*

Αποστολέας Θέμα: Οι επόμενες κινήσεις μας  (Αναγνώστηκε 57407 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος banned

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Σοφός είναι όποιος την κρίσιμη ώρα μένει ήρεμος
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #140 στις: Αύγουστος 28, 2009, 03:06:19 πμ »
Προτεινω μαζι με το μηχανογραφικό για επιλογή σχολής να δίνουν στους μαθητες και μια λίστα με το που σπουδαζουν τα παιδια των υπουργων... Να υπαρχει μια εξασφαλιση ρε παιδι μου.

Παντως, περα απο πλακα, μερικοι βουλευτες ηταν πολύ καλα διαβασμένοι (πχ ~Κεγκερογλου) και του τα ειπανε του Λυκουρεντζου. Δείτε pe19p20.blogspot.com για ενα best of και επομενες κινησεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:59:48 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #141 στις: Αύγουστος 28, 2009, 07:32:22 πμ »
Πρακτικά Βουλής (Απόγευμα 26/8) - Σημεία Τροπολογίας
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΕΛΕΤΣΗΣ

Εγώ ζήτησα να κάνω παρέμβαση γιατί πιστεύω ότι έχει δημιουργηθεί ένα δεδομένο ή τουλάχιστον ορισμένοι ισχυρίζονται -και θεωρώ ότι έχουν δίκιο όταν το ισχυρίζονται- ότι έχει δημιουργηθεί σήμερα μία κατάσταση την οποία ενδεχομένως θα πρέπει να «θεραπεύσουμε» συμπληρώνοντας την τροπολογία. Τι είναι αυτό δηλαδή; Υπάρχουν απόφοιτοι πληροφορικής που η ελληνική εκπαίδευση μέχρι σήμερα τους δέχεται ως ωρομίσθιους και ως αναπληρωτές για να διδάσκουν στην εκπαίδευση και τους δίνει αυτή τη δυνατότητα χωρίς να έχουν τη διδακτική επάρκεια μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ ή οτιδήποτε άλλο. Υπάρχουν λοιπόν κάποια δεδομένα τα οποία πρέπει να λάβουμε υπόψη. Υπάρχουν τέτοιοι απόφοιτοι οι οποίοι έχουν διδάξει για περισσότερο από δύο χρόνια. Αυτοί ισχυρίζονται λοιπόν –και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι αληθές, είναι πραγματικό, είναι βάσιμο και αν είναι βάσιμο, τότε πρέπει να υπάρξει πρόνοια- ότι με την αναγνώριση που κάνουμε μέσω αυτής της τροπολογίας αυτομάτως πηγαίνουν πίσω σ’ όλους αυτούς τους πίνακες και χάνουν κάποια από τα δικαιώματά τους.
Εγώ δεν είμαι σε θέση να κάνω πρόταση, αλλά πιστεύω ότι οι τεχνοκράτες και οι σύμβουλοι του Υπουργείου μπορούν να διατυπώσουν μία τέτοια ρύθμιση ώστε αυτοί οι άνθρωποι που έχουν τουλάχιστον ένα κριτήριο δύο διδακτικά έτη «στην πλάτη τους» να μπορούν να εισέρχονται στο Τμήμα ενδεχομένως της ΑΣΠΑΙΤΕ για να παίρνουν και αυτή τη διδακτική επάρκεια έτσι ώστε να μην αδικούνται έναντι αυτών των ανθρώπων των οποίων εμείς σήμερα αναγνωρίζουμε το δικαίωμα και ορθά το αναγνωρίζουμε.


Είναι κάτι που πρέπει να διεκδικήσουμε ή όχι;
Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να στέλνουμε έγγραφα στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και όχι στους υπουργούς;
Γιατί ορισμένοι σύλλογοι ζητούν αναγνώριση μόνο σε ορισμένα τμήματα ΑΕΙ και όχι κάτι σαν το παραπάνω;
Έχετε συνειδητοποιήσει τι θα γίνει αν αναγνωριστούν μόνο δύο ή τρία ακόμη; Τρεις φορές χειρότερα θα είναι η σειρά που θα έχετε στον πίνακα! Τότε να σας δω. Είναι σίγουρα το όνειρο μερικών υποψηφίων της νέας τροπολογίας, οι οποίοι όπως φαίνεται σε αυτό το forum καίγονται για να συμπεριλάβουν τη σχολή τους σε ανάλογη τροπολογία. Ναι. Είναι προσωπική επίθεση προς κάθε άτομο που πάει να τη φέρει στους υπόλοιπους! Όχι κύριοι! Έχουμε καταλάβει το ύπουλο παιχνίδι σας. Αντί να κυνηγήσετε με την δύναμη του συνόλου να δράσετε έτσι ώστε να καταλήξετε στην επιτυχία, προσπαθείτε μεμονωμένα να βολέψετε τον εαυτούλη σας.
Γιατί πιστεύετε ότι επιμένω για τη δημιουργία νέου συλλόγου; που δε θα δίνει έμφαση πουθενά αλλά θα επικεντρώνει την προσοχή σε θέματα που ευνοούν ΟΛΟΥΣ τους πληροφορικούς; Άντε, η εισαγωγή της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια είναι λίγο δύσκολο να εφαρμοστεί. Όμως, ένα αίτημα για να αποκτήσουμε όλοι παιδαγωγική κατάρτιση θεωρείτε ότι είναι αδύνατο; Ποια είναι η γνώμη σας;

Αποσυνδεδεμένος ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #142 στις: Αύγουστος 28, 2009, 08:14:27 πμ »
Εγώ δεν είμαι σε θέση να κάνω πρόταση, αλλά πιστεύω ότι οι τεχνοκράτες και οι σύμβουλοι του Υπουργείου μπορούν να διατυπώσουν μία τέτοια ρύθμιση ώστε αυτοί οι άνθρωποι που έχουν τουλάχιστον ένα κριτήριο δύο διδακτικά έτη «στην πλάτη τους» να μπορούν να εισέρχονται στο Τμήμα ενδεχομένως της ΑΣΠΑΙΤΕ για να παίρνουν και αυτή τη διδακτική επάρκεια έτσι ώστε να μην αδικούνται έναντι αυτών των ανθρώπων των οποίων εμείς σήμερα αναγνωρίζουμε το δικαίωμα και ορθά το αναγνωρίζουμε. [/i]


δεν έχω ακούσει πιο πονηρή δήλωση στη ζωή μου...χρύσωμα χαπιού....μα πως θα φτάσουν τα 2 διδακτικά έτη; δεν θα πάρουν ποτέ ώρες...αφού πάντα θα τις παίρνουν οι απόφοιτοι του ΠΑ.ΠΕΙ!!! και ποια είναι η πρόταση; να μπαίνουν ΑΣΠΑΙΤΕ για να γίνονται κάποια στιγμή ισότιμοι με τους απόφοιτους ΠΑ.ΠΕΙ!!! τραγέλαφος!!! η ειρωνεία και η απαξίωση σε όλο της το μεγαλείο!!
αν πρέπει να διεκδικηθεί κάτι, αυτό είναι η ισότιμη μεταχείριση όλων των αποφοίτων!!! όλα τα τμήματα πληροφορικής καθηγητικές σχολές!!!
παραπέμπω σε ερώτημα του εισηγητή ΜΠΟΛΑΡΗ: "πως ορίζεται μια καθηγητική σχολή; υπάρχει ορισμός; ΟΧΙ!!! "
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2009, 08:56:52 πμ από ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #143 στις: Αύγουστος 28, 2009, 08:46:44 πμ »
Αναφέρθηκε κάπου ότι πρέπει να πάνε τα προγράμματα σπουδών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για αξιολόγηση... Πιστεύεις ότι θα αναγνωρίσουν όλα τα τμήματα; Μακάρι. Αλλά πολύ δύσκολο το βλέπω. Η δική μου η σχολή τουλάχιστον (ΕΠΔΟ) δεν είχε πολλά παιδαγωγικά. Για αυτό το λόγο πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχω το δικαίωμα να έχω την ευκαιρία να μπω στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι άδικο φυσικά κάποιος να κερδίζει χρόνο με τη νέα ρύθμιση επειδή δε χρειάστηκε να μπει στην ΑΣΠΑΙΤΕ, αλλά έτσι όπως έγιναν τα πράγματα πιστεύω ότι τουλάχιστον αυτοί που πραγματικά θέλουν να μορφωθούν και να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις, να τους δοθεί η ευκαιρία. Τώρα θα μου πεις, πάρε ένα βιβλίο και διάβασε. Ποιός το πιστοποιεί όμως;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:59:48 »

Αποσυνδεδεμένος ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #144 στις: Αύγουστος 28, 2009, 08:55:14 πμ »
Αναφέρθηκε κάπου ότι πρέπει να πάνε τα προγράμματα σπουδών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για αξιολόγηση... Πιστεύεις ότι θα αναγνωρίσουν όλα τα τμήματα; Μακάρι. Αλλά πολύ δύσκολο το βλέπω. Η δική μου η σχολή τουλάχιστον (ΕΠΔΟ) δεν είχε πολλά παιδαγωγικά. Για αυτό το λόγο πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχω το δικαίωμα να έχω την ευκαιρία να μπω στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι άδικο φυσικά κάποιος να κερδίζει χρόνο με τη νέα ρύθμιση επειδή δε χρειάστηκε να μπει στην ΑΣΠΑΙΤΕ, αλλά έτσι όπως έγιναν τα πράγματα πιστεύω ότι τουλάχιστον αυτοί που πραγματικά θέλουν να μορφωθούν και να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις, να τους δοθεί η ευκαιρία. Τώρα θα μου πεις, πάρε ένα βιβλίο και διάβασε. Ποιός το πιστοποιεί όμως;

και γιατί βάζει όριο 2 χρόνια!!!! 2 χρόνια...τεράστιο νούμερο!!! με 3 χρόνια άλλες ειδικότητες διορίζονται με 24μηνο+ασεπ
ας βάλει 6 μήνες...ή 1 χρόνο....σε 2 χρόνια, που δε θα τα αποκτήσεις ποτέ, αφού πάντα θα προηγούνται οι του ΠΑ.ΠΕΙ, θα μπαίνουν πάντα νεοορκισμένοι στον πίνακα...ΠΑΝΤΑ πάνω από 'σένα!!! ΠΑΝΤΑ!!! είναι τραγικό!!!
και τελικά, έχουν πράγματι τόσα πολλά μαθήματα παιδαγωγικών σε αυτό το τμήμα;

Αποσυνδεδεμένος antonispe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #145 στις: Αύγουστος 28, 2009, 09:48:19 πμ »
Η δική μου η σχολή τουλάχιστον (ΕΠΔΟ) δεν είχε πολλά παιδαγωγικά.

Κατ'αρχήν τι σχολή είναι αυτή η ΕΠΔΟ? Είναι σχολή πληροφορικής? Και από την άλλη αφού και εσύ ο ίδιος το λες ότι η σχολή σου δεν έχει πολλά παιδαγωγικά ουσιαστικά ομολογείς την παιδαγωγική σου ανεπάρκεια. Φυσικά από την άλλη κριτικάρεις τους απόφοιτους του ΔΤΨΣ που έχουν πολύ περισσότερα παιδαγωγικά μαθήματα από σένα.
  Αλλά στην Ελλάδα ως γνωστόν "είσαι ότι δηλώσεις"

Αποσυνδεδεμένος apostolis_veria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #146 στις: Αύγουστος 28, 2009, 11:29:01 πμ »
Κύριε Λυκουρέντζο, επειδή στην ΑΣΠΑΙΤΕ κάνουν 14 μαθήματα και στον Πειραιά 18 από του  χρόνου να μας στέλνετε για παιδαγωγικές σπουδές στον Πειραιά, τι την θέλετε την ΑΣΠΑΙΤΕ;;;καταργήστε την! Σε 5 μήνες που θα είστε αντιπολίτευση θα είστε με το μέρος μας, αυτοί είστε.Πρέπει να ντρέπεστε!

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #147 στις: Αύγουστος 28, 2009, 11:40:49 πμ »
Η δική μου η σχολή τουλάχιστον (ΕΠΔΟ) δεν είχε πολλά παιδαγωγικά.

Κατ'αρχήν τι σχολή είναι αυτή η ΕΠΔΟ? Είναι σχολή πληροφορικής? Και από την άλλη αφού και εσύ ο ίδιος το λες ότι η σχολή σου δεν έχει πολλά παιδαγωγικά ουσιαστικά ομολογείς την παιδαγωγική σου ανεπάρκεια. Φυσικά από την άλλη κριτικάρεις τους απόφοιτους του ΔΤΨΣ που έχουν πολύ περισσότερα παιδαγωγικά μαθήματα από σένα.
  Αλλά στην Ελλάδα ως γνωστόν "είσαι ότι δηλώσεις"
Βρε καλώς τον. Εσύ μου έλειπες τώρα.
Βιάστηκες μήπως να κριτικάρεις εσύ εμένα;
Διάβασε το παρακάτω μήνυμα, που είχα στείλει παλαιότερα  (γιατί βαριέμαι να τα ξαναγράφω) και θα δεις ότι δεν κριτικάρω τους απόφοιτους του ΔΤΨΣ

Εγώ ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί δε θορυβείστε να διεκδικήσετε κι εσείς παιδαγωγική επάρκεια αφού τόσο σας αξίζει.
Αλλά προφανώς δε σας αξίζει και λέτε αφου δε μπορείτε εσείς τότε κανένας.
Προσπαθείτε να κάνετε κάτι γι αυτή την "κατάφορη αδικία"? Γιατί δε ζητάτε να είστε ισότιμοι επαγγελματικά κκαι προσπαθείτε να θάψετε μια σχολή?

Δε θέλετε λοιπόν δικαιοσύνη αλλά απλό ξερό διορισμό πάσει θυσία.
Σου λέει αμα αυτός πάρει την παιδαγωγική επάρκεια  εγώ δε θα προλάβω α διοριστώ φέτος. Και αυτοί που καίγονται περισσότερο είναι αυτοί που περίμεναν φέτος να επωφεληθούν από την ΑΣΠΑΙΤΕ. Αυτοί είναι που καίγονται και για κινητοποιήσεις και για δημοσιεύσεις και ζητάνε τη συμμετοχή, την προσπάθεια και τα λεφτά των πολλών . Των πολλών που θα ταλαιπωρηθούν θα χρεωθούν θα παλέψουν για τους λίγους έξυπνους ριγμένους και απόφοιτους της ΑΣΠΑΙΤΕ.


Δεν το έχεις καταλάβει ρε maria?
Για να διεκδικήσουμε παιδαγωγική επάρκεια θέλει δέκα χρόνια, όσο πήρε και εσάς για να τα καταφέρετε σύμφωνα με τα λεγόμενα σας. Δεν έχουμε πρόβλημα με εσάς άλλα με την αδικία. Σε δέκα χρόνια απο τώρα εγώ διορίζομαι και χωρίς παιδαγωγική επάρκεια. Αλλά τι να το κάνω; Έχουμε ταλαιπωρηθεί τόσα χρόνια στους δρόμους και ξαφνικά μας λένε ουπς προηγούνται άλλοι. Πιο εύκολο είναι να παγώσουμε την υπόθεση παρά να αρχίσουμε τη διαδικασία αναγνώρισης και των υπόλοιπων τμημάτων. Πιο απλά δε γίνεται να στο πω! Δεν είναι μόνο οι απόφοιτοι ΑΣΠΑΙΤΕ είναι και όλοι όσοι έφτυσαν αίμα στους δρόμους και στα σχολεία για να ανέβουν στον πίνακα. Δεν είναι ο διορισμός. Εκεί επενδύσαμε εκεί θα συνεχίσουμε. Διάλεξα ένα επάγγελμα που μου αρέσει και δε θα αλλάζω κατεύθυνση κάθε πέντε χρόνια. Έχουμε και μια ηλικία ξέρεις. Αυτά.

Δεύτερον, αν περνούσες και εσύ σε αυτή τη σχολή, θα ήσουν περήφανος για το αντικείμενο που ασχολήθηκες. Μην αρχίσουμε τα περι σχολής γιατί το θέμα θα ξεφύγει τελείως... Αν θες να το συζητήσουμε στείλε μου προσωπικό μήνυμα. Εσύ τι δηλώνεις; (για να μάθω τι είσαι). Αν και ξέρω τι είσαι εδώ και καιρό αφού τα έχουμε πει και παλαιότερα. Στο κάτω κάτω η εμπειρία που έχω είναι περισσότερη από τη δική σου απ ότι κατάλαβα.

Τρίτον, δεν ξέρω αν πραγματικά έχεις τελειώσει τη σχολή που έχεις δηλώσει στο forum

Επειδή κάθε φορά που συζητάω μαζί σου κλειδώνει το θέμα, καλύτερα να μην ασχοληθώ.

Αποσυνδεδεμένος antonispe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #148 στις: Αύγουστος 28, 2009, 12:39:25 μμ »
οκ βρήκα ποια σχολή εννοείς με τα αρχικά ΕΠΔΟ. Είναι το τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στην Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Μεσολογγίου?
Φέτος πάντως η βάση της συγκεκριμένης σχολής ανέβηκε από τα 9252 μόρια στα 10000!!! Την πιάσατε την βάση.

Αλήθεια θα ήθελα να ρωτήσω όλους εσάς που κάνετε όλον αυτόν τον σαματά για τα παιδαγωγικά.
Πως νιώθετε που διορίζονται στην εκπαίδευση "καθηγητές" που δεν μπόρεσαν στις πανελλήνιες να πιάσουν ούτε τη βάση?
Τι συμπέρασμα βγάζετε από τη βάση του τμήματος για το επίπεδο των φοιτητών του? Αλήθεια όταν κάποιος γράφει στα μαθηματικά κατεύθυνσης 5 πως καταφέρνει και περνάει τα δύσκολα και ανώτερα μαθηματικά της σχολής?

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #149 στις: Αύγουστος 28, 2009, 02:13:02 μμ »
οκ βρήκα ποια σχολή εννοείς με τα αρχικά ΕΠΔΟ. Είναι το τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στην Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Μεσολογγίου?
Φέτος πάντως η βάση της συγκεκριμένης σχολής ανέβηκε από τα 9252 μόρια στα 10000!!! Την πιάσατε την βάση.

Αλήθεια θα ήθελα να ρωτήσω όλους εσάς που κάνετε όλον αυτόν τον σαματά για τα παιδαγωγικά.
Πως νιώθετε που διορίζονται στην εκπαίδευση "καθηγητές" που δεν μπόρεσαν στις πανελλήνιες να πιάσουν ούτε τη βάση?
Τι συμπέρασμα βγάζετε από τη βάση του τμήματος για το επίπεδο των φοιτητών του? Αλήθεια όταν κάποιος γράφει στα μαθηματικά κατεύθυνσης 5 πως καταφέρνει και περνάει τα δύσκολα και ανώτερα μαθηματικά της σχολής?

Διάσπαση τώρα !!! Τα περί ενότητας είναι ουτοπικές ανοησίες των παιδιών των λουλουδιών. Ο καθένας για τον εαυτό του. Όλοι αυτό κάνετε έτσι και αλλιώς είτε το παραδέχεστε είτε όχι. Έξω τα ΤΕΙ, έξω οι μηχανικοί, έξω όσοι δεν έχουν καθαρό τίτλο "Πληροφορικής" στο πτυχίο τους και ας είναι ΑΕΙ. Έτσι ώστε στο τέλος να μείνει μόνο το τμήμα μου (Πληροφορικής Α.Π.Θ.) και κανά 2-3 άλλα. Εμείς είμαστε οι γαλαζοαίματοι της Πληροφορικής. Όλοι οι άλλοι είστε ημίαιμοι στην καλύτερη. Αυτό είναι το σωστό και το δίκαιο !!!

Let the flame wars begin ...

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #150 στις: Αύγουστος 28, 2009, 02:15:04 μμ »
 ;D

Αποσυνδεδεμένος flair

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #151 στις: Αύγουστος 28, 2009, 02:21:17 μμ »
Είμαστε που είμαστε διαλυμένοι. Δε χρειάζεται να γίνουμε χειρότερα.

Να υπάρχει κλάδος ΠΕ19.01, ΠΕ19.02 κτλ ΠΕ20.01, ΠΕ20.02 κτλ όσα είναι τα τμήματα και οι σχολές. Και ο καθένας ανάλογα με το τι τελείωσε να ανήκει σε μια κατηγορία. Έτσι δε θα έχει κανένας πρόβλημα. Εκεί φτάσαμε.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #152 στις: Αύγουστος 28, 2009, 02:50:05 μμ »
Δε φταίμε ΜΟΝΟ εμείς που είμαστε διαλυμένοι, φταίει και το αντικείμενο που είναι τεράστιο, φταίνε και όσοι με διάφορες περίεργες αποφάσεις κατά καιρούς μας βάλαν όλους στο ίδιο τσουβάλι, με αποτέλεσμα σε κάποια φάση το τσουβάλι να τερματίσει και να μη χωράει άλλο !!! Όπως και να το κάνουμε υπάρχει τεράστια ανομοιογένεια. Στο αντικείμενο σπουδών, στη βάση εισαγωγής, στον αριθμό εργαστηρίων, μαθημάτων πληροφορικής, παιδαγωγικών κτλ κτλ. Οι άλλοι κλάδοι είναι ενωμένοι γιατί πρώτον προϋπήρχαν πολλών χρόνων της πληροφορικής και δεύτερον είναι "σχεδόν" όλοι ίδιοι.

Τέσπα λίγο πιο σοβαρά τώρα για τις ενωτικές κινήσεις. ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να υπάρξει μοναδικός φορέας εκπροσώπησης ΟΛΩΝ των πληροφορικών για τους λόγους που προανέφερα και επίσης γιατί μας έχουν διασπάσει εδώ και χρόνια και σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες (ασπαιτούχους, ωρομίσθιους με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας, ΠΔΣήτες ΑΣΕΠήτες κτλ κτλ) με αποτέλεσμα η κάθε κατηγορία να έχει τα δικά της συμφέροντα να προστατέψει και καμιά μα καμία οργάνωση δε μπορεί να μας εκπροσωπήσει όλους εκτός και αν η κάθε ομάδα βάλει πολύ νερό στο κρασί της (πράγμα που στην Ελλάδα του ΕΓΩ αποκλείεται να γίνει). Επίσης ήδη υπάρχουν πάμπολλες οργανώσεις που υποτίθεται ότι μας εκπροσωπούν και που δε νομίζω ότι θα θέλουν να χάσουν την όποια εξουσία διαθέτουν.

Αποσυνδεδεμένος vgp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #153 στις: Αύγουστος 28, 2009, 04:35:01 μμ »
οκ βρήκα ποια σχολή εννοείς με τα αρχικά ΕΠΔΟ. Είναι το τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στην Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Μεσολογγίου?
Φέτος πάντως η βάση της συγκεκριμένης σχολής ανέβηκε από τα 9252 μόρια στα 10000!!! Την πιάσατε την βάση.

Αλήθεια θα ήθελα να ρωτήσω όλους εσάς που κάνετε όλον αυτόν τον σαματά για τα παιδαγωγικά.
Πως νιώθετε που διορίζονται στην εκπαίδευση "καθηγητές" που δεν μπόρεσαν στις πανελλήνιες να πιάσουν ούτε τη βάση?
Τι συμπέρασμα βγάζετε από τη βάση του τμήματος για το επίπεδο των φοιτητών του? Αλήθεια όταν κάποιος γράφει στα μαθηματικά κατεύθυνσης 5 πως καταφέρνει και περνάει τα δύσκολα και ανώτερα μαθηματικά της σχολής?

Εσύ κύριε ...προγραμματισταρά πώς νιώθεις που εδώ και χρόνια έχουν διοριστεί στην εκπαίδευση Θεολόγοι και ένα σωρό άσχετοι?? Αλλά κάτι τέτοιοι σαν εσένα δεν αφήνουν τον κλάδο να πάει μπροστά....

Όσο για τη βάση του ΕΠΔΟ, πριν από 5-6 χρόνια που είχα περάσει εγώ δεν ήταν καθόλου 10 αλλά πολύ παραπάνω... αλλά σε βολεύει να πιστεύεις αυτό παρά να σκεφτείς άλλους παράγοντες που μπορεί να έριξαν τη βάση (π.χ. ότι δεν έχει ζήτηση γιατί είναι σε επαρχιακή πόλη κι όχι σε αστικό κέντρο.....)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160005
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 671
Σύνολο: 681

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.