0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
οτι το κράτος είχε λεφτά για μόνιμους διορισμούς και η ΟΛΜΕ πίεζε να μην γίνουν για να μην εφαρμοστεί ο 3848 είναι από τα καλύτερα ανέκδοτα της τελευταίας δεκαετίας....όταν τα επιχειρήματα στερεύουν αρχίζουν οι συνωμοσιολογίες.. κάποιοι έιναι τραγικοί
Θα σε εκπλήξω και αυτή την φορά θα συμφωνήσω μαζί σου.Δυστυχώς,συνδικαλιστές και αναπληρωτές έχουν αναδειχθεί σε ιδανικούς αυτόχειρες!Λειτουργούν με λογικές δεκαετίες του 80 στην Ελλάδα του ΔΝΤ!!!Δεν έψαξαν να δουν πως αποφασίζουν οι δανειστές και να δράσουν ανάλογα,αλλά επικράτησε η μέθοδος επιβάλλομαι δια του τσαμπουκά των χιλιάδων αναπληρωτών.Κοίτα να δεις kinegiros τι έκαναν και πες μου την άποψη σου.Προκειμένου να αποφύγουν τον γραπτό διαγωνισμό,πίεσαν την Διαμαντοπούλου συνδικαλιστές και συνδικαλιζόμενοι αναπληρωτές να μην εφαρμόσει τον νόμο της και να μειώσει στο ελάχιστο τους διορισμούς το 2011.Η ΟΛΜΕ της πρότεινε το "κόλπο" να καλύπτει τα κενά των διορισμών που δεν γίνονταν με αναπληρωτές.Η τότε διοίκηση της ΟΛΜΕ προερχόμενη απο την ΔΑΚΕ,πίστευε πως θα πέσει η κυβέρνηση,θα έρθει ο Στυλλιανίδης να ανοίξει τους πινάκες του 24μηνου και του 30μηνου,οπότε θα λυθεί το πρόβλημα των διορισμών.Το ΔΝΤ για πρώτη φορά στην αξιολόγηση περνά τις δαπάνες διορισμού εκπαιδευτικών στις ελαστικές,αυτές που μπορούν να περικοπούν,όπως οι υπόλοιποι διορισμοί του δημοσίου.Να θυμίσω πως με το άρθρο 10 του νόμου 3833/2010,οι διορισμοί εκπαιδευτικών εξαιρέθηκαν απο τις περικοπές,γιατί θεωρήθηκαν τότε ανελαστικές δαπάνες,δηλαδή μη περικόψιμες.Το 2012 έρχεται ο Άρβι και οι ελπίδες των αναπληρωτών για μαζικούς δικούς τους διορισμούς διαψεύστηκαν.Τι έκαναν τότε συνδικαλιστές και συνδικλιζόμενοι αναπληρωτές;Στράφηκαν στο ΣΥΡΙΖΑ!Ναι,αλλά για να επιτευχθεί ο στόχος της επαναφοράς της επετηρίδας,δεν θα έπερεπε στο μεταξύ η κυβέρνηση Σαμαρά να κάνει διαγωνισμό ΑΣΕΠ!Εκάναν λοιπόν το ίδιο κόλπο με αυτό που έκαναν με την Διαμαντοπούλου:ελάχιστοι διορισμοί για να μην κλήσει η μεταβατική και κάλυψη των κενών απο αναπληρωτές.Βλέποντας λοιπόν το ΔΝΤ τους ελάχιστους διορισμούς θεσμοθέτησε με το τότε μεσοπορόθεσμό τις δαπάνες διορισμού εκπαιδευτικών ως ελαστικές,δηλαδή περικόψιμες.Απο εκεί και μετά βάση του μνημονίου πλέον και όχι του κόλπου των συνδικαλιστών δεν γίνονταν διορισμοί εκπαιδευτικών!!!Έρχεται λοιπόν ο Κουράκης να επαναφέρει την επετηρίδα και του δίνουν με το ζόρι 500 διορισμούς για να διοριστούν οι διοριστέοι,που στο μεταξύ είχαμε μπει στην κατηγορία των δικαστικών αποφάσεων,όπου οι δαπάνες διορισμού είναι ανελαστικές,δηλαδή δεν κόβονται!Η καλή μας ΟΛΜΕ-ΔΟΕ, για να μην φανεί πως απέτυχαν, απαίτησαν οι 500 διορισμοί να πάνε στους πανεπιστημιακούς,για να μην διοριστούμε εμείς.Τότε ήταν και οι εκλογές του Σεπτεμβρίου,ο Κουράκης ενέδωσε και μείναμε για μια ακόμη χρονιά αδιόριστοί.Μένοντας αδιόριστοι με δικαστική απόφαση δόθηκε η δυνατότητα στους επιτυχόντες να προσβάλλουν τους πίνακες των αναπληρωτών,αφού ο διαγωνισμός του 2008 παρέμεινε ανοιχτός!Έτσι φτάσαμε στην 4303/2015 και τα σημερινά αδιέξοδα.Ποιό είναι το συμπέρασμα:Οι αναπληρωτές παρασυρόμενοι απο μια θράκα συνδικαλιστών έβγαλαν μόνοι τους τα μάτια τους ερχόμενοι σε κόντρα με τους διοριστέους,αντί να ζητήσουν και εκείνοι να αναγνωριστούν ως διοριστέοι!Κακώς διαμαρτύρονται τώρα.Αντί λοιπόν να πιάσουν τους "μάγκες" που κάνουν τους ηγέτες τους,να τους στείλουν σπίτια τους και να τα βρουν μεταξύ τους,τι κάνουν;Τσακώνονται μεταξύ τους!Δηλαδή,τα ίδια Παντελάκι μου,τα ίδια Παντελή μου!!!
βιάζεσαι και εκτίθεσαι ως συνήθως...διπλό σύστημα εννοώ όπως Ιταλία: οι μισοι ασεπ και οι μισοί με προϋπηρεσία και ασεπ
και όμως πάνο σε ευχαριστώ γιατί είχες άποψη και πρόταση (όχι σαν ορισμένους έμπιστους του φίλη)και μου έδωσες μία ιδέα που θα μπορούσε να συμβιβάσει την κατάσταση! ΠΡΟΤΑΣΗ (προσωρινή ελπίζω μέχρι να γίνει διαδικασία ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς)οι φετινοί αναπληρωτές να βγουν από 2 πίνακεςμε ποσόστωση 50-50Α πίνακας Οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ με την σειρά επιτυχίας που έχουν στον πίνακα (δεν βάζω προσαυξήσεις για ευκολία τώρα... αλλά μπορούμε να τις συζητήσουμε)Β πίνακας Πίνακας με βάση την μοριοδότηση που δίνει ο ΑΣΕΠ για τις προσλήψεις (δηλαδή όπως εδώ στις "Συμβάσεις Ορισμένου Χρόνου ή Μίσθωσης Έργου" http://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Functions/Ipologismos+morion.csp)οπότε και οι νέοι θα πάρουν μόρια (ανεργία) και όσοι έχουν προϋπηρεσία θα είναι μέσαφυσικά κάποιος μπορεί να κάνει αίτηση και στους 2 πίνακες η παραπάνω πρόταση και συνταγματική είναι και καλύπτει όλες τις ομάδες και είναι ΕΥΚΟΛΑ υλοποιήσιμη τι λέτε; κάθε λεπτομέρεια είναι συζητήσιμη
αυτό το κατασκεύασμα δεν προτείνεις; μάλλον από τότε που έγινες μόνιμος καις μαζουτ ..διάβασε τι έγραψες και θα καταλάβεις: το ΣτΕ απαγόρευσε τις ποσοστώσεις.... πρόκειται για ψειδοαξιοκρατικό σύστημα αυτό που προτείνεις...και το κωμικό του πράγματος;....μπορείς να μπεις σε δυο πίνακες ταυτοχρονα...ε! κάποιος θα σου κάτσει! και με διαφορετική μοριοδότηση ο καθένας;....
μάλλον το ΣΤΕ είδε την πρόταση μου και την απέρριψε... δεν εξηγείται αλλιώς, αφού εσύ την διάβασες....εεε ρε τι δημιουργεί η ανασφάλεια... τα εγκεφαλικά πάνε σύννεφο... άτιμε filli τι έκοψες την ιστορία από τους ΠΕ01; για την ιστορία δεν είπε πουθενά το ΣΤΕ ότι δεν επιτρέπετε ο διορισμός από 2 παράλληλους πίνακες ΑΣΕΠ... αλλά οκ είπαμε... αρχίζω να συμφωνώ με τα παλικάρια από την απέναντι σου πλευρά.... ποιος θα το έλεγε...
Οχι με τις αποψεις τους για το συστημα διορισμων... φανταζομαι!
Στην πρόσφατη έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας το 2014, είχε εντοπιστεί το συνεχιζόμενο πρόβλημα του διογκωμένου καταλόγου διοριστέων και η αύξηση στη μακρά αναμονή για διορισμό. Υπήρχε δε αναφορά, πως τα τελευταία χρόνια, τα Πανεπιστήμια έχουν παρατηρήσει δραματική μείωση στον αριθμό των αιτήσεων για παιδαγωγικές σπουδές, σηματοδοτώντας ότι το σύστημα επιλογής και πρόσληψης που υφίσταται αποθαρρύνει τους δυνητικούς υποψηφίους να υποβάλουν αίτηση (World Bank, 2014).Δεν ήταν τυχαίο άλλωστε πως τα Πανεπιστήμια ήταν οι βασικότεροι υποστηρικτές της «καινοτομίας» του Υπουργείου και αυτά που με κάθε δυνατό τρόπο παρουσίαζαν την «αναγκαιότητα» για αλλαγή του συστήματος, με την πρόφαση της πρόσληψης των… καλυτέρων!Με την αλλαγή του συστήματος διοριστέων και με την ψήφιση του Ν.Σ.Δ.Ε. το καλοκαίρι του 2015, μια από τις κύριες επιδιώξεις ήταν να δοθεί κίνητρο σε υποψήφιους να ακολουθήσουν παιδαγωγικές σπουδές. Φυσικά αυτό εντέχνως παρουσιάστηκε υπό τον μανδύα του εκσυγχρονισμού, με εμφανή διάθεση για (από)προσανατολισμό της κοινής γνώμης με πηχυαίες αναφορές για επιλογή των αρίστων και των νέων.Το «Σχέδιο της Ελπίδας», όπως εύηχα παρουσιαζόταν, προσέβλεπε στο να αναζωογονηθούν τα παιδαγωγικά τμήματα, των Κυπριακών Πανεπιστημίων (Δημόσιο και Ιδιωτικά), ώστε να έχουν λόγο ύπαρξης οι παιδαγωγικές σχολές και αυξημένους φοιτητές-πελάτες.Είχε επισημανθεί από την εποχή της συζήτησης του σχεδίου πως η μαζική παραγωγή ανέργων επιστημόνων και συνέχιση της διόγκωσης των καταλόγων ήταν ένας καθόλα υπαρκτός κίνδυνος, κάτι που διαφάνηκε ελάχιστους μήνες μετά τη ψήφισή του. 1.914 υποψήφιοι -ένας στους τρεις δηλαδή - θέλουν να γίνουν δάσκαλοι, σύμφωνα με τα φετινά στοιχεία των εισαγωγικών εξετάσεων στα Πανεπιστήμια.Αυτοί θα προστεθούν στους ήδη 3932 εγγεγραμμένους στον κατάλογο διοριστέων των δασκάλων, κυνηγώντας… χίμαιρες. Είναι εμφανές πως το πρόβλημα των διογκωμένων καταλόγων δεν επιλύθηκε. Τουναντίον…Είναι βέβαιο πως η φετινή τάση αναμένεται να συνεχιστεί απρόσκοπτα, με αποτέλεσμα την περαιτέρω διόγκωση των καταλόγων. Το γεγονός αυτό είχε αναδειχθεί και την εποχή των μεγάλων ζυμώσεων, που στόχο είχαν να ψηφιστεί και να εφαρμοστεί το ΝΣΔΕ, χωρίς φυσικά την αναμενόμενη ανταπόκριση από την Πολιτεία.Κοινώς, σκόπιμα ή μη, αγνοήθηκε το γεγονός πως οι θέσεις, με όποιο σύστημα και να προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί, ήταν, είναι και θα είναι περιορισμένες, και το επάγγελμα του εκπαιδευτικού κορεσμένο. Συνεπώς, φεύγοντας από τον κατάλογο διοριστέων και μεταφερόμενοι στον κατάλογο διορισίμων, οι ελπίδες διορισμού παραμένουν ελάχιστες, αφού υπάρχει υπερπροσφορά εκπαιδευτικών με περιορισμένη ζήτηση!Εύστοχα είχε επισημανθεί πως ηλύση στο πρόβλημα του συστήματος διορισμών δεν θα μπορούσε να είναι η μετάλλαξη του υφιστάμενος συστήματος - αφού φεύγουμε από καταλόγους για να δημιουργήσουμε νέους, με μοναδικό εκσυγχρονισμό την ανακατανομή - ανακύκλωση των περιορισμένων θέσεων. Αυτό δε, καθίσταται ακόμη πιο ανησυχητικό, λαμβάνοντας υπ' όψιν πως στην Εκπαίδευση υπάρχει οροφή στους διορισμούς, με καθαρά οικονομίστικες προσεγγίσεις, αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων, την απαραίτητη στήριξη σε δυναμικό για αποκλίνουσες συμπεριφορές, ενισχυτική διδασκαλία, παρεμβατικά προγράμματα, στήριξη των ΤΠΕ κ.ά.Εκείνο που συνεπώς επείγει να προωθήσει η επίσημη πλευρά είναι ο περιορισμός του αριθμού φοιτητών. Σύμφωνα με τους KcKinsey & Company (2007), τα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν δύο συνήθεις τρόπους επιλογής των εκπαιδευτικών: α) επιλέγουν τους εκπαιδευτικούς πριν να αρχίσουν το πτυχίο τους στο Πανεπιστήμιο και περιορίζουν τις προσλήψεις για εκείνους που έχουν επιλεγεί και β) η επιλογή των εκπαιδευτικών αφήνεται μετά την αποφοίτηση από τα Πανεπιστήμια.Ενώ στην Κύπρο πρόσφατα έχει ψηφιστεί από τη Βουλή η δεύτερη επιλογή, τα πιο επιτυχημένα εκπαιδευτικά συστήματα χρησιμοποιούν την πρώτη, ή παραλλαγές της. Το σκεπτικό της πρώτης επιλογής είναι πως μια πιθανή αποτυχία περιορισμού του αριθμού των αποφοίτων από τα Πανεπιστήμια οδηγεί αναπόφευκτα σε υπερπροσφορά υποψηφίων εκπαιδευτικών, που συνεπώς επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα των εκπαιδευτικών.Τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα επιλέγουν την πρώτη μέθοδο και έτσι επιτυγχάνουν να προσλαμβάνουν τους καλύτερους εκπαιδευτικούς, με τον έλεγχο ή τον περιορισμό των θέσεων που προσφέρονται στα Πανεπιστήμια, έτσι ώστε η προσφορά να ανταποκρίνεται στη ζήτηση.Στον έλεγχο ή τον περιορισμό των θέσεων που προσφέρονται στα Πανεπιστήμια, έτσι ώστε η προσφορά να ανταποκρίνεται στη ζήτηση συμφωνεί και η έκθεση Ευρυδίκη (2015). Η έκθεση επισημαίνει πως η μεγάλη πλειοψηφία των ευρωπαϊκών χωρών αναφέρουν ότι έχουν λάβει μέτρα που συμβάλλουν στην πρόβλεψη της προσφοράς και της ζήτησης εκπαιδευτικών. Μόνη εξαίρεση αποτελούν η Κροατία, η Κύπρος, και η Σερβία.Η Κύπρος, που προσπαθεί να πείσει για τις εκπαιδευτικές της «καινοτομίες» και «εκσυγχρονισμούς», αποτελεί μια δυσάρεστη ευρωπαϊκή εξαίρεση, στο κομμάτι εκείνο που αποτελεί τη ραχοκοκκαλιά κάθε εκπαιδευτικού συστήματος: το ανθρώπινο δυναμικό και τη διατήρηση της ποιότητάς του.Μέσα από την έκθεση προκύπτει πως η αποτελεσματική παρακολούθηση της προσφοράς και της ζήτησης εκπαιδευτικών απαιτεί σωστή αναλυτική προσέγγιση και ακριβείς στατιστικές προβλέψεις. Ο μελλοντικός προγραμματισμός των αναγκών διδακτικού προσωπικού βασίζεται στην παρατήρηση των τάσεων και στον προσδιορισμό των πιθανότερων σεναρίων σε ό,τι αφορά τη μελλοντική προσφορά και ζήτηση εκπαιδευτικών.Τα δεδομένα που εξετάζονται περιλαμβάνουν δημογραφικές προβλέψεις, όπως τα ποσοστά γεννήσεων και τη μετανάστευση, καθώς και τις διακυμάνσεις στον αριθμό των ασκούμενων εκπαιδευτικών και τις μεταβολές στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού (αριθμός υπαλλήλων που συνταξιοδοτούνται, μεταθέσεις σε θέσεις μη διδακτικού προσωπικού, κλπ).Την ίδια ώρα, επιβάλλεται να παρέχεται ουσιαστική συμβουλευτική καθοδήγηση για επιλογή σταδιοδρομίας. Επαγγελματικός δηλαδή προσανατολισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Κάτι τέτοιο θα έπρεπε να ξεκινά από τα γυμνάσια και στη συνέχεια στα λύκεια, και με τους σωστούς μηχανισμούς και καθοδήγηση να ενημερώνονται οι μελλοντικοί φοιτητές για τις ευκαιρίες εργασίας.Λαμβάνοντας υπ' όψιν τα πιο πάνω, η επίσημη πλευρά θα πρέπει άμεσα να στοχεύσει στο να χτίσει ένα μοντέλο προσφοράς και ζήτησης, με βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προοπτικές. Κάτι τέτοιο θα αμβλύνει την επαγγελματική αβεβαιότητα των νέων και ταυτόχρονα θα εξασφαλιστεί η ποιότητα των εκπαιδευτικών.Αν λοιπόν θέλουμε να μιλάμε για πραγματικό εκσυγχρονισμό, ας τολμήσουμε να δούμε την αλήθεια κατάματα και ας παραδεχθούμε πως σε ένα κορεσμένο επάγγελμα, η μόνη λύση είναι ο περιορισμός της μαζικής παραγωγής ανέργων!Επιβάλλεται να προστατέψουμε τους ανυποψίαστους ή πλανεμένους νέους, που μετά τις αξιολογήσεις που θα περάσουν στον πανεπιστημιακό κύκλο, θα κληθούν να αποκτήσουν μεταπτυχιακό τίτλο για να έχουν ελπίδες στο τελικό στάδιο της… «πιστοποίησης καταλληλότητας» με το «Σχέδιο της Ελπίδας»!ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣΓενικός Γραμματέας Α.Κί.ΔΑ., Εκπαιδευτικός
πουθενά δεν είπε; είσαι σίγουρος; την 527 του ΣτΕ να διαβάσεις να δεις τι λέει για τα 60% 40% και για την αναγκαιότητα ενιαίου πίνακα ,κάτι που υπαινίσσεται κοινά κριτήρια και που η πρότασή σου έχει ....αφού μιλάει για 2 φευ! πίνακες... και θα καταλάβεις... Πραγματικά δεν μου κάνει εντύπωση που συμφωνείς με τα παλικάρια απέναντι και μπαίνεις και σπας πλάκα με τους κόπους και την αγωνία των άλλων (είδα την ειρωνεία γαι την απώλεια της β ανάθεσης στην ιστορία) είναι και η σιγουριά του μόνιμου μισθού που εκκολάπτει την εκ του ασφαλούς τραπεζορητορεία...κάτσε να βγει κανένας Κούλης και θα δειτε κι εσείς οι μόνιμοι τι σας ετοιμάζει...μου αρέσει που υποστηρίζεις και το 36μηνο και την περί αυτού απόφαση του ΕΔΑΔ....
υπαινίσσεται; τι σχέση έχει το 60 ΑΣΕΠ - 40 εκτός ΑΣΕΠ, με το 50 ΑΣΕΠ- 50 ΑΣΕΠ που προτείνω εγώ... ακριβώς ... καμία...με τα παλικάρια απέναντι δεν συμφωνώ για τα όσα υποστηρίζουν για τους διορισμούς, αλλά για το τι σου προσάπτουν... τα σχόλια σου περί μονιμότητας, μαζούτ, κούληδες και τραπεζιών δεν με αγγίζουν ιδιαίτερα, απλά επιβεβαιώνουν ότι σου προσάπτουν οι απέναντικαι ναι υποστηρίζω το δίκαιο, αλλά όχι τους φανατικούς είτε από την μία είτε από την άλλη πλευρά, γιαυτό και αντιπροτείνω να βρούμε κάτι που να ενώνει μπας και πάμε μπροστά, αλλά για εσένα και άλλους αυτά ακούγονται απειλητικάόσο αφορά την απώλεια της ιστορίας και την περίπτωση σου, προφανώς έπεσα μέσα