*

Ψηφοφορία

Τελικά οι εκπαιδευτικοί που διορίζονται κάνουν για την εκπαίδευση?

ναι
3 (3%)
όχι
11 (11.1%)
οι περισσότεροι δεν κάνουν
18 (18.2%)
οι περισσότεροι κάνουν
30 (30.3%)
50-50
37 (37.4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 98

Αποστολέας Θέμα: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?  (Αναγνώστηκε 5118 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 18, 2009, 12:14:30 μμ »
καλημερα...εγω πιστευω οτι δεν εχει να κανει με το συστημα...αλλα ειναι καθαρα θεμα ανθρωπου και συνειδησης.....και αν δεν διαθετεις συνειδηση η δεν το "γουσταρεις" απλα ...καλο ειναι να ασχοληθεις με κατι αλλο.......
..... γιατι το να εισαι καθηγητης η δασκαλος.......ειναι μεγαλη ευθυνη και πρεπει να εχεις θεληση, μερακι....
να σου αρεσει αυτο που κανεις και να θελεις να προσφερεις...ολα αυτα πιστευω οτι εχουν να κανουν με την προσωπικοτητα και δεν "διδασκονται" ουτε "παρεχονται " μεσα απο οποιοδηποτε συστημα...ακομη κι αν αυτο ηταν το ιδανικο....


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:20:57 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 18, 2009, 12:55:13 μμ »
καλημερα...εγω πιστευω οτι δεν εχει να κανει με το συστημα...αλλα ειναι καθαρα θεμα ανθρωπου και συνειδησης.....και αν δεν διαθετεις συνειδηση η δεν το "γουσταρεις" απλα ...καλο ειναι να ασχοληθεις με κατι αλλο.......
..... γιατι το να εισαι καθηγητης η δασκαλος.......ειναι μεγαλη ευθυνη και πρεπει να εχεις θεληση, μερακι....
να σου αρεσει αυτο που κανεις και να θελεις να προσφερεις...ολα αυτα πιστευω οτι εχουν να κανουν με την προσωπικοτητα και δεν "διδασκονται" ουτε "παρεχονται " μεσα απο οποιοδηποτε συστημα...ακομη κι αν αυτο ηταν το ιδανικο....


Aυτό ακριβώς εννοούσα κι εγώ...απλά το είπα λίγο διαφορετικά! Όντως...αυτά τα πράγματα δεν διδάσκονται από κανέναν και αυτά κανουν την διαφορά στον εκπαιδευτικό! Όταν όλα αυτά υπάρχουν μέσα σε κάποιον...κανένα σύστημα πρόσληψης και κανένα σύστημα γενικά δεν τα ξεριζώνει....! Το πολύ-πολύ να ξεσπάν τα νεύρα απ'τις ταλαιπωρίες κάπου αλλού,αλλά όχι στη δουλειά...εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω...οπότε όπως όλοι καταλάβαμε...κάποιοι την πληρώνουν ;D ;D ;D ;D
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 18, 2009, 01:03:27 μμ »
θα το παρω απο την αναποδη πλευρα. οσοι ανθρωποι πασχιζουν μεσω ωρομισθιας ή αναπληρωσης ή διαβασματος για ασεπ να μπουν στο δημοσιο δε νομιζω οτι το κανουν απλα κ μονο για να μονιμοποιηθουν. σημαινει οτι πραγματικα γουσταρουν αυτο το επαγγελμα. αρα λογικα θα ειναι κ καλοι εκπαιδευτικοι. αντε κ διοριστηκα. ο μισθος μου θα ειναι γυρω στα 1000 ευρω. θα περιπλανιεμαι κ στα χωρια της ελλαδας ποιος ξερει για ποσο καιρο. αρα για να μπω στη διαδικασια να θυσιασω τοσα πραγματα στη ζωη μου για να ζησω αυτες τις συνθηκες σημαινει οτι δεν αγωνιστηκα τοσο καιρο για να ειμαι απλα δημοσιος υπαλληλος. θα μπορουσα να κυνηγησω καποια αλλη θεση στην τραπεζα πχ ή σε αλλους τομεις του δημοσιου ή ακομη κ στον ιδιωτικο τομεα. ( ο μισθος δε διαφερει κ πολυ)
αρα το συμπερασμα ειναι οτι εχω τουλαχιστον την ορεξη να ειμαι καλη εκπαιδευτικος. το αν θα γινω ή οχι θα το δειξει η ιστορια.
απλα πιστευω οτι τα παιδια που το παλευουν τοσο πολυ εχουν πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να γινουν καλοι εκπαιδευτικοι γιατι απλα το θελουν πολυ
για μενα το δημοσιο ειναι η σιγουρια που θα με αφησει να κανω σωστα τη δουλεια μου χωρις να εχω το αγχος πού θα βρω τα χρηματα το καλοκαιρι που δεν κανω μαθηματα να πληρωνω το νοικι κτλ κ τιποτα παραπανω. κ μου εξασφαλιζει καλυτερη ποιοτητα ζωης απο την αποψη οτι δεν θα τρεχω σαν το βεγγο απο το ενα σπιτι στο αλλο μεχρι τις 10 το βραδυ κ να μου ακυρωνουν συνεχεια μαθηματα

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 18, 2009, 01:09:33 μμ »
συμβιβάζονται όλοι εε?πωπω,ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω...

Πρώτα αρχίζουν οι εκπτώσεις και σιγά σιγά έρχεται ο συμβιβασμός. Εξαρτάται από το χαρακτήρα και τη θέληση του καθενός.
Ίσως ήμουν υπερβολική χθες το βράδυ αλλά είχα νωρίτερα την ίδια κουβέντα και ήμουν πολύ επηρεασμένη.
Δεν συμβιβάζονται όλοι γιατί υπάρχουν και σχολεία που λειτουργούν τέλεια, απλώς μέχρι να πετύχεις αυτό το κλίμα βιώνεις αρκετές ματαιώσεις, που ή θα σου κοστίσουν στη διδασκαλία ή στην προσωπική σου ζωή.
Τα υπόλοιπα πριβέ.

https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:20:57 »

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 18, 2009, 01:41:47 μμ »
Παιδιά δεν πιστεύω πως τόσοι εκπαιδευτικοί ξυπνάνε κάθε μέρα και σκέφτονται "σήμερα θα πάω να καταστρέψω 25 ψυχές". Σίγουρα όλοι προσπαθούν απλά κάποιοι δεν τα καταφέρνουν. Και ένας νορμάλ άνθρωπος δεν γίνεται εκπαιδευτικός μόνο για την αποκατάσταση γιατί στάνταρ θα οδηγηθεί στο ψυχειατρείο. Πάντως μετά το διορισμό, αν το κράτος ήθελε πραγματικά να έχει καλούς εκπαιδευτικούς, θα έπρεπε να τους επιμορφώνει επί πληρωμή (σημαντικότατο κινητρο). Σε άλλες χώρες ο μισθός είναι ο βασικός στα 1000 ευρώ αλλά αν κάποιος κάνει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό παίρνει 500 ευρώ και παραπάνω επίδομα. Εδώ για 50 ψωροευρώ ο άλλος δεν μπαίνει σε κόπο να επιμορφωθεί. Σημασία έχει το κίνητρο.
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος ister

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 18, 2009, 01:58:16 μμ »
μα ο εκπαιδευτικός πληρώνεται το καλοκαίρι!!!!

όλοι δικαιούνται 1 μήνα άδεια και εμείς της Παναγιάς τα μάτια!!!

ε λοιπόν, ας δικαιούμαστε και μεις 1 μήνα άδεια και το υπόλοιπο, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ!!! τι θα πει αν θέλουμε; κάθε καλοκαίρι 1 μήνα επιμόρφωση!!!

και χωρίς εξτρά χρήματα!!!
πληρωνόμαστε για επιτηρήσεις πανελλαδικές...γιατί; δεν πληρωνόμαστε εκείνη τη μέρα ούτως ή άλλως; γιατί να κάθομαι σπίτι μου; να κάνω επιτήρηση!!!

κι μη μου πείτς αποζημίωση καυσίμων και κουραφέξαλα!!!

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1 ΜΗΝΑ!!! αυτό θα πει επίσταμαι: γνωρίζω καλά!!!  ή με το που πήραμε το πτυχίο, διοριστήκαμε, βολευτήκαμε και δεν μας ενδιαφέρει;

πήγα σε 2 σεμινάρια και 1 συνέδριο φέτος! και στο 1 σεμινάριο πλήρωσα κιόλας!!!
μόλις είπα συναδέλφους να συμμετέχουν, απλά είπαν: πόσα θα πάρουμε; μας πληρώνουν; αν όχι, τότε δεν συμμετέχουμε!!!
τελικά, μήπως μόνο τα φράγκα μας νοιάζουν; >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Ὠς χαρίεν ἔστʹ ἄνθρωπος, ὅτ' ἄνθρωπος ᾗ.
Μένανδρος

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 18, 2009, 02:00:05 μμ »
Τα σεμινάρια όμως δε γίνονται και τζάμπα.
Είναι πολλά που ζητάνε πάνω από 2000.
Που να τα βρει ο άλλος?

Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 18, 2009, 02:06:17 μμ »
θα το παρω απο την αναποδη πλευρα. οσοι ανθρωποι πασχιζουν μεσω ωρομισθιας ή αναπληρωσης ή διαβασματος για ασεπ να μπουν στο δημοσιο δε νομιζω οτι το κανουν απλα κ μονο για να μονιμοποιηθουν. σημαινει οτι πραγματικα γουσταρουν αυτο το επαγγελμα. αρα λογικα θα ειναι κ καλοι εκπαιδευτικοι. αντε κ διοριστηκα. ο μισθος μου θα ειναι γυρω στα 1000 ευρω. θα περιπλανιεμαι κ στα χωρια της ελλαδας ποιος ξερει για ποσο καιρο. αρα για να μπω στη διαδικασια να θυσιασω τοσα πραγματα στη ζωη μου για να ζησω αυτες τις συνθηκες σημαινει οτι δεν αγωνιστηκα τοσο καιρο για να ειμαι απλα δημοσιος υπαλληλος. θα μπορουσα να κυνηγησω καποια αλλη θεση στην τραπεζα πχ ή σε αλλους τομεις του δημοσιου ή ακομη κ στον ιδιωτικο τομεα. ( ο μισθος δε διαφερει κ πολυ)
αρα το συμπερασμα ειναι οτι εχω τουλαχιστον την ορεξη να ειμαι καλη εκπαιδευτικος. το αν θα γινω ή οχι θα το δειξει η ιστορια.
απλα πιστευω οτι τα παιδια που το παλευουν τοσο πολυ εχουν πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να γινουν καλοι εκπαιδευτικοι γιατι απλα το θελουν πολυ
για μενα το δημοσιο ειναι η σιγουρια που θα με αφησει να κανω σωστα τη δουλεια μου χωρις να εχω το αγχος πού θα βρω τα χρηματα το καλοκαιρι που δεν κανω μαθηματα να πληρωνω το νοικι κτλ κ τιποτα παραπανω. κ μου εξασφαλιζει καλυτερη ποιοτητα ζωης απο την αποψη οτι δεν θα τρεχω σαν το βεγγο απο το ενα σπιτι στο αλλο μεχρι τις 10 το βραδυ κ να μου ακυρωνουν συνεχεια μαθηματα

10000000000000000000000000 :) :) :) :) :) ;) ;) ;) ;)

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 18, 2009, 02:30:56 μμ »
Ister, σε βρίσκω υπερβολικό. Ευτυχώς ή δυστυχώς, η διδασκαλία είναι πολύ δύσκολη δουλειά και αυτό είναι κάτι που δεν αναγνωρίζεται. Είμαστε 45 λεπτά μέσα στην τάξη, 45 λεπτά τα οποία πρέπει να είμαστε 100% προσηλωμένοι σε αυτό που κάνουμε και δεν έχουμε δικαίωμα να αφαιρεθούμε ούτε λεπτό. Ακόμα και στις πιο σκληρές δουλειές, κάποιος μπορεί να σταματήσει να πάρει μια ανάσα, να κοιτάξει 10 δευτερόλεπτα τον ουρανό, να πάει τουαλέτα βρε αδερφέ, να χασμουρηθεί, να φταρνιστεί. Εμείς όμως πρέπει να είμαστε εκεί, χωρίς κανένα δικαίωμα να πάρουμε ανάσα. Θα μου πεις, δεν συμπεριφέρονται όλοι έτσι, αλλά η σωστή διδασκαλία έτσι πρέπει να είναι.

Βγάζεις έξω επίσης το κομμάτι της δουλειάς που γίνεται εκτός τάξης. Για μένα που είμαι φιλόλογος, κάθε μάθημα θέλει τουλάχιστον μισή ώρα προετοιμασία (για να μην μιλήσω για τη διόρθωση, ειδικά της έκθεσης... 28 γραπτά λυκείου, από μισή ώρα το γραπτό για να γίνει καλή δουλειά, κάνε τις πράξεις μόνος σου... και αυτό είναι η δουλειά για ένα τμήμα μόνο...). Έπειτα, το προσωπικό μας διάβασμα... είναι δυνατόν να μην είσαι ενημερωμένος για τη σύγχρονη λογοτεχνία; Για τις νέες θεωρίες στην ιστορία; Και τις εφημερίδες κάθε Κυριακή, για να έχουμε ένα καλό αρχείο με κείμενα για την έκθεση; Όλα αυτά κοστίζουν και σε χρόνο και σε χρήμα... Να πεις ότι τα σχολεία είχαν ενημερωμένες βιβλιοθήκες, έτσι ώστε να μη μου χρειάζεται να αγοράζω 5 βιβλία το μήνα και 4 εφημερίδες κάθε Κυριακή, να σου πω εντάξει. Αλλά δεν συμβαίνει αυτό. Θέλεις να κάθομαι 8 ώρες στο σχολείο και να δουλεύω; Δώσε μου ένα γραφείο, να μπορώ να κάθομαι με την ησυχία που απαιτείται και να διορθώνω εκεί, να προετοιμάζω τα μαθήματα μου εκεί και δεν θα το κουνήσω. Αλλά με σχολεία χωρίς βιβλιοθήκες; Χωρίς δικά μας γραφεία, να μείνω στο σχολείο να κάνω τι; Για να μη μακρυγορώ, προσωπικά η δουλειά μου μου τρώει πολύ περισσότερο από ένα 8ωρο την ημέρα. Και είναι μια δουλειά, την οποία για να την κάνω καλά, πρέπει να είμαι και εγώ ψυχικά καλά, γι'αυτό και έχω ανάγκη μεγάλα διαστήματα μακριά από το σχολείο. Οπότε, όχι, δεν θεωρώ ότι πληρωνόμαστε αρκετά για αυτό που κάνουμε. Σε καμία περίπτωση.

Αποσυνδεδεμένος ister

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 18, 2009, 03:13:26 μμ »
Ister, σε βρίσκω υπερβολικό. Ευτυχώς ή δυστυχώς, η διδασκαλία είναι πολύ δύσκολη δουλειά και αυτό είναι κάτι που δεν αναγνωρίζεται. Είμαστε 45 λεπτά μέσα στην τάξη, 45 λεπτά τα οποία πρέπει να είμαστε 100% προσηλωμένοι σε αυτό που κάνουμε και δεν έχουμε δικαίωμα να αφαιρεθούμε ούτε λεπτό. Ακόμα και στις πιο σκληρές δουλειές, κάποιος μπορεί να σταματήσει να πάρει μια ανάσα, να κοιτάξει 10 δευτερόλεπτα τον ουρανό, να πάει τουαλέτα βρε αδερφέ, να χασμουρηθεί, να φταρνιστεί. Εμείς όμως πρέπει να είμαστε εκεί, χωρίς κανένα δικαίωμα να πάρουμε ανάσα. Θα μου πεις, δεν συμπεριφέρονται όλοι έτσι, αλλά η σωστή διδασκαλία έτσι πρέπει να είναι.

Βγάζεις έξω επίσης το κομμάτι της δουλειάς που γίνεται εκτός τάξης. Για μένα που είμαι φιλόλογος, κάθε μάθημα θέλει τουλάχιστον μισή ώρα προετοιμασία (για να μην μιλήσω για τη διόρθωση, ειδικά της έκθεσης... 28 γραπτά λυκείου, από μισή ώρα το γραπτό για να γίνει καλή δουλειά, κάνε τις πράξεις μόνος σου... και αυτό είναι η δουλειά για ένα τμήμα μόνο...). Έπειτα, το προσωπικό μας διάβασμα... είναι δυνατόν να μην είσαι ενημερωμένος για τη σύγχρονη λογοτεχνία; Για τις νέες θεωρίες στην ιστορία; Και τις εφημερίδες κάθε Κυριακή, για να έχουμε ένα καλό αρχείο με κείμενα για την έκθεση; Όλα αυτά κοστίζουν και σε χρόνο και σε χρήμα... Να πεις ότι τα σχολεία είχαν ενημερωμένες βιβλιοθήκες, έτσι ώστε να μη μου χρειάζεται να αγοράζω 5 βιβλία το μήνα και 4 εφημερίδες κάθε Κυριακή, να σου πω εντάξει. Αλλά δεν συμβαίνει αυτό. Θέλεις να κάθομαι 8 ώρες στο σχολείο και να δουλεύω; Δώσε μου ένα γραφείο, να μπορώ να κάθομαι με την ησυχία που απαιτείται και να διορθώνω εκεί, να προετοιμάζω τα μαθήματα μου εκεί και δεν θα το κουνήσω. Αλλά με σχολεία χωρίς βιβλιοθήκες; Χωρίς δικά μας γραφεία, να μείνω στο σχολείο να κάνω τι; Για να μη μακρυγορώ, προσωπικά η δουλειά μου μου τρώει πολύ περισσότερο από ένα 8ωρο την ημέρα. Και είναι μια δουλειά, την οποία για να την κάνω καλά, πρέπει να είμαι και εγώ ψυχικά καλά, γι'αυτό και έχω ανάγκη μεγάλα διαστήματα μακριά από το σχολείο. Οπότε, όχι, δεν θεωρώ ότι πληρωνόμαστε αρκετά για αυτό που κάνουμε. Σε καμία περίπτωση.

για τους συναδέλφους που ζητούν παράταση τριμήνου..γιατί δεν πρόλαβαν την ύλη (στην πράξη, έχουν έτοιμο περσινό διαγώνισμα και δε θέλουν να αλλάξουν ούτε μια ερώτηση...τι κόπος!!! γιατίν πέρσι στο τρίμηνο είχαν αυτό έτοιμο) τι έχεις να πεις;
για τους συναδέλφους που πίνουν καφέ όταν χτυπήσει το κουδούνι...και κάνουν 10 λεπτά να πιουν την τελευταία γουλιά και ύστερα μπαίνουν στην τάξη;
για τους συναδέλφους που 5 λεπτά πριν μπουν στην τάξη ανοίγουν το βιβλίο για να δουν που είναι; και συνήθως δε θυμούνται και μπαίνουν στην τάξη να ρωτήσουν...που είμαστε παιδιά;
για τους συναδέλφους που κατεβάζουν τσελεμεντέδες και ζώδια από ίντερνετ, εκτυπώνοντας με έξοδα του σχολείου, τι έχεις να πεις;
αυτούς κατηγόρησα και μόνον αυτούς!!!
για τους συναδέλφους που βγάζουν φωτοτυπίες για τα ιδιαίτερά τους στο φωτοτυπικό του σχολείου;
κτλ κτλ κτλ!!!
αν αυτά δεν σε θλίβουν, εμένα και με θλίβουν και με εξοργίζουν!!!
παίζω μπουζούκι 17 χρόνια, ζήτησα από τη μουσικό του σχολείου να βοηθήσω σε γιορτή και μου είπε...τι τα θες; άσε, παραπάνω δουλειά να έχουμε;δε θα κάνω τίποτα....μόνο η φιλόλογος 5-6 κείμενα θα βάλει και θα παίξει cd!!!

αυτά είναι η υπερβολή μου;
ο αγρότης θα πληρωθεί για να μάθει για την ασθένεια των φυτών του ή θα πληρώσει γεωπόνο να του εξηγήσει;
αλλά ξέχασα...εμείς είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι...και το στυλό αν γίνεται να μας το αγοράσει η υπηρεσία!!!
και στο κάτω κάτω, ακόμη και τα βοηθήματα τα αγοράζει η σχολική επιτροπή, ή εγώ έτυχε να βρεθώ σε τόσο inn σχολείο;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2009, 03:18:43 μμ από ister »
Ὠς χαρίεν ἔστʹ ἄνθρωπος, ὅτ' ἄνθρωπος ᾗ.
Μένανδρος

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 18, 2009, 03:31:27 μμ »
Ister, κανείς δεν αμφισβητεί ότι υπάρχουν συνάδελφοι, που για διάφορους λόγους έχουν μπει σε μια λογική της όσο δυνατόν λιγότερης εργασίας. Όλοι, λιγότερο ή περισσότερο, έχουμε πέσει πάνω τους και έχουμε φορτωθεί και δική τους δουλειά... Από την άλλη, υπάρχουν και εξαιρετικοί συνάδελφοι, που με πολύ κόπο και χρόνο έχουν κάνει απίστευτα πράγματα στο σχολείο. Ίσως να βρέθηκα εγώ στα σχολεία εξαιρεσεις, τι να πω....

Αυτό το οποίο με προβληματίζει είναι ότι σύμφωνα με τη δική σου λογική, πρέπει να επιβαρύνουμε ακόμα περισσότερο τους συναδέλφους -εγώ συνεχίζω να επιμένω ότι είναι πολλοί, είναι σίγουρα περισσότεροι από όσους περίμενα- που κάνουν ευσυνείδητα τη δουλειά τους, αντί να δώσουμε κίνητρα σε αυτούς που για οποιοδήποτε λόγο έχουν μια δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία. Εξάλλου, με το να τους επιμορφώσεις με το ζόρι το καλοκαίρι, νομίζω ότι θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα... Από την άλλη, αν δημιουργήσεις βιβλιοθήκες στα σχολεία, έχεις εξασφαλίσει ότι θα διαβάσουν όλοι; Όχι, αλλά σίγουρα θα βοηθηθούν αυτοί που θέλουν πραγματικά να δουλέψουν και ίσως παροτρύνουν και τους υπόλοιπους να κάνουν 1-2 πραγματάκια παραπάνω...

Αποσυνδεδεμένος ister

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 18, 2009, 04:09:49 μμ »
Ister, κανείς δεν αμφισβητεί ότι υπάρχουν συνάδελφοι, που για διάφορους λόγους έχουν μπει σε μια λογική της όσο δυνατόν λιγότερης εργασίας. Όλοι, λιγότερο ή περισσότερο, έχουμε πέσει πάνω τους και έχουμε φορτωθεί και δική τους δουλειά... Από την άλλη, υπάρχουν και εξαιρετικοί συνάδελφοι, που με πολύ κόπο και χρόνο έχουν κάνει απίστευτα πράγματα στο σχολείο. Ίσως να βρέθηκα εγώ στα σχολεία εξαιρεσεις, τι να πω....

Αυτό το οποίο με προβληματίζει είναι ότι σύμφωνα με τη δική σου λογική, πρέπει να επιβαρύνουμε ακόμα περισσότερο τους συναδέλφους -εγώ συνεχίζω να επιμένω ότι είναι πολλοί, είναι σίγουρα περισσότεροι από όσους περίμενα- που κάνουν ευσυνείδητα τη δουλειά τους, αντί να δώσουμε κίνητρα σε αυτούς που για οποιοδήποτε λόγο έχουν μια δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία. Εξάλλου, με το να τους επιμορφώσεις με το ζόρι το καλοκαίρι, νομίζω ότι θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα... Από την άλλη, αν δημιουργήσεις βιβλιοθήκες στα σχολεία, έχεις εξασφαλίσει ότι θα διαβάσουν όλοι; Όχι, αλλά σίγουρα θα βοηθηθούν αυτοί που θέλουν πραγματικά να δουλέψουν και ίσως παροτρύνουν και τους υπόλοιπους να κάνουν 1-2 πραγματάκια παραπάνω...

σε αυτό συμφωνώ και επαυξάνω!!!  :) :) :) :)
οι βιβλιοθήκες είναι εργαλείο και για μας και για τα παιδιά μας!!! να μάθουν να ψάχνουν-αναζητούν υλικό, να αξιολογούν υλικό και να στήνουν εργασίες!!!
η αλήθεια είναι...και δοξάζω το Θεό, πως (είμαι φυσικός) ό,τι ζήτησα από το διευθυντή, μου το έκανε...εργαστήριο,projector κτλ
αλλά και γω έψαξα, δανείστηκα, αγόρασα προγράμματα εργαστηριακά για να γίνεται το μάθημα με νέες μεθόδους , με ενεργή συμμετοχή των παιδιών!!!
σαφώς και δεν το βάζω κάτω για τους τεμπέληδες, όσο λίγοι ή πολλοί είναι αυτή!!!
Ὠς χαρίεν ἔστʹ ἄνθρωπος, ὅτ' ἄνθρωπος ᾗ.
Μένανδρος

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 19, 2009, 10:36:50 πμ »
θα το παρω απο την αναποδη πλευρα. οσοι ανθρωποι πασχιζουν μεσω ωρομισθιας ή αναπληρωσης ή διαβασματος για ασεπ να μπουν στο δημοσιο δε νομιζω οτι το κανουν απλα κ μονο για να μονιμοποιηθουν. σημαινει οτι πραγματικα γουσταρουν αυτο το επαγγελμα. αρα λογικα θα ειναι κ καλοι εκπαιδευτικοι. αντε κ διοριστηκα. ο μισθος μου θα ειναι γυρω στα 1000 ευρω. θα περιπλανιεμαι κ στα χωρια της ελλαδας ποιος ξερει για ποσο καιρο. αρα για να μπω στη διαδικασια να θυσιασω τοσα πραγματα στη ζωη μου για να ζησω αυτες τις συνθηκες σημαινει οτι δεν αγωνιστηκα τοσο καιρο για να ειμαι απλα δημοσιος υπαλληλος. θα μπορουσα να κυνηγησω καποια αλλη θεση στην τραπεζα πχ ή σε αλλους τομεις του δημοσιου ή ακομη κ στον ιδιωτικο τομεα. ( ο μισθος δε διαφερει κ πολυ)
αρα το συμπερασμα ειναι οτι εχω τουλαχιστον την ορεξη να ειμαι καλη εκπαιδευτικος. το αν θα γινω ή οχι θα το δειξει η ιστορια.
απλα πιστευω οτι τα παιδια που το παλευουν τοσο πολυ εχουν πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να γινουν καλοι εκπαιδευτικοι γιατι απλα το θελουν πολυ
για μενα το δημοσιο ειναι η σιγουρια που θα με αφησει να κανω σωστα τη δουλεια μου χωρις να εχω το αγχος πού θα βρω τα χρηματα το καλοκαιρι που δεν κανω μαθηματα να πληρωνω το νοικι κτλ κ τιποτα παραπανω. κ μου εξασφαλιζει καλυτερη ποιοτητα ζωης απο την αποψη οτι δεν θα τρεχω σαν το βεγγο απο το ενα σπιτι στο αλλο μεχρι τις 10 το βραδυ κ να μου ακυρωνουν συνεχεια μαθηματα

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 21, 2009, 02:46:41 μμ »
Ναι,το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευτικούς.Διάβασμα στη σχολή,διάβασμα για τον ΑΣΕΠ,κόντρα διάβασμα για τον ΑΣΕΠ,σεμινάρια,ΠΕΚ μπλα μπλα μπλά μπλα.Όσον αφορά στο γνωστικό κυρίως κομμάτι είμαστε οκ.Δεν ξέρω όμως αν βγάζει καλούς παιδαγωγούς.Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω,η αποτελεσματικότητα και επιτυχία ενός δασκάλου(και με τη λέξη δάσκαλος εννοώ όλους τους εκπαιδευτικούς) συνδέεται άρρηκτα με την προσωπικότητά του και κυρίως με την αγάπη του για τη διδασκαλία και το παιδί.
Επιπλέον,το σύστημα τους βγάζει τους καλούς εκπαιδευτικούς αλλά το ίδιο το σύστημα στην πορεία τους διαβρώνει.Λίγο το σύστημα,λίγο η νοοτροπία του έλληνα,λίγο η ανεργία που ωθεί τα νέα παιδιά σε γραφικές επιλογές(λέω για εκείνους που μπήκαν στο Δημοτικής ενώ ήθελαν να ασχοληθούν με κάτι τελείως άσχετο),σιγά σιγά καταντάμε κλασσικοί δημόσιοι υπάλληλοι.Απ'αυτούς που όλοι μας κοροιδεύουμε στις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160352
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 786
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 558

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.