Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nickolai

Σελίδες: 123 ... 6
1

Παιδιά ξερει κανείς τελικά τι θα γινει με την αναγνωριση του συγκεκριμένου προγράμματος;

Ακόμη δεν εχει αναγνωριστεί αυτό είναι σίγουρο. Απλά λένε πως ίσως.  Τίποτα νεότερο;

Το προγραμμά του είναι αστείο πάντως. Γίνονται μαθήματα 20 μέρες τον Ιούλη και μετά Χριστούγεννα και Πάσχα.

2
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Ιανουάριος 25, 2011, 08:14:44 μμ »
όσο αφορα το ΠΤΔΕ Αθηνών, ο τελευταίοσ περασε με 9,70 κάτι τέτοιο.

Οσο αφορα το ΠΤΔΕ Ρόδου, ο τελευταίοσ πέρασε με 9,43 ή 9,45, είμαι κ εγώ μεσα σε αυτούσ!Μου το έείπε ανεπίσημα η γραμματεία.
Αυτη την Παρσκευη θα βγουν τα αποτελεσματα κ επίσημα.

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« στις: Ιανουάριος 24, 2011, 06:21:31 μμ »
η ανησυχία μου είναι μην δεν μετρήσει επειδή θα την έχω αποκτήσει ως ειδική δασκάλα και όχι ως γενική δασκάλα με μεταπτυχιακό ή μετεκπαίδευση στην ΕΑ.

ο κλάδοσ αυτόσ ο πε71 είναι περίεργος γενικά, γι αυτο...

Σε ευχαριστώ

4
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« στις: Ιανουάριος 24, 2011, 04:20:48 μμ »
Γειά χαρά συνάδελφοι!

Είμαι πε 71, ειδική δασκάλα δηλαδή, και είναι ο πρώτοσ χρόνος που δουλεύω στην Ε.Α..

Πέρασα φέτοσ σε τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης με την προοπτική, όταν αποφοιτήσω από αυτό να είμαι και πε70 ώστε να έχω κ τις δύο ειδικότητες.

Γνωρίζετε εάν η προϋπηρεσία μου στην Ειδική Αγωγή ωσ πε71, θα μετρά ωσ προυπηρεσία και για την Γενική Αγωγή για αργότερα όταν θα είμαι πε 70 ;;

Σασ ευχαριστώ πολύ
:)

5
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: β φαση αναπληρωτων δασκαλων
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 04:25:41 μμ »
Είναι αλήθεια ότι αυτα τα 60 ατομα πε70 που πηραν στην Ανατ.Αττικη πριν λιγεσ μέρες ήταν αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου???

6
Σας ευχαριστώ συνάδελφοι.

7
Στην εγκύκλιο ειδικής δίνει επάρκεια και το Μακεδονίας.

Νομίζω πως η εγκύκλιος της Ειδικής Αγωγής είναι ξεκάθαρη και δε μιλά για παιδαγωγική επάρκεια του ΠΑΜΑΚ (έχει παρατεθεί και παραπάνω το σημείο).
Εκτός και αν το θεωρήσεις καθηγητική σχολή(κοινωνιολογίας), αλλά οι  απόφοιτοι μπαίνουν ως δάσκαλοι ΕΑ και όχι ως καθηγητές στις δομές, οπότε...

Εν τέλει, δεν με ενδιαφέρει να ξεψαχνίσω αν το ΠΑΜΑΚ δίνει ή όχι παιδαγωγική επάρκεια, ας φροντίσουν αυτοί που δημιο΄θργησαν το μπέρδεμα να το διευθετήσουν, γιατί οι απόφοιτοί του δεν φταίνε σε τίποτα.

Εγώ ήθελα να αποσαφηνίσω την παιδαγωγική επάρκεια που δίνει το παιδαγωγικό τμήμα ΕΑ του Βολου, για την οποία είμαι βέβαιη πως είναι κατοχυρωμένη.
ΟΠως είμαι βεβαιη και για το λόγο που δεν υπήρχε αναφορά του τμήματος στην εγκύκλιο της Γενικής Αγωγής.

 :)

8
συνάδελφοι, μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί αν σε πάρουν ΑΜΩ, μπορεί να χάσεις θέση ΑΚΩ και πώς διαμορφώνεται αυτό;

Ευχαριστώ πολύ

9
Πράγματι, το πτυχίο του ΠΑΜΑΚ, ακόμη και για την κατεύθυνση τησ ΕΑ, δεν έχει αποσαφηνιστεί αν δίνει παιδαγωγική ερπάρκεια, διότι δεν είναι παιδαγωγικό και νομίζω επίσησ, πως δεν έχουν και το δέοντα αριθμό παιδαγωγικων μαθημάτων τελικά, χωρίς να 'μαι 100% σίγουρη.

¨Οσο  αφορά όμως το Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής, θα ήθελα να σας διορθώσω και να προσθέσω πως δίνει παιδαγωγική επάρκεια, είτε στην Ειδική, είτε στη Γενική Αγωγή.

Στην εγκύκλιο αναπληρωτών της Γενικής Αγωγής πάντως δε συμπεριλαμβάνεται το πτυχίο αυτό σε αυτά που δίνουν παιδ. επάρκεια...


Δεν αναφερόταν στη εγκύκλιο το τμήμα, ακριβώς επειδή στην εγκύκλιο αυτή δεν είχαν δικαίωμα οι πτυχιούχοι του Ειδικής Αγωγής του Βόλου να καταθέσουν αίτηση, καθώς οι προσλήψεις αφορούν στις δομές της Γενικής Εκπαίδευσης. Ειίναι λογικό.

Αν κοιτάξεις γενικά ποιές σχολές δίνουν επάρκεια στη χώρα μας είναι μέσα το τμήμα του Βόλου.

Οπως παρέθεσε και το σημείο της εγκυκλίου τησ Ειδικης Αγωγής και η filologos100, στο οποίο αναφέρεται ότι το τμήμα δίνει επάρκεια, έτσι θα ήταν εντελώς παράλογο για τη Γενική Αγωγή να μη δίνει.

Το λέω ώστε να μην παραπληροφορούνται οι ενδιαφερόμενοι.  ;)

10
Πράγματι, το πτυχίο του ΠΑΜΑΚ, ακόμη και για την κατεύθυνση τησ ΕΑ, δεν έχει αποσαφηνιστεί αν δίνει παιδαγωγική ερπάρκεια, διότι δεν είναι παιδαγωγικό και νομίζω επίσησ, πως δεν έχουν και το δέοντα αριθμό παιδαγωγικων μαθημάτων τελικά, χωρίς να 'μαι 100% σίγουρη.

¨Οσο  αφορά όμως το Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής, θα ήθελα να σας διορθώσω και να προσθέσω πως δίνει παιδαγωγική επάρκεια, είτε στην Ειδική, είτε στη Γενική Αγωγή.

11
"Νέο πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης: κανείς από τους δύο εκπροσώπους του Υπουργείου δεν ήταν απόλυτα γνώστης του πώς θα λειτουργήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Μίλησαν για ξεχωριστή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα προσληφθούν, για πρόσληψη μέσω πίνακα, αλλά δε δεσμεύτηκαν ότι πρόκειται για τους υπάρχοντες πίνακες ειδικής αγωγής ή για τη δημιουργία νέων και μας ενημέρωσαν ότι διευκρινίσεις θα δοθούν στη νέα εγκύκλιο που θα εκδοθεί για τις προσλήψεις αναπληρωτών-ωρομισθίων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή. Από πλευράς μας έγινε ξεκάθαρο προς το Υπουργείο ότι τέτοια προγράμματα ως στόχο έχουν μόνο την απορρόφηση χρηματοδοτήσεων χωρίς κανέναν σχεδιασμό και σε βάρος τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών και απαιτήσαμε τη συνέχιση και διεύρυνση της παράλληλης στήριξης στα σχολεία και την πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού και στην ειδική αγωγη"


Ουτε ειδημων,ουτε ξερολα,αλλα ουτε και ασχετη εντελως με την κατασταση ειμαι(αφου καθε χρονο στα Νηπιαγωγεια συνανταμε πολλες περιπτωσεις παιδιων με διαχυτη αναπτυξιακη διαταραχη και καλουμαστε να αντιμετωπισουμε οι της γενικης καταστασεις που απτονται της ειδικης).
Γιατι ολα αυτα; ολες/οι λιγο πολυ ξερουμε την απαντηση(βλεπε και την παραπανω τοποθετηση του υπουργειου,ειναι πολυ διaφωτιστικη).
Αντι λοιπον να χανετε την ψυχραιμια σας ,να αλληλοσπαραζεστε ειναι καλυτερα να δραστηριοποιηθειτε και να ενωσετε τις φωνες σας για να ξεκαθαρισει το τοπιο στην ειδικη αμεσα ωστε να ικανοποιουνται οι αναγκες των παιδιων πρωτιστως και βεβαιως οι δικες σας  κατ επεκταση.
Αν εισασταν γονεις παιδιων με ειδικες αναγκες πως θα τα βλεπατε ολα αυτα αραγε;


Επιτέλους...

Και θα επαναλάβω κι εγώ: Αν ήσαστε γονεις παιδιων με ειδικες αναγκες πως θα τα βλεπατε ολα αυτα αραγε;?

12
kinegiros τα σχόλιά σου και τα επιχειρήματά σου είναι σαθρά.

Δεν μπαίνω καν στον κόπο να απαντήσω, διότι η κουβέντα με τύπους σαν εσένα μόνο εποικοδομητική δεν είναι.
Να ξέρεις πως κρίνεσαι συνεχώς για τις απόψεις που εκφράζεις εδώ μέσα και συμπεράσματα έχουν βγει.

Επίσης να σε ενημερώσω, διότι εκτός από το ότι επιχειρηματολογείς σαθρά, διαβάζεις και δίχως να κατανοείς τι γράφουν οι συνάδελφοι.
Κανείς συνάδελφος δεν εξήγησε ΤΙΠΟΤΑ και δεν μίλησε θετικά για το πρόγραμμα. Το μόνο θετικό σχόλιο ήταν για "μια λύση ανάγκης".

Σου έχω ξαναευχηθεί: Καλή ενημέρωση, επιμόρφωση κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Ή αλλιώς, περαστικά σου.

13
Καλύτερα να μην προτείνω εγώ, που είμαι δασκάλα ΕΑ, δεν είναι αυτός ο ρόλος μου ακριβώς, και να μιλήσουν και να προτείνουν πράγματα για την ΕΑ, αυτοί που είναι περισσότερο κατάλληλοι.
Διαβάστε αυτά τα άρθρα και θα λυθούν πολλές από τις απορίες σας: http://www.specialeducation.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=684

http://www.specialeducation.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=309

Και πάλι αυτή τη λογική emmaki εγώ δεν θα την πάρω . _
Να φροντίσει το κράτος να φτιάξει σωστούς εκπαιδευτικούς συνολικά προπτυχιακά, μεταπτυχιακά και παντού και όχι να δίνει κουτσοεπιμορφώσεις, δίνοντας συγχρόνως και προϋπηρεσία σε όσους τις κάνουν, μαρτυρώντας έτσι το ωφελιμιστικό του προγράμματος. Μπροστά στα μάτια μας να μην κοροϊδευόμαστε. Όποιος δε θέλει να δει την αλήθεια, ας εθελοτυφλεί. Ή ας κάτσει να διαβάσει, να ενημερωθεί να μιλήσει με άτομα του χώρου και να μάθει.
Νισάφι

14

Παιδιά έλεος πριν ρωτήσουμε ή πριν κριτικάρουμε ας διαβάζουμε τα προηγούμενα μηνύματα. Χαρά στο κουράγιο του gmork που τα ξανάγραψε !

Λοιπόν η άποψη μου

Το πρόγραμμα αυτό είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !
εξηγούμε

1) θα υποστηριχθούν παιδιά με παράλληλη στήριξη ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ αφού δεν υπήρχαν αλλά ούτε υπάρχουν λεφτά !

2) θα δουλέψει περισσότερος ή τουλάχιστον θα μειωθούν αριθμητικά οι συνάδελφοι οι οποίοι δεν θα τους προσλάμβαναν φέτος λόγο κρίσης

3) θα δουλεύουν έως το 2015 !

4) θα υπάρξει επιμόρφωση

5) μένει η ειδική στην επιφάνεια

όσο αφορά γιατί από την γενική το είχαμε πει και το ξαναείπε ο gmork. Απλή λογική ! Ας σταματήσει η μιζέρια και η καχυποψία.
Να ευχαριστήσετε τον Θεό που έκοψε σε κάποιον και έβαλε αυτό το πρόγραμμα στο ΕΣΠΑ.



Το πρόγραμμα αυτό μάλλον δεν είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ !
εξηγούμαι:

Όλος ο χώρος της Ειδικής Αγωγής ουρλιάζει γι αυτό το πρόγραμμα και έχει προχωρήσει στην καταγγελία του. Πρώτον.
Θ απαντήσω ένα προς΄ένα σε αυτά που λες , διότι είναι αναξιόπιστα.

για το 1) Η παράλληλη στήριξη κυρίωσ αφορά άτομα με αυτισμό (ψάξε στο νόμο), για τα οποία τις περισσότερς φορές οι ίδιοι τους οι γονείς πλήρωναν από την τσέπη τουσ  εκπαιδευτικούς που τους ικανοποιούσαν ώστε να διδάσκουν τα παιδιά τουσ στο δημόσιο ελλην. σχολείο. Οπότε θέμα λεφτών από το κράτος δεν τίθεται εδώ. Επίσης, άλλοι μαθητέσ που δέχονται παράλληλη στήριξη είναι τυφλοί και λιγότεροι κωφοί, οι οποίοι υποστηρίζονταν στη α'βαθμια από εξειδικευμένους δασκάλους κυρίως και στη β'βαθμια από καθηγητές , οι οποίοι το λιγότερο που είχαν ήταν σεμινάριο στη ΕΑ.
Και ΕΠΙΤΕΛΟΥς, τί είναι οι μαθητές με ε.ε.α. να μην έχουν καταρτισμένουσ εκπαιδευτικούς;;
Προκειμένου να δουλεψουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να μην παίρνουν την εκπαίδευση που δικαιούνται τα παιδιά??; ΔΕΝ κατάλαβα!

για το 2) και 3)  Λαϊκίστικη άποψη. Ει ς το όνομα της μείωσης της ανεργίας, θα τοποθετούσαν ποτέ άνεργη νοσοκόμα σε ρόλο ιατρού να κάνει διαγνώσεις και να χειρουργεί κόσμο; Δεν νομίζω!!! Έπειτα, Εσύ ο ίδιος απάντησες ότι αυτό για το 2015 δεν είναι σίγουρο, αλλά και πάλι δε θα σήμαινε κ κάτι αν ίσχυε.

για το 4) Τί επιμόρφωση θα υπάρξει; Ξέρουμε; Μας έχουν ενημερώσει; Ποιοί θα την κάνουν; Θα είναι ειδικοί; Πότε; Πόσο θα κρατήσει; Θα είναι αρκετή και πλήρης; Κανείς δεν ξέρει!!

για το 5) άραγε θα πάρει πρώτα τους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς σε αυτό το εκπαιδευτικο-ενταξιακό πρόγραμμα; Θα φανεί!!


Εμείς "ευχαριστώ" δεν λέμε kinegiros, όπως "ευχαριστώ" δεν λένε ούτε οι γονείς των μαθητών με εεα και οι ίδιοι οι μαθητές, οι οποίοι είναι πάνω από όλα.

Κάποιοι, στο όνομα της  Ένταξης, που ακούγεται πολύ ευχάριστη κια όμορφη,  "λιθοβολούν" την Ειδική Αγωγή.
Ας μας ενημερώσουν, όμως , επισήμως για το αν θέλουν να την κλείσουν, για να ξέρουμε αυτοί που την αγαπάμε τί να κάνουμε.

Κ να μην ξεχνάμε: "Πρώτα ο μαθητής"


Ας μην τα ρίχνουμε όλα στην πυρά!
Παράλληλη στήριξη είχαν κυρίως τα αυτιστικά παιδιά (με την απαράδεκτη διάταξη που επέτρεπε στους γονείς να πριοσλάβουν οι ίδιοι συνοδό για το παιδί τους, χωρίς να υπάρχει κάποιος έλεγχος για το συνοδό αυτό και την εξειδίκευση του), έχουν τα παιδιά με ψυχιατρικά προβλήματα (π.χ. παιδική ψύχωση κλπ), έχουν παιδιά με ελαφριά νοητική ή ακόμα και με μέτρια (υπάρχουν παιδιά σε σχολεια που δεν έχουν ΤΕ, και δεν υπάρχουν άλλα σχολέια κεέι κοντα΄) κλπ περιπτώσεις.
Μέχρι τώρα, όταν δινόταν οι παράλληλες στηρίξεις (γιατί δινόταν οι πιστώσεις αργότερα από τις πιστώσεις για τις αρχικές προσλήψεις) οι πίναλες σε κάποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών είχαν εξαντληθεί (νηπιαγωγοί, μαθηματικοί κυρίως) οπότε οι προσλήψεις για παράλληλη στήριξη γινόταν από τους πίνακες της γενικής αγωγής.
Αποτέλεσμα; Σε παιδιά με ειδικές ανάγκες "οριζόταν" ως εκπαιδευτικοί συνάδελφοι που δεν είχαν ι΄δεα από ΕΑ και τότε προσπαθούσαν να μάθουν 5 πράγματα και πειραματιζόταν πάνω στα παιδιά!
Αν, λοιπόν, τώρα κάνουν μια επιμόρφωση σε εκπαιδευτικούς που θα θέλουν να ασχοληθούν με την ΕΑ και καταρτίσουν έναν πίνακα με αυτούς, τουλάχιστον δεν θα μπαίνουν στις τάξεις εντελώς άσχετοι! Φυσικά και πρέπει να ελεγχθεί το είδος της επιμόρφωσης. Φυσικά και πρέπει να προηγούνατι στις προσλήψεις όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα διορισμού στην ΕΑ. Φυσικά και πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα της κατάρτισης των εκπαιδευτικών ΕΑ γιατί δεν κάνουν όλοι γι' αυτό το χώρο.
ΑΛΛΑ ως ένα πρώτο βήμα είναι σωστό, καθώς, όπως είπα, θα υπάρχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια αρχική κατάρτιση. Από το να μπαίνουν τελείως άσχετοι είναι πολύ καλύτερο!!!!!!


Αν για την Ειδική Αγωγή έχουμε εμείς οι ίδιοι τη λογική " Το μη χείρον βέλτιστον ", τότε...

Καλά μας κάνουν.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 363
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.