0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συναδελφοι καλησπερα! Σας εχουν ζητησει να βαζετε τεστ αξιολογησης στα προγραμματα ΚΔΒΜ? Εχω κανει τοσα και μονο τωρα στο τρεχον 25ωρο μου το ζητησαν...οι δε εκπαιδευομενοι φαγανε ξενερωμα τρελο!
Εγώ μόνο εδώ το έχω διαβάσει. Με όσους υπευθύνους έχω συνεργαστεί δεν μου το έχουν αναφέρει καν!
την τυχη μου μεσα....
και σε εμενα μου ζητησαν να κανω τεστακι....ειναι τυπικο το θεμα ...μην αγχωνεστε ουτε εσεις ουτε και οι εκπαιδευομενοι.
Καμία οδηγία δεν υπάρχει από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ για τεστάκι στους εκπαιδευόμενους. Θα σου πρότεινα να ενημερώσεις τους υπευθύνους σου να μιλήσουν με την ομάδα έργου ή επικοινώνησε ο ίδιος.Έχουμε υλοποιήσει πάνω από 100 τμήματα και σε κανένα δεν έχει γίνει τεστάκι. Δεν είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις.Παλιά στα ΚΕΕ ναι ίσχυε αλλά όχι πλέον.Μήπως σε ενημέρωσαν οτι θα τους κάνεις αυτή την αξιολόγηση? και κατάλαβες τεστάκι?http://axiologisi-kdvm.inedivim.gr/default.aspx?page=axiologisi
Οδηγία απ' την Ομάδα Έργου για δυνητική η υποχρεωτική αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων σε μας δεν έχει δοθεί ούτε γραπτά ούτε προφορικά και δεν περιλαμβάνεται στα παραδοτέα μας. Το γεγονός ότι αναφέρεται στον Οδηγό πως ο φάκελος τμήματος περιλαμβάνει και τεστ ή αξιολογήσεις οφείλεται στη βιαστική αντιγραφή απ' τον αντίστοιχο Οδηγό των Κ.Ε.Ε. (γι' αυτό υπάρχει αναφορά και σε τεστ κατάταξης που δεν εφαρμόζονται στα Κ.Δ.Β.Μ.). Εξάλλου στα Κ.Ε.Ε., όπου εφαρμόζονταν υποχρεωτικά η αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων, υπήρχε σχετικό κεφάλαιο στον Οδηγό και προβλέπονταν ειδικά έντυπα (Φύλλο αξιολόγησης, Συγκεντρωτικός πίνακας αξιολόγησης) και πρόβλεψη στην τηλεματική, που δεν υπάρχουν για τα Κ.Δ.Β.Μ. Ούτε είναι τυχαίο ότι τα Πιστοποιητικά παρακολούθησης (Κ.Ε.Ε.) μετονομάστηκαν σε Βεβαίωσεις παρακολούθησης (Κ.Δ.Β.Μ.), γιατί στα Κ.Ε.Ε. όποιος εκπαιδευόμενος δεν συγκέντρωνε τουλάχιστο 5 μόρια δεν έπαιρνε το Πιστοποιητικό, ενώ στα Κ.Δ.Β.Μ. αρκεί να μην υπερβεί το όριο των απουσιών για να πάρει τη Βεβαίωση. Συμπερασματικά, υποχρεωτική δεν είναι σε καμία περίπτωση η αξιολόγηση. Αν κάποιος Υπεύθυνος Εκπαίδευσης πιστεύει ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων βελτιώνει την εκπαιδευτική διαδικασία, μπορεί να στηριχτεί στο προαναφερθέν λάθος κατά την αντιγραφή και να οργανώσει μια άτυπη αξιολόγηση (πράγμα που θα μπορούσε να κάνει ακόμη κι αν δεν υπήρχε καμία αναφορά στον Οδηγό). Αν αντίθετα θεωρεί ότι αυτή δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό, μπορεί χωρίς κανένα πρόβλημα να την παραλείψει.