Οτιδήποτε αφορά το σχολείο εντός του σχολικού ωραρίου και τέλος.
... έχουμε να συγκροτήσουμε υποομάδες των 4-5 ατόμων, ώστε να δουλέψουμε σε επιμέρους θέματα ή προβλήματα κι ότι καλό είναι να εργαζόμαστε και τα Σαβ/κα γι' αυτές τις δράσεις...!!!
Aκατάσχετη ανοητολογία έμπλεη αντιφάσεων...
Ήταν παράνομη για αυτό! Όσο και αν θέλεις να δεις αλλιώς την πραγματικότητα, αυτή θα μένει ίδια.
Δεν θα σχολιάσω τίποτα άλλο παρά μόνο το τελευταίο ψέμα που κυκλοφορεί κοντά στα τόσα άλλα: οι συμπτύξεις ποιων τρημάτων έγιναν; Πόσο παιδιών ήταν τα τμήματα; Σε ποια σχολεία;; να σε ενημερώσω ότι ο νόμος αναφέρει 27 ανά τμήμα και κάποια σχολεία για να έχουν πελατεία ζητούν άδεια για 28-30 ανά τμήμα!!!! Το ξέρεις αυτό;;; Όχι, βέβαια...βολεύονται γονείς, βολεύονται και καθηγητές, μη γελιόμαστε, με στριμωγμένα παιδιά σε σχολεία...δεν ξέρεις ότι δέχονται παραπάνω μαθητές για να μην χρειάζεται συνάδελφοι να συμπληρώνουν σε άλλα σχολεία;;; Υποκρισία!!!! Αυτό λέγεται υποκρισία...και διακρίνει αρκετούς στη χώρα αυτή.
Δεν είμαι οπαδός της αξιολόγησης...είμαι οπαδός όμως της λογικής. Και όταν κάτι χτυπάται με αβάσιμα επιχειρήματα στα μάτια μου αποκτά αξία!!!! Και για την υπόλοιπη κοινωνία να ξέρετε...το μόνο που έχετε πετύχει με αυτά και με αυτά είναι να θεωρούμαστε γελοίοι.
Όσο μηνύματα σαν του γαϊδάρου, με την ακατάσχετη φλυαρία του, μένουν εδώ μέσα, εσύ θεωρείς ασφαλές κριτήριο για τον παιδιάστικο τρόπο έκφρασης τις αναφορές των χρηστών;;;; Αυτές οδηγούν κάποια μέλη σε αποκλεισμό...αλλά ποιοι χρήστες κάνουν αναφορά;;;; Σε ποια σχόλια;;;; Ποια τους ενοχλούν;;;; Σίγουρα δεν ενοχλούνται από ύβρεις, παιδιάσματα και φασιστικές εκδηλώσεις, αλλά από την αντίθετη από τη δική τους άποψη...δυστυχώς. Δεν το περιμένεις από εκπαιδευτικούς, αλλά συμβαίνει εδώ μέσα...
Αποκαλύπτεις το κριτήριο με το οποίο κάποιοι απλώνουν παρανόμως τα τμήματα, για να βολεύονται εκπαιδευτικοί, πόσα κενά δεν εμφανίζονται για συγκεκριμένα πρόσωπα, αναπληρωτές πολυτελείας!!! Ξέρεις τα χρήματα για την πρόσληψη συμβασιούχων δεν χαρίζονται...όποιοι παρανομούν, για να κάνουν τους καλούς, να πληρώνουν από την τσέπη τους.Τμήματα σπάνε σε περιπτώσεις παιδιών με μαθησιακές ανάγκες - ζήτημα πόσα είναι πραγματικά- και καλώς!!!! Ως εκεί όμως...όλα τα υπόλοιπα είναι λαϊκισμός!!! Και παιδαγωγικά να το πάρουμε, μπορεί εσύ κι εγώ να βολευόμαστε με 14, μη σου πω και με 1 καλύτερα, μαθητές στην τάξη, αλλά δεν αποτελεί σωστό μάθημα αυτό για τους εφήβους. Δεν θα κληθούν να ανταπεξέλθουν στην κοινωνία σε έναν μικρόκοσμο, όπου αποτελούν το κέντρο της γης, αλλά σε ένα χ ά ο ς, το οποίο θα πρέπει να τακτοποιούν με τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Όσοι, ωστόσο, δηλώνετε ανίκανοι να ανταποκριθείτε στο έργο σας σε πολυπληθή τμήματα, υπάρχει η επιλογή του φροντιστηρίου ή των ιδιαίτερων μαθημάτων...γιατί και στα ιδιωτικά να θέλετε να πάτε, 30άρια θα συναντήσετε!!! Επιστροφή στην πραγματικότητα, φίλε!!! Κατανοώ τον προεκλογικό σου αγώνα, το αντιπολιτευτικό σου μένος, αλλά υπάρχουν και όρια...Τα περί ντροπής σου επιστρέφονται, όπως και όλες οι άλλες ύβρεις...και να μην το πω, πίσω στον πομπό τους καταλήγουν.Για την αξιολόγηση: είναι σημαντικό και ίδιον των αξιοπρεπών ανθρώπων να παραδέχονται τα λάθη και τις ήττες τους. Το να επιμένετε σε μια υπόθεση χαμένη είναι ...αχαρακτήριστο...όσο για το συνεκ, έκανε μια ακόμη κωλοτούμπα. Όπως έχει αποδείξει η ιστορία, στις κωλοτούμπες του ήταν καλό και τις έκανε όταν αντιλαμβανόταν το σωστό...το ποιοι έχουν μείνει να κραυγάζουν, φανερώνει το άτοπο αυτού του δήθεν "αγώνα"... ακόμη ψάχνω έναν να έκανε στάση εργασίας...βρήκατε εσείς;;;
Για να μην απορείτε πώς περνούν τα δικά μου μηνύματα από έγκριση, με τα οποία ΠΟΤΕ δεν προσέβαλα κανέναν... Πανδημία δεν υπήρχε και δεν θα υπάρχει για πάντα. Αποκαλύπτεις το κριτήριο με το οποίο κάποιοι απλώνουν παρανόμως τα τμήματα, για να βολεύονται εκπαιδευτικοί, πόσα κενά δεν εμφανίζονται για συγκεκριμένα πρόσωπα, αναπληρωτές πολυτελείας!!! Ξέρεις τα χρήματα για την πρόσληψη συμβασιούχων δεν χαρίζονται...όποιοι παρανομούν, για να κάνουν τους καλούς, να πληρώνουν από την τσέπη τους.Τμήματα σπάνε σε περιπτώσεις παιδιών με μαθησιακές ανάγκες - ζήτημα πόσα είναι πραγματικά- και καλώς!!!! Ως εκεί όμως...όλα τα υπόλοιπα είναι λαϊκισμός!!! Και παιδαγωγικά να το πάρουμε, μπορεί εσύ κι εγώ να βολευόμαστε με 14, μη σου πω και με 1 καλύτερα, μαθητές στην τάξη, αλλά δεν αποτελεί σωστό μάθημα αυτό για τους εφήβους. Δεν θα κληθούν να ανταπεξέλθουν στην κοινωνία σε έναν μικρόκοσμο, όπου αποτελούν το κέντρο της γης, αλλά σε ένα χ ά ο ς, το οποίο θα πρέπει να τακτοποιούν με τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Όσοι, ωστόσο, δηλώνετε ανίκανοι να ανταποκριθείτε στο έργο σας σε πολυπληθή τμήματα, υπάρχει η επιλογή του φροντιστηρίου ή των ιδιαίτερων μαθημάτων...γιατί και στα ιδιωτικά να θέλετε να πάτε, 30άρια θα συναντήσετε!!! Επιστροφή στην πραγματικότητα, φίλε!!! Κατανοώ τον προεκλογικό σου αγώνα, το αντιπολιτευτικό σου μένος, αλλά υπάρχουν και όρια...Τα περί ντροπής σου επιστρέφονται, όπως και όλες οι άλλες ύβρεις...και να μην το πω, πίσω στον πομπό τους καταλήγουν.Για την αξιολόγηση: είναι σημαντικό και ίδιον των αξιοπρεπών ανθρώπων να παραδέχονται τα λάθη και τις ήττες τους. Το να επιμένετε σε μια υπόθεση χαμένη είναι ...αχαρακτήριστο...όσο για το συνεκ, έκανε μια ακόμη κωλοτούμπα. Όπως έχει αποδείξει η ιστορία, στις κωλοτούμπες του ήταν καλό και τις έκανε όταν αντιλαμβανόταν το σωστό...το ποιοι έχουν μείνει να κραυγάζουν, φανερώνει το άτοπο αυτού του δήθεν "αγώνα"... ακόμη ψάχνω έναν να έκανε στάση εργασίας...βρήκατε εσείς;;;
Συμφωνώ, αλλά όπως έγραψε ο leon, αρκεί να υπάρχει σύμπνοια.
Πέραν της αξιολόγησης δημιουργείται και άλλο σοβαρό πρόβλημα πλέον. Η θητεία των ΔΣ λήγει σε λίγες μέρες. Δεν πρέπει να εκφράσουμε έγκαιρα και ελευθέρα την βούληση μας;https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/361675_nea-epithesi-se-omiria-kerameos-kai-oi-ekloges-ton-ekpaideytikonΑνακάλεσαν εγκριτικές αποφάσεις αδειών για συνελεύσεις - εκλογές! Ας δούμε τι έχει συμβεί: Τις προηγούμενες ημέρες πολλοί Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα των οποίων η θητεία λήγει σε λίγες μέρες, ζήτησαν, όπως κάθε φορά, να διοργανώσουν εκλογές για νέα Δ.Σ και γενικές συνελεύσεις, στέλνοντας τα απαραίτητα αιτήματα στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Οι Διευθύνσεις τα ενέκριναν κανονικά, όπως συμβαίνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, εγκρίνοντας άδειες απουσίας από τα καθήκοντα των εκπαιδευτικών, για τις συγκεκριμένες ημέρες που εχουν προγραμματιστεί συνελεύσεις και εκλογές. Λίγες μέρες αργότερα όμως, πήραν πίσω τις εγκρίσεις, με νέο άνωθεν "εντέλλεσθε". Αιτία, όπως προφορικά ειπώθηκε, ήταν ότι ο νέος νόμος Χατζηδάκη δεν προβλέπει αρμοδιότητα Διευθυντών να εγκρίνουν τέτοιες άδειες απουσίας και τη δυνατότητα αυτή την έχει πλέον μόνο ο υπουργός! Κι αν δε θέλει; Κι αν αυτή η πρώτη εμπλοκή, αποτελεί πρόβα τζενεράλε για επίθεση κατά των σωματείων σε όλο το Δημόσιο; Είναι εξάλλου γνωστή η μεγάλη συμπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ προς τους συνδικαλιστές και η προσπάθειά της να τους διαχωρίσει από τον κλάδο