0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
@knaison αυτό που πάντα με προβλημάτιζε στο δημόσιο ειναι αυτη η "μεγιστοποίηση της ανταγωνιστικότητας" στην οποία αναφέρεσαι.... εν προκειμένω....η κάθε διεύθυνση δευτεροβάθμιας να συν και ανταγωνιστει ποιόν ακριβώς; αφού ιδιωτικές δευτεροβάθμιες δεν υπάρχουν, και αφου η πληρωμή δεν συνδέεται με την αποδοτικότητα τότε πώς ακριβώς η διοίκηση μπορει να γινει ανταγωνιστική - δεδομένων πάντα των δομών που τώρα υφίστανται... (γιατί αν αλλάξουν τα πράγματα.....είναι άλλο καπέλο τότε).¨οσο για τα συστηματα διοίκησης ξερεις ότι κάθε άλλο παρά αποκεντρωμένο ειναι το εκπ/κό ελληνικο σύστημα. Τώρα πάει κάτι να γινει - αλλά χρειάζεται να αλλάξει όλη η νοοτροπία των ελλήνων όχι απλά οι δομές....το μέλλον θα δείξει....τι να πω...Συμφωνώ μαζί σου - δεν πας στο γραφείο για να αράξεις ...βασικά θα το γενικεύσω ....όταν πας για δουλειά, σίγουρα δεν πρέπει να πας για να αράξεις - ανεξάρτητα απο την δουλειά....Δυστυχώς στην πράξη αυτο αναιρείται... Υπάρχουν πολλοί που αράζουν κάτω απο το σκεπτικό "δεν το ξερω σαν αντικείμενο και άρα κάνω shut down και τέλος..."
@happinessΩστόσο απαντώ για τους ΠΛΗΝΕΤ .... ο τεχνικός ΠΛΗΝΕΤ έχει διοικητικό προϊστάμενο τον Δ/ντή της Δ/νσης. Που σημαινει ότι αν του ανατεθεί ένα έργο ΟΦΕΙΛΕΙ να το εκτελέσει εκτός και αν ειναι προδήλως παράνομο. Οι αρμοδιότητες του κάθε τεχνικού ΠΛΗΝΕΤ ειναι η Πληροφοριακή Υποστήριξη των Δομών των Σχολείων, των Γραφείων και της Δ/νσης. Όπως καταλαβαίνεις αυτος είναι ένας πολύυυυυυυυυυυυυυ ευρύς όρος - και έχουμε ξαναγράψει τι γίνεται με τους τόσο ευρεις όρους γενικότερα... Εξάλλου γενικά στις αρμοδιοτητες των ΠΛΗΝΕΤ αναγράφεται ως τελευταια υποπερίπτωση το " άλλες εργασίες".... για να κρατηθουν τα προσχήματα αναφέρεται ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕ.ΠΛΗΝΕΤ (αλλά όχι για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ)ότι δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του οι διοικητικές εργασίες και οι εργασίες μηχανογράφησης...( ενδεχόμενο όμως που το αφήνει ανοιχτό για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ.) Άρα λοιπόν ο κάθε ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ δεν ειναι εκεί μόνο για να αλλάζει τις κάρτες μνήμης και τα ανεμιστηράκια, ή να συνδέει τα σχολεια με το sch.gr αλλά και για να οργανώνει τη Μηχανογράφηση αν αυτό πρέπει να γίνει.
παρεξήγησες - γράφοντας στο δεύτερο ενικό δεν εννοούσα εσένα μόνο - εννοουσα τον οποιονδήποτε στη θέση σου. Έτσι εσύ ως happiness μπορει βέβαια να βοηθάς ( έστω και αυτούς που συμπαθεις από ) τους συναδέλφους σου αλλά σίγουρα υπάρχουν άλλοι που δεν κουνανε το δαχτυλάκι τους. Σ' αυτούς αναφερόμουν..
απαντώ:τα μεμονωμένα παραδείγματα αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας ότι όλα γίνονται αρκει να υπάρχει θέληση. Αν είναι να περιμένουμε την βούληση της διοίκησης ή του υπουργείου τότε γιατί να απεργούμε βρε αδελφέ; Ας περιμενουμε πότε θα βουληθεί το υπουργείο να φτιάξει τα πράγματα κατά πώς θα πρεπε να ειναι.... Ας πούμε όταν ξεκίνησε το data center αυτό που έλειψε δεν ήταν η ανοργανωσιά της διοίκησης αλλά η έλλειψη διάκρισης και ευσυνειδησίας του κάθε χειριστή του να το προχωρήσει one step ahead. Από τη στιγμή που μέσα έχει άλλη εφαρμογή για τη διαχείριση δεδομένων και άλλη για τις μεταθέσεις, ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι δεν είναι ένα σύστημα αποκλειστικά για τις μεταθέσεις. Από τη στιγμή που στην κατάσταση των υπαλλήλων δεν υπάρχει μόνο το "τακτικός/μόνιμος υπάλληλος" αλλά επίσης και το ΙΔΑΧ, βοηθητικό προσωπικό, διοικητικό προσωπικό κτλ" είναι επίσης ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι πρέπει να περαστούν από διοικητικοί μέχρι καθαρίστριες. Αλλά αφού ξερεις πώς λειτουργει....ας πούμε είμαι εγώ στη δ/νση και συ στο γραφείο...με παίρνεις τηλέφωνο και με ρωτάς " να σου πω...θα τους περάσεις όλους ή μόνο αυτούς που κάνουν για μετάθεση;" ...αν εγώ σου πώ " καλά, σιγά μην τους περάσω όλους και ζαλίζομαι...θα κάνω μόνο αυτούς για μετάθεση και πολύ τους είναι...άμα θέλουν όλους ας έρθει ο επομενος να το κάνει..." και έτσι δεν το κάνεις κι εσύ και ο άλλος και ο παράλλος....ε μετά ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ η ανώτερη διοίκηση βρε happiness. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι η ανώτερη διοίκηση πρέπει κάθε τόσο να στέλνει έγγραφα και να λέει " από 10-12 ειναι καλή ώρα να κατουρήσετε" ..." αυτο το έγγραφο πρέπει να είναι σε arial, μέγεθος 12 και bold" και γενικά να μας δείνει οδηγίες για όλες τις παραμικρές λεπτομέρειες λες και είμαστε αυτιστικοί όλοι μας.... ε, δε θα έπρεπε να κάνει άλλη δουλειά.....
Όσο για τον τρόπο συμπλήρωσης - μα είναι σαφής: παίρνεις την εγκύκλιο και πάει τυφλοσούρτι. Βεβαίως θα συμφωνήσω ότι ο καθένας - στην πράξη- περνάει ό,τι να ναι εκεί μέσα αλλά η ανώτερη διοίκηση τι να κάνει παραπάνω επ΄αυτού; Θα σου δώσει μια εγκύκλιο - όπως και έκανε - και θα σου πει " αυτά είναι, πέρασέ τα τώρα..." Αν εσύ ( ο κάθε εσύ) είσαι μλκ και άλλα διαβάζεις,άλλα καταλαβαίνεις και άλλα παιρνάς...ε δε σου φταίει το υπουργείο...
Και όχι, διαφωνώ ότι χρειάζονται πέντε άτομα για μια τριετία να αποσπασθούν για να περάσουν μόνο το data.... το κάθε γραφείο το πολύ να έχει 700 εκπ/κούς στο δυναμικό του ( κάποια μεγαλύτερα της αθήνας ας έχουν μέχρι 900). Λοιπον, εμείς με σαφώς μικρότερο αριθμό χρειαστήκαμε περίπου ενάμιση μήνα για να φτάσουμε ως τους ΠΕ16 και υπολογίζουμε κανα δυο βδομάδες ακόμα ως τους ΠΕ20 (δεν έχουμε άλλες ειδικότητες εμείς). Σε δύο μήνες λοιπον, θα βγει στο χαλαρό ένα γραφείο δυναμικότητας περί των 270-300 εκπαιδευτικών. Μέσα σ΄ένα διδακτικό έτος καταλαβαίνεις τι παπάδες μπορουν να γίνουν.
όσον αφορά το συνάδελφο που συστηματικά λουφάρει καθώς και την αντίδραση του Προϊσταμένου μας έχω να σου πω τα εξής - που φαντάζομαι και συ και όλοι μας γνωρίζουμε: Ο συγκεκριμένος αποσπάται ΚΑΘΕ χρόνο απο τότε που διορίστηκε ( κοινώς, δεν έχει πατήσει σε τάξη) - με την προηγούμενη ακόμα κυβέρνηση- Άρα μιλάμε για τον ορισμό του βύσματος. Πολλές φορές του έχει γίνει παρατήρηση αλλά κάνει ότι δεν καταλαβαινει. Το "παίζει" και γιωτάς οπότε τι τον κάνεις στην περίπτωση αυτή; Κατά καιρούς του έχουν ανατεθεί διάφορα αντικειμενα ως μέσο πίεσης και τελικά φτάναμε να τα κάνουμε οι υπόλοιποι μες τον πανικό γιατί έληγε το deadline και έπρεπε να φύγουν. Και να δώσεις τι σ΄έναν τέτοιο άνθρωπο; μισθοδοσίες; να περάσει την προϋπηρεσια των αναπληρωτών στο ολοκληρωμένο σύστημα; να βγάλει συντάξεις; να βγάλει κενά και πλεονάσματα; να φτιάξει τα στατιστικά; Ποιό αντικείμενο είναι τάχα αρκετά "αναίμακτο" για να του το δώσεις "ελαφρά τη καρδία;"
όσο για αυτό που λες , ότι κάτι έκανες και βρήκες τον μπελά σου ( όχι εσύ συγκεκριμένα αλλά ο οποιοσδήποτε) δε μπορώ να φανταστώ κάτι σύννομο και εις γνώση του Προϊσταμένου σου που θα σε έκανε να βρεις τον μπελά σου. Μήπως θες να γινεις πιο συγκεκριμένη;
@billst τι εννοείς ότι έχουν περάσει πολλές αρμοδιότητες στα γραφεία φέτος; Θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη καθώς : εκκαθαριστής αποδοχών είναι ο Δ/ντής της Δ/νσηςδεν υπάρχει ΠΔΣ στα περισσότερα γραφεία - και κυρίως ΔΕΝ υπάρχει ο όγκος εργασίας αυτού του αντικειμένου φέτος όπως ήταν σε προηγούμενες χρονιές μεγάλο μέρος των εκδρομών εγκρίνεται πλέον απο΄την περιφέρεια ( βλ. παλιά νομαρχία) οπότε ο ρόλος των γραφείων είναι απλά να διαβιβάζει τα σχετικά έγγραφα και οι ωρομίσθιοι πληρώνονται πλέον όλοι απο τις Δ/νσεις και όχι από τα κατά τόπους γραφεία...Θες να γίνεις πιο συγκεκριμένος ως προς το ποιές αρμοδιότητες έχουν επωμισθεί επιπλέον φέτος τα γραφεία; Πάντως σ΄αυτό που λες ότι θα *ξανα - επιστρέψουν αρμοδιότητες στα σχολεία (βλ. άδειες, τήρηση προσωπικού φακέλου κτλ) θα συμφωνήσω....εκεί να δεις μπάχαλο!!! Εδώ υπάρχουν διευθυντές που μας παίρνουν τηλέφωνο και μας ρωτάνε ποιά η διαφορά άδειας κύησης και άδειας λοχείας....πού να πρέπει να τη χορηγήσουν κιόλας..... Είμαστε - μια ωραία ατμόσφαιρα είμαστε!!!