*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 85033 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #364 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 11:10:01 πμ »
ωχχ.. δε μπορώ να σε βοηθήσω καθόλου :-[  δηλ στη προκειμένη περίπτωση δε μπορώ να βοηθήσω ούτε εμένα την ιδια....ααχ
ας περιμένουμε κ τις υπόλοιπες που ισως γνωρίζουν για μια πιο συγκεκριμένη απάντηση
κορίτσια-αγόρια anyone???? help
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:58:14 »

Αποσυνδεδεμένος annna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #365 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 11:22:23 πμ »
Κορίτσια χωρίς να είμαι σίγουρη, θα σας έλεγα ότι όταν εφαρμόζουμε ένα πρόγραμμα κυκλοφοριακής από μόνες μας, εντάσσεται μέσα στα σχέσια εργασίας (στόχοι από ΔΕΠΠΣ). Όταν εφαρμόζουμε ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας (περιβαλλοντικής, κ.τ.λ.) χρησιμοποιούμε πιο συγκεκριμένο υλικό που συνήθως μας το δίνουν οι υπεύθυνοι του προγράμματος. Ωστόσο αυτά θεωρώ πως είναι λεπτομέρειες και δε χρειάζεται να αγχώνεστε.

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #366 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 12:03:45 μμ »
η ευέλικτη ζώνη στο νηπιαγωγείο αναπτύσσεται με τα σχέδια εργασίας...στην αγωγή υγείας η κυκλοφοριακή αγωγή βρίσκεται στους άξονες της και μάλιστα την εντάσσει στα ειδικά θέματα της με σκοπό να κατανοήσουν τα παιδιά πως επηρεάζεται η συμπεριφορά τους σε θέματα υγείας...όμως στο δεππς έχω και ξεχωριστό κομμάτι κυκλοφοριακής αγωγής με ειδικότερους συγκεκριμένους στόχους για την ανάπτυξή της..πως θα την εντάξω?ως παρακλάδi της αγωγή υγείας ή σαν κεντρικό μόνο του?
Μήπως εγώ έχω κάπου μπερδευτεί? ???
Σε ποιο ΔΕΠΠΣ αναφερεσαι; δεν διαβαζουμε το ιδιο;;;..... ??? ???
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #367 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 12:32:36 μμ »
η ευέλικτη ζώνη στο νηπιαγωγείο αναπτύσσεται με τα σχέδια εργασίας...στην αγωγή υγείας η κυκλοφοριακή αγωγή βρίσκεται στους άξονες της και μάλιστα την εντάσσει στα ειδικά θέματα της με σκοπό να κατανοήσουν τα παιδιά πως επηρεάζεται η συμπεριφορά τους σε θέματα υγείας...όμως στο δεππς έχω και ξεχωριστό κομμάτι κυκλοφοριακής αγωγής με ειδικότερους συγκεκριμένους στόχους για την ανάπτυξή της..πως θα την εντάξω?ως παρακλάδi της αγωγή υγείας ή σαν κεντρικό μόνο του?
Μήπως εγώ έχω κάπου μπερδευτεί? ???
Σε ποιο ΔΕΠΠΣ αναφερεσαι; δεν διαβαζουμε το ιδιο;;;..... ??? ???
εχω την εντύπωση ---για το ΔΕΠΠΣ μιλάω--- οτι αναφερεται η ath79 στη σελ 602..διορθώστε με αν κάνω λάθος
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:58:14 »

Αποσυνδεδεμένος elena_s20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #368 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 01:03:42 μμ »
Κοριτσια καλήμερα....και αλλη μια μερα εδώ...!
καπιοες αξιόλογες σελίδες που να εχει πολλες δραστηριότητες γνωρίζετε?
πως γράφουμε μια ολοκληρημένη δραστηριότητα που να εχει τα παντα.. αφόρμιση , σχεδιασμό, υλοποίηση , αξιολόγηση..!

φροντ. δεν πήγα.. γιατι δεν θεωρώ σιγουρη την επιτυχία.. αλλα ας το αφήσουμε αυτο το θέμα.

κι ετσι τώρα  που πήγα να κάνω μόνη μου κατι νιώθω οτι χρείζομαι κάποιες ιδέες..
αν ξερετε η αν εχετε κάποιες ετοιμες θα με βοηθούσατε πολυ .
Ευχαριστώ. 

Αποσυνδεδεμένος ath79

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #369 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 01:43:54 μμ »
κορίτσια μπήκα στο παιδαγωγικό ινστιτούτο και τη κυκλοφοριακή την έχει μέσα στην αγωγή υγείας..οπότε καλύφθηκα..και για να μην μπλέξω περισσότερο τα μπούτια μου :P :P :P και λόγω άγχους νομίζω αυτό μου αρκεί...
Κοριτσια καλήμερα....και αλλη μια μερα εδώ...!
καπιοες αξιόλογες σελίδες που να εχει πολλες δραστηριότητες γνωρίζετε?
πως γράφουμε μια ολοκληρημένη δραστηριότητα που να εχει τα παντα.. αφόρμιση , σχεδιασμό, υλοποίηση , αξιολόγηση..!

φροντ. δεν πήγα.. γιατι δεν θεωρώ σιγουρη την επιτυχία.. αλλα ας το αφήσουμε αυτο το θέμα.

κι ετσι τώρα  που πήγα να κάνω μόνη μου κατι νιώθω οτι χρείζομαι κάποιες ιδέες..
αν ξερετε η αν εχετε κάποιες ετοιμες θα με βοηθούσατε πολυ .
Ευχαριστώ. 
τώρα όσον αφορά την ανάπτυξη δραστηριοτήτων δεν έχω κάτι σε ηλεκτρονική μορφή να σου προτείνω εκτός από τα βιβλία που έδωσαν φέτος στα δημόσια νηπιαγωγεία ένα εκ των οποίων,το βιβλίο της νηπιαγωγού,που αναλύει μέσα δραστηριότητες και που το θεωρώ ωραία γραμμένο..άλλωστε είναι του υπουργείου όποτε τι πιο έγκυρο από αυτό..αν θές στείλε μου με π.μ. το e-mail σου να στο στείλω...
εμπρός καλά μου στρουμφάκια...

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #370 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 01:51:19 μμ »
Κοριτσια καλήμερα....και αλλη μια μερα εδώ...!
καπιοες αξιόλογες σελίδες που να εχει πολλες δραστηριότητες γνωρίζετε?
πως γράφουμε μια ολοκληρημένη δραστηριότητα που να εχει τα παντα.. αφόρμιση , σχεδιασμό, υλοποίηση , αξιολόγηση..!

φροντ. δεν πήγα.. γιατι δεν θεωρώ σιγουρη την επιτυχία.. αλλα ας το αφήσουμε αυτο το θέμα.

κι ετσι τώρα  που πήγα να κάνω μόνη μου κατι νιώθω οτι χρείζομαι κάποιες ιδέες..
αν ξερετε η αν εχετε κάποιες ετοιμες θα με βοηθούσατε πολυ .
Ευχαριστώ. 
κ γω είμαι στην ιδια φαση με σενα..χωρίς φροντιστήριο κ χωρίς υλικό..προσωπικά στηρίζομαι στον οδηγο κ στο δεππς. τι εννοω? O Οδηγός εχει καποιες δραστηριότητες τις οποίες αναλύω κ προσπαθώ να κάνω "δικές μου" βάζοντας παράλληλα μαθησιακές επιδιώξεις απο το ΔΕΠΠΣ. Οσον αφορα τη διαρθρωση μιας ολοκληρωμένης δραστηριότητας αν ψαξεις στο φορουμ στο κλάδο μας υπάρχει σχετικό θεμα..εγω προσωπικά --παλι-- το κάνω ως εξης:
τιτλος,αφόρμηση, ομάδα,υλικα,περιγραφη δραστηριοτητας, επιδιωξεις , αξιολογηση
αν ειμαι λαθος ας με διορθώσετε σας παρακαλώ
οσον αφορα την αφορμηση συγκεκριμένα...δεν υπάρχει κάτι στανταρ, εννοω οτι εκει πρεπει να βάλεις τη φαντασία σου για το πως προεκυψε το θεμα κ να φαινεται βεβαια οτι βασίζεσαι στις αναγκες κ στα ενδιαφεροντα των παιδιων
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος elena_s20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #371 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 02:09:16 μμ »
τώρα όσον αφορά την ανάπτυξη δραστηριοτήτων δεν έχω κάτι σε ηλεκτρονική μορφή να σου προτείνω εκτός από τα βιβλία που έδωσαν φέτος στα δημόσια νηπιαγωγεία ένα εκ των οποίων,το βιβλίο της νηπιαγωγού,που αναλύει μέσα δραστηριότητες και που το θεωρώ ωραία γραμμένο..άλλωστε είναι του υπουργείου όποτε τι πιο έγκυρο από αυτό..αν θές στείλε μου με π.μ. το e-mail σου να στο στείλω...


το μαιλ μου elena.s20@hotmail.com
σε ευχαριστώ πολυ

Υ.Σ. κι εγώ προσπάθησα να αναλύσω αλλα θα ήθελα και να δώ κάποιες...!
καλη συνέχεια σε όλες..

ευχαριστώωκ παλι

Αποσυνδεδεμένος sophia_pap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #372 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 02:25:13 μμ »
Κοριτσια καλήμερα....και αλλη μια μερα εδώ...!
καπιοες αξιόλογες σελίδες που να εχει πολλες δραστηριότητες γνωρίζετε?
πως γράφουμε μια ολοκληρημένη δραστηριότητα που να εχει τα παντα.. αφόρμιση , σχεδιασμό, υλοποίηση , αξιολόγηση..!

φροντ. δεν πήγα.. γιατι δεν θεωρώ σιγουρη την επιτυχία.. αλλα ας το αφήσουμε αυτο το θέμα.

κι ετσι τώρα  που πήγα να κάνω μόνη μου κατι νιώθω οτι χρείζομαι κάποιες ιδέες..
αν ξερετε η αν εχετε κάποιες ετοιμες θα με βοηθούσατε πολυ .
Ευχαριστώ. 
κ γω είμαι στην ιδια φαση με σενα..χωρίς φροντιστήριο κ χωρίς υλικό..προσωπικά στηρίζομαι στον οδηγο κ στο δεππς. τι εννοω? O Οδηγός εχει καποιες δραστηριότητες τις οποίες αναλύω κ προσπαθώ να κάνω "δικές μου" βάζοντας παράλληλα μαθησιακές επιδιώξεις απο το ΔΕΠΠΣ. Οσον αφορα τη διαρθρωση μιας ολοκληρωμένης δραστηριότητας αν ψαξεις στο φορουμ στο κλάδο μας υπάρχει σχετικό θεμα..εγω προσωπικά --παλι-- το κάνω ως εξης:
τιτλος,αφόρμηση, ομάδα,υλικα,περιγραφη δραστηριοτητας, επιδιωξεις , αξιολογηση
αν ειμαι λαθος ας με διορθώσετε σας παρακαλώ
οσον αφορα την αφορμηση συγκεκριμένα...δεν υπάρχει κάτι στανταρ, εννοω οτι εκει πρεπει να βάλεις τη φαντασία σου για το πως προεκυψε το θεμα κ να φαινεται βεβαια οτι βασίζεσαι στις αναγκες κ στα ενδιαφεροντα των παιδιων

 καλό θα ναι να αναφέρουμε και το χώρο στον οποίο η δραστηριότητα πραγματοποιείται. η σειρά που νομίζω εγώ ειναι
στόχοι - επιδιώξεις
ομάδα
υλικά
χώρος
περιγραφή
αξιολογηση
και όσον αφορα την αφόρμηση θεωρώ ότι ειναι το πιο "εύκολο" κομματι. :)  οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς μπορει να αποτελέσει αφόρμηση για να ξεκινήσεις τη δραστηριότητα. :D :D

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #373 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 02:30:54 μμ »
Κοριτσια καλήμερα....και αλλη μια μερα εδώ...!
καπιοες αξιόλογες σελίδες που να εχει πολλες δραστηριότητες γνωρίζετε?
πως γράφουμε μια ολοκληρημένη δραστηριότητα που να εχει τα παντα.. αφόρμιση , σχεδιασμό, υλοποίηση , αξιολόγηση..!

φροντ. δεν πήγα.. γιατι δεν θεωρώ σιγουρη την επιτυχία.. αλλα ας το αφήσουμε αυτο το θέμα.

κι ετσι τώρα  που πήγα να κάνω μόνη μου κατι νιώθω οτι χρείζομαι κάποιες ιδέες..
αν ξερετε η αν εχετε κάποιες ετοιμες θα με βοηθούσατε πολυ .
Ευχαριστώ. 
κ γω είμαι στην ιδια φαση με σενα..χωρίς φροντιστήριο κ χωρίς υλικό..προσωπικά στηρίζομαι στον οδηγο κ στο δεππς. τι εννοω? O Οδηγός εχει καποιες δραστηριότητες τις οποίες αναλύω κ προσπαθώ να κάνω "δικές μου" βάζοντας παράλληλα μαθησιακές επιδιώξεις απο το ΔΕΠΠΣ. Οσον αφορα τη διαρθρωση μιας ολοκληρωμένης δραστηριότητας αν ψαξεις στο φορουμ στο κλάδο μας υπάρχει σχετικό θεμα..εγω προσωπικά --παλι-- το κάνω ως εξης:
τιτλος,αφόρμηση, ομάδα,υλικα,περιγραφη δραστηριοτητας, επιδιωξεις , αξιολογηση
αν ειμαι λαθος ας με διορθώσετε σας παρακαλώ
οσον αφορα την αφορμηση συγκεκριμένα...δεν υπάρχει κάτι στανταρ, εννοω οτι εκει πρεπει να βάλεις τη φαντασία σου για το πως προεκυψε το θεμα κ να φαινεται βεβαια οτι βασίζεσαι στις αναγκες κ στα ενδιαφεροντα των παιδιων

 καλό θα ναι να αναφέρουμε και το χώρο στον οποίο η δραστηριότητα πραγματοποιείται. η σειρά που νομίζω εγώ ειναι
στόχοι - επιδιώξεις
ομάδα
υλικά
χώρος
περιγραφή
αξιολογηση
και όσον αφορα την αφόρμηση θεωρώ ότι ειναι το πιο "εύκολο" κομματι. :)  οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς μπορει να αποτελέσει αφόρμηση για να ξεκινήσεις τη δραστηριότητα. :D :D

εχεις δικιο για τον χώρο, θα το συμπεριλάβω κ γω, ευχαριστώ.
τωρα για τη σειρα εχω προβληματιστεί με το που θα μπουν οι επιδιώξεις...η λογική λεει στην αρχη αλλα βλεπω οτι οι περισσοτερες τις εντασσουν προς το τελος..δε ξερω ειλικρινά
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #374 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 02:59:53 μμ »
Οι στόχοι μπαίνουν ακριβώς μόλις προσδιορίσεις, το με ποιούς και πότε θα πραγματοποιηθεί η δραστηριότητα, γιατί οι στόχοι αναφέρονται και σχετίζονται με τη συγκεκριμένη ομάδα και χωροχρόνο ;) ;) ;) Ακολουθούν τα υλικά, η περιγραφή και η αξιολόγηση. Θυμηθείτε την αυτοαξιολόγηση  ;) ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #375 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 03:46:40 μμ »
Σχετικά με το ΔΕΠΠΣ, φίλη που παρακολούθησε σεμινάρια τους είπανε να διαβάσουν μεχρι και τους πίνακες με τους στόχους και όχι παρακάτω, δηλ. ευέλικτη ζώνη κλπ. Εσείς μάθατε κάτι τέτοιο ή ποιες σελίδες διαβάσατε??
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος eviges

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #376 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 04:30:22 μμ »
εγω προσωπικα εχω διαβασει μεχρι την σελιδα 36. μεχρι δηλ. αυτο που λες και εσυ...

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #377 στις: Ιανουάριος 23, 2009, 06:22:30 μμ »
Σχετικά με το ΔΕΠΠΣ, φίλη που παρακολούθησε σεμινάρια τους είπανε να διαβάσουν μεχρι και τους πίνακες με τους στόχους και όχι παρακάτω, δηλ. ευέλικτη ζώνη κλπ. Εσείς μάθατε κάτι τέτοιο ή ποιες σελίδες διαβάσατε??
Ναι, ως εκει διαβασα κ εγω, τι αλλο υπαρχει;............... ??? :o
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159971
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.