0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα σου ειπα πόσο είναι το πλεόνασμα των φυσικών 76. Με ποιο σκεπτικό θέλεις να κόψουμε περισσότερα. Οι άλλοι πε04 έχουν 1300 κενά. Αν θέλεις να κόψουμε 76 έγινε. Με το ίδιο σκεπτικό πρέπει να κοπούν από β αναθέσεις από 500 σε μαθηματικούς και φιλολόγους. Επίσης να υπολογιστεί πόσοι δασκαλοι πλεοναζου λειτουργικά, αφού θες να λάβεις υπόψιν λειτουργικές ανάγκες. Ισότιμη αντιμετώπιση αν ξέρεις τι είναι.Αισθάνομαι ότι μπουρδολογεις για να με τιμωρήσεις που αυθαδιαζω στους νταβαδες και τις τσατσαδες των διευθύνσεων. Μην παίρνεις το μέρος τους θα σε πουλήσουν σε καλύτερους πελάτες.
To 76 είναι το πανελλαδικό πλεόνασμα φαντάζομαι. Αν ναι, δεν έχει τόση μεγάλη σημασία. Σε κάθε νομό που πλεονάζουν οι φυσικοί, να έχουν τη χαμηλότεροι κάλυψη από όλους οι ΠΕ04. Να διορίσει με μεγαλύτερη κάλυψη στις ειδικότητες που έχει πραγματικές ανάγκες, που δεν καλύπτονται από άλλους. Αφού δεν μπορούν να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά, ας καλυφθούν τα πιο σημαντικά. Και αυτά ΔΕΝ είναι των ΠΕ04, εφόσον πλεονάζουν.
Σε καμία περιοχή δεν έχει συνολικό πλεόνασμα το ΠΕ04. Αλλά σου ξαναλέω ότι δεν μπορείς να καλύπτεις οργανικά κενά με β ανάθεση. Άρα νομίμως δεν μπορείς να κόψεις τα κενά χημείας και Βιολογίας. Μόνο σαν εξυπηρέτηση για τους φυσικούς να κόψεις από 25 όπως στο υπολόγισα.Αν επιμένεις ότι λειτουργικά στέκει ο συλλογισμός σου τότε λες ότι πρεπει να κοπούν 500 κενά ΠΕ03 από πληροφορικους και 500 πε02 από ξενόγλωσσους. Αλλιώς προτείνεις κάτι μόνο εναντίον των πε04 από προσωπική επιλογή. Κανείς επιλογή ποιος θα την πληρώσει με ποιο κριτήριο. Γιατί το εφαρμόζεις στη μια ειδικότητα και όχι στην άλλη.
Τζιβασίλη, μαζέψου γιατί έχεις πάρει πολύ ψηλά τον αμανέ. Σε ανεχόμαστε εδώ μέσα, αργόσχολε, για να προσβάλεις κόσμο και να επιτίθεσαι σε φυσικούς;Και για να τελειώνουμε, πές μας ποιοι πρέπει να είναι οι αριθμοί των διορισμών των ΠΕ04 ανά ειδικότητα, για να είναι για εσένα δίκαιο; Πες μας ποιο είναι το δίκαιο κατά Τζιβασίλη. Όχι γενικολογίες του τύπου "ανάλογα με τα κενά", "ίση κάλυψη" , "αναλογικά", "ισοκατανομή" κλπ.Συγκεκριμένα πράγματα. Πες μας, τόσους φυσικούς, τόσους χημικούς, τόσους βιολόγους κλπ Δώσε μας αριθμούς που θεωρείς δίκαιους. Δεν χρειάζεται πολύ ώρα, σίγουρα το έχεις ήδη μέσα στο μυαλό σου.
Νομίζω κατάλαβα το λάθος σου. Θεωρείς ότι το ΠΕ04 είναι ενιαίο στις μεταθέσεις/διορισμούς. Δεν είναι δεν μπορείς να κόψεις από Βιολόγους και να δώσεις φυσικούς γιατί δεν έχουν κοινή α ανάθεση. Έχουν τα μαθήματα β ανάθεση ο ένας του άλλου. Τα οργανικά κενά είναι με Α ανάθεση. Π.χ. τα κενά των φιλολόγων υπολογίστηκαν με Α ανάθεση. Όμως οι ξενόγλωσσοι έχουν β ανάθεση, όπως β ανάθεση έχουν και οι φυσικοί την βιολογία γυμνάσιο λύκειο. Υπάρχουν μερικές εκατοντάδες ξενόγλωσσοι που πλεονάζουν. Λες να μειώσει την κάλυψη στους φιλολόγους για να πάρουν την ιστορία οι πλεονάζοντες ξενόγλωσσοι. Είναι το ίδιο σκεπτικό.Από την άλλη αυτό που προτείνεις, να μην διοριστουν 800 Βιολόγοι, έτσι και αλλιώς δεν θα γίνει. Με μια ισοκατανομή έτσι και αλλιώς καμιά ειδικότητα δεν πρέπει να πάρει 100% που έτσι και αλλιως καλύπτει τους 76 υπεράριθμους Φυσικούς. Γιατί να κόψει και άλλους? Το ίδιο ισχύει για φιλολόγους και μαθηματικούς και δασκάλους. Γιατί να κόψει και άλλους.