0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λέει ο utenar: "Γι'αυτο κι οι ΠΕ02 ειναι τοσο ισχυροι: δρουν ολοι μαζί."Κι εγώ λέω ότι αυτό μπορεί να μην ισχύει για πολύ καιρό ακόμα. Και τότε θα πέσουν οι μάσκες.
Μήπως τη γεωγραφία θα έπρεπε να την διδάσκει ο κλάδος που δεν υπάρχει ακόμα στη δευτεροβάθμια; οι απόφοιτοι των τμημάτων γεωγραφίας του Πανεπιστημίου του Αιγαίου και του Χαροκόπειου; πως όλοι θεωρείτει δικαίωμα σας τη διδασκαλία της γεωγραφίας, όταν υπάρχουν οι κατ' εξοχήν αρμόδιοι και δεν τους έχει αναγνωρίσει ως κλάδο το υπουργείο;
Αν δεν κάνω λάθος, αλλιώς διορθώστε με, ο κλάδος των ΠΕ04 "έσπασε" γιατί εκ των ενόντων αυτό ήταν επιθυμητό. Εκτός κι αν τόσοι συνάδελφοί μου ΠΕ04 μου έχουν δώσει λανθασμένη πληροφόρηση.... και η Ε.Ε.Φ το επιθυμούσε (ίσως γιατί οι Φυσικοί είναι περισσότεροι) και οι υπόλοιποι γιατί επεδίωκαν διορισμούς στους επιμέρους κλάδους.....
Παράθεση από: ioanna89 στις Σεπτέμβριος 09, 2013, 01:33:54 πμ- Μια επισήμανση για τους συναδέλφους θεολόγους, χωρίς εριστική διάθεση (δεν είναι άλλωστε καιρός για τέτοια): όταν λέτε ότι έχετε διδαχθεί βυζαντινή ιστορία, εννοείτε ότι έχετε διδαχθεί κυρίως εκκλησιαστική ιστορία (που δεν είναι καθόλου το ίδιο πράγμα).Εχουμε διδαχθεί Βυζαντινή ιστορία και σε ξεχωριστό μάθημα Εκκλησιαστική ιστορία και δικαιο. Από νεότερη έχουμε διδαχθεί ελληνική ιστορία μέχρι το 1930 περίπου. Από όσο ξέρω στις νεότερες φουρνιές θεολόγων έχουν προστεθεί επιπλέον μαθήματα ιστορίας. Επίσης έχουμε διδαχθεί και Φιλοσοφία Αρχαία Ελληνική (κυρίως Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Πλωτίνος) και Πατερική ( απάνθισμα πατέρων γιατί είναι πάρα πολλοί). Αυτό το γράφω γιατί είχαμε ως β' ανάθεση τις αρχές Φιλοσοφίας. Καλό είναι που ρώτησες γιατί δεν μπορεί ο κάθε κλάδος να ξέρει τι ακριβώς έχει διδαχθεί ο άλλος και συχνά μια ειδικότητα κατηγορεί τις άλλες χωρίς να γνωρίζει.
- Μια επισήμανση για τους συναδέλφους θεολόγους, χωρίς εριστική διάθεση (δεν είναι άλλωστε καιρός για τέτοια): όταν λέτε ότι έχετε διδαχθεί βυζαντινή ιστορία, εννοείτε ότι έχετε διδαχθεί κυρίως εκκλησιαστική ιστορία (που δεν είναι καθόλου το ίδιο πράγμα).
Επειδή κάποιοι συνάδελφοι δεν αντιλαμβάνονται τον προβληματισμό των φιλολόγων με την ιστορία, ίσως θα έπρεπε να στραφούμε στα ίδια τα παιδιά. Δυστυχώς, λίγοι καθηγητές ξένων γλωσσών μπορούν να υποστηρίξουν το μάθημα με επάρκεια. Το αποτέλεσμα είναι τα παιδιά να μην το αγαπούν ή να βαριούνται στην καλύτερη, ενώ όλοι γνωρίζουμε τη σημασία του! Επίσης, αν οι φιλόλογοι (ακόμη κ ΦΠΨ που τουλάχιστον τελείωσα με "εισαγωγή στην Ιστορία Α", "εισ. στην Ιστ. Β", "Αρχαία Ιστορία", "Ιστ.της Αναγέννησης", "Ιστ. Της Τέχνης", ""Βυζαντινή Ιστ.", "Ιστορία του Νεώτερου Ελληνισμού") μπορούμε να υποχωρήσουμε στο θέμα της ανάθεσης , τότε να εξετάζονται οι συνάδελφοι που επιζητούν το μάθημα κ στο ΑΣΕΠ, όπως εμείς κ να παίρνουν κ την Ιστ. Κατεύθυνσης. Τα υπόλοιπα είναι απλά... βόλεμα ωραρίου πράγμα που κατανοώ πλήρως, όπως κ εγώ θεωρώ ότι δε θα μπορούσα να διδάξω στο σχολείο Αγγλικά, ως κάτοχος proficiency...
Αν πρέπει να συζητήσουμε τις δεύτερες αναθέσεις συνολικά, να το κάνουμε, για ΟΛΕΣ όμως τις β' αναθέσεις.