*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

Ναί
269 (78.9%)
Όχι
72 (21.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 335

Η ψηφοφορία έληξε: Μάιος 19, 2013, 07:38:22 μμ

Αποστολέας Θέμα: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.  (Αναγνώστηκε 277134 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #924 στις: Μάιος 08, 2013, 10:48:17 μμ »
@ICT,
κατάλαβα το σκεπτικό σου.
Στο ερώτημα, αν έχουμε ως κλάδος πειστικές απαντήσεις σε ερωτήματα που ταλανίζουν την κοινωνία η απάντηση είναι απλή: Λίγες...
Μια κινητοποίηση, όμως, αυτή την περίοδο, μπορεί να θέσει πολλούς σε εγρήγορση και να βγουν αρκετές απαντήσεις σε πολλά θέματα.  Ούτε έγω ακούω τις επιθυμητές απαντήσεις από τους εκπροσώπους του κλάδου μας. Αυτά μπορούν, αυτά λένε... Δεν πιστεύω σε συνομωσίες. Απλά, μέχρι εκεί φτάνουν...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:41:36 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #925 στις: Μάιος 08, 2013, 10:53:18 μμ »


Συμβιβαστική πρόταση κατέθεσε στην ΟΛΜΕ το υπουργείο Παιδείας, ώστε να αποφευχθούν απεργιακές κινητοποιήσεις τις ημέρες των Πανελλαδικών.

Ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος είχε συνάντηση με τους συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ, το απόγευμα της Τετάρτης.

Ο υπουργός Παιδείας πρότεινε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν το επιπλέον δίωρο διδασκαλίας, έχοντας τρεις επιλογές σχολείων εντός της περιφέρειας, που διδάσκουν. Δηλαδή θα διαλέγουν σχολεία και δεν θα μετακινούνται σε πολύ μακρινές περιοχές.

Αν κάποιος όμως δεν προχωρά σε αυτές τις επιλογές, αυτομάτως θα μπορεί να μετατεθεί, όπου επιλέξει το υπουργείο.
και τι πάει να πει να συμπληρώνουν το επιπλέον δίωρο διδασκαλίας επιλέγοντας μεταξύ 3 σχολείων της ίδιας περιφέρειας? εδώ μιλάμε για μετάθεση :o
Δηλαδή αν εγώ δεν συμπληρώνω τα 3/4 του υποχρεωτικού μου ωραρίου στο σχολείο μου  και στα όμορα σχολεία, σύμφωνα με το πδ θα πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσω το ωράριο μου εντός της περιφέρειας (αν δε θέλω να φύγω εκτός περιφέρειας με το ζόρι), φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δε θα μετακινηθώ σε πολύ μακρινές περιοχές (βασικά σημαίνει το αντίθετο ακριβώς)..και βέβαια αυτό πρέπει να γίνει μέχρι 15/6..πριν τις αποσπάσεις και τα λειτουργικά κενά...
εγώ όμως γνωρίζω ότι δεν πλεονάζω στο πυσδε μου αλλά μόνο στο σχολείο μου..
γνωρίζω ότι μπορώ να συμπληρώσω άνετα σε λειτουργικά κενά του πυσδε μου, αυτά τα κενά που (θα προκύψουν σε κάθε περίπτωση μετά τις 15/6) ποιος θα τα καλύψει?
κάποιος που θα "μετατεθεί" στο πυσδε μου από άλλο πυσδε της ίδιας ή και όχι της ίδιας περιφέρειας?
κάποιος αναπληρωτής?
το "συμπλήρωση με μετάθεση" που κολλάει?
Γιατί η ολμε δεν αναδεικνύει τα πραγματικά προβλήματα από την εφαρμογή της αύξησης του +2 και εμμένει στην προβολή του +2 (γιατί αυτό βγαίνει προς τα έξω, δεν το κατασκεύασαν μόνα τους τα κανάλια αλλά με τη βοήθεια της ομοσπονδίας μας)...
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #926 στις: Μάιος 08, 2013, 10:55:10 μμ »
Έτσι όπως τα βλέπω τα πράγματα μάλλον θα χωριστούμε σε δύο κατηγορίες: θεωρητικών και θετικών επιστημών και οι πάντες θα κάνουν τα πάντα. Και βεβαίως οι φιλόλογοι που έχουν Proficiency κλπ. θα συμπληρώνουν με Αγγλικά ή Γαλλικά κλπ.  Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα. Και πάλι δεν θα αποφευχθούν οι απολύσεις. Θα πρέπει λοιπόν να πούμε ξεκάθαρα και στους γονείς και τους μαθητές ότι η αύξηση δύο ωρών είναι το ελάχιστο. Το μείζον είναι η ποιότητα της εκπαίδευσης. Θα πρέπει να τους πούμε ότι το θέμα του υπουργείου δεν είναι η αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, αλλά η πάση θυσία μείωση του κόστους, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό: και σχολεία που στάζουν και 30 παιδιά στην τάξη και μηδέν εργαστήρια και τάξεις χωρίς πρίζες και κενά από καθηγητές. Αν είναι ευχαριστημένοι με όλα αυτά, τι να πω... Επίσης θα πρέπει να πούμε στους πάντες ότι είμαστε και χωροφύλακες και νοσοκόμοι και κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι και ειδικοί παιδαγωγοί. Ότι χρόνια τώρα ΕΜΕΙΣ καλύπτουμε τα κενά του συστήματος. Και τέλος ας μας πει το υπουργείο ποιος θα καλύψει τα έξοδα της υποχρεωτικής μετακίνησης, γιατί ενδεχομένως δεν θα έχουμε ούτε τα ναύλα μας για να φύγουμε. Όλοι αυτοί που μας κατηγορούν δεν έχουν ιδέα σε τι συνθήκες δουλεύουμε. Στα δε μέρη που υπηρετούμε αυτοί ούτε στον ύπνο τους δεν τα έχουν δει. Το πολύ πολύ ως τουριστικά θέρετρα στα ξενοδοχεία πολυτελείας...

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #927 στις: Μάιος 08, 2013, 10:56:29 μμ »
@panos2 και όποιος άλλος επιθυμεί.

ωραία έστω ότι κάνουμε την απεργία δεν πρέπει να πούμε γιατί την κάνουμε; ακόμα και να κερδίσουμε στην απεργία δεν πρέπει να πούμε τι θέλουμε;
Θα συνεχίσουμε έτσι όπως πάμε και όπου μας βγάλει; Δηλαδή αν γυρίσουμε το χρόνο πριν από την κρίση η Παιδεία δούλευε άψογα; Τα παιδιά μάθαιναν; Υπήρχε επαγγελματική αποκατάσταση πλην από εμάς τους καθηγητές και 2-3 ακόμα κατηγορίες Δ.Υ.; Τότε γιατί η κοινωνία να μην πει ότι έγινε μια ακόμα απεργία, κάποιοι φώναξαν και τελικά όλα έμειναν ίδια.
Διοτί ας κάνω και μια χαζή ερώτηση. Κάποιοι συνάδελφοι (μπορεί και η πλειοψηφία) προφανώς ξενιτεύεται, κακοπληρώνεται γενικά δεν περνάει καλά. Το ερώτημα είναι γιατί συνεχίζει; Δηλαδή δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο; δεν υπάρχει κάτι άλλο; δεν μπορεί να το κάνει αυτό που κάνει κάπως αλλιώς ή κάπου αλλού; και αφού δεν μπορεί γιατί θα πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν να εισάγονται σε σχολές που έφτασαν τους απόφοιτους τους σε αυτή την κατάντια; Και πως γίνεται να λες ότι περνάς ασχημα ως εκπαιδευτικός αλλά σε κάθε ΑΣΕΠ να γίνεται πανηγύρι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:41:36 »

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #928 στις: Μάιος 08, 2013, 10:58:34 μμ »
και κατι ασχετο αλλα πιστευω πολυ σημαντικο.

Εμεις ειμαστε του δημοσιου τομεα και φοβομαστε για μετακινησεις, με την αυξηση του ωραριου.

Η σφαγη απολυσεων στον ιδιωτικό τομεα;. Ποσοι συναδελφοι απλα  ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ...

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #929 στις: Μάιος 08, 2013, 10:59:06 μμ »
Το ερώτημα είναι γιατί συνεχίζει;

ελα ντε..εδω μας κανουν τοσα και τοσα και υπαρχει θεμα στο forum ποτε ειναι ο επομενος ΑΣΕΠ.. :)καποιοι πρεπει να εχουν μαζοχιστικες τασεις δεν εξηγειται ;)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #930 στις: Μάιος 08, 2013, 11:01:58 μμ »
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ;;;

μισό να κάνω τους υπολογισμούς μου.....

λοιπόν αν το υπουργείο το παίξει σωστά, βήμα βήμα, με καλό timing και σωστές δωροδοκίες και διασπάσεις νομίζω ότι δεν θα ξεσηκωθούμε ποτέ, μόνο θα προσευχόμαστε να μην ενοχλήσουμε την κοινωνία επειδή αναπνέουμε ακόμα.

Μπορούμε όμως να μιλάμε θεωρητικά σε φόρουμ όπως αυτό και να εκτονωνόμαστε όπως τα πρόβατα βελάζουν πριν την σφαγή τους.

Για την ιστορία, πιστεύω ότι το τι θα γίνει τώρα θα παίξει μεγάλο ρόλο στο τι θα γίνει και με το τεχνολογικό λύκειο, όπου υποψιάζομαι μεγάλη σφαγή....τα καλύτερα έρχονται

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #931 στις: Μάιος 08, 2013, 11:04:53 μμ »
και κατι ασχετο αλλα πιστευω πολυ σημαντικο.

Εμεις ειμαστε του δημοσιου τομεα και φοβομαστε για μετακινησεις, με την αυξηση του ωραριου.

Η σφαγη απολυσεων στον ιδιωτικό τομεα;. Ποσοι συναδελφοι απλα  ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ...
Οι απολύσεις από την εφαρμογή του πολυνομοσχεδίου στα ιδιωτικά σχολεία είναι γενική πρόβα για τις απολύσεις στο δημόσιο που θα ακολουθήσουν.
Το έχουμε ξαναπεί, η εργασία στον ιδιωτικό τομέα είναι πιο ζόρικη (ακόμα και σήμερα, για να μη πω ειδικά σήμερα) από την αντίστοιχη στο σημερινό δημόσιο, αλλά ας μη ξεχνάμε ότι στόχος είναι οι εργασιακές συνθήκες σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα να εξισωθούν (προς το χειρότερο εννοείται για τους εργαζόμενους, πολύ περισσότερη εργασία-πολύ λιγότερα χρήματα).
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος sparos2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #932 στις: Μάιος 08, 2013, 11:09:48 μμ »
Επιστολή της ΕΛΜΕ προς τους πολίτες ,γονείς κηδεμόνες, μαθητές και μαθήτριες της Εύβοιας

ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μιαούλη 2
Τηλ. 22210-81257
elmeevias@yahoo.gr
Χαλκίδα 7/5/2013

Αγαπητή/έ συμπολίτισσα/η, γονέα και κηδεμόνα,
με την επιστολή αυτή θέλουμε να σε ενημερώσουμε για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στη δημόσια εκπαίδευση, (κοινωνικό αγαθό, στο οποίο σύμφωνα με το Σύνταγμα, πρέπει να έχουν πρόσβαση όλα τα παιδιά), μέσα από την πολιτική της τρικομματικής κυβέρνησης και των μνημονίων.
• Η φετινή σχολική χρονιά λήγει με το δημόσιο σχολείο πληγωμένο ανεπανόρθωτα λόγω της ελλιπούς χρηματοδότησης, που δημιούργησε χιλιάδες κενά και απώλεια διδακτικών ωρών (μόνο στην Εύβοια 70 κενά, 1300 διδακτικές ώρες την εβδομάδα), ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Βασικά λειτουργικά έξοδα απαραίτητα για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας (όπως πετρέλαιο, αναλώσιμα, φωτοτυπικό χαρτί, κ.λ.π.) περικόπηκαν σε σημαντικό βαθμό, μεταθέτοντας την ευθύνη για τη λειτουργία των σχολείων, κάτι που αποτελεί συνταγματική υποχρέωση της πολιτείας, στους ίδιους τους γονείς, οι περισσότεροι από τους οποίους με συρρικνωμένα ή καθόλου εισοδήματα προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα επιβίωσης της οικογένειάς τους από τη λαίλαπα των μνημονίων.
• Ταυτόχρονα βασικές δομές που υποστηρίζουν την εκπαίδευση, και απευθύνονται κυρίως στα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα, όπως η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενισχυτική διδασκαλία, οι σχολικές βιβλιοθήκες ακόμα και η ειδική αγωγή καταργούνται επειδή αυτό προτάσσει η δημοσιονομική προσαρμογή.
• Τα αθλητικά σχολεία καταργήθηκαν πέρυσι εν μία νυκτί, τα μουσικά σχολεία υπολειτουργούν, η χώρα που γέννησε το δυτικό πολιτισμό σε όλο της το μεγαλείο!
• Σχολικές μονάδες συγχωνεύονται, αναγκάζοντας πολλούς/ές μαθητές/τριες να αναζητούν το Σχολείο τους και να μετακινούνται σε μεγάλες αποστάσεις, χωρίς εξασφαλισμένα τα κονδύλια για αυτή τη μετακίνηση. Δημιουργούνται έτσι σχολεία μαμούθ, όπου θα βλέπουμε τις σχέσεις ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να δυσχεραίνονται, το αναγκαίο εκπαιδευτικό κλίμα να καταστρέφεται και τη σχολική βία να ανθεί.
• Αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών/τριών ανά τάξη, αγγίζοντας το όριο των 30 και προβλέποντας 1,5m2 για κάθε παιδί, πέρα από κάθε προδιαγραφή ασφαλείας (2 m2 προβλέπεται για την πυρασφάλεια).
• Παράλληλα το υπουργείο Παιδείας δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από τα συνεχώς αυξανόμενα κρούσματα υποσιτιζόμενων παιδιών που υπολειτουργούν ή λιποθυμούν στο σχολείο! Τα μικρογεύματα, που είχε υποσχεθεί ότι θα σταλούν στα σχολεία, έφθασαν αλλοιωμένα ή δεν έφτασαν ποτέ!
Φυσικά για όλα αυτά και άλλα πολλά που θα ακολουθήσουν πρέπει να βρεθεί ένας «αποδιοπομπαίος τράγος» που θα στοχοποιηθεί και εναντίον του οποίου θα βάλει όλη η κοινωνία. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον εκπαιδευτικό, το δημόσιο λειτουργό της εκπαίδευσης που σε συνθήκες αντίξοες, σηκώνει με αξιοπρέπεια και αυταπάρνηση το βάρος του δημόσιου σχολείου.
Εδώ και πολύ καιρό μεθοδεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, σε αγαστή συνεργασία με τα τρομοπαπαγαλάκια των ΜΜΕ, μια εκστρατεία κατασυκοφάντησης του κλάδου των εκπαιδευτικών

Λένε:

Οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες, δεν εργάζονται αρκετά.
Η αλήθεια όμως είναι ότι:
Οι  Έλληνες εκπαιδευτικοί εργαζόμαστε κατά μέσο όρο 18,5 διδακτικές ώρες, λίγο πάνω από τον ευρωπαϊκό αντίστοιχο, ο οποίος ισούται, σύμφωνα με την Unesco σε 84 ώρες γραφείου. Εκτός από το διδακτικό μας έργο, που συνεπάγεται προετοιμασία, διόρθωση γραπτών κ.λ.π., παρέχουμε διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη, ενώ ταυτόχρονα αναλαμβάνουμε και άλλους ρόλους στο σχολείο, όπως αυτόν του ψυχολόγου, του κοινωνικού λειτουργού, του καλλιτέχνη, του φύλακα, του συντηρητή, του κηπουρού, του επιμελητή, του, του, του…, κάτι που δεν ισχύει σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όπου οι καθηγητές ασχολούνται αυστηρά και μόνο με τη διδασκαλία.

Λένε:

Οι καθηγητές δεν θέλουν να αξιολογηθούν.
Η αλήθεια όμως είναι ότι:
Οι καθηγητές επιδιώκουμε και αναζητούμε επιμόρφωση/αναβάθμιση των γνώσεών μας και υποστήριξη του εκπαιδευτικού μας έργου, κάτι που δεν συμβαίνει οργανωμένα και συντεταγμένα από την Πολιτεία. Αντ’ αυτού προωθείται από το Υπουργείο μια καρικατούρα αξιολόγησης, τιμωρητικού χαρακτήρα, που εξευτελίζει και απαξιώνει το έργο του εκπαιδευτικού και δεν θα αποβαίνει επ’ ωφελεία των μαθητών και της εκπαίδευσης γενικότερα.

Λένε:

Οι καθηγητές δεν ενδιαφέρονται για τους μαθητές τους.
Η αλήθεια όμως είναι ότι:
Η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας στο σχολείο και τους μαθητές μας, κάτω από δύσκολες συνθήκες, αφιερώνοντας δεκάδες ώρες πέρα από το ωράριο μας, παρέχοντας μαθήματα αλληλεγγύης σε παιδιά που έχουν ανάγκη ανεξαρτήτως θρησκείας, χρώματος και καταγωγής. Επίσης οργανώνουμε προγράμματα πολιτιστικά, περιβαλλοντικά, αγωγής υγείας πέρα από το σχολικό ωράριο και χωρίς να αμειβόμαστε, επειδή αυτό προτάσσει η επαγγελματική μας συνείδηση, φέρνοντας τους μαθητές μας σε επαφή με όλα τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν την ανθρωπότητα, τη φύση, την ίδια τη ζωή.

Λένε:
• Οι καθηγητές, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε όλοι, διαμαρτύρονται επειδή τους αύξησαν το ωράριο κατά 2 μόλις ώρες την εβδομάδα.

Η αλήθεια όμως είναι ότι:
Με την αύξηση του ωραρίου, θα χάσουμε τη δουλειά μας 10000 περίπου συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί, που εργαζόμαστε συνεχώς για πολλά χρόνια και προσφέρουμε σημαντικές υπηρεσίες απ’ άκρο σ’ άκρο της Ελλάδας, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες και στηρίζοντας το Ελληνικό δημόσιο σχολείο. Σε συνδυασμό και με το κύμα των νέων συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολείων, χιλιάδες μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα χαρακτηριστούμε πλεονάζοντες και θα υποχρεωθούμε να μετακινηθούμε σε οποιοδήποτε μέρος της χώρας εγκαταλείποντας την οικογένεια μας και αντιμετωπίζοντας τον κίνδυνο της επιβίωσης ή της απόλυσης. Επιπλέον με μια βιομηχανία πειθαρχικών συμβουλίων που θα τεθεί σε εφαρμογή από το Υπουργείο, οι εκπαιδευτικοί θα τίθενται σε αυτοδίκαιη αργία και θα βιώνουμε το φάσμα της απόλυσης με μια απλή κακόβουλη καταγγελία.
Είναι φανερό ότι οι πολιτικές της κυβέρνησης οδηγούν το δημόσιο σχολείο σε συνεχή υποβάθμιση, ανοίγοντας το δρόμο στην ιδιωτική πρωτοβουλία, κάτι που μόνο λίγα βαλάντια θα μπορούν να αντέξουν. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το δημόσιο σχολείο είναι και δικά σου προβλήματα και είναι τόσο σημαντικά όσο και το μέλλον του παιδιού σου.
Σε χρειαζόμαστε στο πλάι μας, συμπαραστάτη μας στον αγώνα μας για τη βελτίωση της δημόσιας εκπαίδευσης. Η μόρφωση της νέας γενιάς, είναι καθήκον κάθε γονιού, κάθε ευσυνείδητου εκπαιδευτικού, κάθε σκεπτόμενου πολίτη. Είναι καθήκον ΟΛΩΝ μας!

Με αίσθημα ευθύνης
Οι λειτουργοί
της δημόσιας εκπαίδευσης
Ν. Ευβοίας

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #933 στις: Μάιος 08, 2013, 11:13:51 μμ »
ICT γενικα συμφωνω με αυτα που λες για τις πανελληνιες,δε ξερω τι γινετε σ αυτη τη περιπτωση με ατομα που θα αποτυγχανουν στη πρωτη σχολη.Ενω τωρα μπορεις να επιλεξεις 10 σχολες και να πας πχ στην 7 επιλογη σου.Επισης εχεις μεγαλο δικιο για την πληθωρα σχολων και οτι στο τελος πρεπει να πει το κρατος:σ αυτες πατε για δουλεια στο μελλον,αυτες ειναι απλα για να μορφωθειτε.  Παντως εγω κυριως επασημανα κατι αλλο:οσο λαθος και να νααι οι πανελληνιρς εχουν παρολα αυτα αποδειξει την ανεπαρκεια μας.Εχεις αντιρηση σ αυτο? Οτι κρυβαμε κατω απ το χαλι στο γυμνασιο και στις πρωτς ταξεις του λυκειου τωρα εμφανιζετε.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #934 στις: Μάιος 08, 2013, 11:14:56 μμ »
Δεν μπορώ να απαντήσω εκ μέρους του ΠΑΜΕ, μπορώ να βγάλω συμπεράσματα από την ανακοίνωση του ή μπορώ να γράψω τις δικές μυο σκέψεις. Εγώ κατάλαβα οτι το πνεύμα τους είναι, "καθίστε να δούμε αν οι συνάδελφοι θέλουν πράγματι απεργία". Η συνεδρίαση έγινε μεγάλη εβδομάδα αν θυμάμαι καλά. Αν είχε προκηρυχθεί τότε καταλαβαίνεις τι αντιπαράθεση και κλίμα θα υπήρχε όλες αυτές τις ημέρες. Σκέψου λοιπόν να έρθει η μέρα των εξετάσεων και να έχουμε μια συμμετοχή 15-20% πανελλαδικά. Ξευτιλίζεται όλος ο κλάδος ή όχι; Ίσως και μόνο μια 24ωρη τη Δευτέρα με ταυτόχρονη σύγκληση Γ.Σ. σε όλες τις ΕΛΜΕ να είναι αρκετή για να βγει μια απόφαση που θα εκφράζει πραγματικά τον κλάδο. Τεσπα, καλό βράδυ σε όλους, έχω διάβασμα και με την κουβέντα στο φόρουμ έμεινε πίσω.

Μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του ΠΑΜΕ για το τι ειπώθηκε στη συνέλευση της ΟΛΜΕ, ποια ήταν τα αιτήματα κτλ.  Πατήστε το σύνδεσμο και διαβάστε με προσοχή. Νομίζω ότι θα βγουν πολλά συμπεράσματα.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΓΩΝΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

ΥΓ: Η δήλωση του προέδρου της ΟΛΜΕ μετά τη συνάντηση με τον υπουργό (αν μας ντύσει η κυβέρνηση στα χακί, οι εκπαιδευτικοί θα πάνε στα σχολεία με ψηλά το κεφάλι και οι συνδικαλιστές θα κοιτάνε τους συναδέλφους στα μάτια) αποκάλυπτε πλήρως το τι επικοινωνιακό παιχνίδι παίζεται αυτές τις ημέρες. Την απάντηση πρέπει να την δώσουμε εμείς σε όσους μας θέλουν ηττημένους.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2013, 10:12:01 πμ από Stelios »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #935 στις: Μάιος 08, 2013, 11:20:50 μμ »
Οι εκπαιδευτικοί είμαστε πολύ δυνατοί στο λόγο. Έψαξα λίγο σε διάφορα ειδησεογραφικά site τα σχόλια κάτω από την είδηση της απεργίας. Νομίζω πως στην ιντερνετική μάχη έχουμε πολλή δύναμη.
Παράδειγμα η άμεση απάντηση με το πρώτο σχόλιο στο παρακάτω άρθρο...  :)

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=208140&catid=3


Στην τηλεόραση βέβαια θα πέσει μεγάλο "καπέλωμα"...
 Με λίγο συντονισμό οι εκπαιδευτικοί έχουν τεράστια δύναμη. Θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο γιατί πολλοί φοβούνται...

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #936 στις: Μάιος 08, 2013, 11:23:30 μμ »
@ President_Leventis

για την πρώτη ερώτηση σου πολύ απλά να δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης άλλου γνωστικού αντικειμένου άμεσα ή του ίδιου μετά από κάποιο χρονικό διάστημα (π.χ. 3 ή 5 χρόνια).
Οσο για την ανεπάρκεια μας αν κατάλαβα καλά με ρωτάς αν οι Πανελλήνιες μέχρι τώρα ήταν ένας καλός τρόπος ξεσκαρταρίσματος;
Χμμ είναι όντως έτσι;
Π.χ. αν έχω 100.000 εισακτέους τη μια χρονιά και 80.000 την άλλη και οι συνολικοί υποψήφιοι είναι 105.000 γίνεται ξεσκαρτάρισμα; η για να το πω πιο απλά η επιτυχία στις Πανελλήνιες συνεπάγεται και επιτυχία στην Γβθμια εκπάιδευση;
Το πρόβλημα όμως δεν είναι τόσο οι Πανελληνίες αυτές καθεαυτές. Είναι ότι έχουμε ως χώρα γεμίσει με θεωρητικές σχολές που δεν είναι συνδεδεμένες με την κοινωνία και τις ανάγκες τις. Λογικό κάποιος να σπουδάζει εκεί για να ανοίξουν οι ορίζοντες του, ίσως το παράλογο είναι να απαιτεί από την κοινωνία να τον αποκαταστήσει επαγγελματικά οπωσδήποτε σε αυτό που σπούδασε όταν υπάρχει ήδη πληθώρα άνεργων αποφοίτων  Λυπάμαι αλλά μου φαίνεται αδιανόητο ένας άνθρωπος να μορφώθηκε να σπούδασε κάτι και να έχει μπλοκάρει τόσο. Να λέει δηλαδή ότι εγώ αυτό έκανα στη ζωή μου και τέρμα...Η θα βρω δουλειά εκεί ή δεν έχω μέλλον. Αυτός είναι ο προβληματισμός μου για το είδος της Παιδείας και της Εκπάιδευσης που έχουμε σε αυτή τη χώρα. Και δυστυχώς ακόμα ψάχνουμε ομαδικά την απάντηση. Πολιτικοί, κοινωνία, εκπαιδευτικοί, γονείς και ΚΥΡΙΩΣ οι μαθητές και οι φοιτητές. επίσης με θλίβει το γεγονός μορφωμένοι άνθρωποι να συρόμαστε πίσω από κόμματα. Ακόμα περισσότερο με θλίβει να μην έχουμε επιχειρήματα και να περιμένουμε τους άλλους - ΠΑΝΤΑ αυτοί οι άλλοι - να μας βρουν μια λύση. Επαναλαμβάνω και το σταματάω εδώ έχουμε επιχειρήματα που μπορεί να αγγίξουν την Κοινωνία γενικά; Μπορούμε να τους πείσουμε γιατί όλα αυτά που ζητάμε άμα γίνουν θα πετύχουμε κάτι το οποίο δεν το καταφέραμε τόσο καιρό και φτάσαμε όλοι εδώ που φτάσαμε;

ΥΓ. Τελικά μήπως οι δημοσιογράφοι μας χαιδεύουν γιατί και αυτών το επίπεδο εμέχρι εκεί φτάνει; Μπορούμε να σταθούμε κάπου και να πείσουμε με επιχειρήματα; Και όχι τόσο να πείσουμε αλλά ως λειτουργοί να δώσουμε και μια ακτίνα ελπίδας και αισιοδοξίας στην υπόλοιπη κοινωνία ότι αγωνιζόμαστε για το γενικό καλό και δεν είμαστε μια από τα ίδια. Ενας κλάδος που κοιτάει μόνο τα μικροσυμφέροντα του; Ρωτάω γιατί η απαξιώση του εκπαιδευτικού περιλαμβάνει ακόμα πολλά επεισόδια εκτός αν νομίζουμε ότι με μια απεργία στις Πανελλήνιες θα δοθούν μαγικές λύσεις σε όλα μας τα θέματα.

Καλό βράδυ σε όλους έστω και αν σας της έσπασα σήμερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2013, 11:36:38 μμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #937 στις: Μάιος 08, 2013, 11:28:25 μμ »
Silcut μεταξυ ενος μισθου δημοσιου και του αντιστοιχου ιδιωτικου δεν υπαρχει εξισωση προς το χειροτερο,αλλα προς το ρεαλιστικο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159978
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 496
Σύνολο: 496

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.