0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι ανάγκη να έχει ψηφιστεί μέχρι 1η Σεπτέμβρη. Τώρα είμαστε ακόμα στη φάση της δημιουργίας κλίματος. Μπορεί να πάει και κάπως έτσι:1. Ανοίγουν τα σχολεία και διαπιστώνεται ότι τα κενά είναι πολύ περισσότερα από 20.000. Ήρθαμε αντιμέτωποι με μία κατάσταση πολύ πιο δύσκολη από αυτή που είχαμε εκτιμήσει αρχικά αλλά θα εξαντλήσουμε κάθε περιθώριο...2. Εξαντλούνται οι διαθέσιμες πιστώσεις τέλη Σεπτέμβρη, αρχές Οκτώβρη. Η κατάσταση είναι δύσκολη αλλά θα κάνουμε το παν...3. Εξαγγέλλονται ή/και γίνεται προσπάθεια να εφαρμοστούν διάφορες απίθανες προτάσεις οι οποίες αποτυγχάνουν παταγωδώς. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους φαντάρους, τους φοιτητές, κλπ. να βάλουν πλάτη και να δουλέψουν αμισθί για να βγει η χώρα από την κρίση4. Κοντεύει Χριστούγεννα και τα κενά είναι ακόμα χιλιάδες. Ψηφίζεται εσπευσμένα και με συντριπτική πλειοψηφία η αύξηση του ωραρίου. Αναγκαστήκαμε να πάρουμε σκληρές αποφάσεις...5. Τα σχολεία κλείνουν για Χριστούγεννα, οι Διευθύνσεις ξαναμοιράζουν την τράπουλα με βάση το νέο ωράριο και τα κενά έχουν εξαφανιστεί. Εξορθολογίσαμε την κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού...
Οι λύσεις είναι απλές:1. Καμία απόσπαση σε φορέα για ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 ή τέλος πάντων σε ειδικότητες με μεγάλη έλλειψη.2. Όλοι οι ΕΚΦΕ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ κλπ να διδάσκουν έστω 5-6 ώρες.3. Εθελοντικές υπερωρίες (υπάρχουν αρκετοί που το θέλουν).4. Μείωση των αποσπάσεων σε ΣΔΕ/ΙΕΚ. Δεν είναι δυνατό σε κάθε ΣΔΕ και κάθε ΙΕΚ να αποσπάται διευθυντής, υποδιευθυντής και 2-3 εκπαιδευτικοί. Έλεος. Ή αν γίνεται ΟΧΙ από ειδικότητες με έλλειψη.Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο.
..................................................................................Το λέμε ξανά: Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο.
Σίγουρααα,όπως τα λες....Απλά, δεν γίνεται:http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/7vae465fth3-07f.pdf
Άλλο ένα (αφού "μαζεύουμε" κουκιά-κουκιά τις ώρες):5. Οι δ/ντες και υποδ/ντες σχ.μονάδων να κάνουν το υποχερωτικό ωράριό τους.Όλα αυτά εντάσσονται στο 3. παραπάνω: "3. Εξαγγέλλονται ή/και γίνεται προσπάθεια να εφαρμοστούν διάφορες απίθανες προτάσεις"Πολλά από αυτά που λες απλά δεν γίνονται.Ειδικά ο διαχωρισμός ανάλογα με ειδικότητα δημιουργεί αδικίες. Δλδ όλοι οι ΠΕ11 και ξενόγλωσσοι σε φορείς;
6. Κατάργηση της μείωσης ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων φυσικής-χημείας & πληροφορικής κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως. Η μείωση αυτή αποτελεί κραυγαλέα πρόκληση για τους καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων, πολλοί από τους οποίους αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν διάφορες χρονοβόρες και επίπονες εργασίες του σχολείου. Για παράδειγμα, γιατί να μην υπάρχει μείωση ωραρίου και για τον προγραμματιστή του σχολείου που αφιερώνει αναρίθμητες ώρες μέσα στη χρονιά εντός και (κυρίως) εκτός σχολείου για την εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος; Πόσες περιπτώσεις υπευθύνων εργαστηρίων φυσικών επιστημών δεν έχουμε όλοι συναντήσει, οι οποίοι κάνουν 2-3 πειράματα όλα κι όλα (ή και κανένα!) σε μια ολόκληρη χρονιά; Είναι ο πέμπτος χρόνος που βρίσκομαι στο ίδιο σχολείο, έχουν παρελάσει 4 καθηγητές πληροφορικής (υπεύθυνοι εργαστηρίων) και ούτε ένας από αυτούς δεν ασχολήθηκε με τη δημιουργία ιστοσελίδας του σχολείου, παρά τις συνεχείς προτροπές του διευθυντή, πολλών συναδέλφων και μαθητών.