Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Puma

Σελίδες: 1234 ... 6
15
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 10:00:06 πμ »
Θα πρότεινα να ξανακοιτάξετε την αίτηση με τη δήλωση περιοχών που κάνατε. Μήπως δηλώσατε ΑΜΩ μόνο στη δευτεροβάθμια;

Νομίζω αυτή είναι η εξήγηση τελικά... γιατί κι εγώ δήλωσα περιοχές για ΑΚΩ και ΑΜΩ χωρίς να δηλώσω βαθμίδα εκπαίδευσης. Π.χ. δήλωσα Δ-Αθήνας και Δ-Αθήνας μειωμένου.

16
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 02:19:18 πμ »
Στη Δ' Αθήνας (που ήταν 1η μου επιλογή) πήραν 25 άτομα από ΑΕΙ και έφτασε 900 θέσεις κάτω.

Είσαι ΤΕΙ?

Όχι, ΑΕΙ είμαι.

17
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 02:07:24 πμ »
Στη Δ' Αθήνας (που ήταν 1η μου επιλογή) πήραν 25 άτομα από ΑΕΙ και έφτασε 900 θέσεις κάτω.

18
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 01:37:58 πμ »
Πραγματικά, κι εγώ δεν ξέρω πώς γίνεται η διαδικασία επιλογής. Με έχουν περάσει και μένα άτομα που είναι 600 θέσεις κάτω από μένα, από ΑΕΙ (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο στο ποσοστό που λέτε) και μάλιστα στην 1η περιοχή προτίμησης που δήλωσα. Θα πάρω τηλ αύριο να δω τι γίνεται μήπως εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι...

19
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 01:14:39 πμ »
Με έχουν προσπεράσει περίπου 500 άτομα και ενω υπάρχουν περιοχές της επιλογης μου και εχω τσεκάρει το 'ΝΑΙ' σε όλες τις περιοχές δεν είμαι στους προσληφθέντες!!!!!!

Πράγματι, βλέπω γενικώς στη σειρά πρόσληψης ότι τους έχουν πάρει σχεδόν όλους σερί και απλά κατά διαστήματα πηδάνε και μερικούς. Εγώ (με την ολίσθηση που είπαμε πριν) μάλλον είμαι 1003 και η σειρά πρόσληψης πάει 1002, 1004, 1005, 1006 κ.ο.κ. Αλλά και πιο κάτω, αν παρατηρήσει κανείς, πηδάνε μερικούς.

20
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 12:45:28 πμ »
Από ό,τι βλέπω έχει γίνει μια ολίσθηση στη σειρά κατά μία μονάδα σε αρκετούς. Μάλλον κάποια λογική εξήγηση θα υπάρχει για αυτό :) Anyway, ακόμα έχω απορία για τον τρόπο επιλογής. Πού απευθυνόμαστε για αυτό? Σε κάποια διεύθυνση?

21
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 12:31:42 πμ »
Επίσης, βλέπω και το εξής: στον πίνακα αναπληρωτών έχω μία συγκεκριμένη σειρά, την οποία σειρά έχει άλλος στον πίνακα προσλήψεων. Μερικές που τσέκαρα ακόμα, ταυτίζονται κανονικά.

22
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 12:21:03 πμ »
Υπάρχει κάπου ο ο πίνακας με τα ονόματα της προηγούμενης φάσης?

23
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 12:03:32 πμ »
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι γιατί τα έχω μπλέξει! Εγώ είμαι στον πίνακα αναπληρωτών κοντά στη σειρά 1000 και έχω δηλώσει μόνο Αθήνα για ΑΜΩ. Δεν είμαι στη λίστα αλλά βλέπω ότι σε περιοχές της Αθήνας έχουν φτάσει στον πίνακα σε σειρά πάνω από 1600. Πώς γίνεται η επιλογή?

24
Με πήραν σήμερα τηλέφωνο από Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Πειραιά. Είμαι στη θέση 279.

Πήρα τηλέφωνο και στη Γ' Αθήνας και μού είπαν ότι έχουν φτάσει μέχρι το 268. Σήμερα έστειλαν χαρτί στο Υπουργείο ζητώντας πιστώσεις για άλλες 400 ώρες και είπαν ότι λογικά η έγκριση θα γίνει μετά τα Χριστούγεννα, οπότε θα αρχίσουν και νέες κλήσεις ωρομισθίων Πληροφορικών.

25
Μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα καλύπτουν τις κενές θέσεις στα σχολεία


Της ΛΙΑΣ ΝΙΚΗΤΑΚΗ
Απογευματινή
 

Την κατάργηση του θεσμού των ωρομισθίων εκπαιδευτικών και την αντικατάστασή του από μεγαλύτερο αριθμό μόνιμων διορισμών, με παράλληλη διατήρηση του θεσμού των αναπληρωτών, μελετά σύμφωνα με πληροφορίες ο υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Άρης Σπηλιωτόπουλος.

 

Στις προθέσεις του υπουργού είναι να σταματήσει να υπάρχει αυτή η ιδιότυπη «ομηρία» των εκπαιδευτικών, το καθεστώς της απασχόλησης με ωριαία αποζημίωση που δεν συνάδει με τη βαρύτητα του λειτουργήματος το οποίο επιτελούν. Παράλληλα εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο ενεργοποίησης του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, γι’ αυτό χθες σε δηλώσεις του μετά τη συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής για την Παιδεία ο κ. Σπηλιωτόπουλος τόνισε ότι «χρειάζονται αλλαγές, οι οποίες ενδέχεται να δημιουργήσουν την αίσθηση των συγκρούσεων με κατεστημένες νοοτροπίες και λογικές». Και πρόσθεσε ότι «επιχειρούμε, εκεί που απαιτούνται ρήξεις και τομές, αυτές να είναι με τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση», χαρακτηρίζοντας γι’ άλλη μια φορά «υπεύθυνη» τη στάση όσων αποφάσισαν να συμμετέχουν στο διάλογο και σημειώνοντας ότι «εμείς εξετάζουμε τις προτάσεις και τις θέσεις και εκείνων που αποφάσισαν να μη συμμετέχουν».

 

Το πόρισμα του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υπό τον καθηγητή Γιώργο Μπαμπινιώτη αναμένεται τον Οκτώβριο και ακολούθως, όπως είπε ο υπουργός, «θα προχωρήσουμε με ταχείς ρυθμούς, χωρίς αιφνιδιασμούς και με την ίδια προσήλωση στις δημοκρατικές διαδικασίες και στη συναίνεση, στο νομοθετικό έργο που απαιτείται».

 

Για την έως τώρα πορεία του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία ο καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός επρόκειτο να ενημερώσει σήμερα τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή στο Μέγαρο Μαξίμου, ενώ μία ώρα αργότερα -στις 12 το μεσημέρι- είναι προγραμματισμένη η πρώτη κατ’ ιδίαν συνάντηση του πρωθυπουργού με τον κ. Μπαμπινιώτη.

 

Χθες, ο κ. Σπηλιωτόπουλος επεσήμανε ότι «η ριζική μεταρρύθμιση του Λυκείου και του συστήματος εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση, καθώς και οι συνακόλουθες αλλαγές στο Γυμνάσιο και το σύστημα τεχνικής εκπαίδευσης αποτελούν διακηρυγμένες προτεραιότητες της κυβέρνησης, οι οποίες μπορούν να προχωρήσουν με συναίνεση και να διαμορφώσουν μια νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα για τη χώρα». Κομβικό σημείο η αποσύνδεση του Λυκείου από τον τρόπο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια.

 

Για τα νέα βιβλία και την αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων, με στόχο την αναβάθμιση των σπουδών στο Λύκειο, μίλησε η εκπρόσωπος της Ν.Δ. Κρινιώ Κανελλοπούλου.

 

Το Εθνικό Απολυτήριο

Από πλευράς της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η πολιτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου κατέθεσε πλαίσιο προτάσεων, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

Αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στο Λύκειο, με εισαγωγή μαθημάτων επιλογής που θα διευρύνονται από τάξη σε τάξη, καθώς και σταδιακό περιορισμό των γνωστικών αντικειμένων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα μειωθεί ο συνολικός χρόνος εργασίας μαθητών και εκπαιδευτικών στο σχολείο. Θα εξακολουθήσουν να προσφέρονται όλα τα σημερινά (ή και περισσότερα) μαθήματα, οι μαθητές όμως θα επιλέγουν μικρότερο αριθμό μαθημάτων, με καθένα από τα οποία θα ασχολούνται περισσότερο χρόνο στο σχολείο. Σε σχέση με το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, προβλέπεται ότι εφόσον το εθνικό απολυτήριο θα πιστοποιεί ουσιαστικές γνώσεις, η κατοχή του θα διασφαλίζει θέση σε Πανεπιστήμια ή ΤΕΙ. Οι εξετάσεις για το εθνικό απολυτήριο θα διεξάγονται κεντρικά και με διαδικασίες αντίστοιχες των σημερινών, ενώ τα θέματα θα επιλέγονται από σχετική τράπεζα στην οποία θα περιλαμβάνεται σταθμισμένης δυσκολίας μεγάλη πληθώρα θεμάτων. Τα Ιδρύματα θα ορίζουν μαθήματα και συντελεστές βαρύτητας που θα λαμβάνονται υπόψη για την εισαγωγή φοιτητών στις σχολές τους. Οι μαθητές θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για εισαγωγή σε όσες σχολές επιθυμούν.

 

Παπαγαλία τέλος

«Μακάρι όλα στην Ελλάδα να πήγαιναν τόσο καλά όσο ο εθνικός διάλογος για την Παιδεία», ήταν το σχόλιο του εκπροσώπου του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού Αδώνιδος Γεωργιάδη, μετά τη συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής για την Παιδεία, υπό τον υπουργό Άρη Σπηλιωτόπουλο, παρουσία του προέδρου του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γιώργου Μπαμπινιώτη. Σε δηλώσεις του, ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε ότι «το σημαντικότερο θα είναι να βγαίνει ένας μαθητής από το σχολείο όχι εθισμένος στην παπαγαλία και την αποστήθιση, αλλά στο να έχει αποκτήσει έστω και στοιχειωδώς κριτική σκέψη».




Τι λέτε ότι μπορεί να σημαίνει το παραπάνω για τους Πληροφορικάριους?

26
Συμφωνώ κι εγώ με το τελευταίο που αναφέρει η f_efi, ότι δηλαδή μπορεί να χάσουμε αρκετές ώρες, αλλά το αποτέλεσμα μετράει πολύ περισσότερο και σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερα και για εμάς και για τα παιδιά.

Κι εγώ στο ένα σχολείο έχω 2 υπολογιστές και 15-16 παιδιά τη φορά. Φέρνω κάθε φορά μαζί μου ένα μικρό laptop, με την ελπίδα βέβαια να μη του κάνουν καμιά ζημιά. Συνεννοήθηκα με τον υπεύθυνο του ολοημέρου και βρήκε σε μία αποθήκη κάτι ξεχασμένους υπολογιστές (δεν έχουν πάνω ούτε usb θύρα ούτε cd-rom).

Στο σπίτι μου έχω έναν παλιό Pentium III, που απλά πιάνει χώρο και τον έφτιαξα αυτή τη βδομάδα για να το πάω στο σχολείο και να το αφήσω εκεί. Επίσης έχω ένα έξτρα cd-rom drive, το οποίο θα βάλω σε έναν από τους υπολογιστές που βρήκε ο υπεύθυνος του ολοημέρου.

Έτυχε αυτές τις μέρες να μου χαρίσουν κι ένα laptop, οπότε θα παίρνω κι αυτό μαζί κάθε φορά.

Ευελπιστώ, λοιπόν, μετά τις γιορτές να έχω στο εργαστήριο κάθε φορά 6 υπολογιστές και να είμαστε πολύ πιο άνετα.

27
Αυτό που κάνει θραύση είναι το http://www.friv.com ! Συνήθως αυτό ζητάνε!

28
Αχαχαχαχα! Μωρέ στην ουσία αυτός είναι και ο δικός μου προγραμματισμός! Μου αρέσει που γράφεις για τα ramkid 8 έως 15, ότι μπορώ να τα αφήσω μετά τις γιορτές :D Έχω φτιάξει και τη σελίδα www.miniplay.gr και έχουν ξετρελαθεί παίζοντας scooby doo! Μπαίνουν σε διαδικασία να σκέφτονται ιδέες για επίλυση γρίφων.

Anyway, κάτι έχω φτιάξει... πήρα και κάποιες ιδέες από τον gpapage, με τον οποίο συμφωνώ ότι στην ουσία προσαρμόζεις τα μαθήματα ανάλογα με τον αριθμό παιδιών, τάξεων και την υποδομή (έχω κι εγώ 20 παιδιά με δύο υπολογιστές σε κάποιο σχολείο!).

Υ.Γ. Μόλις ολοκληρώσω τον... τυπικό προγραμματισμό, θα τον ανεβάσω στο forum, μήπως του ζητηθεί κανενός να δώσει κάτι ανάλογο.

Σελίδες: 1234 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32303
  • Τελευταία: RISA
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160385
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 662
Σύνολο: 678

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.135 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.