*

Αποστολέας Θέμα: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009  (Αναγνώστηκε 205541 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tttzzz

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1176 στις: Ιούλιος 23, 2009, 07:28:50 μμ »
οκ ο,τι πεις. Καλο απογευμα
Μην αφήνεις ό,τι σε τρώει να χορτάσει..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1177 στις: Ιούλιος 24, 2009, 09:57:54 πμ »
Καλημέρα σε όλους! Τηλεφώνησα πριν από λίγο για το θέμα της προυπηρεσίας και μου είπαν ότι το συζητάνε με τον διευθυντή. άρα δεν υπάρχει καμία ξεκάθαρη απάντηση ακόμα.

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1178 στις: Ιούλιος 24, 2009, 10:19:50 πμ »
Αντε να δούμε μήπως υπάρξει καμία θετική εξέλιξη, διότι έχω αρχίσει να πιστεύω ότι αυτό έγινε ή για να βολέψουν φέτος κάποιους που δεν είχαν προυπηρεσία και έχουν πτυχία παλιά (καλά μυρίζει βόλεμα από χιλιόμετρα) ή αυτοί που έφτιαξαν την εγκύκλιο είναι άσχετοι με το θέμα και έγραφαν ότι τους ερχόταν στο μυαλό, δηλαδή μπούρδες.

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1179 στις: Ιούλιος 24, 2009, 11:21:03 πμ »
Συνάδελφοι, θεωρώ ότι ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ένα κομμάτι της εκπαίδευσης που ακόμη δεν πατάει καλά στα πόδια του. Τι σημαίνει αυτό? Δεν αναρωτιέστε πώς κάποιοι απέκτησαν προυπηρεσία χωρίς καν να έχουν το περιβόητο σεμινάριο? Από την άλλη είναι δίκαιο να επωφεληθούν τα παιδιά του ΑΣΕΠ, όταν σκεφτείτε ότι φέτος και διάβαζαν για τον ΑΣΕΠ αλλά και παρακολουθούσαν το σεμινάριο έχοντας πλήρη αβεβαιότητα για όλα και γνωρίζοντας στο σεμινάριο άτομα ως αναπληρωτές σε σχολεία ειδικής αγωγής χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Θεωρώ ότι δεν πρέπει ποτέ να μιλάμε επικριτικά για τους επιτυχόντες τους ΑΣΕΠ, γιατί είναι εκπαιδευτικοί που φέτος κουράστηκαν πραγματικά σε έναν άνισο αγώνα για 480 μόνο θέσεις. Φανταστείτε ότι κάποιοι διοριστέοι δεν θα γίνουν αναπληρωτές στη γενική αγωγή, αν και θα διοριστούν του χρόνου (Δεύτερη φουρνιά), γιατί φέτος δεν έχουν τα μόρια για να γίνουν αναπληρωτές. Επίσης σκεφτείτε ότι φέτος υπήρχαν περίπου 1500 λιγότεροι επιτυχόντες (δυσκολία θεμάτων). Βέβαια στο χώρο της ειδικής αγωγής σαφώς και διαπράττονται αδικίες, σίγουρα όμως φέτος λιγότερες από πέρσι. Επαναλαμβάνω προυπηρεσία χωρίς ούτε καν σεμινάριο? Βέβαια για να είμαι ακριβοδίκαιη, ούτε και η πρόσληψη μέσω ενός απλού σεμιναρίου είναι σωστό. Όμως τα ερωτήματα που θέτω τώρα είναι - 1. Ποιοι επωφελήθηκαν από τα σεμινάρια? = Τα πανεπιστήμια. 2. Γιατί δεν αυξάνουν τις θέσεις στα μεταπτυχιακά? = Υπάρχουν υποδομές? Υπάρχουν εξειδικευμένοι καθηγητές? Υπάρχει επαρκής βιβλιογραφία? Με όλα αυτά τα προβλήματα πιστεύτετε πώς μπρούν όλοι να ικανοποιηθούν με δίκαιο τρόπο? Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες σας αλλά και τα οικονομικά σας προβλήματα για τον απλό λόγο ότι ανατιμετωπίζω ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Όμως σκεφτείτε πόσαάλλα πρέπει να λύθούν? Κα ι επειδή μιλάμε για ειδική αγωγή, το κυριότερο πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι να αντιμετωπίσουμε τα παιδιά της ειδικής αγωγής ως ισότιμα μέλη και να βρούμε τη δύναμη να ξεπεράσουμε τον εγωισμό μας και την υπεροψία μας. Καλή σας μέρα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1180 στις: Ιούλιος 24, 2009, 03:21:33 μμ »
Αγαπητέ Γερμανε :)
Και καθηγητές υπάρχουν και υποδομές και πλούσια βιβλιογρφία. Το αρνητικό είναι ότι πλέον το μεταπτυχιακό ακόμα και στη Ελλάδα, έχει αυξημένα δίδακτρα. Ωστόσο υπάρχουν αρκετές υποτροφίες για όσους πραγματικά δεν δύνανται οικονομικά. Γενικά πιστεύω ότι όταν ο άνθρωπος θέλει, μπορεί κιόλας..θέλει ψάξιμο, υπομονή και δουλεια.
Σε ότι αφορά τον ΑΣΕΠ, σίγουρα οι συνάδελφοι που πέτυχαν αξίζουν κάτι καλό, όπωσ κι ένας πτυχιούχος που μόχθησε 4 χρόνια..Κι εγώ βίωσα το κρύο ντούζ της απαξίωσης των σπουδών μου κατά την αναζήτηση εργασίας σε σχόλια τύπου "σαν φιλόλογος είσαι έναι βιογραφικό στα 500 του αρχείου μου". Σημαντικό είναι όμως να διακρίνουμε και ποια είναι τα προσόντα μας και σε ποιες θέσεις εργασίας ανταποκρίνονται για δυο λόγους, 1 να είμαστε παραγωγικοι, 2 να είμαστε ευτυχισμένοι. Φαντάσου έναν φιλόλογο που παίζει την ύλη στα δάχτυλα να διδάσκει (τι άραγε?Αντιγόνη?) σε έναν μαθητή με νοητική που δεν γνωρίζει καλα όλα τα γράμματα της αλφαβήτα. Ο μεν πρώτος δε θα νιώσει ποτέ την ηθική ικανοποίηση της γνωστικής προόδου του μαθητή του, ο δε΄μαθητής στην καλύτερη δεν θα βρίσκει ενδιαφέρον στην χειρότερη περίπτωση θα βιώσει την ανικανότητά του στο πετσί του. η αυτοπεποίθηση και των δύο θα είναι ανύπαρκτη. Έστώ ότι ο φιλόλογος εγκληματίζεται στην ΕΑ και αναπροσαρμόζει τους στόχους του, δεν διδάσκει αντιγόνη, αλλά την αλφαβήτα. Και πάλι τι εργαλεία θα χρησιμοποιήσει τι μεθόδους, που έμαθε από πού? Δεν αρκεί η αγάπη και η θέληση για τα καλύτερα αποτελέσματα. Χρειάζεται επιπλέον γνώση, εξειδίκευση και συνεχής ανατροφοδότηση. ΄Τι ιδεατός θα ήταν ο κόσμος μας αν βρίσκαμε πάντα "τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση"!! ;)     

Αποσυνδεδεμένος mim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε08
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1181 στις: Ιούλιος 24, 2009, 04:04:10 μμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι !Είμαι ΠΕ08!Τα νεύρα μου εχουν γίνει κρόσια οπωσ καταλάβαινετε,καθώς περιμένω ακόοοοομα τα αποτελέσματα του ασεπ!!!!Φέτος με κάλεσαν ωρομίσθια στην ειδική αγωγή,αδιαφορώντας φυσικά, για το αν διαθέτω τα τυπικά προσόντα!αποφάσισα να παω για τα μόρια αρχικά και στην πορεία βρέθηκα μπροστά σε μια απίστευτα ενδιαφέρουσα πρόκληση!με τη βοήθεια των συναδέλφων της ειδικής έμαθα οοτι μπορούσα ,έδωσα ακόμα περισσότερα και πιστεύω τα κατάφερα αρκέτα καλά,αν σκεφτείσ οτι δεν ειχα την παραμικρή εμπειρία η απαιτούμενη μόρφωση!δεν ισχυρίζομαι σε καμία περιπτωση οτι πλέον εχω αποκτήσει τα προσόντα να εργαστώ σεναν τόσο ιδιαίτερο κλαδο!αναρωτιέμαι ομως....τώρα που εχω αυτή τη τοοση δα προυπηρέσια και εμπειρία σαυτο το χώρο,ειμαι λιγότερο ικανή αποτι τον περασμένο νοέμβρη που με κάλεσαν ,εντελωσ τυχαια , απτον πίνακα αναπληρωτών???δεν έχω καταλάβει αν μπαίνω εεστω σε καποιον πίνακα με προυπηρεσία !δεν μου δινουν σαφη απάντηση για το αν μπορώ να κάνω αίτηση!είδα τα σχετικά με το 10μηνο,αλλα επειδή αλλάζουν συνεχως τα ίδια τα λεγόμενα τουσ κι επειδή πραγματικά μενδιαφέρει και θελω να το ψαξω,αν μπορεί κάποιοσ απο'σας να δωσει τα φωτα του ,θα το εκτιμούσα!~ευχαριστώ εκ των προτερων και καλη τυχη σε όλουσ!

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1182 στις: Ιούλιος 24, 2009, 04:50:50 μμ »
 Συνάδελφε Νοκολέτα, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις κάνει μεταπτυχιακό? Και αυτό όχι από περιέργεια, αλλά για να καταλάβω αν αυτό που λες είναι από βιωματική εμπειρία. Εγώ δεν έχω κάνει μεταπτυχιακό, αλλά σεμινάριο 400 ωρών και μία εργασία σχετική με την ειδική αγωγή. Από αυτή τη μικρή μου εμπειρία διαπίστωσα ότι η ελληνική βιβλιογραφία είναι ελάχιστη και ελλιπής (σημειωτέον δεν γνωρίζω αγγλικά). Επίσης οι εξελίξεις στην εκπαίδευση είναι τόσο ραγδαίες που αναρωτιέμαι κάποιος που πήρε μεταπτυχιακό πριν 10 χρόνια πόσο ενημερωμένος είναι. Στηρίζω τη διά βίου μάθηση και όχι απλά ένα μεταπτυχιακό. Μήπως έχεις ακούσει τι συμβαίνει στην Ελλάδα με τα μεταπτυχιακά? Εξαρχής ανέφερα ότι τα πράγματα στην ειδική αγωγή δεν είναι ρόδινα και μάλιστα μέχρι τώρα έχουν επωφεληθεί αρκετοί στις πλάτες των δύσμοιρων παιδιών. Α και κάτι άλλο. Αναφέρθηκα σε αυτούς που είχαν προυπηρεσία χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Πού την βρήκαν σε τόσους χαλεπούς καιρούς? Και προυπηρεσία μάλιστα αναπληρωτή. Σίγουρα από αυτή την αλλαγή (ασεπ) κάποιοι αδικούνται, θεωρώ όμως ότι μέχρι τώρα αδικούνταν περισσότεροι. Άλλωστε ένας που έχει μεταπτυχιακό δεν έχει να φοβάται κάτι γιατί για αυτούς που είχαν μεταπτυχιακό ίσχυε μέχρι τώρα και η επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Νομίζω ότι τα πράγματα έγιναν πιο περίπλοκα για αυτούς που είχαν μόνο πιστοποιητικό σεμιναρίου. Δεν πιστεύω σε έναν αγγελικό κόσμο αλλά τα παιδιά της ειδικής αγωγής αξίζουν να ζουν σε έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο.

Αποσυνδεδεμένος kuax

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • [url=http://www.xarakas.gr][img]http://www.xarakas
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1183 στις: Ιούλιος 24, 2009, 05:26:24 μμ »
Συνάδελφοι, θεωρώ ότι ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ένα κομμάτι της εκπαίδευσης που ακόμη δεν πατάει καλά στα πόδια του. Τι σημαίνει αυτό? Δεν αναρωτιέστε πώς κάποιοι απέκτησαν προυπηρεσία χωρίς καν να έχουν το περιβόητο σεμινάριο? Από την άλλη είναι δίκαιο να επωφεληθούν τα παιδιά του ΑΣΕΠ, όταν σκεφτείτε ότι φέτος και διάβαζαν για τον ΑΣΕΠ αλλά και παρακολουθούσαν το σεμινάριο έχοντας πλήρη αβεβαιότητα για όλα και γνωρίζοντας στο σεμινάριο άτομα ως αναπληρωτές σε σχολεία ειδικής αγωγής χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Θεωρώ ότι δεν πρέπει ποτέ να μιλάμε επικριτικά για τους επιτυχόντες τους ΑΣΕΠ, γιατί είναι εκπαιδευτικοί που φέτος κουράστηκαν πραγματικά σε έναν άνισο αγώνα για 480 μόνο θέσεις. Φανταστείτε ότι κάποιοι διοριστέοι δεν θα γίνουν αναπληρωτές στη γενική αγωγή, αν και θα διοριστούν του χρόνου (Δεύτερη φουρνιά), γιατί φέτος δεν έχουν τα μόρια για να γίνουν αναπληρωτές. Επίσης σκεφτείτε ότι φέτος υπήρχαν περίπου 1500 λιγότεροι επιτυχόντες (δυσκολία θεμάτων). Βέβαια στο χώρο της ειδικής αγωγής σαφώς και διαπράττονται αδικίες, σίγουρα όμως φέτος λιγότερες από πέρσι. Επαναλαμβάνω προυπηρεσία χωρίς ούτε καν σεμινάριο? Βέβαια για να είμαι ακριβοδίκαιη, ούτε και η πρόσληψη μέσω ενός απλού σεμιναρίου είναι σωστό. Όμως τα ερωτήματα που θέτω τώρα είναι - 1. Ποιοι επωφελήθηκαν από τα σεμινάρια? = Τα πανεπιστήμια. 2. Γιατί δεν αυξάνουν τις θέσεις στα μεταπτυχιακά? = Υπάρχουν υποδομές? Υπάρχουν εξειδικευμένοι καθηγητές? Υπάρχει επαρκής βιβλιογραφία? Με όλα αυτά τα προβλήματα πιστεύτετε πώς μπρούν όλοι να ικανοποιηθούν με δίκαιο τρόπο? Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες σας αλλά και τα οικονομικά σας προβλήματα για τον απλό λόγο ότι ανατιμετωπίζω ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Όμως σκεφτείτε πόσαάλλα πρέπει να λύθούν? Κα ι επειδή μιλάμε για ειδική αγωγή, το κυριότερο πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι να αντιμετωπίσουμε τα παιδιά της ειδικής αγωγής ως ισότιμα μέλη και να βρούμε τη δύναμη να ξεπεράσουμε τον εγωισμό μας και την υπεροψία μας. Καλή σας μέρα!

συμφωνω απολυτα.ασε που οι περισσοτεροι απαξιουν να δωσουν και ασεπ λογω της σιγουριας ενος σεμιναριου ή του βισματος της προσθετης.γιατι πρεπει οσοι παλευουμε με τον ασεπ να ειμαστε καταδικασμενοι?εχασα 2 φορες αναπληρωση με τους ιδιωτικους και με τους οαεδιτες.3 φορες επιτυχουσα και τα μορια μου πανε απο το κακο στο χειροτερο.η επιτυχια ασεπ πρεπει να μπει κριτηριο σε ολους τους πινακες.ετσι για να μπουν και καποιοι στη διαδικασια των εξετασεων και να δουν πως ειναι.

Αποσυνδεδεμένος Χαρά

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 615
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση (ΠΕ 06)
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1184 στις: Ιούλιος 24, 2009, 05:39:55 μμ »
Συνάδελφοι, θεωρώ ότι ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ένα κομμάτι της εκπαίδευσης που ακόμη δεν πατάει καλά στα πόδια του. Τι σημαίνει αυτό? Δεν αναρωτιέστε πώς κάποιοι απέκτησαν προυπηρεσία χωρίς καν να έχουν το περιβόητο σεμινάριο? Από την άλλη είναι δίκαιο να επωφεληθούν τα παιδιά του ΑΣΕΠ, όταν σκεφτείτε ότι φέτος και διάβαζαν για τον ΑΣΕΠ αλλά και παρακολουθούσαν το σεμινάριο έχοντας πλήρη αβεβαιότητα για όλα και γνωρίζοντας στο σεμινάριο άτομα ως αναπληρωτές σε σχολεία ειδικής αγωγής χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Θεωρώ ότι δεν πρέπει ποτέ να μιλάμε επικριτικά για τους επιτυχόντες τους ΑΣΕΠ, γιατί είναι εκπαιδευτικοί που φέτος κουράστηκαν πραγματικά σε έναν άνισο αγώνα για 480 μόνο θέσεις. Φανταστείτε ότι κάποιοι διοριστέοι δεν θα γίνουν αναπληρωτές στη γενική αγωγή, αν και θα διοριστούν του χρόνου (Δεύτερη φουρνιά), γιατί φέτος δεν έχουν τα μόρια για να γίνουν αναπληρωτές. Επίσης σκεφτείτε ότι φέτος υπήρχαν περίπου 1500 λιγότεροι επιτυχόντες (δυσκολία θεμάτων). Βέβαια στο χώρο της ειδικής αγωγής σαφώς και διαπράττονται αδικίες, σίγουρα όμως φέτος λιγότερες από πέρσι. Επαναλαμβάνω προυπηρεσία χωρίς ούτε καν σεμινάριο? Βέβαια για να είμαι ακριβοδίκαιη, ούτε και η πρόσληψη μέσω ενός απλού σεμιναρίου είναι σωστό. Όμως τα ερωτήματα που θέτω τώρα είναι - 1. Ποιοι επωφελήθηκαν από τα σεμινάρια? = Τα πανεπιστήμια. 2. Γιατί δεν αυξάνουν τις θέσεις στα μεταπτυχιακά? = Υπάρχουν υποδομές? Υπάρχουν εξειδικευμένοι καθηγητές? Υπάρχει επαρκής βιβλιογραφία? Με όλα αυτά τα προβλήματα πιστεύτετε πώς μπρούν όλοι να ικανοποιηθούν με δίκαιο τρόπο? Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες σας αλλά και τα οικονομικά σας προβλήματα για τον απλό λόγο ότι ανατιμετωπίζω ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Όμως σκεφτείτε πόσαάλλα πρέπει να λύθούν? Κα ι επειδή μιλάμε για ειδική αγωγή, το κυριότερο πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι να αντιμετωπίσουμε τα παιδιά της ειδικής αγωγής ως ισότιμα μέλη και να βρούμε τη δύναμη να ξεπεράσουμε τον εγωισμό μας και την υπεροψία μας. Καλή σας μέρα!

συμφωνω απολυτα.ασε που οι περισσοτεροι απαξιουν να δωσουν και ασεπ λογω της σιγουριας ενος σεμιναριου ή του βισματος της προσθετης.γιατι πρεπει οσοι παλευουμε με τον ασεπ να ειμαστε καταδικασμενοι?εχασα 2 φορες αναπληρωση με τους ιδιωτικους και με τους οαεδιτες.3 φορες επιτυχουσα και τα μορια μου πανε απο το κακο στο χειροτερο.η επιτυχια ασεπ πρεπει να μπει κριτηριο σε ολους τους πινακες.ετσι για να μπουν και καποιοι στη διαδικασια των εξετασεων και να δουν πως ειναι.

  Ohh, yes!!!

Αποσυνδεδεμένος rose-PEO2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1185 στις: Ιούλιος 24, 2009, 06:01:49 μμ »
Τηλεφωνησα για ακομη μια μερα στο υπουργειο για το θέμα που καιει όλους μας και ρώτησα.............
"τι θα γινει με την προυπηρεσία?"
Μου απαντησαν πωσ ειναι παραλογο να μην προσμετρηθει μαζι μετα αλλα σας προσοντα(διδακτορικα, μεταπτυχιακα, σεμιναρια), αλλα δεν εχουν καμια ενημερωση ακομη!!!
Ξερετε τι δεν μπορω να καταλαβω και μου φαινεται εντελως τρελο????
Πώς θα καταταξουν τουσ εκπαιδευτικουσ της πρωτοβαθμιασ(ΠΕ71, ΠΕ61)
οι οποιοι δουλευουν ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ τα τελευταια 3 χρονια και δεν εχουν συμπληρωσει τους 30 μηνες;
θα μπουν λιγο πιο πανω από τους νέουσ απόφοιτους;
Αυτο ρωτησα και στο υπουργειο και μου απαντησαν πωσ ειναι παραλογο να μην μετρηθει η προϋπηρεσια!!!!

Αποσυνδεδεμένος Nokoleta

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1186 στις: Ιούλιος 24, 2009, 07:21:43 μμ »
Έχω μεταπτυχιακό στην σχολική ψυχολογία και ενημερώνομαι από συνέδρια, σεμινάρια και βιβλιογραφία. Η περισσότερη έρευνα και βιβλιογραφία έρχεται  από το εξωτερικό και είναι στα αγγλικά. Την τελευταία όμως 5ετία έγιναν αξιόλογες έρευνες και στην Ελλάδα. επειδή ενδιαφερομαι για διδακτορικό έκανα μια έρευνα στα πανεπιστήμια, αν σε ενδιαφέρει μπορούμε να επικοινωνήσουμε με πμ. Τα διδακτρα είναι γύρω στα 4.500 ευρώ δυστυχώς! Επίσης γίνονται σεμινάρια που εστιάζουν σε συγκεκριμένεσ μεθόδους διδασκαλίας για κάθε μαθησιακή δυσκολία.
σε καμία περίπτωση δεν απαξιώνω τον ασεπ, αλλά πιστεύω ότι τα κριτήρια επιλογής πρέπει να είναι σχετικά με τις ανάγκες της ειδικής αγωγής. Γι αυτό είμαι υπέρ ενός ασεπ αποκλειστικά για την ειδική αγωγή.

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1187 στις: Ιούλιος 24, 2009, 10:12:10 μμ »
Συμφωνώ μαζί σου και νομίζω ότι αυτό σου είπα από την αρχή. Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι η Ειδική Αγωγή είναι ακόμη στα αρχικά βήματά της και γίνονται συνεχώς λάθη. Όμως θεωρώ ότι ο ΑΣΕΠ ήταν ένα καλό βήμα. Και επαναλαμβάνω ο ΑΣΕΠ ίσχυε για αυτούς που είχαν μεταπτυχιακό. Έτσι λοιπόν στην ουσία δημιούργησε πρόβλημα μόνο σε όσους είχαν μόνο σεμινάριο. Και χωρίς να θέλω να το απαξιώσω παρόλο που το παρακολούθησα είναι πολύ λίγο για να καταφέρεις να ενταχτείς στην Ειδική Αγωγή. Άλλωστε η Ειδική Αγωγή είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που πέρα από γνώσεις, τεστ και παιδαγωγικές μεθόδους (απαραίτητα και αδιαμφισβήτητα) χρειάζεται και ενσυναίσθηση. Νομίζω ότι έγινα κουραστική, άλλωστε εσύ έχεις μεταπτυχιακό, δεν άλλαξε τίποτα. Α! μήπως δεν είσαι επιτυχούσα στο ΑΣΕΠ? κατάλαβα! Μην απογοητεύεσαι! Η ανεργία είναι πολύ μεγάλη και αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις. Μεταπτυχιακό, ΑΣΕΠ....κτλ. Γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι ένα μεταπτυχιακό, για αυτό δεν το τόλμησα έως τώρα. Διάβαζα για ΑΣΕΠ. Ότι μπορούμε κάνουμε... Εσύ μεταπτυχιακό, εγώ ΑΣΕΠ. Όσο για το διδακτορικό, δεν τολμώ να το σκεφτώ, αν δεν τελειοποιήσω τα Αγγλικά μου. Όσο και αν έχει κάνει βήματα η ελληνική βιβλιογραφία, είναι άκρως απαραίτητη η ξένη βιβλιογραφία. Προς το παρόν ξέκουράζομαι! Φέτος κουράστηκα πολού. Καλό βράδυ και ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος jimmouras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1188 στις: Αύγουστος 17, 2009, 06:02:36 μμ »
Καλησπερα σ' ολους. Ξερει κανεις αν ανακοινωθηκαν; Και κατι αλλο απο που μπορω να δω μεσω ιντερνετ;

Ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος ermisΠΕ02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εγκύκλιος, πίνακες, προσλήψεις αναπληρωτών Σ.Μ.Ε.Α 2008-2009
« Απάντηση #1189 στις: Αύγουστος 17, 2009, 06:08:48 μμ »
δεν ανακοινωθηκαν ακόμα. Θα ανακοινωθούν στο e-aitisi όπου βρίσκονται και οι άλλοι πίνακες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160848
  • Σύνολο θεμάτων: 19224
  • Σε σύνδεση σήμερα: 954
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 688
Σύνολο: 704

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.