Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gismix

Σελίδες: 12345 ... 31
29
και δεν είναι δυνατόν σε ένα φορουμ με επαγγελματίες εκπαιδευτικούς, να γράφει κάποιος "με δερνουν στο σχολείο και εγω το λεω στη μαμα και το μπαμπα"

30
Μου πέταξαν και τενεκεδάκια από coca-cola και έναν μεγάλο σκουπιδοτενεκέ με δύναμη! Άδειασαν τα σκουπίδια του σκουπιδοτενεκέ πάνω μου! Για να "γλιτώσω" πήρα γρήγορα το απουσιολόγιο και πήγα στο γραφείο της Διεύθυνσης! Με τον καλύτερο τρόπο τα συμπεριφέρομαι!
Δεν τα φωνάζω ποτέ και τα ¨παίρνω" με το καλό! Είναι άδικο αυτό που μου συμβαίνει!
Πονάω πολύ! Πονάει πολύ το κεφάλι μου, το χέρι μου, η κοιλιά μου και η σπλήνα μου!

Δεν μπορώ να καταλάβω που υπάρχει η αξιοπρέπεια όταν γράφεις όλα αυτά και δεν αντιδράς. Τι ακριβώς βοήθεια θέλεις από εδω μέσα. Να σου πούμε λόγια .... Άλλο ήσυχος καθηγητής και άλλο τρώω ξύλο και κάνω την πάπια αφού το πω στη μαμα και το μπαμπα.

31
Από όσα διάβασα δεν νου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι η συνεδελφος "πάει τα παιδιά με το καλό". Νομίζω ότι δώσαμε υπερβολικη σημασία στο γεγονός. Ο καθένας μας είναι υπεύθυνος για τον τρόπο που διαχειρίζεται τέτοια περιστατικά, και εισπράτουμε αυτά που μας αναλογούν.

32
Συγνώμμη συναδέλφισα. Μερικες ερωτήσεις
α)Γιατί δεν κλήθηκε η αστυνομία; Δηλαδή γιατί δεν την πήρες τηλέφωνο;
β) Γιατί δεν κάνεις μήνυση σε όλο το τμήμα για σωματικές βλάβες;
γ) Ποια ακριβώς είναι η αντίδραση σου στο γεγονός;
δ) Τι ακριβώς είπε ο διευθυντής και γιατί δεν έγινε σύλλογος.
Συγν'ωμη και πάλι αλά αυτά που λες για το τι σου είπαν οι γονείς σου για το θέμα δεν είναι σοβαρα. Δέχθηκες επίθεση και κάθεσε και λές για το μπαμπά και τη μαμά αντί να φέρεις γη και ουρανο ανάποδα; Είμαστε σοβαροί. Να καλούσες την αστυνομία, να απειλήσεις τον διευθυντή με αγωγές γαι ελλειπή άσκηση των καθηκόντων του. Να ζητούσες ιατροδικαστική εξέταση κλπ.

33
Θα πω την δική μου ιστορία για το "εμένα δεν κάνουν τίποτα , είναι μια χαρά". Πριν κάποια χρόνια έκανα μάθημα σε δύσκολο ΕΠΑΛ. Εκανα φυσική τότε σε Β μηχανικών. Φυσικά δεν γινόταν μάθημα εφόσον όχι μόνο τους φαίνοτνα κινέζικα αλλά είχαν και την νοοτροπία του κακού τσαμπουκά. Όταν το έλεγα στο σύλλογο οι συνάδελφοι τεχνικών ειδικοτήτων έλεγαν ότι σε αυτούς δεν κανουν τίποτα και είναι θέμα προσέγγισης των μαθητών. Κάποια στιγμή ως υπέυθυνος τμήματος πήγα στο εργαστήριο που έκανε μάθημα ο "σε αυτόν δεν κάνουν τίποτα δηλαδή ο κ. σωστή προσέγγιση". Είχα βάλει τους μαθητές με δυνατή μουσική να χτυπανε με όλη τους την δύναμη με κάτι σφυριά, μερικά σταβομένα σίδερα θέλοντας να τα ισιώσουν. Τότε κατάλαβα....

34
Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα παρα μόνο υπομονή.... Η μπάλα έχει χαθεί εδώ και καιρό.... Οι μαθητές αυτοί έχουν την πλήρη στήριξη των γονιών (όσοι ασχολούνται) ακόμα και σε εσένα λένε ότι στο σπίτι τον μαλώνουν και του βάζουν όρια. Υποστηρίζουν πλήρως την συμεπεριφορά του παιδιού στο σχολείο, φυσικά με τρόπο που δεν είναι πάντα παρατηρήσιμος. Επίσης το ίδιο συμβαίνει και με πολλούς συναδέλφους-διευθυντές. Θα το ακούσεις στο σύλλογο , που αντί να πουν σοβαρές προτάσεις , τους υποστηρίζουν αναφέροντας τα οικογενειακά προβλήματα που έχουν (εννοω οι μαθητές) και αφήνοντας να εννοηθεί ότι η συμπεριφορά τους είναι πλήρως δικαιολογημένη. Οπότε δεν υπάρι λύση. Απλά κάνεις υπομονή -όσο μπορείς-και λυπάσαι τους σοβαρούς μαθητές. Α μην ξεχάσω . Υπάρχουν και αυτοί που είτε λένε ότι καποια στιγμή θα σοβαρέψουν, είτε ότι δεν τους κρίνουμε γιατί μπορεί να έχουν ταλέντο σε άλλο τομέα (μουσική ζωγραφική κλπ). Δεν έχω να πω κάτι γι αυτό γιατί απαξιώ να απαντήσω.. Αυτοί που τα λένε απλα΄είναι εκτός τόπου και χρόνου...

35
Η ύλη είναι τόσο μεγάλη και τα θέματα απαιτούν τετοια κατανόηση που ούτε με όσα γράφεις θα μπορούσε να βγει (και εννοώ να βγει για σβαρη αντιμετώπιση των εξετάσεων) η ύλη σε ένα χρόνο, Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν αλλά τρια μαθήματα ίδιας ύλης και δυσκολίας. Επομένως για σοβαρή κάθοδο σε εξετάσεις φροντιστήρια από α λυκείου.

36
Δεν καταλαβαίνω την ένοια της παραίτησης. Ετσι και αλλιώς με την παραίτηση δεν παίρνεις σύνταξη από το δημόσιο ούτε εφάπαξ κλπ, ούτε σε ξαναπροσλαμβάνουν. Ετσι δεν ξαναπάς στο σχολείο και σε 25 ημέρες σε απολύουν .....

37
Κάνε αίτηση απόσπασης σε φορέα. Εθνικη βιβλιοθήκη (αν είσαι Αθήνα) ή βιβλιοθήκες γενικά, και άλλους φορείς της περιοχή σου. Έχεις το ωράριο και τις λιγότερες αργίες αλλά ξεκόβεις λίγο (μπορείς να την ανανεώνεις). Θέλει όμως τρέξιμο για να την πάρεις . Εγώ το θέλω πολύ αλλά λόγω οικογενεικών υποχρεώσεων δεν μπορώ. Γενικά η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε όριο. Ακόμα και νέοι συνάδελφοι νιώθουν εξαντλημένοι.

38
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 12, 2023, 01:20:06 μμ »
Επαναλαμβάνω και πάλι. Το θέμα έχει λήξει. Δεν τίθεται καν. Τώρ όποια συνάδελφος φοβ'αται να σταθεί στο ύψος του ή έχει άλλη γνώμη για το θέμα είναι κάτι άλλο. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ και μην λέτε λόγια που παραπλανούν τους συναδέλφους, γαιτί έχω και εγώ νομικές γνώσεις.

39
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 11, 2023, 02:27:57 μμ »
Νομίζω ότι το θέμα εδω και καιρο έχει λήξει με την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ. Αλλωστε κανείς διευθυντής σχολείου ή διευθυντής ΔΔΕ (ακομα και αυτός της Α Αθήνας) δεν έχει τολμήσει να δώσει γραπτώς μία τέτοια εντολή , εφόσον γνωρίζει ότι δεν ισχύει και θα έχει πρόβλημα σε περίπτωση προσφυγής, Στηρίζονται (όσοι το κάνουν) στο εκφοβισμό που κακώς ορισμένοι εκπαιδευτικοί το δέχονται.

40
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 10, 2023, 06:06:28 μμ »
 Προφανώς δεν έγινα κατανοητός Η ερώτηση παραμένει. Τι σημαίνει "ώρες απασχόλησης" και ποια η διαφορά από τις ώρες διδασκαλίας; Τι σημαίνει μπαίνεις μες στο τμήμα για ν' απασχολήσεις παιδιά που 'χουν κι αυτά κενό ώστε να μην τριγυρνάνε στο προαύλιο. Τι σημαίνει απασχολώ. Μπαίνουν απουσίες; Σε τι μαθημα; Ποιος υπογράφει; Οι απουσίες αυτες μετράνε στο τέλος; Είναι ντροπή και ξεφτίλα και μόνο να το συζητάμε

41
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 10, 2023, 11:12:19 πμ »
Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει "ώρες απασχόλησης" των παιδιών και τι διαφορά έχουν από τις ώρες διδασκαλίας.

42
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Υπερωρίες μόνιμων
« στις: Νοέμβριος 01, 2023, 07:51:22 μμ »
Μία πολύ σημαντική ερώτηση. Μπορεί ο διευθυντής να αναθέσει υποχρετικές υπαρωρίες σε καθηγητές για μαθήματα Β ή Γ ανάθεσης;

Σελίδες: 12345 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159978
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.