0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χαίρετε συνάδελφοι, προσλήφθηκα στη γ' φάση σε λύκειο. Έχω αναλάβει μαθήματα γενικής παιδείας και για τις τρεις τάξεις, τα οποία θα πρέπει να ξεκινήσω απ' την αρχή. Βλέπω, για παράδειγμα, ότι ο "Επιτάφιος" θα έπρεπε να έχει βγει ήδη σύμφωνα με τις υποδείξεις του υπουργείου. Τέλος πάντων, εδώ κάτι γίνεται γιατί το μάθημα δεν εξετάζεται με τράπεζα. Τα υπόλοιπα όμως εξετάζονται. Έχετε να μου δώσετε κάποια συμβουλή για το πώς να κινηθώ; Πόσα μαθήματα να παραδίδω πια κάθε μέρα στους μαθητές, για να προλάβω; (π.χ ιστορία και αρχαία) Επίσης, στα αρχαία της α' λυκείου θα πρέπει για να το πάμε γρήγορα να τους λέω και να σημειώνουν συντακτικά τι είναι κάθε λέξη στο κείμενο; Αυτό όμως δεν είναι μάθημα και τα παιδιά δεν θα καταλαβαίνουν τίποτα. Από την άλλη, αν παραλείψω τη λεπτομέρεια στο συντακτικό, μήπως πέσει κάτι στις εξετάσεις και χρεωθώ τα κενά των παιδιών;! Κάθε βοήθεια δεκτή!
Σας ευχαριστώ! Κοιτάζω και τα θέματα στην τράπεζα θεμάτων, απ' ό,τι καταλαβαίνω είναι η μόνη εγγύηση γιατί απ' αυτά θα γίνει κλήρωση για τα θέματα των εξετάσεων στο τέλος της χρονιάς;! Μια ερώτηση ακόμα: ρίχνω μια ματιά στα θέματα της τράπεζας για το μάθημα της γλώσσας-λογοτεχνίας β' λυκείου και καταλαβαίνω ότι το περιεχόμενο δεν απαντάται πια στα απαρχαιωμένα βιβλία. Επομένως, δεν δουλεύουμε τόσο βιβλία αλλά σημειώσεις επί της ύλης και κείμενα ή ολόκληρα κριτήρια από την τράπεζα θεμάτων;
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! @Μarphil: Θα το πάω σιγά σιγά στα αρχαία, ξεκινώντας με τα βασικά από στο συντακτικό και θα τους δίνω σημειώσεις με τη λοιπή σύνταξη, για να είμαι καλυμμένη. Όσον αφορά αυτό που λες, ότι τα γραμματικοσυντακτικά μπαίνουν από τον εκπαιδευτικό, αυτό γίνεται όμως σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των υπόλοιπων τμημάτων, έτσι; (δηλαδή στο τέλος ενδέχεται οι υπόλοιποι να θέλουν να βάλουν και κάτι πιο ζόρικο)