0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βάσει του κύκλου γνωριμιών μου έχω να καταθέσω ότι τουλάχιστον για τον δικό μας κλάδο ΠΕ02 δε νομίζω ότι μετράει και τόσο πολύ η μεγάλη διδακτική εμπειρία. Γνωρίζω αρκετούς φίλους και γνωστούς και μετά λύπης μου έβλεπα στους διαγωνισμούς που προηγήθηκαν ότι άνθρωποι με μεγάλη διδακτική εμπειρία στον φροντιστηριακό κλάδο δεν κατόρθωναν να πιάσουν ούτε καν τη βάση ή ακόμη κι αν ήταν επιτυχόντες βρίσκονταν εξαιρετικά πίσω. Μου έχει κάνει δε εντύπωση διότι γνωρίζω αρκετά τέτοια παραδείγματα συναδέλφων, οι οποίοι κυριολεκτικά από τότε που τελείωσαν το Πανεπιστήμιο ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με το διδακτικό αντικείμενο και παρ' όλα αυτά αποτυγχάνουν. Δεν ξέρω πραγματικά τι φταίει γι'αυτό. Οπότε τείνω να πιστέψω ότι ειδικά για το διαγωνισμό του Ασέπ, αυτό που κυρίως παίζει ρόλο είναι το συστηματικό καθημερινό έξυπνο διάβασμα, συν ο παράγοντας τύχη αλλά και η ψυχολογία που έχει έκαστος υποψήφιος κατά τις δύο ημέρες των εξετάσεων.
Και για να τα λέμε και καθαρά και σταράτα, να βάλω τον εαυτό μου παράδειγμα, μπορώ εγώ να πετύχω στον ΑΣΕΠ με τη διδακτική μου εμπειρία μόνο, τη στιγμή που στην ύλη υπάρχει βυζαντινή ιστορία και δεν έχω διδάξει ποτέ αφού διδάσκω μόνο λύκειο; Τα βασικά όπως είδα φέτος που έδωσα πρώτη φορά ΑΣΕΠ (μετα δέκα χρόνια διδασκαλίας σε φροντιστήριο) τα ξέρουμε από βυζαντινή, φιλόλογοι είμαστε...Αυτοί όμως δε ζητούν βασικά, στηρίζονται στη λεπτομέρεια. Σε τι ακριβώς θα με βοηθούσε η διδακτική μου εμπειρία να απαντήσω; (10 ερωτήσεις ήταν!). Άμα δεν το πάρεις απόφαση να διαβάσεις τι να σου κάνει η εμπειρία...
Εγώ να ρωτήσω κάτι; Δε σας γλίτωσε (όσους έχετε διδακτική πείρα) η πείρα σας από διάβασμα; Εγώ δεν κοίταξα καν τον Κρητικό, τον Παπαδιαμάντη, το Βιζυηνό, τον Αριστοτέλη, δε διάβασα άγνωστο ούτε γραμματική και συντακτικό, δε διάβασα τα βιβλία της γλώσσας και την έκφραση-έκθεση της Γ΄Λυκείου. Στ' αρχαία έκανα το λιγότερο διάβασμα και νέα διάβασα μόνο γραμματολογικά. Ιστορία διάβασα πολύ, ειδικά τη βυζαντινή περίοδο. Πείτε μου πόσο χρόνο θα χρειαζόταν να τα διαβάσει κάποιος που δεν τα είχε διδάξει; Πιστεύω, ακράδαντα ότι δε θα τα κατάφερνα με 5 μήνες διάβασμα αν δεν ήξερα όλα αυτά.Μιλώντας για διδακτική πείρα εννοώ να έχεις διδάξει σε όλες τις τάξεις όλα τ' αντικείμενα
Την ιστορία μην τη χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα, γιατί τα θέματα που βάζουν είναι θεόκουφα. Πάντως στις ερωτήσεις της γλώσσας δυσκολεύτηκες κάπου; Στις ερωτήσεις στ' αρχαία (σε όλες) δυσκολεύτηκες κάπου (εκτός από ελάχιστες πολλαπλής;). Δε γλίτωσες χρόνο διαβάσματος που τον χρησιμοποίησες για να διαβάσεις ιστορία π.χ.
Kατάλαβα, παιδιά, τι λέτε. Εγώ έχω διδάξει σε όλες τις τάξεις όλα τ' αντικείμενα και αυτό επί 7 χρόνια. Φυσικά, και το να εξειδικεύεσαι δε σε βοηθάει στον ΑΣΕΠ, αλλά εγώ μιλούσα για διδακτική πείρα με αυτή την έννοια. Αν είσαι εκθεσάς, τότε δε διαφέρεις και πολύ με κάποιον που τέλειωσε τώρα το πανεπιστήμιο. Το ίδιο διάβασμα θέλεις!
Γι αυτό ξεσπούν τόσες παρεξηγήσεις μεταξύ φιλολόγων, bikini μου, στο φόρουμ! Πάντως, θυμάστε ο Σωκράτης να κατέληγε σε κάποιο συμπέρασμα με τους συνομιλητές του στους πλατωνικούς διαλόγους; Όλο γι αργότερα το μετέθεταν το ζήτημα. Εμείς, μετά από τόση συζήτηση τα καταφέραμε και χωρίς ανακλιντρα, κεκραμένον οίνον και παντοδαπά θεάματα.
Παράθεση από: LK στις Ιούνιος 18, 2009, 06:50:07 μμΓι αυτό ξεσπούν τόσες παρεξηγήσεις μεταξύ φιλολόγων, bikini μου, στο φόρουμ! Πάντως, θυμάστε ο Σωκράτης να κατέληγε σε κάποιο συμπέρασμα με τους συνομιλητές του στους πλατωνικούς διαλόγους; Όλο γι αργότερα το μετέθεταν το ζήτημα. Εμείς, μετά από τόση συζήτηση τα καταφέραμε και χωρίς ανακλιντρα, κεκραμένον οίνον και παντοδαπά θεάματα.