*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02  (Αναγνώστηκε 635463 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vicsk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1918 στις: Ιούνιος 18, 2009, 02:13:22 μμ »
Εγώ φέτος συμπλήρωσα 14 χρόνια διδασκαλίας και έδωσα για πρώτη φορά Ασεπ. Άρχισα το διάβασμα τον Οκτώβριο.

Κανείς μας δεν υποτιμά, νομίζω, την αξία της προσωπικής μελέτης, χωρίς την οποία καμιά διδακτική εμπειρία δεν επαρκεί. Στο γνωστικό, η διδακτική εμπειρία πολύ λίγο με βοήθησε. Αυτό που αναγνωρίζω ότι μου προσέφερε είναι ένας μεγαλύτερος βαθμός βεβαιότητας σε ορισμένες ερωτήσεις που γνώριζα λόγω διδασκαλίας του αντικειμένου και όχι μελέτης για τον Ασεπ.

Στη διδακτική, όμως, δε νομίζω ότι θα μπορούσα να αντεπεξέλθω χωρίς την εμπειρία (επέλεξα διδακτική Νέων), δεδομένου και ότι δεν παρακολούθησα φροντιστηριακά μαθήματα. Μου συνέβη αυτό που ανέφερε και η LK, δηλαδή τοποθέτησα τον εαυτό μου (αυθόρμητα) σε συνθήκες τάξης και "δίδαξα" το μάθημα, σχεδόν χωρίς να σκέφτομαι. Βέβαια, όπως μου λένε και όπως διαβάζω σε διάφορα θέματα εδώ, δεν μπορείς να προβλέψεις πώς έχεις πάει στην ειδική διδακτική. Εγώ πάντως είμαι ευχαριστημένη από τον εαυτό μου, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Δε νομίζω ότι θα ήμουν σε θέση να πω κάτι τέτοιο χωρίς διδακτική εμπειρία...

Γενικά, πάντως, δε βλέπω να υπάρχει ιδιαίτερη διαφωνία μεταξύ μας ως προς την ανάγκη συνδυασμού μελέτης και εμπειρίας. Απλά ο καθένας μας προσπαθεί να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο όποιο πλεονέκτημα διαθέτει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:05:16 »

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1919 στις: Ιούνιος 18, 2009, 05:06:45 μμ »
Βάσει του κύκλου γνωριμιών μου έχω να καταθέσω ότι τουλάχιστον για τον δικό μας κλάδο ΠΕ02 δε νομίζω ότι μετράει και τόσο πολύ η μεγάλη διδακτική εμπειρία. Γνωρίζω αρκετούς φίλους και γνωστούς και μετά λύπης μου έβλεπα στους διαγωνισμούς που προηγήθηκαν ότι άνθρωποι με μεγάλη διδακτική εμπειρία στον φροντιστηριακό κλάδο δεν κατόρθωναν να πιάσουν ούτε καν τη βάση ή ακόμη κι αν ήταν επιτυχόντες βρίσκονταν εξαιρετικά πίσω. Μου έχει κάνει δε εντύπωση διότι γνωρίζω αρκετά τέτοια παραδείγματα συναδέλφων, οι οποίοι κυριολεκτικά από τότε που τελείωσαν το Πανεπιστήμιο ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με το διδακτικό αντικείμενο και παρ' όλα αυτά αποτυγχάνουν. Δεν ξέρω πραγματικά τι φταίει γι'αυτό. Οπότε τείνω να πιστέψω ότι ειδικά για το διαγωνισμό του Ασέπ, αυτό που κυρίως παίζει ρόλο είναι το συστηματικό καθημερινό  έξυπνο διάβασμα, συν ο παράγοντας τύχη αλλά και η ψυχολογία που έχει έκαστος υποψήφιος κατά τις δύο ημέρες των εξετάσεων.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1920 στις: Ιούνιος 18, 2009, 05:19:07 μμ »
Βάσει του κύκλου γνωριμιών μου έχω να καταθέσω ότι τουλάχιστον για τον δικό μας κλάδο ΠΕ02 δε νομίζω ότι μετράει και τόσο πολύ η μεγάλη διδακτική εμπειρία. Γνωρίζω αρκετούς φίλους και γνωστούς και μετά λύπης μου έβλεπα στους διαγωνισμούς που προηγήθηκαν ότι άνθρωποι με μεγάλη διδακτική εμπειρία στον φροντιστηριακό κλάδο δεν κατόρθωναν να πιάσουν ούτε καν τη βάση ή ακόμη κι αν ήταν επιτυχόντες βρίσκονταν εξαιρετικά πίσω. Μου έχει κάνει δε εντύπωση διότι γνωρίζω αρκετά τέτοια παραδείγματα συναδέλφων, οι οποίοι κυριολεκτικά από τότε που τελείωσαν το Πανεπιστήμιο ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με το διδακτικό αντικείμενο και παρ' όλα αυτά αποτυγχάνουν. Δεν ξέρω πραγματικά τι φταίει γι'αυτό. Οπότε τείνω να πιστέψω ότι ειδικά για το διαγωνισμό του Ασέπ, αυτό που κυρίως παίζει ρόλο είναι το συστηματικό καθημερινό  έξυπνο διάβασμα, συν ο παράγοντας τύχη αλλά και η ψυχολογία που έχει έκαστος υποψήφιος κατά τις δύο ημέρες των εξετάσεων.
Αυτό συμβαίνει όπως λες συχνά διότι πολλοί από αυτούς δεν έχουν το χρόνο να διαβάσουν όλη αυτή την ύλη...σκέψου π.χ. δες π.χ. το βιβλίο κατεύθυνσης ιστορίας της γ΄λυκείου και μετά κοίταξε την ύλη του ΑΣΕΠ για την ιστορία. Έπειτα, δες την έκφραση-έκθεση της Γ, τη λογοτεχνία και μετά κοίτα τις ερωτήσεις του Ασεπ για γλώσσα και λογοτεχνία. Το ίδιο συμβαίνει και με τα αρχαία για πολλούς που δίδάσκουν μόνο κατευθύνσεις...τα συμπεράσματα...δικά μας :(

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1921 στις: Ιούνιος 18, 2009, 05:28:23 μμ »
marion και frerar, αυτό πιστεύω κι εγώ.
Είναι πιο εφικτό να γράψεις ειδική διδακτική μην έχοντας διδάξει ποτέ παρά να γράψεις γνωστικό έχοντας χρόνια διδακτικής εμπειρίας.
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:05:16 »

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1922 στις: Ιούνιος 18, 2009, 05:47:32 μμ »
Και για να τα λέμε και καθαρά και σταράτα, να βάλω τον εαυτό μου παράδειγμα, μπορώ εγώ να πετύχω στον ΑΣΕΠ με τη διδακτική μου εμπειρία μόνο, τη στιγμή που στην ύλη υπάρχει βυζαντινή ιστορία και δεν έχω διδάξει ποτέ αφού διδάσκω μόνο λύκειο; Τα βασικά όπως είδα φέτος που έδωσα πρώτη φορά ΑΣΕΠ (μετα δέκα χρόνια διδασκαλίας σε φροντιστήριο) τα ξέρουμε από βυζαντινή, φιλόλογοι είμαστε...Αυτοί όμως δε ζητούν βασικά, στηρίζονται στη λεπτομέρεια. Σε τι ακριβώς θα με βοηθούσε η διδακτική μου εμπειρία να απαντήσω; (10 ερωτήσεις ήταν!). Άμα δεν το πάρεις απόφαση να διαβάσεις τι να σου κάνει η εμπειρία...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1923 στις: Ιούνιος 18, 2009, 05:55:46 μμ »
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Δε σας γλίτωσε (όσους έχετε διδακτική πείρα) η πείρα σας από διάβασμα;
Εγώ δεν κοίταξα καν τον Κρητικό, τον Παπαδιαμάντη, το Βιζυηνό, τον Αριστοτέλη, δε διάβασα άγνωστο ούτε γραμματική και συντακτικό, δε διάβασα τα βιβλία της γλώσσας και την έκφραση-έκθεση της Γ΄Λυκείου. Στ' αρχαία έκανα το λιγότερο διάβασμα και νέα διάβασα μόνο γραμματολογικά. Ιστορία διάβασα πολύ, ειδικά τη βυζαντινή περίοδο. Πείτε μου πόσο χρόνο θα χρειαζόταν να τα διαβάσει κάποιος που δεν τα είχε διδάξει; Πιστεύω, ακράδαντα ότι δε θα τα κατάφερνα με 5 μήνες διάβασμα αν δεν ήξερα όλα αυτά.

Μιλώντας για διδακτική πείρα εννοώ να έχεις διδάξει σε όλες τις τάξεις όλα τ' αντικείμενα

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1924 στις: Ιούνιος 18, 2009, 05:59:35 μμ »
Και για να τα λέμε και καθαρά και σταράτα, να βάλω τον εαυτό μου παράδειγμα, μπορώ εγώ να πετύχω στον ΑΣΕΠ με τη διδακτική μου εμπειρία μόνο, τη στιγμή που στην ύλη υπάρχει βυζαντινή ιστορία και δεν έχω διδάξει ποτέ αφού διδάσκω μόνο λύκειο; Τα βασικά όπως είδα φέτος που έδωσα πρώτη φορά ΑΣΕΠ (μετα δέκα χρόνια διδασκαλίας σε φροντιστήριο) τα ξέρουμε από βυζαντινή, φιλόλογοι είμαστε...Αυτοί όμως δε ζητούν βασικά, στηρίζονται στη λεπτομέρεια. Σε τι ακριβώς θα με βοηθούσε η διδακτική μου εμπειρία να απαντήσω; (10 ερωτήσεις ήταν!). Άμα δεν το πάρεις απόφαση να διαβάσεις τι να σου κάνει η εμπειρία...
Την ιστορία μην τη χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα, γιατί τα θέματα που βάζουν είναι θεόκουφα. Πάντως στις ερωτήσεις της γλώσσας δυσκολεύτηκες κάπου; Στις ερωτήσεις στ' αρχαία (σε όλες) δυσκολεύτηκες κάπου (εκτός από ελάχιστες πολλαπλής;). Δε γλίτωσες χρόνο διαβάσματος που τον χρησιμοποίησες για να διαβάσεις ιστορία π.χ.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1925 στις: Ιούνιος 18, 2009, 06:18:15 μμ »
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Δε σας γλίτωσε (όσους έχετε διδακτική πείρα) η πείρα σας από διάβασμα;
Εγώ δεν κοίταξα καν τον Κρητικό, τον Παπαδιαμάντη, το Βιζυηνό, τον Αριστοτέλη, δε διάβασα άγνωστο ούτε γραμματική και συντακτικό, δε διάβασα τα βιβλία της γλώσσας και την έκφραση-έκθεση της Γ΄Λυκείου. Στ' αρχαία έκανα το λιγότερο διάβασμα και νέα διάβασα μόνο γραμματολογικά. Ιστορία διάβασα πολύ, ειδικά τη βυζαντινή περίοδο. Πείτε μου πόσο χρόνο θα χρειαζόταν να τα διαβάσει κάποιος που δεν τα είχε διδάξει; Πιστεύω, ακράδαντα ότι δε θα τα κατάφερνα με 5 μήνες διάβασμα αν δεν ήξερα όλα αυτά.

Μιλώντας για διδακτική πείρα εννοώ να έχεις διδάξει σε όλες τις τάξεις όλα τ' αντικείμενα
Εξαρτάται που δουλεύεις, για πολλά χρόνια πολλούς μας είχε φάει η...ειδίκευση (να μην τα κάνεις όλα). Αρχαία, αρχαία, αρχαία..από τα κείμενα του Αριστοτέλη εννοείται ότι βγήκαν κάποια πολύ εύκολα. Τα άλλα όμως; Θέλω να πω δηλαδή ότι κάπου κάτι κερδίζεις και χάνεις κάπου αλλού. Δες και το άλλο, ούτε Κρητικός έπεσε, ούτε Παπαδιαμάντης, ούτε Βιζυηνός, ο Θουκυδίδης είναι στα γενικής παιδείας, ...γενικά οι ερωτήσεις τους έρχονται να "ισοφαρίσουν" κάπως την εμπειρία με την αντίστοιχη έλλειψή της. Σε όλες τις τάξεις όλα τα αντικείμενα θεωρώ δύσκολο για κάποιον να τα έχει διδάξει  εκτός κι αν το έχει κυνηγήσει πάαρα πολύ. Αλλά και πάλι, διαπίστωσα ότι οι ερωτήσεις στη γλώσσα από την 11 έως την 20 ήταν από το καινούριο βιβλίο της γλώσσας της β΄γυμνασίου. Δεν είναι ότι δεν έβγαιναν οι συγκεκριμένες απαντήσεις...είναι ο αιφνιδιασμός...

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1926 στις: Ιούνιος 18, 2009, 06:31:15 μμ »
Την ιστορία μην τη χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα, γιατί τα θέματα που βάζουν είναι θεόκουφα. Πάντως στις ερωτήσεις της γλώσσας δυσκολεύτηκες κάπου; Στις ερωτήσεις στ' αρχαία (σε όλες) δυσκολεύτηκες κάπου (εκτός από ελάχιστες πολλαπλής;). Δε γλίτωσες χρόνο διαβάσματος που τον χρησιμοποίησες για να διαβάσεις ιστορία π.χ.
και μιλάω για αιφνιδιασμό συσχετίζοντάς το με την ψυχολογία που ανέφερε πριν η marion.  Στα αρχαία δε δυσκολεύτηκα καθόλου στις πολλαπλής (μόνο σε αυτή με τη στατιστική μέθοδο), όμως ούτε μία απάντηση δεν ήρθε από εμπειρία διδασκαλίας αλλά από απλή συσσώρευση γνώσεων στο σκληρό...δέχομαι φυσικά και τις υπόλοιπες απόψεις, το δικό μου παράδειγμα μπορεί να μην είναι αντιπροσωπευτικό, τη γνώμη μου λέω...

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1927 στις: Ιούνιος 18, 2009, 06:31:52 μμ »
Kατάλαβα, παιδιά, τι λέτε. Εγώ έχω διδάξει σε όλες τις τάξεις όλα τ' αντικείμενα και αυτό επί 7 χρόνια. Φυσικά, και το να εξειδικεύεσαι δε σε βοηθάει στον ΑΣΕΠ, αλλά εγώ μιλούσα για διδακτική πείρα με αυτή την έννοια. Αν είσαι εκθεσάς, τότε δε διαφέρεις και πολύ με κάποιον που τέλειωσε τώρα το πανεπιστήμιο. Το ίδιο διάβασμα θέλεις! ;)

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1928 στις: Ιούνιος 18, 2009, 06:37:29 μμ »
Kατάλαβα, παιδιά, τι λέτε. Εγώ έχω διδάξει σε όλες τις τάξεις όλα τ' αντικείμενα και αυτό επί 7 χρόνια. Φυσικά, και το να εξειδικεύεσαι δε σε βοηθάει στον ΑΣΕΠ, αλλά εγώ μιλούσα για διδακτική πείρα με αυτή την έννοια. Αν είσαι εκθεσάς, τότε δε διαφέρεις και πολύ με κάποιον που τέλειωσε τώρα το πανεπιστήμιο. Το ίδιο διάβασμα θέλεις! ;)

Άρα, όλες (LK, frerar, marion, vicsk, bikini) το ίδιο πράγμα εννοούσαμε τόση ώρα!  :D  :)
Φιλόλογοι... Εραστές του λόγου που δεν μπορούν να συνεννοηθούν!  ;D  ;D  ;D
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1929 στις: Ιούνιος 18, 2009, 06:50:07 μμ »
Γι αυτό ξεσπούν τόσες παρεξηγήσεις μεταξύ φιλολόγων, bikini μου, στο φόρουμ! Πάντως, θυμάστε ο Σωκράτης να κατέληγε σε κάποιο συμπέρασμα με τους συνομιλητές του στους πλατωνικούς διαλόγους; Όλο γι αργότερα το μετέθεταν το ζήτημα. Εμείς, μετά από τόση συζήτηση τα καταφέραμε και χωρίς ανακλιντρα, κεκραμένον οίνον και παντοδαπά  θεάματα.  ;D ;D ;D

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1930 στις: Ιούνιος 18, 2009, 07:04:42 μμ »
Γι αυτό ξεσπούν τόσες παρεξηγήσεις μεταξύ φιλολόγων, bikini μου, στο φόρουμ! Πάντως, θυμάστε ο Σωκράτης να κατέληγε σε κάποιο συμπέρασμα με τους συνομιλητές του στους πλατωνικούς διαλόγους; Όλο γι αργότερα το μετέθεταν το ζήτημα. Εμείς, μετά από τόση συζήτηση τα καταφέραμε και χωρίς ανακλιντρα, κεκραμένον οίνον και παντοδαπά  θεάματα.  ;D ;D ;D

 ;D  ;D  ;D  ;D
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές-Προτάσεις για τον επόμενο ΑΣΕΠ - ΠΕ 02
« Απάντηση #1931 στις: Ιούνιος 18, 2009, 10:08:34 μμ »
Γι αυτό ξεσπούν τόσες παρεξηγήσεις μεταξύ φιλολόγων, bikini μου, στο φόρουμ! Πάντως, θυμάστε ο Σωκράτης να κατέληγε σε κάποιο συμπέρασμα με τους συνομιλητές του στους πλατωνικούς διαλόγους; Όλο γι αργότερα το μετέθεταν το ζήτημα. Εμείς, μετά από τόση συζήτηση τα καταφέραμε και χωρίς ανακλιντρα, κεκραμένον οίνον και παντοδαπά  θεάματα.  ;D ;D ;D

 ;D  ;D  ;D  ;D
Εμείς τουλάχιστον την ψάχνουμε τη ρημάδα τη μία και μοναδική αλήθεια την αναλλοίωτη που δεν επηρεάζεται από τις συνθήκες και δεν εξαρτάται από τον άνθρωπο...όση ώρα και να πάρει...και το απολαμβάνουμε κιόλας, που να δείτε να έχεις σύζυγο μαθηματικό μέσα στο σπίτι τι παθαίνεις ;D ;D ;D ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160468
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 837
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 721
Σύνολο: 726

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.