*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019  (Αναγνώστηκε 3360503 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13202 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:14:06 πμ »
Σωστά τα παιδιά θα σταδιοδρομήσουν σε μια χώρα Καραγκιόζη οπού οι πολιτικάντηδες στέλνουν τους πάντες στα Πανεπιστήμια ανεξελεγκτα και μετά για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη των πανεπιστήμιων φτιάχνουν θέσεις στην Βθμια εκπαίδευση.... >:(


και ειδικά στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματα τους κι έτσι να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους. Μην το υποτιμάς καθόλου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:01:02 »

Αποσυνδεδεμένος Olia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 501
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13203 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:21:13 πμ »
Εδώ παρουσιάζονται δύο διαμετρικά αντίθετες τακτικές υπολογισμού οργανικων στην α/θμια και β/θμια. Πέρσι συγγενής μου νηπιαγωγός πήρε μετάθεση σε οργανική ανύπαρκτη στην ουσία. Για να μη βγει υπεράριθμη πήρε απόσπαση στην παλιά οργανική! Καβάντζωσε την οργανική δηλαδή για αργότρα! Έλεος. Δε λέω ότι είναι πανάκεια αλλά κάποιεςφορές συμβαίνει.

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13204 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:21:29 πμ »
Φανταστείτε ποσες ώρες τρώνε οι δάσκαλοι από τις ειδικότητες. Στο πινακάκι από τη πρωτοβάθμια Πέλλας περυσι οι μουσικοί είχαν 16 οργανικα κενα και φέτος 23...Τα ελεγα ότι υπάρχουν πολλοί υπεραριθμοι που δεν κάνουν τίποτα σε πολλες διευθύνσεις.. Θα μάθουμε σε 6-7 μέρες τα οργανικα κενα...Παρτυ έκαναν και κάνουν οι δάσκαλοι με τις ώρες των ειδικοτήτων...

Σκεψου οτι περσι οι ΠΕ70 ειχαν 9υπεραριθμους στην Πελλα φετος εφυγαν 46 και αντι να πανε τα οργανικα στα 35 πηγαν τα οργανικα κενα στα 31. Σαν να μην φτανει αυτο τους λεει και ο αιρετος τους παιδια προσοχη ενταξει λεμε οτι εχουμε στα χαρτια 31, αλλα μην το πιστευεται γιατι αν ερθετε εδω σαν υπεραριθμοι θα ειστε! Δεν ειναι οτι τρωνε την δουλεια απο τους αλλες ειδικοτητες μονο ειναι και ο τροπος υπολογισμος των κενων τους..
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4010
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13205 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:24:32 πμ »
Φανταστείτε ποσες ώρες τρώνε οι δάσκαλοι από τις ειδικότητες. Στο πινακάκι από τη πρωτοβάθμια Πέλλας περυσι οι μουσικοί είχαν 16 οργανικα κενα και φέτος 23...Τα ελεγα ότι υπάρχουν πολλοί υπεραριθμοι που δεν κάνουν τίποτα σε πολλες διευθύνσεις.. Θα μάθουμε 6-7 μέρες τα οργανικα κενα...Παρτυ έκαναν και κάνουν οι δάσκαλοι με τις ώρες των ειδικοτήτων...

Νομίμως δυστυχώς. Υπήρξε προσφυγή στο ΣτΕ κι εκείνο έβγαλε μια ωραία γενικόλογη απόφαση, το ίδιο γενικόλογη με τη διατύπωση του νόμου που ορίζει ότι αν δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων αυτών, μπορούν να τα διδάσκουν οι δάσκαλοι. Προφανώς και ποτέ δε θα εξαντληθούν οι πίνακες αναπληρωτών των ειδικοτήτων αυτών.

Σωστά τα παιδιά θα σταδιοδρομήσουν σε μια χώρα Καραγκιόζη οπού οι πολιτικάντηδες στέλνουν τους πάντες στα Πανεπιστήμια ανεξελεγκτα και μετά για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη των πανεπιστήμιων φτιάχνουν θέσεις στην Βθμια εκπαίδευση.... >:(



Υποθέτω θιασώτης του δόγματος "Γλώσσα-Γλώσσα-Μαθηματικά" στο δημοτικό και "Φιλόλογοι-Μαθηματικοί-Φυσικοί" στο Γυμνάσιο-Λύκειο και όλοι οι άλλοι είναι λίγο πολύ περιττοί; Δε θα πω τίποτα περαιτέρω. Ας υπερασπιστούν (αν θεωρούν φυσικά ότι είναι απαραίτητο) οι ίδιοι την επιστήμη και το έργο τους. Εγώ σαν εξωτερικός παρατηρητής χρόνια τώρα στο δημοτικό, έχω να πω ότι άσχετα με τα αρχικά κίνητρα για την είσοδο των ειδικοτήτων στο δημοτικό, είναι άκρως απαραίτητες. Και τα παιδιά λαχταράνε να κάνουν αυτές τις ώρες κι όχι γιατί είναι η ώρα του παιδιού. Βέβαια επειδή στην Ελλάδα ζούμε, φρόντισαν να περάσουν με νόμο ότι μπορούν να τα διδάσκουν και οι δάσκαλοι, υποβαθμίζοντας τα. Όχι γιατί έχουν κάτι κακό οι δάσκαλοι, αλλά γιατί προφανώς 4 χρόνια εξειδικευμένων σπουδών δε μπορούν να αντικατασταθούν ακόμα κι από 10 μαθήματα στο παιδαγωγικό, υποχρεωτικά ή μη.

Σκεψου οτι περσι οι ΠΕ70 ειχαν 9υπεραριθμους στην Πελλα φετος εφυγαν 46 και αντι να πανε τα οργανικα στα 35 πηγαν τα οργανικα κενα στα 31. Σαν να μην φτανει αυτο τους λεει και ο αιρετος τους παιδια προσοχη ενταξει λεμε οτι εχουμε στα χαρτια 31, αλλα μην το πιστευεται γιατι αν ερθετε εδω σαν υπεραριθμοι θα ειστε! Δεν ειναι οτι τρωνε την δουλεια απο τους αλλες ειδικοτητες μονο ειναι και ο τροπος υπολογισμος των κενων τους..

Επανυπολογισμός γενικά για όλους. Για να πάρουν όλοι αυτό που τους αξίζει. Κι ας αποκαλυφθούν κάποιες "άβολες αλήθειες" για τις λεγόμενες βασικές ειδικότητες, ότι π.χ. τα (πραγματικά) οργανικά κενά σε άλλες ειδικότητες είναι πιο πολλά από τα δικά τους... Δεν πρόκειται όμως δυστυχώς...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:01:02 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2381
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13206 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:30:30 πμ »
Επανυπολογισμός γενικά για όλους. Για να πάρουν όλοι αυτό που τους αξίζει. Κι ας αποκαλυφθούν κάποιες "άβολες αλήθειες" για τις λεγόμενες βασικές ειδικότητες, ότι π.χ. τα (πραγματικά) οργανικά κενά σε άλλες ειδικότητες είναι πιο πολλά από τα δικά τους... Δεν πρόκειται όμως δυστυχώς...
Συμφωνώ απόλυτα αλλά ξέρεις γιατί δεν διορθώνεται η κατάσταση; Επειδή κοιμόμαστε εμείς των ειδικοτήτων. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος kindergarten

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13207 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:30:53 πμ »
Τι εννοεις, @trustnoone;
Ποια ειναι τα πραγματικα οργανικα κενα που δεν βολευουν «τις βασικες ειδικοτητες» να αποκαλυφθουν;
Βασικη δεν ειναι η ειδικοτητα του Πληροφορικου, που εχει (οπως φαινεται στο πινακακι της Δθμθας) 1300+ οργανικα ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ;
Εχετε υπολογισει τις ωρες που καλυπτουν τα μαθηματα σας στη Δθμια;
Οι φιλολογοι εχουν 83 ωρες!
Οι μαθηματικοι 33 ωρες!
Οι φυσικοι 17 ωρες!
Οι Πληροφορικοι 15 ωρες!
Οι Αγγλικοι 13 ωρες!
Οι Βιολογοι 13 ωρες!
Οι Χημικοι 12ωρες!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2021, 10:36:18 πμ από kindergarten »

Αποσυνδεδεμένος Olia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 501
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13208 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:37:36 πμ »
Μπράβο στην α/θμια!Σύμφωνα με την ανακοίνωση επικαιροποίηση κενών δεν έγινε. Συνήθως υπάρχουν περισσότερα λειτουργικά και λιγότερα οργανικά. Εδώ συμβαίνει το αντίθετο. Περισσότερα οργανικά και λιγότερα λειτουργικά!

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2258
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13209 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:38:02 πμ »
Τι εννοεις, @trustnoone;
Ποια ειναι τα πραγματικα οργανικα κενα που δεν βολευουν «τις βασικες ειδικοτητες» να αποκαλυφθουν;
Βασικη δεν ειναι η ειδικοτητα του Πληροφορικου, που εχει (οπως φαινεται στο πινακακι της Δθμθας) 1300+ οργανικα ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ;
Εχετε υπολογισει τις ωρες που καλυπτουν τα μαθηματα σας στη Δθμια;
Οι φιλολογοι εχουν 83 ωρες!
Οι μαθηματικοι 33 ωρες!
Οι φυσικοι 17 ωρες!
Οι Πληροφορικοι 15 ωρες!
Οι Αγγλικοι 13 ωρες!
Οι Βιολογοι 13 ωρες!

Τα οργανικά που έπρεπε να συσταθούν στην Α/θμια. Παρόλες τις διαθέσεις και τις ώρες που καλύπτουν στην Α/θμια οι πλεονάζοντες ΠΕ86 της Β/θμιας κάθε χρόνο στην Α/θμια παίρνουν 1000+ αναπληρωτές. Αυτοι στην πραγατικότητα δεν καλύπτουν λειτουργικά κενά (γιατί δεν υπάρχουν μόνιμοι που λείπουν) αλλά οργανικά, τα οποία δεν έχουν συσταθεί. Οσο για το ποιούς συμφέρει η απάντηση είναι προφανώς τους ΠΕ70 γιατι συμπληρώνουν μια χαρά το ωράριο τους με ΤΠΕ σε μικρά και απομακρυσμένα κυρίς σχολεία.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2021, 10:40:14 πμ από victor123 »

Αποσυνδεδεμένος kindergarten

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13210 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:40:35 πμ »
Αρα, μπαινουμε μοιραια στη διαδικασια να σκεφτουμε τον αριθμο αναπληρωτων που καλυπτουν λειτουργικα κενα.
Μηπως ο αριθμος αναπληρωτων ανα ειδικοτητα ειναι η πιο καθαρη απαντηση για τον αριθμο αναγκων εν τελει;

Ολα αυτα καταδεικνυουν ποσο ευκολα πεσαμε στην παγιδα τους!
Η παγιδα των κυβερνωντων ειναι ο αριθμος των οργανικων κενων.
Αυτος ο αριθμος ΚΑΜΙΑ σχεση εχει με τον πραγματικο αριθμο αναγκων!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2021, 10:42:42 πμ από kindergarten »

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13211 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:42:41 πμ »
Επανυπολογισμός γενικά για όλους. Για να πάρουν όλοι αυτό που τους αξίζει. Κι ας αποκαλυφθούν κάποιες "άβολες αλήθειες" για τις λεγόμενες βασικές ειδικότητες, ότι π.χ. τα (πραγματικά) οργανικά κενά σε άλλες ειδικότητες είναι πιο πολλά από τα δικά τους... Δεν πρόκειται όμως δυστυχώς...

Συγνωμη συναδελφε νομιζεις δεν θελει καποιος τον επανυπολογισμο για ολους;
Επίσης να σου θυμισω οτι με τις τελευταιες συνταξιοδοτησεις οι ΠΕ86 (5100 συνολο) θα ειναι πανω κατω οσοι και οι ΠΕ03(5500 συνολο) στην δευτεροβαθμια. Δες ποσες ωρες εχεις και ποσες ωρες εχει ενας ΠΕ03 και μετα ξανακανε το ερωτημα για το ποιος θα φοβηθει τι απο τον επανυπολογισμο δλδ;
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2258
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13212 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:49:02 πμ »
Αρα, μπαινουμε μοιραια στη διαδικασια να σκεφτουμε τον αριθμο αναπληρωτων που καλυπτουν λειτουργικα κενα.
Μηπως ο αριθμος αναπληρωτων ανα ειδικοτητα ειναι η πιο καθαρη απαντηση για τον αριθμο αναγκων εν τελει;

Ολα αυτα καταδεικνυουν ποσο ευκολα πεσαμε στην παγιδα τους!
Η παγιδα των κυβερνωντων ειναι ο αριθμος των οργανικων κενων.
Αυτος ο αριθμος ΚΑΜΙΑ σχεση εχει με τον πραγματικο αριθμο αναγκων!

Σε κάποιες ειδικότητες όπως οι ΠΕ86 ναι. Οσον αφορά τις ανάγκες συμφωνώ μαζί σου 100%. Τα οργανικά κενά είναι πιπίλα για να κάνει το κράτος οτι θέλει. Ας ιδρύσει σε όλη την Α/θμια ένα κενό ΠΕ86 ανα 2 12/θέσια σχολεία και μετά ας γίνουν διορισμοί στα οργανικά κενά (το ίδιο φυσικά ισχύει για όλες τις ειδικότητες που είναι στην ίδια μοίρα). Δεν το κάνει αυτό, κρύβει δηλαδή τις ανάγκες και φυσικά αυτό συμφέρει όλους τους υπόλοιπους που λένε: α οι πληροφορικοί έχουν πχ μόνο 100 οργανικά κενά αρα ας διορίσει πχ 80 άτομα. Κοροιδευόμαστε μου φαίνεται.

Αποσυνδεδεμένος kindergarten

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13213 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:51:22 πμ »
Οι ΠΕ86 ομως εχουν 1300 (και πλεον) οργανικα πλεονασματα στη Δευτεροβαθμια.
Ακομα και να συσταθουν οργανικες στην Πρωτοβαθμια, μπορουν ανετα να μεταφερθουν οι πλεοναζοντες της Δθμιας στην Αθμια και ΠΑΛΙ οι διορισμοι να ειναι ελαχιστοι.
Ξερεις, ο αριθμος 1300+ ειναι συντριπτικος.

**Επιμενω...ο υπολογισμος των οργανικων κενων (ειδικα στη Δευτεροβαθμια) χωλαινει τραγικα...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2021, 10:53:04 πμ από kindergarten »

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2258
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13214 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:54:24 πμ »
Οι ΠΕ86 ομως εχουν 1300 (και πλεον) οργανικα πλεονασματα στη Δευτεροβαθμια.
Ακομα και να συσταθουν οργανικες στην Πρωτοβαθμια, μπορουν ανετα να μεταφερθουν οι πλεοναζοντες της Δθμιας στην Αθμια και ΠΑΛΙ οι διορισμοι να ειναι ελαχιστοι.
Ξερεις, ο αριθμος 1300+ ειναι συντριπτικος.

Δεν με κατάλαβες. Απο τους 1300 που λές ενα μεγάλο ποσοστό κάθε χρόνο διατίθεται στην Α/θμια. Παρόλα αυτά δεν φτάνουν και παίρνει επιπλέον 1000+ αναπληρωτές. Για να το πώ αλλιώς, ακόμα και αν απο τους 1300 έστελνες υποχρεωτικά ενα μεγάλο ποσοστό με μετάταξη και οργανική στην Α/θμια, πάλι θα χρειαζόσουν 1000+ αναπληρωτές. Που σημαίνει οτι οι 1000+ καλύπτουν οργανικά κενά τα οποία όμως δεν έχουν συσταθεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 16, 2021, 10:56:57 πμ από victor123 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2381
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #13215 στις: Μάρτιος 16, 2021, 10:56:35 πμ »
Οι ΠΕ86 ομως εχουν 1300 (και πλεον) οργανικα πλεονασματα στη Δευτεροβαθμια.
Ακομα και να συσταθουν οργανικες στην Πρωτοβαθμια, μπορουν ανετα να μεταφερθουν οι πλεοναζοντες της Δθμιας στην Αθμια και ΠΑΛΙ οι διορισμοι να ειναι ελαχιστοι.
Ξερεις, ο αριθμος 1300+ ειναι συντριπτικος.

**Επιμενω...ο υπολογισμος των οργανικων κενων (ειδικα στη Δευτεροβαθμια) χωλαινει τραγικα...

Δεν σχετίζεται η μια περίπτωση με την άλλη. Τα συγχέεις. Οι 1500 αναπληρωτές που πάνε νομίζεις; Όλοι οι μόνιμοι είναι αποσπασμένοι ή σε άδειες. Έλεος.

Σε κάποιες ειδικότητες όπως οι ΠΕ86 ναι. Οσον αφορά τις ανάγκες συμφωνώ μαζί σου 100%. Τα οργανικά κενά είναι πιπίλα για να κάνει το κράτος οτι θέλει. Ας ιδρύσει σε όλη την Α/θμια ένα κενό ΠΕ86 ανα 2 12/θέσια σχολεία και μετά ας γίνουν διορισμοί στα οργανικά κενά (το ίδιο φυσικά ισχύει για όλες τις ειδικότητες που είναι στην ίδια μοίρα). Δεν το κάνει αυτό, κρύβει δηλαδή τις ανάγκες και φυσικά αυτό συμφέρει όλους τους υπόλοιπους που λένε: α οι πληροφορικοί έχουν πχ μόνο 100 οργανικά κενά αρα ας διορίσει πχ 80 άτομα. Κοροιδευόμαστε μου φαίνεται.
Όχι μόνο κοροϊδευόμαστε αλλά πλέον η περίπτωση των πληροφορικών (ελάχιστα κενά, πλεονάσματα) έχει αρχίσει και γίνεται πιπίλα για όλους τους υπόλοιπους κλάδους που έχουν να κερδίσουν από την τεχνητή απώλεια θέσεων των πληροφορικών υπέρ τους.
Περίεργος είμαι αν δεν διορθωθούν τα λάθη εγκαίρως, αν πρόκειται να κινηθούμε κάπως και εμείς. Καιρός είναι νομίζω.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159971
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 661
Σύνολο: 668

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.