0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ποσο δικαιο εχεις αλλα δυστυχως καποιοι παραπληροφορουν καποιους! ακουτε εκει στο υπουργειο! Αυτη την κατασταση καποιοι δεν θα την ανεχτουμε για πολυ! Οσο για σεν σωτηριε ειδαμε εισαι εγκυροτατος σε αυτα που μας εγρφες ολο το καλοκαιρι. Τελικα εγινε αυτο που σου ειχα πει......
Aπό που το γνωρίζεις ότι τα κενά στους πε70 έχουν υπερκαλυφθεί; εγώ ξέρω ότι λείπουν 449 άτομα προκειμένου να δουλέψουν στα τμήματα υποδοχής και άλλα 514 άτομα για ολοήμερο - πρωινό τμήμα... Φυσικά θα προσληφθούν πολλοί λιγότεροι καθώς δεν αρκούν τα χρήματα απο το ΠΔΕ, αφού οι πιστώσεις μοιράστηκαν δικαίως σ΄όλη την πρωτοβάθμια: δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, ειδική αγωγή, ειδικότητες...Και αν θέλετε να μιλήσουμε με αριθμούς από το νέο ΠΔΕ στις 20-11-2015 προσλήφθησαν 790 αναπληρωτές ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια, στις 24-11-2015 προσλήφθησαν 135 πε60, 136 πε70 και στις 4-12-2015 προσλήφθησαν 6 άτομα στην ειδική αγωγή...
το προβλημα ειναι τεραστιο για ολους μας ... το προβλημα είναι οτι στην μεν πρωτη περιπτωση που ανεφερα ανεξαιρέτως κλάδου στη δευτεροβαθμια γινεται ο χαμος και στελνουν ανθρωπους ακομα και 70χλμ μακρια το ενα σχολειο απο το αλλο για να μαζεψει τις ώρες του και στην πρωτοβαθμια γινεται αυτο που περιεγραψα σε προηγουμενη αναρτηση μου...
οι αριθμοι τωρα (πηγη : Διδασκαλικη ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ)) Λειτουργικά κενα 2015 ΠΕ70 3.555 (και το ξανα λεω δεν αναφέρομαι σε ΖΕΠ κτλ.) προσλήψεις μέχρι και 9/12/2015 3.640!!! (φυσικα χωρις ζεπ)Αυτοι είναι οι αριθμοί....
Σε εποχες οπως αυτη που διανυουμε περυσι και φετος και του χρονου και πάει λέγοντας δεν μπορει το υπουργειο για τους μεν να τους εξευτελιζει καθ αυτόν τον τροπο κάνοντας τους λαστιχο.... και τους δε, ενω θα μπορουσε τον συναδελφο με 18 ωρες αντι να κανει εικαστικα, μουσικη, ενισχυτική κτλ να τον στειλει και στο διπλανο σχολειο να συμπληρώσει το ωραριο του (οχι φυσικα 70χλμ που βλεπουμε στη δευτεροβαθμια αλλα 100 μετρα) ώστε να μην χρειαστει να προσλάβει και 2ο ατομο για λιγες ώρες και φυσικα και το 2ο ατομο για να συμπληρώσει ωραριο να κάνει και εκείνο μουσικη, πληροφορική, εικαστικά κτλ κτλ... και φυσικα τα μαθηματα των ειδικοτητων να τα κάνουν επιτελους οι ειδικοτητες.... Αυτο που βλεπουμε φέτος με την βοηθεια των συνδικαλιστων μας πάει πολλα χρονια πίσω .. δεν μας παει μπροστα...
Αυτο που βλεπουμε φέτος με την βοηθεια των συνδικαλιστων μας πάει πολλα χρονια πίσω .. δεν μας παει μπροστα...
Χαίρομαι που "διόρθωσες" κάποια πράγματα. Μπορώ κι εγώ μετά την τελευταία τοποθέτησή σου να ανακαλέσω μερικά από αυτά που είπα. Ωστόσο, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί μπαίνετε στο φόρουμ των ΠΕ70 για να τα γράψετε αυτά; Βοηθάει αυτό σε κάτι; Ή μήπως το μόνο που προσφέρει είναι να ξεκινάει την αλληλοφαγωμάρα; Διότι οι προηγούμενες τοποθετήσεις είναι σαν να μπαίνετε και με επιθετικό ύφος να μας την λέτε. Εξυπηρετεί πουθενά αυτό;;;Επίσης δεν καταλαβαίνω το σχόλιο:Αν αυτό δεν είναι επιθετικό, προσβλητικό και απαξιωτικό, τότε τι είναι;Τέλος, αν σε ένα σχολείο υπάρχουν κενά που αντιστοιχούν σε 16 πραγματικές ώρες δασκάλου ΠΕ70, είναι προτιμότερο να μην προσληφθεί καθόλου ο δάσκαλος και να συνεχίζουν τα παιδιά να είναι χωρίς δάσκαλο, ή είναι προτιμότερο να προσληφθεί, και εν συνεχεία να διερευνηθεί τρόπος συμπλήρωσης του ωραρίου του;; Περιμένω απάντηση στο τελευταίο ερώτημα.
Έστω ότι ένας δάσκαλος κάνει 18 ώρες και συμπληρώνει 6 σε ενισχυτική. Τις 6 ώρες τις στερεί από εσάς; Αν τις στερεί από εσάς, αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά που κάνουν ενισχυτική, δεν έχουν ανάγκη από ενισχυτική. Έτσι είναι;Επίσης, αν τις στερεί αυτές τις ωρες από εσάς, αυτό σημαίνει ότι αν δεν τις στερούσε, κάποιος από εσάς θα έκανε αυτές τις 6 ώρες στο τάδε σχολείο. Συνεπώς αναγκαστικά θα εργαζόταν σε πολλά σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο. Τότε προς τι αυτό που αναφέρθηκε πιο πριν σχετικά με το πήγαινέλα από σχολείο σε σχολείο, αφού αναγκαστικά θα υπήρχε κάποιο πήγαινέλα;
Αυτο που θέλουμε να πουμε είναι οτι ολα ειναι αλυσιδα... αν δεν υπήρχε το τρικ για ολα της ενισχυτικής ή οι αναθέσεις των μαθηματων των ειδικοτητων στον δασκαλο (το οποιο είναι ανηθικο εφόσον ο εκαστοτε πίνακας δεν εχει τελειώσει) ο διευθυντης θα αναγκαζόταν να σχολάσει τα παιδια νωριτερα οπως οφειλε επειδη είχε έλλειψη ειδικοτητων,... οι γονεις με την σειρα τους θα εξαγριωνόντουσαν και θα απαιτουσαν κάλυψη των κενων και ο υπουργουλης θα ηταν υποχρεωμενος να τα καλυψει.....
Αναφορικά, με την ανάθεση μαθημάτων των ειδικοτήτων στον δάσκαλο η οδηγία δίνεται από τον/τη σύμβουλο.Κάποιοι διευθυντές αποφασίζουν να σχολάσουν νωρίτερα τα παιδιά παίρνοντας πάνω τους την ευθύνη.