0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ δεν περιμενω μεγάλες αλλαγές. Αν και, προσωπικά , ειμαι εντάξει με οποιοδήποτε σύστημα διορισμού και με οποιαδήποτε κριτήρια, με μια βασική προϋπόθεση: ένα εύλογο και επαρκές μεταβατικο διάστημα για να κάνουμε όλοι τα κουμάντα μας. Το αυτονόητο δηλαδή.
Ακριβώς. Όχι πάλι αιφνιδιασμός ή απλά πληροφόρηση για λίγους εκ των προτέρων.
Θα πλησιάζεις τα 45...και θα σου πει δώσε Γραπτό...Χωρίς να έχεις δώσει ποτέ...Δεν θα αιφνιδιαστείς εεε...? Θέλετε και τα λέτε...?
Να δουν τη συνάφεια master και διδακτορικών με το διδακτικό αντικείμενο του κάθε κλάδου. Δεν μπορεί π.χ. φυσικός ή χημικός να παίρνει 20 μόρια για Master στα οικονομικά.
Ενα μεταπτυχιακο π.χ. στην οργανική χημεία, ειναι συναφες η όχι;Αν το βαλεις συμφωνα με την υλη του σχολειου ειναι, αν δεις μονο το παιδαγωγικο κομματι οχι!Αυτος ειναι και ο λογος που μεχρι τωρα δεν το εκαναν με το νομο Γιαβρογλου. Αν και το νεο συστημα που ερχεται νομιζω θα εχει ομοιοτητες με τον ΑΣΕΠ που θα ισχυει σε ολο το δημοσιο δλδ τα μεταπτυχιακα διδακτορικα θα παιρνουν ελαχιστα μορια εως καθολου μορια, η προυπηρεσια δεν θα μετραει σχεδον καθολου. Απο την αλλη η συνεντευξη, το γραπτο η πολυτεκνια αλλα και η εντοποιοτητα θα παρει πολλα μορια.Ουσιαστικα θα ξαναγινει ενα ανακατεμα της τραπουλας για να δουλεψουν και οσοι δεν δουλευουν τωρα
To θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να αφορά τέτοιες σαρωτικές αλλαγές, ιδίως από τη στιγμή που μόλις πριν ένα χρόνο ψηφίστηκε νεό σύστημα διορισμών. Στην εκπαίδευση υπάρχει ο θεσμός της αναπλήρωσης που δεν υπάρχει στο υπόλοιπο Δημόσιο. Επιπλέον, το Υπουργείο Παιδείας δεν μπορεί να ακυρώνει το ίδιο τα προσόντα που δίνει (πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά).
Εχεις δικιο απο την μια αλλα απο την αλλη λενε οτι θα ειναι απλα πολλαπλης επιλογης, οποτε οι βαθμοι θα σχηματιστουν με το που κλεισεις τον υπολογιστη σου. Ισως σου πει οτι οι πινακες αναπληρωτων θα ειναι κλειστει για δυο χρονια κλπ.Δεν υπάρχει δεν μπορω να κανω σαρωτικες αλλαγες φυσικα και μπορει και νομιζω θα τις κανει.Αν διορισει 10500 αυτοι που δουλευαν χρονια θα διοριστουν οποτε δεν θα μεινουν πολλοι να γκρινιαζουν.Θα χαρουν και πολλοι με την αλλαγη αυτη οπως χαρηκαν πολλοι και με την αλλαγη Γιαβρογλου.Οπως οσοι ειχαν μεγαλη προυπηρεσια και ακαδημαικα προσοντα ελεγαν οτι το συστημα Γιαβρογλου ειναι δίκαιο ετσι και οσοι δεν εχουν αυτα τα προσόντα θα πουν οτι το συστημα αυτο που θα πει το υπουργειο θα ειναι δικαιο.ΥΓΟ Μπρατης πριν μερικους μηνες ειπε οτι ο νεος ΑΣΕΠ ειναι θεμα χρονου να ισχυει και για τους εκπαιδευτικους.
Δηλαδή ένας γυμναστής που έχει διδακτορικό στην φυσιολογία της κίνησης από την Ιατρική δεν έχει συνάφεια;Ποιος είναι αυτός που θα ορίσει την συνάφεια ή όχι του κάθε επιστημονικού πεδίου; Χρειάζεται εξειδίκευση, εμπειρία και ν' αφιερωθεί χρόνος από μία επιτροπή για να κρίνει την κάθε περίπτωση. Το σημαντικό όμως ερώτημα είναι αν δίνει η συνάφεια την αξία ή η διαδικασία για να πάρεις έναν μεταπτυχιακό τίτλο. Στο εξωτερικό η διαθεματική προσέγγιση πριμοδοτείται, δεν τιμωρείται. Αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα.
Στο νομό της Διαμαντοπούλου τα μεταπτυχιακά έπρεπε να είναι συναφή είτε με το γνωστικό αντικείμενο είτε με τις επιστήμες της αγωγής.
Και στο χωριό μου οι γυναίκες που πάνε στην εκκλησία πρέπει να φοράνε φούστα. Ποιο είναι το νόημα δεν λες. Το να βάζω κανόνες και έξτρα κανόνες για να αποκλείσω αρκετούς. Το δεύτερο πτυχίο γιατί μετράει; έχει συνάφεια;