0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
απαξιωση,δεν ταιριαζει,ως λεξη,παραπεμπει αλλου,γι αυτο και το σχολιο μου ηταν εντονο.δεν ξερω ποιοι καθηγητες παροτρυνουν τους μαθητες τους να μην επιλεξουν τη γλωσσα που θελουν.εγω εχω και τις αντιθετες πληροφοριες ομως.δυσφημιση της γλωσσας που διδασκω,του τυπου τα γαλλικα πεθαναν,η ιταλια ειναι διπλα μας κτλ..κι εγω γνωριζω γερμανικα,εχω συγγενεις μεταναστες που επεστεψαν,ο εξαδερφος μου γεννηθηκε εκει και η θεια μου ειναι γερμανιδα.σε μια εκτη που εχω ειναι 4 παιδια που δεν ηθελαν γαλλικα,αλλα επειδη δεν γινεται τμημα με 4,χρειαζονται 8,παρακολουθουν γαλλικα.ποτε δεν εχω επεμβει στις επιλογες τους.προσπαθω οπου μπορω στα project π.χ,να εμπλεξω και τα γερμανικα.προς μεγαλη μου εκπληξη,το ενα απο αυτα μου δηλωσε οτι στο γυμνασιο θα κανει γαλλικα και ενα αλλο οτι ξεκινησε φροντιστηριο γαλλικα με σκοπο να παρει διπλωμα.ο τροπος που αντιμετωπιζονται οι γλωσσες στο δημοσιο σχολειο,χωρις προγραμμα,χωρις σκοπο,ετσι για να υπαρχουν και να χαμε να λεγαμε,ειναι απαξιωτικος
τωρα που εκανα μια περατζαδα στα μηνυματα των καθηγητων ιταλικης,αρχιζω και φουντωνω.πρεπει λεει μια συναδερφος να καταλαβουν ΑΥΤΟΙ της γαλλικης οτι η γλωσσα τους εχει πεθανει.πως ειναι δυνατον να ζητουν συναδερφικη αλληλεγγυη οταν υπαρχουν τετοια γραφομενα?τι να πω ρε παιδια,ΑΥΤΟΙ λεει, της γαλλικης.σταζει μελι το στομα τους.δεν βλεπουν εκει που μας εχουν ολους τους ξενογλωσσους β γλωσσας να γυρναμε σαν τους αρκουδιαρηδες με λειψο ωραριο,ωρομισθιους,απαξιωμενους.Μπορουμε να αντιπαρατιθεμεθα,ο καθε κλαδος εχει δικιο απο την πλευρα του, ετσι ειναι τα πραγματα(αν εφαρμοζονταν ουσιαστικα η πολυγλωσσια θα μιλαγαμε σε αλλη βαση)αλλα να μας κανουν και κηδεια και μνημοσυνα παει πολυ..