0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι συνέπειες μιας συνέπειας που προαναφέρεται θα μπορούσαν να αναφερθουν συνοπτικά ίσως στην παράγραφο που ανατπύσσεται η συγκεκριμένη συνέπεια ,ε;
Αρα η παραπομπή θα γίνει σε όλο το κομμάτι συνολικά ως απάντηση,όχι για τα αποτελέσματα ερευνας ξεχωριστα και για τα στατιστικά στοιχεία ξεχωριστά,αυτό εννοείς;
Ναι, απλά θα τονίσουμε ότι υπάρχει και έρευνα και στατιστικά δεδομένα.
Ρεγγίνα,ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
καλησπέρα κι από μένα! Θα ήθελα τη βοήθειά σας στη συλλογιστική πορεία. Ανατρέχοντας σε θέματα πανελληνίων έπεσα πάνω σε αυτά:Μήπως καταλαβαίνει κάποιος γιατί αυτός είναι επαγωγικός; Αφού ξεκινάει από μια γενική κρίση και προχωράει σε ειδικότερες κρισεις.1) Θεσμοί που δοκιμάστηκαν στο παρελθόν επί αιώνες, που καθιερώθηκαν µε αίμα πολύ, έχουν πια διαβρωθεί. Η οικογένεια, που ήταν η ζεστή φωλιά όπου πλάθονταν κι οπλίζονταν ο άνθρωπος, κάθε µέρα γίνεται και πιο σκιώδης. Ο τρόπος ζωής που είχε το παρελθόν κληροδοτήσει από γενιά σε γενιά – τιµιότητα, ντροπή, αξιοπρέπεια και κοινωνική συνεργασία – κινδυνεύει και αναιρείται καθηµερινά από την πρακτική της εποχής µας. Το παρελθόν, ως αυθεντία, ως πηγή κανόνων βίου, υποφέρει από δεινή αμφισβήτηση». (Επαναληπτικές Πανελλήνιες Εξετάσεις 2004)Η συλλογιστική πορεία είναι επαγωγική, διότι μέσα από επιμέρους παρατηρήσεις (Η οικογένεια… / Ο τρόπος ζωής… / Το παρελθόν…) καταλήγει σε γενικό συμπέρασμα (Θεσμοί…πια διαβρωθεί), το οποίο όμως προτάσσεται.Και τελος πάντων με την ίδια λογική γιατί δεν είναι και ο ακόλουθος συλλογισμός επαγωγικός;2) «Η συνηθισμένη, ωστόσο, μορφή του φανατισμού είναι αληθινά αποκρουστική. Ο φανατικός, σ’ όλες τις εποχές, είναι στενοκέφαλος και στενόκαρδος. Το οπτικό του πεδίο είναι περιορισμένο και το πείσμα του ακατανίκητο. Αγνοεί τους συμβιβασμούς, αλλ’ αγνοεί και τις καλόπιστες κ’ ευγενικές παραχωρήσεις. Φρουρός συχνά ενός δόγματος που υποστηρίζει τις εξοχότερες αρετές, όσο προχωρεί τις χάνει ο ίδιος. Γίνεται απάνθρωπος, ωμός, σκαιός, αποθηριώνεται, για να εξανθρωπίσει τους ανθρώπους. Ο φανατισμός δημιουργεί καταστάσεις βρασμού. Αλλά βρασμού από εμπάθεια, μίσος, ακόμη κ’ εγκληματική διάθεση». (Πανελλήνιες Εξετάσεις 2006)Η συλλογιστική πορεία είναι παραγωγική, διότι στη Θεματική Πρόταση διατυπώνεται μια γενική κρίση (Η συνηθισμένη μορφή του φανατισμού είναι αληθινά αποκρουστική), η οποία στη συνέχεια, στις Λεπτομέρειες, αναλύεται στα επιμέρους χαρακτηριστικά της (…)Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Σε άσκηση τύπου β1 στις πανελλήνιες ( αναπτυξη παραγράφου) ο μαθητής πρεπει να γράψει πρόταση -κατακλειδα η και σε αύτη την περιπτωση ειναι προαιρετική ;
κι εμεις εχουμε ξεκινησει επαναληψη τις δυο τελευταιες εβδομαδες και κανουμε προτεινομενα θεματα απο τον κοινο νου της ελληνοεκδοτικης!!! Αφου πρωτα μου διαβασουν 5-6 θεματικους κυκλους τη φορα τους ρωταω αιτιες-συνεπειες-τροπους αντιμετωπισης για κθ φαινομενο