*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 85038 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vanessa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #406 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 01:17:06 πμ »
Γνωριζεται μηπωσ που μπορω να βρω υλικο για τη μεταβαση απο την οικογενεια στο νηπιαγωγειο; Στα βιβλια που εχω μιλαει μονο για τη μεταβαση στο δημοτικο σχολειο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:17:04 »

Αποσυνδεδεμένος elena_s20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #407 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 02:38:23 πμ »
Γνωριζεται μηπωσ που μπορω να βρω υλικο για τη μεταβαση απο την οικογενεια στο νηπιαγωγειο; Στα βιβλια που εχω μιλαει μονο για τη μεταβαση στο δημοτικο σχολειο!
θα σου πω αν βρω ....
ξερει κανεις για τα προγραμματα κιρικουλουμ το γραφω λιγο ετσι τώρα
ελπιζω οποια ξέρει κατι να καταλαβε.
αχ ας μας πει καποιος τις αποριες; μας ειστε  τοσο καλες
..... βοηθηστε......


Αποσυνδεδεμένος FOX85

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 296
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #408 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 06:47:46 πμ »
Γειά σου Grooq :
Η ετερότητα ορίζεται από τα λεξικά της νέας ελληνικής ως “η κατ΄είδος ή τάξιν ή θέσιν ή άλλην τινά ιδιότητα διαφορά, διάφορος ιδιότης, διαφορότης” (Δημητράκος, 1938), “η κατά τάξη, είδος, θέση ή άλλη ιδιότητα διαφορά” (Τεγόπουλος-Φυτράκης, 1991).

Ίσως ο όρος Διαφορετικότητα να είναι πιο γενικός. Π.χ. αν γράψεις ετερότητα να χρειάζεται να εξηγήσεις ως προς τι...ενώ διαφορετικότητα είναι κάτι πιο αφηρημένο. Έχει κανείς κάποια άλλη γνώμη; Κάποιο καλό ορισμό για διαφορετικότητα ίσως;

Αποσυνδεδεμένος foivos1981

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #409 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 07:08:48 πμ »
Γειά σου Grooq :
Η ετερότητα ορίζεται από τα λεξικά της νέας ελληνικής ως “η κατ΄είδος ή τάξιν ή θέσιν ή άλλην τινά ιδιότητα διαφορά, διάφορος ιδιότης, διαφορότης” (Δημητράκος, 1938), “η κατά τάξη, είδος, θέση ή άλλη ιδιότητα διαφορά” (Τεγόπουλος-Φυτράκης, 1991).

Ίσως ο όρος Διαφορετικότητα να είναι πιο γενικός. Π.χ. αν γράψεις ετερότητα να χρειάζεται να εξηγήσεις ως προς τι...ενώ διαφορετικότητα είναι κάτι πιο αφηρημένο. Έχει κανείς κάποια άλλη γνώμη; Κάποιο καλό ορισμό για διαφορετικότητα ίσως;
θεωρω οτι και στην περιπτωση της διαφορετικοτητας ειναι καποιος αναγκασμενος να προσδιορισει το κριτηριο της. οποτε ο καθορισμος του κριτηριου δεν μπορει να ειναι κριτηριο διαφορας γενικοτητας (και ειδικοτητας) των ορων. επισης δεν ξερω κατα ποσο τοσο γενικοι και αφηρημενοι οροι μπορον να εξαντλησουν το περιεχομενο τους στο στενο πλαισιο ενος λεξιλογικου ορισμου. απαιτειται αναφορα σε συγκκεριμενα επιστημονικα εγχειριδια ή και φιλοσοφικα δοκιμια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:17:04 »

Αποσυνδεδεμένος FOX85

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 296
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #410 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 07:14:21 πμ »
Έχεις κάποιον καλό ορισμό για "διαφορετικότητα"; Η μνήμη μου και πάλι με παραπέμπει όσο αφορά την ετερότητα σε κάτι πιο συγκεκριμένο π.χ. όσο αφορά τα δύο διαφορετικά φύλα.

Αποσυνδεδεμένος FOX85

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 296
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #411 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 09:20:19 πμ »
Παιδιά για Μπρούνερ εκτός από:
ανακαλυπτική μάθηση- καθοδηγούμενη ανακάλυψη
Spiral Curriculum
Διαισθητική σκέψη
ενεργητική συμμετοχή
και τα στάδια
..........................υπάρχει κάτι άλλο που θεωρείτε οτι είναι καλό να ξέρουμε για να το "κολλήσουμε" στις ερωτήσεις ανάπτυξης?

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #412 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 12:08:54 μμ »
Μετάβαση από την οικογένεια στο νηπιαγωγείο και curiculum έχει ο Κιτσαράς στο βιβλίο του "Προγράμματα". Για τον Bruner Άσπα κι εγώ αυτά που αναφέρεις έχω δαβάσει.

Αποσυνδεδεμένος FOX85

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 296
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #413 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 01:02:53 μμ »
Ευχαριστώ. Το θέμα είναι πως θα τα κολλήσουμε!! Δίνω πρώτη φορά και είμαι λίγο αγχωμένη σχετικά με το αν θα είναι επιτυχημένη η παραπομπή στη θεωρία. π.χ. ο Gardner λένε όλοι οτι κολλάει παντού. Μήπως έχεις κάποια ιδέα στο μυαλό σου ;
Ας πούμε οτι μιλάμε για τα συναισθήματα και θέλουμε να αναφέρουμε ενδοπροσωπική και διαπροσωπική νοημοσύνη....έχετε καμιά ιδέα.;Έχω πρόβλημα στη διατύπωση διότι φοβάμαι μην τυχόν πάρουν αρνητικά κάποια θεωρητικά που τυχόν βάλω (να πουν δηλαδή...αυτή προσπαθεί να μας πείσει οτι το κατέχει και το παλεύει...)

Αποσυνδεδεμένος U2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #414 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 01:19:05 μμ »
Θα'θελα να θεσω προς συζητηση μια -ελπιζω- τελευταια δικη μου απορια σ'ο,τι αφορα στην αναπτυξη δραστηριοτητας:ενδεικνυται να γραφουμε τις ευθειες ερωτησεις που θετει η εκπ/κος στα παιδια η να γραφουμε σε πλαγιο λογο;Για να γινω σαφεστερη:επι παραδειγματι-θα γραψω λιγο προχειρα-λεμε:η εκπ/κος δημιουργει κατασταση προβληματισμου θετοντας ερωτησεις στα παιδια, οπως"...........ευθεια ερωτηση...."..,η γραφουμε
η εκπ/κος δημιουργει κατασταση προβληματισμου θετοντας ερωτησεις στα παιδια σε σχεση με το.....πχ να τα προβληματισει να σκεφτουν τη συμβατικη φορα του γραπτου λογου......μπλα-μπλα......(ενα τυχαιο παραδειγμα εγραψα, με ενδιαφερει να μου απαντησετε για τον τροπο διατυπωσης)
Ευχαριστω.

Υ.Γ.
Το αναφερα διοτι ο Οδηγος αναφερει συνεχως ευθειες ερωτησεις.
Ευχαριστω
"....Ακόμα νύχτα λέγεται ,εκτός αν εν λευκώ αισιοδοξείς........"
 Κική Δημουλά
"Επτά φορες κλείνεις τα μάτια...την όγδοη καταδικάζεις μονομιάς..."
 Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος FOX85

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 296
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #415 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 01:32:53 μμ »
Πιστεύω οτι σε ευθύ λόγο θα ήταν καλύτερα. Δεν θα κουράσει τόσο τον εξεταστή. Και πιστεύω οτι είναι πιο άμεσο.

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #416 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 02:51:18 μμ »
Παιδιά για Μπρούνερ εκτός από:
ανακαλυπτική μάθηση- καθοδηγούμενη ανακάλυψη
Spiral Curriculum
Διαισθητική σκέψη
ενεργητική συμμετοχή
και τα στάδια
..........................υπάρχει κάτι άλλο που θεωρείτε οτι είναι καλό να ξέρουμε για να το "κολλήσουμε" στις ερωτήσεις ανάπτυξης?
Ο Bruner στις ερωτήσες ανάπτυξης κολλάει με το να βάζεις τα παιδιά συνεχώς σε μια διαδικασία προβληματισμού, να τους απευθύνεις ερωτήσεις και να επεκτείνεις τον προβληματισμό τους και τη σκέψη τους, να τα ωθείς να διατυπώνουν υποθέσεις, ακόμα και η επίλυση προβλήματος εντάσσεται στην ιδεολογία του. Κάπως έτσι κολλάει, δηλ ο τρόπος που είναι γραμμένος ο οδηγός με τις τόόσες πολλές ερωτήσεις που ωθούν τα παιδιά να αναλάβουν δράση(γιατί ως γνωστόν έχει επιρροές Πιαζέ) και μέσα από τις δικές τους πρωτοβουλιές να διερευνήσουν τα πράγματα που τους ενδιαφέρουν με σκοπό να εμβαθύνουν στο αντικείμενο με τις δικές τους πάντα δυνάμεις και να μάθουν πώς να μαθαίνουν. Επίσης ο εκπαιδευτικός πρέπει να γνωρίζει και την ετοιμότητα των παιδιών για μάθηση, μέσω παρατήρησης να εντοπίσει τι γνωρίζει το παιδί, ώστε να προσαρμόσει τις γνώσεις που θα του παρέχει και να τους τις αναπαραστήσει ώστε να τις καταλάβουν, γιατί σύμφωνα με την πολύ γνωστή φρασούλα του "οι μαθητές είναι δυνατόν να μάθουν οτιδήποτε και σε οποιαδήποτε ηλικία, εφόσον υπάρχει η κατάλληλη δομή και οργάνωση της ύλης, καθώς και η απαραίτητη μεθόδευση της διδασκαλίας". Ελπίζω να σε βοήθησα, κάπως έτσι τα έχω καταλάβει(επιτέλους) και τα έχω μέσα στο μυαλό μου.
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #417 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 02:59:53 μμ »
Οι απορίες που θα θέω σήμερα είναι λίγο άσχετες, αλλά δεν παύουν να είναι απορίες :P

1) Τα αποτελέσματα πότε περίπου βγαίνουν?
2) Την ώρα της εξέτασης έχω ακούσει ότι πρέπει να αρχίσεις αμέσως να γράφεις γιατί είναι τόσα πολλά αυτά που θα γράφεις και δεν θα σου φτάσει ο χρόνος.. Ισχύει κάτι τέτοιο?
3) Μπορείς να αναπτύξεις ένα θέμα όσο μπορείς και να επεκταθείς σε σελίδες? Εννοείται χωρίς να πλατιάζεις και να βγαίνεις εκτός θέματος.
4) Στις απαντήσεις μας είναι καλό να βάζουμε παραπομπές? Διότι άκουσα ότι σε κάποια σεμινάρια τονίζαν ότι είναι καλό να βάζουμε παραπομπές έστω και αν δεν είμαστε σίγουροι, γιατί ο διορθωτής λέει θα το εκτιμήσει θετικά και δείχνει ότι είμαστε διαβασμένοι και δεν θα δώσει και πολύ σημασία στην ορθότητα της παραπομπής, π.χ. μπορεί να αναφέρεις κάπου "σύμφωνα με έρευνες μπλα μπλα..(Ματσαγγούρας, 2000)".

Αυτά για τώρα... Θα ήθελα να μάθω περισσότερο πρακτικά πράγματα για την ώρα της εξέτασης, ώστε να αποκτήσω μία εικόνα για το τι μας περιμένει.. ;)
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος sophia_pap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #418 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 03:21:48 μμ »
LAaleXXX τα αποτελέσματα βγαίνουν περίπου 1,5 - 2 μήνες μετά.
 Την ώρα της εξέτασης καλό θα ναι ύστερα από μια οργάνωση της σκέψης μας να ξεκινήσουμε να γράφουμε. και αν θες να μάκούσεις μην γράψεις πολλά στο πρόχειρο. εκει να κάνεις ένα πλάνο της απάντησης σου γιατι πολλοι την έχουν πατήσει γράφοντας πρώτα στο πρόχειρο δεν είχαν πολύ χρόνο μετά να τα αντιγράψουν
και ναι πολύ πιθανόν να μην φτάσει ο χρόνος αν εχεις να γράψεις πολλά.
Φυσικά και μπορείς να αναπτύξεις ένα θέμα σε όσες σελίδες θέλεις, αλλά πάντα να υπολογίζεις και το χρόνο που σου απομένει.
Τώρα όσο για τις παραπομπές συμφωνώ και γω αλλα θα τις βάλω γιατί θα εξυπηρετούν εμένα σε περίπτωση που ξεχάσω κάτι. δεν έχω ιδέα για το ποια θα ναι η άποψη του διορθωτή. :(  φαντάζομαι όμως οτι δεν προσθέτουν κατι αλλα ούτε και αφαιρουν



Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #419 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 05:05:37 μμ »
Προσωπικά θεωρώ ότι οι παραπομπές αυτού του είδους είναι λίγο παρακινδυνευμένες, αφενός μεν γιατί δεν παραθέτεις κανονικά βιβλιογραφία (το Κουτσουβάνου, 2008 θα πρέπει να αναφέρεται σε συγκεκριμένο βιβλίο ή άρθρο, με τόπο έκδοσης και εκδότη στο τέλος του κειμένου σου ή στο κάτω μέρος της σελίδας σου για να είναι έγκυρο), αφετέρου πόσο σίγουρη μπορείς να είσαι ότι όντως αυτό που παραθέτεις το ανέφερε η Τάδε έτσι ακριβώς. ίσως θα ήταν πιο δόκιμο να πεις "σύμφωνα με τη θεωρία του Piaget" π.χ ή "έρευνες σύγχρονων ελλήνων παιδαγωγών όπως η Κουτσουβάνου" π.χ.
Εγώ αυτό είχα κάνει πάντως και δούλεψε μια χαρά.
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159978
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.