Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - CBK

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 27
57
Ήδη έχουν απαξιωθεί και άλλα μαθήματα.
Για παράδειγμα ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ του ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ, "ξεπετιέται" μέσα στο πρώτο δίμηνο και ακολουθεί η "καρατόμηση" της ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ  του ΣΟΦΟΚΛΗ! στη Β' λυκείου.
Τα λατινικά οι φοιτητές των φιλοσοφικών θα τα "γνωρίζουν" πλέον το πρώτο εξάμηνο, αφού βαπτίστηκαν μάθημα επιλογής.
Οι συνάδελφοι φυσικοί και μαθηματικοί έχουν τα ίδια προβλήματα.
Οι εταιρίες πληροφορικής ψάχνουν κόσμο για 1000 και 1200 ευρώ πρώτο μισθό. Η κατασκευή ανεβαινει. Μην χαθεί άλλη γενιά περιμένοντας να πάνε αναπληρωτές για 3 και 60. Ας καταργηθούν να σωθουν τα παιδιά. Πληροφορική, μαθηματικά, επιστήμες και καλά αγγλικά. Με επιτάφιους, dum Spiro spera και προφήτες δεν έχει μπακαγιοκο.

58
Ως που θα φτάσει η ξενομανία και η αλλοτρίωση του Έλληνα? Μπορεί τα θρησκευτικά να έχουν καταργηθεί από όλες τις ευρωπαϊκές χωρες, ΗΠΑ Καναδά και Ιαπωνία αλλά σε πάρα πολλές χώρες της Μέσης Ανατολής και του Περσικού κόλπου είναι ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα απαραίτητα για την εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση.

59
Σχολική ζώνη / Απ: Πρωτότυπος Διαγωνισμός
« στις: Οκτώβριος 28, 2019, 10:17:46 πμ »
Όσο και αν τώρα ηθικολογειτε, αν η αλλαγή φύλλου οδηγούσε σε μόνιμο διορισμό ποιος δεν θα το σκεφτόταν?

60
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: B' φάση Δ/θμιας Γενικής 2019-20
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2019, 05:15:48 μμ »
Πέρασαν 15, οι ντελιβεραδες βγάζουν περισσότερα.

61
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: B' φάση Δ/θμιας Γενικής 2019-20
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2019, 05:14:10 μμ »
Άρνηση ανάληψης υπηρεσίας τώρα από όλους! Μην εξαπαταστε για 9 μήνες στην καλύτερη ,ψευδαίσθησης δουλειάς. Απελευθερωθείτε από το επαρχιωτικη εμμονή να λέτε πως είστε καθηγητές, με κάθε τίμημα.Σας το λέμε εμείς που εγλωβιστηκαμε, έτσι χαρήκαμε και εμείς την πρώτη φορά, λέγαμε 2-3 χρόνια είναι.

62
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: B' φάση Δ/θμιας Γενικής 2019-20
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2019, 09:23:48 μμ »
Συνάδελφε ευχαριστώ!!! Δεν πρόκειται να περάσω για κανέναν λόγο! Δε θα πάω αναπληρώτρια, αν δεν προσληφθω δίπλα στο σπίτι μου!!! Καλά ο CBK ακολουθεί πιο ριζοσπαστική πολιτική. Δε είναι εύκολο αυτό που έκανε!
Ειδικά οι νέοι που προσλαμβάνονται για πρώτη φορά λάβετε σοβαρά υπόψη το κάλεσμα για μη ανάληψη υπηρεσίας. Σε δέκα χρόνια το μόνο που θα έχετε καταφέρει θα είναι να είστε ιστορικό μέλος του pde και να περιμένετε κάθε Σεπτέμβρη μην αλλάξει ο νόμος, που θα είστε, αν βγήκε το ταμειο, αν. Εμείς θυσιαστηκαμε, κοιτάξτε να σωθειτε., είναι σαν ναρκωτικό.

63
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: B' φάση Δ/θμιας Γενικής 2019-20
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2019, 11:23:39 πμ »
Οι προσλήψεις είναι πολλές και ο σκοπός είναι προφανής. Να επαναπαυτουμε στη σίγουρη αναπλήρωση και να μπούνε κι άλλα πρόβατα στη παγίδα. Το ξεκινάω εγώ αν και προσληφθηκα δίπλα στο σπίτι μου, και σας καλώ να ακολουθησετε, κάνεις μην αναλάβει υπηρεσία. Τίποτα άλλο δεν τους νοιάζει ούτε συγκεντρώσεις ούτε απεργιες. Μην ακούτε τους συνδικαλοπατερες. Είναι παγίδα στην οποία αν πέσουμε δεν υπάρχει σωτηρία.

64
Ποσο μα ποσο θα συμφωνησω. Αυτή η διάχυτη προσκόλληση στην αντίληψη πως αυτό που κάνει ο εκπαιδευτικός, συνιστά λειτούργημα, και όχι επάγγελμα. Εξαιτίας αυτής της αντίληψης, αναρίθμητοι κ. Κήτιν, ξεχύνονταν καθημερινά στα σχολεία, επιθυμώντας "να καούν σαν λαμπάδες" για να φωτίσουν τους μαθητές τους και να διαπλάσσουν τον χαρακτήρα τους. Εξαιτίας αυτής της αντίληψης άνθρωποι τυφλωμένοι από τη βεβαιότητα των ιδεολογικοπολιτικών προκαταλήψεών τους, προσπαθούσαν "να ρίξουν φως στα σκοτάδια των μαθητών", συχνά παραμελώντας το καθαυτό έργο τους, πολλές φορές και ελλείψει γνωστικών και άλλων, προϋποθέσεων ώστε να το ασκήσουν.
Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό όλων όσοι ασπαστήκαμε αυτή την αντίληψη, πόσο ελάχιστα περιθώρια επιλογής άφηνε στους μαθητές μας, ο ... ανιδιοτελής αυτοπυρπολισμός μας, και οι βεβαιότητες των πεποιθήσεών μας.
Θυμάμαι μερικούς από τους δασκάλους μου. Όχι όμως αυτούς που αποπειράθηκαν να διαπλάσσουν ενσυνείδητα και πιεστικά τον χαρακτήρα μου. Αλλά αυτούς, που χωρίς πολλά, πολλά έκαναν με επαγγελματικό τρόπο τη δουλειά τους, αφήνοντας πίσω τους ένα ανεξίτηλο χνάρι, επάρκειας, ηθικής, αισθητικής και αξιοπρέπειας.
Τα είπες όλα. Όταν ακούς πολλά ευχολόγια, ρομαντισμούς και αοριστίες κάποιον λάκκο έχει φάβα. Ακούς εκεί παιδαγωγικος έρωτας, τί άλλο θα βρουν για να μην αλλάξουν μυαλά?

65
Πραγματικά τις περισσότερες φορές το μάθημα κάνει κακό στα παιδιά, που ξενερώνουν ακόμη και με αυτά που φάνταζαν ενδιαφέροντα.
 Σαν να βρίσκεσαι στην τάξη του καθενός... Είμαι υπέρ της αξιολόγησης, αλλά μήπως κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια; (κι όταν υπερθεματίζουμε για τον αναλφαβητισμό που άλλοι είναι υπεύθυνοι, ας κοιτάμε και την καμπούρα μας...πχ ένα απλό ας διορθώνουμε τα ορθογραφικά μας λάθη). Καλό βράδυ! Ο ασεπ θα μπορούσε να ξεχωρίζει τους καλούς με τα κατάλληλα ερωτήματα.
Ας πούμε ότι εγώ είμαι διαφορετικός, τί θα πρέπει να κάνω? να λιβανιζω τον εαυτό μου στο pde? Δεν έχει νόημα. Από την άλλη αν ήμουν σαν την πλειοψηφία σου εγγυώνται δεν θα έβλεπα τίποτα από όσα αναφέρω, επειδή οι άνθρωποι αυτοί είναι στη κοσμαρα τους, άρα πάλι δεν θα έλεγα τίποτα. Στην τελική δεν θα λέγεται τίποτα, τουλάχιστον από τους δασκάλους, γιατι το σχολείο έχει καταδικαστεί από την κοινωνία ως αποτυχημένο και απλά ως χώρος φύλαξης παιδιών.

66
Αυτό που βλέπουμε είναι αυτό που θέλουμε να δούμε. Άλλαξε οπτική και θα ανακαλύψεις και τους ορεξάτους και τους επιστημονικά άρτιους και τους καθ όλα έντιμους! Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί μόνιμοι και αναπληρωτές με αυτά τα χαρακτηριστικά και σε αυτούς οφείλεται το ότι η παιδεία υπάρχει ακόμη. Σώζουν μερικοί ζωές στα δημόσια σχολεία. Δεν μορφώνουν απλώς. Σώζουν κυριολεκτικά ζωές!
Εύχομαι να τους κοιτάξεις καλύτερα. Θα τους εντοπίσεις κι εσύ. Ζουν ανάμεσά μας...
Δυστηχώς συνάδελφε. 'Εχω δουλέψει σε 17 σχολεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα βλέπω τί γίνεται και έξω. Ο κόσμος έχει προχωρήσει και οι δάσκαλοι φαντάζουν καρικατούρες. Υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι άξιοι, που συνήθως τους πνίγει ο φθόνος και η μιζέρια της πλειοψηφίας. Θυμάμαι μετά από γιορτή για την 28η Οκτωβρίου, κατά την οποία το 75% των παιδιών κοιμόταν, οι οργανώτές καθηγητές/ήτριες να είναι πανευτυχείς και να δέχονται τα συγχαρητήρια όλου του συλλόγου. Καμία αυτογνωσία, καμία αίσθηση της πραγματικότητας, καμία αυτοκριτική, η μεγάλη πληγή της κοινωνίας. Πραγματικά τις περισσότερες φορές το μάθημα κάνει κακό στα παιδιά, που ξενερώνουν ακόμη και με αυτά που φάνταζαν ενδιαφέροντα.

67
Τώρα για να καταλάβω αν θεωρείς όσους είναι διορισμένοι με ασεπ αδρανές και μη ταλαντούχο κομμάτι της κοινωνίας τότε αυτοί που δεν έχουν διοριστεί  πως τους χαρακτηρίζεις ! Και αν είναι τόσο άχρηστο το περιβάλλον γιατί κανείς 17 ώρες ταξίδι για να καταφέρεις μια τόσο άχρηστη ζωή !
Παγιδεύτηκα όπως και τόσοι άλλοι, ακόμη και η μονιμοποίηση για αλλα1000 ευρώ το καλοκαιρι δεν θα αλλάζει το γεγονός αυτο. Αλλά η χειρότερη παγίδα δεν είναι η ταλαιπωρία, είναι η απαξίωση και η βαρεμάρα, η απίστευτη έλλειψη νοήματος και η διάχυτη αίσθηση αποτυχίας που νιώθεις σε οποιοδήποτε γραφείο καθηγητών.

68
Πρώτον δεν έτρεξα και τα 15 χρόνια και δεύτερον μετά από ασεπ διορίστηκα μόνιμος με καλό ΜΚ . Έκανα οικογένεια και ζω μια κανονική ζωή . Καλά μου ακούγεται . Και το σημαντικότερο δεν ήθελα ούτε θέλω να απολυθεί κανένας συνάδελφος γιατί εγώ άργησα να διοριστώ . Μακάρι και άλλοι άξιοι συνάδελφοι να διοριστούν και να μπει η ζωή τους σε μια σειρά . Πάντως αν δεν διοριστείς το δηλητήριο το αγοράζουν μη πάει χαμένο 😂😂
Η αλήθεια είναι πως με το απαρχαιωμένο πρόγραμμα σπουδών και την προσέλκυση των πιο αδρανών και μη ταλαντούχων κομματιών της κοινωνίας, ο εκπαιδευτικός του δημοσίου σχολείου το μόνο για το οποίο μπορεί να είναι περήφανος είναι ότι κατάφερε την μονιμότητα και ότι έχει μια ''κανονική" ζωή. Μπορεί ακόμη και να νιώθει τον θαυμασμό των ακόμη πιο αδρανών κομμάτιων της κοινωνίας.

69
Σκεφτόμουν σε όλο αυτό το παραλογισμό που έχεις τι να απαντήσω αλλά πραγματικά δεν έβρισκα κάτι ! Δεν θα ήθελα να σε έχω συνάδελφο ούτε αναπληρωτή με την ψυχή που κουβαλάς ! 15 χρόνια ραχουλες έτρεχα αλλά δεν τα έβαλα ποτέ με κανένα μόνιμο ! Τι μου έφταιγαν  οι μόνιμοι γιατί δεν διόριζε το υπουργείο ! Φταίνε οι μαθητές σε ένα σχολείο αν οι προϊστάμενοι τους ( καθηγητές , διευθυντής ) είναι χαζοί ! Φταίνε οι μόνιμοι γιατί το κράτος δεν διορίζει ! Τα θέλεις και τα λες ! Με την ίδια λογική να μην δουλεύεις και εσυ αναπληρώτρια γιατί αυτοί που είναι στα φροντιστήρια έχουν λιγότερα προνόμια από εσένα ! Η λογική του παραλογισμού σε όλο της το μεγαλείο !
Μήπως εσύ κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Έχεις παει να αναλάβεις υπηρεσία μετά από 17ωρο ταξείδι περιμένοντας όρθιος μαζί με άλλους αναπληρωτήρες σε γραφεία δευτεροβάθμιας γεμάτα ''συναδέλφους'' που δεν μπορούν για εκείνη τη μία μέρα να εξυπηρετήσουν αλλά πρέπει συνεχίζουν να επισεικνύουν προκλητικά πόσο ευχάριστα περνάνε. Έχεις πάει να ζητήσεις να σε καλύψουν για μια μέρα για να προλάβεις να ταξιδέψεις  να δεις τα παιδιά σου και να σου λέει ''συνάδελφος'' ότι δεν γίνεται, ενώ προκλητικά δεν εμφανίζονται όποτε τους καπνίσει. Έχει τύχει να αμείβεσαι λιγότερο και υπό χείριστες συνθήκες από ΤΕΙτζή του βουνού έχοντας εσύ μεταπτυχιακά από βαρβάτα πανεπιστήμια; Σοθ φαίνεται τίποτα από όλα αυτά ξένο;

70
Καλά που δεν θες να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα ! Φταίνε οι μόνιμοι που δεν διορίζει το κράτος ;
Είναι γνωστό πως 2-3 χρονια μετά την αρχή της κρίσης, όταν τέθηκε το ερώτημα από την κυβέρνηση αν θα έδινε κάνα κοκαλακι στους αναπληρωτές με αντάλλαγμα την αξιολόγηση και τον εξορθολογισμό των αναθέσεων, η απάντηση ήταν κατηγορηματική, από μεγάλη μερίδα μονίμων σφιγγοκωλαριων: ούτε τα ψίχουλα από το τραπεζομάντηλο μας στους περαστικούς της εκπαιδευσης. Τουλάχιστον σε κάτι συμφωνούσαν.

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161307
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 364
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 307
Σύνολο: 311

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.