Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: kapoioskapoukapote στις Αύγουστος 25, 2018, 03:14:22 μμ
-
Από ότι αχνοφαίνεται, μάλλον μια παρόμοια με την περσινή σεζόν προσλήψεων θα έχουμε.
Προφανώς αρχές Σεπτέμβρη προσλήψεις Α/θμια και ειδική σε Α/θμια και Δ/θμια, αρχές Οκτώβρη προσλήψεις Δ/θμια για να έχουν γίνει οι απαραίτητες διαθέσεις, τοποθετήσεις και να έχουν αποδωθεί Β-Γ αναθέσεις.
Για αριθμό προσλήψεων εκτιμώ πάνω κάτω ίδια με τα περσινά επίπεδα.
Όπως και να 'χει λογικά θα ζήσουμε την τελευταία χρονιά με το υπάρχον σύστημα προσλήψεων.
Καλή δύναμη σε όλους.
Υ.Γ. Απορία το έχω. Τα πολυδιαφημισμένα ολιγοθέσια του Γαβρόγλου πλημμύρισαν πέρσι από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων; Δίδαξε κανείς σας σε τέτοιο;
-
Από ότι αχνοφαίνεται, μάλλον μια παρόμοια με την περσινή σεζόν προσλήψεων θα έχουμε.
Προφανώς αρχές Σεπτέμβρη προσλήψεις Α/θμια και ειδική σε Α/θμια και Δ/θμια, αρχές Οκτώβρη προσλήψεις Δ/θμια για να έχουν γίνει οι απαραίτητες διαθέσεις, τοποθετήσεις και να έχουν αποδωθεί Β-Γ αναθέσεις.
Για αριθμό προσλήψεων εκτιμώ πάνω κάτω ίδια με τα περσινά επίπεδα.
Όπως και να 'χει λογικά θα ζήσουμε την τελευταία χρονιά με το υπάρχον σύστημα προσλήψεων.
Καλή δύναμη σε όλους.
Υ.Γ. Απορία το έχω. Τα πολυδιαφημισμένα ολιγοθέσια του Γαβρόγλου πλημμύρισαν πέρσι από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων; Δίδαξε κανείς σας σε τέτοιο;
Δίδαξα εγώ σε 3θέσιο και είχε από όλες τις ειδικότητες. Αντιθέτως στο πιο μεγάλο που ήμουν, η διεύθυνση θεώρησε ότι δε χρειάζεται εκπαιδευτικός εικαστικών. Προείχε να συμπληρώσουν οι δάσκαλοι το ωράριο τους...
-
Δίδαξα εγώ σε 3θέσιο και είχε από όλες τις ειδικότητες. Αντιθέτως στο πιο μεγάλο που ήμουν, η διεύθυνση θεώρησε ότι δε χρειάζεται εκπαιδευτικός εικαστικών. Προείχε να συμπληρώσουν οι δάσκαλοι το ωράριο τους...
Δυστυχως ετσι εχει η κατασταση..ορισμενες διευθυνσεις θεωρουν το σχολειο δικο τους μαγαζι..
-
Δυστυχως ετσι εχει η κατασταση..ορισμενες διευθυνσεις θεωρουν το σχολειο δικο τους μαγαζι..
Το πρόβλημα είναι οι εγκύκλιοι του υπουργείου και οι αναθέσεις. Από τη στιγμή που στα ολιγοθέσια μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο το μάθημα των ΤΠΕ ή σε οποιοδήποτε σχολείο μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο τα εικαστικά, αυτά τα φαινόμενα θα υπάρχουν και είναι και καλυμμένοι οι διευθυντές. Προηγείται η συμπλήρωση ωραρίου του προσωπικού που έχει οργανική. Αν θέλουμε πραγματικό αποτέλεσμα θα πρέπει να καταργηθεί η δυνατότητα ανάθεσης σε δάσκαλο μαθήματος που κάνει ειδικότητα.
-
Το πρόβλημα είναι οι εγκύκλιοι του υπουργείου και οι αναθέσεις. Από τη στιγμή που στα ολιγοθέσια μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο το μάθημα των ΤΠΕ ή σε οποιοδήποτε σχολείο μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο τα εικαστικά, αυτά τα φαινόμενα θα υπάρχουν και είναι και καλυμμένοι οι διευθυντές. Προηγείται η συμπλήρωση ωραρίου του προσωπικού που έχει οργανική. Αν θέλουμε πραγματικό αποτέλεσμα θα πρέπει να καταργηθεί η δυνατότητα ανάθεσης σε δάσκαλο μαθήματος που κάνει ειδικότητα.
Σωστά. Όπως δεν μπορούν οι ειδικότητες να διδάξουν και άλλα μαθήματα έτσι δεν μπορούν να τα κάνουν όλα και οι δάσκαλοι.
-
Και εγώ διδαξα σε τετραθέσιο και μονοθέσιο
-
Το ότι συμβαίνει για συμπλήρωση ωρών, δεν σημαίνει ότι έτσι θα έπρεπε να γίνεται. Καλύτερα οι μαθητές να διδάσκονται κάτι άλλο εκείνη την ώρα, παρά να κάνουν μάθημα από άσχετη ειδικότητα. Για αυτό όμως δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί, θα έπρεπε να αναθεωρηθούν οι αναθέσεις.
-
Το πρόβλημα είναι οι εγκύκλιοι του υπουργείου και οι αναθέσεις. Από τη στιγμή που στα ολιγοθέσια μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο το μάθημα των ΤΠΕ ή σε οποιοδήποτε σχολείο μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο τα εικαστικά, αυτά τα φαινόμενα θα υπάρχουν και είναι και καλυμμένοι οι διευθυντές. Προηγείται η συμπλήρωση ωραρίου του προσωπικού που έχει οργανική. Αν θέλουμε πραγματικό αποτέλεσμα θα πρέπει να καταργηθεί η δυνατότητα ανάθεσης σε δάσκαλο μαθήματος που κάνει ειδικότητα.
Η εγκυκλιος λεει....Σε ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ μη κάλυψης των διδακτικών ωρών από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων κλάδων, τα διδακτικά αντικείμενα της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθούν και σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων.
Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ), δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β ́ επιπέδου στις ΤΠΕ...Και σε ρωτω αληθεια για ποιες περιπτωσεις μιλαει???ειναι αληθεια περιπτωση αυτο που ανεφερε ποιο πανω συναδελφος οτι σε 3θεσιο υπηρχε εκπαιδευτικος ειδικοτητας και στο 6θεσιο ποιο διπλα δεν υπηρχε???Η εγκυκλιος συναδελφε μιλαει για περιπτωσεις οπως πχ ενα 4θεσιο και σε υψομετρο 1200-1500 μετρα οπου το χιονι ξεκινα τον οκτωβρη και λιωνει τον απριλη φυσικα εδω υπαρχει αδυναμια καλλυψης....αλλα δυστυχως εδω στην ελλαδα εναν νομο ο καθενας μας τον μεταφραζει οπως τον συμφερει..
-
Η εγκυκλιος λεει....Σε ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ μη κάλυψης των διδακτικών ωρών από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων κλάδων, τα διδακτικά αντικείμενα της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθούν και σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων.
Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ), δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β ́ επιπέδου στις ΤΠΕ...Και σε ρωτω αληθεια για ποιες περιπτωσεις μιλαει???ειναι αληθεια περιπτωση αυτο που ανεφερε ποιο πανω συναδελφος οτι σε 3θεσιο υπηρχε εκπαιδευτικος ειδικοτητας και στο 6θεσιο ποιο διπλα δεν υπηρχε???Η εγκυκλιος συναδελφε μιλαει για περιπτωσεις οπως πχ ενα 4θεσιο και σε υψομετρο 1200-1500 μετρα οπου το χιονι ξεκινα τον οκτωβρη και λιωνει τον απριλη φυσικα εδω υπαρχει αδυναμια καλλυψης....αλλα δυστυχως εδω στην ελλαδα εναν νομο ο καθενας μας τον μεταφραζει οπως τον συμφερει..
Η συνάδελφος για το πολυθέσιο, αναφέρεται στο μάθημα των εικαστικών, για το οποίο δεν υπάρχει ο περιορισμός των ολιγοθέσιων, όπως στο μάθημα των ΤΠΕ. Η περίπτωση μη κάλυψης των ωρών αναφέρεται στους μόνιμους, αφού όταν γίνεται η κατανομή των ωρών σε ένα σχολείο δεν υπάρχουν αναπληρωτές, οι αναπληρωτές έρχονται με βάση τα κενά που προκύπτουν μετά την ανάθεση των ωρών. Κατά κανόνα οι μόνιμοι των ειδικοτήτων είμαστε πολύ πολύ λιγότεροι από τις ανάγκες σε ώρες. Η ερμηνεία για το υψόμετρο των σχολείων και το χιόνι είναι καθαρά δική σου. Υπάρχουν εκατοντάδες τετραθέσια και πενταθέσια σχολεία μέσα στα αστικά κέντρα, τα οποία έχουν δικαίωμα να κάνουν χρήση της νομοθεσίας. Αν ήθελε το υπουργείο να γίνεται χρήση μόνο στα βουνά θα έβρισκε τον τρόπο του (πχ μόνο στα δυσπρόσιτα) Οι διευθύνσεις και τα σχολεία κάνουν χρήση του κανονισμού, όπως και όπου τους βολεύει και είναι λογικό. Αν πρέπει να στοχεύουμε κάπου είναι στην εγκύκλιο και όχι να κυνηγάμε τους δεκάδες προϊσταμένους και χιλιάδες διευθυντές μεμονωμένα, οι οποίοι θα είναι και καλυμμένοι από την εγκύκλιο. Οι παρατυπίες εκτός εγκυκλίου θα είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Φυσικά πρέπει να καταγγέλονται, αλλά το όφελος είναι ψίχουλα μπροστά στο όφελος από μια αλλαγή της εγκυκλίου.
-
Η συνάδελφος για το πολυθέσιο, αναφέρεται στο μάθημα των εικαστικών, για το οποίο δεν υπάρχει ο περιορισμός των ολιγοθέσιων, όπως στο μάθημα των ΤΠΕ. Η περίπτωση μη κάλυψης των ωρών αναφέρεται στους μόνιμους, αφού όταν γίνεται η κατανομή των ωρών σε ένα σχολείο δεν υπάρχουν αναπληρωτές, οι αναπληρωτές έρχονται με βάση τα κενά που προκύπτουν μετά την ανάθεση των ωρών. Κατά κανόνα οι μόνιμοι των ειδικοτήτων είμαστε πολύ πολύ λιγότεροι από τις ανάγκες σε ώρες. Η ερμηνεία για το υψόμετρο των σχολείων και το χιόνι είναι καθαρά δική σου. Υπάρχουν εκατοντάδες τετραθέσια και πενταθέσια σχολεία μέσα στα αστικά κέντρα, τα οποία έχουν δικαίωμα να κάνουν χρήση της νομοθεσίας. Αν ήθελε το υπουργείο να γίνεται χρήση μόνο στα βουνά θα έβρισκε τον τρόπο του (πχ μόνο στα δυσπρόσιτα) Οι διευθύνσεις και τα σχολεία κάνουν χρήση του κανονισμού, όπως και όπου τους βολεύει και είναι λογικό. Αν πρέπει να στοχεύουμε κάπου είναι στην εγκύκλιο και όχι να κυνηγάμε τους δεκάδες προϊσταμένους και χιλιάδες διευθυντές μεμονωμένα, οι οποίοι θα είναι και καλυμμένοι από την εγκύκλιο. Οι παρατυπίες εκτός εγκυκλίου θα είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Φυσικά πρέπει να καταγγέλονται, αλλά το όφελος είναι ψίχουλα μπροστά στο όφελος από μια αλλαγή της εγκυκλίου.
+++++
-
Η συνάδελφος για το πολυθέσιο, αναφέρεται στο μάθημα των εικαστικών, για το οποίο δεν υπάρχει ο περιορισμός των ολιγοθέσιων, όπως στο μάθημα των ΤΠΕ. Η περίπτωση μη κάλυψης των ωρών αναφέρεται στους μόνιμους, αφού όταν γίνεται η κατανομή των ωρών σε ένα σχολείο δεν υπάρχουν αναπληρωτές, οι αναπληρωτές έρχονται με βάση τα κενά που προκύπτουν μετά την ανάθεση των ωρών. Κατά κανόνα οι μόνιμοι των ειδικοτήτων είμαστε πολύ πολύ λιγότεροι από τις ανάγκες σε ώρες. Η ερμηνεία για το υψόμετρο των σχολείων και το χιόνι είναι καθαρά δική σου. Υπάρχουν εκατοντάδες τετραθέσια και πενταθέσια σχολεία μέσα στα αστικά κέντρα, τα οποία έχουν δικαίωμα να κάνουν χρήση της νομοθεσίας. Αν ήθελε το υπουργείο να γίνεται χρήση μόνο στα βουνά θα έβρισκε τον τρόπο του (πχ μόνο στα δυσπρόσιτα) Οι διευθύνσεις και τα σχολεία κάνουν χρήση του κανονισμού, όπως και όπου τους βολεύει και είναι λογικό. Αν πρέπει να στοχεύουμε κάπου είναι στην εγκύκλιο και όχι να κυνηγάμε τους δεκάδες προϊσταμένους και χιλιάδες διευθυντές μεμονωμένα, οι οποίοι θα είναι και καλυμμένοι από την εγκύκλιο. Οι παρατυπίες εκτός εγκυκλίου θα είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Φυσικά πρέπει να καταγγέλονται, αλλά το όφελος είναι ψίχουλα μπροστά στο όφελος από μια αλλαγή της εγκυκλίου.
Συμφωνω μαζι σου στο<οι διευθυνσεις και τα σχολεια κανουν χρηση του κανονισμου οπως και οπου τους βολευει>δεν συμφωνω ομως οτι ειναι και λογικο...Ξερεις στην μαθηση οι μαθητες εχουν τα ιδια δικαιωματα και το λεω...και φευγω απο το υψομετρο....και παω σε αστικα κεντρα..δεν μπορει συναδελφε σε μια πολη το τεταρτο δημοτικο να τα εχει ολα και το εκτο λιγα μετρα ποιο διπλα τις ειδικοτητες να τις κανουν δασκαλοι...Ξερεις τα παιδια και των δυο σχολειων..καθως και γονεις το απογευμα βρισκονται και τα συζητουν μεταξυ τους και μαλιστα τα σχολια ειναι πολλα
-
Εγώ συμφωνώ μαζί σου, απόλυτα. Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που αυτό λέει η εγκύκλιος των αναθέσεων εσύ τι μπορείς να κάνεις; Αυτές οι περιπτώσεις είναι εκατοντάδες πανελλαδικά. Άντε και να διαμαρτυρηθούν κάποιοι γονείς (γιατί εκεί γίνεται έτσι και όχι σε εμάς) θα αλλάξει (αν υπάρχει η δυνατότητα) η απόφαση σε 2-3 σχολεία, μόνο και μόνο για να γλιτώσουν την γκρίνια των γονέων. Οι υπόλοιπες εκατοντάδες όμως θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Γι' αυτό εστιάζεις κατ' ευθείαν στην πηγή του προβλήματος που είναι οι αναθέσεις.
Παρεπιμπτόντως μια και το θέμα είναι οι προσλήψεις των αναπληρωτών και ξεφύγαμε. Φέτος όπως βλέπω τα νούμερα να μην περιμένετε προσλήψεις ΠΕ86 στη Θεσσαλονίκη. Οι αποσπάσεις και στις δυο βαθμίδες (με διάθεση στην πρωτοβάθμια οι αποσπασμένοι της δευτεροβάθμιας) από όσο τις είχα μετρήσει είναι πάνω από 80, ενώ τα λειτουργικά κενά τραβήχτηκαν με κάθε δυνατό τρόπο προς τα πάνω και έφτασαν τα 61, δηλαδή πάλι θα περισσέψουμε αρκετοί αποσπασμένοι. Όταν λέω τραβήχτηκαν προς τα πάνω τα κενά, υποθέτω ότι δόθηκαν εκατοντάδες ώρες ολοήμερου. Σε σχολεία που γνωρίζω, 9 θέσιο σχολείο δόθηκε για 14 ώρες ΠΕ 86, 14θέσιο δόθηκε για 21 ώρες, δωδεκαθέσιο δόθηκε για 18 ώρες κ.ο.κ. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι δημιουργήθηκαν πολλά κενά στις περιοχές από όπου φύγαμε οι αποσπασμένοι. πχ η Πρωτοβάθμια της Πέλλας άδειασε από πληροφορικούς από όσο γνωρίζω.
-
Αυτα τα κενα ειναι πριν απο τυχον αποσπασεις η διαθεσεις απο βθμια; Γιατι ειναι πολλα σε καποιες περιοχες...
http://doe.gr/wp-content/uploads/2018/06/%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%82.pdf (http://doe.gr/wp-content/uploads/2018/06/%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%82.pdf)
-
Οι περσινές προσλήψεις είχαν ως εξής:
ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΜΩ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ 338 276 62
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ 123 99 24
ΣΜΕΑ 138 132 6
ΣΙΒΗΤΑΝΙΔΕΙΟΣ 8 8 0
ΑΥΛΩΝΑ 2 2 0
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ 1 0 1
ΔΥΕΠ 31 0 31
ΖΕΠ 0 0 0
ΣΥΝΟΛΟ 641 517 124
Πηγή: Εκκαθαρισμένος πίνακας trust no one.
Δεν γνωρίζω βέβαια αν υπήρξαν κάποιοι που δεν αποδέχτηκαν και αν έχουν ξαναμετρηθεί οι αντικαταστάσεις τους ως επιπρόσθετες προσλήψεις.
Πιστεύω ότι δε θα υπάρχουν ιδιαίτερες εκπλήξεις.
https://www.esos.gr/arthra/58440/perissoteroi-apo-14000-anaplirotes-tha-hreiastoyn-sta-dimotika-kai-nipiagogeia-me (https://www.esos.gr/arthra/58440/perissoteroi-apo-14000-anaplirotes-tha-hreiastoyn-sta-dimotika-kai-nipiagogeia-me)
Εδώ εμφανίζονται 364 κενά πληροφορικής Α/θμιας. Πιο κοντά στα περσινά νούμερα.
-
Αυτα τα κενα ειναι πριν απο τυχον αποσπασεις η διαθεσεις απο βθμια; Γιατι ειναι πολλα σε καποιες περιοχες...
http://doe.gr/wp-content/uploads/2018/06/%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%82.pdf (http://doe.gr/wp-content/uploads/2018/06/%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%82.pdf)
Από το κείμενο του Παληγιάννη φαίνεται πως είναι πριν τις αποσπάσεις, αφού με αυτά τα κενά έτρεξε το σύστημα των αποσπάσεων. Εκτιμώ όμως ότι ως αριθμός δεν θα μειώθηκαν πολύ, αλλά θα υπήρξε σημαντική διαφοροποίηση στην κατανομή τους στις διάφορες περιοχές. Ίσως θα έπρεπε να δημοσιοποιηθούν εκ νέου τα επικαιροποιημένα κενά πριν κάνετε τις δηλώσεις περιοχών.
-
Από το κείμενο του Παληγιάννη φαίνεται πως είναι πριν τις αποσπάσεις, αφού με αυτά τα κενά έτρεξε το σύστημα των αποσπάσεων. Εκτιμώ όμως ότι ως αριθμός δεν θα μειώθηκαν πολύ, αλλά θα υπήρξε σημαντική διαφοροποίηση στην κατανομή τους στις διάφορες περιοχές. Ίσως θα έπρεπε να δημοσιοποιηθούν εκ νέου τα επικαιροποιημένα κενά πριν κάνετε τις δηλώσεις περιοχών.
Είναι πολλοί αυτοί που φεύγουν από δευτεροβάθμια με απόσπαση και δεν αφήνουν ακριβώς κενό εκεί. Ίσως στην καλύτερη να αφήνουν κενό μειωμένου ωραρίου. Οπότε οι αποσπάσεις μειώνουν αρκετά τις θέσεις. Όχι σε φοβερό βαθμό βέβαια. Λογικά στα περσινά δεδομένα θα είμαστε.
Δεν γνωρίζω βέβαια αν υπήρξαν κάποιοι που δεν αποδέχτηκαν και αν έχουν ξαναμετρηθεί οι αντικαταστάσεις τους ως επιπρόσθετες προσλήψεις.
Το θεωρώ δεδομένο. Δεν ασχολήθηκα καθόλου με τις παραιτήσεις γιατί είναι μανούρα να τις βρεις. Γι'αυτό έβγαλα εντελώς τη στήλη. Θεώρησα ότι ο διαχωρισμός ΑΚΩ/ΑΜΩ είναι πιο σημαντικός.
Υ.γ. Εννοείται ότι ο πίνακας θα προσφερθεί και φέτος...
-
Είναι πολλοί αυτοί που φεύγουν από δευτεροβάθμια με απόσπαση και δεν αφήνουν ακριβώς κενό εκεί. Ίσως στην καλύτερη να αφήνουν κενό μειωμένου ωραρίου. Οπότε οι αποσπάσεις μειώνουν αρκετά τις θέσεις. Όχι σε φοβερό βαθμό βέβαια. Λογικά στα περσινά δεδομένα θα είμαστε.
Το θεωρώ δεδομένο. Δεν ασχολήθηκα καθόλου με τις παραιτήσεις γιατί είναι μανούρα να τις βρεις. Γι'αυτό έβγαλα εντελώς τη στήλη. Θεώρησα ότι ο διαχωρισμός ΑΚΩ/ΑΜΩ είναι πιο σημαντικός.
Υ.γ. Εννοείται ότι ο πίνακας θα προσφερθεί και φέτος...
Έχεις δίκιο, αλλά θα σου πω πχ το εξής παράδειγμα. Στη Β Θεσσαλονίκης ήρθαμε πάνω από 80 άτομα, τόσο από την πρωτοβάθμια, όσο και από τη Δευτεροβάθμια. Τα κενά στον πίνακα εκείνη την περίοδο δεν θυμάμαι πόσα ήταν, αλλά δεν πρέπει να ήταν πάνω από 34-35, αφού 54 συναδέλφους έχει το ΠΥΣΠΕ και τα κενά ήταν 89. Δηλαδή πάνω από 80 άνθρωποι μετακινηθήκαμε για να καλύψουμε τα 35 κενά του πίνακα. Ακόμα και 1 στους 3 να δημιούργησε πραγματικό κενό παίρνοντας απόσπαση, έμεινε περίπου ίδιος αριθμός θέσεων κενός. Οι ώρες μέσα στο καλοκαίρι στην ειδικότητα μας αυξήθηκαν, επειδή ήρθαν πολλοί αποσπασμένοι για να μπορέσει η διεύθυνση να μας δώσει ωράριο. Έτσι στην ουσία αυξήθηκαν οι ανάγκες σε σχέση με τον πίνακα του Παληγιάννη, οπότε παρόλο που όταν φεύγει κάποιος από τη δευτεροβάθμια δεν δημιουργείται πάντα ένα κενό, η απώλεια καλύφθηκε από την αύξηση των ωρών μας στο ολοήμερο. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε αν αυτό έγινε και σε άλλα μεγάλα ΠΥΣΠΕ που είχαν μεγάλη ζήτηση στις αποσπάσεις. Οι αποσπάσεις έγιναν μαζικά και στην πρωτοβάθμια φέτος. Αν η ροή είναι αυτή που υποθέτω, δηλαδή από τα περιφερειακά ΠΥΣΠΕ στα μεγάλα και περιζήτητα, τότε αυτό σημαίνει ότι "άδειασαν" τα περιφερειακά ΠΥΣΠΕ από περισσότερο κόσμο από όσο είχαν ανάγκη τα μεγάλα ΠΥΣΠΕ σύμφωνα με τον πίνακα του Παληγιάννη. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός.
-
Έχουμε καθόλου ενημέρωση για τα κενά στη Δ/θμια?
-
Καλησπέρα συνάδερφοι!
Ξέρει κανείς με ποια σειρά έτρεξαν οι προσλήψεις στη γενική Αβάθμιας και Ββάθμιας ή τρέχουν ταυτόγχρονα;
-
Τελικά οι πίνακες έτρεξαν ταυτόγχρονα!
Έχει κανείς ενημέρωση για κενά στην Αττική για την β φάση που έρχεται;
-
Η Β φάση να έρθει μαζί με πρωτοβάθμια και δευτεροβαθμια αλλιώς να μην έρθει.... Ας συντονιστεί το υπουργείο κ να μην κάνει βιαστικές κινήσεις όπως με τα δυσπροσιτα...
-
Ελάτε τώρα. Ότι θέλουν κάνουν. Στην Ημαθία 8 Εικαστικοί και όλοι 15 ώρες. Έτσι έχουμε πιο πολλές προσλήψεις. Τέλειοοοοοο!!!! το κολπάκι λίγο ψωμάκι για τον καθένα για να μην διαμαρτύρεται.
-
Καλησπέρα.Έχει γίνει λόγος για την πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης των ΤΠΕ στα γυμνάσια το οποίο θα εφαρμοστεί, εφόσον υπάρχει ικανοποιητικό ενδιαφέρον από τους μαθητές.Γνωρίζει κάποιος αν θα γίνουν νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών ή θα το αναλάβουν οι μόνιμοι;
-
3 ώρες εβδομαδιαίως.... Οπότε οι υπάρχοντες αναπληρωτές βλέπω να τρώνε το αγγουρι
-
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα.Με κάλεσαν αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου σε ΔΕ,αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να πάω.Γνωρίζει κανείς αν η ποινή εξακολουθεί να είναι αποκλεισμός από τους πίνακες μόνο για το τρέχον έτος;Αν τελικά αποδεχτώ τη θέση υπάρχει περίπτωση να με καλέσουν σε ΠΕ ή Δυεπ.Δηλαδή σε περίπτωση αποδοχής θα εξακολουθήσει να είναι ενεργή η αίτηση;
-
Καλησπέρα.Με κάλεσαν αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου σε ΔΕ,αλλά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να πάω.Γνωρίζει κανείς αν η ποινή εξακολουθεί να είναι αποκλεισμός από τους πίνακες μόνο για το τρέχον έτος;Αν τελικά αποδεχτώ τη θέση υπάρχει περίπτωση να με καλέσουν σε ΠΕ ή Δυεπ.Δηλαδή σε περίπτωση αποδοχής θα εξακολουθήσει να είναι ενεργή η αίτηση;
Αποκλεισμός μόνο για το τρέχον έτος. Αν αποδεχθείς τη θέση πρέπει να μείνεις εκεί. Δεν είσαι διαθέσιμη πλέον.
-
Fma145.... Είσαι πλήρους ωραρίου οπότε αν αποδεχτείς πας στο σχολείο που θα σε στείλουν. Εάν δεν αποδεχτείς δεν υπάρχει διετής αποκλεισμός. Απλά δεν θα σε ξανακαλεσουν για την φετινή χρονιά.
-
Ευχαριστώ πολύ.
-
Συνἀδελφοι καλημέρα! Σχετικά με την πρόσφατη ανακοίνωση για "Πρόσκληση 2500 εκπαιδευτικών για αίτηση πρόσληψης για την υποστήριξη μαθητών για το ΚΠπ", διατυπώνω μια απορία:
Αν κάποιος κάνει αίτηση και επιλεγεί, αυτόματα αποκλείεται απο την επιλογή ώς αναπληρωτής πλήρους ή μειωμένου ωραρίου? Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, είμαι ενταγμένη στον επικουρικό πίνακα ειδικής αγωγής σε καλουτσικη σειρά και ελπίζω σε κάποια απο τις επόμενες φάσεις (πέρυσι έφτασε στη φετική δική μου σειρά, χωρις αυτό βἐβαια να σημαίνει απαραίτητα οτι θα γίνει το ίδιο και φέτος, το ξέρω...). Παραμένω διαθέσιμη αν με πάρουν στο εν λόγω πρόγραμμα?
-
Ναι με βάση την πρόσκληση παραμένεις διαθέσιμη για αναπληρώτρια.....
-
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
-
Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Μόλις στις 8/1/2019 υπέγραψα πρόσληψη ωρομίσθιου καθηγητή για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής που θα γίνει η διαδασκαλία στην Γ Γυμνασίου. Ενώ η εγκύκλιος λέει να κάνουμε 3 ώρες την εβδομάδα, στο σχολείο που πήγα μου είπαν να κάνω 2 ώρες την εβδομάδα. Να ενημερώσω ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο το σύνολο των ωρών διδασκαλίας είναι 45 και πρέπει να διεξαχθούν ως της 31/5/2019. Γιατί να κάνω λιγότερες ώρες; Πρέπει να απευθυνθώ κάπου;
-
Θα γίνουν προσλήψεις σήμερα;;;; μίλησε κάποιος με υπουργείο;;;
-
Θα γίνουν προσλήψεις σήμερα;;;; μίλησε κάποιος με υπουργείο;;;
Καλημέρα συνάδελφοι!
Μόλις μίλησα με υπουργείο
Μέχρι σήμερα ζητήθηκαν τα κενά από τις Διευθύνσεις.
Προσληψεις σήμερα Παρασκευή γιοκ
-
Αν κ μόνη μου τα γράφω μόνη μου τα διαβάζω απ ότι φαίνεται....
Ενημερώνω :
Προσλήψεις β/βαθμιας θα πραγματοποιηθουν εντός αυτής της εβδομάδας
-
Γνωριζεις και για αβαθμια?
-
Ήταν πιο σίγουρος αυτός που μίλησα για β/βαθμια όχι για α/βαθμια, γιατί το ρώτησα επίτηδες.
Μόνο πρωτοβάθμια έχεις δηλώσει;
-
kκαλησπερα, παντως εγω που ξεκινησα τα μαθηματα για την πιστοποιηση πληροφορικης της γ γυμνασιου, κανω 3 ωρες την βδομαδα, καλυτερα να μιλησεις με την δευτεροβαθμια.
-
Γεια σας θα ήθελα να ρωτήσω αν δουλεύω σε μια ιδιωτική εταιρία και με καλέσουν σαν αν αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου για να πάω σαν αναπληρωτής πρέπει οπωσδήποτε να παραιτηθώ από την άλλη δουλειά
-
Χαίρετε, υπάρχει ο Συγκεντρωτικός Πίνακας Προσλήψεων ανά Φάση για το έτος 2018-19 ή για το 2019-20 κάπου;