*

Ψηφοφορία

Πόσο χρήσιμα σας φάνηκαν τα ΠΕΚ που παρακολουθήσατε;

Πάρα πολύ
1 (1.6%)
Πολύ
2 (3.2%)
Αρκετά
8 (12.9%)
Ελάχιστα
23 (37.1%)
Καθόλου
28 (45.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 62

Αποστολέας Θέμα: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)  (Αναγνώστηκε 352367 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #70 στις: Νοέμβριος 15, 2006, 02:48:49 μμ »
Μιχάλη ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :D
Εξίσου τυχερή είμαι κι εγώ που βρέθηκα στον χώρο που πραγματικά μου ταιριάζει: είμαι ενθουσιασμένη με τη δουλειά που γίνεται στη δευτεροβάθμια (beats my experience from TEI by far...) αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να δώσουμε στα παιδιά (όπου παιδιά εννοώ και τους ενήλικες του εσπερινού!) είναι την αγάπη για τη μάθηση, αυτό είναι πιο σημαντικό από τις ίδιες τις γνώσεις...(ειδικά στον κλάδο μας, όπου η επιστήμη προχωράει τόσο γρήγορα, που οι γνώσεις καθεαυτώ συνήθως απαξιώνονται καθημερινά!) να ΘΕΛΟΥΝ να μαθαίνουν και να βελτιώνονται συνεχώς, να βλέπουν ότι μαγκιά είναι να ξέρεις, και όχι να λουφάρεις!
Μια κυρία με ρώτησε ΓΙΑΤΙ πρέπει να ξέρω ότι 1GB=1024MB... της έδωσα το εξής παράδειγμα: πας τον υπολογιστή σου στον τεχνικό για αναβάθμιση, και σου λέει (προσθέτω "ο Κεφαλονίτης": ως γνωστόν ο "έξυπνος" της υπόθεσης!) Καλά, σου άλλαξα τη RAM σου, τι είχες, 1 Γιγαμπάιτ, και σου έβαλα ΧΙΛΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕΓΚΑΜΠΑΙΤ!!! Πετάει το μηχάνημα! Σκάσε τώρα 100 Ευρώ! Πείστηκε αμέσως...
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:53:21 »

Αποσυνδεδεμένος kokalo

  • Global Moderator
  • Προχωρημένο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 138
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #71 στις: Νοέμβριος 15, 2006, 09:55:14 μμ »


Και γαι τους συναδέλφους που ανήκουν στα ΠΕΚ Λαμίας...

http://dide.fth.sch.gr/pek/default.htm 

Συγχαρητήρια! Αναβαθμιστήκαμε βλέπω κύριε 'γκλόμπαλ' ;)

Εγώ σκέφτομαι να μην πάω στα ΠΕΚ παρόλο που λένε ότι είναι υποχρεωτικό...


Και εγώ το ίδιο σκέφτομαι μεγάλε....λέω να τα κάνω του χρόνου....

Όσο για τον χαρακτηρισμό.......άσε, που να σου λέω....

Αποσυνδεδεμένος kokalo

  • Global Moderator
  • Προχωρημένο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 138
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #72 στις: Νοέμβριος 15, 2006, 09:58:32 μμ »


Συγχαρητήρια! Επειδή μου κίνησες το ενδιαφέρον και την περιέργεια, αν θες βεβαίως, θα χαρώ να δω την παρουσίαση αυτή στο email μου (zip αρχείο παρακαλώ).  :D

με χαρά να στο στείλω, δεν χρειάζεται zip, μόλις 80ΚΒ είναι, ωστόσο αν επιμένεις... :)

Και μία για το kokalo κυρία μου...αν σας είναι εύκολο......
Μου το έχει ζητήσει ο ironsteel... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D   !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #73 στις: Νοέμβριος 15, 2006, 11:47:17 μμ »
Θα συμφωνήσω spaceoddity μαζί σου ότι το να φτιάξεις (ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ) μια παρουσίαση είναι πολύ δημιουργική δουλειά. Σε ότι αφορά τον μαθητή είναι γνωστό ότι μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Υπάρχει όμως και ένα αλλά… Τι γίνεται με τις ετοιματζίδικες παρουσιάσεις που κυκλοφορούν και χρησιμεύουν να κάνουμε ΦΙΓΟΥΡΑ στο μαθητή; Ο οποίος συχνά εντυπωσιάζεται από τα γραφικά και τις πολυμεσικές δυνατότητες του όλου πράγματος και δεν παίρνει είδηση από την ουσία… Και βεβαίως δεν φαντάζεται ότι η παρουσίαση είναι «σκονάκι»…
Προσωπικά πιστεύω δεν υπάρχει κάτι πιο εύκολο από το να κοροϊδέψεις ένα παιδί…και ακόμη πιο εύκολο να το καταστρέψεις..
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:53:21 »

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #74 στις: Νοέμβριος 16, 2006, 12:43:19 πμ »
Θα συμφωνήσω spaceoddity μαζί σου ότι το να φτιάξεις (ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ) μια παρουσίαση είναι πολύ δημιουργική δουλειά. Σε ότι αφορά τον μαθητή είναι γνωστό ότι μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Υπάρχει όμως και ένα αλλά… Τι γίνεται με τις ετοιματζίδικες παρουσιάσεις που κυκλοφορούν και χρησιμεύουν να κάνουμε ΦΙΓΟΥΡΑ στο μαθητή; Ο οποίος συχνά εντυπωσιάζεται από τα γραφικά και τις πολυμεσικές δυνατότητες του όλου πράγματος και δεν παίρνει είδηση από την ουσία… Και βεβαίως δεν φαντάζεται ότι η παρουσίαση είναι «σκονάκι»…
Προσωπικά πιστεύω δεν υπάρχει κάτι πιο εύκολο από το να κοροϊδέψεις ένα παιδί…και ακόμη πιο εύκολο να το καταστρέψεις..


Κι όμως Lio, δεν είναι καθόλου εύκολο να κοροϊδέψεις ένα παιδί... ή μάλλον να το θέσω αλλιώς: θα το κοροϊδέψεις μια, δυο... ε την τρίτη θα σε στήσει στο τοίχο και καλά θα σου κάνει... ενώ το μεγάλο μπορείς να τον κοροϊδεύεις μια ζωή, και ποτέ δεν θα σε στήσει στον τοίχο, είτε γιατί δεν σε πήρε χαμπάρι (χλομό, κανείς δεν είναι τόσο χαζός), είτε γιατί ξέρει ότι αν το κάνει, μεθαύριο θα έρθει η σειρά του γιατί κι αυτός σε κοροϊδεύει, οπότε τουμπεκί :-X
Οι ετοιματζίδικες παρουσιάσεις με αφήνουν παγερά αδιάφορη... πιο πολύ θα κοπιάσω να τις αναπαραγάγω η ίδια, παρά να φτιάξω μια δικιά μου. με μια εξαίρεση: παιδιά, έχετε κατεβάσει ποτέ tutorial για νέες τεχνολογίες και τηλεπικοινωνίες από αμερικάνικα (κατά κύριο λόγο) site; δημιουργικότατα, άριστο σημείο εκκίνησης... τα χρησιμοποιούσα πολύ στα ΙΕΚ...
Και μια ερώτηση: όταν παρουσίασα το powerpoint μου στο ΠΕΚ σήμερα, με ευχαρίστησε ο εισηγητής που του έδειξα έναν άλλο τρόπο μετατροπής δεκαδικού σε δυαδικό (δεν το κάνω με συνεχείς διαιρέσεις όπως έχω δει σε όλα τα βιβλία, αλλά τοποθετώντας τον αριθμό σέ ένα πίνακα με δυνάμεις του δυο, από δυο στη μηδενική μέχρι όσο πάρει). Εγώ νομίζω-χωρίς να είμαι σίγουρη-ότι αυτόν τον τρόπο τον έμαθα στο σχολείο στην Αμερική, αλλιώς δεν εξηγείται πως μόνο εγώ τον ξέρω... εσείς πως την κάνετε τη μετατροπή;
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #75 στις: Νοέμβριος 16, 2006, 05:51:39 πμ »
Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με τον πίνακα και τις δυνάμεις του 2. Μπορεί κ να εφαρμόζουμε τον ίδιο τρόπο.  Εγώ το κάνω -εμπειρικά- ως εξής:
Βρίσκω ποια είναι η μεγαλύτερη δύναμη του 2 που "χωράει" στον -δεκαδικό- αριθμό, μετά αφαιρώ τη δύναμη αυτή από τον αριθμό κ κάνω το ίδιο για τη διαφορά, κ.ο.κ. (αν φυσικά η προηγ. δύναμη του 2 δεν "χωράει" στη διαφορά, βάζω 0 στη δυαδική μορφή κ πάω στην αμέσως μικρότερη δύναμη).

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #76 στις: Νοέμβριος 16, 2006, 08:36:14 πμ »
Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με τον πίνακα και τις δυνάμεις του 2. Μπορεί κ να εφαρμόζουμε τον ίδιο τρόπο.  Εγώ το κάνω -εμπειρικά- ως εξής:
Βρίσκω ποια είναι η μεγαλύτερη δύναμη του 2 που "χωράει" στον -δεκαδικό- αριθμό, μετά αφαιρώ τη δύναμη αυτή από τον αριθμό κ κάνω το ίδιο για τη διαφορά, κ.ο.κ. (αν φυσικά η προηγ. δύναμη του 2 δεν "χωράει" στη διαφορά, βάζω 0 στη δυαδική μορφή κ πάω στην αμέσως μικρότερη δύναμη).

Μπράβο ρε συ Gauss!!! Αυτό ακριβώς κάνω!!! Το βρίσκω πολύ πιο μεθοδικό από το να γεμίζω κατακόρυφα μια σελίδα άσσους και μηδενικά, και μετά να τα "μαζεύω"... άσε που έχει διπλό όφελος, γιατί φτιάχνοντας τον πίνακα μέχρι δυνάμεις του 2 στην ενάτη, δεκάτη κλπ και σημειώνοντας από πάνω τους αντίστοιχους δεκαδικούς αριθμούς, αναφωνούν τα παιδιά: "α κυρία, τους ξέρουμε αυτούς τους αριθμούς! έτσι δεν είναι οι κάρτες μνήμης/φλασάκια/adsl;" και καταλαβαίνουν απλά και αβίαστα ΓΙΑΤΙ π.χ. η κάρτα έχει 512 και όχι 500ΜΒ!
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #77 στις: Νοέμβριος 16, 2006, 03:10:46 μμ »
Είναι νομίζω ξεκάθαρο ότι ο καθένας ότι λέει σχετίζεται με τις εμπειρίες που ο ίδιος έχει. Κατά συνέπεια θα διαφωνήσω μαζί σου 100% χωρίς να έχω ειλικρινά την παραμικρή διάθεση αντιπαράθεσης!

Κι όμως Lio, δεν είναι καθόλου εύκολο να κοροϊδέψεις ένα παιδί... ή μάλλον να το θέσω αλλιώς: θα το κοροϊδέψεις μια, δυο... ε την τρίτη θα σε στήσει στο τοίχο και καλά θα σου κάνει... ενώ το μεγάλο μπορείς να τον κοροϊδεύεις μια ζωή, και ποτέ δεν θα σε στήσει στον τοίχο, είτε γιατί δεν σε πήρε χαμπάρι (χλομό, κανείς δεν είναι τόσο χαζός), είτε γιατί ξέρει ότι αν το κάνει, μεθαύριο θα έρθει η σειρά του γιατί κι αυτός σε κοροϊδεύει, οπότε τουμπεκί :-X
Οι ετοιματζίδικες παρουσιάσεις με αφήνουν παγερά αδιάφορη... πιο πολύ θα κοπιάσω να τις αναπαραγάγω η ίδια, παρά να φτιάξω μια δικιά μου. με μια εξαίρεση: παιδιά, έχετε κατεβάσει ποτέ tutorial για νέες τεχνολογίες και τηλεπικοινωνίες από αμερικάνικα (κατά κύριο λόγο) site; δημιουργικότατα, άριστο σημείο εκκίνησης... τα χρησιμοποιούσα πολύ στα ΙΕΚ...
Και μια ερώτηση: όταν παρουσίασα το powerpoint μου στο ΠΕΚ σήμερα, με ευχαρίστησε ο εισηγητής που του έδειξα έναν άλλο τρόπο μετατροπής δεκαδικού σε δυαδικό (δεν το κάνω με συνεχείς διαιρέσεις όπως έχω δει σε όλα τα βιβλία, αλλά τοποθετώντας τον αριθμό σέ ένα πίνακα με δυνάμεις του δυο, από δυο στη μηδενική μέχρι όσο πάρει). Εγώ νομίζω-χωρίς να είμαι σίγουρη-ότι αυτόν τον τρόπο τον έμαθα στο σχολείο στην Αμερική, αλλιώς δεν εξηγείται πως μόνο εγώ τον ξέρω... εσείς πως την κάνετε τη μετατροπή;

Είναι εξίσου εύκολο να κοροϊδέψεις ένα παιδί και έναν ενήλικο αρκεί να ξέρεις πώς να το κάνεις. Εάν σε πάρουν είδηση θα σε ξεσκίσουν (εννοείται) αλλά αυτό σημαίνει ότι είσαι άγαρμπος (δεν «ξέρεις», π.χ. δεν πήγαινες στα ΠΕΚ ;D ;D).
Ούτε ο μεγάλος ούτε το παιδί θα πάρουν ποτέ είδηση το δούλεμα όταν τους λες μισές αλήθειες. Οι λόγοι είναι πολλοί αλλά κυριότερος κατά τη γνώμη μου είναι:
Στα παιδιά αφενός η εμπιστοσύνη που έχουν στο εκπαιδευτικό σύστημα αφετέρου η αμορφωσιά και η γενικότερη έλλειψη παιδείας και υποστήριξης από τους γονείς τους.
Στους ενήλικες η έλλειψη εμπιστοσύνης στις ικανότητές τους (λογικό για ανθρώπους κάποιας ηλικίας που είναι αμόρφωτοι) και η τάση τους να χάφτουν με ευκολία ότι τους σερβίρεις αρκεί να είναι «έτοιμο» (να μην κοπιάσουν να το επεξεργαστούν).

Εξίσου τυχερή είμαι κι εγώ που βρέθηκα στον χώρο που πραγματικά μου ταιριάζει: είμαι ενθουσιασμένη με τη δουλειά που γίνεται στη δευτεροβάθμια (beats my experience from TEI by far...)

Ειλικρινά μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτή η σύγκριση (β’βάθμιας  και γ’βάθμιας)
από την πλευρά του καθηγητή. Μισθολογικά σίγουρα δε συγκρίνονται οι 14 μισθοί με το καθεστώς ωρομισθίας σε ΤΕΙ. Το αν ταιριάζει σε σένα ο χώρος του σχολείου περισσότερο, δεκτό. Από την άλλη, μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #78 στις: Νοέμβριος 16, 2006, 03:13:12 μμ »
Μια κυρία με ρώτησε ΓΙΑΤΙ πρέπει να ξέρω ότι 1GB=1024MB... της έδωσα το εξής παράδειγμα: πας τον υπολογιστή σου στον τεχνικό για αναβάθμιση, και σου λέει (προσθέτω "ο Κεφαλονίτης": ως γνωστόν ο "έξυπνος" της υπόθεσης!) Καλά, σου άλλαξα τη RAM σου, τι είχες, 1 Γιγαμπάιτ, και σου έβαλα ΧΙΛΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕΓΚΑΜΠΑΙΤ!!! Πετάει το μηχάνημα! Σκάσε τώρα 100 Ευρώ! Πείστηκε αμέσως...

Πιστεύεις όμως ότι θα σε «έπαιρνε» να πεις τέτοια ατάκα στο ΤΕΙ και να μη σε πάρουνε με τις πέτρες; Σε ρωτάω απλά το εξής: αν θέλει κάποιος να κοροϊδέψει έναν άσχετο δε θα βρει τον τρόπο; Είναι ανάγκη να το κάνει χονδροειδώς; Μην μπερδεύουμε τα τρυκ που χρησιμοποιεί ο δάσκαλος (εάν κάποιος είναι κουτοπόνηρος θα του πεις κάτι για να τον εξιτάρεις.. σωστό…) για να τραβήξει την προσοχή με τη μετάδοση χρήσιμης ή μάλλον αξιοποιήσιμης γνώσης. Το πώς θα αξιοποιήσει τη γνώση που παίρνει ο ενήλικος είναι κάτι που μόνος θα το βρει εάν έχει στοιχειώδη αυτοσεβασμό και αυτογνωσία. Εάν δεν τα έχει τότε οι γνώσεις του είναι άχρηστες ούτως ή άλλως. Άποψή μου.
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #79 στις: Νοέμβριος 19, 2006, 10:27:56 μμ »
Ανοίγω αυτό το θέμα με σκοπό να διευκολυνθούμε στις μετακινήσεις μας όσοι νεοδιοριζόμενοι Εκπαιδευτικοί θα παρακολουθήσουμε τα ΠΕΚ Χαλκίδας.

Και ξεκινώ με τον εαυτό μου: Υπάρχει άλλος συνάδελφος από κεντρική ή Νότια Εύβοια που θα παρακολουθήσει τα ΠΕΚ Χαλκίδας; Αν ναι, διαθέτω αυτοκίνητο.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #80 στις: Νοέμβριος 20, 2006, 12:09:58 πμ »
very considerate of you :)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος giotamike

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1096
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #81 στις: Νοέμβριος 20, 2006, 03:22:19 μμ »
very considerate of you :)

Τι είναι αυτό; Είπε κακιά λέξη;  :o :o :o
Η διαφορά της ιδιοφυίας από τη βλακεία είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #82 στις: Νοέμβριος 20, 2006, 03:46:00 μμ »
όχι βρε συ! Εννοώ απλά ότι είναι πολύ ευγενική σκέψη εκ μέρους του admin μας να ανοίξει το θέμα, και να προσφερθεί να βοηθήσει στη μεταφορά των συναδέλφων της Εύβοιας!
(Εγώ σήμερα θα κάνω "κοπάνα" από τα ΠΕΚ για πρώτη φορά, αφού μέχρι τώρα ετοίμαζα την πρόταση του προγράμματος Π.Ε., και έχω να διορθώσω και καμιά εικοσαριά γραπτά... :-\)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος kokalo

  • Global Moderator
  • Προχωρημένο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 138
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #83 στις: Νοέμβριος 20, 2006, 04:19:33 μμ »
Αν ναι, διαθέτω αυτοκίνητο.

Και εγώ κότερο....πάμε μια βόλτα....??? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160429
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 551
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.