0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για σουsilkcut χαίρομαι και σε ευχαριστώ που διευκρινίσεις τα πράγματα. Εμένα που κρίθηκα υπεραριθμος μου είπε η διεύθυνση του σχολείου ότι πλέον δεν ανήκω στο σχολείο και υποψία ζημιά ότι στα κενά πλεονασματα που έδωσε για το σχολείο ζητάει τις λίγες ώρες που έχω λες και εγώ δεν είμαι εκεί. Μάλιστα όταν την ρώτησα τι δήλωσε δεν μου απαντούσε
Μπορεί να μη βγει φετος η υπεραριθμία και να βγει σε ένα-δύο χρόνια. Ποιος θα είναι τότε ο υπεράριθμος; Αυτός που ήρθε με αμοιβαία ή εγώ που ακολουθούσα χρονικά στην τοποθέτηση εκείνον που έφυγε με αμοιβαία. Και τίθεται καθ θέμα και στην κατανομή.Εμείς δυστυχώς τηρούμε το παλιό καλό καθεστώς: προhγούνται οι παλαιότεροι"...
λάθος, από το άρθρο 14 δεν προκύπτει αυτό που λες:Άρθρο 14 (κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών) παρ. 3 του Π Δ 50/1996 όπως τροποποιήθηκε από το Π Δ 100/1997 και ισχύει: «Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 του ίδιου Π.Δ.».η φράση "μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν το ίδιο σχολικό έτος" καθορίζει την "ταυτόχρονη τοποθέτηση" και δε σημαίνει ότι μόνο τη χρονιά που πήγε με ρύθμιση υπεραριθμίας προστατεύεται ο συνάδελφος.
Κι όμως και το δικό μας ΠΥΣΔΕ ακολουθεί αυτό που λέει ο/η anapli και το στηρίζουν ακριβώς στο ίδιο σκεπτικό ότι η υπεραριθμία είναι ένα ετήσιο γεγονός. Η προστασία του τοποθετημένου από άρση υπεραριθμίας (δυστυχώς) ισχύει για τον πρώτο χρόνο (το ίδιο εκείνο έτος που τοποθετήθηκε) γιατί εκτός των άλλων πρέπει να υπηρετήσει την οργανική του. Πιστεύω πως πρέπει οπωσδήποτε να διορθωθεί ο νόμος που αφορά την απόδοση οργανικής στα σχολεία. Πρέπει να υπάρξει ένα σύστημα δικαιότερο όπου θα συνυπολογίζονται όλα, χρόνια προϋπηρεσίας, μόρια, χρονιά απόδοσης της οργανικής, οικογενειακή κατάσταση, εντοπιότητα κ.α.