0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άλλοι έχουν το κλασικό στιλ οτι «δεν προσπαθει δεν μιλάει κλπ». Αν λοιπόν εσυ εχεις δοκιμάσει κατθ που βλέπεις οτι αυτό το παιδί ανταποκρίνεται, είναι παρέμβαση στη δουλειά του άλλου να πεις οτι μπορεί μα δοκιμάσει, ώστε στο κάτω κάτω να μην έχουμε τις αδιέξοδες συζητήσεις τον Σεπτέμβρη για το αν θα κοπεί;
Επαναλαμβάνω για τους λάτρεις του νόμου και της πειθαρχίας. Όποιος από μόνος του επιδιώξει θέση μέντορα και παρενοχλήσει συνάδελφο μεντορευόμενο καλύτερα να καταθέσει την αίτηση παραίτησής του απ' το δημόσιο. Αυτά.
Επειδή από τέτοια υποκριτικά- περί λατρεία νόμου και πειθαρχίας- τα ακούω βερεσέ εδώ και χρόνια, γιατί δε διαγράφεσαι λοιπόν από το αρμόδιο συνδικαλιστικό σου όργανο, τη ΔΟΕ ή την ΟΛΜΕ, ή όπου ανήκεις;Καλές γιορτές, φίλτατε, σε κάθε περίπτωση πάντως.
Leon,Μην είσαι σίγουρος ότι υπάρχει άπλετη βοήθεια. Στο ξεκίνημα μου σε δημοτικό σχολειο όχι μόνο δεν με βοηθήσαν αλλά δεν μου ελεγαν ούτε καλημέρα. Ήμουν βέβαια 27 και οι περισσότεροι δάσκαλοι 55+. Για να προλάβω κάποιους δεν κατηγορώ ούτε στιγμστιζω τους μεγαλύτερος συναδέλφους. Απλά έβγαλα μια χρονιά μιλώντας ουσιαστικά μόνο με το δ/ντη και κάποιους συναδέλφους ειδικοτήτων που ήρθαν αργότερα κ αντιμετώπισαν την ίδια συμπεριφορά.Καλό είναι να μην είμαστε σίγουροι για την αντιμετώπιση που μπορεί να τύχει σε κάποιον στο σχολικό περιβάλλον.
Αν σου ζητηθεί η άποψή σου, πες του τι κάνεις. Αν όχι, τότε παρεμβαίνεις στη δουλειά του. Αλλοίμονο αν χωρίς να ερωτηθούμε έκανε ο ένας στον άλλον υποδείξεις. Τότε θα 'χαμε όχι σαράντα δασκάλους αλλά σαράντα που την είδαν διευθυντές. Ασχοληθείτε με τη δουλειά σας. Κι όχι με τη δουλειά των άλλων. Καιρός να προκόψουμε.
Ενταξει δεν λέω ότι πιάνεις τον άλλον στα καλά καθούμενα και του αρχίζεις τον εξάψαλμο. Συζητήσεις γίνονται, εκεί λέει κάποιος «μα δεν καταλαβαίνω ο τάδε μαθητής πώς έφτασε εδώ, και γιατί τον περνάτε, και γιατί σ εμένα δεν κάνει τίποτα» και τα γνωστά. Εκεί λοιπόν δεν θα μιλήσεις; Να σου πω άλλο παράδειγμα. Συντονίζω την τάξη υποδοχής στο σχολείο κάθε χρόνο (μέχρι να έρθει η διδάσκουσα). Οπότε έχω μια εικόνα για τα παιδιά που φοιτούν και τις ανάγκες τους. Έχω καταλάβει ότι κάποια απ αυτά, αν ο διδάσκων της γενικής τάξης δεν τους δώσει μια εξατομικευμένη στόχευση για τις γραπτές δοκιμασίες τουλαχιστον, δεν μπορούν να ακολουθήσουν το σύνολο. Άλλοι το κάνουν, άλλοι δεν το κάνουν. Έχω ή δεν έχω δικαίωμα να πω τη γνώμη μου, κατά την άποψή σου; Η δουλειά του καθενός είναι να διδάσκει τους μαθητες του σχολείου, όχι να μπαίνει να λέει το ποίημα του. Η αντιμετώπιση ειδικών περιπτώσεων μαθητών, είναι υπόθεση ολου του σχολείου. Δεν είναι ότι θα πω ποια άσκηση να βάλει στο διαγωνισμα και πόση ύλη να βάλει στις εξετάσεις.
Ο μεντορευόμενός σου ερωτήθηκε αν θέλει να τον μεντορεύσεις; Φυσικά και ΔΕΝ ρωτήθηκε, άρα ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ είσαι εξουσιαστικός τύπος.Ο φασισμός είναι το μόνο πολιτικό σύστημα που ξεκάθαρα αντιτίθεται στην δημοκρατία. Οι εξουσιαστικές μεθοδεύσεις είναι συχνά-πυκνά και αντιδημοκρατικές, οπότε μάλλον ο φασίστας είσαι εσύ.